Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zostaliśmy P3O® i MoR® ATO

Jesteśmy już firmą akredytowaną w następujących produktach
PRINCE2®, P3O®, MoR® .

--
serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Alan Ferguson poprowadzi szkolenie MSP® Foundation&Practitioner

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że w dniach 8-11 sierpnia 2011 skills sp. z o.o. organizuje w Warszawie akredytowane szkolenie z MSP® (Managing Successful Programmes) wraz z egzaminami Foundation i Practitioner.

Szkolenie w języku angielskim poprowadzi Alan Ferguson (właściciel AFA) współautor i recenzent podręczników P3O®, PRINCE2®, M_O_R®, MSP®, którego książka „Tailoring PRINCE2” została sprzedana w tysiącach egzemplarzy na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie:
http://skills.pl/szkolenia_msp_fp.html

Serdecznie zapraszamy.

--

serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

skills sp. z o.o.
ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

skills sp. z o.o. zaprasza na akredytowane szkolenia PRINCE2® wraz z egzaminami, które odbędą się

w Warszawie w dniach:

PRINCE2® Foundation&Practitioner 13-17.06.2011, 04-08.07.2011, 18-22.07.2011
PRINCE2® Foundation 13-15.06.2011, 04-06.07.2011, 18-20.07.2011
PRINCE2® Practitioner 16-17.06.2011, 07-08.07.2011, 21-22.07.2011

we Wrocławiu w dniach:

PRINCE2® Foundation&Practitioner 18-22.07.2011
PRINCE2® Foundation 18-20.07.2011
PRINCE2® Practitioner 21-22.07.2011

Szczegółowe informacje na temat szkoleń organizowanych przez firmę skills znajdą Państwo na stronie: http://szkolenia.skills.pl.

Serdecznie zapraszam na szkolenia.

Pozdrawiam,
Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych i PR

skills sp z o.o.
ul. Braci Wagów 20 lok. U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80

PRINCE®, PRINCE2® are Registered Trade Mark of the Office of Government Commerce
Marlena Strumiłło edytował(a) ten post dnia 02.06.11 o godzinie 14:55
Katarzyna Dąbrowska (Żmijewska)

Katarzyna Dąbrowska
(Żmijewska)
doradca HR, coach,
trener

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Innowacyjne szkolenie zespołu oparte na testach osobowości!
Zarządzasz ludźmi? Czy masz czasem problem ze zmotywowaniem zespołu? Czy wiesz jak najskuteczniej zarządzać ludźmi? Jak przydzielać im zadania? Jak wyzwalać potencjał swoich pracowników? Czy wiesz jak Twój zespół pracuje w stresie i sytuacji kryzysowej?
Brak motywacji pracowników, zmniejszona produktywność i efektywność, słabe wyniki firmy...i wszystko na Twoich barkach... Przydzielane przez Ciebie zadania są wykonywane z opóźnieniem lub w wątpliwej jakości... rzeczywisty czas produktywnej pracy Twoich pracowników z 8h przesuwa się stopniowo do 6 - 5h... podczas, gdy Twój dzień pracy to 12 – 15h zmartwień i głowienia, co robić...

POMÓŻ TWOIM PRACOWNIKOM ZNALEŹĆ ICH NATURALNE WEWNĘTRZNE MOTYWATORY! ZORGANIZUJ INNOWACYJNE SZKOLENIE, OPARTE NA BADANIACH OSOBOWOŚCI

Active Coaching zaprasza Państwa do skorzystania z naszej najnowszej oferty warsztatów rozwoju potencjału zespołowego. Są wyjątkowe pod względem efektywności i ceny.
Najistotniejsze dla proponowanego przez nas warsztatu jest poprzedzenie go indywidualnymi testami osobowościowymi pracowników, które:
• pomogą dostosować przebieg szkolenia (formę, tempo, zakres) do osobowości uczestników;
• pokażą, jakie są ich mocne strony i jakie drzemią w nich talenty;
• w jakich rolach zespołowych i zadaniach są najbardziej efektywni oraz co ich motywuje.

Po testach coach biznesowy przeprowadzi warsztat komunikacji i współpracy zespołowej, który rozpocznie się od wyjaśnienia wyników badań (tj. grupowego feedbacku). Prowadzący pomoże w zrozumieniu różnic pomiędzy pracownikami. Wyjaśni, z czego one wynikają i jak w z związku z tym budować relacje tak, aby zespół był zgrany i wspólnie dążył do wyznaczonych celów. Coach, razem z uczestnikami, przygotuje plany zastosowania nowej wiedzy i umiejętności. Każdy otrzyma również raport opisujący jego typ osobowości.

W przypadku zainteresowania bardzo proszę o kontakt mailowy:
szkolenia@active-coaching.pl

oraz do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://www.active-coaching.pl/
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witamy,

w imieniu Alana Fergusona mamy przyjemność przesłać Państwu bezpośrednie zaproszenie na szkolenie MSP® Foundation&Practitioner.

Szkolenie w języku angielskim poprowadzi Alan Ferguson założyciel firmy AFA - Lead Trainer, Approved Trainer, współautor podręcznika PRINCE2® 2005 i recenzent podręczników P3O®, PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, którego książka "Tailoring PRINCE2" została sprzedana w tysiącach egzemplarzy na całym świecie.

Szkolenie to odbędzie się w dniach 8-11 sierpnia 2011 w siedzibie skills sp. z o.o. w Warszawie.

Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_msp_fp.html.

Będziemy wdzieczni za przekazanie zaproszenia innym osobom, które mogą być nim zainteresowane.

Serdecznie zapraszamy
Zespół skills.

--
serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

skills sp. z o.o.
ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

Witam serdecznie,

zapraszam na szkolenie BCM - System Zarządzania Ciągłością Działania, które odbędzie się w dniach 3-4 sierpnia 2011 r. we Wrocławiu.

Kierowane jest do kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa, administratorów bezpieczeństwa, specjalistów ds. bezpieczeństwa oraz osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwie za zarządzanie ciągłością działania.

Przekazuje ono uczestnikom wiedzę sprawnego tworzenia i umiejętnego zarządzania ciągłością działania biznesu opartą o faktyczne wydarzenia zaistniałe w świecie przedsiębiorczości. Pomaga wypracować zaplanowany i powtarzalny sposób reakcji na incydent, zwraca uwagę na najczęściej popełniane błędy oraz umożliwia dyskusję i wymianę doświadczeń.

Praktycznych korzyści na zajęciach dostarcza doświadczony i certyfikowany prelegent Piotr Wrzesiński z Dolnośląskiego Biura Jakości, świetnie znający tajniki nieprzerwanie funkcjonującego biznesu.

Szkolenie wchodzi w skład Generalnego certyfikatu Inżyniera Bezpieczeństwa Informacji poświadczającego kompetencje tworzenia i weryfikowania polityki bezpieczeństwa informacji zgodnej z normami ISO.

W ramach zapewniamy przyjemne dodatki a całość zwieńczona zostanie certyfikatem, warunkiem otrzymania którego jest pozytywny rezultat krótkiego egzaminu wliczonego w cenę szkolenia.

Zgłoszenia dokonane przed 20 lipca obejmuje promocja.

Szczegóły: isecman.org/bcm

W razie nasuwających się pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Patryk Rutkowski
--
e-mail: patryk.rutkowski@isecman.org
tel.: 22-427-36-84
fax: 222-44-24-59

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2

Jesteś kierownikiem projektu albo członkiem zespołu projektowego?

Akademia Szybkiej Nauki wychodzi naprzeciw Waszym potrzebom i zaprasza na akredytowane szkolenia wraz z egzaminami PRINCE2. Zdecydowaliśmy wprowadzić to szkolenie do naszej stałej oferty szkoleń, ponieważ wiemy, że skuteczny pracownik, który awansuje, to tylko ten, który jest mistrzem zarządzania swojej i cudzych list zadań.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Dlaczego u nas?

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 98% zdawalność! Nasze szkolenie jest, więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

W AKN naprawdę wiemy jak zarządzać projektami. W AKN nie tylko przeczytaliśmy wszystkie książki z tej dziedziny, ale faktycznie stosujemy tę wiedzę: zrealizowaliśmy ponad 20 projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Nasz projekt „Kompendium wiedzy przyszłego menadżera służby zdrowia”- znalazł się na liście laureatów konkursu „Dobre praktyki EFS” i uzyskał tytuł „Najlepsza Inwestycja w człowieka 2007”. Nasi trenerzy, to nie tylko osoby, które zdobyły niezbędne certyfikaty, ale także teorię stosują codziennie w praktyce!

Dodatkowy powód by nas wybrać:

Jeśli zgłosisz się na szkolenie PRINCE2 Foundation lub PRINCE2 Practitioner otrzymasz:

- 25%-28%% rabatu- jeśli zgłosisz się minimum 46 dni przed szkoleniem
- 20% rabatu – jeśli zgłosisz się od 31 do 45 dni przed szkoleniem,
- 10% rabatu – jeśli zgłosisz się do 14 dni przed szkoleniem.

Zadzwoń i dowiedz się więcej:

Izabella Kapuściak
Koordynator Sprzedaży Szkoleń
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Podręczniki gratis!

W skills w wakacje dajemy gratis podręczniki międzynarodowych standardów zarządzania projektami, programami, ryzykiem,
oraz biurami programu i portfela, tym uczestnikom, którzy do końca sierpnia 2011 r. zapiszą się na akredytowane szkolenia:
PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R® lub CAPM/PMP.


Zapewniamy:

- grupy szkoleniowe nieprzekraczające 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w ciągu 5 dni,
- egzaminy w trakcie szkolenia,
- materiały szkoleniowe (drukowane i on-line) z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych,
- coaching dla Kierowników Projektów w cenie.


Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi opisami szkoleń:

http://skills.pl/szkolenia.html


PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach

PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

BestPractice Live w MAN Trucks
Szczupły przepływ materiałów
25.10.2011
miejsce: MAN Trucks Sp.z o.o., Niepołomice k.Krakowa


Referenci
Anna Bentkowska (Quality Manager, MAN Trucks Sp. z o.o.)
Marek Malinowski (Specialist Manufacturing Systems, MAN Trucks Sp. z o.o.)
Lucjan Kornicki (CEO, Staufen Polska)

Dlaczego warto wybrać warsztaty?
Dzisiejsza sytuacja rynkowa stawia przed przedsiębiorstwami coraz trudniejsze wyzwania w zakresie organizacji i zarządzania. Aby przetrwać i ciągle się rozwijać, firmy muszą aktywnie działać na rynku dostosowując się do zmieniających się okoliczności. Sprawnie zorganizowany system produkcyjny oparty na najlepszych praktykach organizacji (ang. Best Practice) i zarządzany według zasad ciągłego doskonalenia to warunek konieczny do konkurowania w dzisiejszej gospodarce. Podczas tego jednodniowego spotkania Best Practice Day poznają Państwo zasady, na jakich budowane są najlepsze systemy produkcyjne oraz podczas zwiedzania hali produkcyjnej przekonają się Państwo, jak działają one w praktyce.

Cel i oczekiwane rezultaty warsztatów
Od doświadczonych ekspertów dowiedzą się Państwo:
- jak wygląda wdrożenie Lean Manufacturing,
- w jaki sposób sprawić, by wszyscy w firmie działali według takich samych
zasad,
- na czym polega rola zarządzających w szczupłym przedsiębiorstwie.
Na hali produkcyjnej zobaczą Państwo przykłady najlepszych praktyk Lean:
- wizualizację
- dostawy sekwencyjne (JIS)
- dostawy Just-in-time (JIT)
- system kanban

Program warsztatów
08.00 Rozpoczęcie
> Powitanie i wprowadzenie
> Prezentacja firmy MAN Trucks
> Zasady i narzędzia Lean Manufacturing
> Prezentacja systemu MNPS
> Organizacja zwiedzania-zasady poruszania się po hali
> Wizyta na hali produkcyjnej-prezentacja najlepszych praktyk (1 część)
> Wizyta na hali produkcyjnej-prezentacja najlepszych praktyk (2 część)
> Podsumowanie wizyty na hali i dyskusja
> Rola Kadry zarządzającej i czynniki sukcesu przy wdrażaniu Lean Manufacturing
> Podsumowanie i dyskusja
16.00 Zakończenie
Podczas warsztatów zaplanowane są dwie przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa.

Cena: 1500 PLN netto

Więce informacji znaleźć można na stronie
http://www.staufen.pl/pl/akademia/polska/kalendarz-szk...

