Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008

Termin szkolenia: 06 – 07 września 2014 r.
Miejsce: Warszawa
Cena:
Cena dla osób posiadających status studenta: 393,60 zł brutto,
Cena dla osób niestudiujących: 738,00 zł brutto.

Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg normy ISO 14001:2005

Termin szkolenia: 06 – 07 września 2014 r.
Miejsce:Warszawa
Forma szkolenia: wykłady i ćwiczenia
Czas trwania: 2 dni - 16 h,( 9:00 - 17:00)
Cena:
• Osoby niestudiujące 738,00 zł,
• Studenci 393,60 zł (podane ceny są cenami brutto).

W cenę szkoleń wliczono
• przerwy kawowe,
• profesjonalne materiały szkoleniowe,
• dostęp do norm ISO w trakcie szkolenia,
• po zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują potwierdzenie zdobycia wysoko cenionych na rynku pracy kwalifikacji zawodowych w postaci certyfikatów firmy INCERT ,
• 10% rabat na kolejne szkolenia organizowane przez INCERT.

Trenerzy:
Doświadczony trener/konsultant i jednocześnie czynny auditor międzynarodowej jednostki certyfikującej.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: http://incert.pl .
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Pozdrawiam,

Karolina Dzięgielewska
Specjalista ds. szkoleń
tel/fax: 091 469 45 53
karolina.dziegielewska@incert.pl
http://www.incert.pl
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Szkolenia otwarte.

Informacja z ostatniej chwili:
Zwolniły się 4 miejsca w jesiennej edycji Szkoły Trenerów Biznesu - kurs podstawowy
128 godzin za jedyne 3300 zł. Formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...

pytania: biuro@ekspedite.edu.pl
Katarzyna Włodarek

Katarzyna Włodarek spec ds. sprzedaży
Certes szkolenia s.
z o. o.

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych

„Skuteczny PR i kontakt z mediami” (Warszawa, 03.10.2014)

Sprawdzimy jak obecnie wygląda system komunikacji z mediami, doradzimy i przećwiczymy nagrywanie SETEK, udzielanie wywiadów oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zrobimy to bez oceniania, ponieważ tylko doradzamy i służymy wymianą doświadczeń. W formie warsztatowej pomożemy również budować system komunikacji między firmą a oddziałami i partnerami społecznymi.

„Rekrutacja i selekcja pracowników” (Warszawa, 09-10.10.2014)

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką rekrutacji i selekcji pracowników, a w szczególności: menadżerów i pracowników działów HR, specjalistów rekrutacji pracowników, odpowiedzialnych za proces planowania zatrudnienia, pracowników firm doradztwa personalnego, agencji pośrednictwa pracy, właścicieli firm.

„Ochrona Danych Osobowych – zmiany w prawie” Warszawa, (28.10.2014)

W związku z planowanymi zmianami w ustawie o ochronie danych osobowych jak i w prawie Unii Europejskiej przygotowaliśmy nowy program szkoleniowy. W trakcie szkolenia zostaną omówione zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych, które wejdą w życie 1 stycznia 2015 roku. Dodatkowo, w toku szkolenia zostanie omówiony projekt Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, który stanowi rewolucję w zasadach i odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych.

Zapraszamy do kontaktu.
Z pozdrowieniami,

KATARZYNA WŁODAREK
Specjalista ds. sprzedaży

Tel. +48 22 353 82 20 | Faks +48 22 464 88 92| Tel. kom. +48 698 686 703

Certes Sp. z o.o. | ul. Wał Miedzeszyński 552 C| 03-994 Warszawa
NIP 5213445303 | REGON 141029299 | KRS 0000283010
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte.

PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO – DORADCZY SP. Z O.O.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
serdecznie zaprasza na wrześniowe szkolenia organizowane w naszym ośrodku.

POSD Rzeszów
tel. 17 85 00 678

„NEGOCJACJE HANDLOWE - Najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne”
17 - 18 września 2014
390 zł brutto

„TELEMARKETING - Telefoniczne umawianie spotkań handlowych”
19 września 2014
229 zł brutto

„Prawo Zamówień Publicznych w teorii i praktyce”
15 - 17 września 2014
679 zł brutto

„COACHING - rozwój kompetencji menedżerskich”
29 - 30 września 2014
590 zł brutto

„Projektowanie graficzne w Adobe Photoshop”
24 - 26 września 2014
798 zł brutto

„Pakiet OpenOffice”
22 - 23 września 2014
369 zł brutto

„Praktyczne posługiwanie się TABLICĄ INTERAKTYWNĄ”
29 - 30 września 2014
479 zł brutto

„Prowadzenie księgowości w systemie Comarch OPTIMA”
17 - 19 września 2014
795 zł brutto

„Grafika komputerowa z wykorzystaniem Corel Draw”
1 – 2 października 2014
499 zł brutto

Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej http://posd.pl, pod nr. telefonu 017 85 00 678 bądź emali: biuro@posd.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!


Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?


KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

_____________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html

______________________________________

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Witam,

Zapraszamy serdecznie na bezpłatne szkolenia z zakresu Zrównoważonego Zarządzania w MŚP"

Wszelkie informacje dostępne pod adresem: https://zarzadzaniemsp.evenea.pl/

Pozdrawiam,
Dominik Kantorowicz
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Szkolenia otwarte.

Już 3 października wystąpi w Warszawie na jedynym w tym roku otwartym wykładzie prof. Robert Cialdini! Podczas wystąpienia profesor zaprezentuje przykłady z najnowszej książki „The small BIG”, materiał ten nigdy jeszcze nie był prezentowany podczas publicznych wystąpień profesora w Polsce!


Obrazek


https://www.facebook.com/events/1511014109120180/?fref=ts

http://robert-cialdini.pl
Anna Maria M.

Anna Maria M. Asystentka Zarządu

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenie - Nowoczesne prezentacje i wystąpienia biznesowe - 6-7.11.2014 - Warszawa - prowadzenie Marcin Mańka

W dzisiejszych czasach oprócz umiejętności sprzedaży produktów bardzo ważna jest także umiejętność prezentacji samego siebie. Zapraszamy na dwudniowe Szkolenie Otwarte, pt. "Nowoczesne prezentacje i wystąpienia biznesowe" (6 i 7 listopada 2014), na którym nauczymy Cię jak sprawnie, ciekawie i profesjonalnie przygotować nowoczesną prezentację oraz jak przedstawić ją przed gronem odbiorców. Dzięki naszemu Szkoleniu nauczysz się tworzyć konkretny plan prezentacji, panowania nad emocjami oraz nabierzesz pewności siebie podczas wystąpień publicznych. Na Szkoleniu używamy kamery, dlatego będziesz widział jakie popełniasz błędy, a nasz Trener pomoże Ci je wyeliminować.

Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, budynek AS-BUD, tuż za Rotundą. Bardzo dobry dojazd: Metro - przystanek Centrum; tramwaje: 7, 8, 9, 22, 24, 25, 27, 28, 77; autobusy: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 519, 522, 525; blisko do Dw. Centralnego i przystanku WKD.

Cena dwudniowego szkolenia z cateringiem kawowym oraz lunchem: 1590 zł netto

Program Szkolenia
Program – czego się nauczysz: rozwiniesz umiejętności związane z wystąpieniami publicznymi, tak aby z powodzeniem wpływać na przekonania słuchaczy oraz skutecznie przekazywać informacje.

1. Chcesz przemawiać do ludzi? Najpierw naucz się z nimi rozmawiać, czyli dialog w prezentacji.
2. Komunikacja to nie tylko słowa – o podziale na poziom werbalny, parajęzykowy i niewerbalny.
3. „Czasami człowiek zmienia zdanie, czasami zdanie zmienia człowieka.” O tym jak mówić ciekawie, płynnie i wyraźnie.
4. Emocje w słowach, czyli o tym, jak elementy paralingwistyczne wpływają na znaczenie tego co mówisz.
5. Powiedz to bez słów, czyli mowa ciała w prezentacjach.
6. Co, jak i kiedy, czyli dobry plan prezentacji.
7. „Jeden obraz jest wart tysiąca słów”, czyli podstawowe zasady tworzenia prezentacji.
8. Jak uatrakcyjnić prezentację?
9. Jak budować kontakt z odbiorcami?
10. Jak panować nad emocjami? Czyli co robić gdy pojawia się trema i stres.
11. Jak wywołać znakomite pierwsze wrażenie?
12. Jak wykorzystywać swój potencjał i wiedzę?

Szkolenie poprowadzi bardzo doświadczony w tej dziedzinie szkoleniowiec – Marcin Mańka – trener, coach, konferansjer. Doświadczenie:
– 12 lat pracy w mediach – prasie, radiu (Radio ZET, Roxy FM, Radiostacja), a przede wszystkim w telewizji (TVP 1, TVP Info, Polsat, TVN)
– prowadzenie wielu prestiżowych eventów (także rangi europejskiej i światowej),
– szkolenia dla największych firm polskich i międzynarodowych,
– organizacja eventów sprzedażowych,
– współtworzenie dwóch najlepiej zarabiających w historii kraju programów call tv (Polsat),
– praca na stanowisku New Business Director,
– praca w pierwszej w Europie agencji marketingu rekomendacji.

Referencje:
– „Pan Marcin Mańka znakomicie wywiązał się z przypisanych mu zadań."
Marta Piwowarska, KLER SA

– „Szkolenie było w pełni merytoryczne i zostało przeprowadzone przy pełnym zaangażowaniu trenera. Jestem pewien, że przyniesie ono wymierne korzyści naszym współpracownikom".
Jan Wernicki
Dyrektor Zarządzający ORIFLAME Poland

– „Współpraca przebiegła w miłej atmosferze. Jesteśmy z niej zadowoleni."
Jadwiga Czartoryska, Prezes Zarządu FUNDACJA ORANGE

– „Mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę z Panem Marcinem Mańką"
Marcin Brzeziński, Zastępca Dyrektora CARITAS POLSKA

Zachęcamy do kontaktu. Odpowiemy na wszystko Państwa pytania: kontakt@goldone.pl http://goldone.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w SZKOLENIU OTWARTYM o charakterze warsztatowym, realizowanym przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise:

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Czas trwania szkolenia

2 dni – po 8 godzin, Warszawa

Termin szkolenia:

02-03.10.2014

Uczestnicy:

Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Doradcy Klienta, Sprzedawcy

Metodyka prowadzenia szkolenia:

1. Interaktywny warsztat z cuse study
2. Ćwiczenia
3. Dyskusje moderowane
4. Feedback trenera
5. Odgrywanie ról
6. Interaktywne mini-wykłady
7. Gry i zabawy szkoleniowe

W programie m.in.

1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
Wizerunek obsługi Klienta
Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
Srebrna, Złota, i Platynowa zasada obsługi Klienta
Obecne „problemy” wynikające z kontaktów z Klientem
Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Aktywne słuchanie Klienta
Skuteczne mówienie

3. KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
Budowanie Pierwszego Pozytywnego Wrażenia - PPW
Tworzenie długotrwałych relacji

4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Typologia klientów
Sposoby weryfikacji oczekiwań
Język korzyści
Metody wywierania wpływu

5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
Komunikacja niewerbalna i werbalna w kontakcie bezpośrednim
Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
Techniki aktywnego słuchania ułatwiające obsługę trudnego klienta
Dresscode

6. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Głos – podstawowe narzędzie i umiejętność jego wykorzystywania
Schemat EFEKTYWNEJ rozmowy telefonicznej
Standardy rozpoczynania i kończenia rozmowy
Przełączanie i przekazywanie rozmów
Zawieszanie w stan oczekiwania „mute”
Przyjmowanie wiadomości i odpowiedzialność za nią
Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja

7. PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL

8. TWORZENIE I WPROWADZANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA

9. BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM

W ramach szkolenia otrzymają Państwo:

• Materiały szkoleniowe wraz z praktycznymi wskazówkami
• Dyplomy uczestnictwa.
• Konsultacje w trakcie i po szkoleniu
• Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia
• Gwarancję doświadczonego Trenera - praktyka

Szkolenie jest skierowane do firm i osób, które na co dzień zajmują się Obsługą Klienta.

