Andrzej Mańka

Andrzej Mańka New Business
Development

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

14 października 2010 roku w Warszawie w Sali Balowej Ziemiaństwa Polskiego Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego przy ul. Kopernika 30 odbędzie się pierwsze w Polsce seminarium „Film dla Biznesu” http://www.filmdlabiznesu.pl

Celem seminarium jest wszechstronne zaprezentowanie filmu jako skutecznego narzędzia komunikacji, marketingu, PR i biznesu.
I edycja Film dla biznesu adresowana jest przede wszystkim dla branży turystycznej i HoReCa.

Na seminarium „Film dla biznesu” odpowiemy na wiele istotnych dla biznesu pytań, m. in.
• Dlaczego film jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym.
• Dlaczego film jest idealnym narzędziem komunikacji.
• Jak wykorzystując film zwiększyć zyski firmy.
• Jak zrealizować film, który umożliwi pozyskanie klientów.
• Jak wykorzystując potencjał filmu zbudować potężne grono lojalnych klientów.
• Jak samodzielnie stworzyć własny dział multimediów.
• Skąd wziąć dobry pomysł, jaka jest droga od scenariusza do realizacji filmowej, czyli jak powstaje film dla biznesu.
• Jakie są najskuteczniejsze gatunki filmu dla biznesu.
• Kiedy nie warto realizować własnych materiałów filmowych.
• Jakie są metody minimalizowania kosztów produkcji filmowej bez obniżania ich jakości i skuteczności.


Szczegółowe informacje n/t seminarium „Film dla biznesu” znajdują się w serwisie internetowym http://www.filmdlabiznesu.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

SKUTECZNY E-MARKETING FARMACEUTYCZNY Rx


Obrazek


ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU:
http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/475

Musicie tam być.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Karolina Dulnik:
Karolina Dulnik:
Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL

Uzupełniając informację pakiet szkoleniowy obejmuje:
- dwie przerwy kawowe i lunch każdego dnia
- materiały drukowane
- dyplom ukończenia szkolenia
- 1 godzinę konsultacji telefonicznych w ciągu miesiąca po zakończeniu szkolenia
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu


Obrazek

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.

Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości 300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online

Obrazek


Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę

***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.

Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.

Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online

***
Jak rezerwować miejsce?

Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766

***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach

2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji

3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM

11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics

5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu

13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM

7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich

15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO

9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)

*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom

***
Czas, Miejsce i Dojazd

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.

Obrazek


Sala szkoleniowa

Obrazek

W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.


Mapa Dojazdu


Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr Guziur
Michał Gaca

Michał Gaca GSWO, Oddział
Regionalny PZU/PZU
Życie SA w Warszawie

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty


Obrazek


MM Conferences SA zaprasza na konferencję

EFEKTYWNY MARKETING DZIECIĘCY

10 -11 czerwca 2010, Hotel InterContinental, Warszawa,

Kluczowe zagadnienia:

- Nowe skuteczne kanały dotarcia do młodego konsumenta
- Praktyki marketingowe a odpowiedzialność biznesowa
- Narzędzia, techniki i trendy – jak stworzyć reklamę idealną?
- Wirtualne dzieci w konsumpcyjnym świecie
- Aspekty prawno-etyczne kampanii dziecięcych
- Miejsce oraz rola edukacji, zabawy i konkursu w działaniach sprzedażowych
- Zarządzanie portfelem młodego konsumenta

Program

Kontakt
Magdalena Jakubowska
tel.:+48 22 379 29 03
m.jakubowska(at)mmcpolska.pl

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.13 o godzinie 20:10
Patrycja Rabińska

Patrycja Rabińska PR dla rynku
nieruchomości i
budownictwa

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

zapraszam serdecznie na serię warsztatów - Zwiększ skuteczność marketingu i sprzedaży na rynku nieruchomości!

W ciągu ostatnich miesięcy konkurencja na rynku mieszkaniowym w większym niż dotychczas stopniu objęła obszary komunikacji marketingowej i sprzedaży. Dotychczasowe działania marketingowe przestały wystarczać, a deweloperzy zaczęli korzystać z coraz bardziej zaawansowanych i nowoczesnych form promocji. Skuteczność komunikacji zależy w dużym stopniu od wiedzy, umiejętności i kreatywności osób zajmujących się marketingiem oraz (bardzo często) odwagi ich przełożonych. Skuteczna sprzedaż mieszkań coraz bardziej świadomym klientom wymaga również podniesienia standardów oraz umiejętności sprzedażowych w zespole handlowych.

Z myślą o osobach i firmach deweloperskich, które chcą doskonalić swoje kompetencje w tym zakresie, Premedium organizuje

Warsztaty z marketingu i sprzedaży na rynku nieruchomości

Szkolenia poprowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Warsztatowa metoda prowadzenia szkoleń pozwala przećwiczyć nabyte umiejętności w praktyce.

Partnerem Merytorycznym warsztatów jest firma redNet Media.

Program letniej edycji warsztatów obejmuje następujące tematy:
Public Relations na rynku mieszkaniowym (13 lipca)
Internet w promocji nieruchomości (20 lipca)
Skuteczna reklama na rynku mieszkaniowym (24 sierpnia)
Efektywne wystawiennictwo na targach nieruchomości I (3 sierpnia)
Efektywne wystawiennictwo na targach nieruchomości II (10 sierpnia)
Zarządzanie relacjami z klientami na rynku nieruchomości (31 sierpnia)
Skuteczny sprzedawca I (27 lipca)
Skuteczny sprzedawca II (10 sierpnia)
Zarządzanie działem sprzedaży (17 sierpnia)
Zobacz szczegóły http://www.premedium.pl/index.php/szkolenia/

OFERTA FIRST MINUTE! Udzielamy 10% rabatu osobom, które zgłoszą i opłacą udział w szkoleniach do 2 lipca. Aby skorzystać z promocji wystarczy w formularzu zgłoszeniowym w rubryce Rabat wpisać kod FMPMN.

Bądź na bieżąco - śledź nas na http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Marketing-Ni...
Poleć szkolenia swoim kolegom, podwładnym, szefom
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych z zakresu promocji i kreowania wizerunku firmy w Internecie.

Internet PR - jak budować wizerunek firmy w Internecie
30 czerwca, Warszawa

Program szkolenia:

1. Znaczenie Internetu dla działalności Public Relations - fakty i mity
• PR on-line a PR tradycyjny
• Unikatowe cechy Internet PR
• Typy projektów Internet PR

2. E-media relations - komunikacja z dziennikarzami poprzez Internet
• Rynek mediów on-line
• News prasowy w Internecie - jak pisać, jak i do kogo wysłać?
• Dziennikarz on-line - jak dziennikarze wykorzystują Internet?
• Tips & Tricks komunikacji z mediami on-line

3. Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej
• Serwis www - jak optymalnie realizować funkcję wizerunkową strony www?
• Firmowanie treści (sponsoring serwisów i działów)
• Dostarczanie treści (artykuły sponsorowane, sekcje firmowe, co-branded content, e-biuletyny)
• Komunikacja dwustronna (czaty sponsorowane, wypowiedzi publiczne, komunikatory internetowe)
• Promowanie treści (narzędzia wspierające Internet PR)
• Wywoływanie zaangażowania (product placement, konkursy, blogi, moblogi, podcasty marketing wirusowy)

4. Narzędzia Internet PR w komunikacji wewnętrznej
• Wizerunkowa rola Intranetu - narzędzia i funkcje
• Cykliczna komunikacja wewnętrzna za pomocą e-biuletynów

5. Społeczności internetowe i narzędzia Web 2.0
• Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla wizerunku marki
• Identyfikacja społeczności oraz ich tworzenie
• Liderzy opinii - znaczenie marketingowe
• Blogi, mikroblogi, podcasty i wideocasty w służbie PR

6. Zarządzanie projektem Internet PR
• Prowadzenie projektów Internet PR
• Monitoring treści w Internecie
• Mierzalność działań PR w sieci

Koszt uczestnictwa: 790 PLN

Formularz zgłoszenia

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
5-6 lipca, Warszawa

Program szkolenia:

Dzień I - 5 lipca

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 6 lipca

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internautów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

”Promocja sprzedaży produktów i usług w praktyce”
20 lipca Warszawa , Czas: 9:00 - 17:00

O szkoleniu:
Umiejętne wykorzystanie instrumentów z zakresu promocji masowej jest obecnie jednym z podstawowych czynników sukcesu firm. Do instrumentów tych najczęściej zalicza się reklamę, PR oraz promocję sprzedaży. Przekazując informację przy wykorzystaniu tych form komunikacji nadawcy przekazów pozycjonują produkty w umysłach konsumentów, zwiększając tym samym świadomość istnienia marki. Reklama i PR wykorzystują podstawowe media i nośniki - za ich pośrednictwem przekaz w sposób bezosobowy dociera do nadawcy. Nieco inny charakter ma promocja sprzedaży - obejmuje zespól instrumentów tworzących dodatkowe i nadzwyczajne bodźce o charakterze ekonomicznym i psychologicznym, zwiększające stopień atrakcyjności nabywcy i podwyższając skłonność jego zakupu.
Nagrody, loterie, próbki, kupony, obniżki cen, premie. Coraz wyższy poziom działań konkurencji sprawia, że coraz trudniej zwrócić uwagę klienta na określony produkt w miejscu sprzedaży. Rywalizacja zmusza do szukania wciąż nowych i kreatywnych rozwiązań. Dlatego też, program warsztatów daje kompleksowy wgląd w możliwości działania w tym zakresie, tak aby móc dokonywać najsłuszniejszych wyborów.

Cele szkolenia:
Celem głównym szkolenia jest kompleksowe wyposażenie uczestników w narzędzia związane promocją sprzedaży.

Cele szczegółowe:
 poznanie mechanizmów działania psychologicznych mechanizmów działania konsumentów
 zapoznanie się z nową koncepcją marketingu-mix
 poznanie podstawowych celów promocji
 nabycie umiejętności wyznaczania celów promocji
 poznanie zasad wyznaczania timingu dla promocji
 poznanie zasad tworzenia harmonogramów kampanii promocyjnych
 poznanie zależności wartości a ceny w zarządzaniu marką
 poznanie zasad wdrażania promocji sprzedaży praktyce
 poznanie technik i narzędzi wykorzystywanych w promocji sprzedaży
 poznanie przykładów akcji promocyjnych
 poznanie podstawowych zasad i regulacji podatkowych w zakresie promocji sprzedaży.

CENA:
980 zł brutto
Każda druga zgłoszona osoba z firmy płaci za to szkolenie tylko 1zł!

TRENER:
SYLWIA ROGALA
Trener biznesu, coach oraz doradca z zakresu projektowania programów rozwoju pracowników w organizacjach. Doświadczenia zawodowe zdobyła pracując w agencjach marketingowych oraz reklamowych, gdzie jako Account Manager realizowała projekty sprzedażowe z zakresu komunikacji marketingowej współpracując przede wszystkim z korporacjami z sektora FMCG.
Jako coach, prowadzi indywidualne sesje coachingowe wspierające realizację celów osobistych i zawodowych, poprawę kompetencji niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w organizacji pracując z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz realizując projekty team-coachingâ?Towe. W swojej praktyce dużą uwagę przykłada do etyki i standardów związanych z zawodem coacha.
Przez lata swojej praktyki zawodowej z sukcesem współtworzyła oraz zrealizowała projekty szkoleniowo- doradcze z takimi firmami jak: Centralwings, Comarch, Novol, Aegon, Johnson&Johnson.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Program szkolenia:
1. Dlaczego wzrasta zainteresowanie promocją sprzedaży?
2. Klienci i ich zachowania
 Mechanizm psychologiczny promocji sprzedaży a specyfika różnych grup konsumenckich
 Podatność poszczególnych grup konsumentów na formy promocji sprzedaży.
3. Nowa koncepcja marketingu mix, a mix promocyjny.
4. Umiejętność wyznaczania celów promocyjnych
 10 podstawowych celów promocji
 Cele promocji konsumenckich oraz różnice między promocją a komunikacją marki.
5. Kiedy organizujemy promocję sprzedaży
 timinig a kalendarz działań promocyjnych.
6. Zarządzanie marką w pigułce â?" wartość a cena.
7. Jak wdrożyć promocję sprzedaży?
 planowanie
 budżetowanie
 koordynowanie i monitorowanie
 komunikacja i logistyka.
8. Techniki i narzędzia wykorzystywane w promocji sprzedaży
 Promocje podnoszące stopień atrakcyjności produktu
 Promocje cenowe
 Gotowe oferty
 Promocje łączone
 Promocje z upominkami
 Promocje z możliwością wygranej.
9. Kreatywność w promocji sprzedaży
 Najskuteczniejsze formy promocji sprzedaży â?" metody przestarzałe kontra nowe trendy i technologie.
10. Przykłady akcji promocyjnych.
11. Regulacje podatkowe w zakresie wydatków promocyjnych.

Kontakt:
izabella.kapusciak@alfianco.pl
tel.: 22-720-27-32
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

”NEW PRODUCT DEVELOPMENT - czyli o tym jak wprowadzić nowy produkt na rynek”

15 lipca , Warszawa , Czas: 9:00 - 17:00

Opis szkolenia:
Każda firma w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie musi reagować na nowe potrzeby klientów. Wprowadzanie do oferty nowych produktów oraz usług pozwala na utrzymanie lub podniesienie sprzedaży na zmieniającym się rynku. Jednak nowy produkt czy usługa nie zawsze przekładają się na sukces. W 2005 r. na rynki światowe weszło ponad 156 tys. nowych produktów, co oznacza, że co trzy minuty pojawiło się w sklepach coś nowego. Z samej grupy produktów konsumpcyjnych odpada 52% nowych marek i 75% indywidualnych artykułów.
Dlatego proces wdrożenia musi dobrze przygotowany i wspierany przez całą organizację. W czasie szkolenia poznacie Państwo metodologię wprowadzania produktów na rynek i przećwiczycie ją na przykładach. Skupimy się głównie na procesie wdrożenia już istniejących na rynku produktów (np. pozyskiwanych od wyspecjalizowanego producenta) oraz na procesie generowania i wdrażania usług towarzyszących produktowi.
Szkolenie jest skierowane dla przedstawicieli firm handlowych oraz usługowych.

Cele szkolenia:
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie w stanie:
 wymienić etapy wprowadzania produktu na rynek
 kierować procesem rozwoju produktu â?" od pozyskania produktu do wprowadzenia go na rynek
 przeprowadzić analizę potrzeb klientów
 przeprowadzić analizę rynku dla danego produktu
 stworzyć strategię marketingową
 stworzyć budżet sprzedażowy i kosztowy wdrożenia produktu na rynek
 wykonać analizę sprzedaży produktu

CENA:
980 zł brutto
Każda druga zgłoszona osoba z firmy płaci za to szkolenie tylko 1zł!

TRENER:
Marta Eichstaedt
Trener praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu tworzenia i wdrażania strategii działania w branżach B2B; marketingu i sprzedaży w branżach B2B oraz zarządzania personelem, w szczególności dla kierownictwa niższego i średniego szczebla.
W czasie swojej kariery zawodowej pracowała w międzynarodowych przedsiębiorstwach Lafarge Gips Polska oraz Schneider Electric Polska oraz w polskiej firmie Elektromontaż Poznań S.A. Obszarami jej działania były marketing i zarządzanie strategiczne. Przygotowywała i wdrażała strategie marketingowe oraz strategie dla jednostek biznesowych. Prawie 8 lat zarządzała zespołami.
Absolwentka wydziału zarządzania i marketingu na warszawskiej SGH oraz germanistki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada certyfikat Postgraduate Diploma in Marketing,â?ť wydany przez Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Ukończyła także Szkołę Trenerów Biznesu MATRIK oraz kurs trenerów szkoleń online. Posiada certyfikat â?žPractitioner NLPâ?ť
Interesuje się prowadzeniem szkoleń on-line i intensywnie kształci się w tym kierunku.

Kontakt:
izabella.kapusciak@alfianco.pl
tel.: 22-720-27-32
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne
29-30 lipca, Warszawa

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów ("przed"/"po"), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, księgi identyfikacji wizualnej, błędy i wpadki, szablony briefów (brief dla agencji i brief kreatywny), pomysły, słowniczek...

Korzyści ze szkolenia:

• Efektywniejsza współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami.
• Zwiększenie kompetencji i samodzielności działu marketingu dzięki przybliżeniu umiejętności projektowania i tworzenia i przygotowania do druku.

Grupa docelowa:

• Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu.
• Przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem materiałów reklamowo-promocyjnych.
• Osoby zainteresowane grafiką wykorzystywaną w komunikacji marketingowej oraz zagadnieniami DTP (desktop publishing).

Cele szkolenia:

• Poznanie zagadnień dotyczących estetyki w komunikacji marketingowej.
• Poznanie zagadnień związanych z projektowaniem, przygotowaniem do druku i drukiem.
• Przybliżenie specyfiki pracy agencji reklamowej, studia DTP i drukarni w celu efektywniejszej kooperacji.


Program:

Dzień I

1. Wstęp

• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Z kogo śmieją się w agencjach... i dlaczego z marketingowca?
• Damy radę! Co możemy zrobić sami?

2. Podstawy

• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy, sitodruk): zalety, ograniczenia
• co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia. ĆWICZENIE.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Rozpoznanie - kim jest mój Klient? ĆWICZENIE.

3. Technikalia

• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Ludzie z agencji...
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie ośmieszaj się! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki
• Eureka! Nie wszyscy używają Corela
• Narzędzia agencji: programy (Photoshop, Illustrator, Indesign, Corel, Quark) i rodzaje plików (PSD, AI, EPS, CDR, TIFF, JPG, GIF...)
• Korzystanie z banków zdjęć.
• Brief: rodzaje, zawartość, błędy. ĆWICZENIE: "wstecz".
• Jak (nie) utrudniać pracy agencji (i sobie).

4. Skład

• Planowanie publikacji: cel, odbiorca, dlaczego ma po to sięgnąć? pożądana reakcja, punkty zetknięcia z odbiorcą. 6 kroków do sukcesu.
• Dobry projekt: makieta, wyróżnienia, akcenty, układ tekstów i tytuły, tabele, kolory.
• Przyjrzyjmy się: ulotka, gazetka, slajdy, raport i oferta.

5. Pomoce

• Inspiracje, pomysły, podpowiedzi.

Dzień II

1. Pracujemy z grafiką wektorową. Corel jest łatwy – czas to pieniądz – oszczędzaj czas pracując szybciej.

• Główne opcje programu,
• Szybkie dostosowanie programu do własnych potrzeb,
• Przydatne skróty podczas pracy z Corelem,
• Ustawienia koloru w Corelu
• Rozdzielczość w Corelu
• Najczęściej wykorzystywane opcje: tworzenie obiektów, praca z tekstem, grupowanie, łączenie, spawanie, przycinanie
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami DTP: eksport, import przygotowanie materiału do druku.
• Ćwiczenia: rysujemy nieregularne kształty; odręcznie wektoryzujemy logo (doskonała metoda nauki krzywych Beziera, węzłów, kształtowania linii i obiektów); projektujemy wizytówkę, symbol graficzny, plakat; pracujemy z tekstem artystycznym; tworzymy efektowne zaproszenie)

2. Pracujemy z bitmapami Photoshop jest skuteczny – doskonałe narzędzie bez tajemnic.

• Główne opcje programu,
• Narzędzia,
• Przydatne skróty,
• Ustawienia koloru w Photoshopie
• Rozdzielczość w Photoshopie
• Najczęściej wykorzystywane opcje: selekcja, korekcja, usuwanie efektu mory, praca z tekstem, precyzyjne wycinanie, wybrane efekty specjalne
• Warstwy,
• Optymalizowanie rozmiaru obrazu,
• Eksport - o czym warto pamiętać?
• Import obiektów do Photoshopa.
• Ćwiczenia: selekcja; wycinanie nieregularnych kształtów; poprawianie parametrów obrazu (jasność, kontrast); zapisywanie obrazów do używanie w Internecie; stosowanie efektów, filtrów.

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Public relations w sytuacji kryzysowej, Warszawa, 26.08.2010 r.

Program szkolenia i aktualne promocje

Szkolenia public relations


Kontakty z mediami, Warszawa, 27.08.2010 r.

Program szkolenia i aktualne promocje

Szkolenia public relations


Wewnętrzne public relations, Warszawa, 30.08.2010 r.

Program szkolenia i aktualne promocje

Szkolenia public relations
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Organizuję szkolenie z zakresu wykorzystania internetu w promocji NGO i akcji społecznych, skierowane głównie do pracowników III sektora.

Szkolenie pt. "Jak efektywnie wykorzystywać Internet w promocji organizacji pozarządowej?" odbędzie się w Poznaniu 27 września (poniedziałek).

Tu można pobrać pełen program szkolenia oraz kartę zgłoszenia.
Kasia S.

Kasia S. ACTIVE MINDS

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

KONKURS goldenline!
http://www.goldenline.pl/spotkanie/komunikacja-asertyw...

Komunikacja - Asertywność - Autoprezentacja

...Czy zastanawialiście się kiedyś, jak łatwo i bezpośrednio przychodziła Wam komunikacja w dzieciństwie? Byliśmy wolni od jakichkolwiek barier, jak czyta karta.
Jednak w toku społeczeństwa utraciliśmy ten wielki dar, jakim jest
...komunikowanie swoich potrzeb, przedstawianie własnych opinii.

Zastanowiło Was to, czy można wrócić do tego naturalnego i skutecznego sposobu komunikowania się z ludźmi? Czy można pobudzić ten naturalny talent? By nasza komunikacja była skuteczniejsza?

W Active Minds uważamy, że nauczymy Cię rozmawiać z innymi ludźmi i słyszeć co mówią.

Proponujemy szkolenie, które pomoże Ci:
- Słyszeć w pełni, a nie tylko słuchać innych ludzi.
- komunikować się z innymi ludźmi. Przywróci swobodę naturalnego mówienia o tym, czego potrzebujesz.
- wyrażać swój sprzeciw i swoją opinię, czyli wzmocni postawy asertywne
- dowiesz się także, co przekazujesz za pomocą mowy ciała, i jak to kontrolować.
- nabierzesz pewności siebie jeśli chodzi o autoprezentację i wystąpienia publiczne.

