Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Last Minute

Szkolenie - Zaawansowane Techniki Negocjacji

Termin: 11-12 marca 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
Ostatnie miejsca !!!

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/zaawansowa...
Szkolenie prowadzi: WOJCIECH SZEWCZYKOWSKI

Super Promocja! Zapisz się na powyższe szkolenie w zamian możesz zakupić inne w cenie TYLKO 250 zł za jednodniowe szkolenie z naszej oferty w marcu.

Inne oferty:
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/wprowadzan...

Zapraszamy


Obrazek
Dawid Martynowski edytował(a) ten post dnia 18.02.10 o godzinie 11:21

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,

Zapraszamy na szkolenie - Skuteczny Manager. Zarządzanie sytuacyjne.

Zostały jeszcze dwa wolne miejsce, więc jeśli ktoś jest zainteresowany tematem, to serdecznie zapraszam.

Szkolenie odbędzie się 22-23 II na ul. Filipa 23/6 w Krakowie. Chętnym osobom proponujemy rabat (do uzgodnienia).

Wszystkie Informacje na temat szkolenia tutaj

Serdecznie zapraszamy!

PERSONALITY INC.

http://klusakpersonality.com
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Szkolenia Last Minute

Akademia Coachów Wewnętrznych od 2700 zł – Kraków

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów i trenerów wewnętrznych. Osób, które chcą kursu uczącego coachingu w łatwy i skuteczny sposób. Chcą umieć prowadzić coaching swoich pracowników
i podopiecznych, by ich rozwijać i pomóc im osiągać cele zawodowe.

ACW uczy stosowania coachingu w takich obszarach jak: przywództwo, budowanie zespołu, wprowadzanie zmian strategicznych i taktycznych w organizacji, rozwiązywanie konfliktów, motywowanie, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, podejmowanie decyzji, sprzedaż, negocjacje, budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

ACW wprowadza wiele innowacyjnych metod uczenia coachingu. Oto kilka z nich:

1. Budowanie DNA coacha, w oparciu o życiowe DNA uczestnika. W oparciu o ich życiowe doświadczenia, mocna, jak i słabe strony. Budujemy w oparciu o mocne, a słabe neutralizujemy, bądź zamieniamy w mocne. Dowiedz się więcej: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/z10005.html

2. Uczenie w praktycznych warunkach, czyli symulacja firmy wdrążającej coaching. Czym innym jest uczenie i stosowanie coachingu w sali szkoleniowej, a czym innym w realiach organizacji biznesowej. Dlatego nasz kurs coachingu jest symulacją firmy. Na czym to dokładnie polega? Poznaj szczegóły naszej metodologii:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

3. Oddzielenie zawodu coacha od roli coacha, czyli specjalizacja w prowadzeniu coachingu wewnętrznego. Coach zewnętrzny pełni zawód coacha. Coaching jest jego zawodem i zazwyczaj tylko nim się zajmuje. Natomiast coach wewnętrzny łączy swój zawód z innymi funkcjami. Na co dzień jest managerem, trenerem wewnętrznym, specjalistą personalnym. Coaching prowadzi doraźnie, czasowo wchodząc w rolę coacha. Inna jest specyfika zawodu, a inna roli coacha. My uczymy roli coacha – łączenia prowadzenia coachingu z innymi stanowiskami i funkcjami w firmie.

4. Każde zajęcia prowadzone są przez dwóch trenerów. Każdy z nich pełni określoną i bardzo ważna rolę. Jaką? Poznaj naszą metodologię:http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

5. Zajęcia prowadzone są na dwóch płaszczyznach: uczestnika oraz coacha. Biorąc udział w Akademii poznajesz coaching jako uczestnik procesu coachingu (klient) oraz jako coach (osoba prowadząca coaching). Poznaj szczegóły naszej metodologii: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

Chcesz dowiedzieć się więcej o ACW?
Zapraszam do przeczytania Informatora Akademii Coachów Wewnętrznych (plik .pdf).

