konto usunięte

Temat: Listopad 2013

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

„Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa – 3 dniowy warsztat praktyczny.”

Termin: 18-20 listopad 2013r.
Czas trwania: 3 dni (24 godz.)
Miejsce: Warszawa

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
Przekazać wiedzę pozwalającą Uczestnikom uzyskać odpowiedzi na pytania:
Czym są sprawozdania finansowe i po co je się tworzy?
Czy właściwie wykorzystuje zasady prawa podatkowego?
Jak kształtować strategię finansową przedsiębiorstwa?
Jak skutecznie zarządzać środkami pieniężnymi obecnymi w strukturze mojej firmy?
Jak utrzymać płynność finansową?
Czy właściwie zarządzam finansami mojego przedsiębiorstwa?
przekazać zasób wiedzy, której wykorzystanie da uczestnikom szkolenia pewność, że podejmowane decyzje ekonomiczne przyniosą pożądane efekty.

Korzyści, czyli dostajesz:
Wiedzę pozwalająca skutecznie zarządzać finansami przedsiębiorstwa, w tym:
analizować i wyciągać wnioski płynące ze sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych)
utrzymywać odpowiednią płynność finansową przedsiębiorstwa;
poznać wartości pieniądza w czasie;
ocenić koszty wykorzystania źródeł obcych i własnych w finansowaniu przedsiębiorstwa;
zbadać opłacalność inwestycji i ocenić ryzyko z nią związane;
znać zakres zarządzania finansami przedsiębiorstwa w świetle polskich i europejskich przepisów prawa
zarządzać finansami przedsiębiorstwa pod kątem księgowym i podatkowym;
ocenić kondycję finansową przedsiębiorstwa;

Szkolenie będzie swoistym kompendium wiedzy dla osób chcących sprawnie zarządzać finansami swoich przedsiębiorstw.

Po większą ilość informacji zapraszamy na : http://abilit.pl

POLUB NAS na FACEBOOKU!

konto usunięte

Temat: Listopad 2013

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

„Prawo budowlane – proces inwestycyjny dla początkujących. 2-dniowe warsztaty praktyczne.”

Termin: 5-26 listopad 2013r.
Czas trwania: 2 dni (16godz.)
Miejsce: Warszawa

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
-Przedstawić Uczestnikom przedmiot ustawy Prawo Budowlane, wskazać terminy, wyjaśnić znaczenie pojęć zawartych w ustawie.
-Przekazać obszerną wiedzę o przebiegu procesu budowlanego zgodnie z aktualnym stanem prawnym wskazanym w ustawie Prawo Budowlane.
-Wpoić uczestnikom porządek następujących po sobie etapów procesu budowlanego. Dzięki temu działania formalne będą prawidłowo uporządkowane, rozłożone w czasie i maksymalnie efektywne.
-Wyposażyć uczestników w specjalistyczną wiedzę teoretyczną, przekazać wskazówki dotyczące jej wykorzystania w praktyce.
-Wesprzeć uczestników w procesie wdrażania przekazanej wiedzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszego eksperta prowadzącego.

Korzyści, czyli dostajesz:
-Wiedzę teoretyczną i szanse na jej praktyczne wypracowanie umożliwiające prawidłowe przeprowadzanie procesu budowlanego.
-Możliwość uporządkowania dotychczasowej wiedzy, co pozwoli wprowadzić znaczące usprawnienia w prowadzeniu procesu budowlanego.
-Możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia, a w szczególności z ekspertem prowadzącym – najlepszym specjalistą w tej dziedzinie.
-Szeroki zakres wiedzy przygotowujący do następnego etapu doskonalenia swoich umiejętności w zakresie prawa budowlanego – warsztatu praktycznego na poziomie zaawansowanym.

Po większą ilość informacji zapraszamy na : http://abilit.pl

POLUB NAS na FACEBOOKU!

konto usunięte

Temat: Listopad 2013

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

„Profesjonalna obsługa klienta – zdobądź przewagę konkurencyjną. 2-dniowy warsztat interpersonalny.”

Termin: 25-26 listopad 2013r..
Czas trwania: 2 dni (16godz.)
Miejsce: Warszawa

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- Zaprezentować uczestnikom klasyfikację klientów oraz wskazać metody obsługi każdego z nich
- Przeprowadzić uczestników przez wszystkie etapy procesu obsługi klienta, od nawiązania kontaktu aż po działalność posprzedażową
- Przekazać obszerną wiedzę o sztuce prezentacji oferty w procesie sprzedaży
- Stworzyć wraz z uczestnikami warsztatu spis cech profesjonalnego sprzedawcy i klienta idealnego
- Wskazać i omówić płaszczyzny kontaktu z klientem, podkreślając znaczenie komunikacji w procesie sprzedaży.
- Omówić sposoby zarządzania emocjami i stresem, jako przykładów barier w komunikacji z klientem. Wskażemy również techniki radzenia sobie z innymi trudnościami mającymi miejsce podczas obsługi klienta.

Korzyści, czyli dostajesz:
- Szeroki zakres informacji pozwalający określić typ klienta, wskazać typowe dla niego zachowania, zdefiniować -potrzeby i odpowiedzieć na nie w sposób maksymalnie trafny,
- Szansę wyćwiczenia technik prezentacji oferty, których efektem będą realne i wymierne korzyści dla Twojego przedsiębiorstwa,
- Do dyspozycji wiedzę o istocie i znaczeniu komunikacji dla przebiegu sprzedaży. Nauczysz się aktywnie słuchać formułować wypowiedzi tak, że sukces sprzedaży będzie tylko kwestią czasu,
- Doświadczenie w tworzeniu wizerunku profesjonalnego sprzedawcy – bo pierwsze wrażenie ma znaczenie,
- Kwalifikację i umiejętności pozwalające na zwiększenie konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa w wyniku ukierunkowania jej na właściwą obsługę klienta

Po większą ilość informacji zapraszamy na : http://abilit.pl

POLUB NAS na FACEBOOKU!



Wyślij zaproszenie do