Paulina Majewska-Goździk

Paulina Majewska-Goździk Jest przynajmniej 69
powodów....

Temat: Szkolenia Last Minute

Marketing na facebooku (8h)
Firma GoWork zaprasza na warsztaty praktyczne dla właścicieli kont i osób odpowiedzialnych za PR na Facebooku w małych i średnich firmach
Cele szkolenia:
- Zapoznanie się z zaawansowanymi możliwościami Facebooka
- Zdobycie umiejętności do prowadzenia skutecznych kampanii PR na Facebooku
- Poznanie narzędzi do promocji i reklamy firmy
Adresaci szkolenia:
- Entuzjaści Facebooka
- Brand managerowie
- Firmy poszukujące nowych możliwości nawiązania kontaktu z klientem
- Specjaliści od e-marketingu, PR
- Właściciele małych i średnich firm
- Specjaliści ds. komunikacji
- Rzecznicy prasowi
Cena szkolenia:
Cena szkolenia 599 zł brutto Szkolenia trwa 8 h
W cenę szkolenia wchodzi:
• Materiały szkoleniowe
• Dyplom ukończenia oraz zaświadczenie
• Serwis kawowy i słodki poczęstunek
• Obiad
• Konsultacje poza szkoleniowe on-line
Miejsce szkolenia:
Olsztyn: 11 listopada 7/2,Olsztyn 10-900 – ścisłe centrum
Poznań: Stary Rynek, ul. Kozia 16,II piętro,lokal 220,60-815 Poznań – ścisłe centrum

Dane kontaktowe:W razie jakichkolwiek pytań lub w celu zapisania się na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 22 622 13 09 lub meilowy: paulina.majewska@gowork.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Czy Ty również chcesz skutecznie realizować cele w 2012 roku?

Podczas szkoleń i sesji coachingowych, które prowadzę często spotykam się z osobami, które twierdzą że mają za mało motywacji do działania, bardzo często zaczynają realizację jakiegoś celu, ich działanie trwa tydzień, dwa a potem ich motywacja stopniowo spada, zaprzestają swoich działań, zaczynają się zajmować czymś zupełnie innym lub też gubią się w natłoku zadań, które sobie narzucili.

Znasz to?
Bardzo możliwe, że również zdarza Ci się robić w ten sposób. Jeśli tak jest, to polecam Ci udział w moim warsztacie – otrzymasz 100 % sprawdzonej wiedzy, która pozwoli Ci ruszyć naprzód.

Zapraszam Cię na webinar, podczas którego dowiesz się:

- W jaki sposób poznać, czy cel który sobie wybrałeś jest tym, czego rzeczywiście chcesz
- Jak zacząć działać od razu i krok po kroku realizować swój cel
- Jakimi zasadami musisz kierować się podczas realizacji planu, by nie zostać przywalonym przez natłok informacji

Czas i miejsce:
4 stycznia o godz. 18:00 do 20:00
Zapisując się na warsztat otrzymasz specjalny link do pokoju konferencyjnego, w którym odbędzie się spotkanie.
Otrzymasz:
- Darmowy dostęp do dwugodzinnego warsztatu na żywo
- Możliwość uczestniczenia w dyskusji
- Skrypt z ćwiczeniami

Kto prowadzi webinar?

Władysław Ochojski - Psycholog, trener i coach z ponad 4 letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi. Prowadzi szkolenia nt. efektywności nauki i pracy, komunikacji oraz zarządzania sobą w czasie i kreatywności. Ma na swoim koncie ponad 300 godzin szkoleń z zakresu szybkiej i efektywnej nauki. Posiada doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą jak i kadrą menedżerską.
Wychodzi z założenia, że w życiu ważne jest równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym, toteż podczas szkoleń przekazuje wiedzę i narzędzia, które pomagają w jej osiąganiu.
Sam stosuje tę wiedzę w życiu, rozwija się poprzez coaching i szkolenia u poważanych ekspertów , uprawia jogging, od kilkunastu lat uprawia sztuki i sporty walki. Uważa, że kariera powinna być zgodna z wartościami i w ten sposób rozwija swoje przedsięwzięcia.

Pospiesz się!

Ilość uczestników jest ograniczona .

Ten warsztat nie zostanie powtórzony zbyt szybko a jest to możliwość dla Ciebie, by zacząć Nowy Rok z nową energią!

Jeśli chcesz uczestniczyć w webinarze, po prostu prześlij zgłoszenie na adres biuro@wladyslawochojski.pl o tytule „webinar-cele” a otrzymasz linka do pokoju konferencyjnego.
Do usłyszenia!
Władysław Ochojski
Adam Wiśniewski

Adam Wiśniewski Kierownik projektów

Temat: Szkolenia Last Minute

WARSZTATY dla tych, którzy nie boją się wyzwań!!

Czym różni się przygotowanie wyprawy od normalnej codziennej pracy czy to przy zarządzaniu zespołem, czy projektem? Niczym! To dokładnie te same elementy, które pozwalają osiągnąć cel.
Jest jednak jedna mała różnica, która tak naprawdę powoduje, że zdawałoby się te same rzeczy dzieli przepaść.

Kiedy stajesz na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a za sobą masz 3 dni jazdy pod górę, przed sobą nieznaną drogę, a Twój zespół wraz z tobą zaczyna słabnąć, zastanawiasz się co dalej? Czy jechać czy odpocząć? W bagażu, masz ograniczoną ilość jedzenia i wody, a strata każdej godziny może ważyć na tym czy na czas dojedziesz do celu, gdzie uzupełnisz zapasy i odpoczniesz. Każda decyzja pociąga za sobą szereg konsekwencji i wiesz, że popełnienie błędu odbije się na zespole
i Tobie ze zwielokrotnioną siłą.
Tutaj nie ma już miejsca na wprowadzanie zmian i poprawianie błędów z czasu kiedy przygotowywałeś się do wyprawy. Tutaj musisz działać i podejmować decyzje, które doprowadzą
Cię do celu.
Warsztaty te pozwolą spojrzeć przez inny pryzmat na swoje zadania i działania. Oderwanie się
od codziennego schematu, pozwoli na wyciągnięcie wniosków i wdrożenie realnych rozwiązań pozwalających sprawniej realizować swoje codzienne zadania, czy to w pracy, ale też i życiu codziennym.
Na warsztatach przez pryzmat wypraw dzielę się swoim doświadczeniem, wiedzą i pasją, która pozwala mi realizować kolejne przedsięwzięcia, nie tylko rowerowe.

Więcej na...
http://www.amazing.org.pl/aktualnosci/87-zdobywajac-ni...
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji kursów zawodowych organizowanych przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. w Katowicach.
Powołując się na serwis GoldenLine otrzymają Państwo 10% rabatu na wybrane kursy:

CERTYFIKOWANY SAMODZIELNY KSIĘGOWY - Rachunkowość i Podatki od Podstaw - weekendowo

GŁÓWNY
KSIĘGOWY


DYREKTOR FINANSOWY Z MODUŁEM AKADEMIA PODATKÓW

KONTROLER FINANSOWY Z MODUŁEM AKADEMIA PODATKÓW

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
___________________________

NOWOŚĆ!!!

DYREKTOR SPRZEDAŻY

Dowiedz się:
- jak budować i zarządzać zespołem sprzedażowym,
- jak wynagradzać i premiować handlowców,
- jak skutecznie skonstruować ofertę handlową,
- poznaj zasady budżetowania sprzedaży,
- jak pozyskać i utrzymać klienta,
- poznaj tajniki skutecznych negocjacji.


______________________________

Kontakt:

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
tel. 501 380 880Katarzyna Pędziwiatr edytował(a) ten post dnia 29.12.11 o godzinie 12:42
Agnieszka Kropidłowska

Agnieszka Kropidłowska Specjalista ds.
Promocji i
Rekrutacji w SKiTZ
MATRIK

Temat: Szkolenia Last Minute

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie "Narzędzia do identyfikacji i analizy potrzeb oraz diagnozy organizacji"
Termin: 8-11 lutego 2012

Szkolenie realizowane jest w ramach projektu "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera".

Udział w szkoleniu rekomendujemy trenerom, którzy chcą nabyć umiejętność przeprowadzenia analizy dającej całościowy obraz potrzeb szkoleniowych firmy, projektowania szkoleń uwzględniających potrzeby organizacji, identyfikacji analizy problemów występujących w organizacji.

Szkolenie jest polecane dla osób prowadzących szkolenia, które powinny przynieść zmianę na poziomie całej organizacji, a nie tylko wybranej grupy uczestników.

Co będzie wiedział i potrafił uczestnik po ukończeniu szkolenia:

Na poziomie WIEDZY uczestnik:

• dowie się jaka jest rola całościowej identyfikacji potrzeb w budowaniu skutecznych programów szkoleniowych
• pozna jakich narzędzi może użyć do diagnozy różnych obszarów funkcjonowania firmy
• dowie się jak może wykorzystać najnowsze narzędzia informatyczne do analizy wybranych aspektów funkcjonowanie organizacji
• dowie się jak zdiagnozowane potrzeby w poszczególnych obszarach funkcjonowania organizacji zamieniamy na szkolenia
• dowie się jak analizować zdobyte informacje i formułować zalecenia

Na poziomie UMIEJĘTNOŚCI uczestnik:

• przećwiczy stosowanie wybranych narzędzi identyfikacji i analizy potrzeb firmy w oparciu o rozbudowane i wieloaspektowe studium przypadku
• nauczy się prowadzenia wywiadów mających na celu zdobywanie rzetelnych informacji
• przećwiczy analizowanie problemów i ich rzeczywistych przyczyn
• nauczy się formułowania rekomendacji szkoleniowych i nie szkoleniowych
• przećwiczy sposób pracy w zespole konsultantów

Na poziomie POSTAWY uczestnik:

• uświadomi sobie swoje mocne strony w pracy analitycznej
• uświadomi sobie swoje obszary do dalszego rozwoju
• przemyśli holistyczne podejście do identyfikacji i analizy potrzeb w firmie i wynikające z tego korzyści

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS.

Więcej informacji dotyczących rekrutacji, programu, znajdziecie na stronie projektu "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera": http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/

W ramach projektu realizowanych jest 14 kursów tematycznych rozwijających kompetencje trenerskie. Jedna osoba może wziąć udział w dwóch wybranych kursach.

Zainteresowane osoby zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną:
agnieszka.kropidlowska@matrik.pl
tel. 12 427 22 18

Serdecznie zapraszam:)

Agnieszka Kropidłowska
Magdalena Brudzyńska

Magdalena Brudzyńska TÜV NORD Polska Sp.
z o. o.

Temat: Szkolenia Last Minute

TÜV NORD Polska Sp. z o.o.
ma przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie:

"ZARZĄDZANIE ZMIANĄ"
TERMIN: 30-31 stycznia 2012r
MIEJSCE: Warszawa

PROGRAM SZKOLENIA:
- Identyfikacja przyczyn naturalnego oporu przeciwko zmianom
- Zdiagnozowanie spsobów przełamywania oporu przeciwko zmianom u siebie i współpracowników
- Identyfikacja najczęściej popełnianych błędów
- Charakter zmian w mojej organizacji – ocena, wnioski na przyszłość.
- Omówienie i analiza procesu zarządzania projektem zmiany w organizacji – rekomendowana metodyka, korzyści.
- Analiza praktycznych technik lepszego kumulowania i wykorzystania czasu w trakcie wdrażania zmiany w organizacji.
- Błędy komunikacyjne menedżera odpowiedzialnego za wdrożenie konkretnego projektu zmiany
w organizacji.
- Wskazówki praktyczne liderów biznesu nt. sposobu wdrażania dowolnej zmiany w organizacji.
- Podsumowanie i opracowanie indywidualnego Planu Działania w zakresie zarządzania zmianą (każdy uczestnik – we współpracy z trenerem – po zakończeniu części merytorycznej warsztatów opracuje w oparciu o uzyskaną wiedzę i nabyte podczas zajęć konkretne umiejętności własny plan dostosowany do potrzeb organizacji, w której pracuje).

(uwaga – istnieje możliwość poszerzenia programu o kwestie zgłoszone przez uczestników; warunek – ich zgłoszenie powinno nastąpić w terminie najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem warsztatów).

Szczegółowych informacji udziela:
Magdalena Brudzyńska
22/ 629 02 97
m.brudzynska@tuv-nord.pl

Zostały ostatnie wolne miejsca.

Zapraszam również do zapoznania się ze szczegółowym zakresem działalności firmy TÜV NORD Polska Sp. z o.o. na stronie internetowej: http://www.tuv-nord.plMagdalena B. edytował(a) ten post dnia 16.01.12 o godzinie 12:05
Wojciech Szczekan

Wojciech Szczekan Grafik 3D,
Projektant
Wzornictwa
Przemysłowego

Temat: Szkolenia Last Minute

Ośrodek Kultury im. C.K. Norwida
os. Górali 5, Kraków
Zapisy: tel. 12 644-27-65 wew. 24
malpa@okn.edu.pl
http://okn.edu.pl

1)
Grafika komputerowa - Kurs prowadzony w oparciu o bezpłatne programy
Gimp i Inkscape.
Zajęcia we wtorki godz. 17.30-20.00
koszt kursu (20 godzin) 180 zł.
Początek 24 stycznia.
http://www.okn.edu.pl/index.php?option=com_content&vie...

