Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Coaching i monitoring w call center

COACHING w call center

Coaching to proces zmierzający do doskonalenia poszczególnych pracowników w drodze regularnej oceny, wspólnego znajdowania rozwiązań i motywowania podwładnych do wykonywania zmian w swoich zachowaniach. Metoda ta: wiąże się z rozwojem personelu, lecz jest bardziej zaawansowaną formą doskonalenia niż tradycyjne szkolenie; wymaga regularnej pracy; oznacza indywidualne podejście do pracownika, ale nie możesz być psychoterapeutą; wiąże się z wzajemnym zaufaniem, a zwłaszcza zaufaniem, podwładnego wobec przełożonego; powinien być prowadzony niemal wyłącznie przez bezpośredniego przełożonego. W praktyce coaching przyjmuje postać regularnych spotkań pracownika z przełożonym, których skutkiem jest poprawa efektywności pracy podwładnych.

Pierwsze z zadań wynikających z coachingu i stojących przed szefem to bycie trenerem. Nie jest to rzecz prosta, ponieważ wymaga określonych umiejętności i wiedzy, które przełożony nie zawsze ma. Z drugiej strony ma on jednak duże doświadczenie zawodowe. Szef - coach ma natomiast podzielić się swoim doświadczeniem i stworzyć warunki optymalne do nauki - utrzymać wysoka motywacje pracownika, wytworzyć silną wzajemna relacje, dobrą sieć komunikacyjną oraz możliwość zdefiniowania, przemyślenia, zastosowania i oceny przez pracownika nabytej wiedzy.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Coaching i monitoring w call center

Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym - firmy wspierającej rozwój branży call center w Polsce

COACHING I MONITORING W ZARZĄDZANIU JAKOŚĆIĄ CALL CENTER

Trener prowadzący:
Trener, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy dotyczącej Coachingu jako jednej z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Od 2003 związana z branżą call center i obsługą klienta. Jest jednym z najbardziej rozchwytywanych trenerów branży call center, typowa gwiazda trenerska, która świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Przeprowadziła ok. 400 dni szkoleniowych i ponad 2 000 coachingów.Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 21.01.11 o godzinie 15:17

Następna dyskusja:

Coaching i mentoring - jak ...




Wyślij zaproszenie do