Tomasz D.

Tomasz D. zawsze ciekawy
ciekawych wyzwań ;-)

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Homo Projectus - doskonalenie kompetencji kadr w zakresie zarządzania projektami [woj. dolnośląskie]

Na terenie woj. dolnośląskiego prowadzimy rekrutację do ostatnich grup szkoleniowych w ramach projektu Homo Projectus, wzbogacającego wiedzę i rozwijającego umiejętności z zakresu zarządzania projektami. Do udziału zapraszamy kadrę menedżerską, kierowniczą i pracowników - słowem wszystkich na co dzień zajmujących się zarządzaniem projektami. Warunkiem udziału jest zatrudnienie na terenie województwa dolnośląskiego.
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://homoprojectus.eu
Zapraszam również do kontaktu mailowego:
tomasz.dzik@invictus.pl
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Serdecznie zapraszam na szkolenia organizowane przez firmę InProgress z zakresu Podstaw Zarządzania Projektami
Głównymi celami szkolenia są:

1. Przekazanie uczestnikom szkolenia w sposób przystępny i uporządkowany wiedzy z podstaw zarządzania projektami
2. Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności, które będą mogli wykorzystać realizując projekty lub w nich uczestnicząc
3. Zachęcenie uczestników szkolenia do zastosowania poznanych w trakcie szkolenia technik i narzędzi do realizacji swoich zadań i przedsięwzięć w codziennej pracy

Miejsce: Kraków
Termin: 01 - 02.03.2010r.
Cena: 1280 zł
Liczba miejsc: 12
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na naszej stronie: http://inprogress.edu.pl
Monika Świderska

Monika Świderska Asystent ds. szkoleń
i doradztwa,
Fundacja Aktywności
Lok...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na szkolenia przygotowane przez Fundację Aktywności Lokalnej

SZKOLENIE BHP DLA PRACODAWCÓW I KADRY KIEROWNICZEJ

Terminy: 24 i 25.03.2010

Trener prowadzący: Osoba prowadząca szkolenia i doradztwo z zakresu BHP od ponad 20 lat. Szkoleniowiec ten posiada wszelkie możliwe uprawnienia i kwalifikacje w tym zakresie włącznie z ppoż oraz ukończone studia podyplomowe. Pełni obowiązki specjalisty ds. bhp i ppoż w kilku dużych przedsiębiorstwach w Wielkopolsce.

Opis szkolenia: Szkolenie okresowe BHP przeznaczone dla pracodawców i kadry kierowniczej . Każdy uczestnik tzw. seminarium z dziedziny bhp na zakończenie kursu otrzymuje stosowne zaświadczenie.

Czas trwania szkolenia:16 godzin dydaktycznych

Miejsce: Puszczykowo

Inwestycja: 170zł/os.

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Gwarancją rezerwacji miejsca jest uregulowanie płatności przelewem na numer konta: 26 9048 0007 2004 0002 1018 0001.

Kontakt:
Monika Świderska
Asystentka ds. organizacji szkoleń i doradztwa
Fundacja Aktywności Lokalnej
www: http://www.fal.org.pl
e-mail: szkolenia@fal.org.pl
tel. 61 / 625 68 45
fax. 61 / 625 68 42
tel. kom.: 693198715Monika Świderska edytował(a) ten post dnia 25.02.10 o godzinie 11:30

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenia otwarte we Wrocławiu z cyklu "Narzędzia skutecznego menedżera".

Oto kalendarz szkoleń:
13.03.2010 Przywództwo i partycypacja pracowników - Którą drogą do sukcesu,
27.03.2010 Wzrost efektywności firmy z wykorzystaniem metody "7S",
10.04.2010 Motywujący system wynagrodzeń,
24.04.2010 Wdrożenie i zapewnienie trwałości zmian w firmie,
08.05.2010 Budowa przewagi konkurencyjnej w oparciu o wartości.

Cena jednodniowego warsztatu - 500 zł

Więcej na stronie http://www.jotconsult.com

Jarosław Rubin
e-mail: jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

MPI Poland Club - zaprasza do skorzystania z wyjątkowej szansy dla organizatorów konferencji i eventów - tylko teraz szkolenie z ROI kosztuje 4-krotnie mniej niż do tej pory! To jedyna taka okazja, aby skorzystać z niezbędnej wiedzy ROI dla każdego organizatora!
Zapraszamy do udziału i rejestracji!

