Agata Głos

Agata Głos Dyrektor Działu
Szkoleń

Temat: Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami...

Pragniemy Państwa serdecznie zaprosić na nowe szkolenie organizowane przez naszą firmę Pt" Zarządzanie jakością. Zadowolenie klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach PN-ISO 10002”

Szkolenie proponujemy Państwu w atrakcyjnej cenie tj. 890,00 zł brutto od osoby za 2 dniowe szkolenie, jeśli zgłoszenie napłynie w ciągu 3 dni od otrzymania naszej oferty dodatkowy rabat 5%. Jeśli zgłoszą Państwo więcej niż 1 osobę dodatkowy rabat !!!

Dlaczego warto być uczestnikiem szkolenia :

Stosowanie wytycznych zawartych w tej normie może umożliwić doskonalenie funkcjonowania w zakresie postępowania z reklamacjami, ułatwić ciągłe doskonalenie
jakości wyrobów i procesów w oparciu o informacje zwrotne od Klientów i innych stron zainteresowanych. Norma ta jest kompatybilna z ISO 9001 i ISO 9004. Szkolenie ma na celu poszerzenie wiadomości dotyczących projektowania i wdrażania skutecznego i efektywnego procesu postępowania z reklamacjami dla wszystkich rodzajów działań komercyjnych i niekomercyjnych.

Program szkolenia obejmuje zagadnienia:

• zdefiniowanie terminów stosowanych w procesie reklamacji,
• uzgodnienie wśród zespołu odpowiedzialności i uprawnień,
• planowanie i projektowanie procesu reklamacji, opracowanie schematu procesu,
• utrzymanie, doskonalenie i przegląd procesu,
• auditowanie procesu reklamacji,
• wytyczne do procesu dotyczące małych przedsiębiorstw,
• formularze składania oraz rozpatrywania

Informacje uzyskane podczas szkolenia przyczynią się do poprawy reputacji i osiągania korzyści organizacji i jej klientom składającym reklamacje oraz innym zainteresowanym stronom. Szkolenie kierowane jest do pełnomocników do spraw systemu zarządzania jakością, ale również do pracowników, którzy zajmują się obsługą reklamacji w organizacji. Omawiane zagadnienia pomocne mogą być zarówno w zdefiniowaniu procesu jak i również udoskonaleniu jego funkcjonowania.

Termin : 30-31.10.2008
Miejsce : Sala Konferencyjna – II piętro „Lustrzana” Katowice ul.Moniuszki 7 ( Dojście od Dworca PKP - 5 min )
http://www.inter-prodryn.com.pl//mapa.html

Godziny zajęć : 9:30 do 16:30 w trakcie szkolenia zapewniamy przerwy kawowe, obiad, materiały szkoleniowe, zestawy warsztatowe itp..Agata G. edytował(a) ten post dnia 30.09.08 o godzinie 12:04