Temat: Szkolenia Last Minute
Efektywne prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych.
…aby wiedzieć co zrobić, żeby klient nie żegnał się z tobą
zanim się mu przedstawisz.
Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast
prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które będzie prowadzone przez
trenera-praktyka (Artur Łukasik), który stworzył to szkolenie bazując na własnym doświadczeniu. Artur dedykuje szkolenie wszystkim tym, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują telefon.
Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział co zrobić, aby inni Cię słuchali!
Czy wiesz, że rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy?
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim się przedstawisz.
Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, wiedzieć, jak prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy w sposób profesjonalny i w dobrym stylu.
Czy jesteś pewien, że sposób w jaki prowadzisz rozmowę telefoniczną jest pozytywnie odbierany przez Twojego rozmówcę?
Jeżeli odpowiedź na to pytanie zajęła Ci więcej niż 1 sekundę, oznacza to, że potrzebujesz tego szkolenia.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą
zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych.
CELE SZKOLENIA:
poznanie przez uczestników podstawowych zasad przygotowywania i prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych,
nauczenie uczestników tworzenia poszczególnych elementów skryptu rozmowy telefonicznej i nauczenie korzystanie ze skryptów,
zbudowanie u uczestników świadomości jak ważny jest każdy element całego procesu rozmowy telefonicznej,
nauczenie uczestników elastyczności w telefonicznym kontakcie z Klientem,
przećwiczenie z uczestnikami poszczególnych elementów rozmowy telefonicznej prowadzących do osiągnięcia wyznaczonego celu,
nauczenie uczestników szybkiego i właściwego reagowania na postępowanie Klienta.
Szkolenie
będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.
KOSZT SZKOLENIA:
Standardowa cena szkolenia: 980 zł (Vat zw.)
Szkolenie objęte
WIOSENNĄ PROMOCJĄ CENOWĄ: 490 zł (Vat zw.)
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA
Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy do nas zadzwonić lub napisać maila:
Izabella Kapuściak
tel. 502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl