Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Szkolenie otwarte 24-25 luty- Reklamacje, czyli jak...
Weź udział w szkoleniu: "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"Program szkolenia pod linkiem:
szkolenie reklamacje
Kontakt: tel. 500 029 886 e-mail: ewelina.zdzieszynska@wstronerozowju.com lub wstronerozowju.com
Termin szkolenia: 24-25 maj 2012 "
Cena: 700 zł "
Dla pierwszych 3 osób zniżka "
Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować
Szkolenie. Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów. Szkolenia
wstronerozowju.comEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 10.04.12 o godzinie 09:25