Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Prezentacje i wystąpienia publiczne z elementami autoprezentacji

Tematyka

- Charyzmatyczne mówienie - system, pasja czy technika?
- Etapy przygotowania wystąpienia: od nastawienia mówcy, przez cel komunikacji, analizę odbiorców, treść, do formy wystąpienia
- Koło komunikacji - uniwersalny schemat przygotowania komunikacji
- Czas w prezentacji - jak nim zarządzać i dlaczego płynie inaczej prezenterowi i słuchaczom
- Winston Churchill i Steve Jobs - wykorzystanie ich schematu i filozofii wystąpień
- Skuteczne schematy rozpoczęcia i zakończenia prezentacji
- Dramaturgia i dynamika prezentacji - czyli jak wzbudzić zainteresowanie
- Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną - metoda obrazowania
- Budowanie "napięcia" i zainteresowania słuchacza podczas całego wystąpienia
- Techniki odpowiadania na pytania, rozwiewania wątpliwości
- Reagowanie na trudne sytuacje
- Kontrolowanie własnych emocji podczas wystąpienia
- Akcent, pauza, intonacja, ton, tempo, czyli jak sprawić, żeby inni zapamiętali treści, na których mi szczególnie zależy
- Gest, mimika, ciało - ABC prezentera
- Schemat "dobrego rozpoczęcia" - czyli co zrobić z ciałem, by "kupić" grupę
- Mówienie przez mikrofon - pomocne zasady i reguły
- Profesjonalna sesja feedbackowa - analiza nagranych prezentacji, wystąpień uczestników

Czas trwania: 16 godzin, 2 dni, prowadzący: Marcin Markowski
Termin: 27-28.02.2012,
Cena: 1.500 PLN brutto (obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch i serwis kawowy)
Miejsce szkolenia: Centrum Szkoleniowe Instytutu Rozwoju Biznesu w Warszawie, ul. Sienna 73

Kontakt: Zespół Doradców Klienta
tel. 22 768 20 22
szkoleniaotwarte@irb.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Ostatnie wolne miejsce na szkolenie dotyczące normy ISO 9001:2008

Pełnomocnik i auditor wewnętrzny współczesnego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008

Termin: 21-23 lutego 2012 Kraków

Cena promocyjna 990 zł netto

http://czj-infox.pl
http://iso.czj-infox.pl
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: Szkolenia Last Minute

Emisja głosu - trening odkrywcy


Obrazek


Głosu używasz na co dzień. Jest to narzędzie wykorzystywane do tego, aby się komunikować, zarabiać, przekonywać, podrywać i flirtować.

Całe grupy ludzi korzystają z głosu zawodowo. Nauczyciele, prawnicy, szkoleniowcy, handlowcy, managerowie, tłumacze, politycy oraz osoby pracujące na infolinii - to właśnie oni eksploatują go najbardziej. Często po latach pracy okazuje się, że pojawiają się problemy ze zdrowiem. Boli gardło, nie można dłużej mówić, a głos staje się cichszy.

A gdyby tak można było nauczyć się, w jaki sposób pracować nad głosem, aby był lepszy - aby stał się mocniejszy, niższy, bardziej przyjemny dla ucha? Tak, by móc mówić długo i donośnie
z wielką swobodą?


Umiejętności władania głosem można się nauczyć. Wykorzystując właściwe ćwiczenia, możesz odkryć moc głosu.

Dlatego jeśli chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności do tego jak operować głosem zapisz się na szkolenie.

Emisja głosu - trening odkrywcy, jest solidnym wprowadzeniem do pracy nad swoim głosem.

Na kursie:

1. Zdobędziesz wiedzę, jak oddychać przeponowo, aby Twój głos wolniej się męczył i był mocniejszy
2. Poznasz zasady wydobywania dźwięku
3. Dowiesz się czym są rezonatory i jak ich używać, aby głos stał się słyszalny i przyjemniejszy dla ucha
4. Nauczysz się, jak przy pomocy jednego ćwiczenia eliminować powietrze w głosie, który niekorzystnie wpływa na nasz odbiór i siłę głosu

Szkolenie jest praktyczne, dlatego prosimy o luźny strój, buty – najlepiej trampki.

Gdzie?

Wrocław

Kiedy?

22 lutego

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – specjalista kreowania wizerunku, ekspert zmiany głosu

Informacje o zapisach i cenie, zajdziesz na naszej stronie internetowej
http://www.bordman.pl/szkolenia/emisja_glosu_trening_o...Ewelina Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 17.02.12 o godzinie 10:17
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia Last Minute

Witajcie, rusza nowa Edycja Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu

Jesteśmy gotowi wrócić do korzeni...



Obrazek


Rekrutacja do "Edycja Łódź 2012" rozpoczęta!

I zjazd 25-26.02.2012 r. w Łodzi

O co chodzi z tymi korzeniami? czytaj: http://blog.profesjonalnytrener.pl/index.php/wracam-do...

Program ogólny, harmonogram oraz koszty znajdziesz na stronie Szkoły: http://profesjonalnytrener.pl/program

Odpowiemy na wszystkie pytania: http://profesjonalnytrener.pl/signup

Zapraszamy
Anna Szablewska

Anna Szablewska specjalista ds.
szkoleń i rozwoju,
Międzynarodowy
Instytu...

Temat: Szkolenia Last Minute

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach kompetencyjnych:

Prawo Pracy 2012 - najnowsze zmiany przepisów. Warsztaty praktyczne.
Kraków 27 luty 2012


Informacje organizacyjne:
-czas trwania szkolenia - 1 dzień (8h);
-w programie szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch;
-każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;


Cel szkolenia:
-Kompleksowe i praktyczne omówienie obowiązujących w zakresie prawa pracy przepisów.
-Wskazanie odpowiedzi na nurtujące Uczestników pytania z zakresu prawa pracy.
-Omówione najczęstszych problemów w zakesie prawa pracy oraz rozwiązań pozwalających na ich właściwe zasosowanie w praktyce.
-Omówienie najnowszych zmian w prawie pracy.
-Wymiana doświadczeń.

Zaletą organizowanych przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST szkoleń w formie otwartej jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji realizujących podobne projekty w bliskim dla uczestników środowisku. Szkolenia otwarte to szansa, by spojrzeć na własny styl pracy z odmiennej perspektywy, by doskonalić się przez pryzmat osób pracujących w innych organizacjach.
Aby zadbać o najwyższą efektywność naszych szkoleń, grupy liczą maksymalnie do 16 osób.


Grupa docelowa:
-kadra zarządzająca wszystkich działów i szczebli zarządzania,
-pracownicy działów kadr, HR
-osoby zainteresowane problematyką prawa pracy.


Metody pracy:
Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia to przede wszystkim aktywny warsztat pozwalający na zdobycie praktycznych umiejętności, case study oraz elementy wykładu. Dzięki takiej formie dodatkowo wzbogaconej o pracę indywidualną i w małych grupach przekazujemy uczestnikom wiedzę pozwalającą na kompetentą realizację zadań, z którymi spotykają się w swojej pracy zawodowej.


Wykładowcy:
Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST to nasza największa wartość. Jako eksperci traktujemy nasze cele bardzo poważnie i dokładamy wszelkich starań, aby je realizować na najwyższym poziomie. Dysponujemy międzynarodową kadrą wybitnych specjalistów, trenerów biznesu, prawników, inżynierów i techników, którzy pozostając do Państwa dyspozycji pracują z pasją i pełnym zaangażowaniem wykorzystując światowe standardy i rozwiązania.

Dedykowany trener:
Ekspert Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST w zakresie prawa administracyjnego i prawa pracy. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca, autor wielu autorskich projektów szkoleniowych dla instytucji publicznych i przedsiębiorstw prywatnych. Realizowane przez niego szkolenia mają charakter warsztatowy i praktyczny, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiele przydatnych w pracy zawodowej umiejętności.



Zasady uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa: 390zł netto (+ 23% Vat)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl)
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu oraz przekazać pozostałe informacje organizacyjne.

PROGRAM SZKOLENIA ORAZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA:
http://iist.pl/kalendarzszkolen/details/225-prawo-prac...

Kontakt:

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych

ul. Grottgera 16/1

60-758 Poznań

tel. (061) 307 01 49
fax. (061) 666 15 66
e-mail biuro@iist.pl
www http://iist.pl


Obrazek
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia Last Minute

Tylko do 20 lutego br. czekamy na Wasze zgłoszenia na szkolenie Marketing w Internecie dla firm - szkolenie organizowane przez Akademię Edukacji Regionalnej ARP S.A.

Gdańsk, 24 lutego br.

W programie m.in.:
1. Czym jest obecnie Internet?
2. Trzy tajemnice sukcesu w Internecie.
3. Modele zarabiania w Internecie.
4. Jak założyć swoją stronę/serwis/sklep?
5. Conetent marketing, marketing w sieciach społecznościowych, e-mail marketing.
6. Analityka w serwisach internetowych.

Po więcej informacji zapraszam na stronę: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Kontakt do mnie: 58 - 32 33 142

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,

Tych z Państwa, którzy są zainteresowani możliwościami pozyskiwania kapitału na rozwój przedsiębiorstw (innymi niż kredyty bankowe) zapraszam do udziału w szkoleniach dofinansowanych przez UE.

Cykl szkoleń realizowanych w ramach projektu Kapitał dla MŚP składa się z 10 tematów, realizowanych na poziomie podstawowym i zaawansowanym:

1. Podstawy wyceny spółki i ocena potrzeb inwestycyjnych
2. Sposoby finansowania inwestycji
3. Specyfika finansowania firmy przez fundusze private equity, venture capital, seed fund
4. Specyfika technik negocjacyjnych z inwestorami
5. Finansowanie dłużne
6. Zasady przygotowania spółki do funkcjonowania na rynku NewConnect
7. Cykl życia projektu - od pomysłu do zakończenia i rozliczenia
8. Forma prawna działalności a skutki prawne i podatkowe
9. Wizerunek menedżera podstawą budowania relacji inwestorskich
10. Analiza ryzyka - monitorowanie zagrożeń w projektach

Zapraszam do udziału w całym cyklu, lub w poszczególnych szkoleniach, zależnie od Pańtwa dotychczasowego doświadczenia i kompetencji.

Wszelkie informacje o projekcie znajdują się na stronie: http://kapitaldlamsp.com.pl

Ze względu na dofinansowanie UE, projekt dostępny tylko dla pracowników sektora MŚP z woj. mazowieckiego.

Kontakt:
http://kapitaldlamsp.com.pl
Joanna Czerwińska
joanna.czerwinska@eficom.pl
tel. 22 623 82 14

[obrazek]

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Szkolenia Last Minute

Szkolenia PRINCE2®, CAPM®/PMP®, P3O®, M_o_R®, MSP® dostępne przez Internet


Obrazek


Szanowni Państwo,

chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy bardzo ciekawe rozwiązanie tzn. szkolenia dostępne "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet.

W szkoleniu prowadzonym w sali, uczestniczy się równolegle poprzez unikalny system wideokonferencyjny, a egzaminy mogą być zdawane również zdalnie.

Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Chcielibyśmy również przypomnieć o terminach szkoleń, jakie oferuje skills w marcu 2012 r.:

PRINCE2®: 05-09.03.2012, 19-23.03.2012

M_o_R®: 12-16.03.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy

Zespół skills
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Karolina Słoczyńska

Karolina Słoczyńska Project Management,
Human Resources

Temat: Szkolenia Last Minute

Łódzka firma doradcza HRP zaprasza do projektu „Sposób na kryzys(...)” osoby, które nie mają więcej niż 30. lat i chcą dowiedzieć się, jak zarządzać własną karierą. W ramach projektu oferujemy bezpłatnie:
- 10 godzin indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym;
- szkolenie e-learningowe „Aktywizacja zawodowa”.

Podczas 10 godzin konsultacji Uczestnicy projektu odbędą kompletny coaching zawodowy. Będą analizować ogłoszenia o pracę, sporządzać CV, przygotowywać się do rozmowy kwalifikacyjnej na konkretne stanowiska, a także definiować swoje życiowe priorytety i kompetencje zawodowe.

"Przedsięwzięcie firmy HRP skierowane jest do młodych osób, które stoją u progu dorosłego życia i w naturalny sposób poszukują pomocy doradcy zawodowego. W czasie spotkań z uczestnikami projektu wyposażymy ich w narzędzia niezbędne do odnalezienia się na rynku pracy, ale także pomożemy im uświadomić sobie swoje mocne strony. Podpowiemy, jak uodpornić się na niepowodzenia, które napotkają na swojej drodze zawodowej i poradzimy, skąd czerpać pozytywne nastawienie" – mówi Joanna Krupska, doradca zawodowy w projekcie „Sposób na kryzys”.

