Temat: Szkolenia otwarte.
Zapraszam na
Szkolenie The Challenger sale - Sprzedaż Prowokacyjna – 22 kwietnia 2016 r - Warszawa
Sprzedaż prowokacyjna została okrzyknięta 4 rewolucja sprzedażową.
W Polsce praktycznie nieznana.
Koncepcja tej sprzedaży jest oparta o najnowsze badania amerykańskiego stowarzyszenia SEC.
Szkolenie jest dedykowane do tych, którzy pragną budować swoją sprzedaż i wyniki handlowe w oparciu o długotrwały sukces.
Interaktywne szkolenie ujawniające psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążeń do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb klienta . Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o silę wartości sprzedawcy.
GŁÓWNE CELE SZKOLENIA i KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
W formie warsztatów:
- Stworzenie unikatowego obrazu marki osobistej „ personal branding"dla każdego z uczestników indywidualnie poprzez poznanie i wdrożenie sprawdzonych prawideł budowy opinii eksperckiej,
- Doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy- jego kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych
Główne aspekty to:
- Poznanie kluczowych narzędzi diagnozujących psychologiczny profil rozmówcy,
- Udoskonalenie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów sprzedażowych,
- Wzmocnienie umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich doboru kluczowych argumentów – skuteczne narzędzia dostosowawcze
Szkolenie obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje - stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży - niech klient zabiega o Ciebie.
SESJA WARSZTATOWA "KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY" - DIAGNOZA
• TEACHING - Na czym polega sprzedaż prowokacyjna - wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem.
• TAILORING - Analiza konkretnych profili klientów - metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.
100% warsztat!
SESJA WARSZTATOWA - MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.
MAPA EMPATII - POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta.
Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?
Głównym prowadzącym szkolenie jest Mateusz Mrozowski czynny manager i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży.
Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa,SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching.
Jako ekspert publikuje na łamach magazynów: Forbs, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality.
Trener mentalny kadry paraolimpijskiej.
Jest autorem ksiązki: "Sprzedaż jest $exy,albo nie ma jej wcale.
Drugim prowadzącym szkolenie jest Marcin Juchniewicz - psycholog, mówca motywacyjny, trener, coach, Dyrektor Zarządzający Grupy Eduneo. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik – eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zawodowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.
Szkolenie odbędzie się 22 kwietnia 2016 r. w
JM HOTEL
Warszawa, ul. Grzybowska 45
Zapraszamy do zakupu biletu:
GENERAL GENERAL
VIP DIAMOND
Szczegóły dotyczące biletów na:
http://szkolenia.ppiu.pl/
Do 10 kwietnia 2016r preferencyjne ceny biletówBilet General można otrzymać również gratis, otwierając za naszą pomocą firmowe konto w mBanku.
Prześlij dane kontaktowe na biuro@ppiu.pl