Michał Brennek

Michał Brennek Project Manager,
Trener i Coach @
brennek.com

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszam serdecznie na innowacyjny warsztat z zakresu marketingu w internecie. Do 15.03 promocyjna cena!

Szczegóły:
http://brennek.com/szkolenia/web-coaching
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

DULNIK communico powstało we wrześniu 2010 roku. Powstało z pasji i doświadczenia. Z pasji do ludzi, do nawiązywania i podtrzymywania relacji. Z pasji do komunikacji – tej wieży Babel - i jej niuansów. Z pasji dociekania przyczyn i znajdowania rozwiązań zmierzających do określonych skutków. I z wieloletniego doświadczenia zdobywanego w korporacjach i mniejszych firmach z kilku branż.
W języku łacińskim communico znaczy „czynić wspólnym, coś z kimś dzielić; komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału”.
Misją DULNIK communico jest dzielenie się pasją i doświadczeniem. Tak, by ludzie łatwiej i z większą satysfakcją komunikowali się ze sobą. Tak, by firmy w sposób przemyślany i skuteczny komunikowały o sobie.

DULNIK communico to dociekliwość ponieważ „jeżeli pragniemy porozumienia z innymi, musimy zdawać sobie sprawę, że różnimy się od siebie pod względem sposobu postrzegania świata” (Anthony Robbins). Zrozumienie różnic i wskazywanie wspólnych interesów są kluczem do zespołowego, efektywnego działania na korzyść organizacji i jej uczestników.

DULNIK communico to zaangażowanie, w myśl słów Konfucjusza: „Powiedz mi a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, zaangażuj mnie a zrozumiem.” Zrozumienie bowiem to pierwszy krok to adekwatnych do potrzeb i możliwości działań, pierwszy krok do sukcesu.

DULNIK communico to optymalność ponieważ „dopóki myśl nie połączy się z celem, dopóty nie zaistnieje inteligentny wynik działania” (James Allen). Nie można zrozumieć skutków, jeśli nie zna się i nie rozumie przyczyn. Nie można założyć efektów i zaplanować działań – dojścia do punktu B, jeśli niewiadomo, gdzie jest punkt A i którymi ścieżkami iść najlepiej.

Oferta DULNIK communico obejmuje:
doradztwo z zakresu komunikacji wewnętrznej
doradztwo z zakresu PR
szkolenia otwarte i zamknięte oraz mentoring z zakresu komunikacji w organizacji

Kontakt:
Karolina Dulnik
kom.: (+48) 696.782.861
mail: karolina@dulnik.com.pl
Michał Brennek

Michał Brennek Project Manager,
Trener i Coach @
brennek.com

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Jeszcze przez 5 dni możesz zapisać się na warsztaty z marketingu internetowego w bardzo atrakcyjnej cenie! Wystarczy, że przy zapisie podasz kod i udowodnisz, że działasz na rynku mniej niż dwa lata:

GDL-1299755755

Poznasz wszystkie tajniki, promocji swojej firmy w sieci i sprawisz, że Twoja aktywność w Internecie będzie wspierać Twoją Firmę. Zapisz się w ciągu najbliższych dni a otrzymasz bezpłatną konsultację swojej strategii marketingowej.

Sprawdź co zyskasz:
http://brennek.com/szkolenia/web-coaching
Anna Korchowiec

Anna Korchowiec Buduję, zarządzam,
rozwijam

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie - warsztaty dla rzeczników prasowych
Zapraszamy na szkolenie realizowane w ramach projektu:
Szkoła DOBRYCH PRAKTYK PR
- więcej o projekcie tutaj:
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/public_relation...

PATRONATnad tym szkoleniem objął portal [/b]:
PROTO.PL
http://www.proto.pl/
----------------------------------

W sytuacjach kryzysowych efektywna komunikacja może zadecydować o wiarygodności organizacji, zaś nieumiejętne działania komunikacyjne narazić ją na utratę zaufania i straty materialne. Nie ma też wątpliwości, że w dobie social media kryzys przybrał nowe oblicze.

Zapraszamy:

Rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, a także osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, które w codziennej pracy zajmują się kontaktami z mediami.

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

• Jak budować przekaz w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
• Jakie są najbardziej efektywne strategie retoryczne w kryzysie
• O podstawowych narzędziach komunikacji kryzysowej
• Jak utrzymać wiarygodność i zaufanie w sytuacji kryzysowej
• Jak przygotować się do wypowiedzi i jak odpowiadać na pytania mediów w sytuacji kryzysowej

-------------------------------------------------------
TERMIN:7 kwietnia 2011r.
MIEJSCE: sala konferencyjna Centrum Szkoleniowego JUPITER, ul. Towarowa 22, Warszawa.
INWESTYCJA: 990zł + 23% VAT*/ 1 os.
*cena zawiera autorskie materiały szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia warsztatów, obiad, przerwy kawowe

-------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA
8 godzin szkoleniowych (8x45min.)

1. Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
- kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych
- ćwiczenie - praca w grupach

2. Strategie retoryczne w kryzysie
- od strategii strusia do szklanej wieży
- analiza case studies

3. Narzędzia komunikacji kryzysowej
- oświadczenia
- pytania i odpowiedzi
- ćwiczenia indywidualne

4. Media w kryzysie
- zasady
- prezentacja case studies
- ćwiczenia praktyczne z kamerą

5. Kryzys w social media
- specyfika komunikowania w SM
- analiza case studies

:PROWADZENIE:

Urszula Podraza

Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Wyższej Szkole Europejskiej.

Metody prowadzenia zajęć:

Praktyczne warsztaty obejmujące interaktywne metody pracy z grupą: zadania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, analiza studiów przypadku.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:


* jak napisać efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

__

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

__

W CZYM CI TO POMOŻE JUŻ NASTĘPNEGO DNIA PO SZKOLENIU?

W Twojej codziennej pracy:

* Znacznie poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność - teraz możesz samodzielnie przygotować efektywny komunikat marketingowy.

______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści.
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki.
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie.
• List biznesowy.
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez umiejętne stosowanie liczb i liczebników.
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Jak stworzyć tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady, kiedy wysyłać?).
• Jak stworzyć tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu).


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 18-19 kwietnia 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...

______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 18.03.11 o godzinie 11:08
Renata Lewicka

Renata Lewicka Główny Specjalista
ds. Funduszy
Unijnych, Związek
Rzemios...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez Związek Rzemiosła Polskiego w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenia odbywać się będą do kwietnia 2012 r.

Najbliższe szkolenia odbędą się:
• 6-8 kwietnia – Częstochowa
• 27-29 kwietnia – Olsztyn


Projekt skierowany jest do pracodawców (właścicieli) i pracowników kadry zarządzającej (kierowników) oraz menedżerskiej reprezentujących sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw różnych branż. Szkolenia będą się odbywać na terytorium całej Polski w cyklach 3-dniowych dla grup 20-osobowych. Szkolenia stacjonarne zostaną uzupełnione szkoleniami e-learningowymi.
Wiedza zdobyta na szkoleniach ułatwi skuteczne komunikowanie się z otoczeniem oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. PR pomaga w zarządzaniu firmą, motywowaniu pracowników i promowaniu swojej marki czy produktów i usług.

Uczestnicy szkoleń zdobędą wiedzę w ramach następujących obszarów:
• wstęp do PR (definicja, cele i funkcje PR, strategia działań public relations,
budżetowanie, etyka PR, itd.),
• komunikacja wewnętrzna (audyt wewnętrzny, tworzenie strategii
komunikacji wewnętrznej, rola właściciela firmy/zarządu w komunikacji wewnętrznej firmy);,
• PR produktowy (analiza sytuacji wyjściowej firmy i konkurencji, strategia promocji
produktów i usług, oraz rola narzędzi PR wykorzystywanych w tym procesie),
• lobbing (definicja, zalety, wady oraz rola i znaczenie działań lobbingowych dla firmy),
• kontakty z mediami (relacje z mediami w kryzysie oraz ich monitoring, metody
efektywnej współpracy z dziennikarzami podstawowe narzędzia media relations,
strategia kontaktów z mediami),
• komunikacja kryzysowa (pojęcie kryzysu, przebieg sytuacji kryzysowej, polityka
informacyjna podczas kryzysu, księga kryzysowa, tworzenie scenariuszy kryzysowych
oraz zagadnienia procedur antykryzysowych).

Szczegółowe informacje na temat Projektu, Regulamin Rekrutacji, dokumenty rekrutacyjne oraz harmonogram szkoleń znajdą Państwo na stronie internetowej http://pr4msp.pl
Zapraszamy do kontaktu mailowego: biuro@pr4msp.pl

Serdecznie zapraszamy, naprawdę warto!
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszam na szkolenie
w Warszawie, 12-13.04.2011 r.
Eventy jako narzędzie public relations
Program szkolenia i zapisy
Cena referencyjna: 1440 zł netto/1os.
Magdalena  Furmanik-Kowalsk a

Magdalena
Furmanik-Kowalsk
a
niezależny krytyk
sztuki współczesnej

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Cracovia Salesman – Skuteczny przedstawiciel handlowy woj. małopolskie

Witam serdecznie,

zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Kolejnym celem jest wzrost wyników sprzedażowych przedstawicieli handlowych oraz poprawa wyników sprzedaży firm uczestniczących w projekcie.

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana (lecz za zgodą pracodawcy).

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja
( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w czerwcu i lipcu (II grupa)
w lipcu i sierpniu (III grupa)
w sierpniu i wrześniu (IV grupa)
we wrześniu i październiku (V grupa)

Informacje o projekcie znajdziesz również na stronie http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...


Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie i 6 dni szkoleń wyjazdowych
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe

• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:

Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:

Wioleta Dembek, Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
telefon: 508899332

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Mateusz Witek

Mateusz Witek Specjalista ds.
zakupów

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Witam wszystkich serdecznie!

Chciałbym zaproponować Wam ostatnie miejsca na szkolenie „Nowoczesne techniki PR – wykorzystanie Internetu w strategiach komunikacyjnych”. Specjalnie dla użytkowników portalu GoldenLine oferujemy 20% zniżkę, dzięki której koszt szklenia to 396 zł + VAT (oryginalna cena 495 zł + VAT). Szkolenie odbędzie się 28.04.2011.

Prowadzącym jest Łukasz Dębski, Social Media Manager w 121 PR odpowiedzialny za projektowanie kampaniami w serwisach społecznościowych oraz współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Wchodzi w skład redakcji miesięcznika branżowego „Mediafun Magazyn”. Autor bloga na temat social media http://infosocialmedia.blogspot.com oraz Fanpage http://facebook.com/infosocialmedia. Trener w zakresie social media oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii w kampaniach komunikacyjnych organizacji.

Więcej informacji o szkoleniu możecie znaleźć na stronie: http://firma2000.pl/pl/warsztaty_uzupelniajace/program...

Jednocześnie zachęcam Was do zapoznania się z naszymi pozostałymi szkoleniami, a w szczególności z Akademią PR, w trakcie której będziecie mieli okazję zdobyć kompleksową wiedzę związaną z działaniami Public Relations.

Pozdrawiam
Agnieszka Jotkin

Agnieszka Jotkin Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

PROMOCJA I PR W INSTYTUCJACH KULTURY


Obrazek

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE!!!

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
Szkolenie poprowadzi Katarzyna Czernia.

Zapisz się na: http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt

Korzyści uczestników:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:

* skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,
* organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,
* planowania i realizacji imprez kulturalnych,
* określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.

Szkolenie polecamy:

* instytucjom kultury,
* działom PR i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za strategie PR w instytucjach kultury,
* biurom marketingu i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za wizerunek instytucji,
* osobom organizującym imprezy kulturalne.
* biurom prasowym.

Miejsce i godziny szkolenia:

Szkolenie odbędzie się w dniu 13.05.2011 w sali szkoleniowej Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych przy ul. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu

godziny: 10:00-18:00

rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 06.05. zgłoś się

Cena:

430,50 zł brutto za osobę.

Program:

Szkolenie trwa jeden dzień (8 h).

* Wprowadzenie do PR
* Definicje, cele i narzędzia PR
* Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny
* Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
* Analiza sytuacji
* Grupy docelowe
* Analiza SWOT
* Plan działań
* Monitoring i ewaluacja działań PR
* Budowanie strategii PR dla instytucji kultury – warsztaty i ich omówienia

Metody pracy:

ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku.

W ramach szkoleń zapewniamy:

-Spotkania i konsultacje przed szkoleniem
-Diagnozę potrzeb szkoleniowych
-Przygotowanie projektu szkolenia
-Materiały dla uczestników
-Ewaluację po szkoleniu
-Ocenę efektywności szkolenia
-Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników
-Obiad
-Bufet kawowy.


Obrazek
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.
• Slogan reklamowy

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 19-20 maja 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1250 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...

______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 29.04.11 o godzinie 13:04
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

[img]
Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE cz. 1. (Corel + Photoshop)

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY

• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!
Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 9-10 maja 2011 (pn.-wt.)
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1350 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń.

Sprawdź na:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/grafika_i_dtp_w_mark...
Bartosz Barański

Bartosz Barański Bezkompromisowa
jakość i rzetelność

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Asystent ds. marketingu w sieci

Jesteśmy największym dystrybutorem projektorów i ekranów projekcyjnych.
Poszukujemy studenta na stanowisko Asystenta ds. Marketingu – na pół etatu.

