Piotr K.

Piotr K. e-ntuzjasta

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych Marketingiem Internetowym w Turystyce do udziału w drugiej edycji eventu szkoleniowego Travel 2.0.


Obrazek


Przez 5 dni eksperci z poszczególnych dziedzin będą szkolić przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej z komunikacji marketingowej, usability, mediów społecznościowych oraz SEO i optymalizacji stron.

Uczestnicząc w warsztatach, dowiesz się m.in.:
- jak redagować i dystrybuować komunikat prasowy,
- jak projektować witrynę hotelu lub biura podróży,
- jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do promocji swojego biznesu,
- jak optymalizować stronę w wyszukiwarkach internetowych.

Cykl warsztatów marketingowych Travel 2.0 odbędzie się w dniach 16-20 kwietnia w CSK Jupiter w Warszawie.

Więcej informacji i szczegółowy program można znaleźć na stronie Travel20.plPiotr K. edytował(a) ten post dnia 28.03.12 o godzinie 11:51
Aleksandra B.

Aleksandra B. HR, marketing

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

SKUTECZNY MARKETING - Poznań 16-17.04.2012

Opis szkolenia:

Podstawą skutecznego marketingu jest przede wszystkim precyzyjne określenie celów, jakie za pomocą marketingu chcemy osiągnąć, oprócz tego właściwy dobór metod działania oraz umiejętność zbadania efektów podejmowanych kroków.

Szkolenie SKUTECZNY MARKETING koncentruje się na funkcji marketingu jako podstawie do budowania długofalowej strategii rozwoju firmy. Podczas zajęć przedstawione zostaną kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem przez marketing, tj. proces budowy i realizacji planu marketingowego z szerokim omówieniem jego części związanej z badaniem rynku, a także kompletna kompozycja marketingowa.

Nie zwlekaj, zacznij działać strategicznie!

Cena: 1100,00 zł netto* (+23% VAT)

*Rabaty (nie sumują się):

-10% przy zgłoszeniu 2-3 osób z tej samej firmy
-20% przy zgłoszeniu 4 osób i więcej
-20% stały Klient

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na stronie: http://www.sensehumancapital.pl/szkolenia.php?main=szc...

Zapraszamy!

Aleksandra Wasak
a.wasak@senseconsulting.pl
61 843 26 11
Magdalena Bąkiewicz

Magdalena Bąkiewicz właściciel, Kognitus
Kognitywistyczne
Centrum Szkoleń

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Kognitus Kognitywistyczne Centrum Szkoleń
serdecznie zaprasza na szkolenie:

Wystąpienia publiczne i prezentacja biznesowa
Szkolenie z wykorzystaniem kamery

Poznań, 23 -24.04.2012r.

Prestiżowe szkolenie, adresowane do:

- kadry zarządzającej, których obowiązkiem jest okresowe prezentowanie wyników projektu, działu, czy departamentu;
- kadry zarządzającej i managerów, którzy są zobowiązani do spotkań i narad z pracownikami;
managerów i pracowników, których praca opiera się w całości lub części na bezpośrednim kontakcie z klientem.
- urzędników, polityków, prywatnych biznesmenów – osób, dla których wizerunek jest szczególnie ważny w codziennej pracy, gdzie występuje głęboka zależność między autoprezentacją a sukcesem / porażką zawodową

Celem szkoleń jest zapoznanie uczestników z zasadami wystąpień publicznych i prezentacji biznesowej jako jednego z podstawowych czynników determinujących sukces firmy i sukces w firmie. Uczestnicy zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przemówieniach i prezentacji z wykorzystaniem PowerPoint, kreowaniem wizerunku managera i firmy oraz osobistego, budowaniem relacji z partnerami oraz współpracownikami. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania sytuacjom stresującym, a także aktywnego podchodzenia do podejmowanego wyzwania.

Pierwszego dnia zostanie zrealizowane 2 bloki na temat zasad wystąpień publicznych, przygotowania się do przemawiania, zwalczania tremy. Zostaną zrealizowane pierwsze nagranie uczestników.

Trener przedstawi mini wykład na temat komunikacji niewerbalnej i werbalnej podczas przemawiania. Przeważająca większość managerów, polityków, dziennikarzy i duchownych popełnia błędy głównie w sferze mowy ciała.

Drugiego dnia zostaną przeanalizowane nagrania. Uczestnicy otrzymają feedback od trenera. Prowadzący szkolenie przedstawi i przećwiczy z uczestnikami prawidłowe zachowania niewerbalne. Zostanie omówiona i przećwiczona komunikacja werbalna (w tym ćwiczenia na: oddychanie, wyeliminowanie wypełniaczy, stres w głosie, siłę, jakość, intonację głosu). Tego dnia trener przeprowadzi blok poświęcony budowaniu relacji z mediami. Uczestnicy będą ćwiczyli komunikację przed kamerą (tzw. SETKA), podczas konferencji prasowej i w relacjach z dziennikarzami radiowymi.

DZIEŃ 1

PRACA Z KAMERĄ – NAGRYWANIE UCZESTNIKÓW

Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.

Dobór stylu wystąpień do mówcy.
Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.

Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.

Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Typy słuchaczy i audytorium. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium.
Struktura wystąpień publicznych.
Przygotowanie się do wystąpienia.
Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.
Techniki panowania nad dyskusją.
Zasady postępowania z trudnym audytorium.

DZIEŃ 2

ANALIZA NAGRAŃ UCZESTNIKÓW

Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.

Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
Perswazja i techniki manipulacji.
Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
Metody radzenia sobie z dziennikarzami, kamerą, mikrofonem.

Inwestycja : 1 890 zł netto

Trenerzy: Maurycy Seweryn

Zapewniamy zaświadczenie o udziale w szkoleniu z wyszczególnieniem omawianych zaadnień, materiały szkoleniowe, poczęstunek

Uwaga! Atrakcyjne zniżki :

1 osoba – 1790 zł netto (przy zgłoszeniu do 2 tyg. przed szkoleniem), później 1890 zł netto

2 osoby – 1790 zł netto od osoby

3 osoby i więcej- 1700 zł netto od osoby

Uwaga! Istnieje możliwość zorganizowania treningu indywidualnego - termin, miejsce, czas trwania i zakres zagadnień, umiejętności do przećwiczenia ustalany indywidualnie.

http://kognitus.pl
kontakt: biuro@kognitus.pl
666 851 150
Paweł Nowakowski

Paweł Nowakowski każdy sobie rzepkę
skrobie ;)

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenia z:
- AdWords
- Reklama internetowa
- Pozycjonowanie SEO

Forma: E-learning.

Na codzień dostepne w firmie - http://black-ink.pl

Przez krótki czas dostpene na Gruperze za 99 zł.

http://gruper.pl/x.php/1,18072/Twoja-Firma-Black-Ink-G...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

- UWAGA: ostatni tydzień zapisów na szkolenie w tym terminie: 12-13.04 


Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 03.04.12 o godzinie 15:10
Jakub Perkowski

Jakub Perkowski Właściciel,
crmspin.pl

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Jesteśmy grupą niezależnych konsultantów public relations,
którzy specjalizują się w obsłudze firm, instytucji i organizacji
w obszarze szeroko rozumianej komunikacji - zarówno wewnętrznej
jak i zewnętrznej.

Naszym celem jest:

Doradzać w taki sposób, aby wspólnie odnosić sukcesy.

Nasi Klienci wiedzą, że:
"ŁAMIEMY SCHEMATY - DZIAŁAMY"

Zapraszamy na cykl szkoleń w Warszawie, szczegóły oferty

Doradcy Public Relations

Obrazek

http://doradcypr.pl/
Marta Wiśniewska

Marta Wiśniewska E-learning, IT

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

100% EFS e-learning
Bezpłatne szkolenia e-learning Akademii PARP.
Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w bezpłatnej nauce.

Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MSP - szkolenie e-learning

1. Elementy planowania marketingowego
2. Budowanie wizerunku
3. Wykorzystanie mediów do kształtowania wizerunku firmy
4. Wybrane narzędzia reklamy i sponsoringu
5. Kreacja reklamowa – planowanie i opracowywanie materiałów promocyjnych
6. Organizowanie uroczystości promocyjnych
7. Uczestnictwo w targach i wystawach

E-biznes - szkolenie e-learning

1. Podstawy e-biznesu
2. Modele dystrybucji w e-biznesie
3. Elementy strategii marketingowej w e-biznesie
4. Prowadzenie działań marketingowych w e-biznesie
5. Integracja, automatyzacja i organizacja w e-biznesie
6. Prawne i finansowe aspekty e-biznesu
7. Infrastruktura i technologia w e-biznesie
8. Bezpieczeństwo w e-biznesie

Marketing internetowy i e-commerce w MSP - szkolenie e-learning

1. Wprowadzenie do e-biznesu i e-commerce
2. Docelowe grupy klientów i metody docierania do nich
3. Przekaz internetowy za pomocą witryny www. Zasady budowy witryn www
4. Marketing e-mailowy. Netykieta i problem spamu
5. Reklama w Internecie
6. Rynki internetowe
7. Organizacja wirtualnego sklepu
8. Płatności w Internecie

Udział w szkoleniu możliwy jest po wypełnieniu elektronicznego formularza online.
Zapraszam serdecznie.
Poniżej link do aktualnej grupy szkoleniowej.
https://www.akademiaparp.gov.pl/59Q6F2739HIC88cM3946583...

TERMIN - dostępne cały czas, 24h na dobę
CENA - BEZPŁATNE
MIEJSCE - internet

Masz pytania?
maw@estakada.pl
22 581 6 339
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

W dzisiejszych czasach PR, przestał być ekskluzywnym dobrem, dostępnym tylko dla wtajemniczonych. Dziś dbanie o pozytywny wizerunek jest koniecznością, która warunkuje byt instytucji i nie dotyczy to tylko prywatnych firm ale stanowi także gwarancję sukcesu jednostek administracji publicznej. 08-09.05.2012 zapraszamy osoby zainteresowane rozpoczęciem kreowania wizerunku swojej organizacji, na warsztaty pt."PR administracji publicznej - stopień podstawowy", które odbędą się w Poznaniu.


Obrazek


Jeszcze do niedawna zwrot public relations brzmiał dla nas dziwnie i obco. Zapożyczona z języka angielskiego nazwa brzmiała niejasno. Z biegiem czasu, naturalny rozwój nastawiony na doskonalenie jednostki, zdeterminował odpowiednią dbałości o obraz w oczach odbiorców.

Struktura i organizacja jednostek administracji publicznej, różni się od funkcjonowania firm, procedury działania są bardziej skomplikowane a szereg działań podlega wielu złożonym regulacjom prawnym. W obu przypadkach natomiast, bardzo dużo zależy od tego, jak postrzegają nas klienci zewnętrzni oraz sam personel obsługujący jednostkę.

Szkolenie „PR administracji publicznej - stopień podstawowy" daje możliwość zapoznania się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji administracji publicznej oraz najważniejszymi technikami public relations urzędów. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR.

Program

1. Pozycjonowanie wizerunkowe instytucji publicznej

a) Zakres działań PR instytucji publicznych

b) Rola wewnętrznych uwarunkowań w działaniach PR - misja, struktura organizacyjna, hierarchia służbowa

c) Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR

d) Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna jako podstawa budowania wizerunku urzędu na zewnątrz

a) Obszary komunikacji wewnętrznej w urzędzie

b) Bariery w komunikacji wewnątrz instytucji

c) Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania pracowników w działania PR

d) Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników

3. Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej jednostki administracji publicznej

a) Elementy systemu identyfikacji wizualnej

b) Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej

c) Budowanie wizerunku urzędu w Internecie

Strona WWW a wizerunek
BIP
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

4. Działania wizerunkowe wobec klientów indywidualnych

a) Efektywne przygotowanie materiałów promocyjnych - foldery, informatory, ulotki

b) Monitorowanie poziomu obsługi klienta - standardy obsługi

c) Prezentacja urzędu w czasie seminariów, konferencji i prelekcji

5. Imprezy wizerunkowe jednostek administracji publicznej

a) Udział w imprezach targowych

b) Organizacja drzwi otwartych

c) Eventy jako wsparcie działań wizerunkowych instytucji

6. Budowanie relacji z mediami

a) Tworzenie bazy dziennikarzy

b) Monitoring mediów

c) Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych

d) Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Więcej informacji pod numerem telefonu: 76 722 88 33
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Monika Kwaśnik

Monika Kwaśnik Rozwój Osobisty z
Przymrużeniem Oka:
www.coachingopole.co
m

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Akademia Marketingu ATRIUM * Firma szkoleniowa Warszawa * Szkolenia marketingowe i biznesoweMonika Kwaśnik edytował(a) ten post dnia 26.06.12 o godzinie 13:42

