Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia otwarte.

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

MASAŻ - Nova Kursy

W kursie masażu uczestniczą osoby, które nie posiadają doświadczenia oraz osoby, które chcą poszerzyć swoje kwalifikacje i nabyć nowe umiejętności. Nasi kursanci to m.in. osoby związane z branżą medyczna, sportową czy kosmetyczną.
Zajęcia na kursie masażu prowadzone są w specjalnie przygotowanych salach. Trenerzy to osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w tej dziedzinie. Małe grupy kursowe pozwalają nam na indywidualne podejście do uczestnika, co daje wymierne efekty nauki.
Cena: 399 zł
Tryb: wieczorowy
Liczba godzin: 30
Zajęcia rozpoczynają się 2015-04-21.
Zgłoszenia proszę przesyłać do 2015-04-20 (liczba miejsc ograniczona)
Kurs to 90 % części praktycznej. Forma warsztatowa kursu pozwala uczestnikom na trening swoich umiejętności oraz poznawanie nowych technik masażu.
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
PROGRAM KURSU KURS MASAŻU – STOPIEŃ II
1. Masaż klasyczny leczniczy z elementami akupresury
2. Refleksoterapia stóp
3. Drenaż limfatyczny

Więcej informacji:
na stronie internetowej: http://novakursy.pl/
e-mail: kursy@nova.edu.pl
telefon: 22 594 24 80

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

KURS TWORZENIA STRON INTERNETOWYCH - Nova Kursy
Kurs skierowany jest do osób zainteresowanych stworzeniem własnej strony WWW lub pragnących zdobyć podstawę wiedzy niezbędnej do wykonywania zawodu front - end developer. Zapraszamy również osoby, które w ramach pracy zawodowej potkały się z obowiązkiem: opieki, modyfikacji lub stworzenia firmowej strony www. Nasz kurs jest również dla Państwa.
Zajęcia na naszych kursach odbywają się w niewielkich grupach 5 – 8 osób, co pozwala nam na elastyczną realizację programu oraz wprowadzenie ewentualnych zmian jeżeli chodzi o poruszane kwestie. Jeśli któryś z uczestników szkolenia musi pilnie rozwiązać jakiś problem webmasterski (np. związany z uaktualnieniem firmowej strony www) również otrzyma pomoc.
Cena: 399 zł
Tryb: wieczorowy
Liczba godzin: 30
Zajęcia rozpoczynają się 2015-04-09.
Zgłoszenia proszę przesyłać do 2015-04-08 (liczba miejsc ograniczona)

Jakie umiejętności zyska uczestnik kursu ?
Każdy etap kursu ma założone cele programowe, które nasi Absolwenci po ukończeniu danego poziomu będą potrafili wykonywać. Program kursu tworzenia stron www zawiera zagadnienia zawarte w podstawie programowej MEN.
Forma kursu
Kurs tworzenia stron www ma być w swym zamyśle jak najbardziej praktyczny. Każdy uczestnik będzie pracował indywidualnie nad swoimi projektami. Kolejne ćwiczenia zostały opracowane w ten sposób, aby kursanci w ramach szkolenia wykonali „własnymi rękoma” kilka prezentacji www.

Certyfikat
Po pozytywnym zdaniu egzaminu praktycznego kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
Program kursu :
1. Struktura klasycznej prezentacji WWW
2. Budowa dokumentu html
3. Podstawce znaczniki html
4. Znaczniki blokowe i wpisane
5. Rewolucja semantyczna języka HTML 5
6. Podstawy css
7. Budowa układu strony za pomocą znaczników blokowych i stylów css
8. Style dla najbardziej typowych elementów strony (list, hiperłączy, tabel itp)
9. Podstawy obsługi programu Adobe Photoshop
10. Zaznaczanie interesujących nas fragmentów obrazu
11. Tworzenie warstw i manipulacja warstwami
12. Rysowanie gradientów
13. Praca z tekstem
14. Użycie stylów warstw
15. Tworzenie typowych elementów stron internetowych np. bannera, tła elementu, przycisku
16. Przygotowanie obrazów na potrzeby stron www.
17. Informacje o domenach i hostingu stron www
18. Publikowanie stron www w internecie

Więcej informacji:
na stronie internetowej: http://novakursy.pl/
e-mail: kursy@nova.edu.pl
telefon: 22 594 24 80

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Księgowość Komputerowa - Nova Kursy
Na kurs z Księgowości Komputerowej zapraszamy wszystkie osoby, które pracują w działach księgowości oraz te, które chcą w przyszłości wykonywać zawód księgowego, a także podnieść woje kwalifikacji w danym zakresie.
Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach tj. 6 – 12 osób co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem.
Cena: 499 zł
Tryb: wieczorowy
Liczba godzin: 40
Zajęcia rozpoczynają się 2015-04-20.
Zgłoszenia proszę przesyłać do 2015-04-19 (liczba miejsc ograniczona)

Absolwent kursu nabędzie praktyczne i teoretyczne wiadomości wykorzystywane w księgowości. Duża liczba godzin praktycznych pozwoli na swobodne poruszanie się i wykonywanie czynności księgowych.
Kurs składa się z części teoretycznej i praktycznej. Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe, które wykorzystywane są podczas kursu i po jego odbyciu.
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
Program kursu :
1.Podstawy i organizacja rachunkowości
• podstawowe pojęcia z zakresu rachunkowości
• zakładowy plan kont
2. Zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych
• konto księgowe
• ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach bilansowych i wynikowych
• ewidencja syntetyczna i analityczna
3. Rozrachunki i roszczenia
• rozrachunki z dostawcami
• rozrachunki z tytułu VAT
• ćwiczenia w ewidencji rozrachunków – SYMFONIA Fik
4. Aktywa trwałe
• klasyfikacja aktywów trwałych
• środki trwałe i ich ewidencja
• amortyzacja środków trwałych
• ewidencja wartości niematerialnych prawnych
• ćwiczenia w ewidencji aktywów trwałych – SYMFONIA Fik
5. Wynagrodzenia
• dokumentacja dotycząca wynagrodzeń
• ubezpieczenia społeczne oraz inne świadczenia na rzecz pracowników
• sporządzanie listy płac
• ewidencja rozrachunków pracownikami z tytułu wynagrodzeń
• rozrachunki z ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
• rozrachunki z US z tytułu zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych
• ćwiczenia w ewidencji wynagrodzeń narzutów na wynagrodzenia – SYMFONIA FiK
6. Środki pieniężne i rachunki bankowe
• ewidencja operacji gotówkowych
• ewidencja operacji bezgotówkowych
• ćwiczenia w ewidencji środków pieniężnych – SYMFONIA FiK
7. Obrót towarowy i materiałowy
• ewidencja zakupu towarów
• rozliczenie zakupu towarów
• ewidencja sprzedaży towarów
• ćwiczenia w ewidencji obrotu towarowego
8. Podatek od towarów usług
• rozrachunki z tytułu podatku VAT
• ewidencja księgowa podatku VAT
• ćwiczenia w ewidencji VAT

Więcej informacji:
na stronie internetowej: http://novakursy.pl/
e-mail: kursy@nova.edu.pl
telefon: 22 594 24 80

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

KURS GRAFIKA KOMUTEROWA –Stopień III
Szkolenie skierowane jest do osób z biegłą znajomością obsługi komputera, które chcą pracować w zawodzie grafika komputerowego, osób pracujących w działach marketingu i reklamy, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, pracowników biurowych, którzy chcą używać niestandardowych elementów graficznych wektorowych w tworzonych przez siebie dokumentach oraz osób które pasjonują się grafiką komputerową.

Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach tj. 6 – 12 osób co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem.
Cena: 399 zł
Tryb: wieczorowy
Liczba godzin: 30
Zajęcia rozpoczynają się 2015-04-13.
Zgłoszenia proszę przesyłać do 2015-04-12 (liczba miejsc ograniczona)

Uczestnicy kursu nauczą się biegle posługiwać programami CorelDraw, Photoshop i Illustrator, zdobędą wiedzę na temat zastosowania elementów grafiki rastrowej oraz wektorowej, będą w stanie samodzielnie przygotowywać ulotki, foldery, logo, zdjęcia pod punkty fotograficzne, projektować banery reklamowe na strony www, projektować layouty stron www i prezentacji ekranowych. Nabytą na szkoleniu wiedzę można wykorzystać w pracy w agencji reklamowej, wydawnictwie, działach marketingu, przygotowując atrakcyjne wizualnie projekty.
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
Program kursu:
1. Photoshop
• Zaawansowane metody pracy z warstwami
• Zakres dynamiczny, Scalanie zdjęć do HDR
• Fotografia RAW, Praca z Adobe Camera RAW
• Automatyzacja pracy: Paleta Operacje, Tworzenie sekwencji wsadowych
• Projektowanie szablonów i definiowanie zmiennych
• Efekty 3D
• Kolaże i fotomontaże – realistyczne i surrealistyczne
• Tworzenie ulotek, reklam, plakatów
2. Ilustrator
• Praca z pędzlami, Praca z bibliotekami pędzli, Tworzenie własnych pędzli
• Praca na warstwach, Wykorzystania palety Warstwy do zarządzania projektem, Praca z przezroczystością i trybami przenikania (mieszania) warstw
• Praca z kolorem: Praca z dokerem Próbki, Tworzenie i edycja wypełnień siatkowych
• Zastosowanie efektów specjalnych, Praca z dokerem Wygląd i Style graficzne
• Tworzenie przejść, Tworzenie maski odcinania
• Zaawansowana praca z tekstem: Tworzenie tekstów ozdobnych, w akapitach i pisanych po ścieżkach, Paleta typografia i Akapit, Oblewanie grafiki tekstem, Style znakowe i akapitowe
• Tworzenia i edycja obiektów 3D
• Łączenie grafiki wektorowej i rastrowej, Praca z dokerem Łącza
• Przekształcania zdjęć na obrazki wektorowe
• Przygotowanie do druku, Tworzenie dokumentów PDF
• Tworzenia ilustracji wektorowych, reklam i ulotek
3. InDesign
• Podstawy działania programu, Tworzenie nowego dokumentu, Ustawienia dokumentu
• Tworzenie i stosowanie stron wzorcowych, Praca z długimi dokumentami
• Narzędzia pomocnicze ułatwiające rozmieszczanie elementów strony: Miarki, Siatki, Linie pomocnicze
• Zasady posługiwania się ramkami graficznymi: Zaznaczanie, Tworzenie obiektów i ramek, Praca z Piórem, Przekształcenia, Praca na warstwach
• Praca z tekstem: Umieszczanie tekstu w dokumencie, Zasady składu i łamania tekstów, Formatowanie akapitów, Efektywne posługiwanie się stylami znakowymi i akapitowymi
• Tworzenie tabel - formatowanie tabel przy udziale stylów tabeli i komórki
• Wykorzystanie kolorów: Paleta Próbki, Kolor, Obrys, Przezroczystość, Gradient
• Przygotowanie ulotek, reklam, broszur
Więcej informacji:
na stronie internetowej: http://novakursy.pl/
e-mail: kursy@nova.edu.pl
telefon: 22 594 24 80

