Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenie ,,Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym", AVENHANSEN.

Termin szkolenia: 2012.09.13 - 2012.09.14
Miasto: Kraków

Celem szkolenia jest uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie najbardziej powszechnych umów występujących w obrocie cywilnoprawnym.
Istotne jest aby uczestnicy poznali nie tylko aspekty teoretyczne, ale elementy praktyczne potrzebne w pracy zawodowej.

Pozytywnym aspektem niniejszego szkolenia jest omówienie typowych umów cywilnoprawnych i wskazanie sposobu egzekwowania od podmiotów, które nie zawsze zachowują należytą staranność przy wykonywaniu zobowiązań.Ponadto uczestnicy zapoznają się z nowymi konstrukcjami umów tj. umową o partnerstwie publiczno-prawnym oraz umową timesharingu która wejdzie w życie w kwietniu 2012 r.

Korzyści dla uczestników:
Poznanie umów cywilnoprawnych nazwanych i nienazwanych w ujęciu praktycznym poprzez analizę kazusów i przykładowych wzorców umownych.
Analiza zagadnień dotyczących umów o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz umowy timesharingu.
Uzyskanie wiedzy zgodnej z obowiązującym stanem prawnym.
Nabycie umiejętności w zakresie przygotowywania wniosków egzekucyjnych i skutecznego dochodzenia należności na drodze egzekucji sądowej.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/u...

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenie ,,Prawo własności intelektualnej w praktyce", AVENHANSEN, http://szkolenia.avenhansen.pl


Obrazek


Termin szkolenia: 2012.09.20 - 2012.09.21
Miasto: Kraków

Prawo własności intelektualnej to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin prawa. Ustawy z tego zakresu podlegają częstym nowelizacjom, a kierunek zmian wciąż jest trudny do przewidzenia. Póki co jedno jest pewne: nieznajomość prawa w tym zakresie skutkuje nie tylko ograniczeniem rozwoju organizacji, ale może także narazić na wysokie odszkodowania i długoletnie procesy w związku z naruszeniem praw autorskich, patentów czy znaków towarowych. Szkolenie pozwoli nie tylko na uniknięcie odpowiedzialności, ale także zdradzi ukrytą w przepisach tajemnicę ochrony i rozwijania potencjału eksploatacyjnego dóbr niematerialnych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi wiadomościami z zakresu ochrony własności intelektualnej, a to poprzez przedstawienie poszczególnych przedmiotów praw wyłącznych ze szczególnym uwzględnieniem możliwości komercyjnej ich eksploatacji. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się nie tylko jak chronić swoje aktywa intelektualne, ale także jak zabezpieczać się przed pozwem o naruszenia praw własności intelektualnej, także w Internecie. W ramach szkolenia omówione będą główne problemy prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę o tym, co może być chronione jako utwór, wynalazek, wzór użytkowy, znak towarowy, jak wygląda procedura uzyskania patentu, prawa ochronnego czy prawa z rejestracji, jakie są koszty uzyskania praw wyłącznych na tle korzyści wynikających z uzyskania ochrony prawnej. Szczegółowo zaprezentowane zostaną poszczególne procedury: krajowa, wspólnotowa, międzynarodowa. Omówione zostaną także możliwości prawnej ochrony programów komputerowych. Prawo własności intelektualnej przedstawione będzie w kontekście metody zarządzania własnością intelektualną, zatem uczestnicy szkolenia dowiedzą się co, kiedy i jak należy chronić oraz która procedura ochrony jest w danych przypadkach optymalna.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...Maja Dąbrowska edytował(a) ten post dnia 12.09.12 o godzinie 14:50

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Zagajewska

Agnieszka Zagajewska HR Business Partner

Temat: Szkolenia otwarte.

Firma szkoleniowa NERAIDA zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu SKUTECZNEJ PREZENTACJI

Cele szkolenia:

‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

Program szkolenia:

1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

Szkolenie poprowadzi: Piotr Wiroński

Piotr Wiroński - Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Ponad 6000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Akademii Mistrzów Treningu.
Od 2004 r. członek władz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, obecny Wiceprezes. Twórca, założyciel i od początku istnienia (2005 r.) Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania. Prowadzi stałe zajęcia m. in. na Uniwersytecie Pedagogicznym i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Twórca licznych programów i narzędzi autorskich, autor publikacji, w tym książkowych, z zakresu trenerstwa i edukacji. Laureat nagrody „Bene Merenti”, wręczonej podczas uroczystej sesji Rady Miasta Krakowa, a także medalu za działalność samorządową

Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

Informacje logistyczne:

Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto

Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;

Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)

Zapraszamy!Agnieszka Ziemiowska edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 09:38
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
akredytowane szkolenia, Warszawa

Jesteśmy jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group. Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 100% zdawalność! Nasze szkolenie jest więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

NOWE TERMINY
PRINCE2(R) Foundation – 17-19.10.2012, 29-31.10.2012
PRINCE2(R) Practitioner –22-23.10.2012

Ceny już od 2475 zł brutto!

