Temat: Szkolenia Last Minute
Jeżeli...
• Na myśl o wykonaniu telefonu do Klienta Twój puls przyśpiesza;
• Zbyt często słyszysz „Nie” zanim w ogóle powiesz o co chodzi;
• Klienci nie chcą ze Tobą rozmawiać;
• Nie wiesz co zrobić, żeby przynajmniej wysłuchali propozycji do końca;
• Nie wiesz co więcej możesz zrobić, by podnieść skuteczność swoich rozmów;
• Zastanawiasz się jak zainteresować klienta swoim produktem/usługą przez telefon;
• Szukasz sposobów na zwiększenie swojej sprzedaży;
... czytaj dalej, bo nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
Umiejętne wykorzystanie telefonu pozwala zyskać potężne narzędzie nie tylko do kontaktów z naszymi klientami, ale również narzędzie sprzedażowe. Szkopuł jest jednak taki, że tak jak rozmowa handlowa z klientem face to face, tak i rozmowa telefoniczna rządzi się swoimi prawami. Wymaga ona od nas dodatkowych kompetencji i umiejętności, których opanowanie zapewni maksymalnie wykorzystanie telefonu do wzrostu sprzedaży naszych usług lub produktów.
Po szkoleniu będziesz wiedział:
• Jak od A do Z poprowadzić rozmowę handlową opartą o jedną z najbardziej skutecznych metod sprzedaży spin selling;
• Co jest niezbędne do prowadzenia efektywnej telefonicznej rozmowy handlowej;
• Jak budować dobrą relację z klientem przez telefon;
• Jak rozpoczynać rozmowę z klientem omijając początkowy opór;
• Jak zbadać prawdziwe potrzeby i interesy klienta;
• Jak w trakcie rozmowy rozpoznać z jakim typem klienta masz do czynienia oraz jak dostosowywać do niego sposób prezentacji;
• Czym jest a czym nie jest język korzyści w sprzedażowych rozmowach telefonicznych;
• Jak radzić sobie z pojawiającymi się obiekcjami i jak je wykorzystywać do osiągnięcia celu;
• Jak skutecznie finalizować transakcję przez telefon;
Jeżeli jesteś:
• Mikroprzedsiębiorcą samodzielnie prowadzącym rozmowy handlowe;
• Doradcą klienta;
• Pracownikiem działu sprzedaży bądź obsługi klienta;
• Przedstawicielem handlowym;
• Zainteresowany tematyką sprzedaży przez telefon;
… to szkolenie sprawi, że staniesz się bardziej SKUTECZNY
Szkolenie zawiera kompleksowy zestaw informacji, narzędzi oraz technik wykorzystywanych w telefonicznej rozmowie handlowej, ułożonych zgodnie z etapami metody sprzedażowej spin selling. Program ten wzbogacony jest o trening umiejętności – w proporcji 50% wiedzy 50% praktyki. W odróżnieniu od innych tego typu propozycji, szkolenie prowadzi krok po kroku przez każdy z elementów telefonicznej rozmowy handlowej. Wyznacza ramy, które wypełnisz swoimi indywidualnymi treściami.
Program szkolenia:
