Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Szkolenia Last Minute

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie wyjazdowe:
"Podatki 2011 - konsekwencje zmian i ich wpływ na funkcjonowanie firmy"

odbywające się w Zakopanem w terminie 29.03 – 01.04.2011:
-> kliknij tu aby uzyskać bliższe informacje

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Program

Zmiany w VAT w 2011

1. Zakres zwolnień od VAT
nowy katalog oparty na dyrektywie VAT
nowe wyłączenia ze zwolnień od VAT
różnice w obowiązujących zwolnieniach od VAT w porównaniu z 2010
2. Nowy zakres 8% stawki VAT
3. Nowe stawki VAT: 5%, 8% i 23% oraz ich zakresy
4. Konsekwencje wprowadzenia nowych stawek VAT
konieczność zmiany umów (aneksy, klauzule waloryzacyjne dot. wynagrodzenia) stawki VAT w okresie przejściowym
5. Kasy rejestrujące w 2011 roku - nowe kategorie podmiotów wyłączonych ze zwolnień z kas
6. Zmiany w odliczeniach VAT
samochody z kratką
nieruchomość wykorzystywana na cele niegospodarcze
zakres odliczeń przy wskaźniku 98% i 2%
7. Nowa dokumentacja VAT
faktury elektroniczne – warunki ich stosowania
nowe deklaracje rozliczeniowe VAT-7
8. Znaczenie dla VAT wprowadzenia nowej klasyfikacji statystycznej PKWiU
9. Darowizny towarów i inne nieodpłatne świadczenia
10. VAT w budownictwie mieszkaniowym (zmiany w porównaniu z 2010 rokiem)

Aktualne problemy VAT

1. Faktury elektroniczne – prawo do odliczenia VAT z faktur wysyłanych mailem
2. Możliwość elektronicznego przechowywania kopii papierowych faktur
3. Sprzedaż zestawów – stawka VAT
4. Niezamortyzowana inwestycja w obcym środku trwałym a obowiązek korekty VAT
5. Zasady dokumentowania eksportu towarów, kradzież towaru wywiezionego do innego kraju UE, a skutki w VAT
6. Obrót wierzytelnościami i usługi menedżerskie – skutki w VAT najnowszych wyroków NSA w zakresie podatku dochodowego
7. VAT od nieodpłatnych przekazań (m. in. na cele reprezentacji i reklamy, na cele pracownicze)
8. Obowiązek zapłaty VAT z pustej faktury
9. Błędne wykazanie importu usług a skutki w VAT
10. Odliczanie VAT naliczonego, w tym:
odliczanie VAT z faktur za usługi ciągłe
termin odliczenia VAT z faktur za media
duplikaty faktur a prawo do odliczenia VAT naliczonego
błędy na fakturach a odliczenie VAT
zakazy odliczania VAT naliczonego
11. Najczęstsze problemy w zakresie VAT należnego, w tym:
data wystawienia faktury a moment powstania obowiązku podatkowego
zaliczki a VAT
prawidłowe określenie momentu wykonania usługi a rozliczenie VAT (w tym usługi budowlane, usługi ciągłe, usługi gwarancyjne)
sprzedaż towarów używanych
wykazanie VAT w niewłaściwym okresie a skutki dla podatnika
faktury korygujące – zasady ujmowania u sprzedawcy i nabywcy
12. Reprezentacja i reklama a VAT, w tym:
prezenty dla kontrahentów
spotkania świąteczne dla kontrahentów, pracowników, etc.
sponsoring a VAT