Zapisy i pytania przyjmuje:
Dorota Prędka
Academy and Operational Processes Management
Tel: +48 71 3561270
Kom. +48 697 407507
d.predka@staufen.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Clark University i Instytut Technologii Informatycznych przy SWSPIZ mają przyjemność zaprosić Państwa na

Konferencję "Wyzwania dla procesu zarządzania sektorem IT w Polsce
Budowa nowoczesnej kadry zarządczej w IT"
15 lipca 2011, godz. 11:00 – 14:00, Łódź, ul. Gdańska 121, sala M-1

WSTĘP WOLNY

IT stanowi dzisiaj nieodłączny już element biznesu na całym świecie. Zarządzanie tą dziedziną wiąże się przede wszystkim ze zrozumieniem, w jaki sposób technologia wpływa na procesy biznesowe w firmie i jak najefektywniej wykorzystać jej zasoby.

Information Technology to nie tylko koncentracja na technologię, ale głównie na firmę, jej potrzeby, ludzi, zachodzące zmiany i efektywną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Dziś sprawny menedżer musi umieć podejmować wyzwania, jakie ze sobą niesie nowoczesne podejście do zarządzania IT.

Konferencja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych za rozwój IT w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, szefów działów IT, szefów działów controllingu i analiz biznesowych oraz informatyków.

Celem konferencji będzie przedstawienie innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze metodycznego zarządzania IT, prezentacja wybranych modeli zarzadzania IT na świecie, a także pobudzenie dyskusji
na temat jego roli w polskich firmach. Gośćmi konferencji będą osoby odpowiedzialne za zarządzanie teleinformatyką z firm sektora biznesu oraz łódzkich instytucji. W roli prelegentów wystąpią zarówno osoby odpowiedzialne za zarządzanie IT, koordynatorzy projektów, jak również przedstawiciele firm świadczących usługi konsultingowe i wdrożeniowe. Gościem specjalnym będzie Dennis Wadsworth, wieloletni praktyk zarządzania IT w USA, Dyrektor Programowy Clark University.

Wystąpienia:
1. Rola efektywnego zarządzania IT w firmie i budowanie relacji na płaszczyźnie technologia-biznes
Dennis Wadsworth (Clark University, USA) – wystąpienie tłumaczone na język polski
2. Specjalistyczne oprogramowanie do budowania procesowego zarządzania działalnością firmy
Włodzimierz Mrozek (CERI)
3. Konieczność life-long learning w procesie prawidłowego zarządzania firmą i infrastrukturą IT
Piotr Goetzen (ITI)
4. Systemy Zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Andrzej Cader (Dyrektor ITI)
5. Indywidualizacja środowiska nauczania - czy to może pomóc biznesowi?
Alina Marchlewska (ITI)

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu i wymiany doświadczeń związanych z zarzadzaniem
IT w Polsce i na świecie. Rejestracja oraz dalsze informacje – Halszka Kozakiewicz
pod numerem telefonu 042 664 22 60 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00 lub mailowo: hkozakiewicz@clarkuni.eu.
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Poznaj Nasz Sekret!- AKADEMIA TRENERSKA

Akademia TRENERSKA - trening dla trenerów biznesu jest jednym z bardziej zaawansowanych programów szkoleniowym w Agencji SEDNO. Zdradzamy w nim nasz najbardziej intrygujący sekret: uczymy - jak skutecznie prowadzić szkolenia. Akademia skierowana jest do trenerów, których staż pracy nie przekracza roku czasu lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia, do menedżerów, praktyków zawodowych, prawników, doradców finansowych i psychologów. Szkolenie składa się z pięciu weekendowych sesji szkoleniowych, najbliższa, już piąta edycja, odbędzie się w Warszawie w terminie: 24.09.2011 - 20.11.2011.

Skuteczne szkolenie pracowników jest nie lada wyzwaniem, przed którym staje każda organizacja. Trenerzy często borykają się z wieloma problemami, takimi jak opór uczestników, zaistniałe trudne na pierwszy rzut oka sytuacje czy błędy komunikacji. Istnieje wiele metod i technik opracowanych przez doświadczonych specjalistów, których znajomość zmienia diametralnie postać szkolenia.

„Warsztaty trenerskie są przede wszystkim mocno praktyczne, maja pomóc młodym trenerom zaprojektować własne zajęcia, świadomie konstruować i przeprowadzać ćwiczenia, pracować z grupą szkoleniową. Szkolenie zawiera wiele ciekawych i sprawdzonych rozwiązań, ułatwiających uczestnikom rozpoczęcie samodzielnego warsztatu trenerskiego" - mówi Adrianna Zbińska, współprowadząca szkolenie - wieloletni praktyk branży szkoleniowej, która ma na swoim koncie wiele publikacji dotyczących pracy menadżera i trenera.

Akademia TRENERSKA prowadzona jest przez kilku trenerów praktyków, co pozwala uczestnikom przyjrzeć się różnym stylom prowadzenia zajęć. Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania, podczas całego cyklu mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie. Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących. Prezentację zamieszczoną na płycie DVD z nagraniem kursanci otrzymują do własnej dyspozycji jako portfolio trenerskie. Po zakończeniu mają możliwość uczestniczenia w wybranych szkoleniach jako kotrenerzy. Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów poprzez zaangażowanie uczestników w dyskusje, analizy przypadków, gry, zabawy, testy, pracę w grupach, scenki z odgrywaniem ról, ćwiczenia z kamerą wideo i inne metody.


Obrazek


Program szkolenia obejmuje główne bloki tematyczne:

1. Proces uczenia się dorosłych

2. Komunikacja interpersonalna podczas szkolenia

3. Warsztat trenerski

4. Projektowanie szkolenia

5. Dynamika grupy

6. Prowadzenie grupy szkoleniowej

7. Przygotowanie materiałów szkoleniowych i prezentacji

8. Sztuka prowadzenia szkoleń

9. Moje szkolenie

Prowadzenie przygotowanego przez uczestników szkolenia. Szkolenie jest rejestrowane kamerą wideo.

10. Rozwój własny



Terminy sesji:

24.09.2011 - 25.09.2011

08.10.2011 - 09.10.2011

22.10.2011 - 23.10.2011

05.11.2011 - 06.11.2011

19.11.2011 - 20.11.2011
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

Clark University i Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania przy partnerskiej współpracy z Oddziałem Obsługi Piotrkowskiej mają przyjemność zaprosić Państwa na:

KONFERENCJĘ „NOWA MARKA: ŁÓDŹ. GŁOSY ZA I PRZECIW”
25 LIPCA 2011, MAŁA SALA OBRAD UMŁ, UL. PIOTRKOWSKA 104
GODZ. 11.00

Łódź to miasto kontrastów. Miasto wielokulturowe. Miasto, które nie bez powodu określane jest mianem "HollyŁódź" - stanowi największy w Polsce ośrodek produkcji filmowej.

Łódź to również ośrodek kulturalny, pełen różnego rodzaju imprez muzycznych, teatralnych, literackich i plastycznych. Tu rokrocznie odbywa się kilkadziesiąt festiwali i przeglądów.
To także klasyczny przykład miasta przemysłowego, które przeżywa dziś okres gwałtownych i głębokich przemian.

Konferencja poświęcona będzie w szczególności zmianom zachodzącym w naszym mieście -zmianom prowadzącym do stworzenia nowej marki, jaką ma być Łódź. Marka jest integralnie związana z miejscem, jego historią i kulturą. Te elementy stanowią o jego sile, tożsamości i osobowości.

Dlatego, w gronie przedstawicieli sektora działalności społecznej, sektora gospodarczego i biznesu oraz gościa specjalnego Dr Roberta Ristino (USA), wybitnego specjalisty ds. PR - będziemy wymieniać poglądy dotyczące kierunku komunikacji marketingowej miasta, zarządzania marką miasta Łódź, strategii promocji Łodzi oraz komunikacji pomiędzy sektorami: biznesu, działalności społecznej oraz edukacji.

Szczególny nacisk zamierzamy położyć na współpracę instytucji kultury, sztuki oraz biznesu, mającą na celu wzmocnienie wizerunku naszego miasta. Chcielibyśmy, aby Konferencja stanowiła forum wymiany doświadczeń specjalistów pracujących w w/w sektorach.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu oraz w dyskusji podczas panelu przewidzianego po wystąpieniach prelegentów.

Codziennie w godzinach 9.00-17.00, pod numerem telefonu 42 664 22 60 na wszelkie Państwa pytania i wątpliwości odpowie Halszka Kozakiewicz, specjalista ds. PR. Zapraszamy też do kontaktu e-mailowego pod adresem: hkozakiewicz@clarkuni.eu

http://clarkuniversity.eu

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

ROZSTRZYGAJĄCE DECYZJE MENEDŻERSKIE - WARSZTATY SZKOLENIOWE
Wrocław, 23-24 sierpnia 2011
Poznań, 25-26 sierpnia 2011
Warszawa, 29-30 sierpnia 2011
Kraków, 31 sierpnia – 01 września 2011

OFERTA FIRST MINUTE - DO 31 LIPCA


Dowiedz się, jak skuteczni menedżerowie dokonują trafnych wyborów

CEL WARSZTATÓW:
Celem warsztatów jest rozszerzenie przez uczestników wiedzy dotyczącej współczesnych metod doskonalenia procesu decyzyjnego oraz rozwój umiejętności poprawiających jakość podejmowanych decyzji menedżerskich.

TWOJE KORZYŚCI
* Rozszerzysz swoją wiedzę dotycząca współczesnego modelu procesu podejmowania decyzji,
* Przypomnisz sobie 5 kroków podejmowania decyzji wg Petera Druckera,
* Poznasz tajniki podejmowania decyzji w trzech głównych obszarach rozstrzygających o przetrwaniu firmy,
* Udoskonalisz metody doboru narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji,
* Zdobędziesz umiejętności podejmowania decyzji na czterech poziomach niepewności,
* Zdobędziesz umiejętność posługiwania się efektywnym narzędziem wspomagającym podejmowanie decyzji w zespole,
* Poznasz sposoby omijania pułapek w procesie podejmowania decyzji,
* Od razu wypróbujesz zdobytą wiedzę oraz doskonalone umiejętności, dokonując analizy przypadku i uczestnicząc w grach strategicznych i symulacjach biznesowych.

Więcej informacji o warsztatach na stronie www.jotconsult.com

Zapraszamy:
Jotconsult - Value Creation Traning
jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952

Jesteśmy na Facebooku - Kliknij Lubię to! :)
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam!
Polecam interesujący projekt oferujący szkolenia z zakresu zakładania oraz prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla studentów, absolwentów, doktorantów.
Rekrutacja do drugiej edycji ( X- XII. 2011r.) projektu Przedsiębiorczy Naukowiec w Krakowie trwa.

W ramach Projektu „Przedsiębiorczy Naukowiec” odbędzie się:• cykl szkoleń (69 h), doradztwo grupowe (12 h) oraz doradztwo indywidualne (9 h).Zajęcia prowadzone będą przez ekspertów – praktyków biznesu w danej dziedzinie. Celem projektu jest przygotowanie grupy 60 osób do efektywnego prowadzenia konkurencyjnej działalności typu spin out/off, a także nawiązanie efektywnej współpracy między środowiskami akademickimi a światem biznesu poprzez tworzenie konkurencyjnych akademickich firm typu spin off/out

Co istotniejsze, pośród uczestników I edycji powstały już 3 nowe firmy, natomiast 9 kolejnych osób jest już w trakcie finalizowania procesu zakładania własnej działalności gospodarczej.

Więcej informacji o samym projekcie,jego uczestnikach (kim oni są, a być może to ludzie z Twojego otoczenia;)) i ich firmach na stronie: http://www.spin.pm2pm.pl lub pod numerem telefonu 12 423 05 15.
Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Serdecznie zapraszam
Łukasz Pietrzak

Obrazek

tel. (22) 811 12 22
fax. (22) 811 36 74
http://EUROKADRY.PL

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam Państwa do skorzystania z LETNIEJ PROMOCJI CENOWEJ na szkolenia otwarte jak i zamknięte.
Jeśli zatem planują Państwo przeszkolenie swojego personelu w najbliższych miesiącach zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy OTREK Europejskie Centrum Rozwoju Biznesu.

Poniżej niektóre ze szkoleń objętych letnią promocją:

Sztuka radzenia sobie z obiekcjami - warsztaty umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych – 10 - 11.08.11 r.
Analiza ekonomiczno-finansowa firmy – ocena jej kondycji – 16 - 17.08.11 r.
Środki trwałe i wartości niematerialne od podstaw – 07 - 08.09.11 r.
Ofensywne techniki sprzedaży – 12 – 13.09.11 r.
Controlling. Rachunkowość zarządcza w praktyce. – 12-13.09.11 r.
Nowoczesna asystentka zarządu – 19-20.09.11 r.

W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Pozdrawiam serdecznie
Bartosz Muszyński

Specjalista ds. szkoleń
tel. 71 356-50-93
e-mail: edukacja@otrek.com.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do