Temat: Szkolenia otwarte.

1. POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI – MOJE WEWNĘTRZNE DZIECKO
31.08.13, sobota, godz. 10.00-13.30

2. POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI – PRACA Z PRZEKONANIAMI
31.08.13, sobota, godz. 14.00-17.30

Podczas pierwszego warsztatu będziemy poznawać często zapominany i niedoceniany obszar naszego Ja nazywany wewnętrznym dzieckiem. Dzięki jego ponownym odkryciu mamy szansę odzyskać to, co jako małym dzieciom przychodziło nam z łatwością: spontaniczność, radość z życia, ufność, niezachwianą wiarę w siebie i w swoje możliwości.

Drugi warsztat będzie poświęcony identyfikowaniu i modyfikowaniu przekonań dotyczących naszego poczucia własnej wartości. Niemal każdy z nas czasami zmaga się z negatywnymi myślami – podczas tych zajęć poznamy techniki ich zatrzymywania oraz przekształcania.

Można wziąć udział w dwóch warsztatach lub w jednym z nich.

Podczas warsztatów wykorzystujemy techniki takie jak: ćwiczenia w parach / grupach / indywidualne, dyskusja, mini-wykład, kolaż. Pracujemy w małej, kameralnej grupie.

Prowadzi: Karolina Kasprzak - psycholog

Miejsce: ul. Grunwaldzka 37a/15, Poznań

Cena 1 warsztatu (3,5 godz.): 35 zł
Cena 2 warsztatów (7 godz.): 60 zł

Zniżki:

10% dla studentów, uczniów i emerytów
10% dla osób, które polubią nas na Facebooku
10% dla osób, które zapłacą z góry za 5 lub więcej warsztatów /sesji

Zniżki łączą się – maksymalna zniżka to 30%.

Zapisy: karolina@pracowniakreska.com, tel. 796 821 647

http://pracowniakreska.com/
http://facebook.com/PracowniaKreska/
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte.

Kursy coachingu

Cele szkolenia:

► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
► Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać umiejętności prowadzenia coachingu w zarządzaniu
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Maciej Rybski

Maciej Rybski Student, Warszawska
Szkoła Reklamy

Temat: Szkolenia otwarte.

W dniu 5 września br. odbędą się pierwsze warsztaty z cyklu „Uczelnia dobrych praktyk” organizowane w ramach ogólnopolskiego programu „Inteligentna Uczelnia – Partner Biznesu”. Adresatami warsztatów są uczniowie szkół średnich, studenci i absolwenci. Gospodarzem warsztatów została Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.

Główne cele warsztatów to miedzy innymi:
- podkreślenie zawodowych korzyści, wynikających z uczestnictwa studentów
- stażach i praktykach
- przygotowanie studentów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia
- wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej
- poinformowanie studentów o wymogach współczesnego rynku pracy oraz trendach rozwojowych w obszarze zawodów i zatrudnienia

Warsztaty zrealizowane zostaną w formie praktycznych interaktywnych sesji prezentacyjnych. Eksperci reprezentujący Partnerów przeprowadzą indywidualne konsultacje dla zainteresowanych uczestników warsztatów. Przynieś swoje CV i skorzystaj z konsultacji ze specjalistą!

Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną oferty pracy, praktyk i staży z bazy firm współpracujących z Adecco – globalnego lidera w dziedzinie rozwiązań zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa personalnego.
Fundacja Rozwoju Wolontariatu zaprezentuje oferty wolontariatu z bazy projektów programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”.
Przedstawiciele NBP oraz PZU opowiedzą o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programach staży i praktyk, dzięki czemu wzbogacisz swoją wiedzę, a przy tym zbudujesz swoją przewagę na rynku pracy.

Prelegenci:
1. Grażyna Drażba-Derdej (Wiceprezydent Uczelni Łazarskiego)
2. Agata Zarzycka (Dyrektor Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
3. Aneta Jendrzejczak-Fabisiak (Koordynator ds. rozwoju kompetencji i kariery w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
4.Anna Kosińska (Koordynator ds. rozwoju zawodowego i współpracy z biznesem w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
5. Magdalena Furs (National Recruitment Manager – Adecco)
6. Marcin Ostrowski (Dyrektor Regionu Centralnego – Adecco)
7. Zuzanna Rapkiewicz-Stępień (Starszy Specjalista ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
8. Łukasz Trzeszczkowski (Doradca ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
9. Jacek Majcherek (NBP)

Zapraszamy w czwartek 5 września 2013 od godz. 11.00 – 15.00
Uczelnia Łazarskiego 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 43

WSTĘP JEST BEZPŁATNY!!!

Więcej informacji o warsztatach oraz prelegentach znajdziecie na portalu:
http://spotkania.lazarski.pl/uczelnia-dobrych-praktyk/ oraz na fanpage
https://www.facebook.com/UczelniaDobrychPraktyk
https://www.facebook.com/events/700069563341928/

Partnerami warsztatów są: Narodowy Bank Polski, Adecco, PZU, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Fundacja Rozwoju Wolontariatu – realizator projektu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

Patronat medialny objęli: Metro oraz portale GazetaPraca.pl, dlaMaturzysty.pl, studentnews.pl, students.pl, Radio Kampus.
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Szkolenia otwarte.

Weź udział w darmowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Daniela Kubacha! Poznaj tajniki skutecznej rekrutacji!

Szkolenie jest całkowicie bezpłatne i odbędzie się 2 września o godz. 20.00.

Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem „Szkolenia - Skuteczna Rekrutacja” w ramach cyklu „Lekcje warte miliony”:

- Korzyści wynikające ze skutecznej rekrutacji
- 8 praw rekrutacji wpływających na Twoje dochody
- Co zrobić, aby skuteczniej rekrutować
- Sposoby zainteresowania współpracowników naszą ofertą
- Rozpoznawanie potrzeb kandydata na współpracownika
- Przykłady rozmów rekrutacyjnych
- Dlaczego ktoś miałby chcieć współpracować z Tobą

Zapisz się już dzisiaj - http://inway.pl/webinar/
Liczba uczestników ograniczona.

Do zobaczenia na szkoleniu!

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Szkolenie PRINCE2 z 35% rabatem
- PRINCE2® Foundation: 16 – 18 września - Warszawa
- PRINCE2® Practitioner: 19 – 20 września - Warszawa

Oferta ważna do poniedziałku 9 września do godziny 10.

Zapraszamy
szkolenia@pmexperts.pl
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Szkolenia otwarte.

Witaj.
Chciałabym Cię zaprosić na szkolenie MLMBA - sesja Frankfurt - Skuteczna Rekrutacja, które po raz pierwszy odbędzie się już 11 września w Chorzowie.
Należy pamiętać, że rekrutacja to najważniejsza kompetencja w biznesie MLM. To dzięki niej jesteśmy w stanie przekonać innych do współpracy z nami i tym samym zwiększać swoje dochody. Do skutecznej rekrutacji dochodzi, kiedy prowadzimy rozmowę rekrutacyjną i na końcu podpisujemy z rozmówcą umowę o współpracy!
O tym właśnie opowie Daniel Kubach, który właśnie dzięki umiejętności skutecznej rekrutacji zarobił swój pierwszy milion złotych, a następnie kolejne. W swojej 18 letniej karierze zrekrutował bezpośrednio ponad 1000 WSPÓŁPRACOWNIKÓW i zbudował sieć 30000 sprzedawców bezpośrednich w kilku krajach. Osobiście przetestował setki metod rekrutacji i sprawdził, które działają, a które nie. Teraz natomiast pragnie podzielić się swoja wiedzą z Tobą!

Sesja FRANKFURT to szkolenie bardzo praktyczne, na którym dowiesz się między innymi:
- Jak rozpoznać potrzeby Twojego potencjalnego kandydata na współpracownika,
- Jakie pytania zadać, aby zaczął myśleć o współpracy z Tobą,
- Co zrobić, aby ludzie chcieli z Tobą współpracować?
- Poznasz metody zwiększające efektywność rekrutacji.
- Otrzymasz zestaw gotowych narzędzi do rekrutacji.

Szkolenie odbywa się w pięciu miastach w Polsce:
• 11 września w Chorzowie – Hotel Arsenal Palace, ul. Paderewskiego 35, Chorzów;
• 12 września we Wrocławiu - Hotel Orbis, ul. Powstańców Śląskich 7, Wrocław;
• 17 września w Gdańsku – Hotel Novotel Marina, ul. Jelitkowska 20, Gdańsk;
• 18 września w Poznaniu – Hotel Poznański – Centrum Konferencyjne Miralex, ul. Krańcowa 4 (wjazd od ul. 3 Maja), Luboń k/Poznania;
• 21 września w Warszawie – Sound Garden Hotel Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa;

Zainwestuj w swoją wiedzę i zarejestruj się już teraz:
http://www.szkolenia.inway.pl/index2.php

Specjalnie we wrześniu przygotowaliśmy specjalną ofertę i obniżyliśmy cenę szkolenia do 190 zł netto (233,7 zł brutto)!!! Tej okazji nie możesz przegapić i dlatego na szkolenie zapisz się już teraz!

UWAGA! Ten sam kurs możesz mieć za 55zł brutto w ramach Programu Partnerskiego. Wystarczy, że zaprosisz jedną osobę na sesję FRANFURT, a kolejne szkolenie RZYM przywództwo i coaching warte 356,7 zł otrzymasz za 55 zł!

Zobacz także, co sądzą na temat szkoleń MLMBA inni uczestnicy:
http://inway.pl/zobacz-opinie-uczestnikow-sesja-istamb...
http://inway.pl/zobacz-opinie-uczestnikow-o-szkoleniac...
http://inway.pl/zobacz-co-mowia-uczestnicy-kursu-mlmba...

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszam do kontaktu.
Do zobaczenia na szkoleniu!
Raisa Chudek
Koordynator Programu MLMBA
Inway
Tel.+ 48 730 554 545
r.chudek@inway.pl
http://inway.pl
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Szkolenia otwarte.

=-=-= Materiały drukowane na konferencje i spotkania naukowe

* Uwzględnienie specyfiki konferencji (spotkania naukowe)
* Przygotowanie, opracowanie i cyfrowy wydruk w pełnym kolorze
* Artykuły, wystąpienia, prezentacje w wersji drukowanej
* Broszury i ulotki informacyjne na spotkanie naukowe
* Obróbka tekstu i zdjęć oraz jednolity układ treści
* Nakład dowolny – obsługa informacyjna także niewielkich spotkań akademickich

Pliki PDF, płyty DVD i multimedia

* Opracowanie zawartości, przygotowanie prezentacji, plików multimedialnych, plików PDF i płyty DVD, pendrive
* Wykonanie już od jednej sztuki
* Projekt graficzny płyty bez dodatkowej opłaty
* Płyta jako samodzielne wydawnictwo bądź dodatek do materiałów drukowanych

Strona internetowa z materiałami – nazwakonferencji.pl

* Niski koszt wykonania (z uwzględnieniem ograniczonego budżetu)
* Podstawowe funkcjonalności strony są darmowe
* Bieżące informacje o konferencji w Internecie (harmonogram, zgłoszenia, aktualności)
* Stała opieka administracyjna i techniczna
* Darmowy adres strony w domenie nazwakonferencji.pl i darmowe miejsce na serwerze
* Opracowanie edytorskie materiałów przeznaczonych na stronę

kontakt: kancelaria_prawna@post.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy na szkolenie otwarte z zakresu "APQP - zaawansowane planowanie jakości wyrobów"

Termin: 03-04 października 2013

Zakres
Podczas szkolenia zaprezentowana zostanie cała procedura planowania jakości zgodnie z podejściem APQP. Omówione zostaną podstawowe metody wykorzystywane w ramach APQP oraz zostanie przeprowadzona analiza dokumentów związanych z procesem APQP.

Adresaci
Osoby odpowiedzialne za realizację prac związanych z planowaniem jakości i wdrażaniem nowych wyrobów w przemyśle motoryzacyjnym.

Program
Wprowadzenie do zarządzania jakością w motoryzacji
Wymagania ISO/TS 16949 w zakresie wprowadzania nowych wyrobów
Podstawy planowania jakości wyrobów
Dokumentacja związana z APQP
Metody wspomagające APQP

Czas trwania - 2 dni (16 godzin szkoleniowych)

Dodatkowe informacje
To dwudniowe szkolenia ma charakter warsztatów, w czasie których zostaną zaprezentowanie różne dokumenty i metody wykorzystywane w procesie APQP, a szczególnie ich wzajemne oddziaływanie. Uczestnicy będą mogli zobaczyć jak tworzy się nowy wyrób i proces, oraz jest to jest dokumentowane, nadzorowane a później doskonalone.

Cena
1353 zł brutto (1100,00 zł netto + 23% VAT)

Szczegóły
http://proqual.pl/szkolenia/otwarte/APQP---zaawansowan...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

AMBITNY PAŹDZIERNIK 2013!!!

Asertywność 10 października 2013 r.

Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży 17-18 października 2013 r.

Zaawansowane techniki negocjacyjne 24-25 października 2013 r.

Prowadzenie rozmowy oceniającej 28-29 października 2013 r.

Automotywacja 21 października 2013 r.

Zapisz się teraz!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o.o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!
Znajdź nas na Facebooku
Obrazek



Obrazek
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą ofertą:
- szkolenia (Terminy 2013 potwierdzone do realizacji!)
- warsztaty (wiele NOWOŚCI!)
- mentoring (NOWOŚĆ!)

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy na szkolenie otwarte z zakresu "FMEA - Analiza przyczyn i skutków niezgodności (standardy AIAG i VDA)"

Zakres
Szkolenie nastawione jest na przedstawienie kluczowych elementów analizy FMEA w odniesieniu do procesów realizowanych w firmach. Prezentowane są prawidłowo przeprowadzone analizy (wzorcowe) oraz dla porównania analizy zawierające błędy. Przedstawiane są różne formy dokumentowania wyników analizy FMEA.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o najnowsze standardy z zakresu analizy FMEA.

Adresaci
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie analiz FMEA. Inżynierowie procesów odpowiedzialni za ich doskonalenie.

Program
Wprowadzenie do analizy ryzyka
Podstawowe techniki wspomagające
FMEA procesu
FMEA konstrukcji
Praktyczne wykorzystanie analizy FMEA
Pokaż szczegóły programu...

Czas trwania: 2 dni (16 godzin szkoleniowych)

Dodatkowe informacje
Każde omówione zagadnienie teoretyczne jest zobrazowane wieloma przykładami praktycznymi. Omawiane narzędzia FMEA są odnoszone do specyfiki branż reprezentowanych przez poszczególnych uczestników szkolenia.

W czasie szkolenia realizowanych jest wiele ćwiczeń i prac warsztatowych, co pomaga łatwiej przyswajać wiedzą i pozyskiwać nowe umiejętności.

Podczas szkolenia jest wykorzystany nasz autorski program komputerowy do prowadzenia FMEA (PQ-FMEA). Program pomaga w tworzeniu drzew wad oraz arkuszy FMEA.

Cena
1353 zł brutto (1100,00 zł netto + 23% VAT)

Szczegóły
http://proqual.pl/szkolenia/otwarte/FMEA---Analiza-prz...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE W WARSZAWIE:

23 października 2013 Automotywacja

24-25 października 2013 Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży

24-25 października 2013 Zaawansowane techniki negocjacyjne

28-29 października 2013 Prowadzenie rozmowy oceniającej

Serdecznie zapraszam!
Sławomir Nowacki

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Tylko dla użytkowników GoldenLine!!!

Drodzy GL-owcy!
Mam możliwość udzielenia Wam rabatu na szkolenie "Automotywacja" prowadzonego z Karolem Matuszczakiem - trenerem, dwukrotnym mistrzem Europy w Brazilian Jiu-Jitsu, któremu udało się przenieść doświadczenia sportowe na grunt biznesowy!

Jeżeli chcecie robić coś lepiej, szybciej lub więcej przyda Wam się nabycie lub odświeżenie umiejętności kreowania w sobie odpowiednich odruchów, które pozwolą Wam przetrwać i pokonywać kolejne ograniczenia!

W programie m.in.:
- nauka stawiania sobie ambitnych i realnych celów
- sposoby odzyskiwania "równowagi wewnętrznej"
- skuteczne techniki samomotywowania

Zapraszam do zapoznania się z pełnym PROGRAMEM SZKOLENIA

23 października - Warszawa
CENA "GL" to 400 PLN netto//os.
- nominalnie jest to kwota 890 NETTO!
W ramach szkolenia zagwarantowany jest pełen catering, materiały szkoleniowe i mnóstwo pozytywnych wrażeń związanych z samą osobą trenera!


