konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

SZKOŁA COACHINGU DLA MENEDŻERÓW - WROCŁAW


Obrazek

Kierujesz przedsiębiorstwem, działem, zespołem pracowników?
Stoisz przed ważnym wyzwaniem menedżerskim?
Wdrażasz program Lean Management lub Six Sigma?
Jesteś kaizen managerem?
Twój zespół sprzedaży ma nowe, ambitniejsze cele?
Zwiększ swoje szanse sukcesu!


Szkoła Zwycięskiego Coachingu to interaktywny kurs dla menedżerów nastawionych na sukces.
Wszystkim, którzy preferują nowoczesny i efektywny styl zarządzania, proponujemy 12 dni warsztatów - 6 dwudniowych sesji (102 godziny zajęć) Szkoły Coachingu opartych o metodologię Developmental Coaching Model.

Proponujemy nowoczesne rozwiązania w obszarze motywowania i rozwoju pracowników.
Podpowiadamy, jak w oparciu o coaching prowadzony przez menedżerów, zwiększyć efektywność pracowników.
Warsztaty prowadzą trenerzy z praktycznym doświadczeniem menedżerskim, coachingowym i naukowo-badawczym.

Rozpoczęcie zajęć 08 października 2010 – Wrocław.

Zapraszamy:

Jarosław Rubin – tel. 602 605 952, E-mail: jrubin@szkolacoachingu.com.pl
Marek Szewczyk – tel. 601 897 269

Dowiedz się więcej o Szkole Coachingu dla nowoczesnych menedżerów www.szkolacoachingu.com.pl.


Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 09:32
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

Miejsce: Kraków

Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
Akademia Coachów Wewnętrznych


Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka S.

Agnieszka S. własna działalność
gospodarcza

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

szkolenia dla menedżerów - serdecznie zapraszam na http://fidata.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Witam!

Serdecznie zapraszam na najbliższe SZKOLENIA OTWARTE, które odbędą się w Zachodniej Izbie Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, Wrocław

1. SALES TRAINING: termin szkolenia: 11-12 października 2010
2. MANAGEMENT TRAINING: termin szkolenia: 25-26 października 2010

GŁÓWNE ATUTY NASZYCH SZKOLEŃ

• dynamiczny warsztat
• doświadczeni trenerzy praktycy
• bogata metodologia procesu szkolenia wpływająca na efektywność nabytej wiedzy, wzmocnienie umiejętności i zmian w postawie
• nastawienie na praktyczne ćwiczenie nowych umiejętności
• interaktywność

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy (biuro@bt.edu.pl lub wioletta@bt.edu.pl) Osobom, które się do nas zgłoszą, wyślemy oferty wraz z formularzem zgłoszeniowym.

Zapraszamy!
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

...zapraszają na szkolenie DOPALACZE MANAGERSKIE

Co to jest?
Szkolenie, które w rzeczywistości mogłoby być trzema osobnymi, dopalającymi szkoleniami dla managerów, podczas których masz okazję pracować z trzema różnymi ekspertami!
To także 3 zaświadczenia potwierdzające 24h stworzonych warunków i okazji do zdobywania konkretnej wiedzy i umiejętności od praktyków w 3
dziedzinach:

1. Zarządzania.
2. Przywództwa, budowania relacji i komunikacji w zespole.
3. Coachingu managerskiego!

Wizja:
Będzie bardzo energetycznie i dopalająco. Zadbamy aby od każdej strony –
oprawy, osobowości, wiedzy i umiejętności, a nawet cateringu – było DOPALAJĄCO!
Damy Wam - managerom skomasowaną porcję wiedzy, wzmocnimy i naenergetyzujemy ich w trzech najważniejszych obszarach zawodowych – za jednym razem.
Zamiast iść na szkolenie z zarządzania, szkolenie z przywództwa oraz szkolenie z coachingu – przyjdź na „DOPALACZE MANAGERSKIE”!

