konto usunięte

Temat: Wiosną warto zadbać o równowagę między życiem zawodowym a...

Koncepcja work-life balance narodziła się latach 70-tych w Stanach Zjednoczonych, kiedy to wagę nadano potwierdzonej naukowo i organizacyjne zależności między wydłużającym się czasem pracy a spadkiem produktywności, zaangażowania i kreatywności pracowników przy jednoczesnym wzroście ich absencji i problemów zdrowotnych.

Był to sygnał dla pracodawców i działów human resources do budowania polityki personalnej ukierunkowanej na dbałość o harmonię życia zawodowego i prywatnego kadr. Bowiem, jak wskazują dobre praktyki; włączenie idei work-life balance do standardów zarządzania przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i organizacjom.

Co to jest work-life balance?
Kto jest odpowiedzialny za work-life balance: pracownik czy organizacja?
Jakie są konsekwencje zaburzenia work-life balance dla organizacji i dla pracownika?
Jakie są możliwe rozwiązania w ramach programów wspierania równowagi: praca – życie?
Jaka jest rola menadżerów zespołów/działów human resources w zakresie polityki work- life balance w organizacji?


Odpowiedzi na te pytania pozwoli znaleźć praktyczny warsztat szkoleniowy TAW Polska:

Work-life balance – w trosce o Wydajność, Lojalność i Bezpieczeństwo pracowników

Termin: 14-15.05.2013
Miejsce: Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu ****

Więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także formularz zgłoszeniowy, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej:
www.tawpolska.pl

W związku z tym, iż liczba miejsc jest ograniczona, zachęcam Państwa do zapisów.