Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT rozwój w czasach kryzysu, III...

Szanowni Państwo!

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w już III edycji Akademii Call Center i zarazem drugiej poświęconej zagadnieniom dotyczącym sprzedaży i obsługi klienta w branży finansowej.

KANAŁ DIRECT W BRANŻY BANKOWO - UBEZPIECZENOWEJ
-ROZWÓJ W CZASACH KRYZYSU, III Akademia Call Center

23 kwietnia 2009 Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Jedyna w Polsce konferencja call/contact center poświęcona zagadnieniom optymalizacji i zwiększania efektywności sprzedaży oraz obsługi klienta w branży finansowej.

Patronat medialny: Gazeta Bankowa, BANK, Gazeta Ubezpieczeniowa
Partnerzy merytoryczni: FinanceDirect by Call Center Poland, COMARCH, Webtel, SpeechStorm, NORDEA TUnŻ, OMG Poland, DAMOVO

Więcej informacji i szczegółowy program: http://www.akademiacallcenter.pl

Zobacz kto będzie –strona spotkania GoldenLine:
strona spotkania GoldenLine

Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji

Marzena Sawicka
Communication One Consulting Sp. z.o.o.
e-mail: m.sawicka@commone.pl
Tel: /22/ 444-04-35Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 26.03.09 o godzinie 14:46
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT rozwój w czasach kryzysu, III...

Jest to spotkanie najważniejszych decydentów odpowiedzialnych za kanał direct w Polsce,
kadry zarządzającej, decydentów średniego i wyższego szczebla działów, departamentów

 Sprzedaży,
 Obsługi Klienta,
 Marketingu,
 Badań i Rozwoju
 IT
 wykorzystujących w swoich działaniach kanał direct.

Projekt kierowany jest w szczególności do kadry zarządzającej szeroko rozumianych centrów call/ contact center w branży bankowo-ubezpieczeniowej w całej Polsce.

Wydarzenie dedykowane jest wszystkim instytucjom, które chcą świadczyć usługi na najwyższym poziomie, nadążać za aktualnymi trendami i potrzebami rynku oraz wykorzystywać najnowszą wiedzę i narzędzia.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT rozwój w czasach kryzysu, III...

W programie m.in.:

 Optymalizacja kosztów i podnoszenie efektywności działalności call/contact center
 Perspektywy rozwoju nowych produktów i sprzedaż przez telefon.
Bancassurance w sprzedaży telefonicznej.
 Współpraca się opłaca produkty co-brandowe w sprzedaży direct
Marketing afiliacyjny nowym narzędziem sprzedaży w Internecie
 Najnowsze rozwiązania i case study z rynków europejskich.
Ubezpieczenia Direct – sprzedaż ubezpieczeń poprzez call center.
Biometryka głosu i rozpoznawanie mowy-automatyzacja procesów
Interactive Intelligence, Usprawnienia współpracy IT i profesjonalne doradztwo technologiczne w czasach ograniczonych budżetów projektowych.
e-Direct plus e-DatabaseMarketing
 Skargi konsumentów usług ubezpieczeniowych
Perspektywy zmian prawnych w kanale direct GOŚĆ SPECJALNY z Biura Rzecznika Ubezpieczonych

Dodatkowo – tylko u nas - dla każdego uczestnika

RAPORT ,,Reality Check; Consumer Attitudes to Voice Biometric”przygotowany pod kierownictwem Profesora Michael’a McTear, Head of Reaserch, Voive Authentication, University of Ulster oraz Genesys i SpeechStorm
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT rozwój w czasach kryzysu, III...

Dlaczego warto wziąć udział:

 W trakcie konferencji omówimy najbardziej istotne i aktualne kwestie związane z problematyką systemu direct w branży bankowo-ubezpieczeniowej.
 Pokażemy alternatywne możliwości dotarcia do klientów na rynku zawirowań i wskazówki doświadczonych ekspertów.
 Podczas konferencji powiemy jak wykorzystać już posiadane zasoby by zoptymalizować koszty - własny potencjał ludzki, odpowiednie procedury, jak przekształcać procesy bez ponoszenia dodatkowych kosztów i uzyskać dodatkowe profity
 Zapoznają się Państwo z doświadczeniami ze zrealizowanych już projektów, które pomogą Państwu zoptymalizować działania przy planowanych wdrożeniach.
 Dowiedzą się Państwo jak wykorzystać własny potencjał ludzki, odpowiednie procedury, jak przekształcać procesy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
 Przedstawimy główne problemy prawne konsumentów usług ubezpieczeniowych, skargi wpływające do Rzecznika Ubezpieczonych i perspektywy zmian prawnych w systemie direct.
 Tylko u nas spotkają Państwo partnerów biznesowych, ekspertów, praktyków z całej Polski, na co dzień pracujących w systemie direct (Internet, call/contact center) w branży bankowo – ubezpieczeniowej
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT rozwój w czasach kryzysu, III...

Od dziś - wpisując na formularzu rejestracyjnym hasło ''GoldenLine'' otrzymasz specjalną zniżkę 10% - 130 zł!

Następna dyskusja:

I konferencja call center d...




Wyślij zaproszenie do