Temat: Szkolenia otwarte.
COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!
Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.
Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?
Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!
KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
* dobierać
najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać
korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć
skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć
skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć
perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________
PROGRAM
JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?
•
Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
•
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
•
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
•
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
•
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
•
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
•
Sprawdzone sposoby na nagłówki
•
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
•
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
•
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
TREŚĆ NA STRONIE WWW
•
"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
•
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
•
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom
TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają
•
Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
•
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
•
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
•
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.
______________________________________
INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.
W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
INFORMACJE, ZAPISY i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html
______________________________________