Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


http://www.sdm-hr.plJacek Wygocki edytował(a) ten post dnia 09.01.11 o godzinie 22:27
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Last Minute

Serdecznie Zapraszamy na szkolenie!
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI
które odbędzie się 13-14 stycznia.

Szkolenie prowadzi - WOJCIECH SZEWCZYKOWSKI - TRENER MIESIĄCA Grudnia 2010

Program szkolenie - ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 14.01.2011
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 21-22.02.2011
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Last Minute

LAST MINUTE (-21%)

Imperium Szkoleniowe zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach:

MS Excel 2007 Podstawy programowania w języku VBA

Termin: 13-14.01.2011

Cena: 592,5 zł

MS Excel 2007 Podstawowy

Termin: 13-14.01.2011

Cena: 395 zł

Miejsce: Warszawa, siedziba Imperium Szkoleniowego

Więcej informacji o promocjach na stronie: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/pages/harmonogram.html.

Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 226 84 39

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszamy do udziału w szkoleniach START. W I etapie projektu mają Państwo do wyboru jedno z pięciu szkoleń, decyduje kolejność zgłoszeń (na każde przyjmujemy 20 osób). W przypadku braku miejsc na wybrane szkolenie prosimy o wybór innego.

Prosimy o zgłoszenie udziału w szkoleniu najpóźniej do 2 dni przed jego terminem.

Wszystkie informacje o szkoleniach oraz kalendarz znajdują się na stronie programu:

http://www.start.us.edu.pl/ruszaja-zapisy-na-szkolenia...

Pozdrawiam,
Maciej ByczyńskiMaciej Byczyński edytował(a) ten post dnia 10.01.11 o godzinie 19:03
Alicja Anszpergier

Alicja Anszpergier Dydaktyk
multimedialny

Temat: Szkolenia Last Minute

Odkryj możliwości jakie daje Facebook

Termin:22.01.2011

Zapisz się

Zastanawiasz się jak co to Facebook, jak wykorzystać go do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.

Adresaci szkolenia
Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
Osoby chcące lepiej poznać serwis społecznościowy

Cel szkolenia:
Dokładne poznanie możliwości jakie ma Facebook
Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebooka dla marki
Określenie korzyści i zagrożeń jakie daje Facebook
Zdobycie umiejętności tworzenia strategii dla marki na Facebooku

Korzyści:
Dokładne poznanie nowego narzędzia do promocji firmy, marki jakim jest Facebook. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na serwisie społecznościowym.

Szczegółowy program szkolenia:TUTAJ

Szkolenia zamknięte i konsultacje:
Organizujemy zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte, a także konsultacje indywidualne. Jedna godzina konsultacji wynosi:
1 osoba - 120 złotych brutto
2 osoby - 160 złotych brutto
3 osoby - 210 złotych brutto

Zapisz się


Obrazek
Alicja Anszpergier

Alicja Anszpergier Dydaktyk
multimedialny

Temat: Szkolenia Last Minute

Excel 2007 obsługa programu od podstaw

Termin: 24.01-25.01.2011
Zapisz się

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do korzystania z programu MS Excel 2007 w pracy administracyjno - biurowej. Kurs obejmuje podstawy obsługi programu, stosowanie formuł i funkcji, tworzenie i edycję wykresów, przykłady zastosowania funkcji dla dat, czasu i tekstu, pracę z funkcjami finansowymi oraz przykład i zastosowanie tabeli przestawnej.

Adresaci szkolenia:
Kurs przeznaczony dla osób zatrudnionych w pracy biurowej, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania programu MS Excel 2007 (wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera).

Cel szkolenia:
Nabycie umiejętności płynnej obsługi programu MS Excel 2007 w celu zwiększenia efektywności pracy i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości MS Excel 2007 w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Poziom podstawowy:
1. Zapoznanie z programem Excel. Wprowadzanie treści
Okna programu. Wprowadzanie danych. Edycja komórek.
Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).
2. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie
Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
Formatowanie graficzne.
Typy danych i formatowanie według typu danych.
Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.
3. Formuły i funkcje
wstawianie i modyfikowanie formuł; automatyczny i ręczny wybór komórek.
podstawowe i najczęściej używane funkcje matematyczne.
adresowanie względne i bezwzględne.
funkcje logiczne.
Formuły zliczające i sumujące
Formuły do zastosowań finansowych
Formuły ułatwiające pracę nad tekstem
Praca z datami i czasem
4. Sortowanie danych i filtry.
5. Tworzenie i stosowanie konspektów
6. Tworzenie wykresów i grafiki
7. Formatowanie warunkowe
8. Drukowanie i jego opcje
Przygotowywanie arkusza do druku.
9. Zarządzanie skoroszytami
tworzenie i organizacja skoroszytów.
formaty plików.

