Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Obrazek


Warsztat Kontroli Emocji
oparty na Racjonalnej Terapii Zachowania – stopień I (RTZ I)


* Czy zawodowo zajmujesz się pomaganiem ludziom i do tej pory nie miałeś / miałaś okazji zapoznać się z metodą Racjonalnej Terapii Zachowania?

* Chcesz pomóc sobie lub komuś bliskiemu w poradzeniu sobie z emocjami i stanami takimi jak: złość, lęk, depresja, poczucie niższości czy poczucie winy?

* Zmagasz się z przewlekłymi chorobami takimi jak uzależnienie, AIDS, nowotwór?

* Obserwujesz u siebie oznaki wypalenia zawodowego?

* A może po prostu interesujesz się rozwojem osobistym i chcesz poznać praktyczną metodę i skuteczne narzędzia przydatne w tym obszarze?

Jeśli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, na którekolwiek z poniższych pytań, ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ) jest skutecznym zestawem technik w ramach tzw. podejścia poznawczego (głównym przedmiotem zainteresowania jest w nim to, jak nasz sposób myślenia i przetwarzania informacji wpływa na to co odczuwamy, jak się zachowujemy i jak działa nasz organizm), opracowanym przez amerykańskiego psychiatrę dr Maxie Maultsbyego.

Jej poznanie da Ci możliwość kontroli własnych emocji i wpływu na nie. Racjonalna Terapia Zachowania oparta jest na popartych badaniami naukowymi teoriach uczenia się i neurofizjologii oraz koncentruje się głównie na możliwościach zmiany niezdrowego sposobu myślenia. To bardzo nowoczesny sposób rozumienia siebie i innych.

Niezwykle ważne jest to, że techniki RTZ można wykorzystywać zarówno do pracy z innymi ludźmi jak i do tego, aby pomagać samemu sobie.

Najważniejsze korzyści z udziału w warsztacie:

* Zdobędziesz wiedzę i praktyczne narzędzia przydatne w radzeniu sobie
z codziennymi trudnościami emocjonalnymi, takimi jak: stres, lęk, nadmierna złość, poczucie niższości, stany depresyjne, poczucie winy, a także wypalenie zawodowe

* Jeśli cierpisz z powodu jakiejś formy uzależnienia, poznasz techniki, dzięki którym łatwiej Ci będzie je kontrolować

* Jeśli cierpisz na przewlekłą chorobę, np. nowotwór złośliwy czy też AIDS, nauczysz się racjonalnego (zdrowego) podejścia do niej, dzięki czemu obniżysz swój poziom stresu i wspomożesz proces zdrowienia

* Poznasz podstawowe i zaawansowane techniki RTZ i nauczysz się ich praktycznego stosowania

* Jeśli zawodowo zajmujesz się pomaganiem innym, będziesz miał / miała okazję sprawdzić, jak „nieprofesjonaliści” reagują na techniki RTZ, co ułatwi Ci ich wykorzystanie w Twojej pracy

* Poznasz inne osoby, tak jak Ty, zainteresowane rozwojem osobistym
i racjonalnym podejście do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami

* Otrzymasz certyfikat ukończenia kursu RTZ pierwszego stopnia

Szczególnie serdecznie polecamy szkolenie:

* Osobom profesjonalnie zajmującym się pomaganiem innym ludziom
(m.in. coachom, terapeutom, trenerom, pracownikom służb medycznych, pracownikom oświaty, pracownikom pomocy społecznej)

* Osobom szukającym wsparcia w rozwiązaniu swoich trudności emocjonalnych: lęk, depresja, niekontrolowana złość, poczucie niższości lub poczucie krzywdy

* Osobom cierpiącym z powodu uzależnienia lub innej przewlekłej choroby

* Wszystkim osobom interesującym się rozwojem osobistym

Termin i czas trwania warsztatu:
Warsztat odbędzie w dniach 6, 7 i 8 lipca (Pt – Nd), g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa).

Miejsce warsztatu:
Warsztat odbędzie się w Krakowie w Instytucie Turystyki, ul. Karmelicka 55/3, sala Niebieska.