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy na szkolenie:
Sytuacje kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku, Poznań, 2-3.07.2012
Program i zapisy
Korzyści ze szkoleń:
Zbudowanie bazy potencjalnych zagrożeń kryzysowych oraz planów zapobiegania ich zaistnieniu
Możliwość korzystania z przygotowanych scenariuszy działania, co zwiększa szybkość i podnosi efektywność podejmowanych inicjatyw
Przygotowanie do komunikowania się z pracownikami w trakcie sytuacji kryzysowych
Przygotowanie do komunikowania się z przedstawicielami mediów i organizacji współpracujących w sytuacjach kryzysowych
Zebranie wytycznych do planowania procesu zmian wewnętrznych wywołanych przez zaistnienie sytuacji kryzysowej

Obrazek
Monika Kwaśnik

Monika Kwaśnik Rozwój Osobisty z
Przymrużeniem Oka:
www.coachingopole.co
m

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Szukasz dobrego szkolenia z marketingu internetowego?
Gwarantujemy, że na tym szkoleniu nie zmarnujesz czasu.

E-marketing: promocja i reklama firmy w internecie
Prowadzący: Artur Maciorowski
Najbliższe szkolenie już 12-13 lipca 2012r.
Miejsce szkolenia: Atrium Centrum, Warszawa

Szkolenie przeznaczone dla:
- osób zajmujących się reklamą i promocją firmy w internecie
zarządzających treściami serwisów www
- specjalistów i menedżerów ds. marketingum, sprzedaży oraz PR
koordynatorów działań w internecie
- specjalistów ds. kampanii e-marketingowych

UWAGA! Na hasło "goldenline" otrzymujesz 10% zniżki!!!
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenie "PR - jak efektywnie budować relacje z otoczeniem zewnętrznym. Ile kosztuje reputacja?"

Celem szkolenia jest: uporządkowanie doświadczenia w kreowaniu wizerunku organizacji, podniesienie umiejętności korzystania z narzędzi PR, podniesienie umiejętności osobistych w budowaniu własnego wizerunku

Termin: 25.07.2012 godz. 9.00-17.00

Trener: Magdalena Nurkiewicz

Więcej informacji na stronie: http://czasdlaciebie.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy na szkolenia dofinansowane w unikalnym projekcie Akademia Marketingu.
Akademia jest cyklem 5 dwudniowych warsztatów, obejmujących główne tematy z obszaru marketingu.
Projekt szkoleniowy skierowany do właścicieli i pracowników polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP regionu mazowieckiego, dofinansowany ze środków EFS.

Zapraszam do kontaktu:

tel: 022 665 05 05

biuro@akademiamarketingu.com.pl

http://www.akademiamarketingu.com.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Poszukujesz rozwiązań, które pozwolą Ci być o krok przed innymi?
Zależy ci na rozwoju, bo chcesz odnieść sukces?
A możesz szukasz nowych możliwości?

Grupa Szkoleniowa WSPA powstała z myślą o Tobie!

Co robimy?

• szkolimy z pasją,
• rozwijamy umysły,
• pokazujemy możliwości,
• uczymy nowatorskich rozwiązań,
• śledzimy najnowsze trendy
• dajemy gotowe rozwiązania

Nasi Trenerzy?

• to eksperci praktycy.
• prowadzą szkolenia na najwyższym poziomie
• zdradzają tajniki swojej działalności
• pokazują jak usprawnić pracę
• uczą jak zwiększyć jej efektywność
• uświadamiają jak mnożyć korzyści z podejmowanych działań

Aktualnie w ofercie:

Szkolenia marketingowe:

1.Grywalizacja - narzędzie budowania zaangażowania i przewagi konkurencyjnej

O szkoleniu:
Grywalizacja to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwana przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej. W praktyce grywalizacja to zaimplementowanie mechanizmów znanych z gier (nie tylko komputerowych) do codziennych czynności. Szkolenie nauczy stosowania tych mechanizmów w praktyce.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity.
W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk , i to on poprowadzi dla Państwa szkolenie!

2.Projektowanie kampanii e-marketingowych i ocena ich skuteczności z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords i Google Analytics

O szkoleniu:
Internet to dzisiaj podstawowe miejsce, w które należy skierować swoje działania marketingowe, dlatego specjalista ds. e-marketingu jest wymieniany w wielu statystykach jako zawód przyszłości, a na rynku pracy obsrwujemy stały wzrost zapotrzebowania na tego typu fachowców. Niestety w Polsce wciąż trudno o wykształcenie w tym kierunku, dlatego wychodzimy na przeciw oczekiwaniom pracodawców i pracowników oferując Państwu praktyczne szkolenie z zakresu projektowania i oceny skuteczności kampanii e-marketingowych.

