Temat: Szkolenia Last Minute
W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku ? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki ?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.
Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość
znacznej negocjacji ceny.
Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami
Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu
Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.
Lokalizacja:
Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00 – 18:00
Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl
Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o.
Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm