Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

ZAPROSZENIE

Konferencja Sandler Cafe:

„Innowacja w sprzedaży
wg Sandler Training”

Zapraszam do wzięcia udziału w konferencji dotyczącej nowych trendów
w szkoleniach sprzedażowych.

W trakcie spotkania:

» pokażemy rzeczywiste źródła problemów sprzedawców w kontakcie
handlowym ;
» odsłonimy mechanizmy psychologiczne jakie towarzyszą potencjalnym
klientom w kontakcie ze sprzedawcami;
» zaprezentujemy innowacyjne podejście do relacji handlowej, zbudowane na systemie sprzedawania według Sandler Training (ST);
» zaproponujemy odmienne od tradycyjnego podejście do szkolenia sił
sprzedaży, zawierające zasady pozwalające na utrwalanie „nowych”
umiejętności;
» poszukamy odpowiedzi na pytanie czy odmienne podejście do sprzedaży
prezentowane przez Sandlera może być przydatne w Państwa organizacji
» spotkanie będzie okazją do poznania kilkunastu innych uczestników, którzy są najczęściej przedsiębiorcami, szefami lub dyrektorami sprzedaży, działającymi w różnych sektorach biznesowych.

Program:
9.00 - 9.20 Luźne rozmowy przy dobrej kawie,
9.20 - 11.00 „Dylemat Cykora”, czyli dlaczego sprzedawcom zdarzają się porażki. Krótka interaktywna prezentacja, której celem jest inspiracja na temat wyzwań sprzedażowych i przyjrzenie się nowej perspektywie sprzedawania oraz treningu sprzedażowego według Systemu Sandlera
11.00 - 11.30 Dyskusja

Sandler Training® sandler-pl.com to najbardziej dynamicznie rozwijająca się w Stanach Zjednoczonych organizacja, oferująca szkolenia i rozwiązania doradcze, a także badania i analizy trendów dotyczące rozwoju sił sprzedażowych. Sandler Training® jest organizacją franczyzową, która systematycznie buduje sieć swoich biur regionalnych. Poza Stanami Zjednoczonymi działa w 20 krajach.
W Polsce działa aktualnie osiem biur regionalnych (Warszawa, Katowice, Kraków, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin, Wrocław, Poznań).

Filozofia programów oferowanych przez Sandler Training opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

Zapraszam w środę 15-09-2010r. godz. 9:00
Do:
Hotel Campanile
ul. Wyszyńskiego 30
70-203 Szczecin

Spotkanie jest bezpłatne
/liczba miejsc ograniczona/.

Proszę o przesłanie potwierdzenia uczestnictwa do dnia 14-09-2010r.
na adres: mariusz.andrzejczak@sandler.com lub tel. 604 900 079

Serdecznie zapraszam

MLS Training Group S.C.
71-501 Szczecin, ul. Jarowita 5/17
Mariusz Andrzejczak:
Trener/Partner
Sandler Training: sandler.pl
moja wizytówka: sandler-club.pl/Start/welcome/mariusz_andrzejczak
e-mail: mariusz.andrzejczak@sandler.com
tel. 604 900 079
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Cykl Szkoleń z Skuteczna Reklama w Internecie
Dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!

Marketing Online zaprasza na szkolenia z SEM, SEO, Web Analytics, Performance Marketingu.

Zaawansowane Web Analytics, czyli analiza odwiedzin stron www oraz optymalizacja działań reklamowych i skuteczności witryny na podstawie tych danych.

24 września Warszawa i 1 października Katowice
Przy zapisie do 10 września zniżka 30%!

Zakres szkolenia:
• Wprowadzenie do czego służą systemy analityki stron www
• Google Analytics - Najważniejsze Elementy Systemu, Narzędzia, Raporty, Dodatkowe Moduły.
• Wykorzystanie Google Analytics w celu optymalizacji kampanii reklamowych i promocji
• Web Usability
• Konwersja Wielokanałowa oraz Audyt Programów Partnerskich
• Monitorowanie i optymalizacja konwersji telefonicznej
• Monitorowanie efektywności reklamy do finalizacji transakcji

WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU

Zobacz inne nasze szkolenia:
• 22.10.2010 Warszawa Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.
• 19.11.2010 Katowice Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.
• 26.11.2010 Warszawa Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.
• 10.12.2010 Katowice Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.

