Inga Bielińska

Inga Bielińska partner zarządzający
Projekt LEVERAGE,
coach zespołów,
tr...

Temat: Szkolenia Last Minute

ICF Oddział Poznań zaprasza!

Jeszcze są miejsca na wyjątkowy warsztat/Learning Forum z Agą Grys, które odbędzie się 21. czerwca. Aga Grys jest coachem na poziomie akredytacji PCC z ogromnym doświadczeniem, które potrafi z łatwością przekazać innym. Jeśli jesteś coachem/trenerem/szkoleniowcem czy też psychologiem i chcesz dowiedzieć się jak PRZEPROWADZIĆ KLIENTA PRZEZ ZMIANY zapisz się jeszcze dziś!

Uwaga: godziny LF zostały zmienione. Wydarzenie odbędzie się w godzinach 17:30 do 21:00.

Zapisy:
http://us5.campaign-archive1.com/?u=9325a8c2d867b3b54f...
Barbara W.

Barbara W. Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej we
Wrocławiu

Temat: Szkolenia Last Minute

Dla wszystkich miłośników nordic walking oraz pasjonatów sportu, ruchu i rehabilitacji!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA HEL, W DNIACH 29-30 CZERWCA, NA KURS INSTRUKTORÓW NORDIC WALKING

Podczas szkolenia będziecie Państwo mieli okazję nauczyć się prawidłowej techniki marszu na poziomie podstawowym i zaawansowanym, poznacie między innymi przykłady ćwiczeń nauczających, koordynacyjnych i korygujących błędy. Kurs obejmuje także naukę biegu z kijkami, poruszania się po zboczach oraz intensywnych form marszu.
Uczestnicy będą nagrywani kamerą cyforwą, dzięki czemu będą mieli okazję przeanalizować swoją technikę z instruktorem. Na zakończenie kursu omawiane będą najczęstsze błędy praktykowane w nordic walking oraz sposoby ich korygowania.

Wszyscy uczestnicy kursu uzyskują tytuł instruktora nordic walking.
Kijki na czas szkolenia zapewnia organizator, jednak osoby, które posiadają swoje kijki, proszone są o zabranie ich na szkolenie.

Czas szkolenia
29 – 30 czerwca 2013

Miejsce szkolenia
115 Szpital Wojskowy z Przychodnią
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
84-150 Hel, ul. Boczna 10
http://www.115szpital.eu/index.php/kontakt

Koszt szkolenia
490 zł

Kontakt do instruktora
Aleksander Wilanowski
Wrocławska Szkółka Nordic Walking "Nord Walk"
tel. 0 696 014 360
info@nordwalk.pl
http://nordwalk.pl
http://sklep-nordwalk.pl
http://www.facebook.com/nordwalkpl


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.06.13 o godzinie 13:12
Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam serdecznie,

Zapraszam Państwa na szkolenia z obsługi pakietu MS Office oferowane przez firmę Excellent.

Pełna oferta na stronie:[url] http://www.ms-office.pl/szkolenia-2/[/url]

Najbliższe szkolenia we Wrocławiu, w promocyjnej cenie:

Temat: MS Excel – Poziom podstawowy
Data: 27-28 Czerwiec 2013
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 224 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom średnio-zaawansowany
Data: 13-14 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 480 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom zaawansowany
Data: 6-7 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 560 PLN netto

Temat: MS Excel – Podstawy VBA
Data: 29-30 Czerwiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 632 PLN netto

Temat: MS Excel – Tworzenie aplikacji w VBA
Data: 13-14 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 720 PLN netto

Temat: MS Excel – Analiza danych finansowych
Data: 1-2 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 312 PLN netto

Kontakt
Maciej Wienke
[email]maciej.wienke@ms-office.pl[email]
+48 888 018 622
http://www.ms-office.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Szanowni Państwo!

Zapraszamy serdecznie na kompleksowe kursy z zakresu ochrony danych osobowych w Krakowie w 2013 roku.

