Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

ATENA - Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu, whttp://mojataena.pl

KADRY - PŁACE-SZKOLENIA-IT
Nasza firma ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu proponuje Państwu obsługę w zakresie kadr i płac.
Usługi z zakresu KADR:
• prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek personalnych) pracowników;
• sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawarciem stosunku pracy (umowy, aneksy) oraz umowy zlecenia i o dzieło;
• sporządzanie dokumentacji dotyczącej rozwiązania umowy o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy);
• rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS;
• rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych;
• informowanie Klienta o konieczności przeprowadzenia i aktualizacji badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu BHP i szkoleń przeciwpożarowych pracowników;
• sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON ;
• obecność w trakcie inspekcji PIP w zakresie prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej, dostarczanie odpowiednich danych i udzielanie wyjaśnień;
• sporządzanie uzgodnionych w umowie raportów i zestawień kadrowych;
• na życzenie przechowywanie dokumentacji oraz danych kadrowych Klienta.
Usługi z zakresu PŁAC:
• naliczanie wynagrodzeń pracowników;
• sporządzanie list płac;
• na życzenie przygotowywanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe;
• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych;
• sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
• obecność i współpraca z Klientem przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego;
• na życzenie przygotowywanie i przesyłanie do GUS sprawozdań statystycznych;
• przechowywanie dokumentacji oraz danych płacowych Klienta.
Zależy nam na dobrej i trwałej współpracy z Państwem, dlatego nasza oferta nie ogranicza się do prowadzenia usług kadrowo-płacowych w Firmie. Podpisując umowę pragniemy przede wszystkim pomóc Klientowi w zoptymalizowaniu i ograniczeniu kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników poprzez poszukiwanie nowych rozwiązań prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych w odniesieniu do specyfiki danej Firmy. Pracownicy i współpracownicy ATENY działają w obszarze tzw. „twardego” HR od wielu lat, tworzą zespół kompetentnych specjalistów, o wieloletnim doświadczeniu w dziedzinie stosowania w praktyce szeroko pojętego prawa pracy.
Efektem współpracy z naszą firmą będzie:
1. zmniejszenie kosztów operacyjnych HR,
2. obniżenie kosztów utrzymania systemów IT,
3. poprawa efektywności działań w powyższych obszarach,
4. bezpieczeństwo informacji .

Chętnie przedstawimy zakres oferty w czasie bezpośredniego spotkania. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami.

http://mojaatena.pl
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM

W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.

Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.

Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.

Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 01.09.11 o godzinie 09:00

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

CAPM®/PMP® EXAM PREP - szkolenie przygotowujące do egzaminu

Firma skills zaprasza do uczestnictwa w 3-dniowym szkoleniu, przygotowującym do egzaminu CAPM®/ PMP®, które odbędzie się w dniach: 10-12.X.2011 w Warszawie i które poprowadzi Maciej Bodych, były Prezes PMI® Poland Chapter.

Korzyści ze szkolenia
Jeśli chcą Państwo dołączyć do grona menedżerów z certyfikatem CAPM, oferowanym przez Project Management Institute, pomożemy skutecznie przygotować się do egzaminu potwierdzającego znajomość Project Management Body of Knowledge (PMBOK), podczas 3-dniowego szkolenia CAPM Exam Prep.

Jeżeli chcą Państwo rozwinąć swoją karierę, stając się Project Management Professional, będą musieli Państwo przystąpić do egzaminu PMP. W skills proponujemy 3-dniowe szkolenie PMP Exam Prep - przygotowujące do takiego egzaminu. Dajemy też wyjątkową gwarancję: jeśli uczestnik nie zda egzaminu PMP, po podjęciu trzech prób w ciągu roku - po zakończeniu szkolenia przygotowującego do PMP, zwracamy 100 % kosztu szkolenia.

Adresaci szkolenia
Pracownicy projektu, którzy chcą wpłynąć na rozwój kariery w zarządzaniu projektami i zdobyć wartościowy certyfikat (CAPM); Kierownicy projektu, menedżerowie wyższego i niższego szczebla i liderzy projektów z różnych branż (PMP).

Wstępne warunki szkolenia
Nie jest wymagane przygotowanie przed szkoleniem, jednak uczestnicy przystępujący do egzaminu CAPM/PMP powinny spełniać wymagania PMI do certyfikacji CAPM/PMP i zakończyć proces aplikacji PMI po szkoleniu. Więcej szczegółów na stronie http://pmi.org.

Informacje organizacyjne
Termin: 10-12.X.2011 r.
Miejsce: Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o: ul. Braci Wagów 20 lokal U1
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
3 540 złotych + 23% VAT (CAPM® Exam Prep)
3 900 złotych + 23% VAT (PMP® Exam Prep)

Koszt szkolenia uwzględnia:
• Rzetelną wiedzę, przekazaną w praktyczny i ciekawy sposób,
• Pakiet materiałów szkoleniowych:
1. Podręcznik - The PMP Exam, How to Pass on Your First Try (o wartości $79.95)
2. Student Workbook
3. 6-miesięczna subskrypcja do InSite e-learning tool (o wartości $199.00)
4. 6-stronicowy Quick Reference Guide (o wartości $19.95)
5. PMP Exam Flash Cards (o wartości $79.95)
6. 5 PMP Conversational CDs (o wartości $89.95)
7. Podręcznik “A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)”
• 3 godziny coachingu dotyczącego m.in. wypełniania aplikacji egzaminacyjnej do PMI
• Kameralne grupy szkoleniowe, nieprzekraczające 12 osób
• Przerwy kawowe i lunch.
Podręcznik dostarczany jest na 2-3 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia. Wskazane jest zapoznanie się z podręcznikiem przed szkoleniem.

Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie:
http://skills.pl/index.php lub http://shop.skills.pl/ oraz pod numerem
tel. 22 216 60 61.


Wszystkim, którzy nie mogą osobiście przybyć na nasze szkolenia, oferujemy je przez Internet w systemie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z każdego miejsca w Polsce. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Serdecznie zapraszamy
Zespół skills

PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


UWAGA! Oferta FIRST MINUTE!

Konferencja TPM Excellence. Jak to się robi w Polsce ...

Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do 15 października 2011 roku, taniej o 550 PLN netto!

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!
Grzegorz J.

Grzegorz J. Przedstawiciel
Handlowy Oleje
środki smarne
motoryzacja

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam
Chciałbym zaprosić wszystkich trenerów i Firmy które szukają miejsca na szkolenia w małopolsce.

Hotel, gospoda, sale konferencyjne trzy gwiazdkowe na trasie Brzesko Nowy Sącz nowo powstały obiekt.
Serdecznie Zapraszam

Prosze o kontakt
Super niskie ceny

Zorganizujemy szkolenie, konferencje dla Towjej Firmy.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


BPM GigaCon - Modelowanie Procesów Biznesowych
19 września 2011, godz. 9 - 15


Serdecznie zapraszam,

na bezpłatną konferencję do hotelu Courtyard by Marriott, Warszawa.

Sprawne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji oraz organizacji zależy od harmonijnego współpracowania zachodzących w nich operacji. Zintegrowany system w firmie pozwala efektywniej wykorzystywać zasoby oraz wygrywać z konkurencją.

Wiedza z modelowania procesami biznesowymi ułatwia kierownictwu zarządzani firmą.

Właściwe decyzje i działania, szybka identyfikacja problemów, sprawny przepływ informacji to zalety prawidłowego wykorzystywania umiejętności oraz narzędzi prezentowanych na naszej konferencji.

Bezpłatna rejestracja - pod adresem : http://gigacon.software.lavinaplatform.com/formularz_b...

Tematyka konferencji :

- projektowanie procesów
- analiza procesów
- automatyzacja procesów biznesowych
- optymalizacja procesów biznesowych
- metody opisu procesów
- SOA w organizacji
- dobre praktyki (systemy kompleksowo wspierające zarządzanie procesami - przykłady wdrożeń).

Udział potwierdzili :

1) DSA POLSKA / Metastorm
Prelekcja: Zarządzanie sprawami - przykład wykorzystania technologii Metastorm BPM

2) BOC Information Technologies Consulting
Prelekcja: BPMN 2.0 - czy biznes to zrozumie ?

3) BlueSoft
Prelekcja: Enterprise BPM Application

4) Procesowcy.pl
Prelekcja : Zarządzanie Procesami Biznesowymi a skuteczny model IT Governance

5) Stowarzyszenie Project Management Polska
Prelekcja : Mało efektywne, słabo funkcjonujące procesy biznesowe - co z tym zrobić? Oczywiście optymalizować.. - czy powołać projekt reorganizacyjny? - dobre praktyki z 'case study


Słuchaczom zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwę kawową.

Zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl

Nasza konferencja, Wasz sukces !
http://gigacon.org/bpm_warszawa
Grzegorz J.

Grzegorz J. Przedstawiciel
Handlowy Oleje
środki smarne
motoryzacja

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

witam
jezeli ktos szuka sal konferencyjnych w małopolsce

zapraszam
Grzegorz J.

Grzegorz J. Przedstawiciel
Handlowy Oleje
środki smarne
motoryzacja

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

witam
jezeli ktos szuka sal konferencyjnych w małopolsce

zapraszam
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam na seminarium:

„Projektowanie i wdrażanie strategii w szkołach wyższych”

organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 25-26 października oraz 30 listopada – 1 grudnia 2011 roku w Warszawie.

PROGRAM SEMINARIUM

Dzień 1: Projektowanie strategii

• Pojęcie strategii i przygotowanie do jej wdrożenia
• Definiowanie misji i wizji uczelni
• Formułowanie celów strategicznych uczelni

Dzień 2: Wdrażanie strategii
• Definiowanie mierników strategii
• Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
• Komunikacja strategii na uczelni
• Monitorowanie i przeglądy strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
• Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
• Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
• Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
• profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii,
• trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem,
• 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
• wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
• wyjątkowe materiały szkoleniowe wsparte o wieloletnie doświadczenia.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:

tel. 61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl
http://www.inEdu.pl/, http://www.stratex.pl/

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy poinformować, że zostało jeszcze tylko parę wolnych miejsc na szkoleniu CAPM®/PMP® EXAM PREP, organizowanym przez skills sp. z o.o., w terminie 10-12.X.2011.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do skorzystania z okazji i udziału w tym praktycznym, 3-dniowym szkoleniu, które solidnie przygotuje uczestników do zdania egzaminu CAPM®/ PMP®. Szkolenie poprowadzi Maciej Bodych, ekspert w zakresie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania IT i inżynierii oprogramowania oraz były Prezes PMI® Poland Chapter.

Adresaci szkolenia
Pracownicy projektu, którzy chcą wpłynąć na rozwój kariery w zarządzaniu projektami i zdobyć wartościowy certyfikat (CAPM); Kierownicy projektu, menedżerowie wyższego i niższego szczebla i liderzy projektów z różnych branż (PMP).

Termin i lokalizacja:
10-12.X.2011, Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1.

Wszystkim, którzy nie mogą osobiście przybyć na szkolenie, oferujemy je przez Internet w systemie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z każdego miejsca w Polsce. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (Velociteach http://www.velociteach.com/),
- wsparcie poszkoleniowe w postaci 3 pytań doradczych do trenera,
- coaching przy aplikacji PMP® http://skills.pl/coaching.php

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Więcej informacji o firmie skills: http://skills.pl


Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zdobądź certyfikat PRINCE2® jeszcze w tym roku!

PRINCE2® to najbardziej popularny standard zarządzania projektami na świecie.
Ten cenny certyfikat posiada już ponad 800 000 osób.


Zapraszamy do udziału w akredytowanych szkoleniach PRINCE2® wraz z egzaminami, z zakresu zarządzania projektami, które wyposażą uczestników w solidną dawkę wiedzy i przygotują ich do zdania egzaminów (PRINCE2® Foundation/Practitioner).

Poznanie terminologii PRINCE2® pozwoli uczestnikom szkoleń skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Wyjątkowo w skills:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- w trakcie 5-dniowego szkolenia - możliwość zdania 2 egzaminów i uzyskania wyników od razu po egzaminie,
- możliwość udziału w szkoleniu i egzaminie przez Internet, z dowolnego miejsca,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (AFA http://www.afaprojects.com),
- licencje na "Project in a box Community Edition" http://www.projectinabox.org.uk/ – oprogramowanie w języku polskim do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów

Szkolenia PRINCE2® Foundation& Practitioner z egzaminami,
terminy i lokalizacja:


17-21.X.2011
14-18.XI.2011
28.XI-02.XII.2011
12-16.XII.2011

Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1

Osobom, które nie mogą przybyć na szkolenie, proponujemy je przez Internet, w trybie Live Learning - systemie wideokonferencji, pozwalającym uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z dowolnego miejsca. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Adam P.

