konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

....Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.02.23 o godzinie 20:35
Piotr Jasiński

Piotr Jasiński PR i komunikacja
marketingowa

Temat: Szkolenia Last Minute

W imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszam do udziału w wizycie studyjnej organizowanej w dn. 18.05 (piątek) na terenie Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego, w firmie Ester Eko-Energia oraz Instytucie Elektrotechniki Oddział w Gdańsku. Spotkanie dotyczące innowacji w energetyce odnawialnej i elektrotechnice przygotowane jest dla przedsiębiorców, pracowników przedsiębiorstw, naukowców oraz przedstawicieli mediów zainteresowanych ww. tematyką. Udział w wizycie jest bezpłatny, zapewniamy transport między jednostkami oraz poczęstunek.

Zapisy do 17.05, godz. 14:00. Ankietę zgłoszeniową odeślę w odpowiedzi na mail wysłany na: wizytystudyjne@profile.com.pl

Program spotkania:

09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników. Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia; Kompleks Konferencyjno-Wystawienniczy, Sala Lazurowa.
09:15 – 10:00 Prezentacja oferty dla innowacyjnych przedsiębiorców dostępnej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym.
10:00 – 10:30 Zwiedzanie pracowni i laboratoriów parku wraz z komentarzem eksperckim.
10:30 – 10:45 Przerwa kawowa.
10:45 – 11:30 Prezentacja firmy – lokatora parku Ester Eko-Energia Polska Sp. z o.o.: „Integrowanie sprawdzonych technologii w celu odpowiedzialnego przetwarzania odpadów i wytwarzania energii odnawialnej”.
11:30 – 12:00 Dyskusja moderowana dotycząca szans przyspieszonego rozwoju biznesu dzięki proinnowacyjnym usługom parku.
12:00 – 12:45 Lunch.
12:45 – 13:30 Przejazd do Instytutu Elektrotechniki Oddział w Gdańsku, ul. Narwicka 1.
13:30 – 14:00 Przekrojowa prezentacja osiągnięć jednostki wdrożonych lub badanych dla potrzeb zastosowania w przemyśle.
14:00 – 14:30 Wsparcie zagospodarowania źródeł energii odnawialnej dzięki innowacjom opracowanym przez IEL.
14:30 – 15:00 Oferta badawczo-wdrożeniowa IEL dla innowacyjnego biznesu.
15:00 – 16:00 Zwiedzanie laboratoriów i pracowni jednostki wraz z komentarzem eksperckim.
16:00 – 16:45 Powrót do miejsca zbiórki – PPN-T.
Lucyna Kozioł

Lucyna Kozioł
Marketing/SEO/PR/Man
agement

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam na konferencję w Krakowie dotyczącą zagadnienia finansów.
Wstęp bezpłatny, po wpisaniu na listę.
Termin 24 maja, czwartek
godz. 18:00
miejsce: Hotel Europejski, Kraków

Zainteresowani piszcie - otrzymacie bezpłatne zaproszenia.
Jarosław J.

Jarosław J. Choose Any
Direction, As Long
As It's Forward!

Temat: Szkolenia Last Minute

Zdobądź pracę/staż w strukturach Unii Europejskiej!

Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Akademię Spraw Zagranicznych House of Diplomacy

„Perspektywy zatrudnienia i staży w instytucjach i organach Unii Europejskiej

Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na urzędników instytucji europejskich, osób zainteresowanych pracą w organach UE (w tym w Polsce), przedstawicielstwach regionalnych w Brukseli, a także studentów i absolwentów ubiegających się o staże w instytucjach europejskich.

W trakcie szkolenia:
• nauczysz się jak poprawnie przygotować ofertę aplikacyjną na urzędnika UE oraz CV EUROPASS i list motywacyjny;
• przejdziesz procedurę egzaminacyjną EPSO, w tym: – test werbalny, test numeryczny, test myślenia abstrakcyjnego, test sytuacyjny, test umiejętności zawodowych: dokładność i precyzja, test umiejętności zawodowych: ustalanie priorytetów i organizacja;
• przejdziesz próbny test egzaminacyjny i przeanalizujesz go indywidualnie z trenerem;
• zapoznasz się z metodami treningu przed egzaminami;
• dowiesz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse w procesie rekrutacji;
• dowiesz się jak wygląda procedura naboru na urzędników UE, pracowników tymczasowych i kontraktowych;
• dowiesz się, gdzie pracują przyszli urzędnicy UE, zanim przejdą procedurę rekrutacyjną EPSO lub w przypadku gdy nie przejdą tej procedury;
• zapoznasz się z ofertami pracy na różnych poziomach zaszeregowania;
• będziesz miał możliwość skorzystania z konsultacji indywidualnych z naszym trenerem;
• ponadto otrzymasz wiele ważnych informacji teoretycznych.

