Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia otwarte.

Z przyjemnością prezentuję kolejny termin popularnego szkolenia firmy InProgress z zakresu Podstaw Zarządzania Projektami.
Szkolenie powstało, by przekazać Państwu podstawy dobrych i sprawdzonych metod zarządzania projektami, które w znacznej mierze ułatwiają prowadzenie projektu, zwiększając szanse na osiągnięcie sukcesu i założonego celu, a także pomagają w kontrolowany sposób prowadzić projekt.
Termin: 28-29.06.2010r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 1280 zł
Ilość miejsc: max. 12
Serdecznie zapraszam do udziału! Formularz zgłoszenia i więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie http://inprogress.edu.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia otwarte.

"Skuteczna rekrutacja handlowców - metoda kompetencyjna i assesment center"

9 czerwca Warszawa

Czas: 9:00 - 17:00

Opis szkolenia:

Rekrutacja w wielu firmach do tzw. "proces nosowo - intuicyjny" (na nosa). Kierujemy się intuicją, doznaniem, czymś, co bardzo łatwo oszukać i na czym bardzo łątwo zwiekszyć koszty firmy, nie mówiąc o kłopotach. Źle zrekrutowany handlowiec to strata czasu, strata pieniędzy, strata zaufania klientów.

W wielu firmach wyżej wspomniana rekrutacja jest wynikiem "prawa kontekstu" zgodnie z którym wybiera się osobę "najlepsza" w danym dniu, chwili, kontekście. Ale czy najlepszą w kontekście stawianych nam celów sprzedażowych?

Adam Szaran i Roman Kawszyn, specjaliści w szkoleniu handlowców i trenerzy NLP podczas szkolenia połączą swoje doświadczenie zdobyte w pracy z handlowacami i w pracy w rekrutacji. Przeprowadzili wiele projektów rekrutacyjnych dla sił sprzedaży. Wiedzą, że skuteczne zastosowanie metody kompetencyjnej i assesment center pozwoli na radość skutecznej rekrutacji handlowców, w wyniku której obroty naszej firmy wzrosną, zespół ubogaci się o osoby, które pchna go do przodu, a organizacja zdobedzie standardy rekrutacyjne, które z powodzeniem pozwolą na odpowiedni dobór przynoszących zyski handlowców.

Dodatkowym atutem tego szkolenia jest fakt, iż trenerzy podczas warsztatów (70% szkolenia to aktywny warsztat, daleki od akademickiej metody ex catedra) skoncentrują się na rekrutacji Przedstawicieli handlowych, sprzedawców, handlowców, pokazując praktyczne zastosowanie omawianych metod w branży sił sprzedaży.

Cele szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik bedzie:
potrafił przeprowadzić rekrutacje metoda kompetencyjna
rekrutował za pomoca assesment center
omijał pułapki percepcyjne w rekrutacji handlowców
umiał ocenić kandydata metodą komparatywną
skutecznie pisał ogłoszenie rekrutacyjne, prowadził spotkania rekrutacyjne i wyciągał z nich wnioski

Koszt szkolenia:
981 zł brutto (VAT zw.)

Druga osoba płaci: 1 zł brutto (VAT zw.)

Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.

Więcej informacji:
http://alfianco.pl
22-720-27-32

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenie otwarte: Gry symulacyjne w praktyce trenerskiej

Termin: 22-23 czerwca 2010
Miejsce: Kraków

Trenerzy biznesu wykorzystują gry symulacyjne od bardzo dawna - przede wszystkim są to gotowe narzędzia “odziedziczone” po swoich mentorach, czy też macierzystych szkołach trenerskich. Uważamy, że takie podejście nie jest wystarczające. Omawianie “gier” wymaga zaawansowanych kompetencji trenerskich, które bywają traktowane powierzchownie w procesie rozwoju zawodowego trenera. Jeszcze większym wyzwaniem jest zaprojektowanie własnej gry, bądź zaadaptowanie istniejącej, tak by wpisywała się w cele i program przygotowywanego szkolenia. Od początku istnienia MindLab pracujemy, starając się używać gier na wiele możliwych sposobów. Z naszej wiedzy i doświadczenia wynika, że dobrze dobrana gra lub symulacja może być potężnym narzędziem szkoleniowym. Dobry trener będzie w stanie poprowadzić grę w trakcie warsztatu, prawdopodobnie także poradzi sobie z jej omówieniem. Natomiast sam proces kreowania gry, dostosowania jej do potrzeb szkolenia i grupy, a także projektowanie całego szkolenia w oparciu o grę wymaga rozwoju specyficznych umiejętności. Projektując produkt, który mamy przyjemność zaproponować, przyjęliśmy za cel rozszerzenie oraz uporządkowanie wiedzy na temat gier i symulacji u osób zajmujących się szkoleniami w Państwa Firmie. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie nie tylko stosować znane sobie gry w klasycznych szkoleniach, ale także nauczą się podstaw konstrukcji własnych rozwiązań i skutecznego prowadzenia i projektowania szkoleń z wykorzystaniem gier symulacyjnych. Efektem szkolenia będzie podniesienie jakości programów realizowanych w Państwa organizacji. Dla uczestników będzie okazją do rozwoju zawodowego w atrakcyjnym i innowacyjnym obszarze pracy trenerskiej. Pragniemy zaznaczyć, że konsultacje z Państwem są istotnym elementem preferowanego przez nas modelu współpracy. Zarówno kompletny program szkoleniowy, jak i finalny projekt warsztatu są uzależnione od Państwa potrzeb i preferencji.

