konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Proponuję umieszczanie tu postów nt. szkoleń otwartych, na które są jeszcze wolne miejsca, z bliskim terminem realizacji.

Oczywiście ze zniżką :D

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ ZE SZKOLEŃ DOFINANSOWANYCH

* firma zgłaszająca uczestników płaci tyko drobną część wartości szkolenia (najczęściej 20%)

otrzymując w zamian:

* profesjonalnie zorganizowane i przeprowadzone szkolenie z wykorzystaniem gier, symulacji uatrakcyjniających przebieg szkolenia i podnoszących jego użyteczność i praktyczność,
* komplet materiałów szkoleniowych,
* pełne wyżywienie i noclegi w atrakcyjnych miejscach i lokalizacjach (Zakopane),
* na życzenie organizację atrakcji (w Zakopanem) w czasie po szkoleniowym,
* wartościowy upominek dla każdego uczestnika szkolenia,

Pełną informację o cenach programów księgujących można znaleźć tutaj.

DLA KOGO SZKOLENIA:

Na szkolenia zapraszamy pracowników i właścicieli podmiotów zajmujących się szeroko rozumianym pośrednictwem finansowym oraz pracowników i zarządzających Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo Kredytowych. W szczególności uczestnikami projektu mogą zatem być pracownicy i właściciele następujących podmiotów:

1. Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo – Kredytowe,
2. niezależne punkty przyjmowania opłat,
3. biura kredytowe,
4. biura ubezpieczeniowe,
5. zorganizowane sieci przyjmowania opłat,
6. zorganizowane sieci obsługi kredytowej,
7. zorganizowane sieci pośrednictwa ubezpieczeniowego.

SZKOLENIA DO WYBORU:

1. Rozwój umiejętności pracowników w zakresie bezpieczeństwa obsługi klientów i skutecznej sprzedaży produktów finansowych.

2. Praktyczne aspekty przeciwdziałania praniu pieniędzy.

3. Profesjonalna analiza ekonomiczno-finansowa podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem mikrofirm.

4. Skuteczne negocjacje handlowe.

5. Techniki skutecznej sprzedaży i bezpiecznego prowadzenia działalności na rynkach finansowych.

Szczegóły: szkolenia bankowe

Pozdrawiam,
Szymon
Ilona W.

Ilona W. Certes sp. z o.o.

Temat: Szkolenia Last Minute

Sznowni Państwo,

chciałabym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach z zakresu podatków, prawa pracy, pozyskiwania środków na działalność przedsiębiorstwa oraz biznes planu realizowanych przez Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. oraz Bank Zachodni WBK w ramach projektu Twoja nowoczesna firma.

Aktualnie rozpoczęliśmy rekrutację więc są wolne miejsca. Jeżeli jest Pani zainteresowana szkoleniem proszę o wypełnienie formularza znajdującego sie na stronie: http://www.superfirmy.pl/72368

Projekt skierowany jest do właścicieli oraz pracowników z sektora mikro i małych przedsiębiorstw funkcjonujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

Dzięki dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ponoszony przez Państwa koszt udziału w szkoleniach stanowi jedynie część realnego kosztu szkolenia
i wynosi 150,36 PLN.


Termin szkolenia w Inowrocławiu: 03-04.12. 2009 w godz. 9.00-14.30.
Decyduje kolejność zgłoszeń.

W ramach projektu zapewniamy:

• szkolenia z zakresu zarządzania finansami;
• indywidualne konsultacje z wykładowcą;
• pakiet materiałów szkoleniowych;
• gadżety promocyjne;
• catering.
• Certyfikat ukończenia szkolenia

Warsztat prowadzą doświadczeni trenerzy-praktycy, którzy na co dzień pracując z sektorem mikro i małych przedsiębiorstw

Warunkiem starania się o przyjęcie na szkolenie jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego on-line poprzez stronę http://www.superfirmy.pl/72368 lub wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego na numer faksu 022 839 55 98.

W załączniku przesyłam formularz zgłoszeniowy oraz plan szkolenia.

Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń oraz pomoc w wypełnianiu dokumentów szkoleniowych mogą Państwo uzyskać bezpośrednio u naszych pracowników - 022 839 55 99.

Serdecznie zapraszam!

Program Szkolenia

Dzień pierwszy

I. Podatek dochodowy – analiza ekonomiczna obciążeń
Podatkowych

• wybór formy opodatkowania
• karta podatkowa
• ryczałt ewidencjonowany
• księga przychodów i rozchodów
• księgi handlowe
• obowiązki dodatkowe ewidencje w podatku dochodowym
• wydatki a koszty uzyskania dochodu

II. Podatek VAT

• rozliczanie i ewidencja
• sprzedaż udokumentowana
• sprzedaż nieudokumentowana
• zakup środków trwałych
• pozostałe zakupy
• korekty
• kasy fiskalne

III. Pracownik w firmie

• obowiązki pracodawcy i płatnika
• alternatywne zatrudnienia
• zasady rozliczeń

IV.ZUS – obowiązki ubezpieczonego i płatnika

Dzień drugi

I. Źródła własne i rodzinne

• darowizny
• pożyczki od rodziny

II. Źródła zewnętrzne

• kredyty
• pożyczki
• kredyty kupieckie
• leasing
• factoring
• fundusze UE

III. Ochrona i ubezpieczenie kapitału

• ubezpieczenie kontraktu
• podstawy skutecznej windykacji
a- przed zawarciem kontraktu
b- przy wystawianiu dokumentów sprzedaży
c- po przekroczeniu terminu płatności

IV. Biznes plan

• pomysł na biznes a- informacje ogólne o wnioskodawcy b- charakterystyka rynkowa pomysłu • potencjał wnioskodawcy opis działalności i planowanych inwestycji • znajomość rynku i konkurencji a- opis produktu i jego pozycja na rynku
b- dystrybucja i promocjac- konkurencja na rynku d- charakterystyka dostawców
e- analiza silnych i słabych stron działalności • opłacalność i efektywność przedsięwzięcia a- opis planowanej inwestycji, przewidywane wydatki b- sytuacja ekonomiczno – finansowac- bilans jako podsumowanie wszystkich parametrów ekonomicznych

Z poważaniem,
Ilona Winiarek

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 110/26,
00-764 Warszawa
GSM: +48 663 510 526
Tel: +48 (022) 839 55 99 wew 118
Fax: +48 (022) 839 55 98
E-mail: i.winiarek@mcs.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Szukasz autoryzowanych szkoleń informatycznych z produktów Microsoft? Dobrze trafiłeś.

Integral Technologies, jako autoryzowane centrum edukacyjne Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions oferuje Ci najwyższy poziom usług szkoleniowych. Jakość kursów zapewniają instruktorzy posiadający tytuły Microsoft Certified Trainer i wieloletnie doświadczenie. Po co czekać?
Zobacz nasze kursy „LAST MINUTE” już teraz.Jakub Wińkowski edytował(a) ten post dnia 18.11.09 o godzinie 10:54

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Hi,
mamy nową możliwość dla osób chcących uczestniczyć w szkoleniu z zakresu administracji bazami danych Oracle. Agenda szkolenia:
http://jsystems.pl/oca.html
Mamy ostatnie miejsca na ten termin i mam w sumie dwie propozycje:
1. Wyprzedam ostatnie miejsca w cenie 1700zł
2. Możecie mi przysłać na maila klusiewicz@jsystems.pl swoją ofertę dotyczącą ceny jaką jesteście w stanie / chcecie za nie zapłacić - ja odpowiadam swoją ceną i negocjujemy. Zapewniam że możliwość negocjacji w tym zakresie może Was bardzo zaskoczyć!

Zapraszam do negocjacji :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Witam,

Pragnę zaprosić Was na spotkanie informacyjne związane z planowaną inaugurację programu Professional Diploma in Marketing w Krakowie.

Spotkanie odbędzie się 24go listopada (wtorek) o 17.00
w Hotelu Express by Holiday Inn (ul. Opolska 14).


Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obemuje:

* Powitanie

* The Chartered Institute of Marketing – idea, programy, system certyfikacji

* Professional Diploma in Marketing – zakres programu, wymagania, wartości

* System egzaminowania CIM

* questus – doświadczenie, standardy jakości

* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność

* Q & A sesja

Wierzymy, że zarówno tematyka spotkania, grono zaproszonych osób, jak i atmosfera spotkania pozwoli Wam z jednej strony poznać bliżej program, korzyści udziału w nim, z drugiej zweryfikować swój punkt widzenia na rolę programów CIM w Waszej ścieżce rozwoju zawodowego.

Chęć udziału w spotkaniu prosimy zgłaszać na podane niżej adresy mailowe bądź telefonicznie:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl

Piotr Drożdżyk
pdrozdzyk@questus.pl

questus
tel./fax: (42) 673-20-77
e-mail: questus@questus.pl
Sabina Bryś edytował(a) ten post dnia 22.11.09 o godzinie 11:08

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek
Centrum Projektów Rozwojowo - Edukacyjnych

Studencie, spójrz na swoje życie, odwróć się na chwilę od rutyny codzienności!

Spójrz uważnie na to, co robisz i dokąd w życiu zmierzasz.


Pragniemy zaprosić Cię na jednodnodniowy warsztat

Poznaję i kształtuję swoją osobowość zawodową

WARSZTAT JUŻ WKRÓTCE! ZOSTAŁO TYLKO KILKA WOLNYCH MIEJSC! LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

Zgłoszenia przyjmowane są już wyłącznie drogą telefoniczną. Proszę o kontakt pod nr tel 509 405 520 Można także wysyłać smsy, odpiszę.

Cena warsztatu to 100 zł.

Co zyskasz dzięki uczestnictwu w warsztacie?
Planowanie kariery jest jedną z najważniejszych decyzji, jakie podejmujesz w życiu. Znalezienie właściwego kierunku nie jest łatwą sprawą. Na warsztacie:

 poznasz swoje zdolności, umiejętności, wartości, co pomoże Ci uniknąć syndromu „człowieka na nieodpowiednim miejscu”

 sam dojdziesz do tego, co jest dla Ciebie w przyszłej pracy najważniejsze

 zrozumiesz jak ważne jest zachowanie spójności pomiędzy własną osobowością a pracą

 odkryjesz własne preferencje zawodowe

 dowiesz się, co może Cię w życiu ograniczać i jak sobie z tym radzić

„Aby zrozumieć siebie, musisz poskładać razem nie tylko świadome cechy swojej osobowości, lecz także cechy ukryte w Tobie.”

Zajęcia zostaną poprowadzone metodą warsztatową. To Ty będziesz najważniejszy! Chcemy, abyś doświadczył na sobie (w sposób aktywny) tego, co jest przedmiotem warsztatu. Chcemy, aby nasza wspólna praca uruchomiła w Tobie dalszy proces, abyś pogłębiał dalszą wiedzę, chciał więcej. Być może odkryjesz w sobie coś takiego, czego wcześniej nie wiedziałeś albo nie chciałeś wiedzieć?

Zapraszamy!

Organizator: IQ145 Centrum Projektów Rozwojowo – Edukacyjnych (http://iq145.pl)

Termin: 30 listopada 2009 r. (poniedziałek), w godz. 9:00 – 18:00

Miejsce: ul. Nowy Świat 49, Warszawa

Inwestycja we własny rozwój: CENA PROMOCYJNA 100 zł/os. (w cenie bufet kawowy i wszelkie potrzebne materiały)

Trenerzy: Katarzyna Kosieradzka i Justyna Wicińska (specjalistki w dziedzinie andragogiki, licencjonowane trenerkikursu „Spadochron” dla osób planujących karierę zawodową, bezrobotnych)

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Sztuka pisania tekstów reklamowych i ofert

Od kreacji słowa do sukcesu w biznesie!

Pisać... Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jednak tak nie musi być, gdy wiemy, do kogo, o czym i po co chcemy pisać, a przede wszystkim, gdy czujemy, że mamy coś ważnego do przekazania. Na szkoleniu pokazujemy, jak duża jest moc słowa, gdy traktujemy je jak tworzywo o nieograniczonych możliwościach i zawsze z szacunkiem. Słowa nie lubią być powielane i źle się czują w niedobranym towarzystwie.

Cele szkolenia

* Rozwinięcie umiejętności prawidłowego planowania struktury i logiki komunikatu informacyjno-reklamowego
* Udoskonalenie przez uczestników stosowania języka perswazyjnego i języka korzyści klienta
* Zbudowanie katalogu sformułowań pozytywnych i neutralnych do użytku w komunikatach marketingowych i sprzedażowych
* Wykorzystanie wybranych zaleceń NLP w reklamie
* Przećwiczenie pisania tekstów przy elastycznym zastosowaniu podstawowych metaprogramów i systemów reprezentacji

Korzyści dla organizacji i uczestników

* Udoskonalenie pod kątem odbioru przez klienta tekstów promujących firmę
* Zwiększenie perswazyjnej skuteczności ofert
* Zmniejszenie ilości poprawek layoutowych i tekstowych - zmniejszenie kosztów
* Większa łatwość tworzenia tekstów do materiałów reklamowych
* Większa skuteczność przekonywania w osobistej komunikacji z klientami
* Usprawnienie czasu pracy z grafikiem lub agencją

Tematyka

* Różnorodność, elastyczność, dostosowanie - jak pisać dobre teksty reklamowe i ofertowe
* Zastępowanie sformułowań negatywnych pozytywnymi
* Perswazja
* Cecha, zaleta, korzyść
* Elementy NLP: metaprogramy
* Elementy NLP: systemy reprezentacji
* Elastyczność języka - dotarcie do różnych odbiorców
* Ćwiczenia praktyczne (z użyciem komputera)

Prowadzący: Magdalena Jarzewska
Informacje organizacyjne

Terminy:
14-15.12.2009 r.
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1000 PLN
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne w Serocku

Szczegóły:
http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&cat=zarzadzanie&h...
Aleksandra Kostrzewa

Aleksandra Kostrzewa Prezes Zarządu,
Oinpharma Sp z o.o.

Temat: Szkolenia Last Minute

Serdecznie zapraszam do udział w seminarium nt.



„ROOT CAUSE ANALYSIS – ODCHYLENIA OD PROCESU”



Seminarium odbędzie się w dniu 4 grudnia 2009r. w Warszawie.



Zachęcamy do zapoznania się z programem seminarium, który znajduje się na naszej stronie internetowej http://oinpharma.pl.





Serdecznie zapraszam do udziału.





Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl

Ośrodek Informacji Naukowej
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
fax (22) 632 25 82
email: biuro@oinpharma.pl
http://oinpharma.pl
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: Szkolenia Last Minute

TECHNIKI SPRZEDAŻY: Budowanie pozytywnych relacji z klientem - 2 edycje - 10 grudnia 2009 r.

Techniki sprzedaży:

Budowanie pozytywnych relacji z klientem

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe szkolenie z zakresu budowania pozytywnych relacji z klientem. Dowiecie się Państwo na nim, w jaki sposób nawiązać kontakt i jak wpływać na klientów podczas typowych sytuacji handlowych. Zdobędziecie także wiedzę na temat etapów sprzedaży oraz skutecznych metod radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami. Zapraszamy już teraz! Liczba miejsc ograniczona!

Szkolenie poprowadzi praktyk sprzedaży i doświadczony trener biznesu – Przemysław Siwula – trener z ponad 17- letnim doświadczeniem i właściciel firmy szkoleniowej Credo działającej od 1992 roku. Kształcił się na Politechnice Poznańskiej oraz na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył szereg szkoleń biznesowych i handlowych. Od lat współpracuje jako konsultant i trener z firmami krajowymi i międzynarodowymi, m.in. BAHLSEN, WEDEL S.A., VOBRO, WISAN, SILOG, BAKOMA S.A., ZELMER czy APART, realizując dla nich coachingi i szkolenia handlowe.

Treści programowe szkolenia:

Część 1: Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem

1.1 Czym jest komunikacja niewerbalna?

1.2 Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży

1.3 Złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie pierwszego)

1.4 Sekrety pozytywnej mowy ciała

Część 2: Techniki wpływu na klienta

2.1 Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż

2.2 Bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z klientem

2.3 Techniki perswazji w kontakcie z klientem

2.4 „Magiczne” słowa ułatwiające sprzedaż

2.5 Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne

Część 3: Etapy sprzedaży

3.1 ONZ – otwarcie, negocjacje, zamknięcie

3.2 KUC – „kawa, uśmiech, ciastko” sprzedawanie poprzez obsługę

3.3 7 kroków sprzedaży w pracy Przedstawiciela Handlowego

Część 4: Zastrzeżenia i obiekcje klientów

4.1 Co to jest trudna sprzedaż

4.2 Typologia klientów

4.3 Strategie radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach

Informacje dodatkowe:

Data: 10.12.2009

Inwestycja: 300 zł za osobę

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały dydaktyczne dla uczestników, przerwy kawowe oraz miesięczne konsultacje poprzez e-mail

Miejsce szkolenia:

ul. Grzymały Siedleckiego 24

85-868 Bydgoszcz

Kontakt:

Biuro:

biuro@skillsdesigners.pl

Koordynatorzy projektu:

Maciej Michalak – michalak@skillsdesigners.pl kom: 501-68-07-46
Maciej Chabowski – chabowski@skillsdesigners.pl kom: 607-77-29-51

Metodyka szkolenia:

Szkolenie jest oparte o techniki aktywnego rozwoju kompetencji. Każdy z bloków tematycznych wzbogacony jest ćwiczeniami warsztatowymi pozwalającymi na łatwe zaadaptowanie zdobytej wiedzy do praktyki. Podczas zajęć zaplanowano wykorzystanie zróżnicowanych i interaktywnych metod pracy z grupą, tj. miniwykłady, pracę w podgrupach, burzę mózgów, prezentację multimedialną, analizę przypadków (case study), zadania grupowe oraz symulacje.

Zapisz się na szkolenie:
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w dziale Szkolenia Otwarte, przesłać go nam drogą mailową lub pocztą, a następnie dokonać przelewu na podane niżej konto. Istnieje także możliwość telefonicznej rezerwacji miejsc pod numerem 501 680 746 lub 607 772 951.

Dane do przelewu:

Grupa Trenerska Skills Designers Maciej Chabowski, Maciej Michalak S.C.

ul. Węgierska 7/32

85-858 Bydgoszcz

Numer rachunku bankowego: 21 1140 2004 0000 3902 5382 4682

Tytułem: W tytule proszę wpisać nazwisko lub nazwę firmy delegującej na szkolenie

Więcej: http://www.skillsdesigners.pl
Justyna K.

Justyna K. www.osec.pl

Temat: Szkolenia Last Minute

Firma OMEC Sp. z o.o. zaprasza na akredytowane szkolenie:

PRINCE2® Practitioner w terminie 21-23 grudzień 2009

Jeżeli posiadasz certyfikat Foundation, ale chcesz jeszcze usystematyzować swoją wiedzę z tego zakresu oraz przygotować się do egzaminu Practitioner – polecamy nasze usługi:

Warsztat PRINCE2® Practitioner (P202)

Szkolenie dla posiadaczy certyfikatu Foundation. Obejmuje skrócone usystematyzowanie wiedzy o metodyce PRINCE2® oraz warsztaty praktyczne poświęcone najczęściej występującym na egzaminie Practitioner zagadnieniom. Omawiana jest również struktura samego egzaminu, dzielimy się też wskazówkami jak pisać egzamin aby podnieść szanse na uzyskanie pozytywnego wyniku.

Koszty oraz terminy:
Szkolenie wraz z egzaminem – 3.600 PLN za osobę (21-23.12.2009 - 2 dni szkoleniowe + 3-go dnia egzamin)

Szkolenie bez egzaminu – 1.900 PLN za osobę (21-22.12.2009 – 2 dni szkoleniowe)

Program zajęć dostępny jest na naszej stronie:

http://omec.pl/zarzadzanie-projektami/prince2/p202-pri...

Egzamin PRINCE2® Practitioner (P202e)

Egzamin dostępny jest dla posiadaczy certyfikatu Foundation.
Zalecamy wcześniejsze uczestnictwo w Warsztacie PRINCE2® Practitioner (P202), przygotowującym do egzaminu

Koszt:
Egzamin – 1.700 PLN za osobę

Termin: - 23.12.2009

Terminy egzaminu mogą być także ustalane indywidualnie.

Miejsce szkolenia:

OMEC Sp. z o.o., ul. Zeusa 41, Warszawa

Trener prowadzący:

Krzysztof Małus

Trener posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji szkoleń w zakresie zarządzania projektami, w tym PRINCE2® i PMI®.

Legitymuje się też 15 latami doświadczeń w prowadzeniu projektów technologicznych i biznesowych, m.in. dla:

- Telekomunikacja Polska S.A.
- Computerland S.A.
- Intec Solution Polska
- PTK Centertel
- Infovide-Matrix S.A.
- Multimedia Polska S.A.
- Saudi Telecom Company
- Polkomtel S.A.

Posiadane certyfikaty (m.in):
- PRINCE2® Approved Trainer
- PRINCE2® Practitioner
- MSP™ Foundation
- Project Management Professional (PMP®)

Serdecznie zapraszam.

Jeżeli mają Państwo pytania jestem do dyspozycji, zarówno mailowo, jak i telefonicznie.

Pozdrawiam,
Justyna Karlikowska
Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń
OMEC Sp. z o.o.

Tel. 022 861 96 04
justyna.karlikowska@omec.pl

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: Szkolenia Last Minute

SIŁA SPOKOJU czyli jak radzić sobie z emocjami bez ich tłumienia.

TERMIN: 28-29 listopada 2009
PROWADZĄCY: Beata Dyraga
MIEJSCE: Warszawa, ul. Grochowska 267/11
INWESTYCJA: 540 zł

LAST MINUTE - 450 zł
W formularzu zgłoszeniowym podaj kod rabatu GLLM

Za każdą naszą decyzją, każdym słowem i zachowaniem stoją emocje. Nieświadomi ich, podejmujemy określone wybory zawodowe, zakupowe, wypowiadamy jakieś słowa do naszych partnerów, dzieci, współpracowników.

Często wiążemy nasze uczucia z konkretnymi ludźmi czy sytuacjami, podczas gdy tak naprawdę uczucia te były w nas znacznie wcześniej. W ten sposób wpadamy w powtarzające się w naszym życiu schematy zachowań, podobne relacje i sytuacje.

Jak nie wypierać swoich emocji? Jak spowodować, aby nie kierowały naszym życiem? Aby przeszłość przestała nami rządzić?

Zapraszam na stronę spotkania na GL

Informacje
RADEK PASTUSZKA
518-501-580
radek.pastuszka@prodialog.pl

Informacje dotyczące innych warsztatów znajdziesz TUTAJ
Dana Michałek

Dana Michałek Specjalista ds.
Sprzedaży i
Marketingu

Temat: Szkolenia Last Minute


Obrazek

PERSONAL BRANDING

Ja jako marka i „produkt” – jak skorzystać z wiedzy o tworzeniu, pozycjonowaniu i komunikacji marek do budowania własnej kariery i sukcesu.
Życie oferuje nieograniczone możliwości, stawia też duże wyzwania – co wybrać, aby dynamicznie rozwijać siebie, swoją karierą zgodnie z wewnętrznymi potrzebami, wartościami i tożsamością?

Poprowadzą:
Mariola Czechowska-Frączak (posiadająca 16 letnie doświadczenie w coachingu strategicznym, przywódczym i transformacyjnym, jest partnerką zarządzającą Mind Partners)
oraz Małgorzata Kozarow (absolwentka SGH, niezależny Doradca Strategiczny i Coach - Brand Coaching, autorka wielu artykułów, opracowań, szkoleń).

Gość wieczoru: Serafina Ogończyk - Mąkowska (prawnik, filolog angielski, filolog rosyjski, członkini Business Centre Club oraz Europejskiego Forum Właścicielek Firm, laureatka Medalu Europejskiego, właścicielka agencji Showbiz Models, organizatorka konkursu z cyklu Miss Polonia, Miss Egzotica International. Udzielająca się społecznie, politycznie i charytatywnie.)

Ale to nie wszystko. Specjalnie dla przedsiębiorczych kobiet przygotowaliśmy wiele atrakcji, które uświetnią nasz wieczór, m.in. muzyka na żywo w wykonaniu dwóch Panów - pianisty i wokalisty, catering, pokaz barmański z darmowym drinkiem w wykonaniu CocktailShow.

Więcej informacji na http://www.sfbcc.org.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,

Są jeszcze wolne miejsca na konferencję

Skuteczny Lider Sprzedaży 7 grudnia 2009r. Warszawa

Zapraszamy też do udziału w warsztatach 8 grudnia:

* Jak Szef Sprzedaży może efektywnie wpływać na handlowców - Schenk Institute
* Skuteczne narzędzia samorozwoju lidera sprzedaży - PASJA Grupa Dobrych Trenerów


Szczegółowe informacje pod adresem http://lidersprzedazy.nf.pl/

Przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę rabatową na ostatnie miejsca

Zapraszam do kontaktu marcin.piotrowski@nf.plMarcin Piotrowski edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 15:27
Anna Skibska

Anna Skibska Junior Strategic
Planner

Temat: Szkolenia Last Minute

CHARYZMATYCZNY NAUCZYCIEL
Trening umiejętności liderskich

Zapraszamy na dwudniowe warsztaty umiejętności liderskich, przeznaczone dla nauczycieli, wychowawców oraz osób prowadzących jakiekolwiek zajęcia z dziećmi i młodzieżą. Szkolenie pozwoli na poprawę każdych relacji nauczyciel – uczeń. Tworząc przestrzeń pełną wzajemnego szacunku i zrozumienia, na nowo odkryjesz w sobie charyzmat Nauczyciela.

Zajęcia prowadzone przez dwóch wyjątkowych trenerów.
Artur Znaj jest ojcem dwóch chłopców, nauczycielem i wychowawcą jednego z największych w Polsce Ośrodków Resocjalizacyjnych dla młodzieży. Posiada również doświadczenie pracy z dziećmi w szkole podstawowej.
Leszek Zawlocki również jest tatą dwóch chłopców, nauczycielem, coachem i trenerem, specjalizującym się w zakresie umiejętności interpersonalnych. Połączone doświadczenie osobiste i zawodowe prowadzących stwarza możliwości przekazania nie tylko teorii z zakresu komunikacji i przywództwa, ale przede wszystkim wdrożenia nowych, bardzo praktycznych umiejętności porozumienia z tymi, do których często trudno jest dotrzeć; bo wszystko zawodzi, bo nie wiadomo co dalej i brakuje sił....

Po treningu opartym o autorski model prowadzenia lekcji z wykorzystaniem nowoczesnych i sprawdzonych technik psychologicznych i socjologicznych, będziesz:
• z radością wstawał(a) do pracy,
• umiał(a) stworzyć na swoich zajęciach atmosferę wzajemnego szacunku i owocnej współpracy,
• znał(a) techniki, służące utrzymaniu porządku w grupie i zwiększeniu percepcji uczniów,
• potrafił(a) utrzymać pełną dyscyplinę na lekcji,
• poradzisz sobie z oporem nawet tych najoporniejszych...

PROWADZĄCY: Artur Znaj, Leszek Zawlocki
TERMIN: 12-13. grudnia 2009, weekend, godz. 10:00-18:00.
MIEJSCE: Kraków, ul. Księcia Józefa 13
INWESTYCJA: 300 zł od osoby
Wpłaty należy dokonać na konto Grupy Active Change
PKO BP (Inteligo) nr: 50 1020 5558 1111 1438 9650 0044 z dopiskiem "szkolenie liderskie"

.:: Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego ::.
Grupa Active Change
http://ipri.com.pl
http://rozwoj.net
Anna C.

Anna C. specjalista ds.
szkoleń, Hensen
Polska

Temat: Szkolenia Last Minute

Zapraszam do udziału w szkoleniu:

10.12.2009 Warszawa CENA PROMOCYJNA 390 zł

Temat: ROZWIĄZYWANIE UMÓW O PRACĘ ZA WYPOWIEDZENIEM I BEZ WYPOWIEDZENIA

prowadzący - Ekspert z zakresu prawa pracy, Autor kilkuset publikacji na ten temat. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem.

Godz. 9.30
1. Rozwiązanie umowy a wygaśnięcie umowy
2. Sposoby rozwiązywania umów o pracę
3. Porozumienie stron
4. Wypowiedzenie
- Okresy wypowiedzenia
- W jakich sytuacjach pracodawca musi podawać przyczynę wypowiedzenia
Przerwa na kawę
- Jakie wymogi musi spełniać przyczyna wypowiedzenia
- Przykłady przyczyn uzasadniających wypowiedzenie
- Przykłady przyczyn nieuzasadniających wypowiedzenia
- Osiągniecie wieku emerytalnego, jako przyczyna wypowiedzenia
- Skutki wadliwego wypowiedzenia
- Ochrona przed wypowiedzeniem
- Konsultacja związkowa
-Uprawnienia pracodawcy i pracownika okresie
wypowiedzenia

Obiad godz. 12.00 -13.00
5. Bez wypowiedzenia
- W jakich sytuacjach pracownik może w ten sposób
rozwiązać umowę
- Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia z art. 52
- Wina pracownika, jako przesłanka zwolnienia
dyscyplinarnego
- Przykłady ciężkiego naruszenia podstawowych
obowiązków pracowniczych
- Popełnienie przestępstwa przez pracownika
- Zawiniona utrata uprawnień
- Miesięczny termin na rozwiązanie umowy
bez wypowiedzenia
- Ograniczenie stosowania art. 52
Przerwa na kawę
- Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia z art. 53
- Konsultacja związkowa
- Fikcja doręczenia pisma o rozwiązaniu pracownikowi nie odbierającemu poczty
- Tryb rozwiązania umowy w świadectwie pracy
6. Z upływem czasu, na jaki umowa była zawarta
7. Z dniem ukończenia pracy

Zakończenie godz. 15.30

mail: szkolenia@hensen.pl
tel. 22 822 98 42
fax: 22 490 51 79
hensen.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w ramach projektu Let’s Get Better zaprasza studentów na BEZPŁATNE szkolenie pt.:

"FEEDBACK, czyli O ZYSKACH Z INFORMACJI ZWROTNEJ"

Termin: 6 grudnia 2009r. (niedziela)
Miejsce: Hotel Studencki Piast
Godziny: 9.30 - 15.30 (6h)

Opis szkolenia:

To ci się zwróci - czyli o zyskach z informacji zwrotnej...

Dzięki naszym warsztatom dowiesz się nie tylko co to jest informacja zwrotna, ale również nauczysz się stosować ją w praktyce.
Pokażemy Ci skuteczne metody wytykania błędów tak, aby nie urazić odbiorcy.
Równocześnie poznasz sposoby dostrzegania pozytywów nawet w zachowaniach pozornie godnych krytyki.

Podczas warsztatów dowiesz się:

• co to jest feedback (informacja zwrotna) i dlaczego warto go stosować
• jak właściwie udzielać i przyjmować informację zwrotną
• jak radzić sobie z krytyką, nawet tą niekonstruktywną
• jak dostrzegać w zachowaniach pozytywne i negatywne aspekty

Szkolenie poprowadzą trenerzy z Neolution – Ewa Rychlicka i Tomek Bereza.

Na szkolenie można aplikować do piątku (4.12.2009) do godz. 20:00 przez stronę:

http://lgb.aegee.krakow.pl/index.php?page=other&side=a...

Osoby, które dostaną się na szkolenie powiadomimy mailowo w sobotę do godziny 12:00.

ZAPRASZAMY!!!!

Zespół Let's Get Better

lgb@aegee.krakow.pl
http://lgb.aegee.krakow.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Last Minute

Finanse dla niefinansistów

Cele szkolenia

* Przekonanie uczestników, że znajomość finansów w firmie jest im potrzebna do efektywnej realizacji ich zadań
* Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat podstawowych zagadnień i pojęć z zakresu finansów
* Poznanie najważniejszych metod i narzędzi zarządzania finansami przedsiębiorstwa i analizy jego sytuacji finansowej

Tematyka

* Finanse w przedsiębiorstwie
* Analiza działalności firmy na podstawie sprawozdań finansowych
* Analiza finansowa przedsiębiorstwa na podstawie analizy wskaźnikowej
* Koszty jako integralny element systemu rachunkowości zarządczej
* Decyzyjne wykorzystanie rachunków kosztów
* Sterowanie wynikami w przedsiębiorstwie zdecentralizowanym (system controllingu)
* Budżetowanie i kontrola działalności
* Finanse w ujęciu długookresowym – ocena inwestycji długookresowych

Prowadzący: Arkadiusz Kustra

Informacje organizacyjne

Termin: 14-15.12.2009 r.
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1000 PLN
Miejsce szkolenia: Warszawa

Kontakt: mwozniakowski@irb.pl
mob. 695 330 033
http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&cat=finanse&h_szk...
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia Last Minute

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do udział w seminarium

" WALIDACJA PROCESU ”

Obrazek

Seminarium odbędzie się w dniach 16 – 17 grudnia 2009r. w Warszawie.
Seminarium ma za zadanie wyjaśnić podstawowe zasady działania przy walidacji procesu i walidacji czyszczenia. Podczas seminarium prezentowane będą również przykłady walidacji.
Program seminarium znajduje się poniżej oraz na naszej stronie internetowej
http://oinpharma.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału w seminarium.
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl

Ośrodek Informacji Naukowej
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
fax (22) 632 25 82
email: biuro@oinpharma.pl
http://oinpharma.pl

Obrazek


Temat seminarium
WALIDACJA PROCESU – ASPEKTY OGÓLNE
Dla kogo
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin seminarium
16 – 17 grudnia 2009r. (dwa dni)
Początek zajęć w dniu 16.12.2009r. o godz. 11:00
Zakończenie zajęć w dniu 17.12.2009r. około godz.14:00

Program seminarium
1. Wstęp do walidacji
2. PV – wytwarzanie SDF
3. Walidacja jednolitości mieszaniny
4. Walidacja retrospektywna SDF
5. Aplikacja FMEA przy wytwarzaniu leków
6. Wskaźnik kwalifikacji procesu
7. Wykresy kontrolne
8. Statystyczna ocena procesu
9. Kontrola zmian

Wykładowcy
GMProject: Zdenĕk Pavelek, Karel Beneš, Tomảš Schenk

Miejsce spotkania
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

Koszt
2 500,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych (zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym za dodatkową opłatą 100,- PLN za nocleg), wyżywienie

Następna dyskusja:

Szkolenie last minute " Jak...




Wyślij zaproszenie do