Szkolenie poprowadzi Pan Paweł Śliwiński
Pracownik Europejskiej Agencji Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach Państw Członkowskich Unii Europejskiej (FRONTEX). Wcześniej doradca i przedstawiciel Fundacji Bellona Europa w Polsce. Ponadto przedstawiciel Województwa Śląskiego w Brukseli, analityk ryzyka reputacyjnego w Royal Bank of Scotland, a także asystent posła do Parlamentu Europejskiego Dariusza Rosatiego. Ekonomista z wszechstronnym doświadczeniem międzynarodowym.

Szczegółowe informacje ->
Marek Knioła

Marek Knioła Manager Projektów
Otwartych

Temat: Szkolenia Last Minute

Hej :-)

Wystartowaliśmy z nowym projektem, Klub Rozwoju Golden Mind.
Jednodniowe szkolenia na każdą kieszeń!

Interesują nas narzędzia i techniki, które możesz wdrażać w życie od razu po zakończeniu szkolenia, co sprawia, że stajesz się bardziej efektywny czy to w życiu osobistym, czy też w życiu zawodowym!

Zaczynamy 30 maja w Toruniu od Technik Manipulacji i Perswazji.

W programie szkolenia między innymi:

- systemy reprezentacji – umiejętność rozpoznawania i wykorzystania

- fizjologia człowieka a manipulacja

- nowoczesny model komunikacji (zewnętrzna informacja – wewnętrzna reprezentacja)

- 8 praw wywierania wpływu

- techniki i narzędzia manipulacji oraz perswazji słownej w tym: technika atrakcyjności,
słowa klucze, implikacje, presupozycje

Do tego dorzucamy duuuużo promocji.

!!! Na każdym szkoleniu rozdamy 25.000 zł !!!

Całość oferty możesz przeczytać na naszej stronie: http://wypasione-szkolenia.pl/

Chcesz być na bieżąco? Polub nasz funpage!
http://www.facebook.com/GoldenMindKlubRozwojuOsobistego

Do zobaczenia na szkoleniach :-)
Patrycja Wajszczyk

Patrycja Wajszczyk E-commerce...
--->cdn

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam!!

29 - 30 maja 2012 startuje szkolenie z Excela zaawansowanego 2007/10 w Łodzi!

Zapraszamy i oferujemy atrakcyjne promocje dla pierwszych trzech osób!

Więcej informacji: http://www.edukey.pl/szkolenie/2/307
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Last Minute

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Dawid Ortwein

Dawid Ortwein Koordynator
Strategicznych
Projektów Cyfrowych

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić Państwa do skorzystania z naszej promocji na szkolenie: Administracja bazami danych Oracle

Cena: 1890 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2380 zł netto)

Nasze szkolenia prowadzone są przez przez doświadczonych trenerów, którzy w zrozumiały oraz profesjonalny sposób przekażą Państwu swoją wiedzę. Oto link do bloga prowadzonego przez jednego z naszych trenerów, znajdą Państwo tutaj wiele ciekawych mini kursów zupełnie za darmo. Kliknij tutaj


Kontakt:
Dawid Ortwein
Tel: (12) 444 77 48
Mob: +48 534 860 820
e-mail: dortwein@jsystems.pl
Jakub Perkowski

Jakub Perkowski Właściciel,
crmspin.pl

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam na szkolenie:
Profesjonalna obsługa sekretariatu.
28 maja 2012 Warszawa
Więcej informacji:

http://doradcypr.pl/?strona=terminy_szkolen

http://www.facebook.com/events/374443995946243/#
Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam na 3dniowe szkolenie Eliminacja marnotrawstwa w biurze – TOTAL SERVICE MANAGEMENT, który odbędzie się we Wrocławiu – 09-11 lipca 2012 w firmie PROFES ( wyłączny Partner KAIZEN Institute Consulting Group).

Adresatami seminarium są przede wszystkim osoby bezpośrednio działające w obszarze administracji (sprzedaż, dystrybucja,…), instytucjach rządowych, finansowych czy turystyce. Program szkoleń powinien zainteresować także osoby z działów administracyjnych firm produkcyjnych.

Total Service Management to 3 –dniowe szkolenie w firmie, które ma na celu wyczulić uczestników na obecne w większości biur marnotrawstwo oraz zdobycie umiejętności badania i optymalizowania strumienia wartości w procesach administracyjnych. Działania te pozwolą zmniejszyć koszty oraz zwiększyć zadowolenie Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:

• Świadomość marnotrawstwa w sektorze usług i administracji
• 6 poziomów efektywności w sektorze usług i administracji
• Poprawa organizacji miejsca pracy (Akcja „5 S”)
• Ulepszanie pracy zespołowej m.in. poprzez standaryzację i wizualizację
• Optymalizacja procesów (Metoda mapowania procesów)
• Zorientowane na cele doskonalenie w zespołach
• Odpowiedzialność przez wizualizację
• Budowanie matrycy celów (KAIZEN® Scorecard)
• Rola koordynatorów KAIZEN we wdrożeniu, utrzymaniu oraz rozwijaniu działań usprawniających (podstawy)

Więcej informacji na: http://pl.kaizen.com/szkolenia/kaizen-college/tematy-s...

W przypadku pytań proszę o kontakt:

Marta Dziadkiewicz
mail: dziadkiewicz@gmail.com.pl
tel. 601 922 299Marta Dziadkiewicz edytował(a) ten post dnia 25.05.12 o godzinie 08:17

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


„Weryfikacja – podstawa bezpieczeństwa i skuteczności w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami”

!!! OSTATNIE WOLNE MIEJSCA !!!



Termin szkolenia: 29 maja 2012 r., w godz. 10:00 – 16:00
Miejsce szkolenia: Siedziba WSPON, Al. Ujazdowskie 22 lok. 8, Warszawa

Doskonalenie zawodowe: 8 godzin edukacyjnych
Adresaci szkolenia: pośrednicy i zarządcy nieruchomości, rzeczoznawcy majątkowi

Wykładowca: Małgorzata Bar

Program szkolenia:

1. Pięć czynników wpływających na możliwość zrealizowania transakcji i jej przebieg:
 Strony transakcji,
 Dane dotyczące nieruchomości,
 Rodzaj prawa,
 Tryb i data nabycia,
 Wnioski.

2. Strony transakcji:
 Strona podażowa / popytowa,
 Konsument / inny podmiot,
 Uczestnik transakcji,
 Sytuacje szczególne (zdolność do czynności prawnych, obywatelstwo, stan cywilny itp.).

3. Dane dotyczące transakcji:
 Cechy fizyczne obiektu,
 Źródła informacji weryfikujących,
 Otoczenie prawne,
 Usuwanie niezgodności między stanem faktycznym a danymi w rejestrach,
 Potencjał nieruchomości.

4. Rodzaj prawa:
 Nieruchomość,
 Prawa spółdzielcze,
 Prawo wieczystego użytkowania,
 Ograniczone prawa rzeczowe,
 Otoczenie prawne,
 Władanie w oparciu o…,
 Ograniczenia i obciążenia.

5. Tryb i data nabycia prawa do obiektu:
 Sposób nabycia,
 Daty szczególne,
 Przekształcanie praw.

6. Wnioski i możliwe konsekwencje:
 Prostowanie stanu prawnego, znoszenie ograniczeń,
 Czas realizacji transakcji,
 Podmioty trzecie,
 Koszty i podatki,
 Bezpieczeństwo stron transakcji i pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Szczegółową ofertę szkoleń i praktyk organizowanych przez WSPON znajdą Państwo na stronie http://www.wspon.org.pl

Szkolenie spełnia wymogi Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dotyczące doskonalenia zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem z dn. 30.07.2010 r.
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Szkolenia Last Minute

M A N I P U L A C J A
fakty i mity

KRAKÓW: 31.05 - 3.06.2012
warsztaty rozwoju osobistego


Obrazek


* Co jest manipulacją, a co nią nie jest ?
* Techniki manipulacyjne – broń defensywna i ofensywna!
* Wywieranie wpływu zrozumiale i praktycznie!

SAWARES - Stowarzyszenie Rozwoju Osobistego zaprasza.

W programie m.in.
• Jednostka „pod wpływem”:
- cechy osoby podatnej na wpływ
- predyspozycje do wywierania wpływu
• Wpływ Społeczny - praktycznie:
- normy społeczne a wpływ
- uczciwe wywieranie wpływu
• Manipulacja od podszewki:
- zagrania, tricki, sposoby, reguły, techniki i strategie
• "Do broni!”
- dokładna samodefinicja czyli podstawa zwycięstwa
- zaplecze czyli dystans emocjonalny, intelekt i własne zdanie

Chcesz więcej? ZOBACZ CAŁY PROGRAM

Kontakt i zapisy:
KASIA - 608 307 809, katarzyna@sawares.eu

POLUB NAS NA Facebooku
Maciej Zagłoba

Maciej Zagłoba Trener Psychologii
Biznesu, COACH,
szkolenia

Temat: Szkolenia Last Minute

Szkolenia. 9 tematów oto 2 z nich:

Aktualnie oferta dla kilku ostatnich osób - PO KOSZTACH

1. Professional PR z 4500 na 499 zł
2. Praktyk Wywierania Wpływu w Sprzedaży Obrona i Aktywność z 3800 na 499 zł

szczegóły na:

http://ViPszkolenia.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Last Minute

Nowość.

Obrazek
Dorota Küntzel

Dorota Küntzel trener, INCONTRO

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam serdecznie na INCONTRO Trainings - Presentation Lab - designing presentations that touch and stick


Obrazek


Info in English - HERE

***
Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu?

Świetne pomysły stoją w miejscu, ponieważ ich autorzy nie mają umiejętności, aby zaprezentować je w sposób, który zrobi wrażenie.

Wyróżnij się przygotowując design prezentacji, które pomogą Ci przekazać dokładnie to, co chcesz powiedzieć.

Spotkania są nudne, ponieważ kiepskie prezentacje marnują czas wszystkich.

Użyj siły, jaką ma opowiadanie historii - na temat danych, procedur, wizji czy strategii, aby nawiązać relację z Twoją widownią.

Ludzie zapominają, o czym była prezentacja nawet zanim rzutnik zostanie wyłączony.

Naucz się designu prezentacji, które będą poruszać ludzi i pozostaną w nich na długo.

***
Kto powinien wziąć udział?

Menedżerowie, członkowie zarządu, którzy prowadzą prezentacje lub trenerzy, konsultanci, nauczyciele czy wykładowcy lub studenci - każda osoba na każdym szczeblu może skorzystać na nauce planowania, designu i przeprowadzania prezentacji, których to szkolenie dotyczy.

"Czuję, jakby ktoś zburzył wszystkie mury na temat prezentacji, które miałem w głowie, i poskładał je razem, tworząc schody". - wrażenia jednego z uczestników Presentation Lab

***
Kim jest trener?

Bastian Küntzel jest trenerem, facylitatorem i coachem. Pracuje z międzynarodowymi instytucjami, takimi jak Rada Europy i Organizacja Narodów Zjednoczonych, z NGOs i z międzynarodowymi firmami jak HP-Financial Services, Deichmann i WABCO. Był również jednym z prezenterów podczas konferencji TEDx Poznań oraz pracował jako coach z menedżerami w różnych częściach świata nad planowaniem i designem prezentacji, które robią wrażenie.

***
Zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu:

Design slajdów w Powerpoint i Keynote
Planowanie prezentacji
Analiza dobrych prezentacji
Autentyczność w prezentowaniu
Nowe metody wizualizacji: Sticky Wall i Prezi

***
Cena:
300 PLN [w cenie lunch i materiały]
200 PLN [jeśli jesteś wolontariuszem w NGO]

***
Data i miejsce
23.06.2012 - 10:00-17:30
Co-Working Space CO12
ul. Łokietka 12/44 - Wrocław

Szkolenie odbędzie się w języku angielskim

***
Zapisy:

office@incontro-training.org

Deadline na zapisy: 18/06/2012

http://www.incontro-training.org
Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: Szkolenia Last Minute

Ostatnie wolne miejsca na szkolenie KAIZEN Coach w firmie VOLVO, które odbędzie się 20-22 czerwca 2012 we Wrocławiu. Warsztaty te to niepowtarzalna okazja do sprawdzenia teorii w praktyce na przykładzie firmy VOLVO.

Dzięki szkoleniu będziesz miał okazję:

Zapoznać się z rolą i zadaniami lidera KAIZEN
Wypracować warunki skutecznej współpracy z zespołem na bazie inspirującej gry interaktywnej
Poznać zasady jasnej komunikacji, udzielania informacji zwrotnej, tworzenia krótkich, a zarazem efektywnych prezentacji dla grup pracowników
Przeprowadzić audyt 5S pod okiem Konsultanta KAIZEN Institute w firmie i rozwinąć swoje umiejętności audytora.
Poznać narzędzia motywowania ludzi za pomocą pochwał, reprymend, rozmowy korygującej i przećwiczyć umiejętności na realnych przykładach
Zapoznać się z podstawami budowania systemu sugestii
Dowiedzieć się w jaki sposób skutecznie promować działania KAIZEN
Poznać warunki sukcesu KAIZENoraz dowiedzieć się co może stad na przeszkodzie do jego osiągnięcia, by móc im zawczasu zapobiegać.

Z uwagi na okres czerwcowy związany z EURO 2012 we Wrocławiu proponujemy Państwu pośrednictwo w rezerwacji noclegów na okres szkolenia po standardowych cenach.

Zapraszam do kontaktu.

Marta Dziadkiewicz
tel. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl
Magdalena Kosmowska

Magdalena Kosmowska specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Last Minute

Witamy serdecznie!

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNI I SKUTECZNI - PROJEKT DLA PRACOWNIKÓW BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ".

! SZKOLENIA SĄ W 100% DOFINANSOWANE z EFS !
******Ostatnie wolne miejsca na szkolenia w czerwcu i lipcu!******

Kto może wziąć udział w szkoleniach?

SZKOLENIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB Z WYKSZTAŁCENIEM TECHNICZNYM (średnim lub wyższym), BĘDĄCYCH PRACOWNIKAMI/WŁAŚCICIELAMI/WSPÓŁWŁAŚCICIELAMI MIKRO, MAŁEGO LUB ŚREDNIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA.

Jakie szkolenia?
W ramach projektu dostępnych jest 6 szkoleń:

1. Naziemna TV cyfrowa DVB-T,
2. Cyfrowa TV satelitarna DVB-S,
3. Projektowanie cyfrowych instalacji TV za pomocą programu FRDESIGNER – warsztaty,
3. Cyfryzacja przekazu sygnałów TV w sieciach TV kablowej DVB-C,
4. Multimedialne sieci domowe i budynkowe,
5. Profesjonalna obsługa klienta.
6. Rekrutacja do projektu trwa od sierpnia 2011 do października 2012 r.


Cel projektu

Celem projektu jest dostosowanie kwalifikacji pracowników branży telekomunikacyjnej do zmieniających się warunków rynkowych poprzez nabycie nowej wiedzy technicznej i umiejętności społecznych w czasie realizacji projektu.

Korzyści dla uczestnika

1. spotkasz trenerów – ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w telekomunikacji,

2. poznasz zagadnienia związane z odbiorem cyfrowych sygnałów telewizyjnych i radiowych emitowanych poprzez nadajniki naziemne i z satelitów geostacjonarnych,

3. dodatkowo otrzymasz gadżety projektowe (teczkę - skórzaną aktówkę, długopis, notes) oraz skrypty szkoleniowe,

4. na zakończenie otrzymasz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Terminy szkolenia dostępne na stronie http://cyfryzacja.eu

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


„PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI”

!!! OSTATNIE WOLNE MIEJSCA !!!



Termin szkolenia: 22 czerwca 2012 r., w godz. 10:00 – 16:30
Miejsce szkolenia: Siedziba WSPON, Al. Ujazdowskie 22 lok. 8, Warszawa

Doskonalenie zawodowe: 8 godzin edukacyjnych
Adresaci szkolenia:
• pośrednicy w obrocie nieruchomościami,
• asystenci pośredników w obrocie nieruchomościami,
• agenci nieruchomości,
• deweloperzy,
• zarządcy nieruchomości,
• rzeczoznawcy majątkowi,
• oraz wszystkie zainteresowane osoby.

Wykładowca: Piotr T. Ruta

Program szkolenia:
o Skuteczna komunikacja i budowanie relacji
z klientem w branży nieruchomości.
o Zaspokajanie psychologicznych potrzeb klienta.
o Typy klienta – sposób skutecznej komunikacji
w obsłudze klienta i negocjacjach.
o Jak zachować postawę asertywną w kontakcie
z klientem?
o Jak sobie radzić z trudnymi klientami?
o Skuteczna komunikacja werbalna w obsłudze klienta i negocjacjach.
o Aktywne słuchanie.
o Sztuka gestu – komunikacja niewerbalna.
o Dress code – elegancja w ubiorze – wywieranie wpływu poprzez wizerunek
o Standardy spotkania z klientem, prezentacja usług – warsztaty.

Szkolenie spełnia wymogi Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dotyczące doskonalenia zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem z dn. 30.07.2010 r.

Szczegóły odnośnie szkolenia znajdą Państwo na stronie http://www.wspon.org.pl w zakładce "Szkolenia"
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Last Minute

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do