Informacje organizacyjne:

Miejsce: Kraków
Długość kursu: 120 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)
Cena: W ramach Programu Partnerskiego tylko 2700 zł. Zobacz szczegóły:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/pp.html

Proces rekrutacji: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html

PS. Zapraszam do grupy „Coaching sztuką możliwości”, gdzie znajduje się już wiele merytorycznych artykułów na temat coachingu:
http://www.goldenline.pl/grupa/coaching-sztuka-mozliwosci

oraz do grupy „Akademia Coachów Wewnętrznych”, gdzie z każdym dniem będzie coraz więcej artykułów na temat coachingu wewnętrznego:
http://www.goldenline.pl/grupa/akademia-coachow-wewnet...
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia Last Minute

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w PIERWSZYM MODULE (6-7 III 2010r.) cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

MODUŁ I Akademii (6-7 III 2010 r.) obejmuje tematykę:

1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych,
- motywacja zespołu (ustawianie planów i wag dla przedstawicieli),
- cykl życia produktu - dostosowanie działań,
- case studies.

2) Sztuka prezentacji
- komunikacja i praca z grupą,
- struktura treści prezentacji,
- perswazyjny format prezentacji,
- prezentacja wyników badań klinicznych – podstawy EBM
(Evidence Based Medicine), prezentowanie wniosków z badań,
- nauka prezentacji,
- pomoce wizualne – zalety i wady,
- ABC prezentera,
- sekrety skutecznej, profesjonalnej prezentacji.

KOSZT MODUŁU: 1500 PLN (2 dni szkoleniowe - sobota, niedziela)

MIEJSCE: WARSZAWA (PROSTA 69 Business Centre)

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek

Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : marzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia.

WIĘCEJ INFORMACJI NA: http://www.oinpharma.pl

TELEFON: (022) 578 00 02, 578 00 11

SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia Last Minute

Sztuka Prezentacji - Techniki Aktorskie

Sztuka Prezentacji - każdy z nas przynajmniej raz w życiu prowadził prezentację lub występował publicznie.
Dla każdego to ogromne przeżycie. Ale tylko od nas zależy, czy zaliczymy takie doświadczenie do tych przyjemnych, czy zupełnie odwrotnie.

Sztuka Prezentacji jest umiejętnością nabytą.
Nie ma urodzonych dobrych mówców, tak jak nie rodzimy się mówcami złymi.
Wszyscy możemy doskonale przemawiać, wystarczy poznać zasady rządzące nami i naszą psychiką.

Techniki aktorskie, oparte na pracy z ciałem, głosem i psyche, to nieoceniona wiedza, dzięki której poprowadzenie prezentacji, stanie się przyjemnym zadaniem.
zobacz program szkolenia

szkolenia dla firm| szkolenia firmy
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Monika Świderska

Monika Świderska Asystent ds. szkoleń
i doradztwa,
Fundacja Aktywności
Lok...

Temat: Szkolenia Last Minute

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na szkolenia przygotowane przez Fundację Aktywności Lokalnej.

Szkolenie: ASERTYWNOŚĆ

Terminy : 16.03.2010 (wtorek) lub 22.04.2010 (czwartek)

Trener prowadzący: Konsultant i trener z dużą praktyką zawodową w zakresie zarządzania, negocjacji, kontaktów z klientami, organizacji szkoleń, rekrutacji i oceny pracowników. Praktyka zawodowa poparta solidną wiedzą zdobywaną w dobrych szkołach takich jak Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej czy Uniwersytet Wrocławski. Szkoleniowiec z zamiłowania mający doświadczenie w pracy z różnymi pracownikami ministerstw, urzędów wojewódzkich i marszałkowskich, menedżerami różnych szczebli ale też bezrobotnymi, lokalnymi liderami, pracownikami liniowymi, niepełnosprawnymi.

Program szkolenia:
1. Wprowadzenie:
• Co to jest asertywność?
• Między agresją a biernością
• Świadomość praw osobistych
• Czy jestem asertywny?
2. Zachowania asertywne:
• Odmawianie
• Formułowanie próśb
• Konfrontacja przekonań
• Reagowanie na pochwały
• Reagowanie na krytykę
• Wyrażanie krytyki i pochwał
3. Praca nad własną asertywnością:
• Asertywność wobec siebie samego, zwiększanie poczucia własnej wartości
• Praca nad treścią własnych myśli drogą do podwyższenia samooceny
• Zamiana zdań anty-asertywnych na pro-asertywne, czyli sztuka bycia pozytywnym
• Planowanie zmian

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: Poznań
Inwestycja w rozwój osobisty i zawodowy: 240 zł/os.

W cenie zawarty jest udział w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych oraz poczęstunek.
Zapewniamy udział w szkoleniu z wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą. Szkolenia prowadzimy metodami warsztatowymi, stosujemy gry symulacyjne, przykłady, testy i ćwiczenia indywidualne. Zajęcia odbywają się w grupie ok. 16 osób.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Gwarancją rezerwacji miejsca jest uregulowanie płatności przelewem na numer konta: 26 9048 0007 2004 0002 1018 0001.

Kontakt:
Monika Świderska
Asystentka ds. organizacji szkoleń i doradztwa
Fundacja Aktywności Lokalnej
www: http://www.fal.org.pl
e-mail: szkolenia@fal.org.pl
tel. 61 / 625 68 45
fax. 61 / 625 68 42
tel. kom.: 693198715
R W.

R W. Biznes

Temat: Szkolenia Last Minute

Posiadam wolne mocne przerobowe w marcu! ;)

Ofertę kieruję do firm, które planują zorganizowanie szkoleń w obszarze:
- obsługa klienta
- sprzedaż i negocjacje
- zarządzanie zespołem
- komunikacja

Zapraszam również do kontaktu firmy szkoleniowe, które potrzebują doświadczonego trenera do realizowanych lub planowanych projektów szkoleniowych.

Więcej informacji o mnie oraz ofercie jest dostępnych na moim profilu Goldenline.
Kamila Płowiec

Kamila Płowiec Koordynator
Projektów

Temat: Szkolenia Last Minute

ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI
Warszawa 16-17 marca 2010

Korzyści dla Uczestników

Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają odpowiedź na następujące pytania:

* Co jest najlepszym fundamentem dla systemu szkoleń?
* Skąd czerpać wiedzę potrzebną do planowania szkoleń i rozwoju pracowników?
* Z kim i jak rozmawiać w mojej firmie o szkoleniach?
* Jak przeprowadzić analizę potrzeb szkoleniowych?
* Dlaczego warto i jak prawidłowo definiować cele szkoleniowe?
* Jak dobrać metody i narzędzia szkoleniowe w zależności od założonych celów?
* Jak współpracować z firmą szkoleniową?
* Jakie szczegóły organizacyjne mogą zaważyć na ocenie szkolenia przez uczestników?
* Co powinno się znaleźć w planowanym budżecie szkolenia?
* W jaki sposób oceniać skuteczność prowadzonych szkoleń?

Szkolenie rekomendowane jest dla osób odpowiedzialnych za szkolenia i rozwój pracowników.

Program

1. Strategia rozwoju firmy a szkolenia
* Czym jest zarządzanie szkoleniami?
* Wpływ szkoleń na rozwój organizacji - „portfele kompetencji”
* Rola menedżera szkoleń: strateg, ekspert czy lider?
* Co powinien zawierać strategiczny plan zarządzania szkoleniami
* Zadania działu szkoleń – rola osób odpowiedzialnych za szkolenia
* Kultura organizacji a zarządzanie szkoleniami - typy kultur szkoleniowych
2. Efektywne szkolenie
* Definicja efektywnego szkolenia
* Przygotowanie do szkolenia 7 kroków
* Pokonywanie oporu przed szkoleniami
3. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
* „Kwintet szkoleniowy”
* Jak rozmawiać z menedżerami o szkoleniach?
* Cele badania potrzeb szkoleniowych
* Identyfikacja potrzeb -zakres organizacyjny, stanowiskowy i indywidualny
* Najczęściej wykorzystywane narzędzia analizy potrzeb – ich atuty i ograniczenia
4. Określanie celów szkoleniowych
* Rodzaje celów szkoleniowych
* Zależność między celami szkoleniowymi, a możliwością badania efektywności szkoleń
* Formułowanie celów szkoleniowych
5. Projektowanie szkoleń
* Metody i formy szkoleń - czynniki decydujące o wyborze
* Kto i co decyduje o rodzaju szkolenia?
* Specyfika uczenia się dorosłych
* Szkolenia wewnętrzne czy zewnętrzne?
* Które metody i techniki szkoleniowe wybrać?
* Ustalanie programu szkolenia
6. Wykonawcy szkoleń
* Kryteria doboru trenerów i firm szkoleniowych
* Przygotowywanie zapytania ofertowego
* Co powinien zawierać program szkoleniowy?
* Współpraca z trenerami Kryteria oceny trenerów
* Negocjacje i umowa z firma szkoleniową
7. Logistyka i organizacja szkoleń
* Planowanie szkoleń – szkolenia kluczowe
* Szkolenie a kultura organizacyjna instytucji
* Harmonogram szkoleń
* Jak uniknąć wpadek organizacyjnych?
8. Budżet szkolenia
* Zasady konstruowania budżetu szkoleń
* Kosztorys szkolenia
9. Badanie i wzmacnianie efektywności szkoleń
* Co powinien zawierać raport po szkoleniu?
* Metody wzmacniania transferu kompetencji po szkoleniu
* Rola przełożonych we wdrażaniu efektów szkolenia
* Poziomy badania efektywności szkoleń
* Problemy wiążące się z oceną efektywności szkoleń.
* Projektowanie metod i narzędzi oceny efektywności szkoleń na czterech poziomach

Cena specjalna - dwudniowy warsztat - 890,00 PLN

Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Podczas przerw w zajęciach zapewniamy lunch i serwisy kawowe.

Wszystkie dodatkowe informacje:

Kamila Płowiec
Doradca do spraw projektów szkoleniowych
e-mail: kamila.plowiec@eirk.pl
tel.: 22 882 36 93

ZAPRASZAM!


Obrazek


http://www.eirk.plKamila Płowiec edytował(a) ten post dnia 04.03.10 o godzinie 10:41

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Fabryka Motywacji prezentuje Szkolenie Otwarte:
Networking - sieć osobistych kontaktów

8.04.2010 Warszawa
Hotel IBIS “Stare Miasto”

Cele:

Wykształcenie umiejętności budowania własnej sieci kontaktów osobistych i efektywnego ich wykorzystywania
Poprawa własnego, opartego na wartościach wizerunku w środowisku biznesowym
Planowanie długofalowe własnego miejsca i otoczenia w środowisku biznesowym

Korzyści:

Udział w szkoleniu zapewni orientację we własnych możliwościach budowy sieci kontaktów
Po spełnieniu warunku aktywnego uczestnictwa, uczestnik szkolenia będzie potrafił : Budować własną sieć kontaktów, Umiejętnie pielęgnować nawiązane kontakty i efektywnie z nich korzystać, Rozwijać własną wiedzę i możliwości, opierając się na nowoczesnym Networkingu

Program Szkolenia (RAMOWY)

I Budowa

9.00 - 9.30 - Przywitanie, omówienie zasad, przedstawienie celów szkolenia.

9.30 - 10.00 - Umiejętności osobiste - definicja i identyfikacja.

Przerwa kawowa

10.15 - 11.15 - Znaczenie “pierwszego wrażenia” w pozyskiwaniu kontaktu biznesowego.

11.15 - 11.45 - Savoir Vivre wymiany informacji o sobie i firmie

11.45 - 12.30 - Zasada wzajemności

PRZERWA OBIADOWA

II Pielęgnacja własnej sieci kontaktów

13.30 - 14.00 - Ogólne zasady współistnienia w środowisku biznesowym

14.00 - 14.30 - Kanały komunikacji i techniczne sposoby podtrzymywania kontaktu

14.30 - 15.00 - Atrakcyjność osobista vs Atrakcyjność biznesowa/Dzielenie się wiedzą

Przerwa kawowa

III Rozwój

15.15 - 15.45 - Związek rozwoju sieci kontaktów z planowaniem własnego miejsca w biznesie
15.45 - 16.15 - Planowanie rozwoju własnej sieci kontaktów oraz metody
jego realizacji
16.15 - 16.45 - Sytuacje sprzyjające vs sytuacje negatywne w rozwoju
sieci kontaktów

IV Podsumowanie bloków tematycznych

V Dyskusja Moderowana

Czym jest szkolenie?