Liczebność grupy: 12 osób

Jakość warsztatu
Została sprawdzona i potwierdzona przez organizatorów szkolenia poprzez udział w próbnym module. O wysokiej jakości świadczy także fakt, że do tej pory wzięło w nim udział ponad 2.500 osób.

Prowadzący: Tomasz Drożdż
Psycholog, trener, coach, terapeuta. Trener Warsztatu Umiejętności Psychospołecznych rekomendowany i certyfikowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Trener Racjonalnej Terapii Zachowania a także certyfikowany terapeuta Programu Simontona - Simonton Cancer Center (obecnie w trakcie certyfikacji superwizorskiej). Od kilku lat prowadzi szkolenia (ponad 2000 godzin szkoleniowych) z zakresu m.in. radzenia sobie ze stresem, asertywności, motywacji do zmiany, profilaktyki wypalenia zawodowego, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz zagrożenia życia, identyfikacji i zmiany niezdrowych przekonań, wyznaczania i osiągania celów oraz terapii psychologicznej. Realizował projekty szkoleniowe m.in. dla: Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Biura Karier UJ, Stowarzyszenia Aktywne Kobiety, Biura Poselskiego, Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Instytutu Kształcenia Nauczycieli, Stowarzyszenia Psychoonkologii UNICORN, Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także różnorodnych instytucji oświatowych.

Organizatorzy:
Za organizację i promocję szkolenia „Warsztat Kontroli Emocji metodą Racjonalnej Terapii Zachowania stopnia I (RTZ I)” odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.

Cena szkolenia: 515 zł brutto
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, serwis kawowy podczas każdego dnia szkoleniowego.
Cena NIE obejmuje: kosztów obiadu, noclegu (dla osób przyjezdnych).

Aby poznać szczegółowy program szkolenia oraz metody stosowane na warsztacie, a także poznać procedurę zapisów, proszę zapoznać się ze szczegółową ofertą:

http://www.intuikon.pl/pdf/RTZ.pdf

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

Trening Asertywności

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Korzyści z udziału w treningu:

-uczestnicy zapoznają się z definicją asertywności i poznają nowoczesne teorie
na jej temat
-każdy uczestnik będzie maił możliwość zdiagnozowania własnej asertywności
i dostanie wskazówki jak ją rozwijać
-uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu asertywności
-uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób troszczących się o własny rozwój
osobisty zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Program szkolenia:

1. Asertywność - wprowadzenie
• Czym jest asertywność – definicja
• Autodiagnoza własnego poziomu asertywności
i postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa
agresywna
• Postawa manipulacyjna
• Prawa asertywności wg. Fensterheima

2. Asertywność w praktyce – podstawowe umiejętności
• Asertywna odmowa
• Asertywna prośba
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały
• Asertywne przyjmowanie komplementów
• Asertywne prowadzenie rozmowy i dyskusji
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności

3. Asertywność w stosunku do siebie samego
• Monolog wewnętrzny a poczucie własnej wartości
• Zdania proasertywne oraz zakłócające asertywne
działanie

4. Asertywna obrona własnych praw
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywna obrona przed agresją i niesłuszną krytyką

5. Narzędzia wspomagające asertywność
• Komunikat typu „Ja”
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu
• Asertywne wdrażanie sankcji

6. Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Wskazówki dotyczące konkretnych technik
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy na szkolenie Total Service Management – KAIZEN w biurze. Szkolenie odbędzie się 09-11.07.2012 w Wrocławiu w firmie PROFES.

Total Service Management to 3 –dniowe szkolenie w firmie w PROFES, które ma na celu wyczulić uczestników na obecne w większości biur marnotrawstwo oraz zdobycie umiejętności badania i optymalizowania strumienia wartości w procesach administracyjnych. Działania te pozwolą zmniejszyć koszty oraz zwiększyć zadowolenie Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Świadomość marnotrawstwa w sektorze usług i administracji
6 poziomów efektywności w sektorze usług i administracji
• Poprawa organizacji miejsca pracy (Akcja „5 S”)
Ulepszanie pracy zespołowej m.in. poprzez standaryzację i wizualizację
Optymalizacja procesów (Metoda mapowania procesów)
• Zorientowane na cele doskonalenie w zespołach
Odpowiedzialność przez wizualizację
• Budowanie matrycy celów (KAIZEN® Scorecard)
• Rola koordynatorów KAIZEN we wdrożeniu, utrzymaniu oraz rozwijaniu działań usprawniających (podstawy)