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Justyna Misiewicz
+48 502-190-263
justyna.misiewicz@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Kreatywnie Zaprojektuj Swój Biznes
Poznaj proces tworzenia identyfikacji wizualnej firmy.

Zaufaj Blondynce zaprasza na Warsztaty:

Dla kogo?
Dla: właścicieli oraz pracowników małych i średnich firm, osób chcących otworzyć własną działalność gospodarczą i tych które chcą się dowiedzieć od czego zacząć proces tworzenia identyfikacji wizualnej firmy.

O czym?
Mają na celu zapoznanie z nowymi trendami w kreowaniu marki, na co zwrócić uwagę projektując logo, opowiemy o kolorach w marketingu oraz jak zaprojektować materiały reklamowe. Następnie opowiemy o trendach w projektowaniu stron internetowych i dlaczego warto zainwestować w indywidualny projekt graficzny a nie szablony. Na koniec kilka dobrych rad, czyli co zrobić żeby nie popełniać błędów w marketingu.

Program:
1. Po co mi logo?
- o kolorach w biznesie i ich znaczeniu
- jakie kolory w jakiej branży
- z czego składa się logo
- jakie fonty zastosować

2. A po co mi ulotka ?
- jak prezentować logo na materiałach reklamowych
- jak dobierać kolory
- jak dobrać zdjęcia / grafiki
- jak rozmieścić tekst

3. Strona www? A może wystarczy tylko FaceBook?
- trendy w projektowaniu stron www
- strona "wizytówka" czy portal?

Koszt szkolenia: 80 zł (w cenie szkolenia przerwy kawowe)

Termin: 6 października 2012 r. godz. 10.00 - 16.00

Miejsce: Warszawa

Prowadzący:
Katarzyna Sadło - grafik kreatywny EBRUDESIGN. Jej pasja to jej praca. Projektowaniem graficznym zajmuje się od 2008 r. Ulubiony styl graficzny to pop art i retro. Fascynują ją kolory i V.Van Gogh.

Prowadzi blog poświęcony grafice w stylu pop-art: http://www.blog.ebru.pl

Ma na swoim koncie kilka wyróżnionych projektów graficznych min:
2010 r. - Nagroda wyróżnienia w konkursie „Piękna płytka” Ceramiki Paradyż za projekt graficzny. Praca prezentowana na Międzynarodowym Festiwalu ŁÓDŹ DESIGN 2010.
2009 r. - Nagroda II stopnia w konkursie „Irving” za projekt graficzny.
2007 r. - Nagroda główna w konkursie „Inspiracje Velvet” za projekt graficzny.
oraz kilka publikacji w Magazynie „.PSD Photoshop” dla grafików komputerowych. Więcej informacji: http://www.ebrudesign.pl.

Studio graficzne EBRUDESIGN wśród uczestników warsztatów rozlosuje nagrodę: Projekt graficzny ulotki.

Zapraszam na: http://www.zaufajblondynce.pl oraz http://www.goldenline.pl/spotkanie/kreatywnie-zaprojek....
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop)

Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte.

Serdecznie polecam niezwykłe szkolenie:

Szkolenia biznesowe z udziałem koni w firmie ACT
Zapraszam wszystkich na szkolenia z rozwoju osobistego metodą Horse Assisted Education. Szkolenia stwarzają unikalną okazję do spojrzenia na siebie przez pryzmat: własnych odczuć i emocji, obiektywnej informacji zwrotnej przekazywanej przez zachowanie konia oraz otrzymywanych przez pozostałych uczestników zajęć.

Zapraszam do zapisów na dwa szkolenia otwarte:

1) Coaching – być dla siebie, być dla innych: 19-20 października 2012
Dla Coachów, dla osób praktykujących coachingowy styl zarządzania, dla ludzi, którzy chcą się rozwijać oraz tych będących w sytuacji rozwijania innych - wspierania, motywowania.
Kliknij i dowiedz się więcej o szkoleniu: http://www.act.edu.pl/coaching-byc-dla-siebie-byc-dla-...

2) Od JA do MY – być sobą, współpracować, przewodzić: 16-17 listopada 2012
Dla tych, którzy chcą skuteczniej się komunikować, rozwijać relacje z otoczeniem, przewodzić innym i prowadzić ich do wyznaczonego celu. Dla odpowiedzialnych za zespół, dla liderów i kierowników projektów, ale również dla sprzedających, kupujących, negocjujących.

Kliknij i dowiedz się więcej o szkoleniu: http://www.act.edu.pl/od-ja-do-my-byc-soba-wspolpracow...

Gdzie?
Stadnina koni w Mycynach (k. Olsztynka, woj. warmińsko-mazurskie).
Cisza, spokój, malownicze krajobrazy, zapach domowej kuchni... Miejsce idealne do weekendowego wypoczynku i doświadczenia niezwykłych wrażeń podczas szkoleń.
W zależności od preferencji oraz warunków pogodowych szkolenie będzie odbywać się na powietrzu lub w hali.

Koszt
Cena za szkolenie: 1300 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje:
• udział w szkoleniu z końmi
• materiały szkoleniowe
• płytę z filmem po szkoleniu
• zakwaterowanie w gospodarstwie agroturystycznym – 1 nocleg
• wyżywienie - śniadanie, kolacja, dwa obiady, przerwy kawowe
• wynajęcie miejsca na prowadzenia szkolenia i koni

UWAGA: Sprawdź atrakcyjne rabaty!
Szczegóły na stronie: http://www.act.edu.pl/szkolenia-z-udzia%C5%82em-koni , team@act.edu.pl lub pod nr telefonu 22 625 18 17.
Serdecznie zapraszam!

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Już niedługo konkurs z super nagrodą!
Szczegóły wkrótce na GL oraz FB.

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....


SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 29 października, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Witam,

Chciałbym zainteresować Państwa przygotowywanym szkoleniem otwartym „Zarządzanie zespołem sprzedażowym”.
Celem dwudniowego szkolenia będzie zdobycie lub usystematyzowanie wiedzy i rozwój umiejętności z obszaru zarządzania sprzedażą.

Program szkolenia obejmuje min.:
• Przygotowywanie celów sprzedażowych
• Organizacja pracy handlowców
• Efektywne raportowanie sprzedaży
• Narzędzia do zarządzania zespołem handlowców
• Style zarządzania ludźmi
• Motywacyjne systemy wynagrodzeń handlowców
Przygotowanie i przeprowadzenie rozmowy oceniającej z pracownikiem

Każdy z uczestników szkolenia zostanie wyposażony w zestaw praktycznych narzędzi menedżerskich, które będzie mógł wykorzystywać w codziennej pracy z zespołem handlowców.

Szkolenie w terminie 18-19 października 2012 r. odbędzie się w Warszawie.

Cena katalogowa szkolenia wynosi 1 490,00 PLN Netto
Do 5 Października na hasło "GoldenLine" specjalna cena: 999,00 PLN Netto!!!

Więcej szczegółów!
Zapisz się teraz!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o. o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!
Znajdź nas na Facebooku
Obrazek
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte.

OFERTA SPECJALNA PRINCE2®
pakiet certyfikatów Foundation & Practitioner


Obrazek


Przy zakupie szkolenia PRINCE2® Foundation,
PRINCE2® Practitioner oferujemy za 990 zł brutto.

Łączna cena za pakiet 4920 zł brutto!!!

Dwa akredytowane szkolenia z egzaminami.

Terminy szkoleń objęte promocją:
- PRINCE2® Foundation - 17-19 października 2012 r.
- PRINCE2® Practitioner - 22-23 października 2012 r.

Zarezerwuj miejsce już dziś!
Justyna Misiewicz
+48 502-190-263
justyna.misiewicz@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office


Obrazek

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek



Obrazek


Program edukacyjny
Szkolenie + konsultacje + coaching wdrożeniowy

„Zyskowne Decyzje Inwestycyjne – szkolenie z psychologii inwestowania

* Czy jesteś inwestorem na dowolnym rynku, masz ustaloną swoją strategię, ale w praktyce widzisz, że Twoje emocje biorą górę na racjonalnym umysłem przez co generujesz straty zamiast zysków?

* Czy profesjonalnie pomagasz swoim klientom zarządzać ich majątkiem, jednak brakuje Ci wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów związanych z inwestowaniem?

* Czy chcesz zacząć swoją przygodę inwestycyjną z giełdą, Forexem, nieruchomościami czy dowolnym innym rynkiem i szukasz wartościowej wiedzy, która pomoże Ci skutecznie zacząć?

* Czy interesujesz się psychologią ekonomiczną oraz mechanizmami podejmowania decyzji inwestycyjnych?

Jeśli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, na którekolwiek z poniższych pytań, to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.