Obrazek

Zainteresowanych zapraszam na priv byśmy mogli ustalić szczegóły lub kontakt telefoniczny do biura
22-646-69-90!Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.13 o godzinie 13:39
Ilona J.

Ilona J. Human Resources, Job
Coaching, Public
Relations

Temat: Szkolenia otwarte.

Pozyskiwanianie środków i realizacja projektów
w ramach Funduszu Wyszehradzkiego

Katowice - 07.11.2013 r. (czwartek)

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu dotyczącym możliwości uzyskania dotacji
z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. Konkursów na przedsięwzięcia finansowane z funduszy strukturalnych jest w tym roku bardzo mało, wnioskodawcy poszukują więc alternatywnych źródeł pozyskiwania środków finansowych. Ciekawym źródłem finansowania jest mało popularny, choć funkcjonujący już od trzynastu lat Fundusz Wyszehradzki. Warto spróbować swoich sił, aplikując właśnie o te środki, ponieważ zarówno tworzenie wniosków, jak i realizacja projektów nie przysparza większych problemów. Fundusz cyklicznie ogłasza konkursy, a w ciągu ostatnich miesięcy pojawiły się także nowe możliwości grantowe (w zeszłym roku budżet programu wyniósł 7 mln euro).

Na co można przeznaczyć otrzymaną dotację z Funduszu Wyszehradzkiego ?

 współpraca naukowa,
 wymiana młodzieży,
 współpraca kulturalna,
 edukacja,
 współpraca transgraniczna,
 promocja turystyki,
 granty dla uczelni - nowe specjalności i kursy na studiach,
 stypendia naukowe i staże artystyczne.

Adresaci szkolenia
Wszystkie osoby, które chcą zdobyć wiedzę na temat przygotowania, realizowania
i rozliczania projektów współfinansowanych z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego, reprezentujące podmioty z sektora prywatnego, publicznego
i pozarządowego. Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany został tak, aby mogły w nim uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów współfinansowanych, jak również przedstawiciele instytucji, organizacji
i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych.

Cel szkolenia
Przedstawienie informacji dotyczących specyfiki aplikowania o środki w ramach konkursów finansowanych przez Fundusz Wyszehradzki, a także przekazanie praktycznych wskazówek, związanych z realizacją projektów oraz ich rozliczenia.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
 poznanie atrakcyjnego i alternatywnego do funduszy unijnych źródła finansowania przedsięwzięć (projektów, stypendiów, staży),
 zdobycie pogłębionej wiedzy na temat założeń Funduszu Wyszehradzkiego,
 nabycie praktycznych umiejętności związanych z wypełnianiem wniosku
o dofinansowanie,
 zdobycie wiedzy opartej o doświadczenia na temat procesu realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Funduszu Wyszehradzkiego,
 poznanie dokumentów programowych i praktycznych wskazówek, związanych
z aplikowaniem o środki funduszu,
 zdobycie wiedzy na temat praktycznych aspektów realizacji przedsięwzięć partnerskich
w całym cyklu życia projektu,
 możliwość odbycia indywidualnych konsultacji z trenerem.

Program szkolenia

1. Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki jako alternatywne źródło finansowania
- specyfika funduszu
- rodzaje i terminy ogłaszanych konkursów
- granty, stypendia, staże
- warunki kwalifikowalności,
- typy realizowanych projektów
- koszty kwalifikowalne, budżet projektu
2. Warsztaty praktyczne – jak przygotować dobry wniosek na przykładzie małych grantów
(praca z formularzem wniosku).
3. Realizacja projektów
- umowa z instytucją finansującą,
- komunikacja z Funduszem,
- sprawozdawczość,
- obowiązki beneficjentów, w tym zasady promocji i informacji.

4. Najczęstsze problemy pojawiające się przy aplikowaniu - jak ich uniknąć.

Opis metodyki szkolenia
Szkolenie będzie miało formę wykładu uzupełnianego ćwiczeniami warsztatowymi podsumowującymi poszczególne sesje oraz przykładami z rzeczywistych projektów. Stosowane metody dydaktyczne: wykłady, ćwiczenia, sesje pytań i odpowiedzi, burza mózgów, studium przypadku.

