Urszula Olejnik
Anna
Przybyłowicz
Student,
Polsko-Japońska
Wyższa Szkoła
Technik
Komputerow...
Temat: Szkolenia Last Minute
Szanowni Państwo,Firma SW Konferencje pragnie zaprosić Państwa na cykl szkoleń z zakresu modelowania biznesowego. Cykl składa się z dwóch modułów. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat “Analityk Procesów Biznesowych”.
I moduł "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN"
Data: 24 – 26 października 2011r.
Miejsce: WARSZAWA
Czas trwania: 3 dni
II moduł "Symulacja procesów z modeli BPMN"
Data: 14 – 16 listopada 2011r.
Miejsce: WARSZAWA
Czas trwania: 3 dni
TYLKO W TYM TERMINIE RABAT -15%!!!
Szkolenie przeznaczone jest dla
- kadry zarządzającej firmą,
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracowników ds. standardów i procesów – kierowników, specjalistów,
- pracowników firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
- pracowników działu IT, w szczególności: analityków biznesowych, analityków systemowych, konsultantów biznesowych, kierowników projektów,
- osób zainteresowanych tematyką zarządzania procesami biznesowymi
Głównym celem szkolenia jest wdrożenie w procesy związane z BPMN, uczestnicy zostaną zapoznani z dokładną strategią modelowania i identyfikacji procesów biznesowych.
Więcej szczegółowych informacji na temat szkolenia znajdą Państwo na naszej stronie:
http://bamt.pl/podstawy-modelowania-procesow-biznesowy...
--
Pozdrawiam,
Anna Przybyłowicz
http://bamt.pl
tel. 22 427 36 72 / kom.: 600 462 211 / fax: 22 244 24 59
e-mail: anna.przybylowicz@software.com.pl
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa
Temat: Szkolenia Last Minute
.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 12:49
Paulina
Kierzek-Trzeciak
doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...
Temat: Szkolenia Last Minute
Zapraszamy na warsztat:
KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE
Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.
Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!
Jeśli:
- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,
to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.
Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.
Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.
Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.
NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17
Cena za 16-godzinny warsztat: 210 zł
(dla osób, które powołają się na ten wpis promocyjna cena 120 zł)
WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php
DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704
ZAPRASZAMY!!!
Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:39
konto usunięte
Temat: Szkolenia Last Minute
Akademia Nowoczesnego MarketinguWszystkich zainteresowanych uczeniem się nowoczesnych metod marketingowych online zapraszam do Akademii Nowoczesnego Marketingu. Współpracujemy razem z wielkim marketingowcami na całym świecie na podstawie niskokosztowego programu partnerskiego. Dzięki temu mamy wszystkie potrzebne narzędzia do budowania biznesu online oraz wspaniałe pole do testowania swoich nowych doświadczeń!
W każdą sobotę o godz. 11:00 prowadzimy specjalny webinar treningowy, który znajdziesz pod tym linkiem http://darmowa.wiedza.marketingowa/ – można zapraszać gości i osoby zainteresowane dołączeniem. Zarejestrowani użytkownicy mają również dostęp do specjalnego forum wsparcia, a także dostają specjalne szkolenia przygotowane przez naszych ekspertów, które są udostępniane tylko partnerom.
Zapraszam wszystkich na sobotę. Wstęp darmowy a wiedza bezcenna:)
Tadeusz Bryłkowski
http://www.tadeuszbrylkowski.pl/
Paulina
Kierzek-Trzeciak
doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...
Temat: Szkolenia Last Minute
.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 20.10.11 o godzinie 00:33
Barbara
Jagodzińska
E-pr Manager,
Evolution PR
Temat: Szkolenia Last Minute
Zapraszamy do udziału w szkoleniach realizowanych w ramach projektu pt.:"Kompetencje społeczne kluczem trwałego sukcesu zawodowego dla ekspertów wiedzy technicznej"".
skuteczna komunikacja
asertywność
rozwiązywanie konfliktów
budowanie zespołu
Projekt skierowany jest do właścicieli oraz pracowników z wykształceniem technicznym
i jest w 100% dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny.
