konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Izba Przemysłowo - Handlowa Ziemi Kłodzkiej ma zaszczyt zaprosić Państwa na seminarium:

"Wykorzystanie osiągnięć naukowych w prowadzeniu innowacyjnego biznesu"

----> Czy wiesz w jaki sposób możesz bezpiecznie rozwijać swój biznes korzystając z badań rynkowych?

----> W jaki sposób korzystać z bezpłatnego audytu technologicznego?

----> Jakie są dostępne formy wsparcia z UE dla dolnośląskich przedsiębiorstw?

----> W jaki sposób możesz zabezpieczyć swoją firmę opatentowując swoje wynalazki?

Na te oraz inne pytania znajdziesz odpowiedź uczestnicząc w seminarium:

"Wykorzystanie osiągnięć naukowych w prowadzeniu innowacyjnego biznesu"

które odbędzie się 25 maja 2011 r. o godz. 10.00 w siedzibie

Zachodniej Izby
Gospodarczej we Wrocławiu,
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa przez przesłanie e-maila z imieniem,
nazwiskiem i reprezentowaną instytucją lub firmą na adres : izba-ph@ng.pl,
lub telefonicznie pod nr 74 865 94 94

----> Ile kosztuje udział w seminarium?

Udział w seminarium jest całkowicie bezpłatny, ale ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Na prośbę zainteresowanych przesyłamy dokładny program seminarium.

Serdecznie zapraszamy!!!

Paweł Korab

Dyrektor Izby Przemysłowo-Handlowej
Ziemi Kłodzkiej
ul. Wojska Polskiego 17
57-300 Kłodzko
tel/fax + 48 74 865 94 94
+ 48 605 038 094
e-mail: izba-ph@ng.pl
http://biznes.hrabstwo.pl
Ewelina S.

Ewelina S. Specjalista ds. PR i
organizacji eventów,
Onet.pl

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy serdecznie na bezpłatne spotkania networkingowe połączone ze szkoleniami organizowane w ramach projektu Kalendarz Sukcesu.

Podczas najbliższego spotkania weźmiemy udział w szkoleniu przygotowanym przez Clickcommunity (Dywizja Korporacji Art World) pt.: "Social media dla MŚP czyli jak zaistnieć w sieci?"

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
Jak i dlaczego warto promować się w mediach społecznościowych?
Dlaczego warto założyć profil firmowy na Facebooku ?
Jak kreować swój wizerunek internecie żeby przyciągać potencjalnych klientów?
Aplikacje na Facebooku - dlaczego warto w nie inwestować?

Na spotkanie zapisz się tutaj: http://www.kalendarzsukcesu.pl/meetings
Termin: 26 maja (czwartek) godz. 18:00 Kraków, Podgórski Domu Fotografii, ul. Limanowskiego 11

Spotkanie jest bezpłatne.

Ilość miejsc ograniczona!


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszam do udziału w szkoleniach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
DZIŚ RZĄDZI KLIENT! (http://dzisrzadziklient.pl) pozwoli Państwu, przygotować strategię marketingową oraz przyczyni się do poznania narzędzi budowania marki w świadomości Klienta.
- szkolenie uświadamia, że umiejętność tworzenia strategii marketingowej, badania rynku oraz stosowanie pełnej kompozycji marketing mix to klucz do rynkowego sukcesu. Zagadnienia z tego obszaru poprowadzi Pan Michał Spiczak-Brzeziński,
- szkolenie podpowie, co robić by Klienci znali markę, sięgali po usługi lub produkty, odnosili się do niej pozytywnie i zostawali z nią na dłużej – za ten obszar odpowiadał będzie Pan Adam Michańków
- Reklamować? Promować? Komunikować się! Zaprezentujemy jak skutecznie komunikować się z rynkiem stosując nowoczesne kanały komunikacji marketingowej, które umożliwią dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów – zajęcia poprowadzi Pani Kinga Fromlewicz.

Koszt szkolenia dla 1 osoby wynosi 300,00PLN
Najbliższe terminy szkolenia:
2/DRK 27, 28 CZERWCA 25, 26 LIPCA 25, 26 SIERPNIA
3/DRK 14, 15 LIPCA 11, 12 SIERPNIA 1,2 WRZEŚNIA
4/DRK 25,26 SIERPNIA 19,20 WRZEŚNIA 6,7 PAŹDZIERNIKA
Szkolenia realizowane będą w Poznaniu w Hotelu Quality

Serdecznie zapraszam,
Karolina Bogusz |Kierownik projektu
SENSE consulting sp. z o.o. | ul. Piękna 28A/2 | 60-591 Poznań
Telefon/fax: +48 61 8432611
k.bogusz@senseconsulting.pl| http://senseconsulting.pl
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy na szkolenie:
Wewnętrzne public relations, 27-28.06.2011 r.

Szczegółowy program

Opinie uczestników szkolenia
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Public Relations

Czas trwania kursu: cały lipiec.
Zajęcia odbywają się w każdą niedzielę (10, 17, 24, 31 lipca) w godzinach 9.00 – 18.00 w siedzibie Clark University przy ulicy Gdańskiej 121.

Kurs jest bezpłatny.

Uczestnicy kursu zapoznają się m.in. z metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy , współpracą z mediami, najważniejszymi technikami public relations oraz planowaniem kariery i rozwoju zawodowego w public relations.

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz projektów.
Całość prowadzona jest w języku angielskim. Można wziąć udział w części kursu lub zrealizować go w całości. Osoby, które będą uczestniczyć w całym kursie i zapiszą się do programu Clark University, otrzymają zaliczenie z danego przedmiotu, pozostałe osoby otrzymają certyfikat ukończenia kursu.



July 10 (Niedziela): Introduction to Public Relations
July 17 (Niedziela): Public Relations Problem Solving
July 24 (Niedziela): Public Relations Skills and Techniques
July 31(Niedziela): The Mass Media & Public Relations; Practice of Public Relations



Jeżeli są Państwo zainteresowani kursami, prosimy o kontakt pod numerem 42 664 22 60 lub drogą mailową class@clarkuni.eu

Więcej informacji na naszej stronie: http://www.clarkuniversity.eu/index.php?url=more&id_ne...
Serdecznie zapraszamy!!!

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

Efektywne wykorzystanie Social Media, Warszawa, 8.07.11

Witam, mam przyjemność zaprosić na prowadzone przeze mnie szkolenie "Efektywne wykorzystanie Social Media". Szkolenie jest otwarte, odbędzie się 8 lipca w Warszawie.

Program ramowy:

1 dzień, 8h

1. Media Społecznościowe - nowy standard komunikacji
2. Jak odpowiednio dobrać efektywne kanały komunikacji w Internecie?
3. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?
4. Każdy chce być na Facebooku - nie każdy robi to mądrze
5. Piszemy bloga, którego wszyscy chcą czytać
6. Mikroblogi (nie) dla wszystkich
7. Jak działać na forach internetowych, aby klienci nas kochali?
8. Masz wiadomość - podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym
9. Społeczność w ruchu - mobilne technologie w służbie Social Media
10. Pracownik firmy w mediach społecznościowych
11. Wyciągamy wnioski - czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?

Szczegółowy program, zapisy, wrażenia z poprzednich szkoleń :) i więcej informacji na temat mojej skromnej osoby: http://www.szkolenia-pr.com.pl/social_media_2.html

Zapraszam!Adam Kaliszewski edytował(a) ten post dnia 29.06.11 o godzinie 09:46
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Informacja również pod adresem mailowym: szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Mateusz Grabowski

Mateusz Grabowski właściciel, ITBT.pl

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Cześć,
Masz ochotę dowiedzieć się czegoś na temat marketingu Internetowego?
Jeżeli tak to zapraszamy na konferencje (bezpłatna):

„Wizerunek i reklama w Internecie”

Patronem honorowym naszej konferencji jest Rektor Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości

więcej informacji:
http://itbt.pl/konferencja

Pozdrawiam
Mateusz Grabowski

P.S. Zostało już niewiele miejsc.
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

E-commerce & E-business

Czas trwania kursu: Zajęcia odbywają się w każdą sobotę (9, 16, 23, 30 lipca) w godzinach 9.00 – 18.00 w siedzibie Clark University przy ulicy Gdańskiej 121 w Łodzi.

Kurs jest bezpłatny.

Wraz z powstaniem i rozwojem Internetu pojawiają się nowe sposoby jego wykorzystania w różnych dziedzinach życia i biznesu. Taką formą jest e-commerce. To produkcja, sprzedaż, reklama i dystrybucja produktu i usług przez sieci teleinformatyczne. E-biznes stanowi nowe źródło efektywności, szybkości, innowacyjności i nowych sposobów tworzenia wartości w organizacji.

Biznes elektroniczny obejmuje wszystkie procesy biznesu przeprowadzane elektronicznie. Od wielu lat jest głównym medium i częścią procesów biznesu niemal w każdej firmie.

Zrozumienie biznesu, technologii i dynamiki społecznej w e-commerce ma fundamentalne znaczenie dla każdego, kto jest pracownikiem, partnerem biznesowym, przedsiębiorcą czy zatrudniony jest w sektorze non-profit. Kurs ten omawia wszystkie te zagadnienia za pomocą wykładów i projektów badawczych.

Program zajęć:

• Introduction to eCommerce
• The Origin and Growth of the Internet
• Googled – The End of the World as we Know It
• Selling on the Web
• Web Marketing Strategies
• Effective Use of Searching in Successful Marketing
• Improving Efficiency and Reducing Costs
• Social Networking, Mobile Commerce, and Online Auctions
• Class Topic Presentations and Final Examination

Metody prowadzenia zajęć:

• Prezentacje
• Quizy
• Dyskusje
• Projekty grupowe

Główne cele kursu:

• zbieżność technologii i biznesu w nowoczesnych modelach biznesowych
• odniesienie możliwości e-commerce & e-business do kluczowych pojęć i strategii w biznesie
• zrozumienie charakteru Internetu, w tym Web 2.0 i Internet II
• poznanie nakazów i zakazów w projektach stron internetowych dla biznesu.
• poznanie podstawowych pojęć z marketingu e-commerce oraz zachowań konsumenckich.
• Wpływ mediów on-line
• poznanie nowych sposobów działania: sieci społeczne, aukcje, portale, itp.
• przekształcanie firmy: łańcuch dostaw, współpraca między organizacjami, handel
• zapoznanie się z rosnącym rynkiem e-usług (finanse, podróże, kariera, itp.)

Jeżeli są Państwo zainteresowani kursami, prosimy o kontakt pod numerem 42 664 22 60 lub drogą mailową info@clarkuni.eu

Serdecznie zapraszamy!!!
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

PEWNY KROK W BIZNESIE

Warsztaty PRu i komunikacji
(wizerunek, autoprezentacja, analiza klienta, skuteczna komunikacja)

Negocjujemy z otoczeniem przez całe życie. Rodzice, nauczyciele, partner życiowy czy biznesowy – komunikujemy się non-stop ! Umiejętności miękkie stają się niezbędne i coraz ważniejsze !!! Zdajesz sobie z tego sprawę dopiero wtedy, kiedy negocjujesz lepszy kontrakt.
Chcesz przyciągnąć i utrzymać klientów; ...poświęcać mniej czasu pracy i mieć lepsze wyniki; …mieć więcej czasu na SIEBIE ?

Pozbądź się kompleksów. Odkryj swoje talenty i je wykorzystaj. Wakacyjnie, szybko i skutecznie !

http://www.goldenline.pl/spotkanie/pewny-krok-w-biznesie


Obrazek

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Witam,

Program DZIŚ RZĄDZI KLIENT! został przygotowany na potrzeby mikro i małych firm z Wielkopolski, które stawiają sobie za cel zdobycie i utrzymanie Klientów.

Korzystanie z jego możliwości pozwoli Tobie poznać oczekiwania i preferencje Klientów, zbuduje świadomość istnienia Twojej firmy, wykreuje jej wizerunek i markę.

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na http://www.dzisrzadziklient.pl/

Już dziś ZAPISZ SIĘ i skorzystaj z naszych szkoleń za DARMO!
http://dzisrzadziklient.pl/zgloszenie.php

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej.
Program realizowany jest przez firmę SENSE consulting sp. z o.o.
http://senseconsulting.pl

Serdecznie zapraszam:)


Obrazek
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Uwaga Szczecin! Uwaga Zachodniopomorskie! :)

Zapraszam serdecznie na szkolenie "Jak wypromować siebie i swój biznes", które odbędzie się w Szczecinie 23 sierpnia br. (wtorek).

Szkolenie skierowane jest do:
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorst
- pracowników obdpowiedzialnych za sprzedaż i promocję
- freelancerów

Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- jakie korzyści daje dbałość o wizerunek
- jak zbudować wizerunek swój lub swojej działalności
- jak współpracować z mediami
- jak przygotować interesujące materiały dla mediów
- jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku, promocji i marketingu
- jak angażować pracowników w promocję firmy
- jak dbać o wizerunek w sytuacjach kryzysowych

Wszelkie informacje dostępne są tutaj.

Zapraszam! :)
Mateusz Dałek

Mateusz Dałek Analityka
internetowa・Google
Analytics 4・Google
Tag Manag...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer
Warszawa, 26-27 października 2011 r.


Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, kiedykolwiek zastanawiałeś się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych?

Jeżeli tak, nasza oferta jest dla Ciebie! :)

Nasze szkolenia skierowane są do:
- specjalistów z działu marketingu oraz e-marketingu,
- osób, zajmujących się działaniami SEO/SEM i promocją online,
- webmasterów, zlecających kampanie promocyjne agencjom zewnętrznym,
- osób, samodzielnie prowadzących działania promocyjne w internecie.

Pierwszy dzień szkoleniowy to odpowiedzi na pytania:
- jak działa Google Analytics,
- jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie,
- jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych prowadzonych online.

W trakcie drugiego dnia szkoleniowego dowiesz się natomiast:
- jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu generowanego przez stronę internetową,
- jak identyfikować strony oraz konkretne elementy w ich obrębie, które warto optymalizować,
- jakie są najbardziej popularne metody testów,
- jak tworzyć testy w Google Website Optimizer oraz jak efektywnie analizować dane z generowanych raportów.

Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej szkoleń Conversion.

Cena regularna to 590 zł netto za jeden dzień szkoleniowy. Rejestrując się przed 19 września korzystasz jednak z rabatu, który przygotowaliśmy dla pierwszych uczestników i płacisz tylko 472 zł netto - oszczędzasz w ten sposób aż 118 zł!

Zapraszam! :)
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Serdecznie zapraszam na szkolenia:

Marketing partyzancki

Termin: 17 października 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/marketingow...

Kontakt
szkolenia@aridotacje.pl
71/ 354 07 93
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Skuteczne wystąpienia przed grupą – czyli jak zainteresować audytorium?

Cel szkolenia: Poznanie zasad przygotowania i prowadzenia prezentacji produktowych i inspiracyjnych wobec grupy. Rozwinięcie umiejętności tworzenia prezentacji i wystąpień publicznych zgodnie z zasadami perswazyjności przekazu. Poznanie tajników pozytywnego zwracania na siebie uwagi.

Program

1. Prezentacja jako skuteczna forma zwiększania efektywności biznesu
- zasady prowadzenia prezentacji produktowych
i wystąpień przed grupą-czyli Co?, Jak? i dla Kogo?
- psychologia wystąpień- czyli przechowywanie
i przetwarzanie informacji przez mózg
- wiarygodność mówcy- czyli jak zdobyć zaufanie audytorium i porwać autentycznością?

2. Umiejętności prezentacyjne a skuteczność osobista menedżera
- przyciąganie uwagi, troska o przekaz
- odpowiedzialność za słowa i gesty
- ruch sceniczny, uwolnienie ekspresji
- wykorzystanie terytorium i zapanowanie nad audytorium

3. Zarządzanie tremą podczas wystąpień publicznych-czyli jak zmniejszyć jej wpływ
- trema a efektywność prezentacji
- strategie walki z lękiem podczas wystąpień
- nauka zmiany relacji z lękiem

4. Konstrukcja prezentacji produktowej
i inspiracyjnej
- otwarcie prezentacji perswazyjnej - zasady budowania deklaracja potencjału firmy lub mówcy
- wprowadzanie w treść przekazu – budowanie sytuacji, która przyciąga uwagę
- zasady prezentacji właściwej tzw. rozwiązania
- zakończenie części merytorycznej prezentacji

5. Sesja pytań i odpowiedzi
- rodzaje pytań z audytorium
- na które pytania odpowiadać
- jak nie odpowiadać na tzw. Trudne lub zaczepne pytania
- ostatnie słowo prezentera- czyli jak wywołać efekt „wow”

6. Sesja konsultacyjna
- uczestnicy odnoszą wiedzę do własnej praktyki i wypracowują krótkie prezentacje (prosimy o zabranie laptopa)

Termin 24 - 25 października 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszam na najbliższe szkolenia Marketingu w Praktyce Media i Szkolenia prowadzone pod marką Essentis:

Obrazek

Controlling marketingowy - plany marketingowe, analiza sprzedaży i kosztów.
11-12 października, Warszawa

Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami, (poziom I).
13-14 października, Warszawa

Analiza konkurencji jako system wczesnego ostrzegania.
3-4 listopada, Warszawa

Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach, (poziom II).
9-10 listopada, Warszawa

Komunikacja marketingowa na rynku B2B.
16-17 listopada, Warszawa

[Strategia marketingowa - projektowanie przewagi rynkowej dla firmy.
17-18 listopada, Warszawa

Dla prenumeratorów miesięcznika Marketing w Praktyce - rabat na szkolenie 10%.

Zapraszamy serdecznie! Zainteresowanych proszę o kontakt:
beata.skorubska@marketing.org.pl
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Chcesz się dowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim? Nauczyć się strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego oraz poznać reguły jakimi rządzi się marketing partyzancki?
Przyjdź na nasze szkolenie!


Marketing partyzancki
Termin: 17 października
Miejsce: Wrocław

Wszystkie szczegóły pod adresem:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/marketingow...

Kontakt:
szkolenia@aridotacje.pl
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Borhen Chair

Borhen Chair Expert Consultant
Hotels &Tourism
Management

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenie - Podstawy negocjacji

Zapraszamy do udziału w szkoleniu: 4 listopada 2011 w Warszawie.

Chcesz doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, nauczyć się jak osiągnąć sukces w negocjacjach?
Zapraszamy do udziału w szkoleniu Podstawy negocjacji realizowanym w ramach działań Pilotażu Warszawskiego Centrum Wielokulturowego. Udział w szkoleniu jest bezpłatny! Projekt jest realizowany ze środków Europejskiego Funduszu na Rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich i budżetu państwa.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest trening umiejętności negocjacyjnych, umożliwienie osobom biorącym w nim udział na osiągnięcie sukcesu w prowadzeniu negocjacji, nauczenia się technik pozwalających posiąść umiejętność przekonywania do swoich racji, osiągania porozumienia i konsensusu.
Treść szkolenia:
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat głownych teorii i sposobów prowadzenia negocjacji, zapoznają się z narzędziami i rozwiną umiejętności analizowania procesu i zachowań podczas negocjacji.
Program:
I- Kluczowe koncepcje negocjacji
II-Przygotowania do negocjacji
III-Proces negocjacji
IV-Strategie negocjacji
V-Taktyki negocjacyjne
VI-Porównanie trzech poznanych strategii
VII-Jakim typem negocjatora jesteś?
W zgłoszeniu proszę umieścić (imię i nazwisko, kontakt mejlowy i telefoniczny, kraj pochodzenia oraz informację o oczekiwaniach od szkolenia i pomyśle na wykorzystanie wyniesionej z niego wiedzy i umiejętności ). Zgłoszenia i wszelkie pytania prosimy kierować na adres borhen@op.pl lub nr telefonu: 514 878 428.

Miejsce: Sala konferencyjna Pilotażu Warszawskiego Centrum Wielokulturowego ul. Nowy Świat 23/25 lok. 30.

Termin: 4 listopada 2011 w godzinach 9.30.00–18.00.
Trener: Borhen Chair
Uwaga – szkolenie realizowane w języku francuskim

Formation en techniques de negociation pour les personnes hors UE. Formation Gratuite.
Pour les inscriptions priere de me contacter
par email : borhen@op.pl
tel : 514 878 428

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do