Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty
Dziś kiedy Google w Polsce ma ponad 95% rynku wyszukiwań, a większość budżetów reklamowych z roku na rok przenosi się do internetu podstawowa wiedza z zakresu wyszukiwarki i narzędzi Google to niezbędnik każdego kto pracuje w marketingu, reklamie oraz PR.
Wszystkich zainteresowanych zdobyciem podstawowej, najbardziej aktualnej wiedzy i umiejętności z podstaw marketingu w zakresie optymalizacji i pozycjonowania serwisu internetowego Waszej organizacji oraz działaniami promocyjnymi w wyszukiwarce poprzez Google AdWords zapraszamy na cykl szkoleń
SEOWeekend oraz
SEMDays.
Zakres szkolenia SEO Weekend:
Dzień 1: Po co i dlaczego reklama internetowa? Co ma wpływ na pozycje? Optymalizacja strony i użyteczność serwisów. Linki, blogowanie, zaplecze SEO. Mierzenie skuteczności i ruchu. Sprawdzanie konkurencji. Działania niedozwolone. Pytania + dyskusja.
Dzień 2: Strona, domena, CMS, a pozycjonowanie. Narzędzia: analiza i optymalizacja serwisu. Narzędzia: wybór fraz i budowa zaplecza. Narzędzia: Analiza prac i efektów za pomocą narzędzi SEO i analitycznych. Dywersyfikacja działań - wprowadzenie do AdWords. Pytania + dyskusja.
Prowadzący:
Certyfikowani specjaliści Google. Praktycy realizujący kampanie reklamowe w internecie w Polsce, Czechach i Niemczech od kilkunastu lat dla firm, instytucji i międzynarodowych korporacji.
Cena szkolenia:
do 14 dni przed terminem tylko 999zł + kupon AdWords 250PLN. Cena regularna 1399zł.
Termin szkoleń: wrzesień 2014 - grudzień 2014
Miejsce szkoleń: Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Kraków, Katowice.
więcej informacji oraz rejestracja na szkolenie na stronie projektu:
Szkolenia SEO Weekend
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zakres szkolenia SEM Days - AdWords:
Rynek reklamy, wyszukiwarka Google, Zasady działania AdWords, dywersyfikacja narzędzi reklamowych. Podstawowe pojęcia i funkcje Adwords. Tworzenie i uruchamianie pierwszej kampanii krok po kroku. Dopasowanie kampanii, Wynik Jakości, Ranking Reklamy: słowa kluczowe, poprawne treści reklamowe, strony docelowe, rozszerzenia reklam AdWords, stawki. Optymalizacja kampanii: Śledzenie konwersji, optymalizacja stron docelowych, integracja i wykorzystanie narzędzi Google. Reklama w sieci reklamowej, remarketing, reklama video - jak i kiedy? Pytania + dyskusja.
Prowadzący:
Certyfikowani specjaliści Google. Praktycy z ponad 12 letnim doświadczeniem w reklamie internetowej.
Cena szkolenia:
399 zł + kupon AdWords 250PLN.
Miejsce szkoleń: Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Kraków, Katowice.
więcej informacji oraz rejestracja na szkolenie na stronie projektu:
Szkolenia Google AdWords SEM Days.