Czas szkolenia:10-godzin, 2 dni szkoleniowe po 5 godzin

Cena szkolenia:]
Promocja: Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 18 stycznia 2011 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 10 %.

Cena podstawowa: 350 PLN brutto (284,55 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 315 PLN brutto (256,10 PLN netto)
W przypadku zgłoszenia co najmniej 2 osób z jednej instytucji/firmy cena wynosi 300 PLN brutto (243,90 PLN netto).

Więcej informacji:TUTAJ
Zapisz się


Obrazek
Gustaw Lasek

Gustaw Lasek Właściciel,
SERVITIUM

Temat: Szkolenia Last Minute

Prawie nikt o tym nie mówi... SKORZYSTAJ!

Najważniejszym z zarządzaniu sobą w czasie jest skupienie się i wykonywanie głównie rzeczy WAŻNYCH i NIEPILNYCH.
Dowiesz się tego z większości książek i szkoleń poświęconych zarządzaniu sobą w czasie.
Jednak MAŁO KTO (tak naprawdę znam tylko jedną osobę) mówi i uczy jak rozróżniać i jak określić które to sprawy są dla Ciebie WAŻNE i NIEPILNE.

DOWIESZ się tego na unikalnym w skali Polskiej i nie tylko szkoleniu Pani Iwony Majewskiej-Opiełki "Zarządzanie sobą w czasie czyli Sztuka życia".
Na szkoleniu nauczysz się jak żyć i pracować mądrzej, a nie ciężej.
Szczegóły znajdziesz na stronie http://www.majewska-opielka.pl/aktualnosci

Do 15.01.2011 jest również SZANSA na zdobycie ZNIŻKI na to szkolenie
Szczegóły pod adresem http://znizka.skroc.pl


POLECAM i ZAPRASZAM
http://facebook.pl/ASDIMO
http://blog.czerwonyszlak.pl
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w branżowych programach szkoleniowych, skierowanych do pracowników sektora farmaceutycznego i medycznego.

PROMOCJA:
* "Być albo nie być...", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego - 31.01.2011 r.
* Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem - 7.02.2011 r.
Udział w jednym szkoleniu: 1390 zł netto/osoba
Udział w dwóch szkoleniach: 2000 zł netto/osoba
Przy większej ilości chętnych osób cenę ustalamy indywidualnie.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty. Mam nadzieję, że tematy okażą się dla Państwa interesujące.

Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.

"Być albo nie być…", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Reputacja przedsiębiorstwa to wartość, której ochrona wymaga starannego zaplanowania działań i ich realizowania. Wystąpienie czynników, które mogłyby zaszkodzić wiarygodności firmy, instytucji to jedno z najpoważniejszych zagrożeń oraz stabilności tych podmiotów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
* przewidywać sytuacje kryzysowe w swoim przedsiębiorstwie,
* umiejętnie "zarządzać kryzysem",
* skutecznie zapobiegać kryzysom w firmach z sektora, który reprezentują.

Zakres tematyczny:
1. Kryzys można przewidzieć?
• Audyt kryzysowy, w tym analiza rynku informacji, konkurencji, poszukiwanie ewentualnych grup wsparcia etc.
• Rola komunikacji wewnętrznej.
• "Pakiet" antykryzysowy.
2. Sytuacja kryzysowa… i co dalej?
• Organizacja sztabu kryzysowego.
• Zasady budowy koalicji z otoczeniem.
• Polityka informacyjna (komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna):
- zasady budowania komunikatów,
- zasady komunikowania problemu.
• Wystąpienia publiczne:
- rola autoprezentacji,
- przygotowanie merytoryczne,
- techniki retoryczne zalecane podczas wystąpień publicznych (zasada metafory, TAK-NIE, przeformułowanie zastrzeżeń, technika pomostu, etc.)
• Dziennikarz - wróg czy przyjaciel?
- zasady współpracy z dziennikarzami,
- zachowania: nagranie przed kamerą, wywiad telewizyjny, radiowy, nagranie przez telefon etc.
3. Zapobieganie kolejnym kryzysom.

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin najbliższego szkolenia:
31 stycznia 2011 - Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
7 lutego 2011 – Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Koordynator Projektu:
Marta Suska-Jach
tel. 509 870 939
email: m.jach@ckl.pl

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,

W dniach 20-21.01.2011 ruszamy z kolejną edycją szkolenia Finanse dla Niefinansistów. Zostały nam ostatnie wolne miejsca. Istnieje możliwość otrzymania atrakcyjnego rabatu. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.

Informacje organizacyjne:
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1.500 PLN netto* (do negocjacji)
Miejsce szkolenia: Warszawa

*Instytut, jako jednostka kształcenia ustawicznego (zaświadczenie nr 457/K/95, wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), objęty systemem oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty, uzyskuje po nowelizacji ustawy o VAT (artykuł 43, ust.1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.) podmiotowe zwolnienie ze świadczonych usług szkoleniowych.

Pozdrawiam
Marek Woźniakowski
695 330 033
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia Last Minute

Szkolenie:
GRAFIKA I DTP w MARKETINGU - warsztaty
Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie.

Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
Layout - podstawy kompozycji i projektowania
Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
Co i jak? Proof, cromalin
Logo (logotyp a sygnet)
Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
O co chodzi z tymi "spadami"?
Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
Twarda spacja – czy to boli?
Nie rób tego ! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!
Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

Warszawa, 27-28.01.2011

Info tutaj:
http://kdkinfo.pl/index.php?pid=3&offer_id=6&id=3256

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam!
Nasza firma oferuje nastepujące szkolenia:

-Trudne sytuacje / Trudni Klienci

-Komunikacja w sprzedaży

-Przedstawiciel medyczny

-Przedstawiciel farmaceutyczny / Kanał dystrybucji - jak to działa?

-Regionalny kierownik sprzedaży

-Key account manager

-Komunikacja w Dziale Sprzedaży

-Techniki prezentacji

-ABC skutecznej rekrutacji

-Telefoniczna Obsługa Klientów

Na prośbę przedstawię doświadczenia trenera. Szczegóły pod: farmabiznes.pl/read/uslugi/szkolenia.html
lub
tomasz.chlebny@farmabiznes.pl
szkolenia@farmabiznes.pl

Opisy na stronie www nie zawierają scenariusza treningu ponieważ każde szkolenie traktujemy indywidualnie. Chętnie omówimy z Tobą szczegóły.

Zapraszam do współpracy.
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w branżowych programach szkoleniowych, skierowanych do pracowników sektora farmaceutycznego i medycznego.

PROMOCJA:
* "Być albo nie być...", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego - 31.01.2011 r.
* Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem - 7.02.2011 r.
Udział w jednym szkoleniu: 1390 zł netto/osoba
Udział w dwóch szkoleniach: 2000 zł netto/osoba
Ponieważ czasu zostało już niewiele, cenę możemy negocjować.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty. Mam nadzieję, że tematy okażą się dla Państwa interesujące.

Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.

"Być albo nie być…", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Reputacja przedsiębiorstwa to wartość, której ochrona wymaga starannego zaplanowania działań i ich realizowania. Wystąpienie czynników, które mogłyby zaszkodzić wiarygodności firmy, instytucji to jedno z najpoważniejszych zagrożeń oraz stabilności tych podmiotów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
* przewidywać sytuacje kryzysowe w swoim przedsiębiorstwie,
* umiejętnie "zarządzać kryzysem",
* skutecznie zapobiegać kryzysom w firmach z sektora, który reprezentują.

Zakres tematyczny:
1. Kryzys można przewidzieć?
• Audyt kryzysowy, w tym analiza rynku informacji, konkurencji, poszukiwanie ewentualnych grup wsparcia etc.
• Rola komunikacji wewnętrznej.
• "Pakiet" antykryzysowy.
2. Sytuacja kryzysowa… i co dalej?
• Organizacja sztabu kryzysowego.
• Zasady budowy koalicji z otoczeniem.
• Polityka informacyjna (komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna):
- zasady budowania komunikatów,
- zasady komunikowania problemu.
• Wystąpienia publiczne:
- rola autoprezentacji,
- przygotowanie merytoryczne,
- techniki retoryczne zalecane podczas wystąpień publicznych (zasada metafory, TAK-NIE, przeformułowanie zastrzeżeń, technika pomostu, etc.)
• Dziennikarz - wróg czy przyjaciel?
- zasady współpracy z dziennikarzami,
- zachowania: nagranie przed kamerą, wywiad telewizyjny, radiowy, nagranie przez telefon etc.
3. Zapobieganie kolejnym kryzysom.

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin najbliższego szkolenia:
31 stycznia 2011 - Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
7 lutego 2011 – Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Koordynator Projektu:
Marta Suska-Jach
tel. 509 870 939
email: m.jach@ckl.pl

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

http://AFTC.COM.PL

Ostatnie dni zapisów na szkolenie "DOKUMENTACJA KREDYTOWA",

przy zapisaniu się jednocześnie na szkolenie "RODZAJE ZABEZPIECZEŃ I ICH EGZEKUCJA" oferujemy 40% zniżki na to szkolenie!!

Trenerzy:

Joanna Bartosiewicz – Bartosiewicz Chabocka Kancelaria Radców Prawnych
Justyna Chabocka – Bartosiewicz Chabocka Kancelaria Radców Prawnych
Ewa Czarnecka – Bank Pekao S.A.

Termin szkolenia:

27-28 stycznia

Lokalizacja:

Hotel Le Meridien Bristol, Warszawa

Koszt szkolenia:

2 390 zł netto

Rozmiar grupy:

max 25 osób

Szkolenie skierowane jest do:

dyrektorów finansowych, osób odpowiadających za zarządzanie długiem, pracowników działów finansów, osób odpowiadających za negocjacje umów o finansowanie, osób odpowiadających za organizację i obsługę długu, osób odpowiadających za kontakty z bankami

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?

Coraz więcej przedsiębiorstw sięga po finansowanie zewnętrzne dla finansowania rozwoju firmy. Najczęstszą formą finansowania jest kredyt. Na polskim rynku coraz powszechniejszy staje się standard LMA.
Na szkoleniu pokażemy Państwu wagę poszczególnych zapisów z punktu widzenia banku, wyjaśnimy ich konsekwencje prawne. Przygotujemy Państwa do następnych negocjacji.
Program szkolenia

Wprowadzenie

1. Kredyt jako forma finansowania, różne typy finansowania (project finance, property finance, acquisition finance, kredyt konsorcjalny, refinansowanie)
2. Term Sheet - jego funkcja i znaczenie przy dalszym procesie finansowania, istotne elementy negocjacyjne
3. Dokumentacja kredytowa - co zawiera standardowy pakiet dokumentów finansowania

Umowa kredytowa - standard LMA

1. Definicje - funkcja i przykłady standardowych definicji
2. Mechanika kredytu (wypłaty, spłaty, dobrowolne spłaty, wcześniejsze obowiązkowe spłaty, odsetki, anulowanie)
3. Oświadczenia - funkcja i przykłady standardowych zapisów oraz konsekwencje prawne dla kredytobiorcy i osób składających oświadczenia przy składaniu nieprawdziwych oświadczeń
4. Zobowiązania - funkcja i przykłady standardowych zapisów
1. Zobowiązania ogólne (do działania i zaniechania (negative pledge))
2. Zobowiązania finansowe
3. Zobowiązania informacyjne
5. Przypadki naruszenia - funkcja i przykłady standardowych zapisów
6. Koszty kredytu (prowizje, koszty zerwanego finansowania, zwiększone koszty, pozostałe koszty) - przykłady standardowych zapisów
7. Rola Agenta i Agenta Zabezpieczenia przy kredycie konsorcjalnym
8. Pozostałe postanowienia - przykłady standardowych zapisów

Zabezpieczenia

1. Dokumentacja zabezpieczeń – omówienie rodzajów zabezpieczeń i najważniejszych kwestii
2. Umowa podporządkowania – jej rola i konstrukcja
3. Umowa escrow – jej rola przy kredycie akwizycyjnym i refinansowaniu
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Szkolenia Last Minute

Firma Adeventure for Thought zaprasza Państwa na dwa kolejne kursy w ramach AfT Leadership Coaching School(AfT LCS):

1. Komunikacja Inteligentna Emocjonalnie: 5-6.02.2011, Wrocław

Podczas tego kursu odpowiemy sobie m.in. na takie pytania, jak:
- Czym jest inteligencja emocjonalna?
- Gdzie powstają i czemu służą emocje?
- Jak można lepiej rozumieć emocje swoje i innych?
- W jaki sposób można wykorzystywać emocje w działaniu?
- Jak rozwijać inteligencję emocjonalną?

W programie:
- rozpoznawanie, nazywanie i kontrolowanie własnych emocji
- praca nad własnymi barierami w procesie zmiany
- opanowanie i pewność siebie w stresie
- komunikacja niewerbalna – zwiększenie skuteczności porozumiewania się
- uświadamianie sobie emocji innych, umiejętność wczuwania się w ich nastroje
- nawiązywanie i utrzymywanie konstruktywnych relacji w firmie
- techniki aktywnego słuchania
- bariery w komunikacji w relacji przełożony - podwładny, współpracownik - współpracownik

Prowadzący: Ewa Wrońska

Inwestycja: 500-1000 zł (+23% VAT)

2. Coach, czyli kto: 28-30.01.2011, Wrocław

Podczas warsztatu budujemy kompetencje coachingowe, poznajemy użyteczne narzędzia, ale przede wszystkim praktykujemy coaching, coachując i będąc coachowanym, co w efekcie przyczynia się do własnego rozwoju i kształtowania postawy w relacji z innymi.

Kurs posiada akredytację International Coach Federation (ICF).

Program:
- czym jest dla mnie coaching? - zrozumienie zjawiska i motywacje do bycia coachem
- najważniejsze elementy postawy coacha
- struktura procesu coachingu
- przykładowe modele mające zastosowanie w coachingu
- budowanie kluczowych kompetencji coacha
- wyobrażenie planu coachingu
- doskonalenie umiejętności zdobytych podczas warsztatów w indywidualnych ćwiczeniach
- możliwości rozwoju i doskonalenia umiejętności coacha i akredytacje

Prowadzący: Bartosz Berendt (ACC, ICF).

Inwestycja: 2000 zł(+23% VAT)

Oferujemy zniżki (m.in. możliwość zwolnienia z podatku VAT) - prosimy o kontakt.

Zapisy i dodatkowe informacje:
coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64

Zapraszamy też na stronę http://www.adventureforthought.com
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam serdecznie,

Zapraszamy na szkolenie dofinansowane nawet w 80% z budżetu Unii Europejskiej.

Miejsce Szkolenia: ŁÓDŹ

Wartość szkolenia dwudniowego to 871,78 PLN ale wkład prywatny uzależniony jest od wielkości przedsiębiorstwa:

* Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 174,36 PLN
* Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 261,54 PLN
* Duże przedsiębiorstwa - koszt: 348,72 PLN

27/28 styczeń 2011 r.
„Profesjonalna obsługa klienta w języku angielskim”
http://profesjonalneszkolenia.pl/szkolenia.html?traini...

W szkoleniach mogą wziąć udział właściciele oraz pracownicy przedsiębiorstw,
zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.

Osoba do kontaktu w sprawie zgłoszeń na szkolenia:
Ewa Antonik
tel. 022 839 55 99 wew.125
mail: e.antonik@europrofes.pl

Pozdrawiam,

Bartosz Bartczak
Europrofes Sp. z o.o.
ul. Sielecka 22, 00-738 Warszawa
tel. 022 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@europrofes.pl

Temat: Szkolenia Last Minute

Rynek pracy wymaga na pracownikach nieustannego dokształcania.

Odpowiedz:
1. Czy Ty, Twoi znajomi, albo Twoi rodzice:
- macie powyżej 45 lat,
- pracujecie na umowę o pracę
- mieszkacie na terenie województwa lubelskiego?

2. Chcesz wiedzieć jak
- negocjować,
- prezentować ofertę a może...
- boisz się wystąpień publicznych?

3. Chcesz wiedzieć jak
- zarządzać czasem, a może..
- potrzebujesz umiejętności obsługi komputera i pakietów biurowych od podstaw?


