Temat: Szkolenia Last Minute
SUGEROWAĆ TAK BY NIE ROZKAZYWAĆ I ODMAWIAĆ TAK BY NIE RANIĆ
- nowe spojrzenie na asertywność i obronę przed niepożądanym wpływem w kontaktach handlowych i interpersonalnych według autorskich koncepcji PIOTRA TYMOCHOWICZA
Tylko 22-23 MARCA 2012 r. Warszawa
„ Proponowane przeze mnie pojęcie asertywności to wiele różnych technik oddziaływania zarówno wtedy, gdy pragniemy odmówić tak by nie osłabić dobrych relacji jak i wtedy gdy pragniemy kogoś przekonać czyli sugestywnie wyrazić swoje stanowisko”
Dlatego proponowany przeze mnie trening sugestywności stanowi tak cenne narzędzie niezbędne w skutecznych kontaktach handlowych.
Zaznaczam przy tym, że poniższy program stanowi jedynie preludium moich wieloletnich doświadczeń i umiejętności, a na zagłębienie ich zapraszam przy okazji kolejnych szkoleń zamkniętych, otwartych, indywidualnych…”
Piotr Tymochowicz
Szczegóły programowe:
DZIEŃ 1 – 22 marca
Blok I - Współczesne ujęcie Asertywności Wizerunkowej i Sugestywnego Wpływu
1. Postawy Asertywne i Sugestywne
2. Efekt braku rozczarowań i swobody decyzyjnej
3. Proporcje oczekiwań do możliwości
4. Asertywny Język Ciała własny i odbiorcy
5. Nawyki Asertywne i sugestywne
6. Odmawiać tak by nie ranić - asertywność jako odmowa
• Asertywność naturalna
• Asertywność twarda
• Asertywność miękka
• Asertywność podmiotowa
• Przesunięcia asertywne (Pseudo-Asertywność)
7. Sugerować tak, by nie rozkazywać - asertywność jako sugestia
• Sugestywność naturalna
• Sugestywność twarda
• Sugestywność miękka
• Sugestywność podmiotowa
• Przesunięcia sugestywne (Pseudo-Sugestywność)
Blok II. Praktyczny trening reakcji asertywnych i sugestywnych
1. Diagnoza presji otoczenia
• Sposoby pokonywania barier dostępu do rozmówcy
2. Charakterystyczne odpowiedzi asertywne
3. Charakterystyczne zwroty sugestywne
4. Stawianie i egzekwowanie wymagań/ precyzowanie oczekiwań
5. Sztuka reagowania na komplement/ krytykę jednostki i firmy
6. Obszary budowania konstruktywnej krytyki
• krytyka wyłączna
• aprobata bezwzględna
• sprawdzenie
• weryfikacja wartości
• krytyka konstruktywna
• procedury wyjaśniające
• założenie negatywne
7 . Sugestywne przekazywanie komunikatów decyzyjnych
DZIEŃ 2 – 23 marca
Blok III. Kształtowanie umiejętności i zachowań asertywnych w kontaktach handlowych i negocjacyjnych
1. Sugestywność wypowiedzi w kontekście retoryki i erystyki
• Teoria ripost i jej zastosowanie w praktyce handlowej
• Techniki budowania sympatii w oparciu o praktykę wpływu
• Struktura rozmowy, etap zamknięcia rozmowy
• Sztuka kondensacji wypowiedzi w jednym zdaniu
• Techniki budowania napięcia i sztuka skupiania uwagi
• Manipulacje werbalne
- sposoby modulowania tonacji i rytmu w wypowiedzi werbalnej
- sztuka operowania głosem, walory głosowe
2. Sugestywne wywieranie wpływu na proces podejmowania decyzji rozmówcy
Blok IV. Podprogowe odczytywanie intencji i nastawienia rozmówcy – sposoby obrony
przed niepożądanym wpływem
1. Umiejętność wzbudzania motywacji u rozmówcy i przekonywania do siebie
2. Podstawowe umiejętności i zachowania sugestywne w procesie rozmowy
z trudnym adwersarzem
• Sposoby unikania i „gaszenia” sytuacji konfliktowych
• Techniki skutecznego przejmowania inicjatywy w rozmowie
• Sztuka kulturalnego i skutecznego przerywania wypowiedzi
• Odporność na niepowodzenia i asertywność rozmówcy
• Sposoby łamania asertywności
3. Techniki ukrywania zachowań asertywnych i sugestywnych
Blok V. Sztuka przekonywania zamiast perswazji w procesie zamykania komunikacji
1. Techniki przełamywania barier w kształtowaniu sugestywności wizerunkowej
2. Charyzma wizerunkowa – jako wyreżyserowana umiejętność – trening nawyków
3. Techniki świadomego wzbudzania sympatii w procesie pozostawiania dobrego wrażenia
• Techniki motywowania i wzbudzania potrzeb
• Elementy sztuki uwodzenia (w aspekcie zawodowym)
4. Elementy sterowania zachowaniem w procesie finalizowania konwersacji
• Przechodzenie na tą samą stronę – model doradcy/mediatora
Dossier prowadzącego: Piotr Tymochowicz
Twórca Teorii Wpływu (Influence Theory) oraz nowatorskiej koncepcji
Komunikatu Otwartego i Teorii Relacji.
Warsztaty realizuje wyłącznie w oparciu o autorskie koncepcje, które w ciągu (już) 27 lat
miał okazje praktycznie przetestować, zapewniając swoim klientom Najwyższy Poziom
Skuteczności. O unikatowości oferty świadczy choćby fakt, że większość z prezentowanych
ujęć nie zostało jeszcze spisane ani udostępnione szerszym kręgom klientów. Żaden szkoleniowiec w Polsce nie posiada też praw do prezentowania przedstawionego materiału.
Zasłynął jako konsultant największych firm, przedstawicieli partii politycznych i osób prywatnych w zakresie kreowania wizerunku i prowadzenia projektów negocjacyjnych.
Był propagatorem metod strumieniowych w Polsce we współpracy z T. Buzanem. Założył pierwszą w Polsce szkołę metod kreatywnego sterowania pamięcią, wykorzystujących naturalne właściwości umysłu.
Specjalista, terapeuta - odbył praktykę w Boston University Department of Autistic People oraz Hahn-Meitner Institut.
Jego odbiegająca od akademickiej ex cathedra forma prowadzenia szkoleń zmusza uczestników do łamania utrwalonych stereotypów myślowych i behawioralnych przyzwyczajeń.
Autor wielu artykułów naukowych i publicystycznych oraz publikacji „Biblia Skuteczności” –Wydawnictwo Trans 2008.
Strona organizacyjna:
Termin realizacji szkolenia : 22-23 marca 2012
Miejsce realizacji szkolenia: Warszawa, Hotel HYATT
Koszt szkolenia: tylko teraz cena specjalna: 1980zł/osobę +VAT
!UWAGA! kameralna grupa - 2 wolne miejsca !
KONTAKT:
TWIGTRAINING – Broker Szkoleniowy / Broker Training
Współpraca z BDO i Polexpert Sp. z.o.o.
Robert Gałązka.
Specjalista ds. szkoleń/ Indywidualny opiekun Klienta
Tel: 606 839 719
Fax: (22) 378 29 79
E-mail: g.robert@twigtraining.pl