“EVENT ROI” MPI Poland Winter Meeting 2010
"Czas zebrać zysk z inwestycji"


Organizator: MPI Poland Club
Miejsce: Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa
Data: 22 marzec 2010
Prowadzący: Elling Hamso, European Event ROI Institute

Program:

10.00 – 11.30:

- ROI Methodology introduction and background
- How meetings and events create value

11.30 – 11.45 Coffee Break

11.45 – 12.45:
- Setting objectives and measuring results at 5 levels
- Isolating the effects of the meeting from other influences

12.45 – 13.30 Lunch

13.30 – 14.30:
- Data collection methods
- How to design good surveys and get a high response rate
- Using the ROI Methodology in practice for all meetings and events

14.30 – 14.45 Coffee Break

14.45 – 16.00:
- Exercises - putting theory into practice

Wczesna rejestracja do 05.03.2010r.:
Member MPI - 460 PLN
Non Member - 530 PLN

Rejestracja po 05.03.2010r.
Member MPI - 640 PLN
Non Member - 710 PLN

Rejestracja na stronie http://mpiweb.pl

Uwaga: Minimalna liczba uczestników, aby szkolenie się odbyło, to 20 osób.
W przypadku niespełnienia minimalnej liczby osób MPI Poland zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 2 marca 2010r. o godzinie 18.00 w Hotelu Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 2 marca do godziny 14.00.

W razie pytań proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77


Pozdrawiam

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

W imieniu firm OMEC Sp. z o.o. oraz PSO Polska Sp. z o.o. serdecznie zapraszam na konferencję

"BEZPIECZEŃSTWO W PROJEKTACH"

Tematem konferencji będą różne aspekty efektywnego zarządzania projektami, w szczególności poruszane będą następujące zagadnienia:

* metodyki oraz dobre praktyki w zarządzaniu projektami (m.in.: PRINCE2®, MSP®, PMBOK®),
* zarządzanie ryzykiem,
* zarządzanie zmianą,
* komunikacja w projekcie,
* planowanie jako gwarancja powodzenia projektu,
* narzędzia wspomagające zarządzanie projektem,
* dobór zespołu projektowego.

Zagadnienia te zostaną przedstawione przez prelegentów z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, między innymi :

Adrian Marzecki - Dyrektor Programu w Telekomunikacji Polskiej S.A.

Od 5 lat związany z Telekomunikacją Polską S.A. jako Dyrektor Programu Bezpieczny Biznes oraz Kierownik Wydziału Strategii i Polityki Bezpieczeństwa w Pionie Infrastruktury IT.

John Davidson - Prezes Zarządu PSO Polska Sp. z o.o.

Praktyk zarządzania projektami, programami i portfolio projektów.
Ma doświadczenie w budowie i realizacji strategii przedsiębiorstwa, jak również w realizacji projektów budowy systemów informatycznych, m.in. hurtowni danych, jak również pierwszego w Wielkiej Brytanii systemu monitorowania położenia skazanych odbywających karę np. w areszcie domowym.

Szczegółowa agenda jest dostępna na stronie http://bezpiecznyprojekt.pl/

Termin: 11 maja w godzinach 9:00 - 17:00.
Miejsce konferencji: Sale Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie, ulica Trębacka 4

Udział w konferencji jest bezpłatny.
Uwaga - Liczba miejsc ograniczona.

Zgłoszenie udziału

Prosimy o uzupełnienie załączonego formularza i przesłanie go faksem na nr (22) 861 96 05 lub przesłanie skanu na adres poczty elektronicznej konferencja2010@omec.pl.

Wszelkich informacji udzielamy też pod nr telefonu (22) 861 96 04

Serdecznie zapraszam
Agnieszka Zalewska
Dyrektor Handlowy OMEC sp. z o.o.
agnieszka.zalewska@omec.pl
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

„Akademia Menadżera HR” - szkolenie EFS - 12 dni szkoleniowych.

"Akademia Menadżera HR" to 6 dwudniowych ciekawych modułów tematycznych, poprowadzonych przez ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami!

W projekcie mogą uczestniczyć wszystkie przedsiębiorstwa, które:
a) Wykonują działalność na terenie województwa dolnośląskiego,
b) Kwalifikują się do małych lub średnich przedsiębiorstw.


Projekt jest dofinansowany - za 12 dni szkoleniowych (wartość rynkowa ponad 10 tysięcy złotych) przedsiębiorstwo płaci w zależności od jego wielkości: 561 zł (małe) lub 841 zł (średnie).

Zapraszamy na stronę projektu:
http://www.akademiahr.catman-polska.pl/

Link do kalendarza Akademii:
http://www.akademiahr.catman-polska.pl/?terminarz,23

Zapraszamy do grupy Akademii na GL
http://www.goldenline.pl/grupa/akademia-menadzera-hr


mail: roman@hrmasters.com.pl

tel. 32 230 44 80

tel. 516 097 843

skype: roman.warkocz[/b]


Obrazek

Kompleksowy program Akademii został przygotowany w oparciu o doświadczenia osób pracujących w działach kadr - zarówno specjalistów jak i kadrę zarządzającą. Twój udział w sześciu dwudniowych warsztatach umożliwi Ci przede wszystkim rozwój kompetencji, które pozwolą Ci na aktywny rozwój Twojego działu oraz ciągłe podnoszenie efektywności jego działania.

Podstawową metodą pracy z grupami w ramach "Akademii Menadżera HR" będzie warsztat, czyli pogłębianie umiejętności w formach symulujących rzeczywiste sytuacje. Dlatego będziesz miał możliwość wzięcia udziału w praktycznych ćwiczeniach, w grach i analizach inspirujących przypadków z działalności Działów Kadr. Poszczególne sesje będą prowadzone przez doświadczonych trenerów, ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami. Doświadczysz pozytywnych rezultatów szkolenia, co doprowadzi do trwałej zmiany Twoich postaw i poszerzy Twoją wiedzę. Twoja praca a tym samym Dział HR zyska na znaczeniu w strukturze firmy.

Po ukończeniu "Akademii Menadżera HR":
będziesz znał nowoczesne narzędzia usprawniające procesy kadrowe,
będziesz umiał aktywnie zdobywać nową wiedzę w zakresie zarządzania kadrami
będziesz umiał dokonać bieżącej oceny efektywności działań zarządzania zasobami ludzkimi w swojej organizacji,
będziesz potrafił zintegrować różne zadania HR w jedną ściśle ze sobą powiązaną całość,
będziesz wiedział jak powiązać zadania HR z rzeczywistymi potrzebami firmy.

Jeżeli tak jak my wierzysz, że Dział HR ma znaczenie, zapraszamy Cię do udziału w "Akademii Menadżera HR"!

http://www.akademiahr.catman-polska.pl/Roman Warkocz edytował(a) ten post dnia 15.04.10 o godzinie 09:25

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję poświęconą zagadnieniom modelowania procesów biznesowych w logistyce.

BPM - systemy zarządzania dla działów logistyki
22 czerwca 2010r., Warszawa


Przed Państwem wystąpią m.in.:
- dr hab. inż. Tadeusz Nowicki, prof. nadzw. WAT
- dr inż. Wojciech Stecz, WAT
- Łukasz Tartanus (serwis PROCESOWCY.PL)
Swoje rozwiązania zaprezentują:
- TKomp
- Wincor Nixdorf / ISP

Zapraszam do rejestracji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-06-2010-b...

Wszystkie Osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do prezentacji po konferencji.

Zapraszamy:
Przedstawicieli branży usługowej działów logistyki, spedycji, transportu, magazynowania; przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-06-2010-b...

Serdecznie zapraszamy.Magdalena Siwek edytował(a) ten post dnia 14.06.10 o godzinie 12:11

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza wszystkich na szkolenie:

"Zarządzanie projektami w mikro-firmie"

Co zyskasz poprzez udział w tym ciekawym szkoleniu?