A. Zbuduj kontakt. Zbuduj relację.
1. Przygotowanie do rozmowy z klientem;
2. Sposób przedstawienia się;
3. Budowanie dobrej atmosfery i relacji;
4. Sposób mówienia o celu. Haki na uwagę – jak to zrobić?;
5. Eliminowanie początkowego oporu lub dotarcie do osoby decyzyjnej
B. Zbadaj grunt. Zbadaj potrzeby.
1. Rodzaje potrzeb;
2. Interesy a stanowiska – różnice;
3. Rodzaje pytań w badaniu potrzeb;
4. Pytania spin selling i ich wykorzystanie;
5. Parafraza i sposób jej wykorzystania;
C. Zbuduj prezentację na stycznych i programie klienta.
1. Fundamenty efektywnej prezentacji – gdzie ich szukać?
2. Prezentacja ogólna i zindywidualizowana – szanse v.s. zagrożenia;
3. Język korzyści – (malowanie słowem, słowa wytrychy);
4. Metaprogramy klientów – jak je rozpoznawać i wykorzystywać?;
5. Przygotowanie klienta do podjęcia decyzji;
D. Zdiagnozuj odmowę i brak zainteresowania
1. Obiekcje prawdziwe i rzekome;
2. Obiekcje a obawy;
3. Sposoby radzenia sobie z obiekcjami;
4. Reakcja na obiekcje
E. Sfinalizuj
1. Pytania domykające i zamykające sprzedaż;
2. 5 skutecznych technik zamknięcia sprzedaży;
3. Czym jest kac pozakupowy i jak mu przeciwdziałać.
BONUS!
Otrzymasz
dwie godziny indywidualnych sesji coachingu poszkoleniowego lub konsultacji (do wyboru), w trakcie których będziesz mógł wyznaczyć swoją ścieżkę rozwoju kompetencji sprzedażowych, skonsultować skrypty rozmów, uzyskać pomoc w rozwiązaniu najczęściej pojawiających się problemów. To wszystko możesz wykorzystać nawet do dwóch miesięcy po szkoleniu!
W ramach szkolenia gwarantujemy:
•
16 godzin szkolenia połączonego z intensywnym treningiem umiejętności;
•
Dwie godziny indywidualnych sesji coachingu lub konsultacji, które możesz wykorzystać do dwóch miesięcy po szkoleniu (wartość 200zł);
• Opiekę merytoryczną dwóch doświadczonych trenerek (patrz niżej);
• Materiały szkoleniowe;
•
Dyplom ukończenia szkolenia;
• Zimne napoje, kawę, herbatę, poczęstunek.
Miejsce szkolenia - Lublin, centrum
Data: 5-6.04.2014
Cena szkolenia:
1. Przy rejestracji do 20 marca - 370zł + VAT
2. Po 20 marca - 400zł +VAT
3. Zgłaszając jednocześnie dwie osoby, zapłacisz 340zł +VAT za osobę!
Trenerzy:
Elżbieta Gierczak - wieloletni manager i trener call center. Ekspert rozwoju zespołów sprzedażowych i organizacji, specjalista w zakresie sprzedaży przez telefon. Realizowała projekty m.in. dla Polkomtel, P4, TPSA, PGE, T-Mobile, Sferia, Netia, Verlag Dashofer, Infor, Bertelsmann. Autorka artykułów publikowanych na portalach branżowych, m.in. salesnews.pl, callcenternews.pl, outrourcingportal.pl. Coach pasjonat. Obecnie w trakcie akredytacji ICF. Absolwentka psychologii KUL, Podyplomowych Studiów dla Trenerów i Coachów Uczelni Łazarskiego, Szkoły Coachów Biznesu Akademii Set oraz Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego.
Małgorzata Kaźmierska – trener praktyk, coach, specjalista zarządzania zasobami ludzkimi, manager. Ponad 1200 godzin szkoleniowych w zakresie rozwoju kompetencji sprzedażowych telemarketerów. Swój styl pracy opiera na partnerstwie, pełnym zaangażowaniu oraz skupieniu na celu. Autorka licznych programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności miękkich oraz programów rozwojowych. Jako manager buduje, rozwija oraz zarządza zespołem sprzedawców. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Podyplomowych studiów dla Trenerów Biznesu i Coachów Uczelni Łazarskiego (program zgodny z wymogami akredytacyjnymi Izby Coachingu). Realizowała projekty m.in. dla Polkomtel, P4, TPSA, PGE, TK Telekom, Home.pl.
Bądź bardziej skuteczny! Rozwijaj się!
Zapraszamy!
Zespół
Emergo Coaching
biuro@emergocoaching.plTen post został edytowany przez Autora dnia 13.03.14 o godzinie 08:55