Kurs Administratora Bezpieczeństwa Informacji obejmują dwie części:

I część teoretyczna dwudniowe szkolenie dla Administratora Bezpieczeństwa Informacji, na którym uczestnicy dowiedzą się jak spełniać nowe obowiązki ustawowe odnośnie ochrony danych osobowych, interpretacje GIODO odnośnie rejestracji zbiorów, sposoby zabezpieczenia danych osobowych przedsiębiorców, przykłady rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO, poznają obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

II część praktyczna warsztat: Administrator Bezpieczeństwa Informacji – dokumentacja, jednodniowy warsztat uzupełniający dwudniową część teoretyczną o ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI, przygotowanie do kontroli GIODO, a także co najważniejsze zdobycie umiejętności dotyczących opracowania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania. Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.

Terminy szkoleń

19-21 sierpnia 2013 r. Termin gwarantowany

Cena: 1455 zł netto (1789,65 zł brutto)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.czj-infox.pl
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
http://www.czj-infox.pl
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax: 12 653 20 13, 12 295 08 00

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Na 5-6 sierpnia zebrałem minimalną liczbę uczestników szkolenia i w tym momencie mogę zaproponować je w preferencyjnej cenie!

„Zaawansowane techniki negocjacyjne”

Trenerem prowadzącym będzie Cezary Paszuk – od 1997 roku w branży consultingowej i szkoleniowej. Trener z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, asertywności. Szkolenie prowadzi warsztatowo – przedkłada praktykę nad teorię; maksimum gier i ćwiczeń przy wsparciu multimedialnym prowadzi do osiągnięcia ponadprzeciętnych wyników przez uczestników szkolenia!
Dodatkowym wsparciem są liczne przykłady gorąco omawiane w grupie.
Program szkolenia obejmuje m.in.:
• Wykorzystanie własnej osobowości i kompetencji w negocjacjach
• Wiedzę psychologiczną w negocjacjach
• Przygotowanie procesu negocjacji – niech będzie tak jak TY chcesz!
• Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
• Budowanie strategii negocjacyjnych – nie daj się zaskoczyć!

Szkolenie w terminie 5 – 6 sierpnia 2013 r. odbędzie się w Warszawie.
TERMIN GWARANTOWANY
Wyjątkowa okazja WYNEGOCJUJ CENĘ DLA SIEBIE!!!

Więcej szczegółów!
Skontaktuj się ze mną i zaproponuj swoją cenę!
Zacznij szkolenie już TERAZ!!!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o.o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!
Znajdź nas na facebooku
Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

ZAPRASZAMY NA SEMINARIUM

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na SEMINARIUM organizowane przez nasz Ośrodek w Częstochowie w Hotelu Grand na temat:

"Bezpiecznej Pracy przy Urządzeniach Energetycznych".

Seminarium skierowane jest do branży Energetycznej, Budowlanej i im pokrewnych oraz wszystkich zainteresowanych.

Program oraz wszelkie informacje szczegółowe dostępne są:
Pod adresem e-mail: biuro@osatena.pl
Pod nr tel: (+48) 793-263-201
http://osatena.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 11.08.13 o godzinie 14:50
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Szkolenia Last Minute

Ostatnie 2 miejsca na #1 w Polsce Szkołę Life & Career Coachów – I to są miejsca z rabatem 33%.

101 nowych narzędzi coachingowych do pracy z najtrudniejszymi celami.

Szanowny Profesjonalisto,

Jeśli jesteś coachem lub dopiero myślisz o zawodzie coacha, chcesz zmieć swój zawód lub rozpocząć równoległą karierę, by móc realizować swoją pasję pomagania innym
i szukasz szkoły, która krok po kroku przygotuje Cię do profesjonalnego prowadzenia sesji life i career coachingu na rynku krajowym i zagranicznym, to sprawdź, czy #1 w Polsce szkoła Life & Career Coachów jest dla Ciebie.

Szkoła Life & Career Coachów to
pierwszy w Poslce cykl szkoleń oferujący najbardziej zaawansowany zestaw umiejętności, narzędzi i technik umożliwiających istotne, szybkie i trwałe zmiany w życiu osobistym i zawodowym.

Szkoła Life & Career Coachów to:


• 2 szkolenia w tym szkolenie na poziomie Advanced.
• 11 dni szkoleniowych.
• 110 godzin warsztatu doradczo-coachingowego.
• Ponad 60 h w trakcie których będziesz pracować w roli coacha i zdobyć praktyczne doświadczenie wykorzystując najbardziej skuteczne modele, narzędzia i techniki life coachingu i coachigu kariery.
• 101 zaawansowanych narzędzi doradczo-coachingowych tworzących unikalny warsztat doradczo-coachingowy do pracy z najtrudniejszymi nawet celami, umożliwiający istotne, szybkie i trwałe zmiany w życiu osobistym i zawodowym, możliwy do zastosowania wszędzie, w każdej sytuacji.

Zostały 2 ostatnie miejsca i to są miejsca z 33% rabatem!

Dodatkowe szczegóły promocji oraz zapisy na stronie:


http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/szkolenia-c...

O udziale w 1 # w Polsce Szkole Life & Career Coachów decyduje kolejność zgłoszeń.

Instytut Coachingu i Mentoringu

ul. Linkego 26
52-130 Wrocław

tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@instytutcoachinguimentoringu.pl
http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl

PS. Jeśli uważasz, że Twoi przyjaciele lub znajomi powinni uzyskać dostęp do tej wiedzy, to prosimy czuj się swobodnie, by dzielić się informacjami o tym szkoleniu ze swoimi znajomymi na GL, przyjaciółmi i fanami na Facebooku, osobami które śledzą Twoje tweety na Twitterze, oraz osobami z Twoich kręgów na Google+.

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Baśkiewicz

Anna Baśkiewicz Własna Działalność
Gospodarcza -Branża
Beauty, Własna
Dzi...

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w XI Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja XXI wieku" na temat":
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA W WARUNKACH KULTURY GLOBALNEJ.
OD ROZWAŻAŃ DEFINICYJNYCH DO PRAKTYCZNYCH ZASTOSOWAŃ

Konferencja odbędzie się w dniach 23-25 października 2013 roku w Zakopanem.

W załączniku przesyłam zaproszenie oraz kartę zgłoszeniową, którą należy przesłać najpóźniej do 30 września 2013 pocztą tradycyjną lub na adres e-mail: zakopane@wsb.net.pl. Opłata konferencyjna w wysokości 300 zł obejmuje: materiały konferencyjne, publikację w recenzowanej monografii naukowej, uroczysty bankiet oraz kolację przy ognisku.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: http://www.konferencja.21.edu.pl/

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Rybski

Maciej Rybski Student, Warszawska
Szkoła Reklamy

Temat: Szkolenia Last Minute

W dniu 5 września br. odbędą się pierwsze warsztaty z cyklu „Uczelnia dobrych praktyk” organizowane w ramach ogólnopolskiego programu „Inteligentna Uczelnia – Partner Biznesu”. Adresatami warsztatów są uczniowie szkół średnich, studenci i absolwenci. Gospodarzem warsztatów została Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.

Główne cele warsztatów to miedzy innymi:
- podkreślenie zawodowych korzyści, wynikających z uczestnictwa studentów
- stażach i praktykach
- przygotowanie studentów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia
- wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej
- poinformowanie studentów o wymogach współczesnego rynku pracy oraz trendach rozwojowych w obszarze zawodów i zatrudnienia

Warsztaty zrealizowane zostaną w formie praktycznych interaktywnych sesji prezentacyjnych. Eksperci reprezentujący Partnerów przeprowadzą indywidualne konsultacje dla zainteresowanych uczestników warsztatów. Przynieś swoje CV i skorzystaj z konsultacji ze specjalistą!

Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną oferty pracy, praktyk i staży z bazy firm współpracujących z Adecco – globalnego lidera w dziedzinie rozwiązań zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa personalnego.
Fundacja Rozwoju Wolontariatu zaprezentuje oferty wolontariatu z bazy projektów programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”.
Przedstawiciele NBP oraz PZU opowiedzą o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programach staży i praktyk, dzięki czemu wzbogacisz swoją wiedzę, a przy tym zbudujesz swoją przewagę na rynku pracy.

Prelegenci:
1. Grażyna Drażba-Derdej (Wiceprezydent Uczelni Łazarskiego)
2. Agata Zarzycka (Dyrektor Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
3. Aneta Jendrzejczak-Fabisiak (Koordynator ds. rozwoju kompetencji i kariery w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
4.Anna Kosińska (Koordynator ds. rozwoju zawodowego i współpracy z biznesem w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
5. Magdalena Furs (National Recruitment Manager – Adecco)
6. Marcin Ostrowski (Dyrektor Regionu Centralnego – Adecco)
7. Zuzanna Rapkiewicz-Stępień (Starszy Specjalista ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
8. Łukasz Trzeszczkowski (Doradca ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
9. Jacek Majcherek (NBP)

Zapraszamy w czwartek 5 września 2013 od godz. 11.00 – 15.00
Uczelnia Łazarskiego 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 43

WSTĘP JEST BEZPŁATNY!!!

Więcej informacji o warsztatach oraz prelegentach znajdziecie na portalu:
http://spotkania.lazarski.pl/uczelnia-dobrych-praktyk/ oraz na fanpage
https://www.facebook.com/UczelniaDobrychPraktyk
https://www.facebook.com/events/700069563341928/

Partnerami warsztatów są: Narodowy Bank Polski, Adecco, PZU, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Fundacja Rozwoju Wolontariatu – realizator projektu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

Patronat medialny objęli: Metro oraz portale GazetaPraca.pl, dlaMaturzysty.pl, studentnews.pl, students.pl, Radio Kampus.
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Szkolenia Last Minute

Weź udział w darmowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Daniela Kubacha! Poznaj tajniki skutecznej rekrutacji!

Szkolenie jest całkowicie bezpłatne i odbędzie się 2 września o godz. 20.00.

Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem „Szkolenia - Skuteczna Rekrutacja” w ramach cyklu „Lekcje warte miliony”:

- Korzyści wynikające ze skutecznej rekrutacji
- 8 praw rekrutacji wpływających na Twoje dochody
- Co zrobić, aby skuteczniej rekrutować
- Sposoby zainteresowania współpracowników naszą ofertą
- Rozpoznawanie potrzeb kandydata na współpracownika
- Przykłady rozmów rekrutacyjnych
- Dlaczego ktoś miałby chcieć współpracować z Tobą

Zapisz się już dzisiaj - http://inway.pl/webinar/
Liczba uczestników ograniczona.

Do zobaczenia na szkoleniu!

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Już 5 września br. eksperci NBP, Adecco, PZU oraz Uczelni Łazarskiego powiedzą Ci jak wybrać najlepsze studia oraz zacząć karierę! Przyjdź na bezpłatne warsztaty kariery w Uczelni Łazarskiego! Zabierz ze sobą CV, które
sprawdzą eksperci.

Program warsztatów:
http://spotkania.lazarski.pl/uczelnia-dobrych-praktyk/

Wydarzenie na fb:
https://www.facebook.com/events/700069563341928/
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Szkolenia Last Minute

Dbanie o rozwój i motywację pracowników to bardzo istotny obszar zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownicy najczęściej odchodzą z firmy nie przez pieniądze, a ze względu na brak możliwości zawodowego rozwoju. Właściwe zarządzanie rozwojem pracowników pozwala na osiągnięcie osobistych celów i realizację ambicji pracowników, a z drugiej strony na spełnienie oczekiwań kadry zarządzającej i rozwój firmy.

Akademia HRnews zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia na 2-dniowy warsztat Zarządzanie rozwojem pracowników. Jak kształtować strategię szkoleń i rozwoju pracowników?, który odbędzie się 9-10 września 2013r. w Warszawie w Centrum Szkoleniowym Instytutu Rozwoju Biznesu.

Przy zgłoszeniu do 5 września na hasło GL- 20% zniżki!

Więcej informacji oraz program szkolenia na stronie
Zarządzanie rozwojem pracowników. Jak kształtować strategię szkoleń i rozwoju pracowników?
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Szkolenia Last Minute

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku ? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki ?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00 – 18:00

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Marta Powroźnik

Marta Powroźnik Key Account Manager:
McHayes&StewardGroup

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Akademia Trainer's Essential Skills
- najbardziej biznesowa akademia trenerów!


Jeśli chcesz:
• zdobyć niezbędne kompetencje w zawodzie trenera,
• wzbogacić umiejętności autoprezentacyjne,
• polepszyć kontakty interpersonalne,
• stosować wiedzę na temat procesu grupowego w pracy z ludźmi
to zapraszamy Cię do wzięcia udziału w Akademii Trenerów Trainer's Essential Skills!

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
• Koncentracja na obszarze pracy w biznesie i dla biznesu
• Szybkie zdobycie niezbędnej wiedzy i kompetencji potrzebnych do wykonywania zawodu trenera
• Mała grupa zapewniająca komfortową współpracę
• Otrzymanie materiałów i narzędzi szkoleniowych
• Sprawdzenie się i zdobycie doświadczenia na sali szkoleniowej
• Bogata informacja zwrotna dotycząca swoich mocnych i słabych stron w perspektywie przyszłego zawodu
• Certyfikat potwierdzający ukończenie Akademii trenerskiej Trainers Essential Skills

PROGRAM:
Akademia TES obejmuje 132 godziny intensywnej pracy warsztatowej metodami interaktywnymi. Rozpoczyna się 4-dniowym treningiem interpersonalnym, a dni programu szkoleniowego realizowane są w formie weekendowych zjazdów, które umożliwiają zdobycie następujących kompetencji: od analizy i diagnozy potrzeb szkoleniowych, poprzez projektowanie scenariusza szkolenia i jego realizację do umiejętności ewaluacji efektów szkoleniowych. A wszystko to, pod okiem doświadczonych profesjonalistów!

RÓŻNORODNOŚĆ ZASTOSOWAŃ ZDOBYTYCH UMIEJĘTNOŚCI:
• podczas prowadzenia spotkań i zebrań (znajomość procesu grupowego)
• podczas prowadzenia prezentacji, wystąpień publicznych (umiejętności prezentacyjne)
• w kontaktach ze współpracownikami (umiejętności komunikacyjne)
• w codziennym życiu (umiejętności samodoskonalenia i rozwoju)

JAKO JEDYNA AKADEMIA TRENERSKA, TES ZOSTAŁA NAGRODZONA PRZEZ KRAJOWE RAMY KWALIFIKACJI ZA RZECZYWISTE I MIERZALNE EFEKTY KSZTAŁCENIA

TERMIN, CENA, LOKALIZACJA:
Warszawa
26 września - rozpoczęcie
15 grudnia – zakończenie Cena szkolenia 3 975 zł netto +23% VAT

ZGŁOSZENIA:

Ze względu na ostatnie miejsca zachęcamy do jak najszybszej rezerwacji!
http://www.akademia-trenerow.projektgamma.pl/formularz...
http://www.akademia-trenerow.projektgamma.com
Radosław Jezierski

Radosław Jezierski MArketer,
Szkoleniowiec

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam serdecznie. Ponad miesiąc temu byłem na szkoleniu marketingowym, było tam ponad 20 osób. Miesiąc po szkoleniu na webinarze większość jego uczestników osiągnęło wynik w postaci zwiększonych obrotów o około 100% i uzyskało zmniejszenie kosztów pomiędzy 3/4 a połowę.
Są to warsztaty godne polecenia, podróżując i szkoląc się włąściwie na całym świecie nie widziałem i nie słyszałem o tak dobrym szkoleniu i tak dobrych wynikach.
Gorąco polecam wszystkim.
Poniżej jest link na Fun Page, można tam dowiedzieć się więcej na temat tych szkoleń. Jest tam oferta i tel kontaktowy.
Pozdrawiam.
https://www.facebook.com/groups/KRYNICKYAcademy/
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Szkolenia Last Minute

Witaj.

Chciałabym Cię zaprosić na szkolenie MLMBA - sesja Frankfurt - Skuteczna Rekrutacja, które po raz pierwszy odbędzie się już 11 września w Chorzowie.
Należy pamiętać, że rekrutacja to najważniejsza kompetencja w biznesie MLM. To dzięki niej jesteśmy w stanie przekonać innych do współpracy z nami i tym samym zwiększać swoje dochody. Do skutecznej rekrutacji dochodzi, kiedy prowadzimy rozmowę rekrutacyjną i na końcu podpisujemy z rozmówcą umowę o współpracy!
O tym właśnie opowie Daniel Kubach, który właśnie dzięki umiejętności skutecznej rekrutacji zarobił swój pierwszy milion złotych, a następnie kolejne. W swojej 18 letniej karierze zrekrutował bezpośrednio ponad 1000 WSPÓŁPRACOWNIKÓW i zbudował sieć 30000 sprzedawców bezpośrednich w kilku krajach. Osobiście przetestował setki metod rekrutacji i sprawdził, które działają, a które nie. Teraz natomiast pragnie podzielić się swoja wiedzą z Tobą!

Sesja FRANKFURT to szkolenie bardzo praktyczne, na którym dowiesz się między innymi:
- Jak rozpoznać potrzeby Twojego potencjalnego kandydata na współpracownika,
- Jakie pytania zadać, aby zaczął myśleć o współpracy z Tobą,
- Co zrobić, aby ludzie chcieli z Tobą współpracować?
- Poznasz metody zwiększające efektywność rekrutacji.
- Otrzymasz zestaw gotowych narzędzi do rekrutacji.

Szkolenie odbywa się w pięciu miastach w Polsce:
• 11 września w Chorzowie – Hotel Arsenal Palace, ul. Paderewskiego 35, Chorzów;
• 12 września we Wrocławiu - Hotel Orbis, ul. Powstańców Śląskich 7, Wrocław;
• 17 września w Gdańsku – Hotel Novotel Marina, ul. Jelitkowska 20, Gdańsk;
• 18 września w Poznaniu – Hotel Poznański – Centrum Konferencyjne Miralex, ul. Krańcowa 4 (wjazd od ul. 3 Maja), Luboń k/Poznania;
• 21 września w Warszawie – Sound Garden Hotel Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa;

Zainwestuj w swoją wiedzę i zarejestruj się już teraz:
http://www.szkolenia.inway.pl/index2.php

Specjalnie we wrześniu przygotowaliśmy specjalną ofertę i obniżyliśmy cenę szkolenia do 190 zł netto (233,7 zł brutto)!!! Tej okazji nie możesz przegapić i dlatego na szkolenie zapisz się już teraz!

UWAGA! Ten sam kurs możesz mieć za 55zł brutto w ramach Programu Partnerskiego. Wystarczy, że zaprosisz jedną osobę na sesję FRANFURT, a kolejne szkolenie RZYM przywództwo i coaching warte 356,7 zł otrzymasz za 55 zł!

Zobacz także, co sądzą na temat szkoleń MLMBA inni uczestnicy:
http://inway.pl/zobacz-opinie-uczestnikow-sesja-istamb...
http://inway.pl/zobacz-opinie-uczestnikow-o-szkoleniac...
http://inway.pl/zobacz-co-mowia-uczestnicy-kursu-mlmba...

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszam do kontaktu.
Do zobaczenia na szkoleniu!
Raisa Chudek
Koordynator Programu MLMBA
Inway
Tel.+ 48 730 554 545
r.chudek@inway.pl
http://inway.pl
Aleksandra Ł.

Aleksandra Ł. Specjalista ds.
Szkoleń i Rozwoju/
Psycholog, PGO S.A.

Temat: Szkolenia Last Minute

Rusza JESIENNA AKADEMIA HR!

Działania w obszarze zarządzania ludźmi powinny mieć charakter długofalowy, spójny i zintegrowany. Podstawą efektywnego działania jest wiedza i umiejętności dotyczące procesów, z jakimi się spotykamy w codziennej pracy uwzględniając pełny cykl życia pracownika w organizacji od rekrutacji poprzez ocenę pracy i wspieranie rozwoju na kolejnych etapach kariery.

Akademia HR to cykl szkoleń skierowany do specjalistów działów personalnych, kierowników zespołów, kadry zarządzającej oraz osób, których celem jest dbałość o jak najlepsze wykorzystanie potencjału tkwiącego w ludziach.

W ramach Akademii HR zapraszamy na szkolenia:

Skuteczna rekrutacja i selekcja
ABC asesora
Ocena kompetencji metodą 360
Wywiad kompetencyjny i efektywny feedback


Pierwsze szkolenie - Skuteczna rekrutacja i selekcja rusza już 24 - 25.09.2013!!

Zainteresowanych szkoleniami zapraszam na stronę http://www.alta.pl lub do kontaktu:

Aleksandra Łozowska
Konsultant HR
a.lozowska@alta.pl
tel. 32 249 50 40 wew.41

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do