Irek
J.
Organizacja pomysłów
ciekawych :)
Karolina M. Owner, saleMordor.pl
Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Grudzień 2013
Szkolenie z autoprezentacji WarszawaNarzędzia, które poznasz podczas szkolenia:
► Techniki panowania nad tremą
► Struktura prowadzenia prezentacji
► Techniki postępowania w trudnych sytuacjach
Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
konto usunięte
Temat: Grudzień 2013
Szanowni Państwo,Zapraszam do uczestnictwa w
Ogólnopolskiej Konferencji Prawa Pracy
2-3 grudnia Warszawa Hotel Mercure Centrum
Program konferencji i warsztatów, stanowić będzie doskonałą okazję do konsultacji z ekspertami posiadającymi bogate doświadczenie w zakresie doradztwa i rozwiązywania problemów prawno–pracowniczych oraz dostarczy najbardziej aktualnej wiedzy oraz pomoże zastosować ją w praktyce.
Wydarzenie to będzie doskonałym miejscem do wymiany doświadczeń oraz poszerzenia wiedzy na tematy związane z praktyką stosowania prawa pracy.
W programie m.in.:
*Zmiany w przepisach prawa pracy - Monika Frączek – Prawnik, Główny specjalista w Departamencie Prawa Pracy, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
*Czas pracy zagadnienia praktyczne i problematyka zwiększenia elastyczności - Anna Telec, Radca Prawny
*Zarządzanie zespołem pracowników - umiejętność radzenia sobie ze stresem w pracy - Andrzej Mazurek Państwowa Inspekcja Pracy
Ponadto zaprezentujemy kilkanaście wystąpień w trzech praktycznych ścieżkach tematycznych podczas których poruszymy min. poniższe zagadnienia:
• Praktyczne aspekty najnowszych zmian dotyczących czasu pracy
• Czynniki psychospołeczne a zarządzanie zasobami ludzkimi
• Rozwiązanie umowy o pracę – najczęstsze problemy i błędy
• System motywacyjny oparty na premii uznaniowej – ryzyka prawne
• Formułowanie wypowiedzenia umowy o pracę z przyczyn niedotyczących pracowników
• Związek zawodowy w przedsiębiorstwie – jakie obowiązki ma pracodawca i ile to kosztuje?
3 grudnia zapraszamy do uczestnictwa w praktycznych warsztatach :
1. Przejęcie zakładu pracy
2. Planowanie i rozliczanie czasu pracy – szanse i zagrożenia wynikające z nowych możliwości
W odpowiedzi na Państwa zapotrzebowanie wzbogaciliśmy tegoroczną konferencję o nową unikalną formułę indywidualnych porad eksperckich!!!
Program i zgłoszenie pod adresem http://prawo-pracy.nf.pl/
Marek
J.
Student, Uniwersytet
Warszawski
Temat: Grudzień 2013
Używasz prezentacji jako narzędzia komunikacji biznesowej?
Wzmocnij swój przekaz wystąpienia, dzięki umiejętnemu stosowaniu tricków komunikacyjnych.
Poznaj sprawdzone sposoby na budowanie prezentacji multimedialnych przyjaznych w odbiorze.
Zapraszamy na szkolenie pt SZTUKA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
5-6 grudnia 2013 Warszawa
Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...
konto usunięte
Temat: Grudzień 2013
Szanowni Państwo,aby zyskać kompleksową i nowoczesną wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym i ludzkim organizacji, a w szczególności – z zakresu pozyskiwania i rozwoju talentów, Qtalent Quality Talent Training Group zaprasza do udziału w niżej wymienionym szkoleniu:
"Zarządzanie talentami"
Miejsce i termin szkolenia:
Warszawa, 9-10 grudnia 2013 r.
Szkolenie skierowane jest do:
- kadry menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, jak również do osób kierujących zespołami zadaniowymi, których zamiarem jest pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów w organizacji, jak również zwiększenie poziomu innowacyjności swojej firmy, pracownicy działów HR, wszystkich zainteresowanych diagnozowaniem i zarządzaniem talentami
NABÓR TRWA!
Szczegóły i zapisy http://www.qtalent.pl/szkolenia/zarz%C4%85dzanie-talen...