Program szkolenia

Dzień 1

Moduł A: Szkoleniowe gry symulacyjne - wprowadzenie

Zagadnienia:
gra szkoleniowa DresLab - analiza mechaniki
specyfika gier szkoleniowych
kontekst zastosowania gier szkoleniowych
cele gry w kontekście celów szkoleniowych
sposoby pozyskiwania gier szkoleniowych

Moduł B: Metodyka projektowania i prowadzenia gier szkoleniowych I

Zagadnienia:
dobra gra szkoleniowa: mechanika i balans
modyfikowanie gier szkoleniowych
mechanika gier - efekty matematyczne
oprawa graficzna gier
gra jako element szkolenia
parametry gry szkoleniowej (grywalność, edukacyjność, replayability, interakcyjność, skalowalność)

Dzień 2

Moduł C: Metodyka projektowania i prowadzenia gier szkoleniowych II

Zagadnienia:
wprowadzanie reguł i podawanie instrukcji
monitorowania rozgrywki
schemat prowadzenia podsumowania gry
omówienie przebiegu rozgrywki
transfer na rzeczywistość korporacyjną firmy
miejsce gier w cyklu Kolba
planowanie całego szkolenia w oparciu o grę

Moduł D: Gry szkoleniowe – analiza przypadków

Zagadnienia
jak skutecznie przeprowadzać gry na szkoleniach: studia przypadków
niewłaściwe zastosowanie gier szkoleniowych
źródła inspiracji i istniejące gry – przegląd trenerski

Trener główny: Przemysław Gałek
Specjalista ds. gier szkoleniowych, trener. Z wykształcenia psycholog. Ukończył 300-godzinny kurs pracy metodą treningu grupowego pod kierownictwem superwizora PTP. Specjalizuje się w szkoleniach z zastosowaniem złożonych gier symulacyjnych. Jest współautorem symulacyjnej gry szkoleniowej “ABO” wykorzystywanej w strukturach Grupy TP w ramach szkolenia handlowców B2B. Tworzył oraz współtworzył także szereg innych gier szkoleniowych, m.in grę DresLab wykorzystywaną w szkoleniach trenerskich. Projekty szkoleniowe i doradcze realizował dla wielu firm i instytucji, m.in.: PKN Orlen, Cersanit, Uniwersytet Jagielloński, Urząd Miasta Krakowa, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, KGHM, Krakowski Holding Komunalny, Atmoterm, OBR Backer i in. Prywatnie brydżysta - sędzia (klasy krajowej) i zawodnik – tytuł klasyfikacyjny Mistrz Krajowy, kilkukrotny medalista Mistrzostw Polski w kategoriach Juniorów, Juniorów Młodszych i Akademickiej. Dwukrotny uczestnik Mistrzostw Świata Juniorów. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier.

Cena całego programu (dwa dni szkoleniowe, jedna osoba): 1200 PLN (cena brutto)
Maksymalna wielkość grupy szkoleniowej: 12 osób

Co znajduje się w cenie szkolenia?
-realizacja szkolenia
-honoraria trenerskie
-skrypt szkoleniowy
-dodatkowe materiały szkoleniowe
-lunch
-dwie przerwy kawowe
-dyplom ukończenia szkolenia

Co nie znajduje się w cenie szkolenia?
-pokrycie kosztów dojazdu na miejsce szkolenia
-pokrycie kosztów noclegu

Przy zapisie więcej niż jednego pracownika Państwa organizacji, każdego z pracowników obejmuje upust w wysokości 10% wartości szkolenia. Przy zapisie więcej niż dwóch pracowników, wysokość upustu ustalona zostanie po konsultacjach z Państwem.

Dodatkowe informacje oraz zapisy na szkolenie:

tel.: (012) 2927583
mail: sylwia.walczak@mindlab.pl

MindLab Sp. Z o.o.
ul. Limanowskiego 31/15
30-557 Kraków
mail: biuro@mindlab.pl

http://www.mindlab.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

KURS "STAWIANIE BANIEK LEKARSKICH I TERAPIA BAŃKĄ CHIŃSKĄ"

19-20.06.2010. Wrocław.

Centrum holistyczne INSPIRACJA we Wrocławiu zaprasza na profesjonalne szkolenie związane z terapiami naturalnymi, dzięki któremu uczestnicy będą mogli skutecznie pomóc w dolegliwościach zdrowotnych swoim bliskim, znajomym lub wykorzystać nabyte umiejętności poszerzając wachlarz usług w gabinecie terapeutycznym.

Nauczymy jak czerpiąc z prastarej wiedzy o stawianiu baniek lekarskich - wspomagać leczenie grypy, stanów zapalnych górnych i dolnych dróg oddechowych i wzmacniać układ immunologiczny. Przekażemy jak zastosować bańki jako alternatywę dla metody farmakologicznej. Nauczymy również terapii bańką chińską, która daje niezwykłe efekty w postaci:

- łagodzenia bólów kręgosłupa, barków, stawów, mięśni,

- niesienia ulgi przy nerwobólach, rwie kulszowej,

- rozluźnienia, usuwania napięć i stresu,

- poprawienia ogólnego samopoczucia i sprawności psychofizycznej.

Program kursu:

Część teoretyczna: - zarys historii - reakcje organizmu - wskazania - przeciwwskazania - organizacja miejsca pracy - bhp i higiena pracy.

Część praktyczna: - nauka tradycyjnego stawiania baniek - nauka masażu bańką chińską - nauka posługiwania się innymi rodzajami baniek (bezogniowe, gumowe).

Koncentrujemy się na szkoleniach praktycznych, dzięki którym uczestnik nabierze konkretnych umiejętności, możliwych do zastosowania w codziennym życiu. Szkolenia odbywają się w małych grupach, aby każdy opanował techniki w stopniu doskonałym, pod okiem wykwalifikowanego naturoterapeuty.

PROWADZENIE WARSZTATÓW: Małgorzata Beata Bodzek. Naturoterapeutka, energoterapeutka, radiestetka. Instruktorka bioterapii kategorii międzynarodowej. Umiejętności swe zdobyła szkoląc się u jednego z największych healerów naszych czasów, cenionego w kraju i za granicą - Andrzeja Lewandowskiego. Posiada wiele dyplomów z zakresu medycyny niekonwencjonalnej, w tym Dyplom Mistrzowski umożliwiający prowadzenie kursów i inicjacji w zakresie terapii naturalnych. Wieloletnie doświadczenie zdobywała prowadząc działalność w gabinetach, sanatoriach oraz ośrodkach medycyny naturalnej. Oprócz pracy z klientem indywidualnym (m.in. wykonuje rzadko spotykane zabiegi energetyczne stopami na kręgosłupie), prowadzi szkolenia, prelekcje, medytacje, zabiegi grupowe i warsztaty ezoteryczne.

KOSZT: 500 zł. W cenie kursu zawarte jest również kompletne wyposażenie miejsca pracy każdego z uczestników (20 baniek lekarskich, 2 bańki chińskie próżniowe do masażu, kleszczyki, denaturat, oliwka, amol, inne).

UWAGA: warunkiem uczestnictwa jest wpłata zaliczki w kwocie 250 zł do 14 czerwca:

Ewa Zagrodnik-Nicia. PKO SA,
numer rachunku: 93 1240 3464 1111 0010 0286 4522.

