Agnieszka
Hromiak
Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology
Temat: AKADEMIA DOSKONALENIA ŁANCUCHA DOSTAW
ADRESACI AKADEMII DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW- Pracownicy firm produkcyjnych, logistycznych, usługowych
- Managerów Łańcucha Dostaw
- Dyrektorów/Kierowników Działów Logistyki
- Szefów Działu Zakupów
- Specjalistów ds. Planowania
- Managerów Działu Obsługi Klienta
- Dyrektorów/Kierowników Produkcji
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw
- Przygotuje Managerów i Liderów do całościowego patrzenia na łańcuch dostaw w poszczególnych działach takich jak: dział zakupów, planowania, obsługi klienta
- Wyposaży ich w niezbędne narzędzia pozwalające skutecznie prowadzić działania doskonalące na poziomie całej organizacji oraz w małych zespołach roboczych
- Pozwoli wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami Akademii, by skorzystać ze sprawdzonych dobrych praktyk oraz wykorzystać możliwość uczenia się na błędach innych
Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw, to przede wszystkim:
- Coaching wdrożeniowy dla Managerów doskonalących procesy w swoich działach
- Zmiany w działach w wyniku projektów realizowanych przez uczestników
- Spotkanie praktyków z praktykami
- Wymiana doświadczeń w różnorodnej grupie uczestników
- Efektywna praca w niedużej grupie
*Program Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw został przygotowany przez dr inż. Joannę Czerską, wieloletniego wykładowcę i twórcę programu nauczania Lean Management (Metody Doskonalenia Produkcji) na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Autorka programu jest też założycielką i dyrektorem generalnym firmy LeanQ Team należącej do międzynarodowej sieci firm doradczo-szkoleniowych Sustainable Performance Improvement Network.
PROGRAM AKADEMII DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW
1. PODSTAWY ŁAŃCUCHA DOSTAW (19-21.09.2013)
- Kluczowe zależności w łańcuchu ostaw na bazie gry symulacyjnej (8 godzin)
- Budowa mapy łańcucha dostaw (8 godzin)
- Narzędzia doskonalenia łańcucha dostaw (6 godzin)
2. PLANOWANIE W ŁAŃCUCHU DOSTAW (17 – 19.10.2013)
- Narzędzia S&OP (Sales and Operational Planning), Master Planinngu oraz planowanie operacyjne i harmonogram produkcji (8 godzin)
- Narzędzia i techniki planowania w systemie kanban i pod zlecenie (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (8 godzin)
3. BUDOWA MODELOWEGO ŁAŃCUCHA DOSTAW (14-16.11.2013)
- Opracowanie modelu i struktury organizacyjnej łańcucha dostaw (8 godzin)
- Zasady wykorzystania systemu kanban i heijunki w obsłudze klienta, planowaniu produkcji i zaopatrzenia (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (6 godzin)
4. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI WYROBÓW GOTOWYCH/PÓŁWYROBÓW (19 –2 1.12.2013)
- Analiza rotacji zapasów (8 godzin)
- Realizacja zamówień Klientów, kalkulacja elastyczności i efektywności produkcji i analiza zmienności zapotrzebowania Klientów (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (6 godzin)
5. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI MATERIAŁOWYMI ORAZ RELACJAMI Z DOSTAWCAMI (16 –18.01.2014)
- Analiza rotacji zapasów (8 godzin)
- Realizacja zamówień Klientów, kalkulacja elastyczności i efektywności produkcji i analiza zmienności zapotrzebowania Klientów (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (6 godzin)
REALIZACJA SESJI AKADEMII DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW
Cykl pięciu 3-dniowych sesji (czwartek-sobota), podczas których 2 dni są poświęcone nowym blokom tematycznym, natomiast trzeci dzień jest analizą wdrożeń realizowanych przez uczestników.
Miejsce: Gdańsk: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
Godziny sesji: czwartek – 10.00-18.00, piątek – 9.00-17.00, sobota – 8.00-14.00
Istnieje możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach.
W CELU UZYSKANIA SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI PROSIMY O KONTAKT
Agnieszka Hromiak
ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377;
+ 48 58 346 06 77 w. 14