Najbliższe terminy rozpoczęcia szkoleń:
17-18.10.2011 - Warszawa
07-08.11.2011 - Warszawa
21-22.11.2011 - Kraków
Ilość miejsc jest ograniczona !
Więcej informacji http://szkolenia-dotowane.com
lub bezpośredni kontakt telefoniczny 22 825 03 73
Zapraszam również na fanpage KDK INFO, gdzie znajdziecie informacje o innych ciekawych szkoleniach http://www.facebook.com/kdkinfo?sk=wall
konto usunięte
Temat: Szkolenia Last Minute
witam ponownieW związku ze sporym zainteresowaniem, zapraszam na kolejne szkolenie
w dniu 26 października 2011 r
ETYKIETA MENEDŻERA
Szkolenie dla każdego, zapraszam serdecznie!
Cechą wyróżniającą każdego z nas jest postępowanie według pewnych zasad i norm powszechnie stosowanych. Dobry obyczaj wymaga, by zachowywać się poprawnie w sytuacjach oficjalnych i towarzyskich, nie wyróżniać się w sposób szczególny, a przede wszystkim negatywny.
Jesteśmy oceniani na każdym kroku, czy to na podstawie pierwszego wrażenia jakie dajemy przy spotkaniu, czy sposobu prowadzenia rozmowy, czy przy przedstawianiu się, a szczególnie odnoszenia się do innych osób – podwładnych, przełożonych czy interesantów.
Te reguły odnoszą się również do dziedziny biznesu. W tym obszarze bycie menadżerem to jednak dość spore wyzwanie.
Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji, przestrzeganie zasad etykiety i dobrych manier ma służyć nie tylko umacnianiu naszego autorytetu i pozycji zawodowej , ale przede wszystkim ma przynieść satysfakcje z rozwoju osobistego.
Cel szkolenia:
Szkolenie to ma na celu kształtowanie umiejętności kreowania wizerunku własnego, mającego wspierać wizerunek firmy oraz kształtowanie umiejętności zachowania się zgodnego z etykietą w środowisku wielokulturowym. Każdy uczestnik dowie się jakie zagadnienia kryje w sobie Etykieta Menedżera, a przede wszystkim pozna:
- znajomość zasad savoir- vivre obowiązujących w biznesie
- znajomość podstawowych form grzecznościowych
- umiejętność i sztuka prowadzenia konwersacji
- znajomość zasad tzw. ”bywania”, czyli jak dobrze wypaść na przyjęciach
- znajomość zasad obowiązujących w stroju biznesowym
Program szkolenia
Program szkolenia z Etykiety Menedżera wygląda następująco:
1.Pierwsze wrażenie najważniejsze
- czym jest pierwsze wrażenie?
- jak je dobrze zrobić, a jak je zepsuć?
2.Wizerunek pracownika
- styl ubierania , a rodzaj pracy
- sztuka konwersacji
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- kreowanie własnego wizerunku
3. Savoir-vivre w biznesie
- podstawowe formy grzecznościowe
- kultura słowa
- spotkania towarzyskie, a służbowe
- zasady nakrywania stołu- netykieta
- etykieta w odniesieniu różnic kulturowych
4.Business dress, business casual, casual
- dobór stroju , makijażu
- strój biznesowy
- strój koktajlowy
- strój formalny
5.Wygląd, a pozycja zawodowa
- jak kształtować swój wizerunek?
6.Dress code
- etykieta ubioru w pracy
CENA SZKOLENIA : 199 ZŁ (NETTO)/OSOBA
UWAGA !
PRZY ZGŁOSZENIU DWÓCH I WIĘCEJ OSÓB 20% RABATU
MIEJSCE SZKOLENIA:
"SALA 29"
UL.ŚW. MARCIN 29/8
61-806 POZNAŃ
ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES
biuro@edu-profit.pl
lub
katarzyna.majcherczak@wp.pl
zapraszam również na http://edu-profit.pl
pozdrawiam serdecznie!
Katarzyna Majcherczak
EDU-Profit
usługi szkoleniowe
602-719-838
konto usunięte
Temat: Szkolenia Last Minute
witam ponownieW związku ze sporym zainteresowaniem, zapraszam na kolejne szkolenie
w dniu 26 października 2011 r
ETYKIETA MENEDŻERA
Szkolenie dla każdego, zapraszam serdecznie!
Cechą wyróżniającą każdego z nas jest postępowanie według pewnych zasad i norm powszechnie stosowanych. Dobry obyczaj wymaga, by zachowywać się poprawnie w sytuacjach oficjalnych i towarzyskich, nie wyróżniać się w sposób szczególny, a przede wszystkim negatywny.
Jesteśmy oceniani na każdym kroku, czy to na podstawie pierwszego wrażenia jakie dajemy przy spotkaniu, czy sposobu prowadzenia rozmowy, czy przy przedstawianiu się, a szczególnie odnoszenia się do innych osób – podwładnych, przełożonych czy interesantów.
Te reguły odnoszą się również do dziedziny biznesu. W tym obszarze bycie menadżerem to jednak dość spore wyzwanie.
Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji, przestrzeganie zasad etykiety i dobrych manier ma służyć nie tylko umacnianiu naszego autorytetu i pozycji zawodowej , ale przede wszystkim ma przynieść satysfakcje z rozwoju osobistego.
Cel szkolenia:
Szkolenie to ma na celu kształtowanie umiejętności kreowania wizerunku własnego, mającego wspierać wizerunek firmy oraz kształtowanie umiejętności zachowania się zgodnego z etykietą w środowisku wielokulturowym. Każdy uczestnik dowie się jakie zagadnienia kryje w sobie Etykieta Menedżera, a przede wszystkim pozna:
- znajomość zasad savoir- vivre obowiązujących w biznesie
- znajomość podstawowych form grzecznościowych
- umiejętność i sztuka prowadzenia konwersacji
- znajomość zasad tzw. ”bywania”, czyli jak dobrze wypaść na przyjęciach
- znajomość zasad obowiązujących w stroju biznesowym
Program szkolenia
Program szkolenia z Etykiety Menedżera wygląda następująco:
1.Pierwsze wrażenie najważniejsze
- czym jest pierwsze wrażenie?
- jak je dobrze zrobić, a jak je zepsuć?
2.Wizerunek pracownika
- styl ubierania , a rodzaj pracy
- sztuka konwersacji
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- kreowanie własnego wizerunku
3. Savoir-vivre w biznesie
- podstawowe formy grzecznościowe
- kultura słowa
- spotkania towarzyskie, a służbowe
- zasady nakrywania stołu- netykieta
- etykieta w odniesieniu różnic kulturowych
4.Business dress, business casual, casual
- dobór stroju , makijażu
- strój biznesowy
- strój koktajlowy
- strój formalny
5.Wygląd, a pozycja zawodowa
- jak kształtować swój wizerunek?
6.Dress code
- etykieta ubioru w pracy
CENA SZKOLENIA : 199 ZŁ (NETTO)/OSOBA
UWAGA !
PRZY ZGŁOSZENIU DWÓCH I WIĘCEJ OSÓB 20% RABATU
MIEJSCE SZKOLENIA:
"SALA 29"
UL.ŚW. MARCIN 29/8
61-806 POZNAŃ
ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES
biuro@edu-profit.pl
lub
katarzyna.majcherczak@wp.pl
zapraszam również na http://edu-profit.pl
pozdrawiam serdecznie!
Katarzyna Majcherczak
EDU-Profit
usługi szkoleniowe
602-719-838
Kinga
K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...
Temat: Szkolenia Last Minute
E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIAAkademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.
Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.
W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?
W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
• certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.
Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa
Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.
Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.
Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.
Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Justyna
Rokita
Job Impulse Polska
Sp. z o.o.
Temat: Szkolenia Last Minute
Zarządzanie projektamiZarządzanie zmianami oraz sprawne wprowadzanie innowacji stało się wymogiem istnienia firm na rynku. Prezentowane szkolenie przybliża nie tylko samą metodologię projektowania i wdrażaniania zmiany, ale także uczy, w jaki sposób radzić sobie z oporem ludzi przed zmianą.
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie komunikować zmianę, jak przeprowadzać kluczowe zadania związane ze zmianą.
Podczas warsztatów pokażemy i przećwiczymy techniki wywierania wpływu. Dowiemy się, jak pracować nad własnym rozwojem, jak z sukcesem wdrażać zmiany również we własnym życiu i w odniesieniu do siebie.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Będą wiedzieć jaka jest metodologia zarządzania zmianą
Nauczą się planować zmianę
Nauczą się zarządzać ryzykiem podczas wdrazania zmiany
Będą mieć wiedzę na temat psychologicznego aspektu zmiany
Nauczą się rozpoznawać i radzić sobie z oporem
Dowiedzą się jakie techniki wywierania wpływu można etycznie stosować zarządzając zmianą
Poznają skuteczne techniki wdrażania zmiany we własnym życiu.
W szkoleniach mogą wziąć udział osoby:
które ukończyły 18 lat,
które pracują i zamieszkują powiaty: OPOCZYŃSKI, TOMASZOWSKI, ZDUŃSKOWOLSKI, RADOMSZCZANSKI, ŁASKI, PIOTRKOWSKI
które są zatrudnione na podstawie umowy opracę lub umowy cywilno-prawnej
które pracujące w firmach mikro, małych i średnich
które nie osiągnęły wieku emerytalnego
które nie prowadzą działalności gospodarczej
SZKOLENIA ODBYWAJĄ SIĘ PO GODZINACH PRACY (piątek 17:00-20:00) ORAZ W WEEKENDY (sobota i niedziela od 8:00 do 15:00), PODCZAS SZKOLENIA W WEEKENDY ZAPEWNIAMY CIEPŁY POSIŁEK ORAZ SERWIS KAWOWY.
TERMINY:
29-30 październik 2011
Bliższych informacji udzilamy pod nr telefonu:
44 646 21 47
lub pod adresem:
BIURO PROJEKTU
TGS CONSULTING SP. Z O.O.
UL. ŁÓDZKA 53 B 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
konto usunięte
Temat: Szkolenia Last Minute
SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻERCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Paulina
Kierzek-Trzeciak
doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...
Temat: Szkolenia Last Minute
TO JUŻ OSTATNIA CHWILA, ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE TECHNIK NEGOCJACYJNYCH ZA JEDYNE 100 zł
Przekonaj się, że tematyka negocjacji nie musi być trudna, nudna i... biznesowa. Sprawdź, jak wiele rozmaitych umiejętności możesz przećwiczyć uczestnicząc w warsztacie:
ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH.
Proponujemy Ci 16-godzinne zajęcia, podczas których:
- przećwiczysz swoją umiejętność argumentacji
- poznasz i przećwiczysz wiele podstawowych technik negocjacyjnych
- nauczysz się panować nad stresem towarzyszącym trudnym
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji
- rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne
- poznasz fajnych ludzi, z którymi spędzisz czas miło i owocnie!
Warsztat prowadzi Andrzej
Bednarek.
TERMIN WARSZTATU:
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17
MIEJSCE:
Łódź, Plac Zwycięstwa 2
PROMOCJA!!!
Tylko teraz powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz 100 zł
WIĘCEJ O WARSZTACIE NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php
DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704
ZAPRASZAMY!!!
Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.
Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...
Temat: Szkolenia Last Minute
Jako przedstawicielka firmy SKK Sp. z o.o. chciałabym Państwa zaprosić na kurs:
"Kadry i prawo pracy - pierwsze kroki".
Czas trwania kursu: 14 godzin
Opis kursu:
Zakres tematów obejmuje zagadnienia związane z podstawami prawa pracy i kadr.
Harmonogram:
1. Źródła prawa pracy (4h)
- Selekcja i rekrutacja
- Nawiązanie stosunku pracy: umowa o pracę oraz umowy cywilnoprawne
- Akta pracownicze
2. Czas pracy (2h)
- System czasu pracy
- Rozliczanie nadgodzin
3. Wynagrodzenia i system ubezpieczeń społecznych (4h)
4. Kultura organizacji i systemy motywacyjne (4h)
- Schemat organizacyjny przedsiębiorstwa
- Kultura organizacji
- Tworzenie i opis stanowiska pracy
- Motywacja pracowników
Termin realizacji szkolenia w cenie promocyjnej:
2, 3, 4 listopada 2011
lub
7, 8, 9 listopada 2011
w godzinach popołudniowych.
Przy zgłoszeniach grup od 5 osób do 10% rabatu.
Cena promocyjna: 399 zł
Zapisy i informacje:
tel.22 829 49 21
kom. 667 663 863
joanna.grela@skk.pl
lub zapisy on-line:
http://www.skk.pl/
ZAPRASZAMY!!!
konto usunięte
Temat: Szkolenia Last Minute
Szanowni Państwo,
informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 11-13.11.2011 r. w przytulnym hotelu Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie.
Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z biurem – tludwichowski@intelkom.eu
Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Adam
P.
Jako współwłaściciel
firmy konsultingowej
z szerokiem wah...
Temat: Szkolenia Last Minute
Manager Spa 2011Po raz pierwszy Spa Leaders proponuje swoim obecnym i przyszłym Klientom zupełnie nowy wymiar certyfikowanego szkolenia managerskiego – Manager Spa 2011. Dwudniowe szkolenie podzielone na trzy tematyczne panele, doskonale wprowadzające w rynek Spa i Wellness oraz pozwala ugruntować wiedzę. Nauczymy Was rozumienie mechanizmów rynku, budowania zyskowności oraz silne marki na mapie polskich Spa. Paweł Tkaczyk oraz Adam Puda przekażą w ciągu kilkunastu godzin wykłady i warsztaty po których słuchacz zostanie objęty dwumiesięcznym okresem opieki trenerskiej.
Serdecznie zapraszamy wszystkich inwestorów, obecnych oraz przyszłych managerów Spa. Osoby chcące w realny sposób podnieść swoje kwalifikacje oraz szanse na polskim rynku kosmetycznym, Spa i wellness.
Program szkolenia:
5 listopada – sobota – ADAM PUDA
9.00 – przywitanie, aromatyczna kawa i gorąca herbata na dzień dobry
9.30 – Wprowadzenie
* Polski rynek usług ekskluzywnych Spa
* Rozumienie tematyki Spa wczoraj i dziś
Manager Spa
* Manager Spa - Postawy dominujące w latach ubiegłych
(omówienie problemów, wnioski)
* Zadania managera Spa
* Algorytmy postępowania managera
* Kreowanie wizerunku własnego oraz obiektu Spa
Tworzenie ofert
* Spa menu – autorskie projekty szansą na sukces branżowy
* Język branży usług ekskluzywnych - jaka oferta, kiedy i do kogo
* Wdrażanie programowe – ABC postępowania
* Odpowiedzialność managera Spa
* Zarobki skutecznego managera
* Budowanie programów lojalnościowych
Manual Spa
* Mały i duży manual – nomenklatura proceduralna
* Bez manuala nie ruszysz!
* Biblia operacyjna zbiorem procedur
* Procedury obsługi Klienta
* Procedury recepcyjne jako szczególna dokumentacja postępowania
* Procedury zabiegowe
* Procedury porządkowe
* Procedury zachowania w sytuacjach kryzysowych i stresowych.
Zakończenie pierwszego dnia szkolenia.
6. listopada – niedziela – PAWEŁ TKACZYK
9.00 – przywitanie, aromatyczna kawa i gorąca herbata na dzień dobry
9.30 - Silna marka w branży Spa i beauty
Podstawy marketingu usług
* 4P marketingu tradycyjnego
* Produkt – co sprzedajesz? Co Klient kupuje?
* Miejsce – budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą lokalizacji
* Cena – kreowanie polityki cenowej w Spa
* Promocja – w jaki sposób sprawić, by ludzie dowiedzieli się o tym, co masz do zaoferowania?
* 2P marketingu usług
* Ludzie – silna marka to ludzie, którzy ją tworzą i procedury, które towarzyszą usługom. Jak je tworzyć?
* Dowód – w jaki sposób sprawić, by ludzie nie zapomnieli, co u Ciebie dostali?
Marka SPA
* czym jest marka?
* szkielet komunikacji marki
* historia – jak sprawić, by ludzie Ci zaufali?
* archetypy – jak opowiadać historię marki, by wzbudzać emocje?
* rytuały – marka to spójność, w jaki sposób ją zapewnić?
* wrogowie – określanie marki za pomocą tego, czym nie jesteście.
Budowanie kampanii reklamowych
* Określanie grupy docelowej
* Określanie kanałów komunikacji
* W jaki sposób tworzyć komunikaty reklamowe, by ludzie zwracali na nie uwagę i nie ignorowali?
* Mierzenie skuteczności reklamy.
Nowy marketing
* Budowanie świadomości marki w internecie
* Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania zaangażowania
* Narzędzia e-marketingu
17.30 –zakończenie szkolenia, rozdanie certyfikatów,
Każdego dnia od 13.30 pyszny dwudaniowy obiad.
Stały serwis kawowy oraz poczęstunek, soki, napoje. Krótsze przerwy na wniosek uczestników.
Koszt szkolenia: 899 zł/ osoby obejmuje
* materiały szkoleniowe,
* wykłady i warsztaty,
* certyfikację dokumentującą podniesienie kwalifikacji managerskich
* stały dwudniowy catering
* możliwość organizacji dojazdu z dowolnego miejsca w warszawie,
* załatwienie pobytu w hotelu, hotelu na czas trwania szkolenia,
* dwumiesięczną opiekę trenerów Spa Leaders.
Kontakt: anita.puda@gmail.com
Anna M. Specjalista ds. HR
Temat: Szkolenia Last Minute
Wyższa Szkoła Biznesu – lider uczelni wyższych wraz z Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu zaprasza na jedyne takie w Polsce studia podyplomowe:„Manager sprzedaży w branży motoryzacyjnej – car fleet management”
Dla kogo?
Studia dedykowane są przede wszystkim do absolwentów,specjalistów ds. sprzedaży, menedżerów z branży motoryzacyjnej oraz osób, które w przyszłości chcą związać swoją karierę z tą branżą i pragną być profesjonalistami w swoim zawodzie oraz uzyskać prestiżowe świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wraz z Certyfikatem Managera sprzedaży w branży motoryzacyjnej.
Dlaczego?
Atutem studiów jest połączenie wiedzy teoretycznej z dużym naciskiem na praktyczne zastosowanie w biznesie, a także zaangażowanie nie tylko najlepszych wykładowców WSB i CSiPB, ale również praktyków z branży motoryzacyjnej. Program studiów uwzględnia niezbędną, kompletną wiedzę oraz zmieniające się wyzwania stojące przed pracownikami branży motoryzacyjnej. Program został poszerzony również o wiedzę niezbędną z zakresu branży CFM – wynajem długoterminowy, niezwykle przydatną w sektorze dilerskim.
W jakim celu?
Jeżeli chcesz wejść do elity menedżerów motoryzacji w Polsce – jeżeli chcesz zdobyć nowy zawód – jeżeli chcesz zostać profesjonalistą w swoim zawodzie i zdobyć Certyfikat Managera sprzedaży w branży motoryzacyjnej dołącz do grona studentów WSB.
Liczba godzin: 178
Czas trwania: 2 semestry
Miejsce: Dąbrowa Górnicza
Inwestycja: 3200 zł
Rekrutacja trwa!!! Rok akademicki rozpoczynamy od listopada 2011 r.
