Barbara Kotowska

Barbara Kotowska Specjalista ds.
e-lerningu,
Edustacja.pl Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

jeśli mowa o szkoleniach w ramach marketingu, to nie może zabraknąć szkolenia z Google AdWordsTM, do którego chciałabym Państwa bardzo serdecznie zaprosić.

Kurs pozwala na zdobycie wiedzy na poziomie podstawowym oraz średnio zaawansowanym z zakresu obsługi programu reklamowego Google AdWordsTM.

Jego celem jest stopniowe i metodyczne przekazanie wiedzy na temat samodzielnego planowania, tworzenia oraz wdrażania kampanii reklamowej Google AdWordsTM.

Kurs zawiera liczne filmy instruktażowe, które przedstawiają sposób tworzenia kampanii krok po kroku oraz operowania środkami finansowymi na koncie Google.

Bardzo istotną częścią szkolenia są interaktywne ćwiczenia, które odbywają się na stworzonej specjalnie stronie internetowej służącej sprawdzeniu w praktyce zdobytej wiedzy

Program szkolenia e-lerningowego znajduje się w linku: http://sklep.edustacja.pl/do/item/Google_AdWords/Googl...

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam,
B. Kotowska
Grzegorz Sokulski

Grzegorz Sokulski Progress Group,
Progress Group

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy na szkolenie

SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

5-6 grudnia 2011 r.
Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR, Al. Jana Pawła II 27, WARSZAWA

Szkolenie skierowane jest do:
prezesów zarządów, członków zarządów, członków rad nadzorczych, menedżerów średniego szczebla, kierowników, specjalistów, pracowników działów PR, szefów biur obsługi zarządu, pracowników administracyjnych, wszystkich zainteresowanych tematyką prezentacji i wystąpień na forum

PROGRAM SZKOLENIA

I DZIEŃ

1. SZTUKA BUDOWANIA WŁASNEGO WIZERUNKU W PREZENTACJACH ORAZ WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH –PIERWSZE WRAŻENIE ROBI SIĘ TYLKO RAZ
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video – Prezentacja indywidualna każdego uczestnika
2. SCENARIUSZ DOBREJ PREZENTACJI
3. PROWADZENIE PROFESJONALNEJ PREZENTACJI
4. TRUDNE SYTUACJE W RELACJACH Z AUDYTORIUM

II DZIEŃ

1. ZNACZENIE MOWY CIAŁA W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
2. SKUTECZNE POSŁUGIWANIE SIĘ GŁOSEM PODCZAS PREZENTACJI
Ćwiczenie z tekstem – Zasady pisania informacji
3. PREZENTACJA, WYSTĄPIENIA DLA MEDIÓW – UMIEJĘTNOŚĆ ZACHOWANIA SIĘ PRZED KAMERĄ
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video – Nagranie krótkiego wywiadu na zadany temat
Ćwiczenie warsztatowe – Zachowanie w sytuacjach trudnych. Wywiad z uczestnikiem szkolenia, który wciela się w rolę rzecznika prasowego instytucji w sytuacji kryzysowej

PROWADZĄCY - DZIENNIKARZ TELEWIZYJNY I RADIOWY

cena:
1390 zł + VAT przy zgłoszeniu do 22 listopada 2011 r.
1590 zł+ VAT przy zgłoszeniu po 22 listopada 2011 r.

RABAT 5% PRZY ZGŁOSZENIU 2 LUB WIĘCEJ OSÓB

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia prosimy o kontakt:
tel.: (22) 750 25 93
e-mail: biuro@progressgroup.pl

Więcej informacji: http://www.progressgroup.pl/content/view/198/1/
Barbara Lubczańska

Barbara Lubczańska COWORKING DONE
RIGHT!

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, biuro coworkingowe Idea Place zaprasza na darmowe szkolenie:

Wtorek 15.11.2011r. godz. 15.00 – 16.30 Social media marketingowy potencjał społeczności – Łukasz Kaszuba Agencja Marketingowa TurnArround

Miejsce: Wrocław - Idea Place
Termin: 14.11.2011r. - 18.11.2011r.