Szkolenie polecamy:

* Pracownikom sektora finansowego: maklerom, doradcom i pośrednikom finansowym, pracownikom banków, agentom ubezpieczeniowym,

* Prywatnym inwestorom, zarówno początkującym jak i tym bardziej zaawansowanym, niezależnie od rynku, na jakim działają (giełda, Forex, dzieła sztuki, surowce, nieruchomości),

* Osobom zainteresowanym psychologią ekonomiczną oraz praktycznymi aspektami podejmowania decyzji inwestycyjnych.

Najważniejsze korzyści z udziału w programie edukacyjnym:

* Poznasz psychologiczne mechanizmy procesu podejmowania decyzji , dzięki czemu nauczysz się go kontrolować i wyeliminujesz procesy, które go zakłócają,

* Będziesz lepiej oceniał / oceniała ryzyko i kontrolował / kontrolowała zdarzenia na rynku , dzięki uświadomieniu sobie ludzkiej skłonności do przeceniania wiedzy,

* Zrozumiesz ogromne znaczenie emocji w podejmowaniu ryzykownych decyzji i nauczysz się jak eliminować ich zgubny wpływ ,

* Nauczysz się unikać generowania strat na inwestycjach (własnych oraz Twoich klientów), dzięki poznaniu i zrozumieniu zjawiska „mentalnego księgowania”

* Nauczysz się większej niezależności w podejmowaniu decyzji dzięki nabraniu dystansu do „rynkowych guru” oraz większej odporności na „efekt tłumu”,

* Jeśli pracujesz w branży finansowej , poznasz psychologiczne podejście do teorii portfelowej, co ułatwi Ci pełne wykorzystanie oferty produktowej przy budowie portfela klienta ,

* Otrzymasz możliwość skorzystania z 45 minut bezpłatnych konsultacji
z trenerem w ramach wsparcia doszkoleniowego
do wykorzystania do końca stycznia 2013 roku,

* Otrzymasz możliwość skorzystania z coachingu wdrożeniowego (spotkania na Skype) w promocyjnej cenie 80 zł za sesję trwającą
60-90 min do wykorzystania do końca kwietnia 2013 roku,

* Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz przydatny i ciekawy skrypt szkoleniowy .

Termin i czas trwania warsztatu:
Szkolenie odbędzie się 20 października (Sb), g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa).

Liczebność grupy: 9 - 12 osób

Jakość warsztatu
Do tej pory szkolenie z tego zakresu przeszło około 200 osób (oraz ponad 500 poznało w/w treści w formie wykładowej ). Byli to przede wszystkim pracownicy biur maklerskich, banków, inwestorzy giełdowi, studenci, doradcy finansowi.

Uczestnicy zgodnie twierdzili, że szkolenie spełniło ich oczekiwania . Pracownicy biur maklerskich, banków i doradcy finansowi podkreślali, że dzięki temu szkoleniu będzie im łatwiej rozmawiać z klientami o budowie portfela oraz zarządzaniu ich aktywami , ponieważ dowiedzieli się na co, przy inwestowaniu, zwraca uwagę przeciętny klient i jak określić jego stosunek do ryzyka.
Z kolei inwestorzy indywidualni dowiedzieli się jak przebiegają pewne procesy decyzyjne i dlaczego jest tak, że często decyzje podejmowanie są wbrew rozsądkowi. Twierdzili, że pozwoliło im to na bardziej efektywne zarządzanie własnymi inwestycjami, a co za tym idzie na zamykanie transakcji z zyskiem , a nie stratą.

Prowadzący: Konrad Grzebień
Trener oraz dyrektor zarządzający spółki Fabryka Zysków
Od 19 lat zajmuje się rynkiem kapitałowym. Doświadczenie zdobywał pracując w biurze maklerskim, towarzystwach ubezpieczeniowych i towarzystwach funduszy inwestycyjnych.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych w Krakowie.
Kilkanaście lat temu zainteresował się psychologią społeczną, a nieco później psychologią sprzedaży i psychologią inwestowania. Doświadczenie zawodowe pozwoliło mu wypróbować w praktyce poznane teorie, a od kilku lat dzieli się nimi podczas szkoleń, przekładając je na język zrozumiały dla każdego.

Organizatorzy:
Za organizację i promocję programu edukacyjnego „Zyskowne decyzje inwestycyjne – szkolenie z psychologii inwestowania” odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.

Cena szkolenia: w przedpłacie do 30 września 324 zł brutto
Od 1 października cena wynosi: 425 zł

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: [email] biuro@intuikon.pl [/email]

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
[url] http://www.intuikon.pl/pdf/ZyskowneDecyzjeInwestycyjne... [/url]

Zapraszamy do podzielenia się tym wydarzeniem i zapraszania znajomych. NAPRAWDĘ WARTO!

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do