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne projektowanie i zoptymalizowanie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google przy pomocy narzędzi Google AdWords i Google Analytics. Dzięki zdobytym umiejętnościom możliwe będzie optymalizowanie kosztów i podniesienie skuteczności prowadzonych działań e-marketingowych oraz śledzenie ich wymiernych wyników. Poznane zagadnienia pozwolą także na analizę różnych wskaźników opisujących użytkowników odwiedzających witrynę internetową oraz ich zachowania.

Szczegółowe informacje i zapisy:

grupa@wspa.pl

Zobacz pełną ofertę szkoleń w Grupie – http://grupa.wspa.pl

Zapraszamy,
Zespół Grupy Szkoleniowej WSPA
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Public relations - stopień podstawowy 
23.10.2012 - 24.10.2012 Kraków
1590 zł



Obrazek


Cel szkolenia


Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz najważniejszymi technikami public relations. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w firmie.

Uczestnicy


Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających pracę w działach PR oraz kadry zarządzającej małych i średnich przedsiębiorstw inicjującej działania w zakresie budowania wizerunku firmy.
Program

1. Fundamenty budowania strategii wizerunkowej firmy

Definicja i zasady PR
Etyka w działaniach wizerunkowych
Rola misji i wartości firmy w budowaniu reputacji
Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR
Zasoby niezbędne do realizacji działań PR
Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna w firmie jako podstawa budowania wizerunku na zewnątrz

Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania
Wykorzystanie procedur i standardów pracy do budowania wizerunku firmy
Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników
Współpraca z kadrą menedżerską oraz zarządzającą przy realizacji działań PR
Współpraca ze związkami zawodowymi

3. Identyfikacja wizualna firmy

Elementy systemu identyfikacji wizualnej
Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej firmy
Opracowanie merytoryczne materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, filmy
Tworzenie i dystrybucja biuletynów firmowych

4. Budowanie wizerunku firmy w Internecie

Strona WWW firmy a wizerunek
Blogi firmowe
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

5. Imprezy wizerunkowe

Udział w seminariach, konferencjach i targach
Imprezy dla społeczności lokalnych
Spotkania z kluczowymi partnerami

6. Sponsoring

Dziedziny i charakter sponsoringu
Korzyści ze sponsoringu
Wspieranie działań zaangażowanych społecznie

7. Budowanie relacji z mediami

Tworzenie bazy dziennikarzy
Monitoring mediów
Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych
Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Metody


Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.
Marta P.

Marta P. Graphic Designer

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

AdTaily zaprasza na bezpłatne szkolenie dotyczące skutecznego reklamowania się w internecie!

Kiedy i gdzie?

30 października 2012 r. w siedzibie Agory, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie, o godzinie 14:00.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla przedstawicieli sektora MSP, zainteresowanych prowadzeniem działań reklamowych w internecie.

O czym będziemy mówić?

Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową w internecie
Jak przeprowadzić kampanię reklamową online
Jak przygotować skuteczną kreację i tekst reklamowy
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowej

Kto poprowadzi szkolenie?

Bartłomiej Chmiel – Business Development Manager, AdTaily.

Prosimy o wcześniejszą rejestrację tutaj: http://szkolenie.adtaily.pl/

Zapraszamy!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy do udziału w seminarium „PRAWO DLA RZECZNIKÓW PRASOWYCH I DZIAŁÓW PR”, które odbędzie się 18 grudnia 2102 roku w Warszawie.

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.
Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

Dla osbiorców Goldenline, Organizator przekazał 10% RABAT na udział w seminarium. Aby z niego skorzystać, należy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy:
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/prp/formularz_pr10.php

PROGRAM konferencji znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/patronat/prp/ a w nim m.in.:

Zasady udzielania informacji prasie
Ochrona przed naruszeniem praw przez publikację prasową
Mec. Maria du Vall

Podstawy Prawa Autorskiego
Umowy w Prawie Autorskim
Ochrona wizerunku w działalności PR i promocji
Prawne aspekty e-PR
Mec. Roman Bieda

Sprostowania i Odpowiedzi Prasowe
Prawo do autoryzacji
Mec. Mirosław Wróblewski

Na seminarium zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do