Więcej informacji pod adresem: http://www.ideaplace.pl/en/cms_0009/

Obrazek


Uploaded with ImageShack.us

Zapraszamy!
Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 15.12.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Wystąpienia przed publicznością, niezależnie czy są to partnerzy biznesowi, współpracownicy, szefowie są standardem pracy w biznesie. To nie tylko narady, ale też sympozja, konferencje, targi, briefingi prasowe i eventy firmowe, na które jesteśmy zobowiązani chodzić tym częściej, im jesteśmy na wyższym stanowisku. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym.

Program i Zgłoszenia:
e.rogalska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
tel. +48 606 227 524
http://www.ceib.com.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media.

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.pl
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A. we współpracy z Akademią Rozwoju Biznesu zaprasza na szkolenie nt. Strategii Błękitnego Oceanu

27 stycznia 2012 r., Gdańsk

Jak sprawić, aby Twoja firma odniosła sukces? Większość przedsiębiorstw skupia się na produkcie -by był lepszy i tańszy niż produkt konkurencji, by wygrał wyścig o nabywcę, by odebrał klientów rywalowi. Inne firmy z kolei odnajdują nisze na rynku i wypełniają je swoim produktem. Istnieją wreszcie przedsiębiorstwa, które same tworzą zapotrzebowanie i rynek. W ostatnim przypadku kluczem jest „innowacja wartości”. Nie chodzi bynajmniej o wymyślenie całkowicie nowego, technologicznie zaawansowanego produktu. Chodzi o to, aby produkt udoskonalić o coś, czego nie ma na rynku i na co zapotrzebowanie trzeba dopiero stworzyć.

Cel szkolenia:
Celem warsztatu jest pokazanie w jaki sposób przy wykorzystaniu narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, można stworzyć dla swojej firmy wolną przestrzeń rynkową a tym samym stać się bardziej konkurencyjnym na rynku. Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?

Zakres tematyczny (program):
1.W jaki sposób należy stosować narzędzia tworzenia zyskownej strategii w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu.
2.Koncepcja innowacji wartości, jako podstawa SBO.
3.Jak należy definiować kluczowe czynniki konkurencyjności.
4.Tworzenie krzywych wartości oraz stosowanie ich w praktyce.
5.Redefinicja granic rynku za pomocą metody 6 dróg: inspiracja alternatywami, przełamanie podziału na grupy strategiczne, nowe grupy decyzyjne, produkty i usługi komplementarne, argumenty funkcjonalne lub emocjonalne, zrozumienie trendu i jego konsekwencji.
6.Zastosowanie Diagramu ERWS (Eliminuj - Redukuj - Wzmocnij - Stwórz).
7.Praktyczne narzędzia pomocne w rozwoju firmy.

Ekspert:
Piotr Chmielewski: trener biznesu, właściciel Akademii Rozwoju Biznesu. Przedsiębiorca i ekonomista, jest autorem programów interaktywnych warsztatów dla przedsiębiorców z zakresu zarządzania strategicznego i umiejętności biznesowych. Zrealizował ponad 130 godzin szkoleniowych z zagadnień związanych ze Strategią Błękitnego Oceanu. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.

Więcej informacji na temat szkolenia: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Chętnie odpowiem na Państwa pytania :)
tel. 58 - 32 33 142
e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.plAnna U. edytował(a) ten post dnia 20.12.11 o godzinie 11:56
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Serdecznie zapraszamy na Szkolenie: Reklama i promocja nawiązująca do EURO 2012- czyli prawne zasady "ambush marketingu".

Data: 18.01.2012 r.
Godzina: 9:00-12:00
Prowadzący/Trener: Milena Bogdanowicz
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketignowej SAR, ul. Łowicka 25 lok. P4, 02-502 Warszawa- Mokotów.

EURO 2012 i podobne rozgrywki sportowe są doskonałą okazją do promowania swoich produktów. Nic więc dziwnego, że firmom nie straszne są kwoty, które trzeba wydad, aby uzyskad tytuł oficjalnego sponsora lub sponsora- partnera tego typu przedsięwzięd sportowych.
Większośd firm nie może sobie jednak pozwolid na tego rodzaju promocję i reklamę. Powstaję więc pytanie, czy mimo to można wykorzystywad nawiązania do EURO 2012 w swojej działalności reklamowej i promocyjnej? Jeśli tak, to na jakich zasadach, aby nie narazid się na zarzut naruszenia praw, w tym praw firm, które mogą to zrobid w sposób oficjalny.
Na te i inne pytania o prawne granice ambush marketingu, czyli tzw. Marketingu pasożytniczego odpowiemy podczas szkolenia. W jego trakcie dowiedzą się Paostwo m.in.:

1. Jak daleko można się posunąd w nawiązaniach do znanych imprez sportowych
2. Na jakie sfery zagrożeo ( naruszenie praw własności intelektualnej, czyny nieuczciwej konkurencji) zwrócid uwagę?
3. Co i komu grozi za naruszenie tych zasad?

Kontakt:
Aneta Rzadkiewicz: aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR zaprasza na kolejne szkolenie z cyklu Prawnych Szkoleń UNIWERSYTETU SAR:

Lokowanie produktu

Data: 05.01.2012 r.
Godzina: 9:30-12:30
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR, ul. Łowicka 25 lok. P4, 02-502 Warszawa- Mokotów

1 lipca 2011 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji, w której m.in. uregulowano zasady, według których w programach telewizyjnych może pojawiad się tzw. Lokowanie produktu ( zwane również product placement), a 19 sierpnia 2011 r. rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie szczegółowych warunków lokowania produktów. Są to zupełnie nowe w polskich realiach przepisy w sposób istotny zmieniające telewizyjno- filmową rzeczywistośd reklamową i promocyjną.
Lokowanie produktu jest coraz bardziej popularną i bardzo skuteczną formą komunikacji marketingowej, niemniej jednak korzystanie z tej formy reklamy wymaga znajomości wymogów i ograniczeo prawnych wynikających z obowiązującego prawa.

Podczas warsztatów dowiedzą się Pańtwo m.in.:
1. Co to jest lokowanie produktu, czym różni się od lokowania tematu i ukrytego przekazu reklamowego;
2. Kiedy lokowanie produktu jest dozwolone i jakie wymogi muszą zostad spełnione aby takie działania były zgodne z prawem;
3. W jakich audycjach dopuszczalny jest product placement;
4. Jakie są konsekwencje prawne nie przestrzegania przepisów.

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszam na szkolenie "Efektywne wykorzystanie Social Media", 10.02, Warszawa
http://www.szkolenia-pr.com.pl/social_media_2.html

W czasie ośmiogodzinnego szkolenia dowiecie się, w jaki sposób efektywnie wykorzystywać dostępne kanały komunikacji w Internecie. Szkolenie łączy elementy teoretyczne i praktyczne - wątki związane ze skutecznością komunikacji, praktyczne porady, a także wiele interesujących case studies. Facebook, Google+, mikroblogi i blogi, komunikacja w obliczu internetowego kryzysu, wirusowość, niestandardowe realizacje, mierzenie efektów oraz to, co każdą osobę zajmującą się ePR interesuje zapewne najbardziej, czyli jak zdobyć użytkowników i fanów, jak sprawić, aby byli lojalni i jak uczynić ich "apostołami" naszej marki. Zapraszam serdecznie :)
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Marketing w Internecie dla firm - 24 lutego 2012r., Gdańsk

Zapraszam na szkolenie! Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną najbardziej efektywne narzędzia marketingu internetowego. Uczestnicy poznają cechy skutecznego content marketingu (który zakłada, że rzetelna informacja o produkcie przekłada się na wyższe wyniki sprzedażowe), social media marketingu (marketingu w sieciach społecznościowych takich jak Facebook), e-mail marketingu. Omówiona zostanie także kwestia pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych oraz metody analizy ruchu w Internecie. Szkolenie ma na celu przede wszystkim ukazanie uczestnikom roli marketingu w Internecie oraz sposobów w jakich marketing ten skutecznie wykorzystywać.

Więcej informacji na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

-------------------------------------------------------------------------------------------
Zyskowna strategia - czyli jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie? - 27 lutego 2012r., Gdańsk

Celem warsztatu jest pokazanie w jaki sposób przy wykorzystaniu narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, można stworzyć dla swojej firmy wolną przestrzeń rynkową a tym samym stać się bardziej konkurencyjnym na rynku. Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?

Więcej informacji na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

POLECAM !
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

Naszym trenerom zaufały już takie firmy jak m.in.: Boots Healthcare, Boehringer Ingelheim, Curtis Healthcare, Novo Nordisk, GlaxoSmithKline, Jelfa, Novartis, Polfa, Pfizer, Teva i wiele innych.
Efektywna sprzedaż produktów farmaceutycznych według optymalnie zaplanowanej i wdrożonej strategii marketingowej jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy. Podstawowa znajomość zagadnień z tego zakresu może być niewystarczająca w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu rynkowym. Przewaga umiejętności i wiedzy zdobyta oraz sprawnie wykorzystana w działaniach marketingowych i promocyjnych prowadzi do bardziej skutecznego wykorzystania podstawowych (i z reguły ograniczonych) zasobów ludzkich i finansowych firmy, a co zatem idzie do poprawy pozycji rynkowej i wzrostu stopy zwrotu z poniesionych inwestycji.

Cele szkolenia:

Podstawowe zadania w zarządzaniu produktem na rynku farmaceutycznym
Zależności: firma – produkt – rynek – klienci – konkurenci
Podstawy planowania marketingowego i budowania efektywnych strategii rynkowych
Wdrażanie planów marketingowych i praktyczne przygotowanie działań promocyjnych
Projektowanie i wykorzystanie materiałów promocyjnych
Monitorowanie kluczowych wskaźników finansowych i ocena postępów kampanii promocyjnych
Budowanie planów sprzedaży, elementy logistyki i prognozowania sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży
Komunikacja w obrębie struktur organizacyjnych firmy
Współpraca z liderami opinii oraz instytucjami i organizacjami otoczenia rynkowego

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się

Co to znaczy zarządzanie produktem na rynku farmaceutycznym
Jak podejmować i rekomendować kluczowe decyzje dotyczące produktu
Jak dostrzegać szanse i zagrożenia rynkowe
Jak na podstawie analiz marketingowych budować spójne strategie marketingowe
Jak praktycznie wdrożyć w życie plan marketingowy
Jak przygotować materiały promocyjne i efektywnie współpracować z działem sprzedaży
Jak prognozować sprzedaż i zapewnić ciągłość dostaw produktu
Jak oceniać postępy w realizacji planów promocyjnych
Co to znaczy być profesjonalnym kierownikiem ds. produktu

Grupa docelowa:

Osoby pracujące na stanowiskach kierownika ds. produktu (Product / Brand Manager)
Osoby pracujące na stanowiskach asystentów ds. produktu (Junior lub Associate Product / Brand Manager)

Czas trwania:

5 dni

Najbliższy termin:

19-23 marca 2012

Cena:

5 dni szkoleniowych - 4.000pln netto

Po więcej informacji zapraszam na naszą stronę: http://businessway.pl/pl/szkolenia-otwarte/item/349-ma...

W swojej ofercie mamy wiele ciekawych szkoleń zamkniętych, jak i otwartych ; usług doradczych oraz coachingowych. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: http://www.businessway.pl i dołączenia do nas na facebooku: http://www.facebook.com/businesswaypl

Serdecznie Zapraszamy!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie

Małe i średnie firmy codziennie stają przed wielkim wyzwaniem - pozyskać klientów i zbudować markę przy ograniczonym budżecie, szczególnie teraz, w czasach zaburzeń gospodarczych. Cel ten spędza sen z powiek większości właścicieli MSP. Nie zapominajmy również o firmach, które już zajeły swoją pozycję na rynku i są na nim już od dłuższego czasu. To tym bardziej nie ułatwia nam zadania. Każda firma stara się dotrzeć do klienta, który, cóż, staje się coraz bardziej odporny na natłok reklam i haseł promocyjnych. Stare metody marketingowe przestają działać. Co w takim razie mamy zrobić? Jak dotrzeć do klienta omijając większość "zapór", które on postawi? Tu z pomocą przychodzi nam internet. Minęły już jednak czasy kiedy wystarczyło mieć swoją stronę firmową i nic z nią nie robić albo wysyłać maile proszące o zakup produktu. Teraz trzeba działać inaczej! Dowiedz się jak wygląda obecnie internet, co to jest content , social i email marketing, pozycjonowanie i do czego służy analityka biznesowa. Gdybyś czuł jeszcze głód wiedzy pokażemy Ci, jak można sprawdzić ruch Twojej konkurencji w internecie, dzięki czemu będziesz ją umiał pokonać. Przekonaj się, że jest to możliwe i że Twoja firma jest w stanie pokonać konkurencję i zbudować wierną grupę klientów nie przeznaczając na ten cel wielkich nakładów finansowych !

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...Mateusz Soroka edytował(a) ten post dnia 17.02.12 o godzinie 14:40
Emil Truszkowski

Emil Truszkowski Przewodnik po
Japonii

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Branding narodowy - Konferencja w Warszawie

Wódka, pizza i Wieża Eiffle'a?
A może życie nocne, windsurfing i możliwości biznesowe?

Pomysłów na budowanie marek narodowych jest wiele. Które z nich są najskuteczniejsze? Jak znaleźć ukryty potencjał w każdym kraju? Na te pytania znajdziesz odpowiedź już 17 marca 2012 na konferencji "Soczysta marka narodowa czyli jak ugryźć temat brandingu państw". Zaproszeni eksperci z dziedziny marketingu, turystyki i psychologii opowiedzą o tym, jak kraj powinien być promowany, by stać się silną i popularną marką.

Polub nasz fanpage: http://facebook.com/SoczystaMarkaNarodowa - znajdziesz tam najświeższe informacje, ciekawostki, filmy i zdjęcia dotyczące brandingu narodowego. Weź także udział w konkursie i wygraj ciekawą nagrodę! O konferencji możesz przeczytać też tutaj: http://soczystamarkanarodowa.tk

Pamiętaj - konferencja Soczysta marka narodowa - sobota, 17 marca, godzina 9.45, aula Wydziału Psychologii UW (ul. Stawki 5/7). Wstęp WOLNY!
Zapraszamy!!
Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

b]Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR zaprasza na szkolenie:[/b]

" WIZERUNEK I FOTOGRAFIA W REKLAMIE"

Data szkolenia: 5 marca 2012 r.
Godzina szkolenia: 9:30-13:00
Miejsce szkolenia: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ( ul. Łowicka 25 lok. P4, 02-502 Warszawa)

Fotografia jest jednym z najważniejszych środków wyrazu wykorzystywanych w reklamie. Prasa, outdoor, Internet, BTL- nie mogłyby istnieć bez fotografii. Jednocześnie w praktyce pojawia się coraz więcej pomysłów i źródeł, z których można pozyskać fotografię na potrzeby marketingowo- reklamowe. Obok zamawianych u fotografów sesji coraz częściej korzysta się z ofert banków zdjęć lub wykorzystuje zdjęcia otrzymane od konsumentów ( konkursy, marketing wirusowy). Każde z takich rozwiązać wymaga innego podejścia z perspektywy prawnej a w szczególności pozyskania stosownych praw. Jednocześnie mówiąc o fotografii nie sposób nie wspomnieć o wizerunku osób na niej przedstawionych. Skuteczne i bezpieczne prowadzenia działalności reklamowej wymaga znajomości regulacji dot. Wizerunku i praw autorskich związanych z fotografią.

[bu]Podczas warsztatów odpowiemy m.in. na następujące pytania:[/bu]

1. Jak bezpiecznie korzystać z banków zdjęć i na co uważać podczas „kupowania zdjęć ze Stocku”?
2. Jakie prawa i od kogo musimy nabyć aby legalnie korzystać z fotografii?
3. Czy możemy poprosić fotografa aby zrobił zdjęcie podobne do już istniejącego zdjęcia czyli kiedy możemy mówić o plagiacie w fotografii?
4. Od kogo i jakie prawa musimy nabyć aby zgodnie z prawem korzystać z fotografii?
5. Jakie są zasady korzystania z wizerunku modeli, aktorów, „znanych” i „zwykłych” ludzi?
6. Czy zarzuty naruszenia prawa do „wizerunku” budowli, mostu, banknotu w reklamie są zgodne?

Koszt szkolenia:

400 zł dla Członków SAR
450 zł dla Firm Niezrzeszonych z SAR i osób indywidualnych.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
508-309-012
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Marketing w Internecie dla firm

Gdzie? w Gdańsku, Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Kiedy? 23 marca.

Kto prowadzi? Jakub Dąbkowski, jest doświadczonym IT project managerem, wykładowcą, konsultantem i bloggerem.

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprasza na szkolenie:

"Reklama i promocja nawiązująca do EURO 2012, czyli prawne zasady ambush marketingu".

Data szkolenia: 20.03.2012 r.
Godzina szkolenia:9:00-12:00
Miejsce szkolenia: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ul. Łowicka 25, lok. P4, 02-502 Warszawa

EURO 2012 i podobne rozgrywki sportowe są doskonałą okazją do promowania swoich produktów. Nic więc dziwnego, że firmom nie straszne są kwoty, które trzeba wydać, aby uzyskać tytuł oficjalnego sponsora lub sponsora- partnera tego typu przedsięwzięć sportowych.
Większość firm nie może sobie jednak pozwolić na tego rodzaju promocję i reklamę. Powstaję więc pytanie, czy mimo to można wykorzystywać nawiązania do EURO 2012 w swojej działalności reklamowej i promocyjnej? Jeśli tak, to na jakich zasadach, aby nie narazić się na zarzut naruszenia praw, w tym praw firm, które mogą to zrobić w sposób oficjalny.

Na te i inne pytania o prawne granice ambush marketingu, czyli tzw. Marketingu pasożytniczego odpowiemy podczas szkolenia. W jego trakcie dowiedzą się Państwo m.in.:

1. Jak daleko można się posunąd w nawiązaniach do znanych imprez sportowych
2. Na jakie sfery zagrożeo ( naruszenie praw własności intelektualnej, czyny nieuczciwej konkurencji) zwrócid uwagę?
3. Co i komu grozi za naruszenie tych zasad?

Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl lub 0 508-309-012

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Zapraszam do zapoznania się i rejestracji na portalu COGITORS.pl

Cogitors.pl to portal skupiający informacje o najnowszych Wydarzeniach i trendach w rozwoju kompetencji zawodowych. Znajdziecie na nim szkolenia, konferencje, seminaria, kursy, misje i inne! Prosty i szybki system rejestracji pozwoli wziąć udział w każdym interesującym Was Wydarzeniu.

Jeżeli odczuwasz głód wiedzy, a nie chcesz zaspokajać go byle czym - dołącz do nas.

Dołącz do społeczności Ludzi Głodnych Wiedzy.

COGITORS.pl
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy na szkolenie

Public relations - stopień zaawansowany

Program


Terminy szkoleń:
27-28.03.2012; Warszawa
26-27.06.2012; Warszawa
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Professional Diploma in Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing

Program DM składa się z 4 bloków tematycznych:
1. Planowanie marketingowe
2. Marketing wartości
3. Zarządzanie marketingiem
4. Zarządzanie projektami marketingowymi

To ponad 200h szkoleniowych oraz dodatkowe korzyści!

Zapraszamy na kolejne edycje prestiżowego programu DM - inauguracje:
Warszawa - 30 marca
Łódź - 27 kwietnia
Trójmiasto - 25 maja


Więcej informacji na stronie:
http://www.questus.pl/pl/page/162

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do