Czas:
22-24 października (3 dni), godz. 9-17

Gdzie:
Warszawa (lub najbliższe okolice) – zostanie podane w późniejszym terminie

Harmonogram:

DZIEŃ 1 „Profesjonalnie zarządzający manager”:

- Funkcje i rola menadżera;
- Jakich narzędzi używa manager?
- Etapy rekrutacji;
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
- Rozmowy dyscyplinarne i zwolnienia pracowników.

DZIEŃ 2 „Przywództwo. Budowanie relacji i komunikacja z
pracownikami”:


- W jaki sposób zbudować zgrany zespół?
- Stań się przywódcą dla pracowników;
- Komunikacja z pracownikami?
- W czym może pomóc kontrakt między menadżerem a pracownikami?
- Poznaj potrzeby Twoich pracowników;
- Rodzaje motywacji pracowników;

DZIEŃ 3 „Coaching Managerski”:

- udzielanie informacji zwrotnej
- coachingowa informacja zwrotna
- model GROW i jego zastosowanie w praktyce
- coachingowe sesje demo na żywo
- praktyka coachingowa (będziesz zarówno coachem jak i coachee)

Za ile?
2100 PLN do 5 października 2010r.
2400 PLN po 5 października 2010r.

UWAGA! Zaproś drugą osobę za 50% ceny. Zapiszcie się we 2 osoby na
szkolenie „DOPALACZE MANAGERSKIE”, a cena dla drugiego uczestnika będzie
wynosić do 5.10. 1050PLN, a po 5.10. 1200PLN (nie trzeba chyba nikomu
mówić, że tak naprawdę jest to 2100+1050=3150/2=1575/osobę )

W cenie:
- 3 dni (24h) spędzone z 3 ekspertami, spięte w dopalającą porcję wiedzy i
umiejętności przydatnych każdemu skutecznemu managerowi.
- 3 zaświadczenia o ukończeniu 3 szkoleń
- niespodzianka – gift
- dopalający catering :P
oraz

UWAGA! Po każdym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z ekspertem danego dnia szkoleniowego! (ekspert odpowiada na pytania uczestników dotyczące wiedzy i umiejętności nabytych
danego dnia oraz wszelkie inne z obszaru, w którym jest ekspertem – żadne
pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Oferujemy komercyjne szkolenia otwarte w promocyjnych cenach szkoleń dofinansowanych.
Kalendarz JESIEŃ – ZIMA 2010
15 październik 2010 – Profesjonalna Prezentacja – 460PLN
18 październik 2010 – Twórcze Rozwiązywanie Problemów – 460PLN
25 październik 2010 – Trening Antystresowy – 460PLN
26 październik 2010 – Zarządzanie Czasem – 460PLN
8 listopad 2010 – „Szef to Zawód” Zarządzanie Zespołem – 460PLN
19 listopad 2010 – Praca w Zespole – 460PLN
29 listopad 2010 – Rozwiązywanie Konfliktów – 460PLN

Miejsce: Warszawa.
Więcej informacji i szczegółowe programy szkoleń: info@workdesign.com.pl
Zapraszam!

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych seminariach adresowanych do kadry zarządzającej przedsiębiorstw.

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:

* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi

* zarządzać różnorodnością w organizacji

* wpływać na efektywność pracowników

* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Szkolenie jest w 100 % dofinansowane z EFS i odbywa się w każdym województwie polskim.

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:

* wiedzę ważna dla rozwoju firmy

* atrakcyjną formę seminarium

* dostęp do platformy kompetencyjnej

* profesjonalnych ekspertów

* certyfikat uczestnictwa

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Z przyjemnością informuję, iż firma InProgress uzyskała możliwość organizowania akredytowanych szkoleń z zakresu metodyki PRINCE2. W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa szczególną promocję - do końca roku 2010 wszyscy, którzy skorzystają z oferowanego przez InProgress szkolenia PRINCE2 Foundation, bezpłatnie przystąpią do egzaminu z poziomu Foundation, który zaplanowany jest na ostatni dzień szkolenia.
Cena szkolenia wraz z egzaminem wynosi 2900 zł.

Szkolenia odbędą się w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Poniżej przedstawiam szczegółowy wykaz:

04-06.10.2010 KRAKÓW
27-28.10.2010 GDAŃSK
15-17.11.2010 WARSZAWA
01-03.12.2010 KRAKÓW

Program szkolenia znajdą Państwo na naszej stronie internetowej http://inprogress.edu.pl. Zachęcam do szybkich zgłoszeń, gdyż ilość miejsc jest ograniczona!
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Jedyny na rynku program autorski cyklu warsztatów w pełni dostosowany do potrzeb branży farmaceutycznej i kategorii projektów kluczowych dla tego biznesu (np. launch nowego produktu innowacyjnego / generycznego)

▪ Uczestnicy zajęć wezmą aktywny udział w kompleksowej symulacji zarządzania projektem w firmie farmaceutycznej

▪ Zajęcia prowadzone przez najlepszych specjalistów z zakresu zarządzani projektami z certyfikatami PMP® (Master’s Certificate In Project Management University).

▪ Ciekawe przykłady z rynku leków (Case studies / Best & worst practices)

▪ Program obejmujący 3 szkolenia i w pełni przygotowujący do zarządzania projektami we wszystkich możliwych aspektach:

PLIK ZE SZCZEGÓŁOWYM PROGRAMEM DO POBRANIA TUTAJ:
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/project_mana...

PROGRAM CYKLU SZKOLEŃ:

Zarządzanie Projektami w Organizacjach (Firma farmaceutyczna)
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 9-10 X 2010

Cele:
• Wprowadzenie kierowników projektów w standardy zarządzania projektami PMI®
• Przygotowanie do profesjonalnego zarządzania projektami
• Szczegółowe zaprezentowanie uczestnikom pełnego cyklu życia zarządzania projektami
• Przeprowadzenia symulacji projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®
• Standaryzacja terminologii zarządzania projektami (wersja polskojęzyczna i angielskojęzyczna)

Opis: Uczestnicy podzieleni na zespoły projektowe biorą udział w dwudniowej, interaktywnej symulacji prowadzenia projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®. Szkolenie rozpoczyna się od prezentacji głównych pojęć i ról związanych z zarządzaniem projektami, a następnie przechodzi w symulację poszczególnych procesów zarządzania projektem, przy projekcie wdrożenia nowego produktu farmaceutycznego na rynek. Połączenie teorii z praktyką. Każdy z uczestników przez część szkolenia jest kierownikiem symulowanego projektu.

Zarządzanie Zakresem, Czasem i Kosztami Projektu w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU 16-17 X 2010

Cele:
• Przedstawienie procesu zbierania i analizy wymagań klienta projektu
• Prezentacja procesów zarządzania zakresem projektu
• Prezentacja procesów zarządzania czasem w projekcie
• Prezentacja procesów zarządzania kosztami projektu
• Przedstawienie zależności pomiędzy 3 głównymi ograniczeniami projektu
• Przećwiczenie zastosowania techniki Earned Value do śledzenia statusu projektu

Opis: Uczestnicy zgłębiają tajniki zarządzania 3 głównymi ograniczeniami projektu: zakresem, czasem i kosztami. Umiejętne powiązanie zarządzania tymi 3 obszarami wiedzy jest warunkiem krytycznym powodzenia każdego projektu. W trakcie szkolenia uczestnicy bazując na przykładowym projekcie tworzą: Listę Wymagań Projektu, WBS (struktura podziału pracy), Harmonogram oraz Budżet Projektu. Prezentujemy także podstawy analizy biznesowej i zarządzania wymaganiami, jako element wprowadzający do zarządzania zakresem projektu.

Zarządzanie Zespołem i Komunikacją w Projekcie w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 6-7 XI 2010

Cele:
• Prezentacja kluczowych kwestii dotyczących tworzenia, budowania i motywowania zespołu projektowego
• Przedstawienie technik skutecznej komunikacji projektowej
• Zastosowanie w ćwiczeniach technik rozwiązywania problemów projektowych

Opis: Projekty realizowane są przez zespoły ludzkie. Podstawową rolą każdego kierownika projektu jest integracja pracy swojego zespołu, która wymaga skutecznego zarządzania oraz efektywnej komunikacji. Komunikacja według badań PMI® zajmuje aż 90% czasu pracy skutecznego kierownika projektu. Jej efektywność jest też warunkiem koniecznym sukcesu każdego projektu. Zarządzanie projektem to także radzenie sobie z problemami, które pojawiają się, gdy ryzyka projektu się materializują. W trakcie tego warsztatu uczestnicy poznają bardziej „miękką”, ludzką stronę prowadzenia każdego projektu. Dodatkowym elementem zakresu jest omówienie procesów związanych z zarządzaniem dostawcami projektu.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

ZGŁOSZENIA PROSZĘ WYSYŁAĆ NA ADRES:

[email]: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl [/email]
TEL. 022 578 00 09

[email]: szkolenia@oinpharma.pl [/email]

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Agnieszka Jarczyńska

Agnieszka Jarczyńska Szkoła Podstawowa
Profuturo w
Łomiankach

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Jak być kryzysoodpornym? To pytanie dręczy wielu przedsiębiorców!

Kryzys, który rozpoczął się w 2009 roku jest kolejnym i nie będzie ostatnim, jaki dosięga gospodarkę. Średnie przedsiębiorstwo, zwłaszcza związane z rynkami zewnętrznymi lub inwestycjami jest bardziej narażone na wahania koniunktury gospodarczej. Nauczeni doświadczeniem 2009 roku chcemy przygotować Państwa biznes do zmiennych i nieprzewidywalnych warunków otoczenia w przyszłych latach.

Zapraszamy do udziału w projekcie „Przedsiębiorstwo w czasach kryzysu - pakietowe szkolenia dla średnich przedsiębiorstw” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W programie 3 pakiety szkoleń:

- Sprzedaż w czasach kryzysu - 8 szkoleń w pakiecie - skuteczne techniki, dzięki którym nawet w najtrudniejszym okresie sprzedaż nie spada! - start 29.10.2010, tylko 40 miejsc.

- Rozwój kadr w czasach kryzysu - 8 szkoleń w pakiecie - nowoczesne metody rozwoju zespołu w każdej sytuacji - start 4 luty 2011, tylko 40 miejsc.

- Zarządzanie zmianą w czasach kryzysu - 8 szkoleń w pakiecie - efektywne sposoby adaptacji przedsiębiorstwa do zmiennego otoczenia - start 15.04.2011, tylko 40 miejsc.

Trenerzy to kadra, która prowadziła szkolenia m.in. dla Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, Bakoma S.A., E.Wedel, Indesit, Drogerie Natura, Apart, Polskie Składy Budowlane, Torfarm, Grupy Żywiec, Danone, Allegro, OtoPraca.

Więcej informacji na stronie:
http://pwck.edustar.pl/index.php?page_id=8


Zapraszamy!!!
Rekrutacja trwa do wyczerpania miejsc.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy do udziału w jednodniowych szkoleniach menadżerskich!

Zmagasz się z wyzwaniami menadżerskimi? Podejmujesz trudne decyzje? Chcesz podnosić swoje kwalifikacje, ale masz mało czasu na szkolenia?

Wykorzystaj „Pakiet rozwojowy dla menadżerów”, dzięki któremu:
• Spędzisz tylko 1 dzień na sali szkoleniowej na wybranym przez siebie szkoleniu
• Otrzymasz książkę prestiżowego wydawnictwa biznesowego Wolters Kluwer Polska
• Skorzystasz z analizy indywidualnej Extended DISC i uzyskasz raport na temat swoich predyspozycji i talentów
• Komfortowo (w wybranym przez siebie miejscu i czasie) powtórzysz kompleksowo wiedzę z zakresu zarządzania za pomocą lekcji e-learningowych
• Będziesz mógł wygrać indywidualne sesje coachingowe i udział w szkoleniu „Zarządzanie zmianą”
• Otrzymasz dostęp do platformy wymiany wiedzy menadżerskiej „Dzielimy się doświadczeniem”

Planujemy przeprowadzenie w Krakowie następujących szkoleń:
„Lider przywództwa” - 21.10.2010
„Motywowanie” - 27.10.2010
„Zarządzanie zespołem handlowym” - 4.11.2010
„Efektywne delegowanie” - 9. 11.2010
„Budowanie efektywności menadżerskiej” - 18.11.2010
„Coaching menadżerski” - 25.11.2010

Szkolenia są przeznaczone dla właścicieli i osób zatrudnionych w małych i średnich przedsiębiorstwach z terenu Małopolski. Dzięki dofinansowaniu z EFS pełny pakiet kosztuje 324,50 zł w przypadku firm mikro i małych oraz 487 zł w przypadku firm średnich.

W razie wątpliwości – proszę o kontakt. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące szkoleń.
Szczegóły znajdują się także na http://www.domszkolen.com/szkolenia/szkolenia-1-dniowe...
Anna Maria Ptak

Anna Maria Ptak kierownik projektu i
programu, team
leader, ponad
12-letn...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witamy serdecznie!

Mamy przyjemność poinformować o trwającej rekrutacji do projektu Szkoły Konsultantów. Projekt ten ma celu przekazanie kompetencji, pomocnych przy usprawnianiu zarządzania organizacjami.

Udział w projektach jest bezpłatny. Szkoła Konsultantów jest skierowana głównie do studentów kierunków ekonomicznych oraz działaczy społecznych. Jednak do udziału w rekrutacji zapraszamy wszystkich chętnych!

Szkoły obfitują w duża ilość szkoleń oraz praktykę i na celu mają przekazanie podstawowych kompetencji, przydatnych do usprawniania procesów w organizacjach, a uczestnicy Szkoły, otrzymają certyfikaty, na koniec projektu.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z informacjami na stronie www i do aplikowania do projektu! Termin na wysłanie zgłoszenia to 6 października 2010.

http://szkolakonsultantow.wordpress.com/

Prosimy o przekazanie tej informacji, wszystkim potencjalnie zainteresowanym osobom, którzy być może zdecydują się aplikować i będą wdzięczni, za taką informację.

Wzór zgłoszenia znajduje się na stronie projektu, w zakładce „Rekrutacja”.

Pozdrawiamy,
Zespół Szkoły Konsultantów,
Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Alternatywne Spotkanie Biznesowe - Nowy Sącz

Wyznaczanie Celów - Akcelerator sukcesu przedsiębiorcy
Szkolenie realizowane przez firmę SukcesPRO wraz z Moreknowledge.pl


Spotkania z ludźmi biznesu to znakomita okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i poznania wyjątkowych osób. To one stawiając sobie i realizując ambitne cele osiągają sukces w życiu zawodowym i prywatnym. Możliwość przebywania z takimi ludźmi to korzyść znacznie większa, a niżeli z przeczytania książek i artykułów. Zyskujesz bowiem możliwość poznania takich osób na żywo, zadania im osobistych pytań a także nawiązania współpracy biznesowej.

Nowy Sącz jeszcze niedawno nie należał do miast mogących się pochwalić dużą ilością warsztatów czy też szkoleń biznesowych. Jednakże postanowiliśmy to zmienić, organizując w Nowym Sączu Alternatywne Spotkanie Biznesowe, które zapoczątkuje cykl konferencji organizowanych na Sądecczyźnie.

Na spotkaniu:
• Zgłębisz tematy wyznaczania i realizacji celów.
• Dowiesz się o doświadczeniach Patrycjusza Kosunia i narzędziach, z których korzysta, by skutecznie działać w biznesie.
• Zdobędziesz wartościowe informacje, dzięki którym zaczniesz lepiej organizować Swój czas. I będziesz miał go więcej.

Zatem, jeżeli chcesz:
• wziąć udział w szkoleniu prowadzonym przez Prezesa Zarządu Denco Logic S.A. i mieć możliwość poznania go osobiście i zadania mu pytań,
• poznać innych przedsiębiorców i ludzi nastawionych na rozwój osobisty i aktywne działanie,
• zdobyć praktyczną wiedzę z tematyki Biznesu, Inteligencji Finansowej i Rozwoju Osobistego,
• ciekawie spędzić sobotnie popołudnie...

...to wybierz się na Alternatywne Spotkanie Biznesowe organizowane w Nowym Sączu przy ulicy Krańcowej 4 (Siedziba firmy Twoje Centrum Finansowe, zajmująca się optymalizacją kosztów działalności gospodarczej) 16 października (sobota) w godzinach 14:00 - 16:00.

Ilość miejsc ograniczona

Inwestujesz jedyne 20 zł

Zapiszesz się tutaj

lub poprzez
biuro@moreknowledge.pl

W razie pytań pisz na powyższy adres lub dzwoń
tel. 796 840 386

O prowadzącym: Patrycjusz J. Kosuń
Patrycjusz J. Kosuń, przedsiębiorca, prezes zarządu technologicznej spółki Denco Logic S.A. ze Szczecina pracującej nad wynalazkiem SLIDEPAD - komputerowym urządzeniem wskazującym, które jest alternatywą dla myszki komputerowej. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako programista, operator cyfrowej centrali telekomunikacyjnej, sprzedawca, właściciel pogotowia komputerowego. Prywatnie - aktor teatru amatorskiego MELPO, DJ, pasjonat rozwoju osobistego.
Człowiek, który ma ogromne doświadczenie w biznesie. Jest Prezesem Zarządu spółki, która w najbliższym czasie będzie debiutować na Warszawskiej GPW.
Abyś mógł się przekonać o merytoryczności i wysokiej jakości szkolenia przeczytaj wywiad z nim dla portali Moreknowledge.pl i mentora.pl.

Możesz także obejrzec wystąpienia Patrycjusza Kosunia w Telewizji

Denco Logic w TV Biznes
http://dencologic.com/showpage.php?pageID=11&idgtxe3=103

Denco Logic w Dzień DobryTVN
http://dencologic.com/showpage.php?pageID=11&idgtxe3=108

Denco Logic w Aniołach Biznesu
http://dencologic.com/showpage.php?pageID=11&idgtxe3=127

Denco Logic w TVP Szczecin http://dencologic.com/showpage.php?pageID=11&idgtxe3=102

http://www.goldenline.pl/spotkanie/alternatywne-spotka...

Do zobaczenia!

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych szkoleniach adresowanych do kadry zarządzające, osób odpowiedzialnych za politykę personalną i kierowników średniego szczebla.

Szkolenia są w 100 % dofinansowane z EFS i odbywają się w
największych miastach Polski. Skierowane są one do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W projekcie z jednego przedsiębiorstwa może bezpłatnie wziąć udział do 20 osób.


1. Zarządzanie wiekiem jako strategia osiągania korzyści biznesowych
(jednodniowe seminarium dla kadry zarządzającej)

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:
* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi
* zarządzać różnorodnością w organizacji
* wpływać na efektywność pracowników
* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:
* wiedzę ważna dla rozwoju firmy
* atrakcyjną formę seminarium
* dostęp do platformy kompetencyjnej
* profesjonalnych ekspertów
* certyfikat uczestnictwa

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej
http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/index.htm

2. Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem
(2-dniowe szkolenie dla kierowników średniego szczebla)

Tematy poruszane na szkoleniu:
- skuteczne kierowanie ludźmi, biorące pod uwagę kwestie wieku
- rola kierownika a zarządzanie wiekiem
- planowanie, organizowanie i delegowanie zadań pracownikom
- komunikacja w zespole zróżnicowanym wiekowo
- budowanie zespołu
- wykorzystywanie efektu synergii w zespole, mosty pokoleniowe
- zarządzanie konfliktem
- rozwiązywanie sytuacji trudnych

Korzyści z uczestnictwa:
- Wiedza ważna dla rozwoju firmy
- Atrakcyjna forma spotkania: wykłady, case study, gra decyzyjna
- Dostęp do platformy kompetencyjnej!
- Profesjonalni eksperci i trenerzy
- Obszerne materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa potwierdzający udział w projekcie

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

3. Szkolenia skierowane do Specjalistów w Dziale Personalnym - 3 ścieżki 6-dniowe

Ścieżka nr 1 - Budowanie efektywnych zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie( 3x2 dni)
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-zarządzanie wiekiem a organizacja pracy i czasu pracy
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Ścieżka nr 2 - Rozwój i zarządzanie kompetencjami pracowników w przedsiębiorstwie(3x2 dni)
-strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem
-zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników
-jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+”

Ścieżka nr 3 - Organizacja wysokoefektywna( 3x2dni)
-przygotowanie strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Każdy uczestnik wybiera jedną ścieżkę. W każdej ze ścieżek znajdują się trzy tematy szkoleń do zrealizowania(3 szkolenia po 2 dni, w sumie 6 dni szkoleniowych)

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt:

Ewelina Sójka - Specjalista ds. rekrutacji uczestników
tel. +48 /22/ 314 14 74,
e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Jeśli:
- chcesz się rozwijać,
- realizować swoje pasje,
- interesujesz się biznesem, zarządzaniem, projektami w różnej postaci,
- szukasz okazji do poznania nowych ludzi,
- chcesz uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez świetnych trenerów - praktyków,
- masz mniej niż 35 lat,
- chcesz zwiedzić muzeum z Łańcucie :)

Dołącz do spotkania, zarejestruj się i pojedź z nami na
Young Crew 6-7 listopada 2010 w Łańcucie.

Zdobędziesz nową wiedzę, poznasz nowych ludzi i ciekawie spędzisz weekend. Warsztaty Young Crew to interaktywne warsztaty, dyskusje, wymiana doświadczeń, zawieranie nowych znajomości oraz dobra zabawa. Nadrzędnym celem Warsztatów jest zdobycie praktycznej wiedzy, bezcennych informacji oraz doświadczenia z zakresu zarządzania projektami w pozytywnej atmosferze i z ludźmi, którzy wiedzą co znaczy łączyć efektywną naukę z dobrą zabawą.

Przy okazji - bezpłatna wejściówka na konferencję SPMP Innowacje 2010 (8-10.11.10) w Rzeszowie :)

Dołącz do spotkania: http://goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-young-crew

Szczegółowe informacje: warsztaty2010.youngcrew.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zarządzanie wiedzą (Knowledge Management, KM) to połączenie dwóch dziedzin: technik informacyjnych oraz zarządzania kapitałem intelektualnym.

Zapraszamy na konferencję, na której niezależni eksperci podzielą się z Państwem Swoją wiedzą i doświadczeniami, a Liderzy systemów KM przedstawią Swoje rozwiązania i usługi.

"Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedzą"
17 listopada 2010r., Warszawa

Proponowana tematyka konferencji:

- Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
- Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtownie danych
- Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
- Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
- Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą
- Systemy obiegu i zarządzania dokumentami

Konferencja kierowana jest do:
kadry kierowniczej przedsiębiorstw i instytucji, członków zarządu; osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa; osób odpowiedzialnych za optymalizowanie procesów biznesowych w działach: sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki; kadry informatycznej; osób odpowiedzialnych za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą; osób decydujących o doborze rozwiązań i technologii; osób odpowiedzialnych za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionej grupy.