Korzyści jakie uczestnicy mogą osiągnąć, dzięki temu, że szkolenie w całości jest realizowane w firmie:
1.Uczestnicy mają możliwość pracy na konkretnych przykładach, casach dotyczących danej firmy.
2.Szkolenie prowadzone jest na narzędziach i procesach funkcjonujących w firmie, gdzie prowadzone jest szkolenie.
3.Możliwość sprawdzenia teorii w praktyce na przykładzie firmy, w której odbywa się szkolenie.
4.Wsparcie osób z danej firmy, gdzie odbywa się szkolenie w realizacji szkolenia: odpowiedzi na pytania, przedstawienie narzędzi i procesów bezpośrednio przez ludzi z Gemba.
5. Możliwość porównania, "w którym miejscu jesteśmy".

Zgłoszenia prosimy realizować przez stronę internetową

http://www.kaizenform.pl/index.php/kaizen-lean-college...

W przypadku pytań proszę o kontakt,

Marta Dziadkiewicz
tel. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 14:15

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte.

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:38

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


ZAPRASZAMY do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową:

Szkolenia otwarte (Warszawa):
- Komunikacja IT-Biznes - 18-19 lipca;
- Komunikacja w zespole projektowym - 25-26 lipca;
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 7-8 sierpnia
- Umowy na usługi i systemy IT - szkolenie - 18-19 października;
- Umowy na usługi i systemy IT-szkolenie - warsztaty - 23 listopada;

Szkolenia zamknięte:
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- IT-Business Alignment
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów)
- Niezawodność i jakość usług IT
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT
- Diagnozowanie problemów IT
- Marketing usług IT
- Podstawy analizy obiektowej i notacji UML

WKRÓTCE NOWE TEMATY SZKOLEŃ!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 13:43

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata W.

Agata W.
coach/trener/pasjona
t/życioholik :)

Temat: Szkolenia otwarte.

Letni cykl szkoleń otwartych w Sensinspiracji!

W Sensinspiracji wakacje trwają 4 miesiące!!!

W związku z tym, że czas letnio- wakacyjny służy różnym celom, czasem wypoczynkowym, czasem temu, by nadrobić to co w innych porach roku się nie zawsze udaje, przygotowaliśmy dla Was specjalne letnie inspirujące propozycje. Będziecie mogli wykorzystać ten czas i zadbać o siebie zarówno na gruncie osobistym, jak i zawodowym. W ramach naszego letniego cyklu BIZNESOWY I ŻYCIOWY NIEZBĘDNIK zapraszamy na przyprawione słońcem warsztaty w specjalnych letnich cenach!!! Tylko w okresie 01.06.2012- 30. 09.2012 czyli czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień obniżamy ceny na pojedyncze warsztaty aż o 30%!!!, a przy skorzystaniu z więcej niż jednej propozycji, każdy kolejny jest o 10% tańszy (dotyczy także sytuacji gdybyście chcieli warsztat podarować).

W RAMACH CYKLU BIZNESOWY NIEZBĘDNIK PROPONUJEMY NASTĘPUJĄCE WARSZTATY:

„Praktyk sprzedaży”
http://sensinspiracji.pl/praktyk-sprzedazy/

Zapraszamy na inspirujący warsztat poświęcony doskonaleniu umiejętności sprzedażowych. Celem warsztatu jest także spojrzenie na sprzedaż jako na proces, oparty na gruntownie zbudowanych i regularnie podtrzymywanych relacjach z Klientami. Dodatkowo będziesz miał/a możliwość doskonalenia umiejętności negocjacyjnych, a co więcej – otrzymasz sesję coachingową gratis!

„Relacje (nie tylko) w biznesie”
http://sensinspiracji.pl/relacje-nie-tylko-w-biznesie/

Zapraszamy na warsztat na temat relacji, czyli tego co buduje fundament sukcesu w biznesie i nie tylko…

UPRZEJMOŚĆ, AKCEPTACJA, UGODOWOŚĆ, PODZIW, DOCENIANIE, UZNANIE to fundamentalne elementy w budowaniu trwałych relacji, bo przecież relacje to nic innego jak dbałość o to, by inni czuli komfort przebywając z Tobą.. udział w warsztacie pozwoli Ci m.in. zwiększyć sprawność działania w relacjach z ludźmi w środowisku (nie tylko) biznesowym.

„Młody manager”
http://sensinspiracji.pl/mlody-manager/

Awansowałeś..? Może planujesz awans niebawem..? Masz świadomość, że potrzebujesz podniesienia własnych kompetencji managerskich? Chcesz zyskać większą pewność siebie i zacząć pracować na własny wizerunek i autorytet? Weź udział w niezbędniku młodego managera!

W RAMACH CYKLU ŻYCIOWY NIEZBĘDNIK PROPONUJEMY NASTĘPUJĄCE WARSZTATY:

„Rozbrojona nieśmiałość”
http://sensinspiracji.pl/rozbrojona-niesmialosc-czyli-...
… czyli warsztaty dla nieśmiałych dorosłych

Z myślą o tych wszystkich, którzy chcą zatroszczyć się o lepszą jakość swojego życia przygotowaliśmy dwudniowy weekendowy warsztat przeznaczony dla wszystkich tych, którym nieśmiałość komplikuje życie, utrudnia nawiązywanie kontaktów, podtrzymywanie relacji.

„Rozbrojona nieśmiałość”
http://sensinspiracji.pl/rozbrojona-niesmialosc-czyli-...
… czyli warsztaty dla nieśmiałej młodzieży

Jeżeli jesteś nieśmiała/y, czujesz, że gniotą Cie własne blokady, nie możesz w pełni cieszyć się ważnymi dla Ciebie rzeczami, w towarzystwie zawsze stoisz z boku, czasem chcesz zażartować, coś skomentować ale nie masz odwagi w obawie przed ośmieszeniem i czujesz, że przyszedł czas, by zrobić pierwszy krok, by to zmienić- nie przegap wakacyjnych warsztatów rozbrajania nieśmiałości dla młodzieży.

„Buduj mosty zamiast murów”
http://sensinspiracji.pl/buduj-mosty-zamiast-murow-czy...

wakacyjny warsztat dla par o tym jak być razem i nie zwariować…

Weekendowy, jednodniowy warsztat przeznaczony jest dla par pragnących rozwijać swój związek w obszarze bliskości, wzajemnej komunikacji, asertywności, realizacji potrzeb. Spotkanie przeznaczone jest dla tych, którzy chcą się spotkać razem w niełatwej drodze budowania wartościowej relacji i chcą razem odbyć podróż w głąb siebie i swojego związku, spotkać się ze sobą i być dla siebie.

„Wakacyjna Akademia Świadomego Rodzica”
http://sensinspiracji.pl/%E2%80%9Ewakacyjna-akademia-s...

… czyli jak mądrze wychować swoje dziecko?

Tematyka spotkań koncentruje się na mechanizmach uruchamiających różnorakie zachowania, świadomym budowaniu relacji, oddziaływaniu wychowawczym, modelowaniu, wymaganiach, granicach, zakazach, języku, karach i nagrodach, posiadanych zasobach, osiąganiu celów.

Ilość miejsc ograniczona!

Już dziś skorzystaj z letniej promocji i zapisz się!!!

http://sensinspiracji.pl/letni-cykl-szkolen-otwartych-...Agata W. edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 20:20

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

ZOBACZ JAK WIELE MOŻESZ SIĘ NAUCZYĆ W 41 GODZINI…


Obrazek

Zapraszam na intensywny kurs dla osób, które chcą efektywnie prowadzić szkolenia i prezentacje.

Poznasz najszybsze i najbardziej użyteczne techniki, dzięki którym Twoje szkolenia i prezentacje staną się atrakcyjną i lekkostrawną porcją wiedzy...


Do 30 czerwca 2012 dodatkowe korzyści z udziału w „Edycji III – Warszawa”:

# Ponad 40% rabatu na udział w Kursie.
# Raty 0%.
# Bon Rabatowy 100 PLN na dowolne Szkolenie Otwarte Grupy SET.


Więcej informacji o Promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji….