Trener
Doświadczona specjalistka i praktyk w zakresie pozyskiwania, realizowania
i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych. Współpracowała z podmiotami z sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego
w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie różnych przedsięwzięć oraz zarządzania projektami. Wykładowca w szkołach wyższych. Autorka publikacji i artykułów. Ekspert zewnętrzny Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Zakres usług wchodzących w szkolenie
 autorskie materiały szkoleniowe,
 certyfikat ukończenia szkolenia,
 indywidualne konsultacje,
 lunch, przerwy kawowe.

Termin szkolenia:
07.11.2013 r. (czwartek)
Godziny: 9.00 – 15.30
Miejsce szkolenia: Katowice

Cena za 1 uczestnika (uzależniona od terminu zapisów):
21.10-27.10.2013r. – 399,00 zł
28.10-6.11.2013r. – 499,00 zł

Podane ceny są cenami netto w PLN,
należy do nich doliczyć aktualnie obowiązujący podatek VAT 23%

Realizator szkolenia:
Smart-HR
ul. Dąbrówki 16,
40-081 Katowice
http://smart-hr.pl

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o kontakt
tel. 668-304-562 oraz o przesłanie zgłoszenia na adres: szkolenia@smart-hr.pl

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Obniżamy ceny! Dajemy Wam wyjątkową możliwość poznania jakości naszych szkoleń w niższych cenach. Nasze jesienne promocje dotyczą aż 5 miast w Polsce. TYLKO PRZY ZGŁOSZENIU DO 5 LISTOPADA.

http://www.pmexperts.pl/pme-aktualnosci/oferta-specjalna/

Zapraszamy
szkolenia@pmexperts.pl
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: Szkolenia otwarte.

Zacznij wreszcie działać - pokonaj prokrastynację!

Kraków, 16.11.2013 r.

https://www.facebook.com/events/467759190010057/?source=1

“Jeszcze tylko zerknę, co na fejsie i zabiorę się za:
- naukę
- sprzątanie
- pracę
- projekt
- pisanie pracy zaliczeniowej
- odpisywanie na maile”*

* – niepotrzebne skreślić

Znasz to skądś? Roboczo się to nazywa syndromem studenta przed sesją, a bardziej fachowo – prokrastynacją.

Prokrastynacja to nic innego, jak odwlekanie robienia tego, co powinienem i marnowanie czasu na siedzenie przy komputerze czy przed telewizorem, objadanie się czy jakąkolwiek inną czynność, która nie tylko nie przybliża mnie do wykonania swoich obowiązków, ale przez poczucie winy oraz stratę czasu i energii oddala mnie od tego. A potem jeszcze tylko to wmawianie sobie, że to już ostatni raz…

Dobra wiadomość – da się to pokonać!

Jeśli przed egzaminami czułeś/aś ogromny opór przed nauką, a koty w Internecie były jeszcze bardziej interesujące niż zazwyczaj – to szkolenie jest dla Ciebie.

Jeśli przed nauką posprzątałeś/aś cały pokój i czujesz, że możesz to zrobić z całym mieszkaniem czy pokojami sąsiadów z akademika – to szkolenie jest dla Ciebie (owszem, plus za posprzątanie, ale czy to da Ci coś na egzaminie?).

Jeśli natłok zadań w pracy obezwładnia Cię i masz poczucie, że “nie wiesz, w co ręce włożyć” (i w efekcie nie robisz nic), włóż je w szkolenie, bo jest ono dla Ciebie.

Jeśli ogrom obowiązków domowych motywuje Cię jedynie do włączenia telewizora, ew. zapalenia papierosa – to szkolenie jest dla Ciebie!

Jeśli w osiąganiu celów przeszkadza Ci słomiany zapał – przyjdź na szkolenie! Dla Ciebie też coś mamy.

Szkolenie ma na celu zapoczątkowanie procesu zmian, w wyniku których z ochotą podejdziesz do swoich “powinności” i obowiązków. Przestaniesz nie tylko tracić czas (i pieniądze!), ale tez pozbędziesz się dyskomfortu związanego z piętrzeniem się zadań do wykonania i poczuciem winy, że znowu oglądanie demotywatorów okazało się bardziej wciągające niż czytanie notatek.