Szkolenie jest interaktywną formą warsztatu praktycznego z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Jest inspiracją do własnego rozwoju wiedzy w zakresie networkingu i dostarcza solidnej podstawy do budowania własnego autorytetu komunikacyjnego.

Czym nie jest?

Nie jest uniwersalnym algorytmem rozwiązań biznesowych dających się zastosować w każdej sytuacji. Nie jest receptą na wszystkie problemy komunikacyjne, dostarcza inspiracji do wypracowywania rozwiązań biznesowych.

Struktura

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z użyciem technologii zapisu obrazu i dźwięku. Materiały uzyskane w ten sposób będą przekazane uczestnikom i nie będą wykorzystywane przez osoby trzecie. Trener jest otwarty na indywidualne uwagi oraz problemy, służąc pomocą przy inspirowaniu do ich rozwiązań.

Warunki Uczestnictwa

Cena Warsztatu to 790 złotych brutto za osobę, (kwota zwolniona z podatku VAT

W przypadku zgłoszenia przed 25.03 (14 dni przed szkoleniem) cena wynosi 700 złotych brutto

W przypadku zgłoszenia dwóch osób z tej samej instytucji dodatkowo naliczany jest rabat w wysokości 5% od ceny szkolenia. W przypadku większej liczby osób cena ustalana jest indywidualnie.

Cena zawiera:

Opiekę trenera oraz pracowników Fabryki Motywacji
Materiały szkoleniowe (podręcznik, notatniki, przybory)
Materiały ewaluacyjne w formie profesjonalnego wydania DVD, dostarczane Pocztą Polską 7 dni od daty szkolenia
Przerwy kawowe, dwu-daniowy lunch

Płatność dokonywana przelewem bankowym, na konto firmy najpóźniej na 3 dni przed planowaną datą szkolenia.

Istnieje możliwość wystawienia faktury Pro Forma

więcej informacji - http://fabrykamotywacji.pl

Michał Dziwniel
Key Account Executive
507006696
michal@dziwniel.plMichał Dziwniel edytował(a) ten post dnia 05.03.10 o godzinie 13:11
Hanna Rosiak

Hanna Rosiak Kto myśli o
problemach, ma
problemy. Kto myśli
o rozwiąza...

Temat: Szkolenia Last Minute

Oferty szkoleń otwartych, last minute, darmowe, to wszystko w jednym miejscu:

http://www.szkolenia24h.pl/

Odwiedzaj nas regularnie - codziennie nowe oferty!
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Szkolenia Last Minute

Mam jedno wolne miejsce na warsztat - Projektowanie treningu i ćwiczeń.

Termin - 20-21 marca 2010, godz. 10.00 - 17.00
Miejsce - Łódź
Inwestycja - 600 zł

Informacje i zapisy eternal.com.pl/otwarte.htm

Zapraszam serdecznie,
Kasia Gręda

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam serdecznie,

Już w najbliższą sobotę będę miał przyjemność poprowadzić szkolenie BM MOTYWACJA.
Jeśli chcesz poznać moją wizje motywacji, serdecznie zapraszam na szkolenie.

Kliknij w ten link ( http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/9 ) i dowiedz się więcej.

Kłaniam się nisko,
BM
Katarzyna Lach

Katarzyna Lach Student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Szkolenia Last Minute

Firma Suprowicz i Partnerzy wszystkich zainteresowanych karierą w działach HR zaprasza na szkolenie:

„Specjalista ds. personalnych– kompendium wiedzy”

Termin/ Miejsce: 20-21 marca 2010 r / Łódź
Czas trwania: 20 godzin lekcyjnych zajęć z zakresu:
• nowoczesnych metod rekrutacji i selekcji pracowników (metody psychometryczne, Assessment Center),
• analizy pracy i zasad tworzenia opisu stanowiska pracy
• organizacji działu personalnego,
• przygotowywania ocen okresowych personelu, komunikacji z personelem
• rozwoju i szkolenia personelu,
• aspektów prawnych oraz systemów wynagradzania i premiowania.

ATRAKCYJNA CENA!

Cena dla studentów i absolwentów (366 zł- cena promocyjna*, 399 zł -cena bez promocji)

Cena dla osób pracujących: (549 zł- cena promocyjna*, 732 zł- cena bez promocji

* promocja dotyczy osób, które dokonały wpłaty do dnia: 5 marca 2010 roku oraz zgłoszeń grupowych (co najmniej 3 os)

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

Zainteresowanych prosimy o kontakt:
Katarzyną Lach
Tel.607682758
E- mail kasialach@o2.pl lub
Joanną Kalinowską -Walczak
Tel. 512921292
E-mail j.kalinowska.walczak@gmail.com
Kamila Płowiec

Kamila Płowiec Koordynator
Projektów

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam na Szkolenie:

Autoprezentacja i prezentacja I

Innowacyjny, autorski program błyskotliwego i doświadczonego eksperta.

Szkolenie otwarte,
Warszawa 23-24 marca 2010
prowadzi Mirosław Oczkoś


Obrazek


Opinie uczestników

„Aktorskie, zabawne, ale i mądre prezentowanie poruszanych zagadnień.”

„Sympatyczna atmosfera, profesjonalizm prowadzącego, dostosowanie programu i zachowania prowadzącego do profilu uczestników.”

„Szkolenie w formie "show". Takiego jeszcze nie widziałam!”

Cel - nabycie praktycznych umiejętności z zakresu:

* Zasad konstruowania skutecznych prezentacji.
* Nawiązywania kontaktu i wzbudzania zainteresowania audytorium.
* Zasad skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w czasie wystąpień publicznych.
* Zasad kreowania wizerunku oraz poprawnej autoprezentacji.
* Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Korzyści dla Uczestników

* Diagnoza predyspozycji i umiejętności prezentacyjnych.
* Doskonalenie umiejętności efektywnego przekazywania zamierzonych treści, kontrolowania własnych zachowań oraz panowania nad uwagą i zainteresowaniem odbiorców.
* Rozwój osobistej wiarygodności, zaufania do siebie oraz pozytywnego, partnerskiego stosunku do odbiorców.
* Radzenie sobie z tremą i stresem przed oraz w czasie wystąpienia.
* Rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach wystąpieniach publicznych.

Program

* Mój styl przekazu i prezentacji, określenie mocnych i słabych stron
* Efektywne techniki prezentacji
* Zasady i techniki komunikacji w wystąpieniach publicznych
* Psychologia perswazji
* Rozwój indywidualnego stylu prezentacji
* Świadome używanie głosu
* Mowa ciała
* Wykorzystanie technik aktorskich w czasie wystąpień

Forma treningu aktywnego – ograniczenie wykładu do minimum, maksymalne angażowanie uczestników do aktywnego udziału poprzez zastosowanie metod takich, jak: prezentacje, dyskusje, ćwiczenia indywidualne.

Aktywne uczestnictwo – praktyczne przyswajanie wiedzy poprzez samodzielną prezentację i uzyskanie informacji zwrotnej od profesjonalisty i innych uczestników treningu, dzielenie się doświadczeniami, poszerzanie repertuaru zachowań, eksperymentowanie z nowymi sytuacjami, obserwację innych uczestników.
Informacje organizacyjne

Cena szkolenia: 1290 PLN, dla pierwszych 3 osób - 990 PLN
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Podczas przerw w zajęciach zapewniamy lunch i serwisy kawowe.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa z dniem 19 marca 2010 r.

Wszystkie dodatkowe informacje:

Kamila Płowiec
Doradca do spraw projektów szkoleniowych
e-mail: kamila.plowiec@eirk.pl
tel.: 22 882 36 93

ZAPRASZAM!

http://www.eirk.pl

http://www.eirk.pl/szkolenia/szkolenia-otwarte/autopre...Kamila Płowiec edytował(a) ten post dnia 11.03.10 o godzinie 10:33

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Terra Cognita – poznaj niemiecki rynek

Jaki jest niemiecki rynek i jak na nim zaistnieć? Jak przebrnąć przez gąszcz niemieckich przepisów i z sukcesem prowadzić biznes u zachodniego sąsiada?

Enterprise Europe Network serdecznie zaprasza mikro-, małych i średnich przedsiębiorców na bezpłatne szkolenie eksportowe dotyczące rynku niemieckiego, które odbędzie się 16 marca w godz. 9.30-15.00 w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, ul. Trzy Lipy 3, Gdańsk.

Szkolenie poprowadzą przedstawiciele Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej oraz GOB Rechtsberatungsgesellschaft w Berlinie.

Szczegółowy program załączamy poniżej. Wszelkich informacji udziela Martyna Bildziukiewicz:

m.bildziukiewicz@swp.gda.pl
tel. (58) 524 50 86

PROGRAM SZKOLENIA

09.30 – 09.40

Powitanie, przedstawienie działalności Enterprise Europe Network
Rafał Kruczkowski, Kierownik Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu „Wolna Przedsiębiorczość”

09.40 – 10.20

Informacje na temat rynku niemieckiego
Thomas Urbańczyk, Adwokat (DE), Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

- charakterystyka rynku niemieckiego
- informacje o wybranych branżach
- charakterystyka exportu i importu Niemiec
- charakterystyka rynku B2C i rynku B2B
- firmy polskie na rynku niemieckim

10.20 - 12.15

Niemieckie prawo podatkowe
Katarzyna Zabawa, Doradca Podatkowy
Berhard Kemper, Adwokat (DE)
GOB Steuerberatungsgesellschaft mbH

- niemiecki system podatkowy i podstawy opodatkowania w Niemczech
- przedstawienie podatku od osób fizycznych i prawnych oraz podatku VAT
- ustawa o unikaniu podwójnego opodatkowania
- składki socjalne

12.15 – 12.45 Przerwa kawowa

12.45 – 14.00

Formalno-prawne warunki prowadzenia działalności gospodarczej w Niemczech
Thomas Urbańczyk, Adwokat (DE), Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

- formy prawne działania na rynku niemieckim
- zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej przy GmbH, KG, OHG, GmbH & Co. KG, oddział, spółka cywilna, samodzielna działalność gospodarcza
- procedury rejestracyjne i wymogi formalno –prawne
- koszty
- specyficzne wymogi prawa niemieckiego
- zezwolenia
- pozwolenie na pobyt

14.00 – 14.30

Zawieranie umów
Thomas Urbańczyk, Adwokat (DE), Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

- wybór właściwego prawa, właściwość sądowa

14.30 – 15.00

Wybrane aspekty prawa pracy
Thomas Urbańczyk, Adwokat (DE), Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

- kultura pracy i warunki pracy
- umowy o pracę
- zatrudnianie obywateli polskich – okresy przejściowe

15.00 – 15.15 Pytania do ekspertów
Klaudia O.

Klaudia O. PR, Media,
Specjalista ds.
międzynarodowych

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam serdecznie,

Firma SGP - Training & Consulting przy SGP Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:

SKUTECZNE POZYSKIWANIE DOTACJI UE W LATACH 2007-2013
to szkolenie skierowane do osób lub instytucji chcących rozwijać posiadaną wiedzę dotycząca funduszy UE oraz umiejętności samodzielnego sporządzania aplikacji o dotację.

Cena szkolenia wynosi 890 PLN*
Termin szkolenia 20-21 kwietnia
Miejsce szkolenia Białka Tatrzańska

Zapraszam do zapoznania się z programem szkolenia: pozyskiwanie.dotacji.pl

Dziękuję,

Klaudia Ociepa
Konsultant ds. funduszy unijnych
SGP - Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
ul. Legionów 90/100
42-202 Częstochowa
tel./fax. 034 361-31-18
tel. kom. 0 791 111 726
http://www.szkolenia-sgp.pl
e-mail: ociepa@sgp.biz.plKlaudia Ociepa edytował(a) ten post dnia 11.03.10 o godzinie 14:52
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Szkolenia Last Minute

Szkolenie - Pełnomocnik i Auditor wew. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 + materiały szkoleniowe gratis!

OFERTA LAST MINUTE – ostatnie wolne miejsce!!!

Uwaga!!!

można jeszcze dołączyć do grupy szkoleniowej –

Pełnomocnik i Auditor wew. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008

w terminie 15-17 marca 2010 r. w Krakowie.

Cena szkolenia to 500 zł/os w cenie zawarto :
- materiały szkoleniowe
- egzamin Zewnętrznej Jednostki Certyfikującej
- Certyfikat pełnomocnika i audytora wew. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 wydany przez Zewnętrzną jednostkę certyfikującą ( dla osób, które zdadzą egzamin)
- Certyfikat ukończenia kursu – wydany przez CZJ-Infox
- przerwy kawowe i poczęstunek w trakcie szkolenia

Centrum Zarządzania Jakością Infox SP. z o.o.
http://czj-infox.pl
tel.12 653 20 13
szkolenia@czj-infox.pl
ul.Wadowicka 8A
30-415 Kraków
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Last Minute

Co możemy zyskać a co stracić? Czy w tym zakresie chciałbyś przejść odpowiednie szkolenie?

Firma B&O Navigator - jest pomysłodawcą tego typu szkoleń, cieszą się one zaskakująco wysokim powodzeniem - Zobacz program szkolenia

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem i zarazem członkiem grupy otrzymasz specjalny rabat. Przekaż informacje każdemu kto może być zainteresowany tematem. Grupa jest otwarta dla wszystkich. Szkolenia odbywają się raz w miesiącu w centrum konferencyjnym B&O Navigator w Warszawie.
Monika Świderska

Monika Świderska Asystent ds. szkoleń
i doradztwa,
Fundacja Aktywności
Lok...

Temat: Szkolenia Last Minute

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na szkolenie przygotowane przez Fundację Aktywności Lokalnej.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Terminy: 29.03.2010 (poniedziałek) lub 19.05.2010 (środa)
Trener prowadzący: Konsultant i trener z dużą praktyką zawodową w zakresie zarządzania, negocjacji, kontaktów z klientami, organizacji szkoleń, rekrutacji i oceny pracowników. Praktyka zawodowa poparta solidną wiedzą zdobywaną w dobrych szkołach takich jak Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej czy Uniwersytet Wrocławski. Szkoleniowiec z zamiłowania mający doświadczenie w pracy z różnymi pracownikami ministerstw, urzędów wojewódzkich i marszałkowskich, menedżerami różnych szczebli ale też bezrobotnymi, lokalnymi liderami, pracownikami liniowymi, niepełnosprawnymi.

Program szkolenia:
1.Wprowadzenie:
• potrzeby klienta,
• interesy pracodawcy związane z obsługą klienta,
• możliwości, potrzeby, umiejętności pracownika.
2.Umiejętności przydatne w obsłudze klientów:
• skuteczne porozumiewanie się,
• elementy biznesowego savoir-vivre’u,
• umiejętne odmawianie prośbom klientów.
3.Obsługa klienta przez telefon:
• odbieranie telefonu służbowego,
• przedstawianie się,
• wyjaśnienie po co klient dzwoni,
• przełączanie rozmów,
• udzielanie informacji,
• kończenie rozmowy,
• zasady obowiązujące przy telefonowaniu do klienta,
• trudne sytuacje w służbowej rozmowie telefonicznej,
• najczęściej popełniane błędy.
4.Trudne chwile w pracy z klientem
• rodzaje trudnych sytuacji w kontakcie z klientem,
• skąd się biorą trudne sytuacje.
5.Doskonalenie umiejętności postępowania z klientem w sytuacji podwyższonych emocji:
• unikanie zakazanych zwrotów i zachowań,
• reagowanie na krytykę i zastrzeżenia klienta,
• przyjmowanie reklamacji.
• stawianie granic w przypadku ataku werbalnego,
• zasada „Jestem słoniem”.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: Poznań
Inwestycja w rozwój osobisty i zawodowy: 240zł/os.

W cenie zawarty jest udział w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych oraz poczęstunek.

Zapewniamy wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę trenerów. Szkolenia prowadzimy metodami warsztatowymi, stosujemy gry symulacyjne, przykłady, testy i ćwiczenia indywidualne. Zajęcia odbywają się w grupie ok. 16 osób.

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Gwarancją rezerwacji miejsca jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz uregulowanie płatności przelewem na numer konta: 26 9048 0007 2004 0002 1018 0001.

Kontakt:
Monika Świderska
Asystentka ds. organizacji szkoleń i doradztwa
Fundacja Aktywności Lokalnej
www: http://www.fal.org.pl
e-mail: szkolenia@fal.org.pl
tel. 61 / 625 68 45
fax. 61 / 625 68 42
tel. kom.: 693198715

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do