Więcej informacji o Kursie znajdziesz tutaj: Strona Kursu....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: Szkolenia otwarte.

LETNI TRENING DRAMOWY DLA TRENERÓW

W imieniu Drama Way zapraszam wszystkich zainteresowanych poszerzaniem swoich umiejętności trenerskich na intensywny trening wykorzystania technik dramowych w prowadzeniu warsztatów i szkoleń.

Do udziału w Treningu zapraszamy:
- wszystkich trenerów (biznesowych i pozabiznesowych), którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy o metodę dramy,
- coachów
- animatorów, wychowawców, nauczycieli - wszystkie osoby prowadzące zajęcia warsztatowe, w tym mające doświadczenie w pracy metodą dramy.

5-cio dniowy, intensywny Trening Dramowy odbędzie się Warszawie, w dniach 27-31.08. 2012 w godzinach 9.00-17.00.

Więcej informacji (m.in. opłaty, program, prowadzący, opinie uczestników poprzednich treningów) można znaleźć na:
stronie Drama Way
profilu na Facebooku

Trening jest uwzględniany w procesie certyfikacji trenerskiej Drama Way .

Pozdrawiam i osobiście polecam,

Maria Depta-Jędrzejczak

Temat: Szkolenia otwarte.

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Okres wakacyjny to często czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Warto więc go wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy. My w czasie wakacji zajmiemy się rozwojem Państwa profesjonalnych kwalifikacji.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG), prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych, organizowane przez skills® :

PRINCE2®: 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - powyższe szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Joanna Keller (Zając)

Joanna Keller (Zając) trener, psycholog,
lektor języków
obcych

Temat: Szkolenia otwarte.

Centrum Rozwoju Kompetencji SOFTENA

zaprasza na LETNI TRENING KREATYWNOŚCI

Kreatywność to potencjał drzemiący w każdym człowieku, również w Tobie. Chcesz się o tym przekonać? Zapraszamy na Letni trening kreatywności.

Podczas warsztatu odpowiemy sobie na pytanie, co sprawia, że tak trudno jest znaleźć nowe i zarazem skuteczne rozwiązania. Przećwiczymy szereg technik, które w prosty sposób ułatwiają generowanie dobrych pomysłów. Pobudzimy szare komórki, również te rzadziej używane. Zastanowimy się, w jaki sposób można na co dzień rozwijać swoje twórcze umiejętności i czerpać z tego naturalną radość. Pamiętaj, kreatywność jest cechą wrodzoną, jednak niepielęgnowana, zanika. Nie pozwól, by to samo spotkało drzemiący w Tobie potencjał!

Zapewniamy certyfikat uczestnictwa, realne efekty i przyjazną atmosferę.

Cele szkolenia:

- odkrywanie osobistego potencjału kreatywnego
- rozwijanie elastyczności i spontaniczności w myśleniu
- identyfikacja indywidualnych barier ograniczających kreatywność
- prezentacja wybranych technik kreatywnego rozwiązywania problemów
- budowanie motywacji do dbania o osobisty twórczy potencjał

Udział w warsztacie:

- sprawi, że z większą łatwością będziesz znajdywać rozwiązania dla codziennych problemów w domu i pracy
- pozwoli Ci przekonać się o Twoim własnym twórczym potencjale
- nauczy Cię pokonywać bariery ograniczające Twoją kreatywność
- zmotywuje Cię do poszukiwania kreatywnych rozwiązań

Serdecznie zapraszamy wszystkich tych, którzy w codziennym życiu mierzą się z małymi jak i dużymi problemami, którzy pragną podnosić swoje kompetencje i dążą do rozwoju osobistego oraz tych, których ludzka kreatywność – również własna – ciekawi i fascynuje.

Cena szkolenia: 300 zł

Miejsce szkolenia: centrum Warszawy

Termin szkolenia: 4.08.2012 godz. 10-18

Atrakcyjne RABATY i PROMOCJE!
Informacji szukaj na stronie http://www.softena.pl/czas999/index.php/warsztaty.html

Do zobaczenia!Joanna Zając edytował(a) ten post dnia 05.07.12 o godzinie 14:55

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do