Są i minusy:

- będziesz pod stałą obserwacją swojego trenera. Powiemy Ci jakie masz mocne, a jakie słabe strony komunikowania i autoprezentacji. Dzięki temu skupisz się na poprawieniu odpowiednich cech.
- w trakcie warsztatu będzie również nieco teorii. Ale to tak jak z samolotem: najpierw trzeba poznać konstrukcję skrzydła, by móc wykorzystać ją do lotu.
- później - praktyczne zastosowania. Materiały szkoleniowe możesz zabrać do domu więc nie ma potrzeby notowania, skupiasz się na doskonaleniu siebie i ćwiczeniach
- nie wyśpisz się ani w sobotę ani w niedzielę, bo zaczynamy o 10:00 i nie pozwalamy zasnąć do 17:00.
- W razie niskiego ciśnienia ratuje nas obowiązkowa przerwa kawowa z poczęstunkiem

Szkolenie trwa 14 godzin w ciągu 2 dni, więc warto zarezerwować na nie weekend 04 - 05 września 2010 już teraz.

Koszt to 199 zł za pełne dwudniowe szkolenie

Posłuchaj nas: Ludzie Cię zrozumieją a ty usłyszysz, co naprawdę do Ciebie mówią.

Zapisz się e-mailowo na adres:
kontakt@rozwoj-osobisty.com


Obrazek
Radosław Balwierz

Radosław Balwierz dr n. farm. / trener
/ wykładowca
akademicki

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Uwolnij swoją KREATYWNOŚĆ

Obrazek

Aby się zapisać wypełnij formularz na stronie NLP-International

Prawdziwa siła rozumienia polega na tym, żeby nie dopuścić do skrępowania naszej wiedzy przez to, czego nie wiemy. Ralph Emerson

Obrazek

Dzięki prostej wiedzy i kilku krótkim ćwiczeniom wiele osób zwiększa potencjał kreatywnego myślenia nawet o 1000%. Mawia się iż: Potrzeba matką wynalazków a może czas by to zmienić ?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że ktoś w Twoim otoczeniu nagle wpadł na fantastyczny pomysł, bądź rozwiązanie jakiego Ty (wydawało by się) nigdy byś nie wymyślił? I zadawałeś sobie wówczas to pytanie: dlaczego ja tego nie wpadłem.

Czy zdarzają Ci się sytuacje w których brak Ci nowych idei, pomysłów, rozwiązań, zupełnie nie wiesz co powiedzieć lub zrobić ?

Ile razy wpadłeś na jakiś pomysł, a potem mówiłeś do siebie: eeeee to nie to, moi koledzy są bardziej kreatywni ode mnie - to nie przejdzie.

A być może zdarzało Ci się podziwiać różne osoby za niekonwencjonalny, nielinearny, wyłamujący się ze wszystkich schematów sposób myślenia.

Jeżeli tak ? Czas to zmienić, a ten kurs Ci w tym pomoże!

Gotowy na zwiększenie swojego potencjału? Świetnie!!!

Obrazek

Zapisz się już teraz i odkryj tajniki kreatywności
Aby się zapisać wypełnij formularz na stronie NLP-International


Czego się nauczysz oraz kim będziesz po naszym kursie oraz zastosowaniu się do jego rad?

Zrozumiesz czym jest kreatywność.

1. Uświadomisz sobie w jakich sytuacjach kreatywność jest szczególnie przydatna.
2. Dowiesz się jak wyćwiczyć swoją kreatywność
3. Będziesz potrafił wymyślać coraz to nowe pomysły, na które większość osób z pewnością by nie wpadła. Teraz to one będą Ci zazdrościć
4. Będziesz w stanie z łatwością wymyślać nowe skuteczne a dotąd niespotykanie rozwiązania niemalże każdego problemu.
5. Nauczysz się technik pracy grupowej i będziesz wiedział jak tworzyć naprawdę twórcze pomysły przy synergicznej pracy wszystkich członków grupy.

Dodatkowo!

1. Dostaniesz od nas kilka naprawdę skutecznych trików umysłowych które nie tylko zwiększą Twoją wydajność, kreatywność , które mogą też podnieść jakość Twojego życia i ogólne zadowolenie.
2. Będziesz się świetnie bawił pracując nad zestawem ćwiczeń, które nie tylko poprawią Twoją kreatywności, ale wpłyną być może na szerszą strefę Twojego życia.
3. Zwiększysz także swoje umiejętności wizualizacji.

Codziennie przez 7 dni będziesz dostawał co raz to nowe ćwiczenia zapewniające odpowiednie przyswojenie materiału oraz rozwój nowej umiejętności. Skorzystaj tego. . . teraz jest odpowiedni moment.
Kto nie podejmuje decyzji ten blokuje swój rozwój H.T. Ecker

Kto wie może po tym kursie szef Cię doceni, dostaniesz podwyżkę albo po prostu ktoś doceni Twoje świeże spojrzenie na dane zagadnienie. Zatem zapisz się już dziś i dołącz do grona ludzi kreatywnych.

Na szkolenie nie musisz się w żaden sposób przygotowywać - miej tylko dobry nastrój, chęć rozwoju i najlepiej poleć je znajomym!

Koniecznie przekaż informację o tym szkoleniu znajomym - niech również się dostaną wartościową wiedzę!

Obrazek

Termin szkolenia internetowego
Codziennie przez 7 dni - 1 email dziennie - w godzinach dogodnych dla Ciebie - po zarejestrowaniu się i potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz emaila z 1 fragmentem kursu

Liczba miejsc jest bezwzględnie nieograniczona!

Inwestycja: tylko 15 minut dziennie

Obrazek

Aby się zapisać wypełnij formularz na stronie NLP-International

Kto przygotował KURS?

Obrazek

Radosław Balwierz - trener Neurolingwistycznego Programowania, założyciel Klubu Rozwoju Osobistego w Sosnowcu oraz współtwórca NLP Business Center, pomysłodawca takich idei jak mójteam czy NLP-Mate, autor książek, produktów DVD i audio.

Obrazek

Norbert Paradowski - trener programowania neurolingwistycznego, coach zmiany osobistej, pasjonat własnego rozwoju, założyciel MójTeam.pl, asystent w Instytucie NLP-International.
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Branding, czyli jak profesjonalnie kreować wizerunek marki
9-10 września, Warszawa

Wprowadzenie:

Twój cel jest jasno określony. Chcesz zbudować silną markę, która odniesie sukces rynkowy. Jednakże z każdym dniem uświadamiasz sobie, że to zadanie jest coraz trudniejsze. Konkurencja nie śpi, a konsument jest coraz bardziej wymagający. Szybko zniechęca się do reklamy, rzadziej bierze udział w promocjach, a do relacji dziennikarskich podchodzi z dystansem. Ty jednak wiesz, że budując markę musisz postawić na obopólną komunikację z konsumentem. Tylko jak tego dokonać?
Warsztaty pozwolą poznać odpowiedzi na te pytania.

Warto wziąć udział, aby dowiedzieć się:

• Co tak naprawdę decyduje o sukcesie marki
• Jak skutecznie budować pozytywny image marki
• Czym kierować się przy wyborze najwłaściwszych działań komunikacyjnych
• Jak planować kampanie komunikacyjne uwzględniające spójność działań reklamowych, promocyjnych i Public Relations
• Jakie są prawa komunikacji – na co warto zwrócić uwagę
• Jak najlepiej wykorzystać wiedzę i doświadczenie marketera i PRowca, aby zdobyć przewagę konkurencyjną dla swojej marki

Dzień I

1. Jak to robią najlepsi – czyli wprowadzenie w świat marek, które odniosły sukces
• co składa się na sukces marki i jakie są warunki konieczne by zastosować Brand Marketing Public Relations
• jak mierzyć kapitał marki – przykłady pomiarów
• czym jest budowanie marki za pomocą narzędzi marketingowych i PR – jakie trendy obserwuje się na rynku polskim i na świecie

2. Jak budować silną markę – czyli jakie czynniki brać pod uwagę
• na co zwrócić uwagę opracowując strategię komunikacyjną marki
• dlaczego plan komunikacji musi być kompleksowy i spójny i obejmować dziedziny marketingu, Public Relations, promocji, trade marketingu, sponsoringu i CSR
• tradycyjne podejście, czyli oddzielenie działań marketingowych od PR – kiedy warto zastosować takie rozwiązanie
• nowoczesne podejście, czyli spójne działania marketingowe, PR, sponsoringowe, promocyjne, trade marketingowe i CSR – kiedy takie rozwiązanie sprawdza się

3. Jak stworzyć strategiczny plan komunikacyjny w praktyce

4. od czego zacząć – podstawy dobrego planu czyli analiza sytuacji, określenie celów i dobór grupy docelowej

5. analiza sytuacji – jak ją przeprowadzić (analiza SWOT, PEST), skąd czerpać informacje i jak wyciągać wnioski

6. jakie stawiać przed sobą cele – dlaczego cele komunikacyjne (marketingowe, PR, trade marketingowe) powinny być mierzalne, co można mierzyć i jak

7. dobór grupy docelowej – korzystanie z dostępnych narzędzi jak TGI, BAV

8. platforma komunikacji, czyli podstawa działań Brand Marketing & Public Relations

9. na co zwrócić uwagę przygotowując plany komunikacyjne wprowadzając nowe marki czy produkty (launch campaign) a co odświeżając markę (rebranding)

