Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Marzec 2016


Obrazek

Witam,

Zapraszam na 3 szkolenia organizowane w marcu przez firmę EkoDialog:

http://ekodialog.pl/szkolenia

1. "Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym z uwzględnieniem ostatnich zmian przepisów oraz kwestii klimatu i bioróżnorodności w OOŚ"

Szkolenie poprowadzi Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - dr Joanna Sztyber

Kiedy? - 7.03.2016
Gdzie? - Warszawa, CK Golden Floor, 600 m od Dworca Centralnego

2. "NADZWYCZAJNE TRYBY WZRUSZANIA DECYZJI ŚRODOWISKOWEJ - aktualne orzecznictwo sądowo-administracyjne"

Szkolenie poprowadzi radca prawny Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 9.03.2016
Gdzie? - Warszawa, CK Golden Floor, 600 m od Dworca Centralnego

3. "Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla farm wiatrowych (aspekty planowania przestrzennego, ochrony przyrody, oceny oddziaływania na środowisko oraz zmiany ustawy o OZE - zarys)"

Szkolenie poprowadzi radca prawny Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 16.03.2016
Gdzie? - Warszawa, CK Golden Floor, 600 m od Dworca Centralnego

Pełne opisy oraz formularze zgłoszenia dostępne na:

http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Marzec 2016

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na

SZKOLENIA OKRESOWE BHP DLA PRACOWNIKÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

SZKOLENIE ONLINE

Każdemu zarejetrowanemu użytkownikowi zapewniamy:
- dostęp do szkolenia BHP przez 7 dni od daty pierwszego logowania
- udział w egzaminie końcowym drogą elektroniczną
- zaświadczenie o ukonczeniu kursu zgodnie z polskimi przepisami

Rejestracja na szkolenie: https://dobre-szkolenie.pl/index.php?ac=4
Radosław S.

Radosław S. Trener tel.:
506976006

Temat: Marzec 2016


Obrazek

Ochrona Danych Osobowych GIODO

Łamiąc przepisy Ustawy o ochronie danych osobowych można liczyć się
z karą sięgającą nawet 200 000,00 zł. Sama kara finansowa to jednak nie wszystko
gdyż za niedostosowanie się do przepisów Ustawy ODO można również ponieść
odpowiedzialność karną.

Skorzystaj z naszego szkolenia w promocyjnej cenie już dziś i uchroń się od zagrożenia jakim jest niewiedza.

Zapisz się już dziś!
Ilość miejsc jest ograniczona

http://fabrykaspecjalistow.pl/ochrona-danych-osobowych...
Anna Sawczuk

Anna Sawczuk doradca zawodowy i
przedsiębiorczości,
trener

Temat: Marzec 2016

Zapraszamy na szkolenie pt. Narzędzia pracy doradcy zawodowego inspirowane metodą "Spadochron"

Jeśli poszukujesz metod, narzędzi i ćwiczeń by skuteczniej pomagać swojemu Klientowi w:
* wytyczaniu nowej drogi rozwoju zawodowego
* rozpoznaniu jego zasobów czyli w określaniu talentów i kompetencji w różnorodnych obszarach funkcjonowania (relacje międzyludzkie, wiedza, umiejętności, postawa
* opisaniu wartości i celów, które chciałby realizować
* stworzeniu autodiagnozy, która będzie mapą przy poszukiwaniu pracy

to szkolenie inspirowane metodą "Spadochron" jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia poznasz narzędzia, które wykorzystasz do pracy z Klientem w zakresie:
- budowania ścieżki kariery
- oswojeniu obaw i pomocy w zniesieniu istniejących przeszkód
- wytyczenia planu działania i pobudzania motywacji
- wsparcia w bezpiecznym "lądowaniu" w nowym miejscu pracy

Wykorzystamy takie metody ćwiczeń jak: zeszyt ćwiczeń w formie papierowej, przy wykorzystaniu działań aktywizujących: autoanaliza, ćwiczenia projekcyjne, dyskusje w małych grupach, udzielanie informacji zwrotnej, miniwykłady

Dodatkowo - BONUSY!!!

Narzędzia Naviguide.net*
* międzynarodowa baza metod i technik wspomagających pracę doradcy zawodowego, zawiera ponad 400 metod dotyczących grupowego doradztwa zawodowego;
* metoda pracy: baza ćwiczeń wraz z instrukcją dostępna w Internecie, przy wykorzystaniu działań aktywizujących: burza mózgów, odgrywanie ról, symulacja, prezentacja, wywiady, praca indywidualna i grupowa;

Narzędzia NCA*
* narzędzie diagnostyczne i materiały metodyczno-informacyjnych wspierające proces diagnozy kompetencji, predyspozycji oraz zainteresowań zawodowych osób dorosłych,
* metoda pracy: testy diagnozujące poziom edukacyjny, testy kompetencji zawodowych i zainteresowań oraz wywiad indywidualny,
Narzędzie opracowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Unii Europejskiej

Dla kogo?
doradcy zawodowi, coache kariery, trenerzy rozwoju osobistego, pracownicy biur karier, urzędów pracy, liderzy klubów pracy, animatorzy młodzieżowi, edukatorzy.

Szczegóły organizacyjne:
Termin: 2 dni, 19-20 marca 2016
W godzinach 09.00-17.00
Miejsce: Warszawa

Cena: 500 zł (dla uczestników spotkań Klubu Doradcy Zawodowego oraz dla osób zapisujących się do dnia 10 marca - 450 zł)

Ważne: Szkolenie jest inspirowane metodą Spadochron, wprowadzeniem do metodologii - warsztat nie daje licencji, nie zastępuje kursu

TRENERKA:
Dobrosława Choryńska-Chudy
Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego "Spadochron" dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód.

Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego.

Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej.

Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Osoby chętne do udziału w szkoleniu prosimy o kontakt:
kdz@klubdoradcyzawodowego.pl

Liczba miejsc ograniczona do 10 osób.

--
KLUB DORADCY ZAWODOWEGO

http://klubdoradcyzawodowego.pl

http://facebook.com/KlubDoradcyZawodowego
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Marzec 2016

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
22-23 marca 2016r. | Warszawa
Specjalizacja testów - dobry pomysł na rozwój kariery testera


Akademia organizowana jest już po raz szósty.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Co w programie?

Dzień I


1. Dwie drogi testera: techniczna i managerska
Monika Braun - opiekun merytoryczny wydarzenia
2. Automatyzacja narzędziami open source nie musi być trudna
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
3. Continuous Performance Management with Gatling
Tomasz Bonior - wykładowca na kierunku Testerzy oprogramowania
4. Projektowanie i testowanie narzędzia wspierającego testowanie automatyczne
dr Grzegorz Libor - tester oprogramowania w firmie 21cn (testerzy.pl)
5. Rozwój zawodowy w Testowaniu
Łukasz Smolarski
6. Dobre praktyki w rekrutacji testerów
Andrzej Szandała
7. Przegląd dokumentacji projektowej z perspektywy Testera
Monika Lichota - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group
8. Testowanie w Agile
Krystian Kaczor
9. Jak zbudować framework do automatyzacji testów
Jan Sabak - Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych

Dzień II - część warsztatowa

1. Analityk Testów: biznesowe podejście do testów
2. Jak wejść w świat testów automatycznych
3. Tester w roli analityka - Co tester może zrobić dla podniesienia jakości wymagań i specyfikacji?
4. Testalia - narzędzia testera, automaty

Strona główna Akademii: http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#

Rejestracja:http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#zarej...

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: Marzec 2016

Dzień dobry,
14 marca br. będę miała przyjemność poprowadzenia w Warszawie, dla członków Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości - szkolenia z obsługi Klientów: "Jak sprawić by Klienta wracał - złote zasady obsługi Klienta". Szkolenie jest dostępne także dla osób spoza PFRN. Serdecznie zapraszam.

Podczas szkolenia uczestnicy:

- poznają podstawowe typy Klientów i zasady właściwej komunikacji z nimi
- rozwiną umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z Klientem
- poznają techniki i narzędzi wykorzystywane w procesie obsługi Klienta
- poznają technik i narzędzia pomocnych w sytuacjach trudnych
- poznają standardy efektywnej współpracy z Klientem i budowania długotrwałych relacji
- przećwiczą omawiane zagadnienia w praktyce

PROGRAM SZKOLENIA

1. Kim jest klient i czego oczekuje?
- Jakość obsługi Klienta, a poziom jego satysfakcji ze współpracy
- Typy Klientów.

2. Etapy obsługi klienta
- Pierwszy kontakt - jak dobrze wykorzystać efekt pierwszego wrażenia?
- Rozmowa - jak stworzyć dobry klimat i zacząć budować relacje?
- Argumentacja - jak skutecznie przekonywać?
- Finalizowanie - jak pozostawić ostatnie dobre wrażenie?
- Obsługa posprzedażowa – jak zachować dobre wrażenie i utrzymać pozytywne relacje?

3. Współpraca z Klientem i odkrywanie jego potrzeb
- Obsługa Klienta w kontakcie bezpośrednim
- Obsługa Klienta w rozmowie telefonicznej
- Obsługa Klienta w korespondencji elektronicznej

4. Trudny Klient, czy trudna sytuacja
- Zasady oceny i postępowania w określonych sytuacjach
- Jak reagować na zastrzeżenia i obiekcje?
- Czym jest właściwa postawa asertywna i jak ją budować?

5. Metody zwiększania satysfakcji Klienta oraz najczęściej popełniane błędy w kontaktach z Klientami.

WIĘCEJ INFORMACJI: http://pfrn.pl/page/1967
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Marzec 2016

Szkolenie Komunikacja interpersonalna

Korzyści dla uczestnika:
► Wzrost umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z zespołem
► Nabycie umiejętności prowadzenia efektywnych spotkań zespołowych
► Nabycie umiejętności udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych
► Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę

Kontakt w sprawie szkolenia:
biuro@wstronerozwoju.com
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Marzec 2016


Obrazek


Firma Apharma serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu i warsztatach:

Nowe wytyczne dotyczące rejestracji produktów leczniczych.

Wniosek elektroniczny i e-Submission – warsztaty.



Szkolenie i warsztaty poprowadzą eksperci:
Anna Kalita, Andrzej Czesławski i Wioleta Małysa.

Data i miejsce:
5 kwietnia b.r., Hotel IBIS, ul. Muranowska 2, (Stare Miasto).

Na szkoleniu będą przedstawione aktualne wytyczne i inne akty prawne, które mają zastosowanie podczas procesu rejestracji produktów leczniczych.

Na warsztatach dokładnie zapoznamy się z wnioskiem elektronicznym eAF oraz załącznikami do wniosku.

Jesteśmy przekonani, że praktyczne informacje, które uzyskacie na warsztatach i podczas szkolenia będą pomocne w Państwa pracy.

Serdecznie zapraszamy,
Urszula Rogozińska
urszula.rogozinska@apharma.com.pl
tel. 502 473 383

Więcej informacji na temat szkolenia na stronach:
http://apharma.com.pl/szkolenia-zewnetrzne/
https://www.facebook.com/events/471626306370621/
Paulina Jóźwiak

Paulina Jóźwiak Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Marzec 2016


Obrazek

Szanowni Państwo!
Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza do udziału w 50 edycji kursów zawodowych:
*** SUPER OFERTA
ATRAKCYJNE RABATY na wybrane kursy zawodowe ***

Katowice
Warszawa


*** POLECANE KURSY:
KSIĘGOWE

SAMODZIELNY KSIĘGOWY – rachunkowość i podatki od podstaw (kod zawodu 331301)
Warszawa: 23.04.2016r.-29.05.2016r.

GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101) – kurs zaawansowany – 164 godziny
Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102) – kurs podstawowy – 137 godzin
Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.

MENEDŻER DS. RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ (kod zawodu 241105) – 81 godzin
Warszawa: 23.04.2016r.-19.06.2016r.

SPECJALISTA DS. PODATKÓW (kod zawodu 241105) – 45 godzin
Warszawa: 07.05.2016r.-19.06.2016r.

FINANSOWE
DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006) – 162 godziny

Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.

KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103) – 99 godzin
Warszawa: 23.04.2016r.-26.06.2016r.

STARSZY ANALITYK FINANSOWY – 90 godzin
Warszawa: 23.04.2016r.-26.06.2016r.

ANALITYK KREDYTOWY (kod zawodu 241302) – 72 godziny
Warszawa: 23.04.2016r.-12.06.2016r.

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW – 81 godzin
Warszawa: 23.04.2016r.-26.06.2016r.

POZOSTAŁE KURSY:
KADRY I PŁACE od podstaw (kod zawodu 242307; 242310)
Warszawa – kurs wieczorowy: 15.04.2016r.-31.05.2016r.
Warszawa – kurs weekendowy: 02.04.2016r.-24.04.2016r.

SPEDYTOR – spedycja i transport od podstaw (kod zawodu 333105)
Warszawa – kurs weekendowy: 07.05.2016r.-19.06.2016r.

POZOSTAŁE POLECANE SZKOLENIA W WARSZAWIE:
SPECJALISTA DS. WINDYKACJI – 31.03 - 1.04.2016r.
ANALIZA FINANSOWA - warsztaty praktyczne w Ms Excel – 04-05.04.2016r.
REWOLUCJA W PODATKACH - KOMPENDIUM ZMIAN W SYSTEMIE PODATKOWYM 2016 – 05-08.04.2016r.

Kontakt:
Warszawa: 22 583 10 06

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie.
Naszą wiarygodność potwierdza ZNAK JAKOŚCI MAŁOPOLSKICH STANDARDÓW USŁUG EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH

Obrazek

Sprawdź nas na Facebooku

Obrazek
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Marzec 2016


Obrazek


Szanowni Państwo,

Zespół COOPER Conferences serdecznie zaprasza na Warsztat pt. "PROBLEMY Z REKLAMĄ I ZNAKOWANIEM SUPLEMENTÓW DIETY ORAZ KOSMETYKÓW W ŚWIETLE DZIAŁAŃ UOKIK I PIS".

Warsztat odbędzie się już 24 marca 2016 r. w Hotelu InterContinental w Warszawie.

Podczas wydarzenia omówione zostaną m.in. takie zagadnienia jak:

OMÓWIENIE ZMIAN WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY Z 9 PAŹDZIERNIKA 2015 r. O ZMIANIE USTAWY O SYSTEMIE INFORMACJI W OCHRONIE ZDROWIA ORAZ NIEKTÓRYCH INNYCH USTAW
POSTĘPOWANIE NEGOCJACYJNE ORAZ SYSTEM REFUNDACJI W OBLICZU NOWELIZACJI USTAWY O SYSTEMIE INFORMACJI W OCHRONIE ZDROWIA
PROCESY BIZNESOWE OPISUJĄCE OBSŁUGĘ ZARZĄDZANIA LISTAMI REFUNDOWANYMI
ZMIANY W REFUNDACJI Z PERSPEKTYWY FIRMY FARMACEUTYCZNEJ

Prelegentami podczas warsztatu będą:

ARTUR FAŁEK - Były Dyrektor Departamentu Polityki Lekowej i Farmacji w Ministerstwie Zdrowia, pierwszy Przewodniczący Komisji Ekonomicznej
MARCIN KĘDZIERSKI - Dyrektor ds. Programów Strategicznych i Sektorowych, DATA TECHNO PARK Sp. z o. o., Uprzednio Dyrektor w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
PIOTR NAJBUK - Associate, DOMAŃSKI ZAKRZEWSKI PALINKA sp. k.
MARIUSZ KONDRAT - Adwokat, Rzecznik Patentowy, Kancelaria KONDRAT i Partnerzy

Cooper Group Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 4/91
00-131 Warszawa

tel: (22) 251 03 17
fax: (22) 875 84 97

Szczegółowy program Konferencji:
http://cooperconferences.pl/warsztaty-event-E_REFUNDAC...
https://www.facebook.com/events/1719707144979102/

Następna dyskusja:

Seminarium: Planowanie poda...




Wyślij zaproszenie do