Jeśli przynajmniej na jedno pytanie odpowiedziałeś/aś twierdząco, zapraszam do udziału w bezpłatnym szkoleniu z zakresu pracy biurowej i obsługi komputera organizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Cykl szkoleń będzie prowadzony na terenie Lublina, co dwa tygodnie w sobotę i niedzielę, przez profesjonalnego trenera Kazimierza F. Nalepę z firmy TMTGroup.

Jaki jest przykładowy harmonogram szkolenia? Czego jeszcze się nauczysz? Więcej informacji na stronie projektu. Uczestnicy szkolenia zdobędą międzynarodowy certyfikat obsługi komputera ECDL (bezpłatnie).

W celu zgłoszenia proszę kliknąć w menu Rejestracja. Uwaga! Nabór chętnych trwać będzie do 20 lutego 2011 roku. Pamiętaj, że darmowych projektów tego typu, finansowanych ze środków UE będzie coraz mniej. Wykorzystaj okazję, zapisz się.

pozdrawiam
Daniel Kotowski
e-mail: PracaBiurowaEFS@gmail.com
Monika Radomińska

Monika Radomińska Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...

Temat: Szkolenia Last Minute

SZKOLENIE LAST MINUTE !!!

I. Rozliczanie projektów w ramach POKL w 2011 roku

Kiedy? 2.02.2011 (ŚRODA)

Gdzie? Łódź, al. Piłsudskiego 12

Cena: 430,50 PLN brutto/ osoba

Uzyskanie dofinansowania na realizację projektu to dopiero początek drogi. Każdy poniesiony wydatek należy odpowiednio udokumentować i rozliczyć.
Nasze szkolenie nauczy prawidłowo rozliczać projekty z wykorzystaniem obowiązującego w 2011 roku Generatora Wniosków Płatniczych.

Więcej informacji:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-rozlicza...

II. Przygotowanie projektu POKL w 2011 roku z wykorzystaniem metodologii Zarządzania Cyklem Projektu

Kiedy? 10-11.02.2011 (CZWARTEK-PIĄTEK)

Gdzie? Łódź, al. Piłsudskiego 12

Cena: 602,70 PLN brutto/ osoba

Od 2011 roku przygotowanie i realizacja projektu musi obligatoryjnie uwzględniać elementy metodologii Zarządzania Cyklem Projektu. Proponujemy szkolenie, które pomoże Państwu przygotowywać projekty zgodnie z obowiązującymi zasadami i wytycznymi.

Więcej informacji:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-przygoto...

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na wskazanych powyżej stronach lub przesłanie maila z danymi kontaktowymi na adres: biuro@msr2.pl
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 28.01.2011
2. "Rozmowa handlowa" 04.02.2011
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Jacek Wygocki edytował(a) ten post dnia 13.02.11 o godzinie 21:56

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam na szkolenie otwarte z Power Pointa.
Empower Point - sukces w komunikacji wizualnej. Jest to szkolenie -poziom 2-.

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się:

* Tworzyć skuteczną komunikację z użyciem prezentacji multimedialnych. Dla wielu oznacza to odejście od liniowego sposobu prezentowania informacji ( tak jak np. w Wordzie) na rzecz obrazowego prezentowania biznesu w kolejnych slajdach.

* Projektować slajdy. Dbać o estetykę prezentacji, korzystne zestawienia kolorystyczne, dobrze dobraną grafikę, profesjonalnie opisaną treść, itp.

* Planować uczucia towarzyszące prezentacji oraz umiejętnie wywoływać te uczucia przez kompozycję slajdów.

* Wykorzystywać perswazyjne komunikaty. Świadomie sterować treścią, opisywać slajdy zgodnie z zasadami psycholingwistyki. Uczestnicy nauczą się oddawać maksimum treści przy minimum słów.

* Tworzyć prezentacje komunikujące się z zarówno lewą jak i prawą półkulą mózgu odbiorcy. Czyli budować prezentacje trafiające do umysłu i serca. Dla jednych jest to lekcja posługiwania się obrazem dla innych lekcja wykorzystania liczb i mierzalnych informacji.

Szkolenie już w tym tygodniu ! 27-28 stycznia, Warszawa

Cena last minute !

Kontakt: Klaudia Stolarska 228260855

Trener: Szymon Wróblewski

empower-group.pl/empowerpoint-sukces-w-komunika...

Zapraszamy

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do