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

KURS KADROWO PŁACOWY

Osoba, która pracuje lub ma w planach pracę w działach kadrowych oraz płacowych. Osoby, które chcą poszerzyć swoje umiejętności oraz podnieść kwalifikacje, a także osoby, które z tą tematyką nie mają styczności na co dzień, ale interesuje ich i w przyszłości planują przekwalifikowanie się oraz zmianę pracy oraz jej specyfikacji.

Zajęcia realizowane są w małych grupach, co pozwala trenerowi na bezpośredni kontakt z każdym
z uczestników.
Cena: 899 zł
Tryb: weekendowy
Liczba godzin: 40
Zajęcia rozpoczynają się 2015-04-11.
Zgłoszenia proszę przesyłać do 2015-04-10 (liczba miejsc ograniczona)
Program kursu :
1.Nawiązanie i ustanie pracy stosunku pracy
- rodzaje umów o pracę – omówienie
- rozwiązanie umowy o pracę – analiza przypadku
2. Czas pracy - ZMIANY W PRAWIE PRACY
- normy czasu pracy – wykład, praca zespołowa
- systemy i rozkłady czasu pracy - wykład
3. Urlopy pracownicze
- wymiar i wyliczanie należnego urlopu wypoczynkowego dla pracownika zatrudnionego
w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy – wykład i ćwiczenia
- urlop okolicznościowy, urlop bezpłatny - wykład
- urlop szkoleniowy - ZMIANY W PRAWIE PRACY
4. Uprawnienia rodzicielskie
- urlop macierzyński, tacierzyński i wychowawczy – wykład, analiza przypadku
- opieka nad dzieckiem – wykład, dyskusja
5. Dokumentacja kadrowa
- dokumentacja związana z ustaniem stosunku pracy – wykład, ćwiczenia
- konstrukcja umowy o pracy, informacji o zatrudnieniu, zakresu obowiązków - ćwiczenia
- regulamin pracy i wynagrodzenia - ćwiczenia
- dokumentacja przy ewidencji czasu pracy - wykład
- akta osobowe – ćwiczenia
6. Umowy cywilnoprawne
- umowa zlecenia – wykład, dyskusja
- umowa o dzieło – wykład, dyskusja
7. Wynagrodzenia - ZMIANA MINIMALNEGO WYNAGRODZENIA
- systemy wynagrodzeń - wykład
- stałe i zmienne składniki wynagrodzenia - wykład
8. Wynagrodzenia – warsztaty
- wyliczenie wynagrodzenia za przepracowany cały miesiąc - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia za przepracowany niepełny miesiąc - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia chorobowe - ćwiczenia
- wyliczenie zasiłków chorobowych, macierzyńskich - ćwiczenia
- wyliczenie ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia za urlop okolicznościowy i wypoczynkowy - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia z tytułu umowy zlecenia i umowy o dzieło - ćwiczenia
- wyliczenie kosztów pracodawcy związanych z wynagrodzeniem pracownika - ćwiczenia
9. Ubezpieczenia społeczne – wykład
10. Warsztaty komputerowe – PŁATNIK
- zakładanie firmy - ćwiczenia
- dokumenty zgłoszeniowe - ćwiczenia
- dokumenty rozliczeniowe - ćwiczenia
- deklaracja rozliczeniowa – przygotowanie - ćwiczenia
11. Warsztaty komputerowe - SYMFONIA Kadry - Płace

Kurs Kadry i Płace przygotowuje naszych uczestników do zawodu spec. ds. Kadr i Płac. Przekażmy Państwu istotne zagadnienia kadrowe, płacowe, prawne wymagane w tym zawodzie.
Po ukończeniu kursu, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN.
Więcej informacji:
na stronie internetowej: http://novakursy.pl/
e-mail: kursy@nova.edu.pl
telefon: 22 594 24 80

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

KURS GRAFIKA KOMUTEROWA - Nova Kursy
Szkolenie skierowane jest do osób z biegłą znajomością obsługi komputera, które chcą pracować w zawodzie grafika komputerowego, osób pracujących w działach marketingu i reklamy, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, pracowników biurowych, którzy chcą używać niestandardowych elementów graficznych wektorowych w tworzonych przez siebie dokumentach oraz osób które pasjonują się grafiką komputerową.

Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach tj. 6 – 12 osób co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem.
Cena: 599 zł
Tryb: weekendowy
Liczba godzin: 30
Zajęcia rozpoczynają się 2015-04-25.
Zgłoszenia proszę przesyłać do 2015-04-24 (liczba miejsc ograniczona)

Uczestnicy kursu nauczą się biegle posługiwać programami CorelDraw, Photoshop i Illustrator, zdobędą wiedzę na temat zastosowania elementów grafiki rastrowej oraz wektorowej, będą w stanie samodzielnie przygotowywać ulotki, foldery, logo, zdjęcia pod punkty fotograficzne, projektować banery reklamowe na strony www, projektować layouty stron www i prezentacji ekranowych. Nabytą na szkoleniu wiedzę można wykorzystać w pracy w agencji reklamowej, wydawnictwie, działach marketingu, przygotowując atrakcyjne wizualnie projekty.
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.

1. Podstawowe pojęcia z zakresu grafiki komputerowej
2. CorelDraw:
• Obszar roboczy programu, Parametry strony, Otwieranie i zapisywanie rysunków, Cofanie i odtwarzanie wprowadzonych poleceń
• Rysowanie prostych kształtów: prostokątów i kwadratów, elips i okręgów, wielokątów i gwiazd, spiral i kratek, kształty podstawowe, Rysowanie odręczne, Pędzle i pisaki
• Transformacja i modyfikacja obiektów: Zaznaczanie obiektów, Zmiana położenia, rozmiarów, obracanie, pochylanie, odbicia lustrzane, Kopiowanie i duplikowanie obiektów, Wyrównywanie i rozkładanie obiektów, Grupowanie, Łączenie, sumowanie, przycinanie, oraz wyznaczanie części wspólnej obiektów, Blokowanie obiektów, Określanie kolejności obiektów, Dzielenie i usuwanie części obiektów (narzędzie Nóż i Gumka),
• Praca z tekstem: Rodzaje i sposoby wprowadzania tekstu (tekst ozdobny i akapitowy), Praca z tekstem ozdobnym, Podstawowe formatowanie i edycja tekstu
• Wykorzystanie efektów specjalnych: obwiednia, zniekształcenie, perspektywa, głębia, metamorfoza, obrys, cień, przezroczystość i szybkie kadrowanie
3. Photoshop:
• Obszar roboczy programu, Cofanie i odtwarzanie wprowadzonych poleceń (paleta Historia, Pędzel historii)
• Praca z obrazem: Otwieranie, powielanie i zapisywanie zdjęć, Zmiana wielkości i rozdzielczości, Kadrowanie, Obracanie i prostowanie, Tworzenie panoramy ze zdjęć
• Usuwanie zbędnych elementów ze zdjęć (narzędzie Stempel, Łatka, Pędzel korygujący)
• Korygowanie obrazu i poprawa jakości zdjęć cyfrowych: Usuwanie przebarwień, Poprawa jasności, kontrastu, nasycenia kolorów, Korekta zniekształceń, Wyostrzanie zdjęć, Usuwanie szumu
• Fotomodyfikacje: Konwersja fotografii kolorowej na skalę szarości, Zdjęcia czarno-białe z kolorem, Zmiana kolorów na zdjęciu, Tworzenie szkiców ze zdjęć
• Renowacja starych fotografii: Przywracanie oryginalnych barw, Usuwanie uszkodzeń, Zmiana koloru
• Poprawianie wyglądu postaci: Usuwanie zmarszczek, Korekta efektu "czerwonych oczu", Wybielanie zębów, Poprawianie cery, Korekta sylwetki, Modelowanie elementów twarzy
• Podstawowe metody zaznaczania obiektów na zdjęciach: Zaznaczenie eliptyczne lub prostokątne, Lasso, Lasso magnetyczne, Lasso wielokątne, Różdżka i szybkie zaznaczanie, Usuwanie i modyfikacja zaznaczeń, Zapisywanie i wczytywanie zaznaczeń, Praca w trybie Szybkiej maski
• Podstawy pracy na warstwach: Tworzenie i usuwanie warstw, Zmiana kolejności warstw, Przezroczystość, Mieszanie warstw, Modyfikacja obiektów na warstwach

Więcej informacji:
na stronie internetowej: http://novakursy.pl/
e-mail: kursy@nova.edu.pl
telefon: 22 594 24 80
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Szkolenia otwarte.