10. zasady, które warto znać przy opracowywaniu planów komunikacyjnych- czyli jakich błędów można się ustrzec

11. jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych (podejście ilościowe i jakościowe)

12. realizacja planów komunikacyjnych w praktyce

Dzień II

1. Jak zrealizować plan komunikacyjny
• co brać pod uwagę realizując plan mając ograniczone zasoby (ludzie, środki finansowe i czas)
• jak skutecznie dobierać kanały komunikacyjne przy realizacji działań marketingowych, PR, sponsoringowych czy ambient mediowych
• czy kreatywność jest ważna i kiedy – jak przyciągnąć uwagę grupy docelowej
• tradycyjne versus nowoczesne narzędzia komunikacji marki – uporządkowanie pojęć (blog, web 2.0, serwisy społecznościowe, grupy dyskusyjne, blue zone, fora dyskusyjne, marketing szeptany, marketing wirusowy, komunikatory oraz fenomeny: youtube, myspace, blip, facebook, technorati, i inne)
• kiedy zastosować niestandardowe środki: kiedy przychodzi czas na ambient media, eventy, happeningi
• co warto wiedzieć o product placemencie i sponsoringu – praktyka i uwarunkowania prawne tych działań

2. Jak sprawić by media chciały pisać o naszej marce
• co interesuje dziennikarzy prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych – czyli jakie są potrzeby informacyjne mediów
• co powinieneś wiedzieć o dziennikarzach zanim rozpoczniesz współpracę z nimi – czyli jakie media mają prawa i obowiązki
• jak przygotować się na spotkanie z dziennikarzem
• do których dziennikarzy kierować informacje prasowe
• wiarygodność mediów – czy świat kreowany przez media jest prawdziwy, o czym należy pamiętać
• kiedy jest czas na działania Media Relations – kolejność działań marketingowych, PR, sponsoringowych
• jak przygotować tzw. press kity – materiały informacyjne, zdjęcia, próbki
• podstawowe narzędzia Media Relations – czyli kiedy zwoływać konferencje prasowe a kiedy wysyłać mailingi z komunikatami prasowymi, kiedy można zainicjować wywiad

3. Kto tak naprawdę buduje markę?
• pracownicy firmy – czyli rola marketerów, PRowców – inicjatorów działań i koordynatorów
• ambasadorzy marek, czy zaangażowanie gwiazd zawsze przekłada się na popularność marki i jej wyniki sprzedaży
• Prosumenci a liderzy opinii – kim są i jak działają oraz dlaczego mają tak duży wpływ na konsumentów i ich decyzje zakupowe
• case study Rimmel, BZWBK – analiza wycinków prasowych kampanii wykorzystującej gwiazdę, czyli o czym naprawdę piszą media

4. O czym jeszcze warto pamiętać
• ocena podjętych działań i osiągniętych wyników – dlaczego każda kampania powinna być oceniona, jakie kryteria oceny trzeba brać pod uwagę (jakościowe i ilościowe)

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Karolina Norbik

Karolina Norbik Student, Wyższa
Szkoła Europejska
im. ks Józefa
Tischnera...

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Szkolenie Marketing w sieci

Na WSE im. Tischnera w Krakowie trwa rekrutacja do II edycji szkolenia.
Realizowane jest w ramach projektu "MMMP@ - Małopolskie Małe i Mikroprzedsiębiorstwa w Sieci", obejmuje 80-godzinny cykl zajęć, 4 godziny indywidualnych konsultacji eksperckich, 4 godziny czatów, dostęp do podręczników, dostęp do platformy edukacyjnej BlackBoard i kursów e-learningowych.
Adresowane są do osób zatrudnionych w mikro- i małych przedsiębiorstwach działających na terenie województwa małopolskiego.
Edycja II. odbędzie się w okresie wrzesień-październik 2010 r. (zajęcia w soboty i niedziele), zaś edycja III. - w okresie październik-grudzień 2010 r. (zajęcia w piątki).
Szkolenie jest w 80% dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Więcej informacji znajduje się na oficjalnej stronie http://tytan.wse.krakow.pl/MMMP
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe...

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak zabrac się do pisania, podkreslać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy.

Jeśli jako copywriter uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 22:38
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia PR i marketing - oferty

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP DLA DZIAŁU MARKETINGU

- WARSZTATY KOMPUTEROWE

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Krzywe, spady, warstwy, szparowanie, twarda spacja,
• Łamy a kolumny, logo a logotyp - poznaj różnice.

PRAKTYKA!
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
• Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 30.09 - 1.10 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 22:37

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do