To wyśmienita okazja aby nauczyć się marketingu w sieci, prowadzenia projektów oraz marketingu w sieci w małym biznesie.

Osoba na tym stanowisku będzie podlegać marketing menadżerowi ale będzie też samodzielnie prowadzić projekty i prace.

Do zakresu obowiązków osoby będzie należeć:
- prowadzenie projektów rozbudowy strony
- aktualizowanie stron internetowych
- budowanie nowych stron internetowych
- budowanie i aktualizowanie stron / treści na portalach społecznościowych
- pomoc w produkcji filmów promocyjnych
- pisanie / redagowanie artykułów
- prowadzenie i rozbudowa forum

Wymagania:
- bardzo dobra organizacja pracy
- lekkie pióro i zdolność do redagowanie tekstów
- zdolności graficzne

Mile widziane:
- znajomość podstaw HTML
- znajomość programów graficznych – np. Photoshop
- znajomość marketingu w sieci (adwords, pozycjonowanie, e-handel)

CV ze zdjęciem prosimy nadsyłać pod: oskar@prono.com.pl
Beata M.

Beata M. Edukey |
TwojaEuropa.pl

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Edukey zaprasza na szkolenie

Reklama w Google AdWords - linki sponsorowane od podstaw

Promocja w wyszukiwarkach jest jedną z najbardziej skutecznych dzięki odwróceniu tradycyjnego procesu komunikacji. Teraz to klient sam szuka Twoich usług – pomóż mu je odnaleźć. Poznaj narzędzia dzięki którym zaistniejesz w wyszukiwarce Google oraz metody które sprawią, że Twoja kampania będzie efektywna kosztowo i szybko przełoży się na zyski. Zapraszamy na szkolenie.

Termin: 2011.05.21, Warszawa

Zapisy online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=154

Adresaci szkolenia:
Specjaliści od marketingu/reklamy/PR, właściciele firm, handlowcy, osoby prowadzące sklep internetowy oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (dotarcie do 15 milionów użytkowników).

Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego stworzenia i zarządzania kampanią Google AdWords. Poznanie struktury konta, sposobu działania reklam, metod ustalania stawek i optymalizacji kampanii, podstawowych zasad tworzenia tekstów oraz narzędzi do mierzenia efektywności działań.

Korzyści:
Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki kampanii w Google dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów.

Program szkolenia: (1 dzień, 8h x 45 minut)

- Czy warto? Trochę statystyk i trendów.
- Co wpływa na pozycje? Podstawy działania reklam w Google.
- Jak zacząć? Zakładanie konta i metody płatności.
- Co i gdzie? Struktura konta Google AdWords.
- Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy.
- Jak przygotować dobry tekst? Podstawowe zasady copywriterskie.
- Gdzie kierować reklamy? Wybór i optymalizacja strony docelowej
- Rodzaje raportów i ich automatyzacja.
- Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży).
- Co dalej? Optymalizacja działań w Google AdWords.
- Co to jest Quality Score? Optymalizacja współczynnika jakości.

Cena szkolenia

Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.

Cena podstawowa: 700 PLN brutto (569,11 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 630 PLN brutto (512,20 PLN netto)



Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.Beata M. edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 17:08

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek

Szkolenia marketingowe miesięcznika Marketing w Praktyce / ESSENTIS:

Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach (poziom II).

12-13 maja 2011, Warszawa

Szkolenie dla firm, które potrzebują konkretnej strategii na Facebooku, chcą rozwijać zaawansowane narzędzia społecznościowe, współpracować z liderami opinii.

Strategia marketingowa - projektowanie przewagi rynkowej dla firmy.
26-27 maja 2011, Warszawa

Przekonaj się, jak strategia marketingowa poszerza horyzont myślenia o miejscu, czasie i sposobie działania firmy na rynku.

Zapraszamy serdecznie na szkolenia.
Na wszelakie pytania i wątpliwości z przyjemnością odpowie menedżer ds. organizacji szkoleń, Agnieszka Mruczyńska-Gmurek - agnieszka.gmurek@essentis.plBeata Skorubska edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 16:59

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


Zapraszam na majowe edycje bezpłatnego Warsztatu Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych organizowanych przez Grupę SET.

Gdzie i kiedy?
Wrocław, 19 maja
Kraków, 20 maja
Warszawa, 23 maja

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Czy warto?
Opinie i referencje uczestników poprzednich edycji

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl (w treści podając miasto i datę), a następnie wypełniając krótki formularz.


Obrazek

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do