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.


Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl


Do zobaczenia!

W razie pytań służymy pomocą:

Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia otwarte.

To już ostatni moment, aby dołączyć do prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing - 36 edycja startuje 15 maja w Warszawie.

To program oparty o solidne, brytyjskie fundamenty realizowany w oparciu o licencję The Chartered Institute of Marketing, czyli największą na świecie instytucję zrzeszającą profesjonalnych marketerów.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
Strategic Marketing, Mastering Metrics, Digital Strategy, Driving Innovation

Możesz uczestniczyć jedynie w wybranym bloku tematycznym i uzyskać międzynarodowy certyfikat Award.

Program oferuje interdyscyplinarny charakter, oparty jest na międzynarodowych standardach działania oraz obejmuje praktyczny wymiar zajęć.

Zachęcam do zapoznania się z krótkim materiałem informacyjnym odnośnie 36 edycji programu, która startuje 15 maja w Warszawie: https://questus.pl/wp-content/uploads/Program-DM-dm-36-Warszawa-materia%C5%82-skr%C3%B3cony.pdf?protected=checked

Więcej informacji znajduje się również na naszej stronie: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
tel. 601-052-704
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy Cię na wydarzenie:
"Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"[b/]


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

[b]Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.


W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00

Weź udział

Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!
W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Zespół 360 Smart Business Consulting
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte.

PISZ I SPRZEDAWAJ.
INTENSYWNE WARSZTATY Z COPYWRITINGU


Co zyskasz dzięki dobremu copywritingowi?
Słowa sprzedają. Im lepsze słowa, tym większa sprzedaż. Im lepiej ktoś włada słowami, tym jest lepszym sprzedawcą. Naucz się zasad copywritingu i dowiedz się, jak zastosować je w praktyce.

Efekty szkolenia
• wiedza
• umiejętności
• konkretne materiały promocyjne opracowane podczas warsztatów: teksty i koncepcje

Obszary poruszanych zagadnień
• strona www
• oferta
• e-mailing
• kreacja reklamowa

Wyjątkowy charakter szkolenia
Jednodniowe szkolenie oparte w 100% na formule warsztatów. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy. Podczas szkolenia brane są pod lupę teksty i hasła wykorzystywane przez uczestników w ich firmach.

MIEJSCE
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
TERMIN
29 czerwca 2015 roku

Ogólny plan warsztatów
1. Analiza marki.
2. Analiza materiałów promocyjnych.
3. Warsztat copywritera.
4. Strategia komunikacji i podstawy języka marki.
5. Nowe koncepcje i teksty materiałów promocyjnych.

Najczęściej poruszane zagadnienia
1. Pisz zgodnie z zasadami: Zasada 1/10, Zasada 1/1/1...
2. Co rządzi? Emocje czy rozum?
3. Czy Twoja marka ma swój język?
4. Idź drogą na skróty: USP, CTA, RTB, AIDA...
5. Jak precyzyjnie celować w „target”?
6. Czym różni się dobra reklama od bardzo dobrej, a czym bardzo dobra od wybitnej?
7. Dobre hasło? Jest jak bestseller.
8. Tekst, który naprawdę sprzedaje.
9. W czym jeszcze Hollywood może Ci pomóc?
10. Poznaj katalog słów o specjalnym działaniu i stosuj je świadomie.

Prezentowane zagadnienia mają charakter orientacyjny. Tematyka warsztatów jest dostosowywana do uczestników, a nie uczestnicy do tematyki.

Trener
Marek Paś – doświadczony copywriter, strateg, dyrektor kreatywny agencji reklamowych, właściciel butiku kreatywnego Harry Slogan (http://harryslogan.pl), trener, niezależny doradca, od 2004 r. związany z branżą reklamową.
Odpowiedzialny za działania promocyjne prowadzone dla renomowanych marek, m.in.: Bank BPS, Bayer, Bricomarché, Continental, Impel, Intermarché, Merck, Mobile Vikings, Money.pl., Osadkowski Raiffeisen, Orsay, Rőben, Skanska, Spalding. Realizował kampanie społeczne: Solidarny Wrocław oraz Jedni z wielu.
Z warsztatów copywritingu skorzystały już firmy takie jak: Akademia Białego Kruka, Bricomarché, Credit Agricolé, General Motors, Grupa Allegro, Hotele Qubus, Impel, Intermarché, Red Sky.

Dodatkowe informację na naszej stronie internetowej http://posd.pl lub pod nr. telefonu 17 85 00 678
Lucyna B.

Lucyna B. Koordynator
Projektów
Szkoleniowych

Temat: Szkolenia otwarte.

Szanowni Państwo,

W imieniu Coaching Center mam przyjemność zaprosić Państwa na Dzień Otwarty Coachingu CoachWise™ - interaktywny, akredytowany w ICF-ie, warsztat dedykowany osobom zainteresowanym wdrażaniem CoachWise Coachingu™ w organizacji i jego wykorzystaniem w aktualnie pełnionej roli zawodowej.