TERMIN I MIEJSCE: 19-20.06.2010. (sobota i niedziela godziny: 11 – 17). Centrum holistyczne INSPIRACJA, Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 33/12.

INFORMACJE I ZAPISY: centruminspiracja@interia.pl, lub telefonicznie: 784 936 120, 509 354 808.

http://centruminspiracja.pl
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenia dofinansowane w 80% dla właścicieli i pracowników (w tym zatrudnieni na u. cywilno-prawne) firm branży budowlanej mikro i małych przedsiębiorstw (w tym biur architektonicznych i agencji nieruchomości).

TERMIN NAJBLIŻSZEGO SZKOLENIA
24-25 czerwca 2010r. POZNAŃ

Dzięki dofinansowaniu szkolenia są w bardzo atrakcyjnej cenie.
Szkolenia dla osób Z UPRAWNIENIAMI BUDOWLANYMI, 2-dniowe (16h)

Warunki uczestnictwa:
■ zatrudnienie w branży budowlanej w mikro lub małym przedsiębiorstwie
■ wykształcenie wyższe nadające uprawnienia budowlane;
■ wniesienie wymaganego wkładu własnego.

Wysokość wkładu prywatnego
wnoszonego w postaci wynagrodzeń na jednego uczestnika szkoleń 250,00 zł
(minimum 2625,00zł brutto brutto/m-c)
Wysokość wkładu prywatnego wnoszonego w gotówce na jednego uczestnika szkoleń 229,60 zł

W RAMACH SZKOLENIA ZAPEWNIAMY UCZESTNIKOM :
■ licencjonowane oprogramowanie firmy Builddesk do wykonania 40 świadectw
■ materiały do zajęć praktycznych
■ zwrot kosztów dojazdu na szkolenie (określona kwota dla osób mieszkających w innym mieście niż szkolenie jest organizowane) lub nocleg
■ bezpłatny komplet materiałów szkoleniowych
■ catering podczas wszystkich dni szkolenia (obiady i przerwy kawowe)
■ kompetentną kadrę szkoleniową, którą tworzą trenerzy czołowych na polskim rynku audytorów energetycznych

http://www.akademiabudownictwa.org/
Infolinia: +48 (61) 853 67 20
Mail: agata.wojnowska@f5.pl

Pozdrawiam
aga wołyńska
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia otwarte.

Z przyjemnością zapraszam do wzięcia udziału w Konkursie "WYGRAJ SZKOLENIE" organizowanego przez firmę InProgress.

Główną nagrodą jest bezpłatny udział w szkoleniu z Podstaw Zarządzania Projektami, które odbędzie się w Krakowie w dniach 6-7.09.2010r.

Kolejnymi nagrodami są rabaty w wysokości 20%.

Więcej informacji i Regulamin Konkursu znajdą Państwo na naszej stronie http://inprogress.edu.pl
Życzę powodzenia w losowaniu!

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY „WINNING” WE WROCŁAWIU - LATO 2010

Jak można zrobić "niedźwiedzią przysługę" najlepszemu sprzedawcy? Można go awansować na menedżera lub na trenera sprzedaży. Jeśli to prawda, to kto ma szkolić sprzedawców, jeśli nie handlowiec, który osiąga ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży? Przecież w XXI wieku, już większość menedżerów zdaje sobie sprawę z wartości kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, a takim kapitałem są wiedza, umiejętności i doświadczenie najlepszych handlowców. Odpowiedzią na potrzeby rozwojowe handlowców i potrzeby biznesowe firm jest Szkoła Trenerów Sprzedaży „Winning”.

CEL:
Rozszerzenie kompetencji trenerskich uczestników tak, aby po ukończeniu Szkoły mogli oni samodzielnie prowadzić szkolenia sprzedażowe, skutecznie przekazując rzetelną wiedzę o procesie sprzedaży oraz prezentując umiejętności sprzedażowe na prowadzonych przez siebie warsztatach,
Przygotowanie uczestników do upowszechniania wśród handlowców dobrych i najlepszych praktyk sprzedaży wynikających z ich doświadczenia zawodowego,
Doskonalenie umiejętności motywowania, inspirowania i angażowania handlowców w osiąganie stawianych celów sprzedażowych.

DLA KOGO:
Handlowcy, doradcy klienta, menedżerowie sprzedaży, koordynatorzy sprzedaży, trenerzy wewnętrzni oraz inne osoby dysponujące doświadczeniem w obszarze sprzedaży.

PROGRAM SZKOŁY TRENERÓW SPRZEDAŻY:
Program merytoryczny Szkoły Trenerów Sprzedaży „Winning” obejmuje pięć bloków tematycznych (modułów szkoleniowych):
MODUŁ I Odzwierciedlenie procesu sprzedaży w praktyce szkoleniowej
Celem pierwszego modułu jest rozszerzenie wiedzy uczestników dotyczącej efektywnego procesu sprzedaży oraz jego przełożenia na praktykę szkoleniową. Pierwszy moduł stanowi podstawę do doskonalenia kompetencji trenera sprzedaży oraz pozwala uczestnikom na dokonanie przeglądu różnorodnych szkoleń w obszarze sprzedaży. Uczestnicy analizując poszczególne fazy procesu sprzedaży mają możliwość zapoznania się z psychologicznymi i marketingowymi koncepcjami dotyczącymi sprzedaży, które mogą wykorzystać w swojej pracy trenerskiej.
MODUŁ II Projektowanie warsztatów sprzedażowych
Celem drugiego modułu szkoleniowego jest doskonalenie przez uczestników umiejętności tworzenia własnego programu szkolenia sprzedażowego, uwzględniając dane z diagnozy potrzeb szkoleniowych, informacje na temat grupy szkoleniowej, metodologię pracy szkoleniowej oraz własne doświadczenie handlowe. W ramach tego modułu uczestnicy zapoznają się z metodami rozpoznania potrzeb szkoleniowych w obszarze sprzedaży (jak przeprowadzić audyt sprzedaży). Następnie uczestnicy projektując szkolenie dopasowują odpowiednie metody szkoleniowe do realizacji celów szkoleniowych. Będą również w stanie przygotować narzędzia i pomoce dydaktyczne. W ramach zadania dla uczestników Szkoły, każdy z uczestników przygotuje własny program szkolenia, którego wybrany moduł zaprezentuje podczas ostatniej sesji ewaluacyjnej.
MODUŁ III Prowadzenie warsztatów sprzedażowych
Celem trzeciego modułu szkoleniowego jest rozwój kompetencji trenerskich pozwalających samodzielnie realizować opracowany program szkolenia sprzedażowego osiągając założone cele szkoleniowe, monitorować proces uczenia się i realizacji celów oraz elastycznie dostosowywać program do potrzeb. Ponadto uczestnicy udoskonalą umiejętności pozwalające im planować i kierować procesem grupowym, aby efektywnie realizować założone cele. W oparciu o wiedzę uzyskaną podczas warsztatów oraz własne doświadczenia, uczestnicy przygotują na następne zajęcia ćwiczenie, prezentację lub wykład stanowiące element zaprojektowanego szkolenia sprzedażowego.
MODUŁ IV Prowadzenie warsztatów szkoleniowych – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Celem czwartego modułu szkoleniowego jest doskonalenie umiejętności trenerskich związanych z prowadzeniem szkoleń sprzedażowych ze szczególnym zwróceniem uwagi na radzenie sobie w sytuacjach trudnych pojawiających się w trakcie szkoleń sprzedażowych. Uczestnicy zapoznają się z metodami radzenia sobie w takich sytuacjach, a następnie doskonalą umiejętności realizacji szkoleń sprzedażowych. W ramach warsztatów uczestnicy przeprowadzą przygotowaną formę szkoleniową i będą mieli za zadanie odeprzeć pojawiające się zastrzeżenia.
MODUŁ V Ocena efektywności warsztatów sprzedażowych
Celem czwartego modułu szkoleniowego jest doskonalenie umiejętności trenerskich związanych z ewaluacją szkoleń sprzedażowych i planowaniem działań utrwalających zdobytą wiedzę i nabyte umiejętności. Na warsztatach uczestnicy zdobędą umiejętności oceny przebiegu szkolenia pod kątem reakcji uczestników, pod kątem realizacji programu szkolenia i jego celów oraz efektów szkolenia oraz planowania działań wdrożeniowe dla efektów szkoleniowych.
SESJA EGZAMINACYJNA Certyfikacja
Celem sesji egzaminacyjnej jest ocena kompetencji trenerskich uczestników i certyfikacja. Uczestnicy Szkoły prowadzą przygotowany fragment szkolenia (z zastosowaniem różnorodnych form szkoleniowych) opierając się na zdobytej wiedzy oraz nabytych umiejętnościach trenerskich. Każdy z prowadzących szkolenie pokazowe (ok. 90 minut) otrzymuje informacje zwrotne od trenerów oraz pozostałych uczestników Szkoły. Oprócz ustnych informacji zwrotnych, każdy z uczestników otrzymuje również specjalny arkusz ocen, który zawiera wszystkie aspekty pracy trenerskiej ćwiczone w trakcie zajęć Szkoły Trenerów Sprzedaży.

TRENERZY:
Zajęcia w Szkole Trenerów Sprzedaży „Winning” prowadzą doświadczeni trenerzy biznesu posiadający długoletnią praktykę sprzedażową w polskich i międzynarodowych firmach oraz korporacjach – Jarosław Rubin i Marek Szewczyk – oraz towarzyszący im zaproszeni trenerzy – praktycy sprzedaży.

INWESTYCJA W KAPITAŁ INTELEKTUALNY:
Inwestycja w kapitał intelektualny uczestnika wynosi 4600 zł w przypadku płatności jednorazowej lub 4800 zł w przypadku płatności ratalnej (3 raty – 2400, 1200, 1200).

CZAS TRWANIA, TERMIN I MIEJSCE:
Zajęcia Szkoły Trenerów Sprzedaży „Winning” to 11 dni warsztatów szkoleniowych. Zajęcia odbywają się we Wrocławiu w trakcie czterech zjazdów: 16,17,18 lipca, 6, 7, 8 sierpnia, 27, 28, 29 sierpnia, 4, 5 września (sesja egzaminacyjna).

ZAPRASZAM

Więcej informacji na stronie www: Szkoła Trenerów Sprzedaży „Winning”
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Szkolenia otwarte.

Elegancko i swobodnie czyli savoir-vivre w biznesie

Savoir-vivre w biznesie to umiejętność taktownego, profesjonalnego i eleganckiego zachowania w stosunku do ludzi, z którymi kontaktujemy się na płaszczyźnie zawodowej – w ramach współpracy koleżeńskiej lub kontaktów z klientami.

Trudność w przyswojeniu zasad etykiety biznesowej polega na tym, że w przeciwieństwie do dobrych obyczajów rodzinnych i społecznych nie posiada jasno sprecyzowanego kodeksu. Bon ton w biznesie to nie zbiór sztywnych reguł, lecz inteligentne łączenie wskazówek zdrowego rozsądku z tym, co dyktuje nam troska, szacunek i uczciwość wobec osób, z którymi pracujesz.

Sympatyczne i przyjazne wrażenie to nie tylko dobre maniery, ale również dobry interes. Wrażenie, które wywierasz na nowo poznanym potencjalnym kliencie czy współpracowniku, decyduje o charakterze całej znajomości. To, w jaki sposób zachowasz się w tej sytuacji społecznej i czy wykażesz się profesjonalną swobodą, może w prosty sposób przełożyć się na efekty finansowe.

Savoir-vivre w biznesie to szkolenie, którego celem jest przekazanie wiedzy na temat prawidłowych, dobrze widzianych i kształtujących pozytywny obraz osoby sposobów zachowania
w sytuacjach profesjonalnych.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

* Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie?
* Jak elegancko prowadzić konwersację?
* Czy hierarchia zawodowa jest ważna przy wsiadaniu do samochodu?
* W jaki sposób kształtować profesjonalny wizerunek?
* Które sztućce do czego służą?
* Czym jest netykieta?

Ze szkolenia „Savoir-vivre w biznesie” wyjdziesz bogatszy o znajomość odpowiedzi na te pytania i wiedzę, dającą swobodę zachowania w każdej sytuacji biznesowej i towarzyskiej. Szkolenie przygotowano specjalnie z myślą o współczesnych menedżerach, specjalistach i osobach prowadzących własną działalność. Udział w szkoleniu to sposób na zweryfikowanie norm swoich zachowań w towarzystwie i poszerzenie horyzontów w zakresie etykiety profesjonalnej.

Więcej na eternal.com.pl/otwarte.htm
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia otwarte.

Doświadczony trener, przyjazna atmosfera, indywidualne podejście i konkurencyjna cena - to wszystko znajdziesz w firmie InProgress.

W związku z tym serdecznie zapraszam na wakacyjne szkolenie z Podstaw Zarządzania Projektami. Dwudniowe szkolenie jest idealną propozycją dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z Projektami, jak i dla tych bardziej doświadczonych, którzy chcą uporządkować oraz rozszerzyć swoją wiedzę.

Miejsce: Kraków
Termin: 12 - 13.07.2010r.
Cena: 1280 zł
Ilość miejsc: 12

Więcej informacji na stronie http://inprogress.edu.pl.
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia otwarte.

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w „Letniej szkole umiejętności menedżerskich”, które organizujemy w tym roku, w Dźwirzynie, w Clarion Hotel Grand Baltic Resort & Spa *****, w terminie 6-9 lipca

Kluczem do sukcesu lidera jest umiejętność zmieniania zastanych okoliczności, a nie wykorzystanie formalnej władzy i nowego tytułu.
Kenneth Blanchard


Szkolenie skierowane jest do:
menedżerów, kadry wyższych i średnich szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem. Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów firmy. Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego, a uzupełnione są o umiejętności psychologiczne. W codziennej pracy menedżera, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych, pełnych napięć nabierają one szczególnego znaczenia. W firmie nowoczesnej posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.

Uczestnictwo w warsztatach umożliwi realizację następujących celów:
• Diagnozę własnego potencjału menedżerskiego.
• Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
• Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
• Poprawę umiejętności wywierania wpływu.
• Zwiększenie umiejętności budowania w sposób świadomy własnego wizerunku.
• Analizę najsilniejszych stron oraz obszarów do poprawy.
• Zwiększenie zarządzania sobą w czasie.
• Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
• Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

I DZIEŃ

1. LIDER W OBLICZU ZMIAN

• Jak ludzie reagują na zmiany i jak się do nich adaptują
• Opór wobec zmian i jak sobie z nim poradzić
• Kreatywność lidera – trening twórczego myślenia
• Jak wyzwolić twórczy potencjał zespołu
• Zarządzanie zmianą

2. JAK WYKORZYSTAĆ WŁADZĘ DLA WZROSTU EFEKTYWNOŚCI?

• Paradygmaty sukcesu współczesnego menedżera
• Role i modele przywódcze
• Style kierowania
• Tajemnice i sztuka motywowania

3. SOCJOTECHNIKA CZY SKUTECZNOŚĆ – KOMUNIKACJA W PRZYWÓDZTWIE

• Techniki skutecznego porozumiewania się
• Wpływ zaburzeń komunikacji na relacje w zespole
• Bariery komunikacyjne
• Skuteczna komunikacja hierarchiczna

4. SZTUKA SŁOWA

• Rozmowa w relacji zwierzchnik – podwładny
• Kultura dyskusji, wypowiedzi
• Język rozmówcy
• Wykorzystanie walorów językowych
• Tempo, intonacja, siła, akcentowanie
• Jak reagować na gafy, wpadki i przejęzyczenia
• Sztuka aktywnego słuchania
• Kiedy prawdomówność oznacza brak taktu?
• Jak prawić i przyjmować komplementy

II DZIEŃ

1. BUDOWANIE ZESPOŁU

• Zasady pracy zespołowej
• Właściwy skład efektywnego zespołu
• Jak planować i organizować pracę zespołu

2. KREOWANIE WIZERUNKU MENEDŻERA, TAJNIKI CHARYZMATYCZNEJ RETORYKI

• Sztuka argumentacji
• Charyzma, osobowość i kompetencja
• Postawy i gestykulacja jako emocjonalne sposoby przekazywania treści
• Gesty wzmacniające i sugerujące
• Kreowanie własnego „teatru prezentacji”

3. ISTOTA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W PRZYWÓDZTWIE

• Co oznacza w praktyce bycie asertywnym liderem?
• Sprowadzanie rozmowy z pracownikiem z poziomu emocjonalnego do poziomu społecznego czyli partnerskiego
• Feedback pozytywny i negatywny
• Konstruktywne wyrażanie opinii
• Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę oceniającą

4. ZASADY PLANOWANIA I ORGANIZACJI CZASU

• Efektywne zarządzanie czasem
• Złodzieje czasu
• Wyznaczanie czasu
• Planowanie czasu
• Planowanie metodą ALPEN
• Rytm dnia a efektywne działanie
• Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zespołów
• Delegowanie zadań

III DZIEŃ

1. PROFIL SKUTECZNEGO MENEDŻERA

• Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.
• Indywidualny feedback na podstawie, którego każdy z uczestników określi swoje mocne i słabe strony, a także cechy i umiejętności niezbędne w efektywnym zarządzaniu zespołem

2. SZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

• Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
• Typy uścisków dłoni i ich znaczenie
• Jak uniknąć gafy – cmok nonsens i gesty kulturowe
• Znaczenie kontaktu wzrokowego w różnych kręgach i kulturach
• Gesty i ich znaczenie w innych krajach

3. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI, KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?

• Czym jest negocjowanie?
• Elementy wchodzące w sferę negocjacji
• Atmosfera sprzyjająca negocjowaniu
• Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)
• Test indywidualnego stylu negocjacyjnego
• Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
• Skuteczność i strategie wpływu na innych
• Gdzie siedzimy, czyli pozycja przy stole a techniki wywierania wpływ

4. NEGOCJACJE EKSPERCKIE

• Sztuka negocjacji eksperckich
• Negocjuj nie negocjując
• Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę konkurencyjną

5. WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

• Podstawowe prawa wywierania wpływu
• Techniki manipulacji na poziomie faktów
• Techniki manipulacji czasem
• Techniki manipulacji faktami
• Techniki manipulacji relacjami i emocjami

6. TAKTYKI NEGOCJACYJNE 49 TAKTYK STRATEGII NEGOCJIACJI

• STRATEGIA PIERWSZA: PODSTAWOWA DECYZJA

• STRATEGIA DRUGA: PRZEŁAMANIE IMPASU
Sposoby działania w sytuacji, w której proces negocjacji zatrzymał się lub bardzo osłabł.

• STRATEGIA TRZECIA: MANIPULACJA CZASEM
Manipulacja sytuacją czasową może stworzyć korzystne warunki lub zwiększyć napięcie i presję na drugą stronę.