Przede wszystkim kluczowe umiejętności, niezbędne w prowadzeniu własnego biznesu, jak i realizacji innych celów zawodowych i prywatnych. A także:

· Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania projektami w mikro-firmie

· Nauczysz się szacować zasoby niezbędne do realizacji projektu

· Dowiesz się jak zarządzać jakością projektu

· Nauczysz się wdrażać z sukcesem efekty projektu

· Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania zespołem projektowym

PROGRAM SZKOLENIA

I: Spojrzenie na świat biznesu od strony projektowej

· Projekt – czy każde działanie w biznesie jest projektem?

· Podstawowe czynniki sukcesu projektów:

- zgodność celów projektu z celami i strategią firmy

- jasne i realistyczne określenie celów projektu, zasobów niezbędnych do jego realizacji i kryteriów sukcesu

- zaangażowanie osobiste menedżera i członków zespołu projektowego

- nastawienie na osiągnięcie celów projektu w ramach istniejących ograniczeń

- interesariusze/klienci projektu – ich identyfikacja i zarządzanie nimi

- efektywne planowanie, realizacja, monitorowanie zgodności realizacji z harmonogramem i budżetem

- reagowanie na zaburzenia realizacji

II: Planowanie projektu

· Istota planowania

· Ustalanie zakresu projektu, warunków i zasad akceptacji jego wyników

· Podział zadań

· Szacowanie czasów trwania zadań, wymaganych zasobów i kosztów

· Tworzenie harmonogramu projektu

- diagram sieciowy

- wykres Gantta

III: Efektywne zarządzanie zespołem projektowym w mikro- i małej firmie.

· Kierownik, członek i ewaluator projektu w jednej osobie – czyli jak zarządzać jednososobywm projektem

· Zespół projektowy w mikro-firmie :

- efektywne zarządzanie zespołem przyjaciół

- zespoły wirtualne i zdalne zarządzanie projektem

· Style zarządzania zespołem projektowym

· Projekt w mikro-firmie też potrzebuje szefa

· Motywacja zespołu projektowego

· Nie wszystko trzeba robić własnymi rękoma - poddostawcy i podwykonawcy

IV: Realizacja i monitorowanie projektu

· Rozpoczęcie projektu

- kryteria wyboru projektów do realizacji

- założenia i ograniczenia

- komunikacja w projekcie

· Realizacja, monitorowanie i kontrola projektu – decydująca faza

· Narzędzia monitorowania projektu:

- System raportowania lepszy od poczty pantoflowej

- Zebrania okresowe i przeglądy (audyty) projektu

- Informatyka przychodzi z odsieczą – tanie i efektywne systemy zarządzania projektami

· Przewiduj nieprzewidywalne, czyli zarządzanie ryzykiem i zarządzanie zmianą

V: Zamknięcie projektu

· Uzyskanie akceptacji klienta

· Wdrożenie produktów projektu

· Cykl życia projektu a cykl życia produktu

· Papierologia stosowana, czyli co zrobić z dokumentacją projektu

· To jeszcze nie koniec – uczymy się na błędach, zapamiętujemy sukcesy

- przegląd końcowy i raport końcowy

· Afterparty

VI: Główne metodyki zarządzania projektami (prince2, PMI)

Data: 19-20.06.2010

Miejsce/Czas: Ul. Gizów 6, Warszawa, godz. 8.00-15.00 (sobota), 9.00-16.00 (niedziela)

Osoba prowadząca:

Mariusz Orbach - Menedżer projektów w Warszawskim Instytucie Bankowości. Członek komisji ds. e-learningu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Współwłaściciel firmy Liwenes Infobrokers. Przewodniczący komisji rewizyjnej Stowarzyszenia Mierz Wysoko. Realizował projekty szkoleniowe oraz doradcze z zakresu zarządzania kadrami dla największych instytucji finansowych i firm informatycznych w kraju.

Opłaty:

Beneficjenci AIP WSISiZ - bezpłatnie!

Beneficjenci innych AIP - również bezpłatnie!

Studenci oraz pozostałe osoby - 20 PLN

Warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie opłaty i wysłanie zgłoszenia na adres: szkolenia@aiptech.pl zawierającego:

-Imię i Nazwisko

-Numer Telefonu

-Nazwę Inkubatora

Wpłaty należy dokonać na konto numer: 30114010100000515853001234

Organizatorzy przewidują przeprowadzenie krótkiej ankiety telefonicznej/ mailowej badającej oczekiwania uczestników wobec Szkolenia. Ankieta ma na celu dostosowanie programu do potrzeb uczestników, aby tym samym zmaksymalizować zadowolenie odbiorców Treningu.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Zachęcamy tez do odwiedzenia naszej strony internetowej aiptech.pl

Zapraszamy!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w „Letniej szkole umiejętności menedżerskich”, które organizujemy w tym roku, w Dźwirzynie, w Clarion Hotel Grand Baltic Resort & Spa *****, w terminie 6-9 lipca

Kluczem do sukcesu lidera jest umiejętność zmieniania zastanych okoliczności, a nie wykorzystanie formalnej władzy i nowego tytułu.
Kenneth Blanchard


Szkolenie skierowane jest do:
menedżerów, kadry wyższych i średnich szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem. Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów firmy. Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego, a uzupełnione są o umiejętności psychologiczne. W codziennej pracy menedżera, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych, pełnych napięć nabierają one szczególnego znaczenia. W firmie nowoczesnej posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.

Uczestnictwo w warsztatach umożliwi realizację następujących celów:
• Diagnozę własnego potencjału menedżerskiego.
• Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
• Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
• Poprawę umiejętności wywierania wpływu.
• Zwiększenie umiejętności budowania w sposób świadomy własnego wizerunku.
• Analizę najsilniejszych stron oraz obszarów do poprawy.
• Zwiększenie zarządzania sobą w czasie.
• Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
• Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

I DZIEŃ

1. LIDER W OBLICZU ZMIAN

• Jak ludzie reagują na zmiany i jak się do nich adaptują
• Opór wobec zmian i jak sobie z nim poradzić
• Kreatywność lidera – trening twórczego myślenia
• Jak wyzwolić twórczy potencjał zespołu
• Zarządzanie zmianą

2. JAK WYKORZYSTAĆ WŁADZĘ DLA WZROSTU EFEKTYWNOŚCI?

• Paradygmaty sukcesu współczesnego menedżera
• Role i modele przywódcze
• Style kierowania
• Tajemnice i sztuka motywowania

3. SOCJOTECHNIKA CZY SKUTECZNOŚĆ – KOMUNIKACJA W PRZYWÓDZTWIE

• Techniki skutecznego porozumiewania się
• Wpływ zaburzeń komunikacji na relacje w zespole
• Bariery komunikacyjne
• Skuteczna komunikacja hierarchiczna

4. SZTUKA SŁOWA

• Rozmowa w relacji zwierzchnik – podwładny
• Kultura dyskusji, wypowiedzi
• Język rozmówcy
• Wykorzystanie walorów językowych
• Tempo, intonacja, siła, akcentowanie
• Jak reagować na gafy, wpadki i przejęzyczenia
• Sztuka aktywnego słuchania
• Kiedy prawdomówność oznacza brak taktu?
• Jak prawić i przyjmować komplementy

II DZIEŃ

1. BUDOWANIE ZESPOŁU

• Zasady pracy zespołowej
• Właściwy skład efektywnego zespołu
• Jak planować i organizować pracę zespołu

2. KREOWANIE WIZERUNKU MENEDŻERA, TAJNIKI CHARYZMATYCZNEJ RETORYKI

• Sztuka argumentacji
• Charyzma, osobowość i kompetencja
• Postawy i gestykulacja jako emocjonalne sposoby przekazywania treści
• Gesty wzmacniające i sugerujące
• Kreowanie własnego „teatru prezentacji”

3. ISTOTA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W PRZYWÓDZTWIE

• Co oznacza w praktyce bycie asertywnym liderem?
• Sprowadzanie rozmowy z pracownikiem z poziomu emocjonalnego do poziomu społecznego czyli partnerskiego
• Feedback pozytywny i negatywny
• Konstruktywne wyrażanie opinii
• Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę oceniającą

4. ZASADY PLANOWANIA I ORGANIZACJI CZASU

• Efektywne zarządzanie czasem
• Złodzieje czasu
• Wyznaczanie czasu
• Planowanie czasu
• Planowanie metodą ALPEN
• Rytm dnia a efektywne działanie
• Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zespołów
• Delegowanie zadań

III DZIEŃ

1. PROFIL SKUTECZNEGO MENEDŻERA

• Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.
• Indywidualny feedback na podstawie, którego każdy z uczestników określi swoje mocne i słabe strony, a także cechy i umiejętności niezbędne w efektywnym zarządzaniu zespołem

2. SZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

• Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
• Typy uścisków dłoni i ich znaczenie
• Jak uniknąć gafy – cmok nonsens i gesty kulturowe
• Znaczenie kontaktu wzrokowego w różnych kręgach i kulturach
• Gesty i ich znaczenie w innych krajach

3. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI, KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?

