Marzena
S.
Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...
Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT rozwój w czasach kryzysu, III...
Szanowni Państwo!Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w już III edycji Akademii Call Center i zarazem drugiej poświęconej zagadnieniom dotyczącym sprzedaży i obsługi klienta w branży finansowej.
KANAŁ DIRECT W BRANŻY BANKOWO - UBEZPIECZENOWEJ
-ROZWÓJ W CZASACH KRYZYSU, III Akademia Call Center
23 kwietnia 2009 Warszawa, Hotel Jan III Sobieski
Jedyna w Polsce konferencja call/contact center poświęcona zagadnieniom optymalizacji i zwiększania efektywności sprzedaży oraz obsługi klienta w branży finansowej.
Patronat medialny: Gazeta Bankowa, BANK, Gazeta Ubezpieczeniowa
Partnerzy merytoryczni: FinanceDirect by Call Center Poland, COMARCH, Webtel, SpeechStorm, NORDEA TUnŻ, OMG Poland, DAMOVO
Więcej informacji i szczegółowy program: http://www.akademiacallcenter.pl
Zobacz kto będzie –strona spotkania GoldenLine:
strona spotkania GoldenLine
Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji
Marzena Sawicka
Communication One Consulting Sp. z.o.o.
e-mail: m.sawicka@commone.pl
Tel: /22/ 444-04-35Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 26.03.09 o godzinie 14:46