Projekt „Sposób na kryzys – wsparcie doradcze oraz finansowe dla osób do 30 r.ż. dotkniętych procesami restrukturyzacji” realizowany jest w ramach Priorytetu VIII. „Regionalne kadry gospodarki”, Poddziałania 8.1.2: „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Więcej informacji o projekcie oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: http://www.hrp.com.pl/?main_page=256

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,
Pragnę dodać informację o warsztacie, którego tematem jest "Coaching – odkryj swój potencjał. Zrealizuj swoje cele".

Coaching to ostatnio modne słowo. Podczas ośmiogodzinnego szkolenia dowiesz się, czym tak naprawdę jest coaching, jakie są jego rodzaje, jak wygląda sesja coachingowa, jakie cele możesz zrealizować stosując coaching. Szkolenie będzie miało formę intensywnego warsztatu prowadzonego metodami aktywizującymi wszystkich uczestników. Na warsztat weźmiemy nasz osobisty potencjał. Podejmiemy próbę zaplanowania zmiany zawodowej lub rozwoju kariery. A wszystko to w gronie ambitnych kobiet z pasją, poszukujących swojej pasji lub po prostu chętnych nowych doświadczeń.

Na 8 godzinnych warsztacie dowiesz się między innymi o tym jak:

• Czym jest coaching i jakie są jego odmiany?
• Psychologia coachingu
• Mój potencjał i mocne strony
• Zaplanuj zmianę zawodową, rozwój kariery lub pasji
• Czynniki motywacji – coach cheerleader i autocoaching.

Warsztat poprowadzi:

Alina Wiąckowska-Pyrtek - Coach. Trener. Manager.
Ukończyła pedagogikę społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim następnie studia podyplomowe na kierunku Coach i trener na Wyższej Szkole Europejskiej. Obecnie z pasją pracuje jako coach freelancer oraz manager projektów szkoleniowych w krakowskiej firmie INVENTI Consulting. Obszary specjalizacji coachingowej oraz szkoleniowej to odkrywanie osobistego potencjału, komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem oraz zarządzanie zmianą zawodową. Wolny czas spędza czytając książki, malując na szkle oraz gotując.

Termin: 10 marca 2012 (sobota) w godzinach 10.00 – 18.00
Inwestycja: 55 zł od osoby (opłata administracyjna, w tym catering)
Miejsce: Klub Prominent ul. Kamienna 17

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: Szkolenia Last Minute

Emisja głosu - trening odkrywcy


Obrazek


Głosu używasz na co dzień. Jest to narzędzie wykorzystywane do tego, aby się komunikować, zarabiać, przekonywać, podrywać i flirtować.

Całe grupy ludzi korzystają z głosu zawodowo. Nauczyciele, prawnicy, szkoleniowcy, handlowcy, managerowie, tłumacze, politycy oraz osoby pracujące na infolinii - to właśnie oni eksploatują go najbardziej. Często po latach pracy okazuje się, że pojawiają się problemy ze zdrowiem. Boli gardło, nie można dłużej mówić, a głos staje się cichszy.

A gdyby tak można było nauczyć się, w jaki sposób pracować nad głosem, aby był lepszy - aby stał się mocniejszy, niższy, bardziej przyjemny dla ucha? Tak, by móc mówić długo i donośnie
z wielką swobodą?


Umiejętności władania głosem można się nauczyć. Wykorzystując właściwe ćwiczenia, możesz odkryć moc głosu.

Dlatego jeśli chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności do tego jak operować głosem zapisz się na szkolenie.

Emisja głosu - trening odkrywcy, jest solidnym wprowadzeniem do pracy nad swoim głosem.

Na kursie:

1. Zdobędziesz wiedzę, jak oddychać przeponowo, aby Twój głos wolniej się męczył i był mocniejszy
2. Poznasz zasady wydobywania dźwięku
3. Dowiesz się czym są rezonatory i jak ich używać, aby głos stał się słyszalny i przyjemniejszy dla ucha
4. Nauczysz się, jak przy pomocy jednego ćwiczenia eliminować powietrze w głosie, który niekorzystnie wpływa na nasz odbiór i siłę głosu

Szkolenie jest praktyczne, dlatego prosimy o luźny strój, buty – najlepiej trampki.

Gdzie?

Warszawa

Kiedy?

9 marca

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – specjalista kreowania wizerunku, ekspert zmiany głosu

Informacje o zapisach i cenie, zajdziesz na naszej stronie internetowej

http://emisjaglosu.com/szkolenia/emisja_glosu_trening_...

ZAPRASZAMY!

Temat: Szkolenia Last Minute

Europejska Akademia Planowania Finansowego zaprasza na szkolenie

ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁKI KAPITAŁOWEJ PRYWATNYM MAJĄTKIEM ZA ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI.

Jeżeli chcesz pogłębić wiedzę z zakresu:

• obowiązujących aktualnie regulacji prawnych dotyczących zakresu odpowiedzialności zarówno publicznoprawnej jak i cywilnoprawnej członków zarządu spółki z o.o.,
• metod optymalizacji podatkowej,
• sposobów unikania odpowiedzialności karnej skarbowej z tytułu nieprawidłowości w rozliczeniach z fiskusem;
• ochrony ubezpieczeniowej dla członków zarządu spółki kapitałowej,

Zapisz się na szkolenie:

ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁKI KAPITAŁOWEJ PRYWATNYM MAJĄTKIEM ZA ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI.

Ostatnie miejsca na specjalistyczne szkolenie!

Termin szkolenia: 5-6 marzec 2012
eafp@eafp.pl
tel. 507 088 523
Dorota Kuipers

Dorota Kuipers właściciel, Kuipers
Group

Temat: Szkolenia Last Minute

KURS OBSŁUGI OPROGRAMOWANIA WSPOMAGAJĄCEGO TŁUMACZENIE

Program: 12 jednostek szkoleniowych
Przed rozpoczęciem kursu uczestnicy otrzymają linki oraz instrukcje do zainstalowania bezpłatnych i próbnych programów wspomagających tłumaczenie jak również niezbędną pomoc w przypadku trudności z ich instalowaniem.

Część teoretyczna: prezentacja obecnie najpopularniejszych programów:
SDL Trados 2006, 2007, 2009, 2011, Déjà Vu X2, Omega-T, Wordfast Classic, Wordfast Pro, Wordfast Anywhere, MemoQ Translator Pro, Swordfish III.
Część praktyczna: ćwiczenia na bezpłatnych programach Omega-T, Wordfast Anywhere oraz wersji próbnej programu MemoQ Translator Pro.

Oferta jest skierowana do tłumaczy wszystkich języków.

Miejsce: Kancelaria Tłumaczy Przysięgłych Kuipers & Kuipers, ul. Kazimierza Wielkiego 118 w Krakowie.

Liczba uczestników – od 5 do 8 osób

Prowadzący: Erik-Jan Kuipers – tłumacz z wieloletnim stażem pracy, wykładowca akademicki specjalizujący się w zakresie teorii i praktyki narzędzi wspomagających tłumaczenie, lokalizacji oprogramowania, lokalizacji gier komputerowych oraz przekładu audiowizualnego

Cena: 490 zl (rachunek) lub 490 zł + 23 % VAT (faktura)

Cena obejmuje: pomoc w zainstalowaniu bezpłatnych i próbnych programów wspomagających tłumaczenie, 12 jednostek szkoleniowych, napoje, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Wymagania: laptop z systemem operacyjnym: Windows XP, Vista lub 7
Podstawowa znajomość obsługi komputera

Kolejna edycja kursów: marzec 2012

Kurs intensywny weekendowy – 17 i 18 III początek (sobota godz. 16.00)
koniec (niedziela godz. 15.30)

sobota:
16.00 – 18.15 (3 jednostki) przerwa na kawę
18.30 – 20.00 (2 jednostki)

niedziela:
09.00 – 11.15 (3 jednostki) przerwa na kawę
11.30 – 13.00 (2 jednostki)
przerwa obiadowa
14.00 – 15.30 (2 jednostki)

Kurs regularny – 8 III, 15 III, 22 III
czwartki (17.00 do 20.15)

3 spotkania x 5 jednostek (45 min) z przerwami na kawę )

Grupom zorganizowanym możemy zaproponować (w miarę możliwości) terminy dostosowane do życzeń grupy.


Zachęcamy do udziałów w warsztatach.
Kancelaria Tłumaczy Przysięgłych Kuipers & Kuipers
Julia Sawicka

Julia Sawicka Dietetyka, life
coaching, doradztwo
personalne, EFT

Temat: Szkolenia Last Minute

Wyjątkowe Warsztaty Emocjonalnej Jogi - 10 Marzec - Warszawa

Zapraszamy na warsztaty Emocjonalnej Jogi organizowane przez Polsko-Brytyjską Akademię EFT, pod okiem jednego z
europejskich ekspertów w takich dziedzinach jak stres, praca z traumami (trauma resolution coaching), duchowość, Emotional Freedom Techniques, zdrowe odżywianie i szeroko pojęte zdrowie.

Warsztaty przeznaczone są dla osób prywatnych jak również dla instruktorów jogi, psychoterapeutów, trenerów EFT, terapeutów, fizjoterapeutów, trenerów fitnessu.

Czym jest Emocjonalna Joga?

http://www.youtube.com/watch?v=wl-tMou7I6A&feature=g-a...

Emocjonalna Joga to rewolucyjny system pracy z ciałem i umysłem podświadomym pozwalający na eliminowanie nagromadzonego w Tobie stresu, napięć, negatywnych emocji i wszystkich skutków traum przebytych w życiu. Głównym zadaniem Emocjonalnej Jogi jest przywrócenie Ci Twoich naturalnych, wrodzonych umiejętności samoregulacji układu nerwowego i eliminowania napięcia.

Twój organizm został tak zaprojektowany aby radzić sobie w każdej sytuacji. Jednak w procesie socjalizacji jesteśmy oduczani tych naturalnych reakcji. Dzikie zwierzęta od razu po przeżyciu traumy/stresującej sytuacji rozładowują napięcie w określony sposób, ich ciała mimowolnie wyrzucają z siebie cały negatywny ładunek emocjonalny. Emocjonalna Joga powstała dzięki szerokiej analizie zachowań świata dzikich zwierząt. Na podstawie tych obserwacji powstał system pozwalający na przywrócenie tych naturalnych reakcji człowiekowi, dzięki czemu może on sam wpływać na swój stan psycho-fizyczny eliminując tym samym stres, napięcie i negatywne emocje zgromadzone w całym ciele.

Emocjonalna Joga to zestaw technik, które pomagają uwolnić głębokie napięcie z ciała poprzez wykorzystanie procesu mimowolnego drżenia mięśniowego tzw. neurogennego drżenia mięśni. Wyjątkowość tej techniki polega na tym, że naturalne drżenia, które wywołujemy pochodzą z najgłębszych partii ciała i mięśni, które reagują autonomicznie w sytuacjach stresu i traumy. Oznacza to, że żaden świadomy proces terapeutyczny nie jest w stanie uwolnić tych głębokich napięć, ponieważ są one częścią podświadomej strategii przetrwania organizmu.

Gdy dzikie zwierzę doświadczy traumy, kładzie się na ziemi, a jego organizm naturalnie wyrzuca cały ładunek emocjonalny. W Emocjonalnej Jodze przywracamy ten naturalny mechanizm ludziom. Delikatne drgania zaczynają się od mięśni lędźwiowych, jednak już po chwili idą wzdłuż kręgosłupa uwalniając przy tym całe napięcie od palców stóp po czubek naszej głowy.

Więcej informacje o systemie - http://www.akademiaeft.pl/#!materiały/vstc3=emocjonal...

Z jakimi zaburzeniami radzi sobie najlepiej Emocjonalna Joga?

Emocjonalna Joga jest zaprojektowana tak, aby wydobyć głęboko zakorzenione emocje, które są przechowywane w ciele, a następnie cały ładunek emocjonalny jest usuwany. Emocjonalna Joga daje Ci sposób komunikowania się z Twoim ciałem, dzięki czemu twój organizm jest na nowo wyposażony w język do wyrażania siebie. Tradycyjne systemy diagnostyczne i terapeutyczne skupiają się na analizie aspektów psychologicznych. Nawet tak skuteczne systemy jak EFT mają swoje ograniczenia. Te ograniczenia wynikają z faktu, że klienci w interpretacji swojego problemu analizują swoje doświadczenia emocjonalne za pomocą mózgu. Taka analiza nie jest kompletna ponieważ pomija aspekt podświadomy. A podświadomość to nie tylko pewna część mózgu, to również ciało, zapisujące każdą informację w komórkach. Emocjonalna Joga działa na każdym z poziomów, dlatego też jej zastosowanie jest niezwykle szerokie.

Dzięki temu że dociera do źródła problemu jest wspaniałym narzędziem w pracy z takimi zaburzeniami jak:

·Zaburzenia snu
·Chroniczne zmęczenie
·Stany lękowe Nerwice
·Gniew
·Depresja
·Strach i fobie
·Syndrom Stresu Pourazowego PTSD
·Nerwice Natręctw
·Traumy
·Uzależnienia
·Zaburzenia odżywiania
·Stres
·Bóle głowy Migreny
·Chroniczne bóle

W jaki sposób Emocjonalna Joga dopełnia i uzupełnia praktykowanie jogi, ćwiczeń fizycznych lub praktyk duchowych?

Ćwiczenia, joga i inne formy pracy z ciałem prowadzą do redukcji napięcia mięśniowego, poprawiają ukrwienie, zwiększają siłę, świadomość ciała i jego ruchomość. Jednak wiele napięć i skurczy mięśni jest głęboko zakorzenionych w naszym ciele, zwykle są to procesy dziejące się bez naszej świadomości powstałe pod wpływem emocjonalnej dysocjacji. Emocjonalna Joga prowadzi do uwolnienia tych wszystkich podświadomych zaburzeń w ciele, eliminując wszelkie efekty dysocjacji powstałych w wyniku traumatycznych przeżyć i codziennego stresu.
Tak głęboka praca i uwolnienie głęboko zakorzenionych emocji prowadzi do zwiększenia świadomości własnego ciała i odkrycia samoleczniczego potencjału Twojego organizmu.
Dla wielu osób te doświadczenia są związane z wejściem w sferę duchowości, ze zwiększonym poczuciem współzależności i przynależności do świata i ludzi.

W jaki sposób Emocjonalna Joga jest używana jako narzędzie terapeutyczne w pracy z lękiem, gniewem, stresem, napięciem nerwowym, nerwicami, depresjami i objawami syndromu stresu pourazowego? - jako zaawansowane narzędzie dla psychologów, terapeutów, coachów.

Emocjonalna Joga może być używana jako narzędzie terapeutyczne ze względu na to, że pomaga zlikwidować symptomy, które mogą być bardzo ciężkie do zredukowania klasycznymi sposobami. Mogą wydawać się zbyt intensywne i stanowić poważny problem. Proces użycia Emocjonalnej Jogi w kontekście terapeutycznym jest możliwy ze względu na fakt, że wyposaża on terapeutę w narzędzie pracy z ciałem jako jednym z kluczowych kanałów pozbywania się napięcia nerwowego i stresu. Wszystko to bez potrzeby posiadania ogromnej wiedzy w dziedzinie psychologii.

Wszystkie informacje o Emocjonalnej Jodze znajdziesz pod adresem http://www.akademiaeft.pl/#!materialy/vstc3=emocjonaln...

Napisz do nas a wyślemy Ci informator Emocjonalnej Jogi emailem.

Twoja inwestycja to: 199 zł

W celu rezerwacji miejsca na warsztatach napisz do nas na akademiaeft@o2.pl lub zadzwoń pod numer - 511 928 798.

Możesz również skorzystać z formularza zgłoszeniowego na naszej stronie - http://www.akademiaeft.pl/#!kontakt

Masz jakiekolwiek pytania? Zadzwoń do nas lub napisz.

http://akademiaeft.pl
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia Last Minute

Jak trenować, organizować szkolenia, być asertywnym, twórczo rozwiązywać problemy, jak wyjść poza ramy dostępnej w specjalistycznej literaturze i mediach wiedzy o PR? Na te pytania odpowiemy w marcowych szkoleniach Agencji SEDNO.


Obrazek


W Państwa ręce oddajemy pakiet atrakcyjnych szkoleń w promocyjnych cenach:

Organizacja szkoleń 13.03.2012 Wrocław - 230zł.
Twórcze rozwiązywanie problemów 16.03.2012 Wrocław - 230zł.
Asertywność - w pracy i w życiu prywatnym 19.03.2012 Wrocław - 290zł.
Profesjonalny trener wewnętrzny 21-23.03.2012 Warszawa - 2290zł.
Public relations - stopień zaawansowany 27-28.03.2012 Warszawa - 1590zł.

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do