Joanna Wiejak
konto usunięte
Temat: Grudzień 2013
BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw Gigacon" - 10 grudnia 2013
Warszawa, Hotel Lord (Al. Krakowska 218)
Konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw to wydarzenie, podczas którego dokonamy przeglądu i podsumowania dostępnych na rynku informatycznym produktów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży jaką reprezentuje.
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY! Wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia.
Firmy uczestniczące: Touk, A+C Systems, Jabra, Alcatel-Lucent, Veracomp
Wybrane wykłady:
- Doradztwo we wdrażaniu rozwiązań IT w przedsiębiorstwie – usługi Krajowej Sieci Innowacji dofinansowane ze środków UE (Jerzy Bagiński - Krajowa Sieć Innowacji)
- Praktyczne podejście do zarządzania zasobami IT oraz bezpieczeństwem danych – systemy statlook® i bizlook™ (Piotr Kubiak - A plus C Systems)
- Jak zapewnić bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie. (Dariusz Deptała - Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych)
- Jak wykorzystać nowe trendy w CRM do zwiększenia sprzedaży (Michał Skurowski - CRM w praktyce)
- Kompletacja w Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku – proces i konfiguracja (Wojciech Gała - JYSK)
- Wybrane zagadnienia formalno-prawne dotyczące realizacji przedsięwzięcia informatycznego (Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Filipowicz)
Zakres tematyczny spotkania obejmie:
- technologie stosowane w zarządzaniu zasobami i procesami przedsiębiorstwa
- dobór odpowiednich produktów, usług i rozwiązań IT
- szereg technologii teleinformatycznych (budowę i rozwój) stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji
- platformy sprzętowe i systemowe
- aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy
- oraz wiele innych...
Bliżej wydarzenia będziemy sukcesywnie uzupełniać agendę o nowe ciekawe wykłady.
Pod koniec konferencji zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: 2 zaproszenia na indyjską kolację w restauracji Ganesh, książki ufundowane przez wydawnictwo PWN, 3 podwójne zaproszenia na wybrane spektakle w Teatrze Dramatycznym, 12 butelek wina ufundowanych przez Sklep Czerwone Wino, 5 zaproszeń na lecznicze masaże kręgosłupa w Instytucie Zdrowia i Urody Feniks Spa oraz voucher uprawniający do lotu testowego w symulatorze ufundowany przez Szkołę Awiacji SILVAIR.
Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.
Więcej informacji na stronie konferencji: http://gigacon.org/sdp/warszawa
Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org//sdp/rejestracja/network_warszawa_2013
W konferencji może uczestniczyć dowolna ilość reprezentantów firmy. Wymagana jest jedynie każdorazowo bezpłatna rejestracja. Osoby zarejestrowane będą miały dostęp do materiałów konferencyjnych online. Przed konferencją wyślemy również informację przypominającą o spotkaniu i szczegółowy program.
W razie wszelkich pytań, zapraszam do kontaktu:
Justyna Cieślak
justyna.cieslak@gigacon.org
tel. 600 814 645
Grażyna
Bundyra-Oracz
Dyrektor, Instytut
Materiałów
Budowlanych i
Technologii B...
Temat: Grudzień 2013
Zapraszamy na ostanie w tym roku seminarium z zakresu prawodawstwa krajowego i unijnego w obszarze wyrobów budowlanych.Seminarium jest adresowane do producentów wyrobów budowlanych, osób odpowiedzialnych za przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów zgodności dla poszczególnych wyrobów budowlanych.
Szczegółowe informacje zamieszczono na stronie http://www.imbitb.pl/pion-szkolen/seminarium-wyroby-bu...
Serdecznie zapraszam
Instytut Materiałów Budowlanych i Technologii Betonu
Europejska Jednostka Notyfikowana nr 2311
Andrzej
Dmowski
Managing Partner,
Russell Bedford
Poland
Temat: Grudzień 2013
Podatek dochodowy od osób prawnych - zmiany w roku 2013 i planowane zmiany na rok 2014, kontrowersyjne zagadnienia
Warszawa, 12 grudzień 2013 roku
ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE
Cel szkolenia
Na szkoleniu zostaną zaprezentowanie zagadnień związanych ze stosowaniem w praktyce przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych. Na zajęciach nasi eksperci przedstawią szczegółowo aktualny stan prawny oraz kontrowersyjne zagadnienia, które najczęściej sprawiają problemy (z naciskiem na zagadnienia będące przedmiotem sporów z organami podatkowymi). Szkolenie zostanie również uzupełnione praktycznymi przykładami. Na koniec zajęć, ze względu na ich praktyczny charakter, zostanie przeprowadzone Case Study podsumowujące omówione zagadnienia.
Program szkolenia
Część I – Zmiany w podatku dochodowym od osób prawnych 2013/2014
Zmiana metody kalkulacji różnic kursowych w przypadku połączenia / podziału spółek kapitałowych od 2012/2013 r.
Kalkulacja zaliczek na CIT
Rozliczenie podatku u źródła
Planowane zmiany od roku 2014
Część II - Przychody podatkowe
Zasady rozliczania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych:
Zmiana momentu rozpoznania przychodów podatkowych
Część III - Moment zaliczenia wydatków do kosztów uzyskania przychodu
Zasady rozliczania kosztów w czasie
Koszty egzekucji i postępowania sądowego:
Zaniechane inwestycje – możliwość zaliczenia wydatku do kosztów.
Umorzenie, przedawnienie i sprzedaż wierzytelności – zasady rozliczeń podatkowych.
Pożyczki, kredyty, odsetki od pożyczek i zobowiązań – zasady rozliczeń na gruncie podatków dochodowych (np. kapitalizacja odsetek, dyskonto weksla, umorzenie odsetek itp.).
Część IV - Sponsoring i reklama
Reprezentacja i reklama:
Wydatki stanowiące koszt podatkowy:
Część V - Wynagrodzenia ze stosunku pracy / pochodne
Wynagrodzenia ze stosunku pracy i składki na ubezpieczenia społeczne
Świadczenia na rzecz pracowników, zleceniobiorców, udziałowców, akcjonariuszy, członków zarządu, rad nadzorczych, komisji rewizyjnych itp.
Zasady zaliczania podatku VAT należnego i naliczonego do kosztów uzyskania przychodów.
Część VI - Wybrane transakcje w ramach działalności operacyjnej generujące koszty uzyskania przychodów
Wydatki związane z nabyciem, eksploatacją i amortyzacją samochodów.
Wydatki na nabycie programów komputerowych – zasady rozliczeń na gruncie podatków dochodowych, programy komputerowe nie zaliczane do wartości niematerialnych i prawnych.
Licencje, prawa autorskie i inne prawa majątkowe – przypadki, kiedy stanowią koszt uzyskania przychodów, zasady poboru podatku w przypadku zakupu od podmiotów zagranicznych, przypadki, kiedy nie powstaje obowiązek poboru podatku przez płatnika itp.
Odpisy aktualizujące – zasady rozliczeń podatkowych,
Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
Najem, leasing i dzierżawa środków trwałych – najkorzystniejsze zasady rozliczeń podatkowych.
Informacje organizacyjne
Każdej kolejne osobie z tej samej firmy przysługuje rabat 50 zł netto.
Cena zawiera
- materiały szkoleniowe
- notatnik i długopis
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat Russell Bedford
ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Grudzień 2013
Szkolenie: Skuteczny specjalista działu zakupów, 5-6. 12. 2013, Warszawa.Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu organizacji pracy działu zakupów oraz technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osiąganie korzystniejszych warunków od dostawców.
Szkolenia polecamy dla:
pracowników odpowiedzialnych za zakupy dla przedsiębiorstw. Kupców, zaopatrzeniowców, pracowników działu importu oraz wszystkich osób, które pozyskują produkty lub usługi i chciałyby usprawnić i obniżyć koszty nabywania zasobów dla firmy.
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Podobne tematy
-
Szkolenia w Warszawie » Październik 2013 -
-
Szkolenia w Warszawie » Szkolenia i kursy marketingowe i menedżerskie... -
-
Szkolenia w Warszawie » grudzień 2014 -
-
Szkolenia w Warszawie » Listopad 2013 -
-
Szkolenia w Warszawie » Wrzesień 2013 -
-
Szkolenia w Warszawie » Sierpień 2013 -
-
Szkolenia w Warszawie » MS Project 2013 -
Następna dyskusja: