Anna Kowalska

Anna Kowalska Jestem inspiracją
dla innych

Temat: Szkolenie Lublin, telefon, rozmowa, sekretariat,...

Unlimited Group Polska zaprasza osoby chcące zdobyć umiejętności sprzedażowe pt.
Jak zahipnotyzować rozmową telefoniczną
Czy wiesz, że w ciągu ostatnich lat coraz większe znaczenie zyskuje skutecznie przeprowadzona rozmowa telefoniczna z klientem a pracodawcy tworzą coraz bardziej atrakcyjne miejsca pracy dla tych, którzy wykażą się umiejętnościami efektywnego mówienia?
Jeśli marzy Ci się stanowisko asystentki, recepcjonistki, przedstawiciela handlowego, telemarketera czy szefa, to na co dzień czeka na Ciebie wyzwanie odbywania wielu kluczowych konwersacji telefonicznych. Jeśli chcesz być profesjonalny i najlepszy w swoim fachu, musisz uczyć się także od najlepszych! W takim razie nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!!!
Korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:
Poznasz telefoniczny savoir vivre, podstawowe prawa marketingu relacji;
Nauczysz się prawidłowej emisji głosu podczas rozmowy;
Nabędziesz umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku;
Nauczysz się efektywnego zadawania pytań;
Poznasz techniki perswazji i wywierania wpływu na rozmówcę;
Przygotujesz się na trudne sytuacje w pracy telemarketera i nauczysz się radzić ze stresem oraz obiekcjami klienta;
Będziesz potrafić porozmawiać z każdym, kogo spotkasz, z każdym, do kogo zadzwonisz i kto zadzwoni do Ciebie;
Otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobycie nowych umiejętności, który uczyni Cię bardziej atrakcyjnym na rynku pracy.

Jak odnieść sukces w obsłudze klienta? Już teraz masz szansę nauczyć się tego od praktyków!!!
Zapraszamy już 14 lipca 2012 r.
Studencie zadzwoń i zapytaj o dostępne zniżki dla Ciebie!!!
UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona liczy się kolejność wpłat na konto.
Zapisy i szczegółowe informacje: http://cs.unlimitedgroup.pl
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 533 993 337, mailem na info@unlimitedgroup.pl lub odwiedź nas na Facebooku http://www.facebook.com/unlimitedgroup.polska !!!