Termin: 08 lipca 2015 r.
Godziny: 15:00 – 18:00
Lokalizacja: Warszawa, biuro Coaching Center, ul. Czeczota 31, p.II

Spotkanie poświęcone jest upowszechnianiu coachingu i jego zastosowaniom w różnych rolach zawodowych. Dedykujemy je:
• przedstawicielom organizacji zainteresowanych zastosowaniem coachingu i zarządzaniem programami coachingowym;
• osobom myślącym o zawodzie coacha lub specjalisty ds. coachingu;
• osobom, które pragną zdobyć lub rozwinąć umiejętności coachingowe oraz wykorzystywać je w roli menedżera, specjalisty, trenera.


Program Dnia Otwartego Centrum Coachingu CoachWise™

Godzina 15:00-18:00
• Jaka jest istota metodyki CoachWise™?
• W jaki sposób mogę wykorzystać CoachWise Coaching™ w roli menedżera, specjalisty, trenera?
• Jakie są obszary zastosowania CoachWise Coachingu™ w organizacji?
• Co oznacza profesjonalny coaching? Jakie są międzynarodowe standardy akredytacyjne? – system akredytacji International Coach Federation
• W jaki sposób rozwijać umiejętności coachingowe? Jakie metody i narzędzia służą rozwojowi warsztatu coacha?

UWAGA! Podczas warsztatu można wziąć udział w sesji pokazowej i sprawdzić osobiście jak działa model CoachWise, który głębiej mogą Państwo poznać w trakcie Programu CoachWise Coaching Essentials (20-21 lipca 2015r.).

Po spotkaniu dla osób zainteresowanych - możliwość uzyskania informacji na temat programów rozwojowych Centrum Edukacyjnego CoachWise™.
Więcej informacji znajduje się na naszej stronie: http://www.coachingcenter.pl/451-4be924eccb3df.html

Zapraszamy serdecznie!

Z poważaniem,
Lucyna Biardzka (Rosińska)
Koordynator Projektów Szkoleniowych
_________________________________
mob. +48 (0) 607 898 398
l.biardzka@coachwise.org
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia otwarte.

Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz konkretnego sposobu, który pomoże Ci usystematyzować Twoje działania marketingowe?

Zapraszam na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing, CIM:

Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program DM realizowany według międzynarodowych standardów jest odpowiedzią na wyzwania stojące przed współczesnymi marketerami. Zdobądź certyfikat rozpoznawalny na całym świecie.

Pójdź o krok do przodu.

Zapraszam: https://questus.pl/cim/

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III - Seminarium szkoleniowe 28.08.2015 Warszawa

Zapraszamy na całodniowe seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III, które odbędzie się w Warszawie w dniu 28.08.2015.


Obrazek

Koszt uczestnictwa jedynie 125 zł (seminarium dofinansowane 75%, zniżna z 499 zł). Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://sms.arkadiuszbednarski.pl.

RELACJA VIDEO Z I EDYCJI: https://www.youtube.com/watch?v=2DLGKTKRAEk

Organizator szkolenia:
Arkadiusz Bednarski
http://sms.arkadiuszbednarski.pl
Joanna Lange

Joanna Lange Coach ICF i trener
rozwoju osobistego

Temat: Szkolenia otwarte.

WARSZTAT COACHINGOWY "MAPA MARZEŃ" KRAKÓW

Kiedy: 23.09

Czas: od 18:00 do 21:00

Miejsca: 12

„Cel to marzenie z datą realizacji” powiedział Napoleon Hill.

Biegniesz przez życie starając się nadążyć, sprostać oczekiwaniom: rodziców, potem dzieci, męża, szefa, mody....

A gdzie jesteś Ty? Czy wiesz dokąd idziesz? Dokąd prowadzi twoja droga?

Czy pamiętasz jeszcze o czym marzyłaś będąc dziewczynką?
Wiesz gdzie chcesz być za rok, 5, 10 lat? Wiesz jak tam dojść?

Jeśli nie – zapraszam Cię na mój warsztat „Mapa marzeń” 23 września (środa) od 18-21, w Antykawiarni w Krakowie , ul. Batorego 1/1a.
Ile będzie Cię to kosztować?:
50 złotych polskich, 3 godziny piątkowego czasu, trochę energii i chęci.

Co zyskasz?:
- Nauczysz się jak marzyć konkretnie.
- Dowiesz się, z czego jest zbudowana mapa marzeń.
- Wykonasz własną mapę, którą zabierzesz do domu.
- Dowiesz się jak zaplanować drogę do celu – realizacji twoich marzeń.

NIE POZWÓL, ŻEBY KTO INNY PISAŁ SCENARIUSZ TWOJEGO ŻYCIA!

