Arkadiusz
Kowalski
Rekrutacje,
Szkolenia, Eventy
Temat: OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. zaprasza Państwa na 1-dniowe szkolenie otwarte:OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA – PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG
DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność w obsłudze klienta oraz chcą podnieść jakość świadczonych usług.
KIEDY I GDZIE?
Szkolenie odbędzie się 13 maj 2010 roku w godzinach 9.00 – 17.00 w Hotelu Jana Pawła II, ul. Św. Idziego 2 we Wrocławiu
CEL SZKOLENIA
Nabycie umiejętności radzenia sobie z tzw. „trudnymi” klientami poprzez znajomość technik i wykorzystywanie narzędzi komunikacji interpersonalnej z zakresu świadomego kreowania rozmową w sytuacjach trudnych.
KORZYŚCI
W wyniku szkolenia uczestnicy:
- poznają sposoby przygotowania i oceny własnych umiejętności w zakresie komunikacji i obsługi klienta,
- zdobędą wiedzę z zakresu świadomego kreowania rozmową w kontaktach z klientami,
- nabędą umiejętności prowadzenia rozmów z „trudnym” klientem,
- zwiększą umiejętności radzenia sobie z tzw. „trudnymi” klientami,
- poszerzą wiedzę na temat mechanizmów poprawnej komunikacji w kontaktach międzyludzkich,
- nabędą umiejętności w zakresie tworzenia sprawnej współpracy z klientem,
- zwiększą efektywność własną poprzez znajomość technik i wykorzystywanie narzędzi komunikacji interpersonalnej,
- przećwiczą techniki komunikacyjne stosowane w obsłudze klienta.
INTERAKTYWNA FORMA WARSZTATÓW:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z przewagą interaktywnych form pracy warsztatowej,
m.in. z użyciem: kamery wideo, ćwiczeń praktycznych w zespołach, parach, scenek rodzajowych, wykładu i prezentacji multimedialnej.
PLAN SZKOLENIA
http://www.bbgroup.pl/otrk
ATRAKCYJNA CENA
390,00 PLN / osoba
Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera, autorskie materiały szkoleniowe, materiały piśmiennicze, wyposażona sala szkoleniowa, certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu, 2 przerwy kawowe, obiad.
ZAPISY
Business Bridge Group Sp. z o.o.
e-mail: biuro@bbgroup.com.pl
tel.: (71) 339 23 25