Adam P. Jako współwłaściciel
firmy konsultingowej
z szerokiem wah...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szkolenie w nowym wymiarze http://www.spa-leaders.pl/strona/42_szkolenia-on-line....

Proszę rzucić okiem na powyższy link. To zdecydowana oszczędność czasu a także pieniędzy. A termin ustalacie Państwo sami. Opieka trenerska naszym atutem.

konto usunięte

Magdalena Świder

Magdalena Świder Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Serdecznie zapraszam na:

Szkolenie Zarządzanie Działem Testów

Data: 27-28 października 2011
Miejsce: Warszawa


Skuteczne zarządzanie zespołem ludzi rozpoczyna się w momencie budowania tego zespołu, definiowania jego misji i celów oraz określania zakresu odpowiedzialności. Od kierownika zespołu wymaga się nie tylko kompetencji merytorycznych, ale również umiejętności zarządzania ryzykiem, rozstrzygania konfliktów, wyznaczania celów, kierunków rozwoju, definiowania zadań oraz wielu innych.

Praca testera jest trudna, a zarządzanie działem testów jest wyzwaniem.

Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu zapraszamy na dwudniowe szkolenie, podczas którego przekazywana wiedza teoretyczna jest wzbogacana wieloma ćwiczeniami i eksperymentami z zakresu zarządzania działem testów.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób:

- rozpoczynających pracę w charakterze kierownika działu testów ( bez względu na jego umiejscowienie w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa),
- kierowników działów testów,
- doświadczonych menadżerów, którzy debiutują w charakterze kierowników działów testów,
- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów

Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą umieli:

- Zbudować zespół testerów od podstaw – zatrudnić właściwe osoby, zdefiniować cele i zakres działań zespołu, rozpoznać styl pracy swoich pracowników, aby odpowiednio rozdysponować pomiędzy nich zadania
- Zaplanować prace zespołu – zdefiniować zadania, określić priorytety, wesprzeć pracę swojego zespołu narzędziami
- Wybrać i uzasadnić wybór dokumentów, które muszą powstać w konkretnej realizacji procesu testowego
- Zweryfikować jakość produktów wytwarzanych w procesie testowania przez podległych pracowników (plany, raporty, przypadki testowe, itp.)
- Zorganizować pracę zespołu w sposób, który sprzyja jego wydajnemu i efektywnemu działaniu
- Opracować i wdrożyć podstawowe pomiary w procesie testowania oprogramowania
- Zmotywować testerów do efektywnego działania
- Opracować ścieżkę kariery testerów w swoim zespole

Szkolenie prowadzone jest metodami aktywizującymi – przez dwa dni uczestnicy realizują różnorodne ćwiczenia, których celem jest poznanie i zrozumienie najważniejszych zagadnień zarządzania działem testów.

Cennik:
Cena bez promocji: 2000 PLN/os. + 23% VAT
First minute: 1800 PLN/ os. + 23% VAT

Rabaty:
5% – uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% – przy zgłoszeniu 2 uczestników na szkolenie
10% – przy zgłoszeniu 3 uczestników na szkolenie
Przy zgłoszeniu większej liczby osób prosimy o kontakt z organizatorem.

DODATKOWE INFORMACJE I REJESTRACJA: http://sqam.org/zarzadzanietestami

Kontakt:
Magdalena Świder
Koordynator projektów szkoleniowych
tel: 22 427 37 09
e-mail: magdalena.swider@software.com.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 25-27.11.2011 r. w urokliwym hotelu Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szkolenia, których nie wolno przegapić

ZOBACZ SZKOLENIA

Jeśli z jakiegoś powodu nie uczestniczyłeś w tych szkoleniach, to teraz masz na to szanse. Skorzystaj z okazji. Podczas szkoleń chcemy Was nauczyć praktycznego zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedaży oraz kompleksowym zarządzaniem zespołem handlowców. Przedstawimy również praktyczne rozwiązania w sytuacjach systematycznej malejącej sprzedaży.

Szkolenia przeznaczone dla menedżerów handlowych, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, handlowców, etc

ZOBACZ SZKOLENIA

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do