W programie:
Zaawansowana korekcja, retusz i edycja fotografii
Tworzenie zdjęć HDR (o poszerzonej rozpiętości tonalnej)
Zasady projektowania graficznego
Zastosowanie efektów specjalnych i 3D w tekście i znakach graficznych
Symulowanie różnych powierzchni, zjawisk fizycznych i struktur

Stworzysz własne:
Tapety do komputera PC, telefonu GSM
Fotomontaże
Wizytówki
Kartki okolicznościowe
Logo
Ikony
Menu na stronę www
Zdjęcia panoramiczne

2)
Linux
Zajęcia w środy i piątki godz. 17.30-20.00
Koszt kursu (20 godzin) 150 zł
Początek: 25 stycznia 2012 godz. 17.30
(Sala komputerowa nr 31)
http://www.okn.edu.pl/index.php?option=com_content&vie...

Na kursie pokażemy m.in. dlaczego warto używać Linuksa i jaką wersję
wybrać. Jak zainstalować i skonfigurować system. Dowiemy się jak mieć
dostęp do setek bezpłatnych programów jednym kliknięciem.
Pokażemy najpopularniejsze programy pod Linuksa. Poznamy grafikę,
multimedia i gry w Linuksie. Dokonamy własnej konfiguracji systemu na
CD/DVD.

---------------------------
Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta
Klub Jędruś
os. Centrum A bl. 6A, Kraków
Telefon: 12 644 68 10 wew. 21
jedrus@krakownh.pl
http://www.krakownh.pl//klub/klub-jedrus.html

1)
Poznaj bezpłatny system operacyjny Linux
W programie:
-zapoznanie z systemem operacyjnym Linux
-nauka instalacji i konfiguracji systemu
-przegląd najpopularniejszych programów linuksowych

Zajęcia: poniedziałek, czwartek w godz. 18-20
Koszt: 80zł za cały kurs (16 godzin)
Zapisy: w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 13:00-17:00
Telefonicznie lub osobiście.

2)
Kurs obróbki fotografii cyfrowej.
W programie m. in.:
-zgrywanie, przeglądanie i katalogowanie zdjęć
-korekcja cyfrowa, efekty specjalne, elementy ozdobne
z wykorzystaniem bezpłatnych programów graficznych Gimp i Google Picasa.

Zajęcia: poniedziałek, czwartek godz. 16-18
Koszt: 100zł za cały kurs (16 godzin).
Zapisy: w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 13:00-17:00
Telefonicznie lub osobiście.

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Last Minute

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w 3-dniowym szkoleniu:

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne (Warszawa 30 stycznia - 1 lutego 2012)

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom:
• zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych,
• zasadami udzielania i ubiegania się o zamówienia publiczne,
• rodzajami ogłoszeń w sprawie zamówień publicznych,
• rolą i znaczeniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
• systemem ochrony praw wykonawców.
• nabyć umiejętność realizacji postępowań o udzielenie zamówienia,
• zdobyć nowe kwalifikacje, cenione przez pracodawców.

Szczegółowy program szkolenia i pozostałe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej:
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Zapraszamy :)
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH

Termin szkolenia: 6-7 lutego 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Rabaty dla minimum dwóch osób!

http://it-consulting.pl/autoinstalator/wordpress/index...

OSTATNIE DNI ZAPISÓW!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia Last Minute

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprasza szkolenie

" EFEKTYWNY E-MAIL MARKETING OD A DO Z"

Data: 13.02.2012 r
Godzina: 9:30-17:00
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Łowicka 25 lok.P4, 02-502 Warszawa

E-mail marketing to prawdopodobnie najbardziej efektywny kanał komunikacji marketingowej. Średni wskaźnik ROI z inwestycji w ten kanał wynosi z 1 zł do 43 zł- jednak bywają i takie kampanie, które potrafią ten wskaźnik zwielokrotnić. Podczas szkolenia poznają Państwo całość zagadnień z wykorzystaniem tego narzędzia. Od budowania baz danych i ich efektywnego zarządzania, przez kwestie formalne związane z ochroną danych osobowych aż do tworzenia skutecznych kampanii oraz umiejętne wyciąganie wniosków z efektów działań e-mail marketingowych. Wszystko to okraszone przykładami z najbardziej efektywnych kampanii e-mail marketingowych realizowanych w Polsce.

Program szkolenia przewiduje następujące moduły:

• Wprowadzenie do e-mail marketingu
• Efektywne budowanie baz danych
• Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingowymi
• Sztuka przygotowania efektywnego mailingu, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy
• Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi?
• Jak unikać filtrów antyspamowych?
• Systemy raportowania w e-mail marketingu
• E-mail marketing a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii?
• Case study - najefektywniejsze kampanie e-mail marketingowe w Polsce

Prowadzący/ Trener:

Paweł Sala – specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Advertising Bureau Polska. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także wielu publikacji, badań i raportów na temat e-mail marketingu. Mówca na wielu konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
(0) 508-309-012
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Bąkiewicz

Magdalena Bąkiewicz właściciel, Kognitus
Kognitywistyczne
Centrum Szkoleń

Temat: Szkolenia Last Minute

KOGNITUS Kognitywistyczne Centrum Szkoleń zaprasza na szkolenie prowadzone przez psychologa i kognitywistę Annę Marię Łaszcz:

Multidyscyplinarne szkolenie dla Menadżerów
25 -26.02.2012r. Poznań

Warsztaty dla menadżerów – poziom podstawowy.

Czas trwania: 2 dni po 8 godzin

Grupa docelowa: osoby zarządzające ludźmi w organizacjach (firmy, jednostki publiczne), które czują potrzebę wzmacniania swoich kompetencji i rozwoju kariery

Założenia ogólne: warsztaty oparte na zasadach aktywnego uczenia się

Korzyści: Warsztat pomaga zrozumieć istotę zarządzania ludźmi. Skupia się na zdiagnozowaniu mocnych stron uczestników i ich indywidualnych profilów osobowych. Dąży do opracowania indywidualnych planów działania i sposobów ich wykorzystania oraz rozwijania. Jest okazją do przećwiczenia i wyszlifowania zachowań menadżerskich. W czasie warsztatów pokazuje się jak wykorzystać specjalistyczną wiedzę do rozwiązywania codziennych problemów w pracy.

Program szkolenia

I Kim jest menadżer?

Jak rozpoznać menadżera?
Umiejętności menadżerskie
Kompetencje menadżerskie
Menadżer idelany
Kontrola – autorytet – przywództwo.

Cel: Uczestnicy wiedzą jaką rolę powinien odgrywać menadżer. Potrafią wskazać zakres odpowiedzialności i obowiązków. Rozumieją znaczenie potencjału zespołowego i wiedzą jak skutecznie go wydobyć.

II Umysł menadżera - przekształcanie zasobów w racjonalne konstrukcje umysłu:

jak dostrzegać i rozumieć problemy
rozpoznanie sytuacji decyzyjnej
źródła informacji
wielopoziomowa analiza sytuacji
kreowanie dostatecznych wariantów działania
reguły decyzyjne
źródła błędów decyzyjnych
ryzykowna improwizacja a racjonalna analiza (wybór reguły decyzyjnej)
myślenie strategiczne
jak definiować cele
jak planować ich realizację
jak wprowadzać skuteczne działania

Cel: Ta część szkolenia ma na celu wypracowanie szybkich metod identyfikacji sytuacji problemowych. Uczestnicy wiedzą, że nie tylko ich własne spostrzeżenia są źródłem informacji o stanie firmy. Wiedzą gdzie można szukać danych dotyczących określonych problemów, potrafią trafnie zadawać pytania. Są świadomi znaczenia podejścia multidyscyplinarnego i kreatywnego myślenia w procesie zarządzania zespołem.

III Menadżer w zespole

wizerunek menadżera
skuteczna komunikacja
kim są pracownicy
po co menadżerowi pracownicy
jak ich zrozumieć
potrzeby pracowników
delegowanie zadań
jak skutecznie motywować
jak weryfikować pracę innych
konstruktywna ocena
rola świadomości

Cel: Uczestnicy są świadomi, że menadżer istnieje dla zespołu. Wiedzą jak pracować nad własnym wizerunkiem. Potrafią trafnie rozpoznawać typy pracowników. Są świadomi znaczenia rodzaju osobowości i znają sposoby skutecznego motywowania określonych grup ludzi (znaczenie potrzeb, strategie motywacji, wzbudzanie entuzjazmu). Wiedzą jak najlepiej tworzyć zespoły w celu realizacji określonych zadań (role zespołowe, odpowiedzialność zespołowa, komunikowanie się w zespole). Potrafią wykorzystywać efekt synergii poprzez skuteczną synchronizację i kooperację pracowników. Potrafią przekazywać konstruktywne informacje zwrotne, wypracowują indywidualne sposoby komunikacji, znają sposoby wypracowywania korzystnych relacji interpersonalnych. Są świadomi znaczenia odpowiedzialności w procesie delegowania zadań.

Poznań: ul. Starołęcka 31, 15min do centrum, dogodny dojazd tramwajami: 3,4,12,13,18, duży strzeżony parking, monitoring

Termin: 25-26.02.2012r. godz. 9.00 -17.00

Inwestycja : 1 490 zł

Trener: Anna Maria Łaszcz - psycholog, pedagog, kognitywista, doradca zawodowy

Zapewniamy zaświadczenie o udziale w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek

ZGŁOSZENIE: formularz zgłoszeniowy na stronie http://kognitus.pl

ZAPYTANIA: biuro@kognitus.pl

Warunkiem przeprowadzenia szkolenia jest zebranie grupy 10-osobowej.
Magdalena Bąkiewicz

Magdalena Bąkiewicz właściciel, Kognitus
Kognitywistyczne
Centrum Szkoleń

Temat: Szkolenia Last Minute

KOGNITUS Kognitywistyczne Centrum Szkoleń zaprasza na wyjątkowe, mocne merytorycznie szkolenie pt.:

Profesjonalny pracownik biurowy
18-19.02.2012r. Poznań

(istnieje możliwość dostosowania terminu/godziny do preferencji większości grupy)

Szkolenie weekendowe, przeznaczone dla osób, które zamierzają podjąć pracę lub pracują na stanowisku pracownika biurowego, zwłaszcza dla pracowników administracyjnych, sekretarek, asystentek, pracowników biur obsługi klienta i sekretariatów.

Podzielone na trzy moduły: psychologiczny , administracyjny i prawny, skonstruowane tak, by przekazać najistotniejszą i najbardziej przydatną w zawodzie wiedzę i umiejętności. Zagadnienia teoretyczne poparte wieloma ćwiczeniami i pracą na dokumentach.

Moduł psychologiczny

Praca pracownika biurowego związana jest z nieustannym kontaktem z ludźmi. Osoba ta tworzy wizerunek całej firmy, dlatego tak ogromne znaczenie ma dla niej zdolność nawiązywania kontaktu, terminowe załatwianie spraw czy umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami.

1. Komunikacja i autoprezentacja

a) nawiązywanie kontaktu (kreowanie pozytywnych stosunków interpersonalnych, znajomość zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej, budowanie pierwszego wrażenia, przyjmowanie interesantów w sekretariacie i gabinecie przełożonego)

b) podtrzymywanie kontaktu (zasady efektywnej i sprawnej komunikacji z klientem, postępowanie z trudnym klientem, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, kontakt z przełożonymi i współpracownikami, asertywna odmowa)

c) rozmowy telefoniczne (kultura prowadzenia rozmowy, kreowanie wizerunku firmy, udzielanie informacji, zadawanie pytań, pozyskiwanie informacji, skuteczność, pożegnanie)

2. Zarządzanie czasem

a) metody planowania

b) ustalanie priorytetów

c) przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu

d) dobra pamięć, koncentracja i podzielność uwagi (ćwiczenia)

3. Savoir vivre w pracy (przedstawianie się, wręczanie wizytówki, dress code, netykieta)

Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne do problemu oraz warsztaty praktyczne.

Moduł administracyjny

Jednym z najważniejszych zadań pracowników biur i sekretariatów jest samodzielne prowadzenie korespondencji, przyjmowanie, segregowanie i jej przekazywanie. Moduł ma na celu omówienie podstawowych zasad związanych z różnymi formami korespondencji.

1. Korespondencja zewnętrzna (zasady redagowania pism, zwroty grzecznościowe, układ treści, podpis, właściwe adresowanie przesyłek, zaproszenia biznesowe, tworzenie krótkich pism: wnioski, odpowiedzi na reklamacje itp.)

2. Korespondencja mailowa (informacje na temat dobrych i zakazanych praktyk)

3. Korespondencja wewnętrzna (sposoby komunikacji z pracownikami, listy i notatki służbowe)

Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne do problemu oraz warsztaty praktyczne

Moduł prawny

Jego celem jest poznanie przez uczestników podstawowych zagadnień dot. stosowania prawa w codziennej pracy sekretariatu. Czynności wykonywane przez sekretariat, są bardzo często podejmowane w imieniu właścicieli oraz innych pracowników firmy i mają swoje skutki na gruncie prawa. Znajomość podstawowych przepisów jest bardzo ważna dla prawidłowego funkcjonowania całej firmy.

1. Zagadnienia wstępne

2. Prawo administracyjne

a) postępowanie przed organami administracji publicznej ( najważniejsze informacje związane z postępowaniem administracyjnym – m.in. w jaki sposób odwołać się od decyzji organu),

b) ochrona danych osobowych (zasady przetwarzania danych osobowych dotyczące wszystkich pracowników, prawa i obowiązki osób zobowiązanych do ochrony danych osobowych)

Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne do problemu oraz warsztaty praktyczne (redagowanie pism, przewidywana jest praca na aktach prawnych)

Moduł prawny

1. Zagadnienia wstępne

2. Prawo pracy

a) dokumentacja pracownicza

b) zawarcie umowy, jej rozwiązanie

c) umowa o pracę,

d) ewidencja czasu pracy,

e) wnioski urlopowe

f) inne zagadnienia kluczowe w codziennej obsłudze sekretariatu

3. Prawo cywilne

a) omówienie umów cywilnoprawnych,

b) pełnomocnictwo,

c) odpowiedzialność za szkodę spowodowaną przez pracownika sekretariatu

d) inne zagadnienia kluczowe w codziennej obsłudze sekretariatu

4. Prawo administracyjne

a) postępowanie przed organami administracji publicznej,

b) akty administracyjne

5. Elementy prawa karnego

Moduł zawiera wprowadzenie teoretyczne do problemu oraz warsztaty praktyczne (redagowanie pism, wniosków, umów, praca na aktach prawnych).

Poznań: ul. Starołęcka 31, 15min do centrum, dogodny dojazd tramwajami: 3,4,12,13,18, duży strzeżony parking, monitoring

Termin: 18-19.02.2012r. godz. 9.00 -17.00

Inwestycja : 1 090 zł

Trener: Anna Wilińska- Zelek

Zapewniamy zaświadczenie o udziale w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek

Przy zgłoszeniu grupowym ( od 2 osób) cena za osobę wynosi 990 zł

ZGŁOSZENIE: formularz zgłoszeniowy na stronie http://kognitus.pl

ZAPYTANIA: biuro@kognitus.pl

Warunkiem przeprowadzenia szkolenia jest zebranie grupy 10-osobowej.
Beata K.

Beata K. odkryć źródło w
sobie :)

Temat: Szkolenia Last Minute

W najbliższym czasie zapraszamy na szkolenia we Wrocławiu w Quali http://www.quali.pl:

Corel:
wtorki i czwartki w godz. 19 do 21.15 od 7 lutego - dwa wolne miejsca w 4 osobowej grupie

Photoshop:
w soboty od 10 do 12.15 od 18 lutego - dwa wolne miejsca w 4 osobowej grupie

xHtml/css + Dreamweaver + plastyczne projektowanie stron www:
w soboty od 12.30 do 14.45 od 18 lutego - jedno wolne miejsce w 4 osobowej grupie
we wtorki i czwartki na 16.30 do 18.45 od 14 lutego - jedno wolne miejsce w 4 osobowej grupie

Php + MySQL:
we wtorki i czwartki na 16.30 do 18.45 od połowy marca - trzy wolne miejsce w 4 osobowej grupieBeata J. edytował(a) ten post dnia 02.02.12 o godzinie 13:31
Marta N.

Marta N. Marketing / PR /
Media Relations /
Publishing /
Copywriti...

Temat: Szkolenia Last Minute

WARSZTATY SALONU KOBIET - KREATYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
cykl warsztatów NIE TYLKO DLA KOBIET
8, 15, 22 i 29 lutego 2012 (środy), godz. 17.30 – 21.00 (4 spotkania warsztatowe)
*************************************

Zapraszamy na lutowy cykl warsztatów w wersji MINI, czyli po pracy, popołudniu, przy kawie, dla relaksu, dla rozwoju, dla Ciebie...
(ta edycja otwarta także dla Panów!!!)

KREATYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ:
- to cykl 4 spotkań w lutowe środy (począwszy od 8.02),
- 14 godzin przydatnej w codziennym życiu wiedzy i przede wszystkim ćwiczeń, ćwiczeń i praktyki,
- program podzielony na 4 części aby jak najefektywniej wykorzystać czas i od razu móc wprowadzić zdobytą wiedzę w życie.

Chcesz rozwijać kreatywność i twórcze myślenie?
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH KREATYWNOŚCI SALONU KOBIET
!!!
- Poszerzysz swoją wiedzę na temat kreatywności.
- Nauczysz się kontrolować proces myślenia.
- Rozwiniesz swoją wyobraźnię.
- Poznasz kreatywne techniki pozwalające tworzyć nowe pomysły.
- Dowiesz się o ograniczeniach w kreatywności.
- Zaczniesz myśleć nieszablonowo i spojrzysz z innej strony na rozwiązywanie problemów w życiu prywatnym i zawodowym.
Od teraz każdy problem będzie tylko kolejnym zagadnieniem do rozwiązania!

A to wszystko w miłej twórczej atmosferze, w grupie aktywnych osób, które tak jak Ty nie boją się marzyć, są otwarte na nową wiedzę i umiejętności i chcą spełniać z konsekwencją swoje cele :)

DATA: 8, 15, 22 i 29 lutego 2012 (środy)
GODZINA: 17.30 – 21.00
MIEJSCE: centrum Poznania
INWESTYCJA: 320 zł za CAŁY CYKL warsztatów - rezerwacja miejsca potwierdzona przedpłatą
(konieczna wcześniejsza rezerwacja i wpłata)
ZGŁOSZENIA, REZERWACJA MIEJSC i KONTAKT: poznan@salonkobiet.pl
SZCZEGÓŁY I DOKŁADNY PROGRAM WARSZTATÓW: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/warsztaty/
oraz
http://www.goldenline.pl/spotkanie/cykl-warsztatow-kre...

Przy zapisie liczy się kolejność zgłoszeń potwierdzona przedpłatą na konto.
KONTAKT:
http://salonkobietpoznan.wordpress.com/kontakt/

Zapewniamy:
- dobrą zabawę :)
- skrypty z notatkami,
- nagrody na każdym spotkaniu,
- certyfikat ukończenia warsztatu,
- kawę/herbatę i coś słodkiego

PROWADZĄCY: DANUTA BRZEZIŃSKA, współwłaściciel firmy DANKA s.c., Coach i Trener.

Zapraszamy serdecznie,
Salon Kobiet Poznań
Kontakt: poznan@salonkobiet.pl
Info: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/warsztaty/

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

„TRENING TWÓRCZEGO MYŚLENIA” - OSTATNIE WOLNE MIEJSCA

SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności twórczego myślenia. Jeśli chciałbyś zwiększyć poziom swojej kreatywności, rozwijać pomysłowość, wychodzić poza przyjęte ramy, trening twórczego myślenia jest właśnie dla Ciebie.

CELE SZKOLENIA:

• podwyższenie własnego potencjału twórczego
• rozwijanie niestereotypowego, nowatorskiego patrzenia na świat
• pobudzanie kreatywnego myślenia
• nabycie umiejętności posługiwania się technikami twórczego myślenia
• ćwiczenie umiejętności przestrzegania zasad pracy twórczej i reguł komunikacji

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Integracja uczestników szkolenia budująca atmosferę ludyczności sprzyjającej twórczemu myśleniu
2. Rozgrzewka twórcza – gimnastyka dla mózgu i wyobraźni
3. Rozwój zdolności twórczych:
a. abstrahowanie
b. skojarzenia
c. rozumowanie dedukcyjne
d. rozumowanie indukcyjne
e. transformowanie
f. metaforyzowanie
4. Podsumowanie – wyjaśnienie o co w tym wszystkim chodzi

OPIS METODYKI SZKOLENIA:
Szkolenie jest prowadzone technikami warsztatowymi – ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, zadania praktyczne, wykład interaktywny, dyskusje, ćwiczenia ruchowe.

PROWADZĄCY:
Joanna Piszczek - Psycholog, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trener. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała dla Telekomunikacji Polskiej, Eniro Polska, Urzędu Miasta Oświęcimia. Współpracuje z No Limits w obszarze szkoleń sprzedażowych, rozwijających kompetencje negocjacyjne, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów.

Michał Piszczek - Psycholog, psychoterapeuta, trener. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2006 roku pracuje jako terapeuta i trener dla organizacji zajmujących się profesjonalną pomocą pacjentom z różnymi rodzajami zaburzeń i chorób. Ukończył Szkołę Trenerów Matrik, a szkoleniami zawodowo zajmuje się od 2007 roku.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Data: 18.02.2012, godzina 9.00 - 17.00

Miejsce szkolenia - Kraków

Organizator zapewnia - dwie przerwy kawowe

Liczba uczestników - 12-15 osób

Cena - 120 zł
Zgłoszenia do 13.02.2012 przez stronę http://psychekrakow.pl lub na adres poczty psychekrakow@psychekrakow.pl
Kontakt telefoniczny - Michał Piszczek 506 649 267
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia Last Minute

17 lutego 2012 r., Gdańsk, Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.

POZYSKIWANIE KLIENTA - co zrobić aby Twoje kontakty przerobić w kontrakty?

Celem szkolenia jest: Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu dynamicznego procesu sprzedaży oraz ćwiczenie umiejętności niezbędnych w działaniach handlowych: nawiązania kontaktu, identyfikacji potrzeb klientów, akcentowania korzyści wynikających z oferty oraz finalizowania procesu sprzedaży. Celem drugoplanowym jest wyeliminowanie błędów popełnianych przez handlowców (sprzedawców) w poszczególnych etapach procesu sprzedaży. Szczególnie istotne jest również nauczenie uczestników szkolenia skutecznych technik w zakresie mechanizmów towarzyszących klientowi w momencie podejmowania decyzji zakupowych.

Zainteresowanych zapraszam na stronę: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Zapraszam i polecam !

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do