Zacznij działać, zdobądź motywację i bądź dumny/a z siebie! Zapraszam Cię na moje szkolenie!

Warsztaty poprowadzi Bartosz Liberski, który doskonale zna wyżej wymienione problemy i metodą prób i błędów dochodził do stanu, w którym działanie jest naturalne i skuteczne. Prowadzi szkolenia biznesowe od 3 lat. Jest właścicielem szkoły wystąpień publicznych Speak4You.

Masz pytania? Pisz na: kontakt@bartoszliberski.pl

Zapisy na http://szkolenieprokrastynacja.evenea.pl/

Wejściówka normalna – 79 zł

Wejściówka studencka – 59 zł

Kraków, 16.11.2013 r.

(lokalizacja zostanie przesłana do uczestników e-mailem)



PROMOCJA!

Uczestnicy szkolenia dostają 50% zniżki na szkolenie z wystąpień publicznych i autoprezentacji, które się odbędzie już niedługo w Krakowie.
Marek J.

Marek J. Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Zainteresowanych rozwinięciem umiejętności kreatywnego i innowacyjnego myślenia oraz nowego spojrzenia na metody rozwiązywania problemów zapraszamy na szkolenie pt.
BYĆ JAK EDISON, CZYLI TRENING INNOWACYJNOŚCI I KREATYWNEGO POSZUKIWANIA ROZWIĄZAŃ

21 - 22 listopada 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...
-----

Używasz prezentacji jako narzędzia komunikacji biznesowej?
Wzmocnij swój przekaz wystąpienia, dzięki umiejętnemu stosowaniu tricków komunikacyjnych.
Poznaj sprawdzone sposoby na budowanie prezentacji multimedialnych przyjaznych w odbiorze.

Zapraszamy na szkolenie pt SZTUKA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
5-6 grudnia 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...

Inne szkolenia otwarte i zamknięte na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/

Facebook
Mateusz Niewiadomy

Mateusz Niewiadomy Starszy specjalista
ds. szkoleń, Russell
Bedford Poland

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Faktura VAT - jak wystawić fakturę po 1 stycznia 2014, zasady obowiązujące od 1 stycznia 2014

Warszawa, 14 stycznia 2014

ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu omówienie zmian w zakresie wystawiania faktur VAT. Jak i rozwiązanie wszystkich wątpliwości jakie staja przed przedsiębiorcami w tym zakresie.

Program szkolenia

Część I. Wprowadzenie – zmiany w ustawie o podatku VAT od dnia 1 stycznia 2014 r. – czy rzeczywiście czeka nas rewolucja?

moment powstania obowiązku podatkowego VAT,
definicja podstawy opodatkowania VAT,
nowe podejście do pojęcia obrotu w ustawie o VAT,
zmiana zasad fakturowania,
termin wystawienia faktury VAT,
nowe podejście do sprzedaży towarów używanych,
pozostałe istotne zmiany – krótka charakterystyka.

Część II. Ogólne zasady wystawiania faktur VAT

podstawowe elementy, treść faktury VAT,
zdarzenia skutkujące obowiązkiem wystawienia faktury VAT,
rodzaje faktur VAT ,
terminy wystawienia faktury VAT, ze szczególnym uwzględnieniem zmian obowiązujących od 2014 r.,
konsekwencje przekroczenia terminu wystawienia faktury VAT,
wystawienie faktury VAT przed dokonaniem sprzedaży,
zasady wystawiania faktur dla osób fizycznych,
dokumentowanie fakturą VAT sprzedaży rejestrowanej na kasach fiskalnych,
faktury wystawiane w walutach obcych,
faktury uproszczone,
faktury wewnętrzne,
faktury wystawiane przez małych podatników,
wystawienie faktury VAT przez podmiot inny niż sprzedawca towaru lub usługi,
puste faktury w świetle przepisów o VAT,

Część III. Stosowanie faktur elektronicznych w działalności podatnika

przepisy regulujące zasady wystawiania e-faktur,
faktury elektroniczne w Dyrektywie VAT,
forma i treść faktur elektronicznych,
terminy wystawiania faktur elektronicznych,
warunki prawno-formalne pozwalające na stosowanie e-faktur w obrocie,
znaczenie i stosowanie bezpiecznego podpis elektroniczny,
stosowanie faktur elektronicznych w obrocie międzynarodowym,
korekty faktur elektronicznych,
wystawienie e-faktury po terminie,
sposób ujęcia różnych stawek VAT na fakturach elektronicznych,
doręczenie faktury elektronicznej,
faktura wygenerowana elektronicznie a skan faktury papierowej,
zapewnienie dostępu do faktur elektronicznych.

Część IV. Stosowanie faktur i not korygujących

zdarzenia skutkujące koniecznością wystawienia dokumentów korygujących,
forma i treść faktury korygującej,
forma i treść noty korygującej,
kiedy faktura korygująca, kiedy nota korygująca,
zasady wykazywania korekty obrotu w deklaracji VAT,
zasady doręczania i zatwierdzania faktur i not korygujących.

Część V. Obowiązki archiwizacyjne związane z fakturami VAT

obowiązek przechowywania faktur – okres i zasady,
zapewnienie dostępu do faktur organom skarbowym,
postępowanie w przypadku zniszczenia lub utraty dokumentacji,
przechowywanie faktur elektronicznych.

Część VI. Pozostałe zagadnienia związane z fakturami VAT

refakturowanie,
zagadnienia szczególne dotyczące fakturowania usług,
znaczenie faktury dla możliwości odliczenia podatku naliczonego,
moment wystawienia, doręczenia, otrzymania faktury (papierowej i elektronicznej) a moment nabycia prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego z tytułu nabycia.

Część VII. Omówienie aktualnego orzecznictwa polskich sądów administracyjnych i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości – zagadnienia dotyczące faktur VAT.

Część VIII. Podsumowanie – w formie studium przypadku – analiza przykładowych sytuacji związanych z praktycznymi aspektami posługiwania się fakturami VAT przez podatników.


Każda kolejna osoba zgłoszona z tej samej firmy otrzymuje rabat w wysokości 50 zł netto.


Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe
- notatnik i długopis
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat Russell Bedford

ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek



Akademia HRnews zaprasza na szkolenie:

ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI W ORGANIZACJI
20-21 stycznia 2014, Warszawa

Zarządzanie wynagrodzeniami jest jednym z kluczowych obszarów zarządzania nie tylko zasobami ludzkimi ale również w całej organizacji. Dzieje się tak dlatego, że większość kosztów przedsiębiorstwa stanowią właśnie wynagrodzenia pracowników.
Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć kompleksowe systemy płacowe aby z jednej strony wspierały strategię firmy motywując pracowników do realizacji wyznaczonych przez nią celów a z drugiej strony spełniały oczekiwania zatrudnionych w niej ludzi.

Cele warsztatu:
Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności niezbędnych do samodzielnej:

• Analizy mocnych i słabych stron funkcjonującego w organizacji systemu wynagrodzeń
• Zaprojektowania efektywnego systemu wynagrodzeń w organizacji
• Konstruowania oraz wykorzystywania w praktyce wartościowania stanowisk pracy oraz kompetencji pracowników
• Oceny efektów pracy oraz kompetencji pracowników poprzez MBO oraz profilowanie kompetencji

Dla kogo:
Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, menedżerów działów handlowych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Program:
http://akademiahrnews.pl/dokumenty_pdf/programy/PROGRA...

Cena: 1090 zł netto
Przy zgłoszeniu do: 07.01.2014r. – 950 zł netto

Gwarantujemy:
• Kompleksowy autorski program szkoleniowy mający na celu rozwój kompetencji z zakresu zarządzania wynagrodzeniami w organizacji
• Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
• Telefoniczne i mailowe wsparcie konsultanckie dla uczestników przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia w zakresie rozwijanych podczas warsztatu kompetencji
• Imienny Certyfikat
• Materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• Lunch i przerwy kawowe

Więcej informacji: http://akademiahrnews.pl/szkolenie_zarzadzanie_wynagro...
Jolanta P.

Jolanta P. Marketing,
Administracja,
Kulturoznawstwo

Temat: Szkolenia otwarte.

....Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.09.14 o godzinie 16:03

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do