Kim jestem?:
Nazywam się Joanna Lange. Jestem coachem kobiecych marzeń.
Pomagam kobietom, które w codziennej gonitwie i wypełnianiu obowiązków zawodowych i rodzinnych zapomniały o najważniejszej osobie – Sobie samej i czują, ze zagubiły sens życia. Wspieram je, by odnalazły Siebie i na nowo ukształtowały swoją rzeczywistość tak, by czuły się szczęśliwe i spełnione.
Dlaczego to robię?:
- Bo sama przeszłam tę drogę.
- Bo wierzę mocno w potencjał kobiet.
- Bo wierzę, że każda z nas ma prawo realizować swoje marzenia i dążyć do spełnionego życia.

REJESTRACJA:
https://docs.google.com/forms/d/13je_pTZJ5aUJdwj_bVCoQQ...
lub
Joanna Lange
tel. 506 66 89 64
http://joannalange.pl
Inwestycja: 50 zł

https://www.facebook.com/events/974941435888576/
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: Szkolenia otwarte.

SAVOIR-VIVRE W KONTAKTACH ZAWODOWYCH - LUBLIN (1-2.10.2015)

Czy zdarzyło Ci się, że miałeś wątpliwości jak posadzić przy stole prezesa firmy, burmistrza i rektora – tak aby nie naruszyć zasad etykiety? Wiesz w jaki sposób przedstawić sobie osoby podczas przyjęcia - gdy jedne z nich przebywają na nich służbowo, a inne jako osoby towarzyszące? Czy kody umieszczane na zaproszeniach nie stanowią dla Ciebie tajemnicy? Czy wiesz jak strojem można wzmocnić lub osłabić swój profesjonalny wizerunek? I co zrobić z torebką podczas spotkania w restauracji? Te i wiele innych zagadnień poruszymy podczas szkolenia, które odbędzie w Lublinie. Uprzedzam – będziemy także ćwiczyć.

INFORMACJE O SZKOLENIU

KIEDY? - 1-2 października 2015
GDZIE? - Lublin
DLA KOGO?
Zapraszamy osoby pracujące w administracji publicznej, osoby związane z biznesem, kadrę kierowniczą, menedżerów, przedstawicieli handlowych, asystentów i asystentki, osoby działające na rzecz pożytku publicznego oraz wszystkie osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu etykiety.

PODCZAS SZKOLENIA M.IN. O:

I. SAVOIR-VIVRE, A KULTURA ORGANIZACYJNA
• jak standardy w miejscu pracy wpływają na dobre zwyczaje, kto komu pierwszy podaje rękę? spotkanie w gabinecie, relacje w biurze, w samochodzie, w restauracji itp. – savoir-vivre w różnych sytuacjach zawodowych.

II. ZASADY DOBORU STROJÓW
• jaki strój na jaką okoliczność? jak i na jakie okazje zaplanować formalny strój biznesowy? kiedy pozwolić sobie „na luz”? jak dobierać dodatki do strojów? podkreślanie atutów urody i ukrywanie niedoskonałości za pomocą odpowiednio dobranych strojów, kolory odpowiednie na różne pory dnia, elementy niedozwolone, czyli na co nigdy nie można sobie pozwolić

III.BUDOWANIE KONTAKTÓW - JAK ZROBIĆ ODPOWIEDNIE WRAŻENIE
• mowa ciała – kiedy ruch świadczy o pewności siebie i profesjonalizmie (siadanie i wstawanie, sposób stania, chód), powitanie i pożegnanie w sytuacjach biznesowych – jak wzbudzić zaufanie na początku i końcu rozmowy? wręczanie wizytówek i zaproszeń, wybór prezentów i sposób ich wręczania partnerom biznesowym

IV. SZTUKA KONWERSACJI
• Small talk – co to takiego? gesty, mimika, spojrzenie, jako czynniki budowania kontaktu z rozmówcą, jak połączyć dyplomację i negocjacje? savoir-vivre w rozmowach na odległość (rozmowy telefoniczne, netykieta)

V. PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I PRZYJĘĆ BIZNESOWYCH
• organizacja spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych, hierarchia miejsc w samochodzie podczas podróży służbowych, czy każde miejsce jest stosowne, by przyjąć członka zarządu? sami czy z małżonkiem? przygotowanie i wysyłanie zaproszeń, R.S.V.P. czyli znaczenie skrótów, krótki przewodnik po potrawach pożądanych na przyjęciach biznesowych, nakrycie stołu - rodzaje sztućców i szkła, ich ułożenie oraz korzystanie.

VI. SZTUKA PRZYJMOWANIA GOŚCI
• kogo witać w pierwszej kolejności? zasady przedstawiania i tytułowania gości, amerykańska i europejska kultura posiłków biznesowych, elementy komunikacji międzykulturowej – jakie standardy obowiązują w innych kręgach kulturowych

Zapraszam w imieniu własnym i organizatora

http://www.orylion.pl/szkolenie,savoir-vivre-w-kontakt...
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: Szkolenia otwarte.

Miło nam poinformować o organizacji nowej edycji szkolenia Coaching Rodzicielski: Praktyczne Metody i Narzędzia Pracy z Rodzicami.

Szkolenie odbędzie się 17 października (sobota) w Krakowie w godzinach 9.30-16.30.

Podczas szkolenia uczestnicy:
- poznają metody rozpoznawania i rozwijania zdolności u dzieci,
- poszerzą wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji między rodzicami a dziećmi,
- poznają metody rozpoznawania kompetencji rodzicielskich i wyznaczania obszaru do ich rozwoju,
- przećwiczą prowadzenie sesji coachingowej przy pomocy technik Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach.
Szkolenie pozwoli również uczestnikom podjąć decyzję o udziale w Kursie Coachingu Rodzicielskiego, którego rozpoczęcie planowane jest na luty 2016.

Szczegółowe informacje dostępne są pod linkiem:
Coaching Rodzicielski Praktyczne Metody i Narzędzia Pracy z Rodzicami
Joanna Lange

Joanna Lange Coach ICF i trener
rozwoju osobistego

Temat: Szkolenia otwarte.

ZAPRASZAM NA WARSZTAT COACHINGOWY "MAPA MARZEŃ" KRAKÓW

Kiedy: 07/10

Czas: od 18:00 do 21:00

Miejsca: 12

„Cel to marzenie z datą realizacji” powiedział Napoleon Hill.

Biegniesz przez życie starając się nadążyć, sprostać oczekiwaniom: rodziców, potem dzieci, męża, szefa, mody....

A gdzie jesteś Ty? Czy wiesz dokąd idziesz? Dokąd prowadzi twoja droga?

Czy pamiętasz jeszcze o czym marzyłaś będąc dziewczynką?
Wiesz gdzie chcesz być za rok, 5, 10 lat? Wiesz jak tam dojść?

Jeśli nie – zapraszam Cię na mój warsztat „Mapa marzeń” 23 września (środa) od 18-21, w Antykawiarni w Krakowie , ul. Batorego 1/1a.
Ile będzie Cię to kosztować?:
50 złotych polskich, 3 godziny piątkowego czasu, trochę energii i chęci.

Co zyskasz?:
- Nauczysz się jak marzyć konkretnie.
- Dowiesz się, z czego jest zbudowana mapa marzeń.
- Wykonasz własną mapę, którą zabierzesz do domu.
- Dowiesz się jak zaplanować drogę do celu – realizacji twoich marzeń.

NIE POZWÓL, ŻEBY KTO INNY PISAŁ SCENARIUSZ TWOJEGO ŻYCIA!

Kim jestem?:
Nazywam się Joanna Lange. Jestem coachem kobiecych marzeń.
Pomagam kobietom, które w codziennej gonitwie i wypełnianiu obowiązków zawodowych i rodzinnych zapomniały o najważniejszej osobie – Sobie samej i czują, ze zagubiły sens życia. Wspieram je, by odnalazły Siebie i na nowo ukształtowały swoją rzeczywistość tak, by czuły się szczęśliwe i spełnione.
Dlaczego to robię?:
- Bo sama przeszłam tę drogę.
- Bo wierzę mocno w potencjał kobiet.
- Bo wierzę, że każda z nas ma prawo realizować swoje marzenia i dążyć do spełnionego życia.

REJESTRACJA:
https://docs.google.com/forms/d/13je_pTZJ5aUJdwj_bVCoQQ...
lub
Joanna Lange
tel. 506 66 89 64
http://joannalange.pl
Inwestycja: 50 zł
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Szkolenia otwarte.

https://www.facebook.com/events/1625533347700879/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na kolejną edycję BEZPŁATNYCH
WARSZTATÓW: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 10 października 2015 roku w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 1.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry
marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?
Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty. 

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in). 

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/
Michał Fopp

Michał Fopp Brass Willow

Temat: Szkolenia otwarte.

Scaled Professional Scrum - NEXUS
10-11.12 Warszawa

Scrum działa w małych zespołach - ale co ze skalą? Odpowiedzią jest Nexus - framework do skalowania Scruma.

Pierwsze w Polsce szkolenie otwarte Scaled Professional Scrum pokaże Ci, jak zarządzać dużymi zwinnymi i scrumowymi projektami. W trakcie warsztatu opartego na symulacji, zorganizujesz swój pierwszy projekt scrumowy na wielką skalę i zobaczysz, jak skalować Scruma, by maksymalizować wartość Twojego oprogramowania.

Podczas szkolenia zajmiemy się między innymi:
nowymi rolami, artefaktami i zdarzeniami niezbędnymi do skutecznego skalowania,
organizacją wielu zespołów w celu optymalizacji wysiłku i produktywności,
praktykami, które pomogą zespołom skutecznie budować i integrować produkt,
technikami wykrywania niespójności i metodami radzenia sobie z nimi,
wyzwaniami, jakie możesz napotkać w dużych przedsięwzięciach deweloperskich.
Szkolenie to zawiera bardzo niewielki wycinek Scruma. Tylko tyle, ile potrzebne jest dla zrozumienia, jak go skalować.

http://brasswillow.pl/najblizsze-szkolenia-i-warsztaty...

[img]
Obrazek
[img]

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do