Wszystkie informacje i rejestracja:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/narzedzia-in...

Zapraszam
Magdalena Siwek
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w akredytowanym szkoleniu z metodyki zarządzania projektami PRINCE2® Foundation (trzy dni), które odbędzie się w dniach:

PRINCE2® Foundation 13.12.2010r.-15.12.2010r.

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2®.

PRINCE2® to najbardziej znana metodyka zarządzania projektami, powszechnie stosowana w administracji rządowej i publicznej w wielu krajach, w tym w Polsce. Coraz częściej jest także stosowana w projektach komercyjnych. Certyfikat PRINCE2® jest potwierdzeniem umiejętności kierowania projektami i uznawany jest na całym świecie.

Korzyści:

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania projektami z zastosowaniem metodyki PRINCE2®

Praktyczne ćwiczenia oraz zapoznanie z przykładami konkretnych rozwiązań, dających się bezpośrednio zastosować w pracy
Poznanie i stosowanie PRINCE2® daje możliwość promowania efektywności działania z nastawieniem na uzyskane wyniki.

Szkolenie gwarantuje najwyższą jakość procesu przekazywania wiedzy dzięki akredytacji i ścisłemu procesowi kontroli tego kursu przez APM Group Ltd. W Wielkiej Brytanii, które zarządza metodyką PRINCE2®

Po ukończeniu na lepsze zrozumienie i przećwiczenie prezentowanej wiedzy. Dodatkowo przykładowe pytania egzaminacyjne rozwiązywane w trakcie kursu od razu wskazują obszary wymagające szczególnej uwagi.

Uczestnicy szkolenia będą również potrafili kontrolować projekty realizowane przez innych kierowników projektów, a także zdefiniować sposób realizacji i kontroli projektów realizowanych na potrzeby administracji publicznej.

Uczestnicy szkolenia dostają bogaty materiał dydaktyczny wraz z tablicami A3 dla lepszego zrozumienia materiału oraz podręcznik PRINCE2®, który jest niezbędny do dalszej pracy.

Gwarantujemy:

-satysfakcję i zdobycie nowych umiejętności
-komfortowe sale szkoleniowe z pełnym wyposażeniem
-miłą i nieskrępowaną atmosferę nauki
-profesjonalizm naszych trenerów
-wysoką zdawalność egzaminów

Zniżki do 50%
Liczba miejsc ograniczona !

Zapraszamy,
Akademia Szybkiej Nauki
Tadeusz Buzarewicz
ul. Nowogrodzka 49
00-695 Warszawa
http://akn.pl
prince2@akn.pl
tel: 502-190-259
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy na szkolenia otwarte na preferencyjnych warunkach cenowych.

Harmonogram wszystkich szkoleń oraz plany zajęć wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie: http://mcs.edu.pl (zakładka: Szkolenia komercyjne)


"Team building czyli jak budować efektywny zespół (Warszawa)" - 15-16.11.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=51

"Negocjacje - zarządzanie ceną (Warszawa)" - 29-30.11.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=20

"Zarządzanie czasem (Warszawa)" - 13-14.12.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=44

Cena zawiera:

- Udział w szkoleniu
- Indywidualne konsultacje z wykładowcą
- Materiały szkoleniowe
- Lunch + przerwa kawowa
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia

Na listopadowe szkolenia zapewniamy rabat w wysokości 100 PLN!!!

Przy zgłoszeniu 5 pracowników z jednej firmy dla 6 osoby oferujemy szkolenie gratis!!!

W razie pytań proszę o kontakt:

Bartosz Bartczak

tel. 022 839 55 99 wew 216

b.bartczak@mcs.edu.pl

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z.o.o.

ZAPRASZAMY!!!

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do