Program oraz opis studiów podyplomowych na stronie uczelni http://wsb.edu.pl
Zapisy przyjmują i informacji udzielają:
Biuro Karier i Promocji
Wyższej Szkoły Biznesu
tel. (32) 262 28 05; (32) 262 03 07
e-mail: podyplomowe@wsb.edu.plAnna Mizera edytował(a) ten post dnia 26.10.11 o godzinie 14:29
Alfred F.
Mariusz
Jagóra
współwłaściciel,
Progres
Temat: Szkolenia Last Minute
Zapraszam na roczne kursy językowe (ale nie tylko - można również skorzystać ze szkoleń menadżerskich lub zawodowych). Kursy są dofinansowane z funduszy UE w 80% - cena za kurs językowy za rok to tylko 476 zł (w tym są podręczniki oraz opłaty za egzamin międzynarodowy - można płacić semestralnie). Kurs trwa rok (2 semestry) i liczy 120 godzin + 30 godzin e-learningu.Proponujemy kursy niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego lub rosyjskiego.
Mamy 50 miejsc w Łodzi i 30 poza (Piotrków, Tomaszów i może Łowicz lub Zgierz). Oferta skierowana jest do mikro i małych przedsiębiorstw.
Tu jest link do tych szkoleń językowych na na naszej stronie - lub bezpośrednio do programu http://www.szkoleniaturystyka.pl/
Zapraszam.
Anna M. Specjalista ds. HR
Temat: Szkolenia Last Minute
Human Performance Improvement– czyli jak efektywność pracowników wpływa na rozwój organizacji?HPI to model pracy o podejściu systemowym, diagnozujący bariery i ograniczenia jakie napotykają pracownicy w drodze do efektywnej realizacji celów biznesowych. Ujęcie to opiera się na efektach pracy, szkoleń i innych działań, nie zaś na zachowaniach i samym procesie pracy. HPI dostarcza narzędzi do optymalizacji wyników pracy jednostek i zespołu.
Jeśli…
jesteś pracownikiem działu: HR, szkoleń, rozwoju, trenerem lub konsultantem i masz wpływ na wspieranie rozwoju pracowników i zespołów w skutecznym realizowaniu celów…
Chcesz…
zdobyć wiedzę na temat Metody Human Performance Improvement i praktycznie zweryfikować jej atuty
Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu podczas szkolenia stworzy warunki do dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń oraz porównania HPI do innych metod diagnostycznych.
Postawić na rozwój swój, pracowników i organizacji...
• Metoda ta pozwala na precyzyjne rozwijanie pracowników pod kątem oczekiwanych efektów pracy
• Organizacje stosujące HPI uzyskują lepsze i szybsze efekty, ponieważ wsparcie szkoleń u innych działań ma bezpośrednie przełożenie na osiąganie celów biznesowych
• Wykorzystanie HPI to możliwość szerszego spojrzenia na usprawnienie organizacji.
Szkolenie poprowadzi trener, praktyk metody z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, który na bazie własnych doświadczeń wskaże użyteczność i praktyczną wartość korzystania z dobrodziejstw tej metodologii.
… to szkolenie jest dla Ciebie!!!
Stosując HPI w praktyce, staniesz się partnerem w biznesie, diagnozując wszelkie ograniczenia, które stoją na drodze skutecznego rozwoju jednostki i firmy. A kiedy już będziesz wiedział, co nie działa tak jak powinno, zaaplikujesz odpowiednią drogę edukacji i rozwoju.
Termin: 21- 22 listopad
Miejsce: Warszawa
Cena standardowa: 2100 zł netto
Cena promocyjna: 1490 zł netto / 1 osoba,
745 zł netto za drugą osobę z firmy!!!
Zapisy przyjmują i informacji udzielają:
Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
tel. +48 507 028 911
e-mail: biuro2@csipb.pl
Oferujemy pomoc w znalezieniu noclegów w Warszawie.
Podobne tematy
Następna dyskusja: