Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Zawadka

Anna Zawadka Client Service
Coordinator

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam!

ZAPRASZAM NA WARSZTATY AUTOMATYZACJA TESTÓW (JAVA) OD PODSTAW

Data: 20 - 23 września 2011r.
Miejsce: Golden Floor Plaza, Warszawa

Obrazek

Warsztaty Automatyzacja Testów (Java) – od podstaw to cztery dni intensywnych ćwiczeń przeplatanych zagadnieniami teoretycznymi potrzebnymi do dobrego zrozumienia idei i sposobów automatyzacji testów.
Oferowane przez nas warsztaty omawiają tematykę automatyzacji testów aplikacji (głównie Webowych) napisanych w Javie.

Warsztaty są prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów – praktyków, którzy na realnych przykładach z życia wziętych pokazują, w jaki sposób radzić sobie z najczęściej spotykanymi problemami dotyczącymi automatyzacji testów.

Uczestnicy po szkoleniu będą posiadać wiedzę wystarczającą do samodzielnego pisania testów jednostkowych i funkcjonalnych oraz samodzielnego zbudowania środowiska do testów automatycznych.

Teraz cena promocyjna: 4750 PLN/os. + 23% VAT.
Dodatkowo - możliwość uzyskania atrakcyjnych rabatów.


Więcej: http://sqam.org/automatyzacja

Kontakt:
Anna Zawadka
tel. 22 427 36 47
anna.zawadka@sqam.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Etykieta i protokół dyplomatyczny

Protokół dyplomatyczny i etykieta stanowią podstawę zachowań w kontaktach międzynarodowych, życiu publicznym oraz działalności instytucji, samorządów, organizacji i przedsiębiorstw. Wyznaczają kanony etykiety i dobrych obyczajów. Ich znajomość okazuje się być niezbędna w relacjach z przedstawicielami światowego biznesu i administracji publicznej – gwarantuje powodzenie w kontaktach biznesowych na całym świecie oraz ułatwia negocjacje i nawiązywanie współpracy.

PODCZAS SZKOLENIA ODPOWIEMY NA PYTANIA:

* jakie są cele i zadania współczesnej dyplomacji?
* jakie są zasady przedstawiania i prezentacji innych oraz tytułowania w życiu zawodowym?
* jakie są techniki przygotowania i prowadzenia korespondencji biznesowej?
* jak sprawnie zorganizować spotkanie, przyjęcie, konferencję?
* jakie są elementy międzynarodowego savoir-vivre?
* jakie „gafy” najczęściej popełniamy i jak ich uniknąć?

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma książkę:
"Wiza do świata biznesu czyli podstawy etykiety"
autorstwa Piotra Mildnera

SZKOLENIE POPROWADZĄ:

Irena Lichnerowicz-Augustyn - Zastępca Dyrektora w Protokole Dyplomatycznym Ministerstwa Spraw Zagranicznych. W latach 1999 – 2005 pracowała w Zespole Protokolarnym Prezydenta w Kancelarii Prezydenta RP. Odpowiadała za działalność zagraniczną Jolanty Kwaśniewskiej. Brała udział w przygotowywaniu i realizacji wizyt małżonek głów państw przybywających do Polski oraz odpowiadała za programy Pani Prezydentowej podczas oficjalnych podróży zagranicznych, jak również podczas jej wyjazdów na seminaria i konferencje. Od 2005 roku pracuje w Protokole Dyplomatycznym Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Aktualnie na stanowisku Zastępcy Dyrektora Protokołu Dyplomatycznego - kieruje Wydziałem Protokolarnym, który odpowiada m.in. za tzw. oprawę protokolarną przyjęć wydawanych na najwyższym szczeblu państwowym i uroczystości z udziałem korpusu dyplomatycznego oraz za sprawy ceremoniału i precedencji. Nadzoruje również prace Wydziału Wizyt Oficjalnych odpowiadającego za przygotowanie wizyt na najwyższym szczeblu – Prezydenta RP, Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Spraw Zagranicznych.

Bogumiła Więcław - Wieloletni pracownik Ministerstwa Spraw Zagranicznych m.in. w Helsinkach, Waszyngtonie, Canberze; były zastępca dyrektora Protokołu Dyplomatycznego. Brała udział w wielu wizytach najwyższego szczebla oraz współmałżonków głów państw i szefów rządów. Prowadzi szkolenia z protokołu dyplomatycznego dla pracowników MSZ, urzędów administracji publicznej oraz zajęcia w Krajowej Szkole Administracji Publicznej (KSAP) i Akademii Dyplomatycznej.

Koszt netto szkolenia dla jednej osoby: 1460.00 zł
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu.
zgłoszenie do 09.09.2011 - 1260 zł netto / brutto*
zgłoszenie od 10.09.2011 - 1460 zł netto / brutto*

Termin: 19 - 20 września 2011 r.
Miejsce: Hotel Belweder, Warszawa
Cena: 1460.00 zł

ŚCIĄGNIJ Formularz zgłoszenia

Kontakt:

Ogólnopolskie Centrum Edukacji SiA
tel.: 22 830 04 39 / fax: +48 22 83 00 878
email: a.deran@ocesia.eu
http://www.ocesia.edu.pl

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego
lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania
oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji:
http://www.ocesia.edu.plJakub Ocesia edytował(a) ten post dnia 07.09.11 o godzinie 10:47

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Public Relations i social media w administracji publicznej

Szkolenie skierowane jest do: kadry zarządzającej, specjalistów PR, specjalistów ds. reklamy i marketingu oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku instytucji/urzędu na zewnątrz.


Omówimy kwestie:

* w jaki sposób budować i realizować strategię Public Relations?
* co to jest social media i w jaki sposób pomaga budować wizerunek firmy/instutucji/urzędu?
* jak wzbudzać i podtrzymywać zainteresowanie poprzez informacje prasowe, internet i media społecznościowe?
* jak przeciwdziałać i zarządzać sytuacją kryzysową?
* jak przygotować profesjonalną prezentację oraz wystąpienie publiczne?

Trenerzy:
Monika Bartnik - Zajmowała stanowisko zastępcy redaktora naczelnego w Pierwszym Magazynie Marketingu
i Sprzedaży „Brief”, była redaktor miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR. Jej artykuły prasowe – skupione wokół tematyki marketingowej – publikowane były w takich tytułach jak: „BusinessWeek”, „Gazeta Finansowa”, „Gentleman”, „Home&Market”, „Impact”, „Mobile Internet”, „Prawo i Gospodarka”, „Wprost”.

Dorota Pianko – Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z profesjonalnym kreowaniem wizerunku
i przygotowaniem managerów, doradców, polityków do efektywnego prowadzenia debat i wystąpień publicznych oraz negocjacji. Trener w “Charme d’ ecole” z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych.

Termin: 22 - 23 września 2011 r.
Miejsce: Golden Floor, ul. Jana Pawła II 27, Warszawa
Cena: 1260.00 zł

Koszt netto szkolenia dla jednej osoby: 1260.00 zł
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu.
zgłoszenie do 09 września 2011 - 1160 zł neto/brutto

zgłoszenie od 10 września 2011 - 1260 zł netto/brutto

ŚCIĄGNIJ Formularz zgłoszenia

Ogólnopolskie Centrum Edukacji SiA
tel.: 22 830 04 39 / fax: +48 22 83 00 878
email: a.deran@ocesia.eu
http://www.ocesia.edu.pl

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego
lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania
oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji:
http://www.ocesia.edu.plJakub Ocesia edytował(a) ten post dnia 07.09.11 o godzinie 10:50
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


W dniach 24 września-9 października zapraszamy do Łodzi na cykl warsztatów i szkoleń promujących rozwój osobisty. Uczestnicy będą mogli wziąć udział we wszystkich wydarzeniach w promocyjnych cenach (10 zł za warsztat 3-godzinny oraz 50 zł za 16-godzinny warsztat weekendowy).

Trenerzy CreArte przeprowadzą warsztaty z różnych obszarów doświadczenia i wiedzy.

W PROGRAMIE:

24-25.09, godz. 9-17
"Chwytaj w lot - o tym, jak skutecznie uczyć się i zapamiętywać"

27.09, godz. 18-21
"Zadbaj o swoje interesy - warsztat technik negocjacyjnych"

29.09, godz. 18-21
"Szamańsko-procesowa praca ze snami"

3.10, godz. 18-21
"Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe"

5.10, godz. 18-21
"Skuteczne planowanie - zarządzanie priorytetami i sobą w czasie"

8-9.10, godz. 9-17
"Szlifowanie diamentu - potencjał osobisty drogą do sukcesu zawodowego"

Można wziąć udział zarówno we wszystkich, jak i pojedynczych warsztatach.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY:
http://www.crearte.com.pl

e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie)

A DODATKOWO - NIESPODZIANKA!
Wśród uczestników wszystkich warsztatów rozlosujemy darmowe wejściówki na dowolny warsztat z naszej oferty :))

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8h (1 dzień szkoleniowy), 26 październik 2011, Warszawa
690 + VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia Last Minute

SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - techniki efektywności w biznesie - bezpłatne szkolenia dla Małopolski

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ, czyli vademecum profesjonalnego przedsiębiorcy, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

Zapewniamy:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Dlaczego WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
od października do listopada (II grupa)- po zakończeniu procesu rekrutacji (28/09)o kalendarzu spotkań oraz dokładnej dacie ropoczęcia zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani (planujemy wystartować 3/10)
od listopada do grudnia (III grupa)- termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoszenia możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji. Liczba miejsc ograniczona!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenie Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce, które odbędzie się w dniach 24-26 października 2011r. w Warszawie

Więcej informacji: http://isecman.org/pki

Celem szkolenia jest budowa i uporządkowanie wiedzy uczestników zwiazaniej z PKI i podpisem elektronicznym. Wiedza przekazana w trakcie szkolenia ma umożliwić uczestnikom stosowanie technologii klucza publicznego, PKI oraz podpisu elektronicznego przy pełnym zrozumieniu mechanizmów, zależności i zasad funkcjonujących w tych obszarach.
Szkolenie ma głównie charakter techniczny, natomiast w jego trakcie, prezentowane są również wybrane aspekty organizacyjne i prawne, istotne do pełnego zrozumienia idei bezpieczeństwa PKI oraz funkcjonujących na polskim rynku usług i rozwiązań w tym zakresie. Omawiane aspekty prawne obejmują kwestie związane prawodawstwem obowiązującym w Polsce oraz Unii Europejskiej. W szczególności, omawiane są szczegóły dotyczące zmiany ustawy z września 2001 o podpisie elektronicznym, mającej na celu wprowadzenie rozwiązań ułatwiających zastosowanie podpisu elektronicznego.

W ramach szkolenia:

* - cykl wykładów teoretycznych,
* - ćwiczenia praktyczne mające na celu utrwalenie zdobywanej wiedzy,
* - materiały szkoleniowe w postaci drukowanej i elektronicznej,
* - kryptograficzny token USB,
* - przerwy kawowe,
* - obiad,
* - certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu .

Czekam na odpowiedź czy są Państwo zainteresowani w/w wydarzeniem.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Agnieszka Winiarowska
ISecMan Sp. z.o.o. Sp.k.
Tel.: 22 427 36 79
agnieszka.winiarowska@isecman.org
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia Last Minute

TO JUŻ OSTATNI MOMENT I OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!!!


Obrazek


W ramach "Dni otwartych w CreArte" zapraszamy na cykl warsztatów promujących rozwój osobisty.

Tym razem zapraszamy na warsztat:

CHWYTAJ W LOT - O TYM, JAK SKUTECZNIE UCZYĆ SIĘ I ZAPAMIĘTYWAĆ.

Uczymy się przez całe życie. W życiu prywatnym i zawodowym każdego dnia jesteśmy bombardowani informacjami. Żeby lepiej odnaleźć się w ich natłoku, warto wspomóc swój mózg technikami, dzięki którym można zapamiętywać więcej, szybciej i na dłużej.

Nauka nie musi być żmudna i trudna!
Przeciwnie, może być łatwa, przyjemna i... skuteczna!

Doświadcz tego uczestnicząc w warsztacie "Chwytaj w lot", podczas którego:

- dowiesz się, co sprzyja uczeniu się i zapamiętywaniu,
- nauczysz się, jak zmotywować umysł do bardziej efektywnej pracy,
- poznasz swoje mocne strony i przeszkody w dobrym uczeniu się,
- przećwiczysz techniki skutecznego uczenia się, zapamiętywania i robienia notatek,
- dowiesz się, jak styl życia wpływa na wydajność umysłową.

Warsztat poprowadzi Katarzyna Binder – psycholożka i trenerka; lubi uczyć się wciąż nowych rzeczy i wie, co lubi mózg.

CENA PROMOCYJNA: 50 zł

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY:
http://www.crearte.com.pl

e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie)

A DODATKOWO - NIESPODZIANKA!
Wśród uczestników wszystkich warsztatów rozlosujemy darmowe wejściówki na dowolny warsztat z naszej oferty :))

Już teraz zobacz pozostałe propozycje warsztatów w ramach "Dni otwartych w CreArte":

27.09, godz. 18-21
"Zadbaj o swoje interesy - warsztat technik negocjacyjnych"

29.09, godz. 18-21
"Szamańsko-procesowa praca ze snami"

3.10, godz. 18-21
"Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe"

5.10, godz. 18-21
"Skuteczne planowanie - zarządzanie priorytetami i sobą w czasie"

8-9.10, godz. 9-17
"Szlifowanie diamentu - potencjał osobisty drogą do sukcesu zawodowego"
Agata W.

Agata W. Dyrektor ds.
marketingu i
e-commerce

Temat: Szkolenia Last Minute

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego wraz z firmą MANDARINE Project Partners zaprasza na BEZPŁATNY WARSZTAT „Zła wielozadaniowość - wróg projektów nr 1!”

Podczas warsztatu dowiesz się:
- Czy to prawda, że zła wielozadaniowość jest główną przyczyną opóźnień w projektach?
- Co to jest zła wielozadaniowość? Jak odróżnić ją od dobrej wielozadaniowości?
- Jaka jest kluczowa przyczyna złej wielozadaniowości?
- W jaki sposób wykorzystać kanban do szybkiego i trwałego wyeliminowania złej wielozadaniowości?

Dowiedz się więcej: http://lazarski.pl/wielozadaniowosc
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: Szkolenia Last Minute

MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

Termin: 24 września sobota 10:00 - 15:00
Lokalizacja: Warszawa, Mikroklimat ul. Tarczyńska 5/9 lok S2
(tuż za Hotelem Sobieski), 5 minut leniwym krokiem od Placu Zawiszy.

Opis Warsztatu:
Warsztat będzie okazją do zastanowienia się nad swoimi priorytetami, wartościami, poszukania swoich mocnych stron. Na tej bazie będziemy budować poczucie pewności siebie i planować swoje cele krótko i długoterminowe. Jeśli jesteś osobą ambitną, stawiającą na swój rozwój osobisty, stoisz przed ważnymi wyborami - ten warsztat jest dla Ciebie.

Cele Warsztatu:
Budowanie poczucia pewności siebie
Poznanie swoich mocnych stron, atutów
Pokazanie metod skutecznego planowania i realizacji celów wynikających z własnej hierarchii wartości i wrodzonych predyspozycji Uświadomienie, że sukces można odnieść jeśli, wykorzystując swoje naturalne talenty, robimy to co sprawia nam radość
Refleksja nad własnymi wartościami jakimi kierujemy się w życiu
Motywacja uczestników do przemyślanego wyboru własnej ścieżki

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo miła atmosfera, dobre tempo”

„Dobra współpraca i kontakt. Zajęcia powinny trwać dłużej”

„Pierwszy raz nie miałam problemu z wypowiadaniem się na forum grupy – zasługa prowadzącej, która wprowadziła atmosferę luzu (w granicach rozsądku), wzajemnego poszanowania i sympatii.”

Koszt: 60 zł / os. Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, certyfikat.

Prowadzący: mgr psychologii Sandra Rzewuska
Psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła Psychologię Społeczną. Realizuje również studia podyplomowe "Psychologia w Sporcie". Wybór kierunku studiów ocenia jako jedną z lepszych decyzji. Jest ciągle pod wrażenie tego jak praca grupowa rozwija uczestników i samego trenera. Pełna energii uśmiechu zarówno na sali szkoleniowej jak i prywatnie. Zajmuje się głównie tematyką komunikacji, zarządzania sobą w czasie, wyznaczania celów, budowania pewności siebie. Poza godzinami pracy spotkacie ją na kortach tenisowych lub w jednej z włoskich restauracji. Sport i Włochy to dwie ważne pasje.

Zapisy: zgloszenia@topwyszkoleni.p​l

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:

Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3-dniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych tematyką HR i procesami zarządzania zasobami ludzkimi - zarówno tych, którzy pracują w działach personalnych przedsiębiorstw, jak i osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem personalnym, a także wszystkich pragnących uporządkować swoją wiedzę w dziedzinie związanej z pracą z zasobami ludzkimi, tj. m.in. rekruterów, szkoleniowców, kadrowców, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz Employer Branding.

Szkolenie jest kompleksowe - skupione na najważniejszych procesach zarządzania personelem w organizacji: pozyskiwaniu nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbaniu o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy, tworzeniu programów szkoleń i rozwoju personelu oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy i umiejętności potrzebnych do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym nowoczesnych firm.

Uczestnicy nauczą się:
• Definiowania kompetencji i istoty budowania modeli kompetencyjnych
• Prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych osadzonych na kluczowych kompetencjach firmy
• Bazowych zagadnień prawa pracy związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
• Identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników i przeprowadzania rozmowy oceniającej jakość pracy pracownika
• Podstaw tworzenia procesu zarządzania talentami
• Komunikowania procesów restrukturyzacji zatrudnienia

Termin:
30 września – 2 października 2011

Czas trwania:
Szkolenie potrwa 3 dni, tj. 30 godzin szkoleniowych, czyli 24 godziny zegarowe.

Cena:
Regularna:
800 zł netto

Dla osób posiadających status studenta oraz absolwentów pozostających bez pracy:
Zniżka Last Minute 45% - 440 zł netto
Zniżka 50 % - 400 zł netto – w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Dla osób pracujących, zatrudnionych na stanowiskach nie-managerskich:
Zniżka Last Minute 25% - 600 zł netto
Zniżka 30 % - 560 zł netto - w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Do szkoleń dolicza się 23% VAT. Wystawiamy faktury.
Istnieje równeiż możliwość rozłożenia płatności za szkolenie na raty.

Miejsce:
Profesjonalnie przygotowana sala szkoleniowa w centrum szkoleniowym w Warszawie.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- komplet materiałów szkoleniowych
- obiad każdego dnia zajęć
- napoje i przekąski w trakcie przerw
- komfort związany z pracą w profesjonalnej sali szkoleniowej
- certyfikaty uczestnictwa

Serdecznie zapraszam do kontaktu,
_______________________________
Szczegóły i zgłoszenia:

Angelika Pieńkowska
e-Mail: angelika.pienkowska@y-consulting.pl
Tel: 792-077-897
Zachęcam także do kontaktu przez wiadomość prywatną.
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Witam,

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji kursów zawodowych organizowanych przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. w Katowicach.
Powołując się na serwis GoldenLine otrzymają Państwo 200 zł rabatu na wybrane kursy:

CERTYFIKOWANY SAMODZIELNY KSIĘGOWY - Rachunkowość i Podatki od Podstaw - weekendowo

DYREKTOR FINANSOWY Z MODUŁEM AKADEMIA PODATKÓW

KONTROLER FINANSOWY Z MODUŁEM AKADEMIA PODATKÓW

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

__________________
Kontakt:

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
tel. 501 380 880
Monika Desler

Monika Desler Freelance journalist
w DlaPilota.pl

Temat: Szkolenia Last Minute

AR-Aviation Resources pragnie zaprosić Państwa na I edycję wyjątkowego szkolenia "OBSŁUGA NAZIEMNA LOTNISKA" mające na celu wykształcenie kadr, które będą zdolne do podjęcia pracy w firmach zarządzających operacjami związanymi z obsługą pasażerów, obsługą załóg, statków powietrznych i infrastruktury w portach lotniczych. W związku z rozbudową Mazowieckiego Portu Lotniczego w Modlinie oraz ze zbliżającym się Mistrzostwami Euro 2012 jest to idealny moment na przygotowanie nowych kandydatów do pracy w sektorze lotniczym.
Zapewniamy profesjonalną kadrę wykładowczą składającą się z najlepszych specjalistów branży lotniczej !
Dodatkowo szkolenie IATA DGR przeprowadzane przez jedyną w Polsce firmę szkoleniową posiadającą akredytację IATA !!!
Absolwenci szkolenia DGR otrzymują certyfikat IATA .
Możliwość praktyk w WAS Sp. z o.o.
Na najlepszych absolwentów szkolenia czeka praca w WAS Sp. z o.o. na lotnisku Chopina podczas Euro 2012 !


Termin szkolenia: 7/10 - 9/11 (70h)
Miejsce: AON / Warszawa
OSTATNIE 7 WOLNYCH MIEJSC !!!

Koszt szkolenia: 1499 pln ( możliwość płatności w II ratach)
Opłata rekrutacyjna: 99 pln
STUDENCI ZWOLNIENI Z OPŁATY REKRUTACYJNEJ !!!

REKRUTACJA TRWA DO 10 PAŹDZIERNIKA !!!

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy poinformować, że zostało jeszcze tylko parę wolnych miejsc na szkoleniu CAPM®/PMP® EXAM PREP, organizowanym przez skills sp. z o.o., w terminie 10-12.X.2011.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do skorzystania z okazji i udziału w tym praktycznym, 3-dniowym szkoleniu, które solidnie przygotuje uczestników do zdania egzaminu CAPM®/ PMP®. Szkolenie poprowadzi Maciej Bodych, ekspert w zakresie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania IT i inżynierii oprogramowania oraz były Prezes PMI® Poland Chapter.

Adresaci szkolenia
Pracownicy projektu, którzy chcą wpłynąć na rozwój kariery w zarządzaniu projektami i zdobyć wartościowy certyfikat (CAPM); Kierownicy projektu, menedżerowie wyższego i niższego szczebla i liderzy projektów z różnych branż (PMP).

Termin i lokalizacja:
10-12.X.2011, Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1.

Wszystkim, którzy nie mogą osobiście przybyć na szkolenie, oferujemy je przez Internet w systemie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z każdego miejsca w Polsce. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (Velociteach http://www.velociteach.com/),
- wsparcie poszkoleniowe w postaci 3 pytań doradczych do trenera,
- coaching przy aplikacji PMP® http://skills.pl/coaching.php

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Więcej informacji o firmie skills: http://skills.pl


Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!!!

Zapraszam do udziału w rocznym intensywnym kursie projektowania wnętrz praktycznie przygotowującym do wykonywania zawodu stylisty, projektanta wnętrz ArtCube.
Pozostały już ostatnie wolne miejsca na kurs projektowania prowadzony w Krakowie oraz w Warszawie. Rekrutacja kończy się z dniem 1. 10. 2011
Program kursu obejmuje zagadnienia ułatwiające samodzielne zaistnienie na rynku aranżacji wnętrz:
1.Obsługa klienta, prowadzenie zlecenia.
2.Kurs szkicu
3.Grafika 2d,3d - podstawy.
4.Praktyczna umiejętność obsługi platformy CAD, oraz programu InteriCAD T5.
5.Normy, plany, szkice budowlane, ergonomia.
6.Materiałoznawstwo.
7.Meblarstwo.
8.Projektowanie kuchni, łazienek, mebli.
9.Praca z własnym projektem.
Oraz wiele innych...szczegóły dostępne na http://www.artcube.edu.pl
Uczestnicy kursu projektowania wnętrz otrzymują (w trakcie trwania kursu) licencje edukacyjne na program InteriCAD T5.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń w grupach do 16 osób, przez wysokiej klasy specjalistów w swoich dziedzinach.
Miejsce kursu; Kraków, Warszawa
kontakt; biuro@artcube.edu.pl
telefon; (12) 445 62 19
e-mail; biuro@artcube.edu.pl
Zapraszamy na naszą stronę http://www.artcube.edu.pl

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,
zapraszam na kurs projektowania i aranżacji wnętrz do ArtCube.Edu.pl
Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej http://www.artcube.edu.pl
Patrycja Kortyka edytował(a) ten post dnia 28.09.11 o godzinie 11:52
Roksana K.

Roksana K. mgr Psychologii

Temat: Szkolenia Last Minute

Szkoła Trenerów Dojrzewalni Róż po raz pierwszy w Trójmieście!!!

Szkoła trenerów Dojrzewalni Róż przeznaczona jest dla osób, które chcą rozwijać się osobiście i zawodowo, przy pomocy różnych metod rozwojowych. Udział w Szkole Trenerów da Państwu możliwość pogłębienia pracy nad sobą w nurcie terapeutycznym lub rozwojowym. Będzie także podstawą do dalszego rozwoju zawodowego w kierunku bycia trenerem, terapeutą lub coachem.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie:
http://ekspresjacentrum.pl/szkola_trenerow.html

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do