Cena za szkolenie:

Cena za uczestnictwo w 2 dniowym szkoleniu to zaledwie 650 zł netto za dzień szkoleniowy

Więcej szczegółów: krystian@institute-training.pl

Baccata Enterprise sp. z o.o.

Training & Coaching & Consulting

http://www.institute-training.pl
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: Szkolenia otwarte.

Poradź sobie z PROKRASTYNACJĄ, czyli nawykowym odkładaniem działania.

Zapraszam na szkolenie do Warszawy 25-26 października.

Zapisy i więcej info pod linkiem:

https://nawykiwarszawa.evenea.pl/

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.14 o godzinie 15:09
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Szkolenia otwarte.

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Serdecznie zapraszam do Krakowa na wydarzenie, które z powodzeniem i skutecznością realizuję już po raz czwarty :)

Składanki są szansą na lepsze poznanie siebie i swojego funkcjonowania we wszystkich fundamentalnych wymiarach życia. Dołącz do grupy, jeśli masz ochotę uporządkować myśli, emocje i decyzje. Po prostu!

Więcej informacji tutaj:
http://ipri.com.pl/skladanki.html

Pozdrawiam!


Obrazek
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy na Akademię Lidera!

Akademia Lidera - Innowacyjny cykl warsztatów ukierunkowanych na rozwój umiejętności Lidera w organizacji.

Motto cyklu Akademii Lidera: zatrzymaj się, doświadcz, praktykuj.

Mamy świadomość, że deficyt czasu jest powszechnym zjawiskiem na stanowisku Lidera w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Często to właśnie przez brak czasu nie są podejmowane inicjatywy rozwojowe. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy cykl 4-godzinnych sesji warsztatowych, prowadzonych w kameralnej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Nasze doświadczenia pokazują, że taka organizacja sesji umożliwia w tym samym dniu udział w warsztatach jak i pogodzenie codziennych obowiązków. Krótkie 4-godzinne sesje powodują, że Uczestnicy zajmują się jednym zagadnieniem związanym z pracą Lidera a następnie mają możliwość wdrożenia wiedzy i doświadczenia z warsztatów w praktyce. Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej.

Warsztaty mają charakter otwarty, co oznacza wymianę wiedzy i doświadczeń w różnych kulturach organizacyjnych. Uczestnikami będą osoby z różnych organizacji i branż, co pozwala na pogłębienie świadomości i ogląd różnych perspektyw.

START:
Grupa I: 19 listopada 2014 (środa)
Grupa II: 28 listopada 2014 (piątek)


Spotkania odbywać się będą co 2 tygodnie w Centrum Odkrycie (Kraków, ul. Prusa 30) w godzinach 10:00 - 14:00.
Planowane zakończenie cyklu: maj-czerwiec 2015.
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia Akademii.

Istnieje możliwość dokupienia w pakiecie 6 sesji coachingowych, które będą realizowane równolegle z programem Akademia Lidera. Sesje coachingowe prowadzone są przez certyfikowanych coachów EMCC.

Koszt sesji: 399 zł netto x 14 spotkań = 5586 zł netto

W sprawie pytań i zapisów zapraszamy do kontaktu:
biuro@hrcare.pl

Zapoznaj się z programem sesji tutaj: http://www.hrcare.pl/index.php/component/content/artic...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia dla programistów

1. Szkolenia zamknięte – 40% rabatu dla dowolnego szkolenia z naszej oferty

2. Szkolenia otwarte:
JavaServer Faces - 5-7 listopada 2014r. w Warszawie
Programowanie w języku PHP - 17-20 listopada 2014r. w Poznaniu
Spring framework - 8-12 grudnia 2014r. w Krakowie

Sprawdź szczegóły PROMOCJI

Kontakt: Anna Stankowska, e-mail: anna.stankowska@inbright.pl, tel.: +48 661-946-378


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.10.14 o godzinie 14:08
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia otwarte.

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Malwina Tobiasz

Malwina Tobiasz Trener i specjalista
ds. szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam na szkolenie otwarte

SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

PROGRAM SZKOLENIA
1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem.
• Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
• Zdobywanie zaufania klientów.
• Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
• Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
• Samoświadomość a kontakt z klientem.
• Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
• Własne ograniczenia i możliwości.
• Zamiana przeszkadzających nawyków.
• Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
• Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

2. Komunikacja kluczem do wzmacniania pozytywnych relacji z klientami.
• Język korzyści.
• Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
• Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
• Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
• Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
• Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

3. Kontakt z klientem a sytuacje trudne.
• Stres a kontakt z klientem.
• Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
• Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
• Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
• Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

4. Feedback - doskonalenie umiejętności nabytych w trakcie treningu.
• Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
• Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
• Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

Szkolenie prowadzone przez trenera z długoletnim doświadczeniem szkoleniowym oraz branżowym.

Termin 21.11.2014r w Warszawie.
Koszt szkolenia o 680zł netto.
Zachęcamy do kontaktu – zaproponujemy atrakcyjny RABAT.
Przy zgłoszeniu więcej niż 2 osób na szkolenie nawet do 40% zniżki!

Zapraszam do kontaktu
malwina.tobiasz@qprogress.pl
tel. 882 072 333
www.qprogress.pl
Monika Stopa

Monika Stopa Dyrektor ds. szkoleń
i rozwoju

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Zapraszamy do udziału w szkoleniu :
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg. ISO 9001

Cel szkolenia :
Poprzez przekazaną wiedzę teoretyczną i ćwiczenia praktyczne, szkolenie ma przygotować do pełnienia funkcji audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001. Szkolenie zakończone jest egzaminem, którego pozytywne zdanie uprawnia do otrzymania Certyfikatu znanej, liczącej się jednostki certyfikującej, potwierdzającego nabyte uprawnienia.

Miejsce i czas : Kraków 29-30.11.2014
Cena : Studenci 350zł, pozostali 700 zł
Certyfikat: Tak
Zgłoszenia : Mailowo : biuro@lynsky.pl
Przez formularz na stronie : http://lynsky.pl
Telefonicznie: 570 650 005


Program ramowy szkolenia :

1. Podejście procesowe
2. Charakterystyka standardów serii ISO 9000
3. Analiza i interpretacja wymagań normy ISO 9001:2009
• Ćwiczenia dotyczące analizy i interpretacji wymagań normy
4. Audyt - weryfikacja Systemu Jakości ISO 9001 za pomocą audytu jakości
• Cele audytów, rodzaje audytów, procedura audytu
5. Planowanie i przygotowanie audytu
• Opracowywanie list kontrolnych
• Ćwiczenia dotyczące tworzenia list kontrolnych
6. Przeprowadzenie audytu i dokumentowanie wyników audytu
• Zasady prowadzenia badania na miejscu
• Audyt w kontekście podejścia procesowego
• Definicja i identyfikacja niezgodności
• Formułowanie i dokumentowanie niezgodności
• Działania korygujące i zapobiegawcze
• Ćwiczenia dotyczące określania niegodności oraz wskazywania możliwości doskonalenia procesów
7. Wymagania stawiane audytorom Systemów Zarządzania Jakością
8. Prowadzenie wywiadów audytowych
• Zachowania i postawy, motywacja, „analiza stanów ja”
• Rozmowa z wykorzystaniem analizy transakcyjnej
• Ćwiczenia dotyczące przeprowadzania rozmowy audytowej
9. Najczęstsze niezgodności w Systemach Zarządzania Jakością, najczęstsze błędy popełniane przez audytorów
10. Podsumowanie, pytania
11. Test

Organizacja szkolenia :

Czas trwania szkolenia to 2 dni po 8 godzin. Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych połączonych z ćwiczeniami praktycznymi. Zakończone jest egzaminem pisemnym, po którego pozytywnym zaliczeniu otrzymuje się Certyfikat. Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne.

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.11.14 o godzinie 15:57

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do