CIT 2011

1. Zmiany w ustawie CIT od 2011 roku
Wniesienie aktywów w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa
Zwolnienie z podatku u źródła wypłacanych dywidend i należności licencyjnych
Transakcje „wymiany udziałów”
Opodatkowanie aportów do spółek osobowych
Skutki likwidacji i wystąpienia wspólnika ze spółki osobowej
Zasady dotyczące amortyzacji składników majątkowych przy przekształceniach
Inne zmiany
2. Bieżące kontrowersje - przychody podatkowe
Moment rozpoznawania przychodów
Rozliczanie przychodów w czasie
Wierzytelności przedawnione i umorzone
Kapitalizacja odsetek i cienka kapitalizacja
Nieodpłatne i częściowo odpłatne świadczenia
Wnoszenie aportów
Przychody z udziału w spółkach osobowych i konsorcjach
3. Bieżące kontrowersje - koszty uzyskania przychodów
Uznawanie wydatków za koszt uzyskania przychodów w podatkach dochodowych: co do istoty oraz co do wysokości
Moment poniesienia kosztów, rozliczanie kosztów w czasie
Wydatki wynikające z czynności, które nie mogą być przedmiotem prawnie skutecznej umowy
Koszty reprezentacji, w tym „obiady dla kontrahentów”
Koszty związane z podwyższeniem kapitału
Koszty związane z przedterminowym rozwiązaniem umowy
Koszty pracownicze
Koszty zaniechanych inwestycji
Cienka kapitalizacja
Nieściągalność wierzytelności
Likwidacja środków trwałych
Amortyzacja (wartość początkowa, metody, ujawnienie środka trwałego)
Kary umowne i odszkodowania
4.Różnice kursowe 2010/2011
Przeliczanie przychodów i kosztów w walutach obcych
Różnice kursowe rozliczane według zasad bilansowych
Kurs faktyczny, szacowanie kursów, data faktury a data operacji gospodarczej
Obowiązkowe i dobrowolne badanie sprawozdania a rozliczenia różnic kursowych.
Kompensata a różnice kursowe
Różnice kursowe w przykładach
5.Dochody z udziału w zyskach osób prawnych i pobór podatku
Opodatkowanie dywidend, odsetek, należności licencyjnych
Umorzenie udziałów
Podwyższenie kapitału zakładowego
Wartość niepodzielonych zyskach w spółkach kapitałowych w przypadku przekształcenia w spółki osobowe
Obowiązki płatnika, informacje o wypłaconych należnościach
Certyfikat rezydencji i jego praktyczne znaczenie. Orzeczenia sądowe nt. certyfikatu i odpowiedzialności płatnika
Praktyczne przykłady odliczania podatku zapłaconego za granicą.
6.Wybrane orzecznictwo sądowe i interpretacje organów podatkowych

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Zapraszamy.
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia Last Minute

Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera (CLM, e-detailing,aplikacje mobilne, eCME
Polecam ciekawy arykuł:
stanowisko marzen-product manager http://www.oinpharma.pl/wp-content/uploads/2011/03/sta... ...i szkolenie

Obrazek

Celem szkolenia jest zapoznanie się z kilkoma najważniejszymi narzędziami i rozwiązaniami z obszaru e-marketingu farmaceutycznego oraz procesem ich wdrożenia i stosowania w pracy Product Managera.

Szkolenie pozwoli uczestnikom odnaleźć się w gąszczu nowych pojęć, rozwiązań, wdrożeń, pomoże zrozumieć ich znaczenie i korzyści oraz pokaże jak z tych nowoczesnych rozwiązań wybierać te optymalne dla produktu, na co zwrócić uwagę podczas ich implementacji. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się m.in. z następującymi tematami:
• e-detailing - jak bardzo nowatorski może być e-detailing i jakie formy przybierać, korzyści z zastosowania e-detailingu w promocji produktu, przykłady z Polski i ze świata
• CLM, aplikacje mobilne - czym jest Closed Loop Marketing, aspekty sprzedażowe, marketingowe i technologiczne wdrożenia rozwiązań z obszaru CLM, wizyty z tabletem, case studies
• eCME - szkolenia on-line dla lekarzy, polskie uwarunkowania, proces uzyskiwania punktów edukacyjnych, wymagania, możliwości
• streaming on-line, wideocasty, animacje, czaty on-line, ebooki, komunikacja, interakcja w internecie, etc.
• Content Marketing, Social Media, marketing wyszukiwarek, pozycjonowanie i wiele innych pojęć i rozwiązań, których poznanie pozwoli na swobodne korzystanie z usług dostawców
• planowanie działań z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi; analiza, planowanie i wdrażanie działań w internecie w zależności od produktu
• efektywne wykorzystanie raportów i informacji, bieżące dane, zastosowanie nowych metod do sprawnego zarządzania produktem
Trener: Anna Jaworska-Roguska, Dyrektor ds. Sprzedaży, NextWeb Ventures
Z branżą farmaceutyczną związana od 2001 roku, obecnie realizuje się w obszarze mediów medycznych dla pacjentów. Doświadczenie farmamarketingowe i trenerskie zdobywała m.in. w Dendrite/Cegedim, Esculap.pl, Active Pharma, NextWeb Ventures. Prowadziła przez kilka lat szkolenia i wykłady dla lekarzy na temat internetu, nowych metod komunikacji, dotacji na prowadzenie praktyki lekarskiej, marketingu gabinetu lekarza, aspektów prawa medycznego, etc. Jako konsultant z ramienia esculap.pl była odpowiedzialna za aspekty prawne związane z cyklami szkoleń i ich rejestracją w NIL. Współtworzyła i z sukcesem wdrożyła pierwszy w Polsce system Closed Loop Marketingu, zarządzała portfoliem innowacyjnych produktów (CLM, e-detailing, media internetowe, eCME, etc.) i sprzedażą do firm farmaceutycznych, a także aktywnie uczestniczyła we wdrożeniach nowoczesnych rozwiązań w branży farmaceutycznej. Entuzjastka ciekawych rozwiązań e-marketingowych dla farmacji i ciągłego rozwoju w tej płaszczyźnie.
Termin:
16-17 KWIECIEŃ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1600 PLN netto - teraz tylko 990 PLN netto

obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia Last Minute

Trade Marketing w branży farmaceutycznej (metody aktywacji sprzedaży, ceny marże, kalkulacje rabatów i upustów, ograniczenia prawne)

Obrazek

PROGRAM:
1) Przepływ towaru w łańcuchu dystrybucji :
- rola hurtowni i apteki
- model dystrybucji farmaceutycznej w Polsce
- grupy i sieci aptek
- odczytywanie trendów w łańcuchu dystrybucji w oparciu o dane z różnych źródeł.
2) Podstawy biznesowe działania aptek:
- otoczenie biznesowe apteki
- szanse i zagrożenia
- rachunek wyników
- kto jest kim w aptece – obszary odpowiedzialności.
3) Metody aktywacji sprzedaży:
- podział projektów sprzedażowych w oparciu o koszty i zyski z planowanych działań,
- obliczanie efektów finansowych działań promocyjnych.
4) Ceny i marże:
- zasady kalkulacji cen i marż
- kalkulacje poziomów rabatów i upustów.
5) Ograniczenia prawne w sprzedaży i promocji.
Termin:
20 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1000 PLN netto


obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.
Czas trwania: 9:00-16:00
Prowadzący:
Krzysztof Bielski - lekarz medycyny, internista. Trener o ponad szesnastoletnim lat doświadczeniu w pracy na rynku farmaceutycznym, w tym na wysokich stanowiskach menedżerskich w marketingu i sprzedaży, w dziale medycznym (produkty oryginalne i generyczne, leki specjalistyczne, w tym szpitalne) oraz jako niezależny ekspert. Posiada duże praktyczne doświadczenie w: prowadzeniu działu marketingu i sprzedaży (działania strategiczne i operacyjne, zarządzanie budżetem), zarządzaniu zespołem ludzkim (organizacja pracy, rekrutacja, szkolenia, itp.) oraz w prowadzeniu działu medycznego (międzynarodowe badania kliniczne, monitorowanie działań niepożądanych, rejestracja leków, szkolenia medyczne, serwis literaturowy). Obecnie prowadzi konferencje, szkolenia oraz projekty w branży farmaceutycznej, w tym w zakresie działań marketingowych i promocyjnych oraz badań klinicznych.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia Last Minute

Dobry budżet w branży farmaceutycznej – Techniki budżetowania

Obrazek

Wysokiej jakość warsztaty – Skuteczny i dobry budżet dla pracowników branży farmaceutycznej – jak stworzyć taki właśnie budżet??? - warsztaty
Zajęcia prowadzone przez praktyka z ogromnym doświadczeniem zdobytym na kluczowych stanowiskach w polskich i międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych.
PROGRAM:
Część I Wprowadzenie
◦ Wstęp
◦ Czym jest budżet?
◦ Proces budżetowy
Część II Analiza P&L a
◦ P&L Przykłady
◦ P&L OTC a P&L RX
◦ Poziomy budżetowania
◦ Podstawowe KPI budżetowe
◦ Techniki budżetowania
Popytowa (Bottom – up)
Odgórna (Top – down)
Część III Budżetowanie – aspekty praktyczne
◦ Budżetowanie sprzedaży
Ex factory
IMS (Sell in)
Consumer off take
◦ Budżetowanie kosztów
Główne pozycje kosztowe
Fazowanie kosztów
Profit Protection
◦ Performance review
◦ Zwrot z inwestycji
Termin:
24 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1800 PLN netto

Obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.
Prowadzący:

Artur Schab – ekspert i doradca w obszarze sprzedaży i marketingu na rynku
farmaceutycznym.
Od 12 lat związany z branżą farmaceutyczną przeszedł przez bardzo wiele
szczebli w strukturze organizacyjnej od Reprezentanta Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w największej firmie farmaceutycznej w Polsce. Pracując 6 lat dla firmy Loreal uczestniczył od początku w budowaniu sukcesu marki Vichy poprzez wprowadzenie jej do aptek, przekonanie farmaceutów do dobrej ekspozycji i profesjonalnego doradztwa. Będąc szefem trade marketingu odpowiadał za działania promocyjne w aptekach jak też i politykę sprzedażową oraz animowanie najlepszych klientów zrzeszonych w Vichy Partner Club.
W firmie US Pharmacia będącej liderem na rynku leków OTC stworzył dział Trade
Marketingu i zapoczątkował pro konsumencką orientację działań w punkcie sprzedaży. Wdrożył wiele funkcjonujących do dziś inicjatyw jak np. czasopismo dla farmaceutów, programy edukacyjne dla farmaceutów, programy ekspozycyjne itp.. W ostatnim czasie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w firmie Polpharma odpowiadając zarówno za sprzedaż leków OTC jak też i RX.
Usystematyzował politykę handlowo – promocyjną wokół czterech obszarów:
Dystrybucja, Cena ,Rekoemendacja i Merchandising (DCRM) doprowadzając w ten sposób do optymalizacji wielu inwestycji promocyjnych. Wprowadził z sukcesem na rynek wiele nowych produktów i programów promocyjnych dla aptek indywidualnych , sieciowych i hurtowni zarówno na rynku farmaceutycznym jak też i masowym.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Monika Górnowicz

Monika Górnowicz e-promocja,
szkolenia otwarte,
Student -
Uniwersytet im. ...

Temat: Szkolenia Last Minute

UWAGA! Od 7 marca 2011 obowiązują przepisy znowelizowanej ustawy o ochronie danych osobowych!

W związku z tym, zapraszamy na szkolenie:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: REGULACJE PRAWNE A ASPEKT PRAKTYCZNY

Proponujemy Państwu uczestnictwo w 1-dniowym szkoleniu (8 godzin zegarowych) skierowanym do pracowników i przedstawicieli instytucji rządowych, samorządowych, firm prywatnych, instytucji pożytku publicznego, stowarzyszeń i innych, które gromadzą, przetwarzają i administrują danymi osobowymi.

Dzięki naszemu szkoleniu posiądą Państwo wiedzę z zakresu:

*przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zarówno krajowych, jak i unijnych
*ochrony danych osobowych
*sposobów pozyskiwania i udostępniania tych danych
*wykorzystania danych zgodnie z prawem
*odpowiedzialności karnej w przypadku naruszenia przepisów

Szkolenie prowadzone będzie przez Marcina Sobotę - prawnika specjalizującego się w prawie cywilnym, handlowym i administracyjnym. Gwarantujemy, że podczas szkolenia zostaną Państwo zapoznani z praktycznym zastosowaniem i wykorzystaniem zdobytej wiedzy, a także będą mogli skonsultować się z prowadzącym spotkanie.

W ramach szkoleń zapewniamy:
*Spotkania i konsultacje przed szkoleniem,
*Diagnozę potrzeb szkoleniowych,
*Przygotowanie projektu szkolenia,
*Materiały dla uczestników,
*Ewaluację po szkoleniu,
*Ocenę efektywności szkolenia,
*Certyfikaty ukończenia szkolenia,
*Bufet kawowy, obiad

Link do szkolenia na stronie internetowej:
http://mediastorm.edu.pl/ochrona-danych-osobowych-nowe...

Termin szkolenia: 15.04.2011 w godzinach 10:00-18:00
Miejsce: Mediastorm-Centrum Szkoleń Medialnych, ul. Dąbrowskiego 7/6 Poznań
Cena: 500 zł (615 zł brutto)
Zapisy i kontakt: zgłoszenia przyjmujemy do 08.04.2011
zgłoś się : http://mediastorm.edu.pl/kontakt

Zapraszamy!Monika Górnowicz edytował(a) ten post dnia 28.03.11 o godzinie 15:56
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Szkolenia Last Minute

Witajcie,

z przyjemnością zapraszam na nową edycję mojego warsztatu "Zyskowna Strategia".

Szczegóły i zapisy na stronie: http://strategiablekitnegooceanu.pl/index.php?option=c...

Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach.

Dowiecie się w jaki sposób elementy strategii skutecznie stosują m.in. portal Goldenline.pl, Empik, Allegro, jak w przeszłości skorzystały z niej Sony, Cirque du Soleil, Ford i wiele innych (także małych i średnich) firm.

Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie!

W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą porcję wartościowej wiedzy i inspiracji!


To już kolejna edycja warsztatów, dotychczasowe zostały bardzo dobrze ocenione przez Uczestników:

Paweł Piecuch, http://szpitalpodbukami.pl/
Warsztaty godne polecenia, bogate merytorycznie i w formie budzącej pokłady kreatywności biznesowej. Świetna okazja do zmiany punktu widzenia i przedefiniowania pojęcia innowacyjności niezależnie od branży czy obszaru rynkowego w którym działamy. Szczerze polecam!

Dorota Cuper, Energy Future
Szkolenie warsztatowe to godne polecenia doświadczenie. Podsuwa nowe pomysły, rozszerza horyzonty i pozwala spojrzeć na biznes z odpowiednim dystansem. Prowadzący podchodzi do zadania bardzo profesjonalnie, analitycznie. Także polecam!

Miłosz Świątkowski
Unikalna szansa spojrzenia na rynek z innej perspektywy, polecam


Najbliższe terminy:

Wrocław (26.marca 2011)- ostatnie miejsca
Warszawa (02.kwietnia 2011)
Kraków (09.kwietnia 2011)
Gdańsk (16.kwietnia 2011)
Warszawa (23.kwietnia 2011)
Poznań (30.kwietnia 2011)

Mam też dla Was też ofertę specjalną: osoby, które skorzystają ze specjalnej wersji formularza zgłoszeniowego dostępnego tylko pod tym adresem: http://strategiablekitnegooceanu.pl/index.php?option=c..., zapłacą 357 zamiast 397 zł brutto!

pozdrawiam serdecznie,
Piotrek Chmielewski
Trener biznesu, koordynator projektu
http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl
tel. 600633610

p.s.: szkolenie prowadzę metodami warsztatowymi, mogę więc zaoferować tylko 14 miejsc - zachęcam do szybkiego zgłoszenia.

p.s.2: ryzyko w tym projekcie biorę na siebie: "Zyskowna Strategia" mój najważniejszy, wypróbowany program szkoleniowy, który zbiera świetne opinie Uczestników, dlatego zdecydowałem się na ofertę ze 100 proc. Gwarancją Satysfakcji: osoby, które w ciągu 3 dni od jego zakończenia stwierdzą, że nie spełnił oczekiwań, otrzymają zwrot pełnej zapłaconej kwoty! Czemu mogę sobie pozwolić na taką ofertę? Choćby dlatego, że jeszcze nikt nigdy nie poprosił o skorzystanie z niej:).
Paweł Ł.

Paweł Ł. psycholog,
psychoterapeuta w
drodze do
certyfikatu,
trene...

Temat: Szkolenia Last Minute

Psycho(drama) - warsztat w Lublinie 2-3 kwietnia 2011
Witam 
Zapraszam na warsztat promocyjny z zakresu psychodramy i jej zastosowań w pracy trenerskiej i dla rozwoju osobistego, który odbędzie się w Lublinie. 

szczegóły:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/psycho-drama-warszt...

Pozdrawiam 
Paweł Łaszkiewicz

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Praktyki zawodowe w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

Zapraszam osoby ubiegające się o nadanie licencji zawodowej w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na prowadzone przez mnie praktyki zawodowe.
Prowadzona praktyka zawodowa jest zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 lutego 2008 roku w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami (Dz. U. nr 31, poz. 189 z 2008 r. z późn. zmianami).
Praktyka trwa 6 miesięcy od daty pierwszych zajęć i obejmuje swym programem 200 godzin. Zajęcia odbywają się w dogodnych terminach wg. przygotowanego harmonogramu.
Łączne koszty związane z uzyskaniem licencji zawodowej w zakresie pośrednictwa :
250 zł (miesięczna rata za prowadzenie praktyki zawodowej),
98 zł (przed rozpoczęciem praktyki Federacja P P R N za wydanie dziennika praktyk i sprawdzenie wiedzy praktycznej zgodnie z rozporządzeniem),
400 zł (po zakończeniu praktyki wraz ze składanymi dokumentami dla Ministerstwa Infrastruktury za przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego o nadanie licencji zawodowej).

Możliwość rozpoczęcia praktyk „od zaraz”, warunek ukończone studia kierunkowe lub podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomości (pośrednictwo), zainteresowanym prześlę stosowne wnioski.

Gwarantuję wysoki poziom merytoryczny praktyk oraz pełną realizację programu określonego przez Ministra Infrastruktury przygotowującego do wykonywania zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Kontakt:
http://tomaszbleszynski.pl
e-mail: bleszynski.tomasz@gmail.com
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: Szkolenia Last Minute

Sekrety mobilizacji nieświadomego umysłu do aktywnej i ambitnej
realizacji najważniejszych dla Ciebie celów.


Podczas jednej sesji hipnotycznej
3 różne podróże do nieświadomego umysłu
+
HIPNOTYCZNY PREZENT
Modelowanie Mistrzów (127zł)
(opis produktu) (posłuchaj fragmentu)
ZA DARMO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKANIA

Warszawa / 29 marca 2011 r / 18:30 – 21:30
ul. Wilcza 46 Coworking Club

Liczba miejsc ograniczona do 20 osób
o rezerwacji decyduje kolejność zapisów

Koszt spotkania: 50zł

>>Szczegółowe informacje i możliwość rezerwacji<<

Temat: Szkolenia Last Minute

Centrum Wiedzy Wydawnictwa ProLex zaprasza na szkolenie
KONTROLA ZARZĄDCZA W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH


Z dniem 1 stycznia 2010 r. weszły w życie przepisy Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240) wprowadzające obowiązek zapewnienia kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych. Nakładają one na dyrektorów szkół i placówek oświatowych obowiązek opracowania i wdrożenia systemu zapewniającego funkcjonowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej. Przygotowaliśmy w Katowicach szkolenie, które miało na celu pomóc Państwu wypełnić ten obowiązek.

W programie szkolenia:
1. Czym jest Kontrola Zarządcza.
2. Określanie celów i zadań.
3. Zarządzanie przez cele.
4. Wykorzystanie standardów Kontroli Zarządczej w praktyce.
5. Funkcje i budowa skutecznego Rejestru Ryzyka.
6. Wprowadzenie do standardów audytu, kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem.
7. Dyskusja i warsztaty praktyczne.

Terminy najbliższych szkoleń:

08.04.2011 Lublin
11.04.2011 Kielce
18.04.2011 Rzeszów


Formularze zgłoszeniowe dostępne na http://www.e-prolex.com.pl/szkolenia/oswiata
Koszt: 369 zł + 23%VAT
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie zakończone certyfikatem.
W trakcie szkolenia przewidziana jest przerwa na kawę i lunch.

Prelegenci:
Małgorzata Bzduch- kilkuletni pracownik administracji rządowej. Audytor wewnętrzny oceniający między innymi funkcjonowanie kontroli zarządczej oraz zarządzanie ryzykiem w jednostce sektora finansów publicznych. Trener wewnętrzny jednostki sektora finansów publicznych.

Izabela Śmieja - ukończyła studia politologiczne na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania projektami i Akademię Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Chorzowie. Jest wieloletnim pracownikiem administracji rządowej, praktykiem z zakresu zarządzania ryzykiem. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu kontroli zarządczej m.in. dla jednostek samorządu terytorialnego, zarządzania ryzykiem, zarządzania projektami oraz etyki i przeciwdziałania korupcji. Jest także praktykiem z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, była trenerem wewnętrznym Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Ponadto szkoli z zakresu komunikacji, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, kontaktów z mediami, nowych rozwiązań stosowanych w komórkach kadrowych administracji m.in.: nowy system organizacji administracji publicznej, metodologia sporządzania opisów stanowisk pracy i wartościowania stanowisk pracy. Tworzy szkoleniowe programy autorskie z zakresu automotywacji i zarządzania sobą w czasie. Jest członkiem Klubu Trenera przy Stowarzyszeniu Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK w Krakowie.

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Witam serdecznie,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o. uprzejmie zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu „Podatek CIT - najnowsze przepisy prawne”.

Szkolenie ma na celu przygotowanie podstawowych informacji pozwalających ograniczyć ryzyko błędów w rozliczeniach podatkowych firmy do absolutnego minimum. W części wykładowej przybliżone zostaną obowiązujące przepisy i akty prawne regulujące zasady prowadzenia działalności gospodarczej. W drugim bloku zajęcia poświęcone są w całości opanowaniu praktycznych umiejętności prowadzenia dokumentacji oraz rozliczenia podatkowego firmy. Ostatnim blokiem będą interpretacje podatkowe Ministerstwa Finansów i orzecznictwo sądowe w tym zakresie.

Data i miejsce szkolenia:
12.04.2011 - Centrum Europrofes ; Warszawa, ul. Sielecka 22

Szkolenie poprowadzi doświadczony prawnik, doradca podatkowy - Paweł Dymlang. Trener i wykładowca z prawa podatkowego; specjalizacja: podatek od towarów i usług, podatek dochodowy. Przeprowadził ponad 400 szkoleń otwartych i zamkniętych. Jest autorem licznych publikacji prasowych i książkowych.

W ramach szkolenia zapewniamy:

- materiały szkoleniowe;
- lunch;
- przerwy kawowe;
- indywidualne konsultacje z trenerem;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu

Całkowity koszt szkolenia wynosi jedynie 390 PLN netto. Płatności są regulowane w terminie do 10 dni roboczych po odbytym szkoleniu.


Zgłoszenia bez zbędnych formalności, wystarczy wypełnienie formularza.

Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=35

Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń mogą Państwo uzyskać bezpośrednio u naszych pracowników (22) 839-55-99 wew. 220

Bartosz Bartczak
Specjalista ds. Sprzedaży
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.plBartosz Bartczak edytował(a) ten post dnia 06.04.11 o godzinie 13:19
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Zapraszam na szkolenie:

PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY WSPÓŁCZESNEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ISO 9001:2008

Kraków: 26 - 28 kwietnia 2011 r.

Szkolenie skierowane jest dla kandydatów na Pełnomocników Jakości oraz Auditorów wewnętrznych a także dla wszystkich zainteresowanych tematyką jakości. Uczestnicy szkolenia zostaną przygotowani do samodzielnego planowania, przeprowadzania i dokumentowania auditu Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008 oraz otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. Ponadto osoby, które zaliczą test końcowy, zdobędą certyfikat renomowanej jednostki certyfikującej.

Szkolenie pozwala nabyć podstawowe i niezbędne umiejętności do pełnienia funkcji auditora wewnętrznego i pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2008.
______________________________________________________________________________
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
- Zrozumienie współczesnego podejścia do Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008,
- Interpretacja wymagań wg nowej normy,
- Wytyczne do auditowania systemów zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 19011,
- Praktyczne wskazówki do przeprowadzania auditu wewnętrznego oraz tworzenie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzania auditu.
______________________________________________________________________________
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 26 - 28 kwietnia 2011 r.,
Miejsce: Kraków
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
UWAGA PROMOCJA WIOSENNA 10% RABATU, TYLKO W KWIETNIU CENA SZKOLENIA
990 ZŁ netto (cena regularna 1100 netto)
______________________________________________________________________________
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
Faksem, bądź elektronicznie: http://czj-infox.pl
______________________________________________________________________________
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres szkolenia@czj-infox.pl lub telefonicznie (012) 653 20 13.
Oferujemy także usługi wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.
Monika Górnowicz

Monika Górnowicz e-promocja,
szkolenia otwarte,
Student -
Uniwersytet im. ...

Temat: Szkolenia Last Minute

UWAGA! Od 7 marca 2011 obowiązują przepisy znowelizowanej ustawy o ochronie danych osobowych!

Ostatnie miejsca na szkolenie w Poznaniu:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: REGULACJE PRAWNE A ASPEKT PRAKTYCZNY 15.04.2011!

Zgłoś się: http://mediastorm.edu.pl/kontakt

więcej informacji na: http://mediastorm.edu.pl/ochrona-danych-osobowych-nowe...

Zapraszamy!!
Katarzyna Czechrowska

Katarzyna Czechrowska psycholog, trener
efektywnej nauki

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Akademia Przyszłości: No to patrz! Czyli sztuka pewności siebie na co dzień

http://www.akademia-przyszlosci.pl/

Na pewno nie jeden raz spotkałeś w swoim życiu człowieka, który emanował pewnością siebie. Być może patrzyłeś na niego z zaciekawieniem, odrobiną zazdrości, fascynacji, a może zadowolenia. Być może zastanawiałeś się, jak można to stać się jak on. A może po prostu chciałeś pomóc komuś bliskiemu uporać się z chroniczną nieśmiałością…

Wyobraź sobie, że po raz kolejny słyszysz od kogoś pozornie demotywujące „nie uda Ci się” oraz „nie możesz tego zrobić”, a Ty całkowicie pewny siebie odwracasz się, by powiedzieć: „No to patrz!”. Bo tak naprawdę to nie kwestia tego, kto Ci pozwoli. To kwestia tego, kto Cię powstrzyma!

Na szkoleniu nauczysz się, jak przy pomocy technik i narzędzi NLP:

* czuć się dobrze we własnej skórze,
* pozbyć się swoich nieefektywnych przekonań i ograniczeń,
* poszerzyć swoją dotychczasową strefę komfortu, by w pełni cieszyć się życiem i korzystać z nowych doświadczeń,
* kotwiczyć w sobie pozytywne stany emocjonalne,
* być jeszcze bardziej pewnym siebie w kontaktach towarzyskich i zawodowych.

Po szkoleniu będziesz wiedział, czym jest pewność siebie i jak ją budować, by czuć się jeszcze lepiej niż dotychczas! Pewność siebie masz w sobie od zawsze, przyszedł czas, by ją w końcu obudzić. Od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się na to w chwili obecnej, czy postanowisz czekać na specjalną okazję, a skoro czytasz te słowa, to znaczy, że jesteś na dobrej drodze, by zmienić coś w swoim życiu. Pamiętaj – odpowiedni moment jest zawsze teraz.

Przestań czekać, aż życie da Ci to, na co naprawdę zasługujesz. Po prostu – weź to sobie sam!

Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu już dziś na http://www.akademia-przyszlosci.pl/events?event_id=4

Prowadzi: Katarzyna Czechrowska - Praktyk NLP i Coach&Trener Polskiej Akademii NLP

Cena: 35/45* zł
* Wyższa cena obowiązuje przy zapłacie gotówką przed szkoleniem. Podane ceny zawierają podatek VAT.
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Rola Kierownika w organizacji" 15.04.2011
2. "Coaching" 15.04.2011
3. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 29.04.2011
4. "Profesjonalny Handlowiec" 06-07.05.2011
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Witam serdecznie,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o. uprzejmie zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu „Profesjonalna obsługa klienta”.

Celem szkolenia jest taka zmiana postaw i umiejętności uczestników szkolenia, aby potrafili budować poczucie odpowiedzialności za pracę i relacje z klientami oraz wzmocnili swoją satysfakcję z wykonywanej pracy. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta nauczy pracowników takiego prowadzenia rozmowy z klientem aby niezależnie od sprawy, w jakiej dzwoni lub przychodzi zawsze wracał zadowolony. Przećwiczone zostaną sytuacje przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na zachowanie i stan emocjonalny klienta. Szkolenie dostarcza uczestnikom konkretnych narzędzi profesjonalnego dbania o relacje i zadowolenie klienta tak, aby zaspokajać potrzeby klienta i sprawiać, aby nie tylko był wierny firmie, ale gorąco polecał ją innym.

Data i miejsce szkolenia:
09-10.05.2011 - Centrum Europrofes ; Katowice, ul. Stawowa 10

Szkolenie poprowadzi Marta Miechowicz - Absolwentka m.in. Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. Doświadczenie trenerskie z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta oraz coachingu biznesowego zdobyła min. w firmie Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Catman Consulting, Wektor Consulting, Communication One Consulting, Call Center Training oraz firmie outsourcingowej ContactPoint, gdzie pracowała jako trener wewnętrzny szkoląc kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta.

W ramach 2-dniowego szkolenia zapewniamy:

- materiały szkoleniowe;
- lunch x2;
- przerwy kawowe;
- indywidualne konsultacje z trenerem;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu

Całkowity koszt szkolenia wynosi jedynie 790 PLN netto. Płatności są regulowane w terminie do 10 dni roboczych po odbytym szkoleniu.



Zgłoszenia bez zbędnych formalności, wystarczy wypełnienie formularza.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=110



Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń mogą Państwo uzyskać bezpośrednio u naszych pracowników (22) 839-55-99 wew. 220

Pozdrawiam,

Bartosz Bartczak
Specjalista ds. Sprzedaży
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do