Temat: Szkolenia otwarte.
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl
zaprasza na szkolenie:
„Magia” relacji z Klientem
Szkolenie „Magia relacji” jest skierowane szczególnie do osób, które w swojej pracy lub życiu osobistym mają kontakt z ludźmi, a od jakości tych kontaktów zależą ich zarobki, wyniki w pracy czy dobre samopoczucie oraz satysfakcja z relacji.
Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza oraz rozwijanie umiejętności mogą być natychmiastowo wdrażane w życie i mogą zostać wykorzystane między innymi w:
-sprzedaży,
-wywieraniu wpływu,
-komunikacji z pracownikami,
-zdobywania poparcia,
-lepszym zrozumieniu mechanizmów działania ludzi ze swojego otoczenia,
-polepszenia relacji w rodzinie,
-przekazywaniu swoich idei,
-czerpaniu większej przyjemności z kontaktów z innymi ludźmi i w wiele innych obszarach.
Szkolenie to jest złożone z poszczególnych modułów (min. kalibracja, modelowanie, raport, systemy reprezentacji, metaprogramy, pozycje percepcyjne, metamodel, język perswazji, wystąpienia publiczne, zabawy głosem), które mogą być realizowane w cyklu szkoleniowym, bądź też przeprowadzane w formie pojedynczych szkoleń w zależności od Państwa potrzeb. Ponieważ zależy nam na jak najlepszym spełnieniu Państwa oczekiwań, szkolenie to może być do nich dopasowane i indywidualnie modyfikowane. Dodatkowo poszczególne moduły mogą być realizowane zarówno w zakresie podstawowym (gdzie uczestnicy otrzymują najważniejsze informacje i umiejętności do dalszej pracy nad wybranym zagadnieniem) jak i zaawansowanym (gdzie uczestnicy, po określonym okresie pracy własnej, spotykają się ponownie i pracują nad jeszcze lepszym rozwojem umiejętności z danego zakresu).
Moduł 1. Kalibracja - podstawy:
Cel szkolenia: Zwiekszenie umiejętności obserwacji zachowań rozmówców oraz świadomości własnego działania przez rozwijanie wrażliwości sensorycznej.
Korzyści dla uczestników:
-praktyczne ćwiczenia polepszenia wykorzystania zmysłów,
-rozwój umiejętności kalibrowania rozmówców,
-zwiększenie świadomości i zrozumienia rozmówców przez poznanie jego schematów myślowych.
Ramowy program modułu:
-definicja kalibracji,
-zmysły i ich rola skuteczności działania z ludźmi,
-możliwości rozwoju wrażliwości sensorycznej,
-kalibracja rozmówcy - od wyglądu do tożsamości,
-wykorzystanie kalibracji w sprzedaży
-pułapki i trudności kalibracji - jak sobie z nimi poradzić?
Moduł 2. Sztuka dobrego kontaktu - podstawy raportu
Cel szkolenia: zwiększenie skuteczności budowania kontaktu oraz pozyskiwania zaufania klienta.
Korzyści dla uczestników:
-praktyczne poznanie zasad stosowania raportu,
-rozwinięcie umiejętności pozyskiwania zaufania rozmówcy,
-zwiększenie poziomu zrozumienia rozmówcy,
-wykorzystanie raportu w sprzedaży,
-polepszenie jakości komunikacji interepersonalnej.
Ramowy program modułu:
-definicja raportu,
-dopasowanie, odzwierciedlenie i prowadzenie - wykorzystanie mechanizmu w praktyce,
-systemy reprezentacji i ich wykorzystanie w budowaniu dobrego kontaktu,
-pułapki i trudności w budowaniu raportu - jak sobie z nimi poradzić?
Metody szkoleniowe:
Szkolenie będzie przeprowadzone w formie interaktywnej, z jak największym wykorzystaniem aktywności uczestników. Przyswajanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbędzie się szczególnie poprzez udział uczestników w dyskusjach, ćwiczeniach grupowych i indywidualnych, demach szkoleniowych.
Dodatkowo po szkoleniu możliwość konsultacji oraz wsparcia dla uczestników w zakresie tematyki szkolenia (e-mali, telefon)
Termin szkolenia: 19.08.2011
Regularna cena: 790 zł netto
Oferta specjalna -40%
więcej:
http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...