Dla wszystkich uczestników naszych szkoleń:
• Certyfikat uczestnictwa
• Drukowane materiały szkoleniowe
• Dostęp do szkolenia w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
Kupon na reklamę w AdWords o wartości 300zł


Obrazek

Szkolenia poprowadzi Piotr Guziur

ZAREZERWUJ MIEJSCE!Piotr Guziur edytował(a) ten post dnia 07.09.10 o godzinie 15:53
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenie - Marketing w social media

Zapraszamy na kolejne szkolenie z marketingu w social media - Facebook, Twitter, Blip, Youtube, blogi i inne.

Tym razem dwa terminy: 30 września i 28 października.
godz. 9.00-15.30
Warszawa, Rondo ONZ 1

Na szkoleniu dowiesz się, jak zaistnieć w social mediach.
Przedstawimy krok po kroku:
* Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy;
* Czym są mikroblogi – Blip, Twitter i inne. Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
* Tworzenie strony firmowej, grup i zakładek na Facebooku;
* Wykorzystanie „ściany" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
* Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
* Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Blipie;
* Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
* Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
* Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
* Przygotowanie konkursów, promocji;
* Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu;
* Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów;
* Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie.

Podczas szkolenia przewidziany jest czas na pytania od uczestników i dyskusje. Pomożemy rozwiązać problemy, założyć własne profile lub stronę na Facebooku, wskażemy na co uważać. Przekazujemy wiedzę praktyczną, dzięki której uczestnicy szkolenia mogą samodzielnie działać w social media.

Więcej informacji i rejestracja: www.razdwaprojekt.pl/szkolenia

Cena szkolenia: 800zł (+0% VAT)
Na hasło Goldenline zniżka - cena 750zł
Przy jednoczesnym zapisie 2 osób cena 650zł/os.
Powyżej 3 osób cena 600zł/os.

Zapraszam :-)
Błażej Pianowski

Błażej Pianowski co-owner, marketing
specialist

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Wonderland
internetowy marketing dziecięcy
4 listopada Warszawa

Konferencja Wonderland skierowana jest do osób, które realizują projekty internetowe kierowane do najmłodszych, wspierają inicjatywy edukacyjne w sieci i korzystają z internetu jako narzędzia dotarcia do swojego małego – wielkiego klienta.

Konferencja dotyczyć będzie m.in.:
- działań na rzecz bezpieczeństwa dziecka w sieci i odpowiedzialności społecznej firm w tym zakresie,
- tips&tricks budowy serwisu dla dzieci
- projektu edukacyjno promocyjnego Jupik Camp
- analizy aktywności dzieci w internecie

Podczas konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny. Bohaterami i ekspertami będą dzieci z Europejskiego przedszkola Dwujęzycznego w Warszawie.

Patronami merytorycznymi są:
Fundacja Dzieci Niczyje,
Polskie Stowarzyszenie Public Relations,
Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie internetowej
http://wonderland.nf.pl/

Koszt uczestnictwa
950 zł Netto

Rabaty do 20 października:
uczestnictwo w konferencji - 15%
przy zgłoszeniu trzech i więcej osób - 25%

W celu zgłoszenia swojego uczestnictwa proszę o maila:
blazej.pianowski@nf.pl
lub telefon: 22 314 14 82
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo, zapraszam na szkolenie
LAST MINUTE: 7-8.10.2010 - są jeszcze wolne miejsca 
- Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak stworzyć skuteczną ideę kreatywną,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego to szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
ZAPISY: tylko do 3 października!

Sprawdź więcej na http://autor.net.pl
Anna Maria Ptak

Anna Maria Ptak kierownik projektu i
programu, team
leader, ponad
12-letn...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Witamy serdecznie!

Mamy przyjemność poinformować o trwającej rekrutacji do projektu Szkoły Konsultantów. Projekt ten ma celu przekazanie kompetencji, pomocnych przy usprawnianiu zarządzania organizacjami.

Udział w projektach jest bezpłatny. Szkoła Konsultantów jest skierowana głównie do studentów kierunków ekonomicznych oraz działaczy społecznych. Jednak do udziału w rekrutacji zapraszamy wszystkich chętnych!

Szkoły obfitują w duża ilość szkoleń oraz praktykę i na celu mają przekazanie podstawowych kompetencji, przydatnych do usprawniania procesów w organizacjach, a uczestnicy Szkoły, otrzymają certyfikaty, na koniec projektu.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z informacjami na stronie www i do aplikowania do projektu! Termin na wysłanie zgłoszenia to 6 października 2010.

http://szkolakonsultantow.wordpress.com/

Prosimy o przekazanie tej informacji, wszystkim potencjalnie zainteresowanym osobom, którzy być może zdecydują się aplikować i będą wdzięczni, za taką informację.

Wzór zgłoszenia znajduje się na stronie projektu, w zakładce „Rekrutacja”.

Pozdrawiamy,
Zespół Szkoły Konsultantów,
Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Roksana J.

Roksana J. Marketing & PR
Specialist

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Cykl Szkoleń z Skuteczna Reklama w Internecie
Dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!


W imieniu Marketing Online zapraszam na szkolenia z SEM, SEO, Web Analytics, Performance Marketingu.

Najbliższe szkolenia:
Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.

22 października Warszawa
9:00 – 17.00, Atrium Center, al. Jana Pawła II 27

19 listopada Katowice
9:00 – 17.00, Angelo Hotel, ul. Sokolska 24

Zaawansowane szkolenie z prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Skierowane do osób odpowiedzialnych na efekty kampanii, reklamodawców, przedstawicieli firm aktywnych reklamowo w wyszukiwarkach lub takich, które dopiero próbują odnaleźć swój potencjał w reklamie SEM.

Zakres:
• Charakterystyka Kampanii SEM
• Elementy Kampanii SEM
• Najważniejsze Zasady Programów Reklamy SEM
• Raporty z Kampanii SEM na podstawie AdWords
• Ogólna Optymalizacja Kampanii SEM
• Monitorowanie Kampanii SEM w Google Analytics
• Optymalizacja Efektywności Kampanii „Konwersyjnych”
• Optymalizacja Efektywności Kampanii „Trafficowych”
• Certyfikaty Google
WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU

Szkolenia poprowadzi:
Piotr Guziur

Koszt: 990zł (aktualne informacje o promocjach cenowych)

ZAREZERWUJ MIEJSCE!

Inne nasze szkolenia:
• 26.11.2010 Warszawa Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.
• 10.12.2010 Katowice Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.

Dla wszystkich uczestników naszych szkoleń:
• Certyfikat uczestnictwa
• Drukowane materiały szkoleniowe
• Dostęp do szkolenia w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
• Bon na kampanię reklamową w AdWords o wartości 300zł

Patronat medialny nad cyklem szkoleń objęli:

Obrazek

Obrazek
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

SZKOLENIE MEDIALNE Z ELEMENTAMI ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM!

Witam!

Zapraszam Państwa do uczestnictwa w szkoleniu medialnym, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i OBSZARY PUBLIC RELATIONS, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie TECHNIKI PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.
MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA-PROSIMY NIE ZWLEKAĆ!

Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.

Zaletą naszego szkolenia jest to, że dostosujemy je do Państwa potrzeb. Wszelkie ćwiczenia i warsztaty będą poświęcone tematom, z którymi codziennie się Państwo spotykacie.

UWAGA-SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!!!

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

OSTATNIE MOŻLIWE ZAPISY NA WEEKENDOWE SZKOLENIE: TERMIN 28-29 LISTOPADA
MIEJSCE:
"EKOJA"
NOWA PRZESTRZEŃ DLA TWOICH SPOTKAŃ
Warszawa, ul. Bohdanowicza 5

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.
Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska

"AMBudzyńska"

tel. 0-601-622-956

mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś

tel.0-530-424 878
http://www.myspace.com/katarzynalabus
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Dwa powiązane szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot, zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE, przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA praktyczne

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TE SZKOLENIA?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE TYCH SZKOLEŃ
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego te szkolenia NIE są ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że nacisk na skuteczność reklamy jest poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tych szkoleniach.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

RABAT: Uwaga, w pakiecie taniej. Przy jednoczesnym zgłoszeniu na dwa szkolenia łączna cena za dwa dwudniowe szkolenia = 2400 zł/os. brutto.
Więcej o zniżkach na stronie http://autor.net.pl

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------
Anna Marianna Budzyńska

Anna Marianna Budzyńska Media Relations, PR,
organizacja eventów,
szkolenia medialne

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

SZKOLENIE MEDIALNE Z ELEMENTAMI ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM - UWAGA! SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

Witam!

Zapraszam Państwa do uczestnictwa w szkoleniu medialnym, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają NARZĘDZIA i OBSZARY PUBLIC RELATIONS, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie TECHNIKI PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA - PROSIMY NIE ZWLEKAĆ!

Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.

UWAGA - SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!!!

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

OSTATNIE MOŻLIWE ZAPISY NA WEEKENDOWE SZKOLENIE!
TERMIN: 28-29 LISTOPADA
MIEJSCE: "EKOJA" NOWA PRZESTRZEŃ DLA TWOICH SPOTKAŃ, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.

Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska
"AMBudzyńska"
tel. 0-601-622-956
mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś
tel.0-530-424 878
http://myspace.com/katarzynalabus
Joanna K.

Joanna K. Dyrektor Operacyjny

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Witajcie,

pragnę poinformować, że program Professional Diploma in Marketing na licencji The Chartered Institute of Marketing będzie realizowany w najbliższym czasie w kolejnych dwóch miastach:

- 5 LISTOPADA 2010 r. - inauguracja programu w ŁODZI
- 21 STYCZNIA 2011 r. - inauguracja programu we WROCŁAWIU

Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu celem uzyskania szczegółowych informacji na temat edycji łódzkiej oraz wrocławskiej:

Joanna Kozielska-Sieczkowska
e-mail: jkozielska@questus.pl
tel. +48 667 898 977
Piotr K.

Piotr K. e-ntuzjasta

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Zapraszamy na II edycję intensywnego eventu szkoleniowego Search Marketing Week. W dniach 22-26 listopada 2010 w Warszawie, przez 5 kolejnych dni aż 12 niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę na temat strategii marketingowych w Internecie.

Organizator szkolenia, firma doradcza MaxROY.com, zadbała o doskonałych prelegentów, wysokiej jakości materiały szkoleniowe, bonusy oraz świetną lokalizację. Search Marketing Week zorganizowany zostanie w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.

Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:

SEO i pozycjonowanie
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-seo-pozycjono...

Google AdWords, szkolenie podstawowe
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-google-adword...

Szkolenie Usability w e-commerce
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-usability/

Szkolenie E-Mail Marketing
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-e-mail-market...

Szkolenie z Google Analytics
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-z-google-anal...

Prowadzenie i promocja sklepów internetowych
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-sklepy-intern...

Szkolenie Social Media Marketing
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-social-media/

Istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej SearchMarketingWeek.com

Zapraszamy!
Wojciech Łukowski

Wojciech Łukowski Szukam pomysłu...
Najchętniej
związanego z
Hiszpanią.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA
„MARKETING INSTYTUCJI NAUKOWYCH I BADAWCZYCH”


Konferencja objęta honorowym patronatem Waldemara Pawlaka, Wicepremiera, Ministra Gospodarki oraz Barbary Kudryckiej, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

KOMITET PROGRAMOWY

Przewodniczący
- prof. zw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
Członkowie:
- dr hab. Jacek Barlik, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- dr Dariusz Trzmielak, Zakład Badań Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

TERMIN KONFERENCJI

17-18 listopada 2010 r.

MIEJSCE KONFERENCJI
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Budynek B, I piętro, Sala im. Profesora Tadeusza Sołtyka
al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
http://www.ilot.edu.pl/minib

PROGRAM KONFERENCJI

17 listopada 2010

- Zmiany strategii marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego - prof. ndzw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
- Zarządzanie marką instytucji badawczej - prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- PR w komunikacji marketingowej - dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
- Marketing instytucji badawczych i naukowych – celowość i sposoby działań, mgr Jaromir Matulewicz, Instytut Rozwoju Miast, Kraków
- Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR – doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa - mgr Sylwia Jarosławska-Sobór, Główny Instytut Górnictwa, Katowice
- Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych – mgr Maciej Zaremba, Centrum Badań Procesowych Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
- Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, dr Joanna Pruchnicka, Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa im. J. Dietla w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Kształtowanie wizerunku instytucji naukowej i badawczej w internecie - Lidia Mączyńska, Telma Group
- Źródła finansowania działalności marketingowej instytucji naukowej i badawczej – dr Tomasz Kownacki, Uniwersytet Warszawski
- Wydarzenia specjalne jako istotny element działań PR instytucji naukowej i badawczej – Monika Krusiewicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, PRimaveraPR&Events

Specjalny spektakl „Kantata na cztery skrzydła” w Teatrze Polonia Fundacji Krystyny Jandy na Rzecz Kultury. Po spektaklu bankiet w teatrze.

18 listopada 2010

- Zarządzenie produktem w usługach badawczych, prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Promocja usług badawczych i projektów technologicznych, dr Dariusz Trzmielak, Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego
- Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej na rynku usług badawczych – doświadczeń akademickich badaczy rynku – prof. dr hab. Zofia Kędzior, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych, mgr Izabela Pospiech, mgr inż. Bogusław Woźniak, Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi
- Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów – przykład zastosowania w jednostce B+R, dr inż. Włodzimierz Boroń, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG-Katowice
- Promocja instytucji naukowej poprzez działalność Archiwum (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie) , dr Anna Krzemińska, Instytut Farmakologii PAN w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Nowe technologie internetowe - social media w promocji nauki i badań – Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Direktor OS3 Mulimedia
- Media relations instytucji naukowej i badawczej – dr hab. Jacek Barlik, Woodstock Leasor Warsaw
- Tworzenie kampanii marketingowej na rynki zagraniczne – Przemysław Bogdanowicz, Dyrektor Kreatywny agencji BBDO Warszawa

Szczegółowe informacje o Konferencji znajdują się w Internecie pod adresem: http://www.ilot.edu.pl/minib

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Jak zarabiać na E-mergencji? - Szkolenie autorskie Ardeum.pl

Twoje pierwsze pytanie: „Co to, do diaska, jest E-mergencja?”

Emergencja to takie połączenie elementów, które daje efekt jakościowo lepszy, niż suma składników. Dzięki niej suma małych działań daje nadspodziewane efekty. Dzięki niej 10 plus 20 daje 60. Dzięki niej z małym budżetem można osiągnąć wielkie rzeczy. Prowadząc Ardeum.pl wielokrotnie przekonaliśmy się, że marketing w Internecie jest emergentny – a właściwie E-mergentny, jak postanowiliśmy to nazwać.

E-mergencja, jak domyślasz się, to użycie różnorodnych narzędzi marketingu internetowego, tak by wspierały się nawzajem. Twój klient nigdy nie posługuje się jednym narzędziem. Twój sukces nigdy nie zależy o jednego elementu.

Twoje drugie pytanie: „Kim właściwie jesteśmy?”

Jeżeli czytujesz blog Ardeum.pl, nie musimy Ci się przedstawiać. Wystarczy, że powiemy, że jesteśmy jego autorami i będziesz miał pojęcie, z kim rozmawiasz. Jeżeli nie miałeś z nami przyjemności: jesteśmy specjalistami od zintegrowanego marketingu, którzy nie kryją się ze swoim know-how, a wręcz przeciwnie: dzielimy się wiedzą z wszystkimi zainteresowanymi. Teraz postanowiliśmy dzielić się nią face-to-face na szkoleniach, które

Teraz zapytasz: „Co za szkolenie? Gdzie i kiedy?”

By posługiwać się kompleksowo wieloma narzędziami trzeba je poznać. Proponujemy, więc intensywne jednodniowe szkolenie pt. „E-mergentny marketing internetowy” - nasz autorski „crash course” z marketingu internetowego, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Poczynając od końca listopada, będziemy wizytować większe miasta: Warszawę, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łódź, Rzeszów, Lublin. Nie musisz się zastanawiać „CZY dotrzemy do Ciebie” tylko „KIEDY”?

Więcej o szkoleniu dowiesz się na naszej stronie, tam też możesz dokonać rezerwacji. Zapraszamy.

Agencja Marketingowa Ardeum.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek



E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa


Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy

PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?

Lunch
Popołudnie Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)



Dzień 2 „Firma w Internecie”
Cel Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?
Lunch
Popołudnie Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A

Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.

TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.

Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.plIzabella Kapuściak edytował(a) ten post dnia 02.11.10 o godzinie 10:37
Karolina A.

Karolina A. współwłaściciel Domu
Estery - edukacja
seksualna,
duchowa...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

DIGITAL MANAGER - wszystkowiedzący multimedialny szef
Zapraszam na szkolenie

DIGITAL MANAGER czyli co może Twój laptop - warsztat dla szefów

13-14 grudnia 2010 r. Warszawa

* Czy wiesz, że w Twoim, podłączonym do internetu, laptopie kryją się możliwości, dzięki którym zwiększysz potencjał swojej firmy i uzyskasz do niego niczym nieograniczony dostęp?
* Czy chciałbyś poznać narzędzia, które pozwolą Ci w twórczy i swobodny sposób zarządzać swoją firmą?
* Czy wiesz, że z większości tych innowacyjnych narzędzi możesz korzystać za darmo, wspierając tym samym rozwój społeczności biznesowej wolnej od dyktatu wielkich koncernów?

Na naszym szkoleniu “Digital Manager - czyli co może twój laptop” chcemy Was przekonać, że za pomocą własnego laptopa możecie stworzyć własny system kreatywnego zarządzania swoim zawodowym i prywatnym życiem.

Chcemy was nauczyć, jak do tego celu wykorzystać darmowe lub niedrogie narzędzia dostępne w internecie.

Pokażemy, jak nadać zupełnie nową jakość kontaktom z Waszymi Klientami, Współpracownikami czy Zleceniodawcami.

Nauczymy Was obsługi internetowych narzędzi (takich jak produkty Google), których nieograniczone możliwości mogą zmienić na zawsze Wasz sposób pracy.

Zyskacie kontrolę nad Waszym przedsiębiorstwem.

Będziecie mieć stały dostęp do tego, nad czym pracujecie, do wszystkich projektów, dokumentów i zdań, którymi zajmujecie się Wy oraz Wasi Współpracownicy. Będziecie mogli, z każdego miejsca na świecie obserwować co, w każdej chwili dzieje się w Waszej firmie.

Uwierzcie nam, wielu pasjonatów na całym świecie codziennie pracuje nad tym, aby innym pasjonatom udostępniać narzędzia, które mają ułatwić im życie.

My chcemy Was nauczyć, jak korzystać z narzędzi, które zmienią Wasz laptop w magiczna szkatułę. Złamiemy dla Ciebie tajny kod zarządzania firmą w sieci.

Wstąp do Tajemnej Szkoły Multimediów! więcej http://digitalmanager.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do