• STRATEGIA CZWARTA: PROWOKACJE
Działanie niespójne i zagadkowe dla zmieszania i osłabienia drugiej strony.

• STRATEGIA PIĄTA: PEŁNA KONTROLA
Osiągnij kontrolę nad tym, co i jak jest negocjowane, dyktuj tematy i procedury.

• STRATEGIA SZÓSTA: BEZPOŚREDNI ATAK
Jest to ostra, dynamiczna akcja podporządkowani a sobie, przestraszenia i wytrącenia z równowagi drugiej strony.

• STRATEGIA SIÓDMA: BUDOWANIE NAPIĘCIA
Zwiększenie nacisku, wprowadzenie niepokoju okresowe zmniejszanie dla zmiękczenia drugiej strony.

• STRATEGIA ÓSMA: ZMIEŃ SŁABOŚĆ W SIŁĘ
Drogą uczciwości lub oszustwa użyj realnej lub wymyślonej słabości dla uzyskania ugody.

• STRATEGIA DZIEWIĄTA: UŻYJ AUTORYTETU

• STRATEGIA DZIESIĄTA: SZUKAMY KOOPERACJI
Ćwiczenie wybranych taktyk w praktyce

IV DZIEŃ

1. ETYKIETA BIZNESOWA I SAVOIR VIVRE

• Zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych
• Przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas
• Etykieta przy stole
• Wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie

2. DRESS CODE - ELEGANCJA W UBIORZE - CO I KIEDY NOSIĆ?

• Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
• Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
• Fryzura, makijaż, biżuteria
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety,
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny.
• Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
• Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
• Idealny ubiór do biura oraz na spotkania
• Wskazówki dotyczące doboru stroju
• Strój nieformalny czy ubranie wyjściowe?

3. OSOBOWOŚĆ A PRZYWÓDZTWO I KIEROWANIE

• Osobowość lidera, czyli klucz do sukcesu przywódcy
• Doskonalenie osobowości, strategie rozwoju wewnętrznego
• Efektywne zarządzanie ludźmi o różnych typach osobowości

Koszt uczestnictwa:

Uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby; 4 noclegi w pokoju dwuosobowym; materiały szkoleniowe, certyfikat; obiady, poczęstunek podczas przerw, kolacje; kolacje integracyjną. Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 150 zł

2590 zł

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

Obrazek

Aneta Korczak
tel.: 22 379-23-18
aneta.korczak@kdkinfo.com.pl

Piotr Rzeńca
tel.: 22 379-23-11
piotr.rzenca@kdkinfo.com.pl

Michał Zając
tel.: 22 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Martin Walczak

Martin Walczak właściciel, Centrum
Edukacji i Rozwoju
CEDR - szkolenia,
...

Temat: Szkolenia otwarte.

SOFT PROJECTS oraz CENTRUM EDUKACJI I ROZWOJU "CEDR":


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na nowatorskie szkolenie:

ORGANIZACYJNE USTAWIENIA SYSTEMOWE wg metody HELLINGERA

łączące Coaching z metodą ustawień systemowych BERTA HELLINGERA.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób szukających rozwiązań w życiu zawodowym oraz firm - 06 lipca 2010 (wtorek); godz 17.30 - 20.30 w Warszawie;

(zajęcia stanowią cykl otwartych, trzy - czterogodzinnych, comiesięcznych seminariów warsztatowych. Koszt spotkania 100 zł + VAT; firmy 200 zł + VAT)

więcej info na:

http://cedr.pl/hellinger_coaching.html

Pozdrawiam

Martin Walczak
Dariusz Siatka

Dariusz Siatka Kreator własnego
życia

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


"W POSZUKIWANIU MISJI"

- warsztaty on-line (teraz za darmo!!!)

Odkrycie i realizacja Misji jest kamieniem węgielnym każdego ludzkiego istnienia - kluczem do życia bogatego w głęboki sens, życia w szczęściu i radości.
Wiktor Go


Co powiesz na to, by odkryć lub dokładnie określić swoją życiową misję, cele warte by do nich dążyć, lub drogę, którą warto obrać?

Wielu ludzi żyje zwykłą „szarą" codziennością, wykonując swoją pracę i obowiązki z brakiem wewnętrznego zaangażowania czy spełnienia, z poczuciem raczej przymusu i konieczności, niż radości i ekscytacji. Dzieje się tak ponieważ robią to, co nie
jest zgodne z ich własną indywidualną życiową misją. Realizują raczej fundamentalne cele innych ludzi: przyjaciół, rodziny, społeczeństwa czy firmy, w której pracują, nie dbając lub nie wiedząc i nie myśląc o tym, jaki jest ich własny cel w życiu.

Czy odważysz się wyruszyć na poszukiwanie własnej misji po to, by żyć z poczuciem sensu i pasji?

„Snuj wielkie marzenia; tylko wielkie marzenia poruszają ludzkie dusze
Marek Aureliusz



Wiktor Go - twórca autorskiego cyklu seminariów samodoskonalenia, coach, pisarz, poeta, kompozytor, założyciel Co-Evolution Institute - szeregiem konkretnych pytań przeprowadzi Cię przez proces określenia swojego miejsca w świecie i dkrycia własnego powołania.

Weź udział w warsztatach on-line

„W poszukiwaniu misji"

dzięki którym:

* Poznasz swoją misję i talenty, swoje najgłębsze marzenia i aspiracje - spojrzysz na swoje życie z radykalnie nowej perspektywy i wyobrazisz je sobie z intensywnością, z jaką tego dotąd nie doświadczałeś.
* Nauczysz się zmieniać swoje plany w jasne i konkretne cele.
* Praca stanie się dla Ciebie źródłem satysfakcji i przyjemności, będzie dodawała Ci sił.
* Poczujesz w sobie odwagę i siłę do stawiania czoła wyzwaniom i do podejmowania ważnych decyzji.
* Przestaniesz siedzieć na ławce rezerwowych i wejdziesz do wielkiej gry życia.
* Wyzwolisz się z bezwiednej identyfikacji ze świadomością społeczną i zaczniesz podążać własną, oryginalną drogą.
* Odkryjesz najwspanialszą wersję siebie, o jakiej zawsze w głębi ducha marzyłeś - skarb Twojej niepowtarzalnej indywidualności.
* Obudzisz w sobie Alchemika, Geniusza, Demiurga i zaczniesz wyrażać Twoją kwintesencję, której imię: Twórczość!



"Gdzieś, w głębi twojej duszy wiesz bowiem i przeczuwasz, iż masz do ofiarowania światu coś wyjątkowego, niezwykłego, unikalnego - skarb twojej niepowtarzalnej indywidualności. Tym właśnie jest twoje powołanie, twoja życiowa Misja"


Dla kogo są te warsztaty?

* Dla ludzi ciekawych siebie
* Dla tych, którzy chcą raz na zawsze skończyć z ciągłym czekaniem i odkładaniem na później realizacji swych najdroższych marzeń
* Dla wszystkich, którzy pragną ze swojego hobby uczynić źródło dochodów
* Dla każdego, kto czuje, że nie znalazł dotąd swego miejsca w świecie
* Dla każdego, kto pragnie wyrazić swój twórczy potencjał
* Dla dzisiejszych i jutrzejszych liderów

Ile one kosztują?

Warsztaty są darmowe!!!

Może wziąć w nich udział każdy, kto jest zarejestrowany lub zarejestruje się na portalu http://www.plasterek.pl. Każdy z uczestników warsztatów otrzyma również DYPLOM, poświadczający ich ukończenie.

Kiedy i w jaki sposób się odbywają?

Warsztaty zaczynają się 1 lipca 2010r i będą trwały miesiąc.

Będą się odbywały w specjalnie utworzonej do tego celu grupie „W poszukiwaniu misji" na portalu http://www.plasterek.pl. Każdego dnia (z wyjątkiem weekendów) będzie się pojawiało jedno pytanie/zadanie, a uczestnicy będą udzielać na nie odpowiedzi. Ważne, aby w ciągu trwania warsztatów, udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania, bo tylko wówczas uczestnik otrzyma dyplom ukończenia warsztatów, przy czym nie jest wymagane, aby robić to każdego dnia.

Na dyplomie będzie umieszczony Nick użytkownika, lub opcjonalnie, imię i nazwisko, a sam dyplom w formacie PDF będzie rozsyłany drogą mailową po zakończeniu warsztatów.

"Jak każdy człowiek na Ziemi, tak i Ty jesteś obdarzony konstelacją niepowtarzalnych uzdolnień, których nie posiada nikt inny. Masz też równie unikalny i wyjątkowy sposób ich wyrażania."

Jeśli pragniesz w Twoim życiu zmian, a przede wszystkim chcesz poznać SWOJĄ ŻYCIOWĄ MISJĘ
- weź udział w warsztatach!!!
Kamila Gajda

Kamila Gajda organizacja szkoleń,
CIRCULUS

Temat: Szkolenia otwarte.

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.

PROGRAM SZKOLENIA:

I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.

Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl
Kamila Gajda

Kamila Gajda organizacja szkoleń,
CIRCULUS

Temat: Szkolenia otwarte.

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

PROGRAM SZKOLENIA:

I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek
Zapraszam do wzięcia udziału w najnowszej promocji Akademii SET®.

WAŻNE!!! Zostało jeszcze 9 z 40 promocyjnych miejsc.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona promocji....

Najbliższe edycje Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®:

Edycja XII - POZNAŃ - start 02.07.2010 - Pobierz informator...
Edycja XIII - KATOWICE - start 04.09.2010 - Pobierz informator...
Edycja XIV - WARSZAWA - start 18.09.2010 - Pobierz informator...
Edycja XV - WROCŁAW - start 09.10.2010 - Pobierz informator...
Edycja XVI - KRAKÓW - start 23.10.2010 - Pobierz informator...

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły....

Serdecznie zapraszam
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia otwarte.

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych z zakresu promocji i kreowania wizerunku firmy w Internecie.

Internet PR - jak budować wizerunek firmy w Internecie
30 czerwca, Warszawa

Program szkolenia:

1. Znaczenie Internetu dla działalności Public Relations - fakty i mity
• PR on-line a PR tradycyjny
• Unikatowe cechy Internet PR
• Typy projektów Internet PR

2. E-media relations - komunikacja z dziennikarzami poprzez Internet
• Rynek mediów on-line
• News prasowy w Internecie - jak pisać, jak i do kogo wysłać?
• Dziennikarz on-line - jak dziennikarze wykorzystują Internet?
• Tips & Tricks komunikacji z mediami on-line

3. Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej
• Serwis www - jak optymalnie realizować funkcję wizerunkową strony www?
• Firmowanie treści (sponsoring serwisów i działów)
• Dostarczanie treści (artykuły sponsorowane, sekcje firmowe, co-branded content, e-biuletyny)
• Komunikacja dwustronna (czaty sponsorowane, wypowiedzi publiczne, komunikatory internetowe)
• Promowanie treści (narzędzia wspierające Internet PR)
• Wywoływanie zaangażowania (product placement, konkursy, blogi, moblogi, podcasty marketing wirusowy)

4. Narzędzia Internet PR w komunikacji wewnętrznej
• Wizerunkowa rola Intranetu - narzędzia i funkcje
• Cykliczna komunikacja wewnętrzna za pomocą e-biuletynów

5. Społeczności internetowe i narzędzia Web 2.0
• Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla wizerunku marki
• Identyfikacja społeczności oraz ich tworzenie
• Liderzy opinii - znaczenie marketingowe
• Blogi, mikroblogi, podcasty i wideocasty w służbie PR

6. Zarządzanie projektem Internet PR
• Prowadzenie projektów Internet PR
• Monitoring treści w Internecie
• Mierzalność działań PR w sieci

Koszt uczestnictwa: 790 PLN

Formularz zgłoszenia

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
5-6 lipca, Warszawa

Program szkolenia:

Dzień I - 5 lipca

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 6 lipca

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internautów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.plMichał Zając edytował(a) ten post dnia 25.06.10 o godzinie 14:25
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek
Zapraszam do wzięcia udziału w najnowszej promocji Akademii SET®.

WAŻNE!!! Zostało już tylko 5 z 40 promocyjnych miejsc.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Najbliższe edycje Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®:

Edycja XII - POZNAŃ - start 02.07.2010 - Pobierz informator...
Edycja XIII - KATOWICE - start 04.09.2010 - Pobierz informator...
Edycja XIV - WARSZAWA - start 18.09.2010 - Pobierz informator...
Edycja XV - WROCŁAW - start 09.10.2010 - Pobierz informator...
Edycja XVI - KRAKÓW - start 23.10.2010 - Pobierz informator...

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły....

Serdecznie zapraszam
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

O SPRZEDAŻY PRZY KAWIE

Kawa to napój codzienny, jest pierwszym smakiem o poranku i chwilą przerwy po południu, towarzyszką spotkań z przyjaciółmi i poważnych negocjacji. Niepowtarzalny smak, subtelna gorycz i pobudzający zmysły aromat, to powody, dla którego kawa nieustannie nas uwodzi. Nie bez znaczenia są też jej pobudzające właściwości…

Jeśli tak jak my cenisz:
* Ludzi biznesu z iskrą w oku
* Aromatyczną, pobudzającą kawę
* Kreatywne rozwiązania w sprzedaży i nie tylko
* Możliwość rozwoju i nabywania nowych kwalifikacji

przyjdź na spotkanie O sprzedaży przy kawie, na którym będziesz miał okazję:

* Poznać tajniki Sprzedaży przez emocje
* Spotkać się z ludźmi biznesu
* Skosztować kawy przyrządzonej przez samego Andrzeja Przewoźniaka*, założyciela sieci kawiarni Pożegnanie z Afryką
* Zaczerpnąć inspiracji i energii do działania

Organizatorem spotkania jest firma szkoleniowo-doradcza Jotconsult – http://jotconsult.com

Gdzie i kiedy?
Czwartek, 8.07.2010, godz. 18-20
Wender EDU Business Center, ul. Św. Józefa 1/3, Wrocław (Ostrów Tumski)
- bezpośrednio przy Centrum jest bezpłatny parking

Symboliczna opłata – 20 zł/osoba.

Zarezerwuj miejsce mailowo: jot@jotconsult.com
lub zapisz się na spotkanie na GL

Do zobaczenia!

* Andrzej Przewoźniak - trener biznesu i konsultant z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, miedzy innymi założyciel kawiarni Pożegnanie z Afryką we Wrocławiu i jeden ze współtwórców ogólnopolskiej sieci Sklep z kawą Pożegnanie z Afryką. Twórca autorskiego programu szkoleń pracowniczych oraz Podręcznika Pracownika tej sieci. Znawca, koneser i wielbiciel kawy.

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY „WINNING”

Pozostały nam 4 wolne miejsca
Edycja letnia – Wrocław – start 16 lipca – więcej informacji...

DLA KOGO
Jesteś handlowcem, menedżerem sprzedaży, trenerem wewnętrznym, doradcą klienta, liderem zespołu sprzedawców i...
Chcesz zdobyć nowy zawód trenera sprzedaży?
Zamierzasz podzielić się swoim doświadczeniem z innymi handlowcami?
Dopadło Cię wypalenie zawodowe?
Kierujesz zespołem handlowców i chcesz podnieść jego efektywność?
Chcesz doskonalić swoje kompetencje trenerskie?
Masz inny ważny powód?

Zapraszam do Szkoły Trenerów Sprzedaży „Winning”

Celem naszej Szkoły jest:
1. Rozszerzenie kompetencji trenerskich uczestników tak, aby po ukończeniu Szkoły mogli oni samodzielnie prowadzić szkolenia sprzedażowe, skutecznie przekazując rzetelną wiedzę o procesie sprzedaży oraz prezentując umiejętności sprzedażowe na prowadzonych przez siebie warsztatach,
2. Przygotowanie uczestników do upowszechniania wśród handlowców dobrych i najlepszych praktyk sprzedaży wynikających z ich doświadczenia zawodowego,
3. Doskonalenie umiejętności motywowania, inspirowania i angażowania handlowców w osiąganie stawianych celów sprzedażowych.

Serdecznie zapraszam

Jarosław Rubin
e-mail: jot@jotconsult.com
http://jotconsult.com
Agnieszka I.

Agnieszka I. Poszukująca

Temat: Szkolenia otwarte.

HR COMPASS S.C. wraz z Europejskim Funduszem Społecznym,
zaprasza do udziału w szkoleniu:

„EFEKTYWNA REKRUTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W BIZNESIE"

29 i 30 LIPCA 2010 KRAKÓW

SZKOLENIE DLA MIKRO I MAŁYCH FIRM Z TERENU MAŁOPOLSKI DOFINANSOWANE 80% Z EFS

Atuty:

• Zajęcia przygotowane i prowadzone przez założycieli agencji rekrutacyjnej (psychologów biznesu)
• Małe grupy warsztatowe do 12 osób
• Aktywne metody pracy: filmy instruktażowe, symulacje interview i sesji AC
• Profesjonalne materiały szkoleniowe, w tym 120 stronicowy Podręcznik EFEKTYWNA REKRUTACJA z płytą DVD o wartości 150 zł.
• Dyplomy
• Niska cena ok. 178,33 zł

Na warsztatach pracujemy w 4 podstawowych modułach:
* Interview wstępne: struktura wywiadu wstępnego, umiejętności prowadzenia rozmowy wstępnej: pytania epizodyczne i zadaniowe, wykrywanie strategii autoprezentacyjnych
Metoda: analiza filmów instruktażowych, praca z kamerą, informacja zwrotna od trenerów/psychologów

* Symulacje zadań (sesje AC): rodzaje zadań do oceny kompetencji, stosowanie zadań i próbek pracy we własnej firmie
Metoda: uczestnictwo w specjalnie przygotowanej sesji AC

* Adaptacja i ocena pracowników: jak przekazywać krytyczne informacje pracownikom, zasady delegowania zadań, rozliczanie z wykonania zadań
Metoda: symulacje trudnych rozmów, wskazówki trenerów

* Promocja ogłoszeń: źródła CV, płatne i bezpłatne media, kształtowanie PR pracodawcy
Metoda: ćwiczenia praktyczne

Korzyści dla uczestników:
Każdy uczestnik wynosi wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu kompetencji kierowniczych:
Prowadzenia rozmów wstępnych, zadawania trafnych pytań diagnozujących umiejętności oraz postawę kandydatów
Przygotowywania trafnych zadań do rekrutacji w firmie
Budowania PR pracodawcy
Wdrażania nowych osób do pracy, delegowania zadań oraz przekazywania informacji zwrotnej pracownikom
Budowania otwartej komunikacji w zakresie sukcesów i błędów w zespole
Delegowania zadań

Liczba miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy po szczegóły:
Agnieszka Lewandowska
Specjalista ds. Szkoleń hr compass
tel. 692 101 733
efs.hrcompass.pl

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do