konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Mariusz P.

Mariusz P. social media,
marketing, ePR

Temat: Szkolenia otwarte.

[img]
Obrazek
/img//img]

www.silvaultramind.pl

PRAGNIESZ:
doskonałego zdrowia,
obfitości pieniędzy i innych dóbr,
wewnętrznego spokoju i szczęścia,
odnalezć cel i sens swojego życia,
posiąść wiedzę i umiejętności, żeby móc rozwiązać każdy problem ?

Jeśli tak, to zapraszamy na kurs Silva UltraMind ESP System.
Jesteśmy przekonani, że decydując się na uczestnictwo w naszym kursie, twoje życie zmieni się diametralnie na lepsze w każdej dziedzinie !

JOSE SILVA jest twórca Silva Method i Silva UltraMind ESP System. Organizacja Silva Method powstała w 1966r. W roku 1999 Jose założył kolejną organizację i nazwał ją Silva UltraMind ESP System. Ta nowa firma nie jest w żaden sposób związana z Silva International Inc., Silva Method, ani jakąkolwiek inną organizacją Silvy. Silva UltraMind ESP System jest niezależna firmą prowadząca szkolenia udoskonalonych technik rozwoju, będących wynikiem jego 55 letnich poszukiwań i opracowań, jest esencją wiedzy i doświadczenia Jose Silvy !

Już ponad milion osób na świecie odbyło kurs Silva Ultramind ESP System !
ŻYCIE NIE JEST PODRÓŻĄ W CZASIE, LECZ W ŚWIADOMOŚĆI ~ JOSE SILVA ~ twórca Silva Method i Silva UltraMind ESP System.

Kurs Silva UltraMind ESP koncentruje się na jak najszybszym i najbardziej efektywnym rozwinięciu postrzegania pozazmysłowego (jasnowidzenia) aby odkryć i zrealizować misje swojego życia.

Jose Silva ustalił, ze od porządnego wykonania pracy którą nam powierzono, zależy nasz dobrobyt, spokój umysłu, posiadanie dobrych związków międzyludzkich i dużo więcej:)

Zapraszam na licencjonowany warsztat Silva UltraMind ESP System.
Według Silvy u większości ludzi w życiu codziennym dominuje działanie lewej półkuli mózgowej. Odpowiada ona za logiczny i analityczny sposób myślenia. Prawa półkula odpowiada za nasze emocje, marzenia, wrażliwość, intuicję oraz całą sferę duchową. Każda z półkul posiada swój zakres pasm częstotliwości. Lewa półkula pracuje w zakresie beta, prawa w zakresach
alfa, theta (np. w czasie snu czy też głębokiej medytacji) i delta (w
czasie głębokiego wyłączenia stanu świadomości).

Silva UltraMind ESP System polega na wprowadzeniu siebie za pomocą odpowiednich technik w te zakresy fal mózgu, które normalnie podczas codziennych obowiązków i zajęć nie występują tak intensywnie (np. beta).

Wszystko po to, aby lepiej panować nad swoim umysłem i otaczającą nas rzeczywistością. Metoda ta pozwala uaktywnić prawą półkulę tak, aby funkcjonowała w pełni w sposób naturalny również na jawie. Nowe techniki
pozwalają tez uaktywniać lewą półkulę tak, aby funkcjonowała w pełni w sposób naturalny również podczas snu.

Silva UltraMind ESP System uświadamia, że każdy z nas jest genialny, gdyż dysponuje umysłem, o którego granicach jak na razie mało wiadomo. Każdy
może nauczyć się korzystać z własnego geniuszu, zaś miłość, radość, empatia stanowią siłę napędową i nośnik energii, za pomocą, której możesz zmieniać na lepsze własne życie. Możesz też pomóc w dokonaniu tego innym.

Wprowadzenie siebie w stan głębokiego rozluźnienia, głębokiej relaksacji (wejście na poziom alfa bądź beta, teta czy delta), podczas której używając języka obrazów i wzmacniając je słowami, umożliwia kontrolowanie funkcji organizmu, których świadoma kontrola była do tej pory niemożliwa.
Wówczas stajemy się Panami samych siebie.

LICENCJONOWANE KURSY SILVA ULTRAMIND ESP SYSTEM:

16 – 17 CZERWIEC 2012 Lublin
23 - 24 CZERWIEC 2012 Warszawa – Praga, Hotel Hetman

Inwestycja w nowe umiejętności: 450 zł

Zniżka specjalna dla wszystkich: 50 zł, po kliknięciu "lubię to": na dole strony: http://silvaultramind.pl
Zniżka dla absolwentów kursu podstawowego Metoda Silvy Polska: 150 zł, po kliknięciu "lubię to": na dole strony: http://silvaultramind.pl

Zniżki dla osób uczących się, emerytów, rencistów i grup od 5 osób.
Powtórzenie kursu tylko 50 zł, bez względu która to powtórka.

Informacje i zapisy:
Karol Żelazny
tel: 720-119-238
e-mail: karol_zelazny@live.com

Trener prowadzący, przedstawiciel Silva Ultramind ESP System International na Kanadę i Polskę: Karol Żelazny

Informacje i zapisy na stronie: http://www.silvaultramind.pl/
Mariusz P. edytował(a) ten post dnia 20.05.12 o godzinie 12:57
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte.

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

ZOBACZ JAK WIELE MOŻESZ SIĘ NAUCZYĆ W 41 GODZINI…


Obrazek

Zapraszam na intensywny kurs dla osób, które chcą efektywnie prowadzić szkolenia i prezentacje.

Poznasz najszybsze i najbardziej użyteczne techniki, dzięki którym Twoje szkolenia i prezentacje staną się atrakcyjną i lekkostrawną porcją wiedzy...


Do 30 czerwca 2012 dodatkowe korzyści z udziału w „Edycji III – Warszawa”:

# Ponad 40% rabatu na udział w Kursie.
# Raty 0%.
# Bon Rabatowy 100 PLN na dowolne Szkolenie Otwarte Grupy SET.


Więcej informacji o Promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji….

Więcej informacji o Kursie znajdziesz tutaj: Strona Kursu....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Justyna Półgrabia (Świerczewska)

Justyna Półgrabia
(Świerczewska)
Dział Realizacji
Szkoleń, APEXnet Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


GoWork.pl zaprasza na szkolenie:
Obsługa trudnego interesanta. Jak umiejętnie reagować na skargi i wzburzenia.

Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób mających codzienny, bezpośredni kontakt z klientem/interesantem: pracownicy urzędów administracji publicznej, firmy posiadające punkty obsługi klienta.

Cel szkolenia:
Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności rozpoznawania różnego rodzaju typów klientów. Posiądzie umiejętność dostosowania sposobu zachowania, obsługi i treści komunikatów do odbiorcy. Uczestnicy szkolenia mają rozwinąć umiejętności zachowania w różnych sytuacjach, przede wszystkim takich, które wymagają przekazania w uprzejmy sposób trudnych informacji, w taki sposób aby zbudować wizerunek profesjonalnego urzędnika. Uczestnicy mają również poznać zasady komunikacji interpersonalnej oraz metody kontroli własnych zachowań i emocji.

Zakres szkolenia:
• Budowa wizerunku własnego oraz pracodawcy
• Motywacja - właściwe nastawienie i wyuczone zachowania w obsłudze klienta/interesanta
• Jak zbydować zaufanie klienta/interesanta
• Zasady dobrego kontaktu z klientem/interesantem
• Po czym poznać z jakim z klientem/interesantem mamy do czynienia
• Rozpoznanie klienta/interesanta, formy obsługi
• Skąd biorą się trudni klienci/interesanci
• Jak sprawić aby niezadowolony klient/interesant do nas wrócił
• Prawa pracownika i prawa klienta/interesanta,
• Czy zawsze „nasz Klient nasz Pan”? Kiedy należy wyrazić niezgodę na prośby i żądania
klientów/interesantów
• Reagowanie na agresywne i obraźliwe uwagi, krytykę, manipulację, nieuczciwość - ćwiczenia
• Jak radzić sobie ze stresem
• Dyskusja

Cena: 780 zł brutto

W cenie szkolenia zapewniamy obiady oraz serwis kawowy z ciastekczkami.
Każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów szkoleniowych oraz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Najbliższy termin: 14-15 czerwca 2012

Szkolenie znajdziesz na: http://www.gowork.pl/programy_promocyjne,249

Kontakt:
Justyna Półgrabia
Tel.: (22) 622 13 09
justyna.polgrabia@gowork.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kamila Kaczorowska

Kamila Kaczorowska Office Manager,
Iglica Nieruchomości

Temat: Szkolenia otwarte.

Obiekcje klienta = chcę…. przekonaj mnie tylko, że to najlepsza dla mnie oferta.

Zapraszam Cię na szkolenie, na którym zrozumiesz, że obiekcje są dla Ciebie bardzo korzystne gdyż dzięki nim poznajesz prawdziwe potrzeby klienta i pomagasz mu dokonać najlepszego dla niego wyboru. Zbudujesz relację opartą na wzajemnej współpracy i zaufaniu dzięki czemu klient będzie wracał do Ciebie już zawsze.
Do zobaczenia - 26.05.2012 Wrocław :)))))!!!!!

http://goldentrainers.pl/szkolenia/golden-day/insales-...


Obrazek
Kamila Kaczorowska edytował(a) ten post dnia 24.05.12 o godzinie 11:28

Temat: Szkolenia otwarte.

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Zapisy i informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 01.06.2012
"Profesjonalny Handlowiec"08-09.06.2012
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"15.06.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"22-23.06.2012
"Wystąpienia publiczne"30.06.2012
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"07.07.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek
Sandra K.

Sandra K. Certyfikowany
Psychoterapeuta,
Psycholog, Trener

Temat: Szkolenia otwarte.

W związku z tym, że jestem w intensywnym procesie akredytacji Interantional Coach Federation oferuję coaching za symboliczne pieniądze lub barter.

Chętnych zapraszam do kontaktu:
sandra.waszniewska@vp.pl
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte.

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413
Dorota Küntzel

Dorota Küntzel trener, INCONTRO

Temat: Szkolenia otwarte.

INCONTRO Trainings - Presentation Lab - designing presentations that touch and stick


Obrazek


Info in English - HERE

***
Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu?

Świetne pomysły stoją w miejscu, ponieważ ich autorzy nie mają umiejętności, aby zaprezentować je w sposób, który zrobi wrażenie.

Wyróżnij się przygotowując design prezentacji, które pomogą Ci przekazać dokładnie to, co chcesz powiedzieć.

Spotkania są nudne, ponieważ kiepskie prezentacje marnują czas wszystkich.

Użyj siły, jaką ma opowiadanie historii - na temat danych, procedur, wizji czy strategii, aby nawiązać relację z Twoją widownią.

Ludzie zapominają, o czym była prezentacja nawet zanim rzutnik zostanie wyłączony.

Naucz się designu prezentacji, które będą poruszać ludzi i pozostaną w nich na długo.

***
Kto powinien wziąć udział?

Menedżerowie, członkowie zarządu, którzy prowadzą prezentacje lub trenerzy, konsultanci, nauczyciele czy wykładowcy lub studenci - każda osoba na każdym szczeblu może skorzystać na nauce planowania, designu i przeprowadzania prezentacji, których to szkolenie dotyczy.

"Czuję, jakby ktoś zburzył wszystkie mury na temat prezentacji, które miałem w głowie, i poskładał je razem, tworząc schody". - wrażenia jednego z uczestników Presentation Lab

***
Kim jest trener?

Bastian Küntzel jest trenerem, facylitatorem i coachem. Pracuje z międzynarodowymi instytucjami, takimi jak Rada Europy i Organizacja Narodów Zjednoczonych, z NGOs i z międzynarodowymi firmami jak HP-Financial Services, Deichmann i WABCO. Był również jednym z prezenterów podczas konferencji TEDx Poznań oraz pracował jako coach z menedżerami w różnych częściach świata nad planowaniem i designem prezentacji, które robią wrażenie.

***
Zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu:

Design slajdów w Powerpoint i Keynote
Planowanie prezentacji
Analiza dobrych prezentacji
Autentyczność w prezentowaniu
Nowe metody wizualizacji: Sticky Wall i Prezi

***
Cena:
300 PLN [w cenie lunch i materiały]
200 PLN [jeśli jesteś wolontariuszem w NGO]

***
Data i miejsce
23.06.2012 - 10:00-17:30
Co-Working Space CO12
ul. Łokietka 12/44 - Wrocław

Szkolenie odbędzie się w języku angielskim

***
Zapisy:

office@incontro-training.org

Deadline na zapisy: 18/06/2012

http://www.incontro-training.org
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: KOMUNIKACJA IT-BIZNES

Termin szkolenia: 18-19 lipca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1690 PLN


Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz ZAPISY: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/6-komunikacja...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Małgorzata L.

Małgorzata L. Coach PCC ICF,
Trenerka,
Podróżniczka,
Gadżeciara, Autorka

Temat: Szkolenia otwarte.

.Małgorzata L. edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 08:50

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do