Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Wronka

Anna Wronka Wsparcie dla biznesu

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenie z zakresu zamówień publicznych – poziom podstawowy.
Najbliższe szkolenie: 2.02.2013, 9:00-17:00

Szkolenie opis:
Szkolenie kierowane jest do pracowników firm wykonawczych, które składają oferty w przetargach, a w szczególności pracowników zajmujących się przygotowaniem ofert, pracowników działu marketingu, przedsiębiorców, handlowców, dostawców, jak również dla klientów indywidualnych, które chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe i poszerzyć swoją wiedzę.

Program szkolenia:
1. Zamówienia publiczne w Polsce - ogólne uwarunkowania:
- ustawa Prawo zamówień publicznych
- zakres przedmiotowy stosowania ustawy
- zakres podmiotowy stosowania ustawy
2. Źródła informacji o zamówieniach publicznych
- miejsca publikacji ogłoszeń przez zamawiających
- Biuletyn Zamówień Publicznych
- w jaki sposób szukać informacji o zamówieniach
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
4. Zasady przygotowywania ofert
- oferta, jej zakres i typy
- na co zwrócić uwagę przy przygotowywaniu oferty
- na co zwrócić uwagę przy składaniu oferty
5. Przebieg procesu otwarcia i oceny ofert
- otwarcie ofert
- odrzucenie, wezwanie do uzupełnienia, wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania
- komunikowanie się z zamawiającym
6. Umowy w sprawie zamówienia publicznego
- informacje ogólne
- zabezpieczenia umowy
- zmiany i odstąpienia od umowy
7. Środki ochrony prawnej
-odwołanie
-skarga

Szkolenie zakończone jest egzaminem, na podstawie którego uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające udział w kursie.

Koszt szkolenia 450zł + VAT/osobę

UWAGA - PROMOCJA!
Osoby, które zgłoszą chęć uczestnictwa w kursie do 25.01.2013 roku do godziny 12:00 zapłacą za kurs 250zł + VAT.

Liczba miejsc ograniczona! (max 15 osób)

Zapisy:

Osoby zainteresowane prosimy o wpłatę pieniędzy na konto:

Agencja C4 Sp. z o.o.
Ul. Gdańska 25c/2
01-614
Tytył – Opłata za szkolenie ZP
93 1240 2063 1111 0010 3743 4981

Potwierdzenie przelewu prosimy o przesłanie na adres: sekretariat@c4.pl. W mailu prosimy o przekazanie danych do faktury.

W razie problemów prosimy o kontakt z koordynatorem szkoleń:
Anna Wróbel: anna@c4.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Zimowe warsztaty Akademii questusa: Nowe spojrzenie na marketing i zarządzanie


Obrazek

Kryzys, globalizacja, nowe technologie, zmiany, trendy… Wszystko to marketerzy słyszą na co dzień. Czytają, przeglądają, szukają rozwiązań, które pozwolą im odpowiedzieć na wyzwania współczesnego biznesu. I właśnie „rozwiązanie” to słowo klucz. Trzeba wiedzieć co się dzieje w otoczeniu, trzeba być czujnym, ale najważniejsze to myśleć rozwiązaniami, nie problemami. Jeśli jesteś gotowy – nic Cię nie zaskoczy.

Akademia questusa zaprasza na 15 edycję Warsztatów Strategicznych
„Nowe spojrzenie na marketing i zarządzanie”.


Obrazek

W trakcie inspirujących prelekcji zaproszeni goście powiedzą o…
- Marce na zakręcie: Marek Staniszewski (Cyfra +)
- Humaningu: Jacek Pogorzelski (Primecode)
- Strefie O2H: Włodzimierz Majer (Business Consultung)
- Edwin Bendyk (bendyk.eu)
- Trendach konsumenckich: Barbara Frątczak-Rudnicka, Agata Grabowska (4P Research)

Najlepsi trenerzy popracują z nami nad rozwojem kluczowych kompetencji w trakcie warsztatów…
- Marka osobista – jak rozwijać siłę marki osobistej: Aureliusz Leżeński (IRB)
- Case competition – Foresight Kulturowy Polska 2020: Agnieszka Gozdek, Marta Marczak (Stratosfera)
- TOTAL ENGAGEMENT - jak współpracować i zarządzać współpracą w zespołach: Joanna Średnicka, Tomasz Cichocki

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem.


Obrazek


Partner strategiczny:

Obrazek


Partner:

Obrazek


Patronat medialny:

Obrazek

Temat: Szkolenia otwarte.

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz podpowiedzi i wskazówki autorskiego pomysłu i koncepcji na Zwycięskie Cv i Listu Motywacyjnego oraz ich konstrukcję łącznie z grafiką.
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i Wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę.

STYCZEŃ 2013
Termin konsultacji: KRAKÓW 29.01.2013(wtorek) lub 30.01.2013(środa)
Termin konsultacji: WROCŁAW 24.01.2013 (czwartek) lub 25.01.2013 (piątek)

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.plJoanna Golec edytował(a) ten post dnia 18.01.13 o godzinie 16:37

Temat: Szkolenia otwarte.

Blue Idea. Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniowa. Wspomagamy naszych Klientów w procesie zarządzania firmą, oferujemy także doradztwo w zakresie zwiększenia efektywności prowadzonej działalności.

Prowadzimy szkolenie otwarte „Skuteczna rozmowa handlowa” przeznaczone dla pracowników działów sprzedaży. Celem szkolenia jest rozwój umiejętności handlowych uczestników.

Uczestnictwo w szkoleniu pozwala na zwiększenie kompetencji w zakresie:
- Poznania etapów rozmowy handlowej
- Skutecznego pokonywania zastrzeżeń Klienta
- Efektywnego rozwiązywania reklamacji
- Przeprowadzania rozmowy z trudnym Klientem
- Pozyskiwania nowego Klienta
- Utrzymywania dobrych relacji z Klientem

Organizujemy szkolenia w maksymalnie 12-osobowej grupie, dzięki czemu możliwe jest efektywne zrealizowanie założeń oraz celu szkolenia.

Nasze szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z naciskiem na umiejętność praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy.

Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia: 25-26 lutego 2013
Miejsce szkolenia: Kraków
Warunki cenowe: Cena za jednego uczestnika wynosi 829 zł netto. W przypadku większej ilości uczestników wytypowanych z jednej firmy, gwarantujemy rabat.

Blue Idea – Sprawdzone rozwiązania w biznesie.

http://www.blueidea.pl

Kontakt:
Milena Parfieniuk Tel. 533 866 900 milena.parfieniuk@blueidea.pl
Anna Pietraszko Tel. 533 868 900 anna.pietraszko@blueidea.pl


Obrazek

Temat: Szkolenia otwarte.

Blue Idea. Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniowa. Wspomagamy naszych Klientów w procesie zarządzania firmą, oferujemy także doradztwo w zakresie zwiększenia efektywności prowadzonej działalności.

Prowadzimy szkolenie otwarte „Skuteczne zarządzanie zespołem” dla menadżerów niskiego i wysokiego szczebla . Celem szkolenia jest uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem oraz doskonalenie umiejętności menadżerskich.

Uczestnictwo w szkoleniu pozwala na zwiększenie kompetencji w zakresie:
- Roli menadżera w zespole
- Wybranych stylów zarządzania
- Efektywnego komunikowania się menadżera z zespołem
- Sztuki motywowania pracowników
- Wyznaczania celów oraz ich egzekwowania
- Rekrutacji pracowników

Organizujemy szkolenia w maksymalnie 12-osobowej grupie, dzięki czemu możliwe jest efektywne zrealizowanie założeń oraz celu szkolenia.

Nasze szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z naciskiem na umiejętność praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy.

Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia: 21-22 lutego 2013
Miejsce szkolenia: Kraków
Warunki cenowe: Cena za jednego uczestnika wynosi 980zł netto. W przypadku większej ilości uczestników wytypowanych z jednej firmy, gwarantujemy rabat.

Blue Idea – Sprawdzone rozwiązania w biznesie.

http://www.blueidea.pl

Kontakt:
Milena Parfieniuk Tel. 533 866 900 milena.parfieniuk@blueidea.pl
Anna Pietraszko Tel. 533 868 900 anna.pietraszko@blueidea.pl


Obrazek
Milena Parfieniuk edytował(a) ten post dnia 22.01.13 o godzinie 13:10

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

LIFE COACHING - szkolenie specjalizacyjne dla coachów i osób szkolących się w coachingu

Zapraszamy na unikatowe szkolenie, które w sposób praktyczny przygotowuje do pracy w obszarze life-coachingu. Na zajęciach uczestnicy dostaną szerokie spektrum umiejętności - od użytecznych narzędzi pracy z klientami, poprzez analizę przypadków, aż po budowanie własnej marki jako coacha.

Każdego roku szkoły coachingu wypuszczają na rynek setki nowych coachów. Większość z tych osób odkrywa, że rzeczywistość pracy z klientami zdecydowanie różni się od poradnikowych ujęć coachingu i cieplarnianych warunków szkoleniowych. Według bardzo ostrożnych szacunków, około 5% osób po kursach coachingu regularnie zarabia na prowadzeniu sesji coachingowych, zakładając oczywiście, że są w stanie tych klientów znaleźć. W tej sytuacji niezbędne staje się opanowanie zarówno umiejętności skutecznej promocji swoich usług coachingowych, jak i praktycznych sposobów radzenia sobie z wyzwaniami, jakie stawiają przed coachem realni klienci i rynek usług coachingowych.

Uczestnicy dowiedzą się jak docierać do właściwych klientów i jak dobrać do nich narzędzia. Zdobędą również nowe, rzetelne metody i techniki pracy z klientami, tym cenniejsze, o ile są bardzo dobrze sprawdzone w praktyce coachingowej i oparte o badania naukowe.

Zajęcia prowadzone są przez psychologa i coacha Artura Króla – człowieka, który jest znany z tego, że rozwiewa mity na temat rozwoju osobistego i skupia się na realnie działających technikach. W zamierzeniu szkolenie to ma więc dostarczyć uczestnikom praktycznych i sprawdzonych w polskiej rzeczywistości rozwiązań.

Tematyka zajęć:
Moduł. 1: Promocja life-coachingu

• Coach na rynku - skuteczny marketing usług coachingowych
• Specyfika biznesu coachingowego
• Jak (być może) osiągnąć sukces jako coach?

Moduł 2: Narzędzia skutecznej zmiany
• Podstawy Panoramy Skutecznej
• Szybka zmiana przekonań
• Uptime i downtime w praktyce
• Praca z dialogami wewnętrznymi

Moduł 3: Praktyka skutecznej zmiany
• Wstępna selekcja i wywiad.
• Dobór narzędzi do potrzeb klienta
• Wzorce zachowań trudnych klientów
• Analiza skuteczności sesji.

Osoby biorące udział w szkoleniu Life Coachingu otrzymują stosowne zaświadczenie, a dla uczestników i absolwentów Szkoły Profesjonalnego Coachingu warsztaty te dodatkowo przedłużają certyfikat.

ADRESAT: Coachowie, osoby szkolące się w coachingu, absolwenci kursów coachingu, osoby zainteresowane coachingiem
PROWADZĄCY: Artur Król, psycholog, coach, trener
TERMIN: 15-17. lutego 2013 (piątek-niedziela), w godz. 10:00-18:00
MIEJSCE: Kraków, Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, ul. Księcia Józefa 13
INWESTYCJA: 800 zł od osoby (w tym podatek VAT)

ZAPISY
przez formularz: http://ipri.com.pl/lifecoaching.html

Zapraszamy na Facebook! https://www.facebook.com/events/525251844173006/

Zapraszamy!!!
Katarzyna J.

Katarzyna J. www.cityevents.pl /
www.quizshow.pl

Temat: Szkolenia otwarte.

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu dla osób zatrudnionych:

„Faktura elektroniczna. Wykorzystanie podpisu elektronicznego do wystawiania dokumentów księgowych, szkolenie stacjonarne z elementami szkolenia e-learningowego."

Liderem szkolenia jest Akademia Leona Koźmińskiego.
Termin szkolenia: 03.02.2013r.,
Czas trwania szkolenia: jeden dzień (w godz. 9-17),
Miejsce szkolenia: MARKI k/Warszawy (Centrum konferencyjno-szkoleniowe „Park na Wojskiego”, ul. Wojskiego 4) http://parknawojskiego.pl

Paulina Piekarska, specjalista ds. rekrutacji i szkoleń.
Ul. Rolna 30A
07-410 Ostrołęka
Tel. 728-595-745
E-mail: p.piekarska@armsa.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte.

Prezentacja, która zapiera dech!

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

► Zdobędziesz umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia prezentacji
► Uświadomisz sobie swoje mocne strony i nabierzesz wiatru w żagle
► Przekonasz się, że wystąpienia publiczne dają dużo satysfakcji
► Pokonasz demona tremy, staniesz się Kapitanem, który kieruje właściwym przebiegiem prezentacji i ominiesz wszystkie rafy (trudne pytania uczestników, prowokacyjne komentarze, głosy krytyki)
► Rozwiniesz umiejętności publicznej prezentacji
► Zdobędziesz umiejętności z zakresu autoprezentacji
► Diagnoza umiejętności prezentacyjnych
► Poznasz narzędzia zapewniające interesujący przebieg prezentacji
► Poszerzysz wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej
kurs prezentacji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam na pierwsze w Polsce otwarte szkolenie Professional Scrum Foundations.


Obrazek

Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psf/
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte.



Obrazek


Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psm/

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Najbliższe terminy szkolenia Professional Scrum Master:

- 18-19 lutego 2013 Lublin
- 25-26 lutego 2013 Warszawa
- 14-15 marca 2013 Kraków

Więcej informacji na: www.agileszkolenia.pl
Dariusz Siatka

Dariusz Siatka Kreator własnego
życia

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Warsztaty on-line "Bona na szczęśliwe życie" 04.II-15.II.2013

- Podaruj sobie 10 pracowitych dni, aby zyskać 365 dni szczęśliwego roku.
- Ogarnij z wdzięcznością dotychczasowe życie i zaplanuj przyszłość, o jakiej marzysz.
- Przeżyj kolejne dni, tygodnie, miesiące i lata swojego życia w najlepszy z możliwych sposobów.


Szczęście nie jest ani dziełem przypadku, ani darem bogów.
Szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla samego siebie.
Erich Fromm


Zainwestuj w siebie, swoje marzenia, własną przyszłość... weź udział w warsztatach „Bon na szczęśliwe życie". Dowiedz się, jak wyreżyserować własne życie, by było Ciebie warte.

To będą wyjątkowe warsztaty, inne niż wszystkie do tej pory. Zamiast gotowych receptur, wskazówek oraz podpowiedzi, dostaniesz garść pytań. Odkryjesz, jak ważne są to pytania i że już teraz nosisz w sobie więcej odpowiedzi, niż mógłbyś przypuszczać. Niektóre pytania zaangażują Twój umysł, inne - serce i duszę. Jeżeli któreś pytanie dotknie Twojej czułej struny, będziesz wiedział, że czeka Cię praca do wykonania, a my pomożemy Ci tę pracę domową wykonać jak najlepiej.

Wszelkie szczegóły znajdziesz na:
http://www.plasterek.pl/1,BonNaSzczesliweZycie.html

KLIKNIJ i sprawdź

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Czy chcesz, by Twoja firma jeszcze lepiej zaspokajała potrzeby klientów?

Dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty, które pozwolą elastycznie i szybko budować produkty wysokiej jakości oraz utrzymywać wysoką jakość na każdym etapie procesu tworzenia oprogramowania.

Zapraszamy 21-22 lutego 2013 do Krakowa. W atrakcyjnej cenie szkolenia gwarantujemy dyplomy dla uczestników warsztatów oraz catering.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie.

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Konferencja "Document Workflow - inteligentny obieg dokumentów oraz informacji w organizacji"
Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• aspekty prawne elektronicznego obiegu dokumentów oraz e-dokumentów,
• platformy automatyzujące pracę biura,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy i portale korporacyjne,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedziAgnieszka Wiącek edytował(a) ten post dnia 05.02.13 o godzinie 12:13
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

PROWADZENIE SZKOLEŃ

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy poznają::
- mechanizmy funkcjonowania grupy i procesy jakie w niej zachodzą
- metody zarządzania dynamiką grupy, budowania podczas szkolenia atmosfery zaufania i bezpieczeństwa
- sposoby uwzględniania potrzeb edukacyjnych uczestników z grupy 45+ w prowadzeniu szkoleń
- metody prowadzenia wystąpień i mini-wykładów,
- sposoby efektywnej komunikacji z grupą szkoleniową,
- metody rozpoznawania, diagnozowania i reagowania na sytuacje zakłócające funkcjonowanie i proces uczenia się grupy w tym manipulacje
- metody rozpoznawania ról grupowych występujących w zespołach, grupach i podczas szkoleń
- sposoby udzielania uczestnikom rozwojowej informacji zwrotnej
- sposoby na radzenie sobie z tremą, stresem oraz profilaktykę syndromu wypalenia zawodowego

Szkolenie odpowiada na potrzeby uczestników, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i zauważają u siebie potrzebę rozwoju swojego warsztatu trenerskiego, poprawy kontaktu z grupą, reagowania na trudne sytuacje, zwiększenia umiejętności autoprezentacyjnych.
Trening zadaniowy: poprowadzenie fragmentu szkolenia z zastosowaniem zdobytej wiedzy.

ZJAZD 1 - 09-12.05.2013
Moduł I Budowanie zaufania w grupie
Moduł II Zarządzanie procesem grupowym i dynamiką grupy szkoleniowej40 godzin
ZJAZD 2 - 07-09.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
Moduł IV Radzenie sobie ze stresem i tremą w pracy trenera
30 godzin
30 godzin
ZJAZD 3 - 05-07.07.2013
Moduł V Komunikacja trenera z grupą szkoleniową
30 godzin
ZJAZD 4 - 02-04.08.2013
Moduł VI Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
30 godzin
ZJAZD 5 - 30.08-01.09.2013
Moduł VII Trening zadaniowy z zakresu prowadzenia szkoleń
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do