• Czym jest negocjowanie?
• Elementy wchodzące w sferę negocjacji
• Atmosfera sprzyjająca negocjowaniu
• Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)
• Test indywidualnego stylu negocjacyjnego
• Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
• Skuteczność i strategie wpływu na innych
• Gdzie siedzimy, czyli pozycja przy stole a techniki wywierania wpływ

4. NEGOCJACJE EKSPERCKIE

• Sztuka negocjacji eksperckich
• Negocjuj nie negocjując
• Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę konkurencyjną

5. WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

• Podstawowe prawa wywierania wpływu
• Techniki manipulacji na poziomie faktów
• Techniki manipulacji czasem
• Techniki manipulacji faktami
• Techniki manipulacji relacjami i emocjami

6. TAKTYKI NEGOCJACYJNE 49 TAKTYK STRATEGII NEGOCJIACJI

• STRATEGIA PIERWSZA: PODSTAWOWA DECYZJA

• STRATEGIA DRUGA: PRZEŁAMANIE IMPASU
Sposoby działania w sytuacji, w której proces negocjacji zatrzymał się lub bardzo osłabł.

• STRATEGIA TRZECIA: MANIPULACJA CZASEM
Manipulacja sytuacją czasową może stworzyć korzystne warunki lub zwiększyć napięcie i presję na drugą stronę.

• STRATEGIA CZWARTA: PROWOKACJE
Działanie niespójne i zagadkowe dla zmieszania i osłabienia drugiej strony.

• STRATEGIA PIĄTA: PEŁNA KONTROLA
Osiągnij kontrolę nad tym, co i jak jest negocjowane, dyktuj tematy i procedury.

• STRATEGIA SZÓSTA: BEZPOŚREDNI ATAK
Jest to ostra, dynamiczna akcja podporządkowani a sobie, przestraszenia i wytrącenia z równowagi drugiej strony.

• STRATEGIA SIÓDMA: BUDOWANIE NAPIĘCIA
Zwiększenie nacisku, wprowadzenie niepokoju okresowe zmniejszanie dla zmiękczenia drugiej strony.

• STRATEGIA ÓSMA: ZMIEŃ SŁABOŚĆ W SIŁĘ
Drogą uczciwości lub oszustwa użyj realnej lub wymyślonej słabości dla uzyskania ugody.

• STRATEGIA DZIEWIĄTA: UŻYJ AUTORYTETU

• STRATEGIA DZIESIĄTA: SZUKAMY KOOPERACJI
Ćwiczenie wybranych taktyk w praktyce

IV DZIEŃ

1. ETYKIETA BIZNESOWA I SAVOIR VIVRE

• Zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych
• Przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas
• Etykieta przy stole
• Wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie

2. DRESS CODE - ELEGANCJA W UBIORZE - CO I KIEDY NOSIĆ?

• Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
• Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
• Fryzura, makijaż, biżuteria
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety,
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny.
• Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
• Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
• Idealny ubiór do biura oraz na spotkania
• Wskazówki dotyczące doboru stroju
• Strój nieformalny czy ubranie wyjściowe?

3. OSOBOWOŚĆ A PRZYWÓDZTWO I KIEROWANIE

• Osobowość lidera, czyli klucz do sukcesu przywódcy
• Doskonalenie osobowości, strategie rozwoju wewnętrznego
• Efektywne zarządzanie ludźmi o różnych typach osobowości

Koszt uczestnictwa:

Uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby; 4 noclegi w pokoju dwuosobowym; materiały szkoleniowe, certyfikat; obiady, poczęstunek podczas przerw, kolacje; kolacje integracyjną. Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 150 zł

2590 zł

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

Obrazek

Aneta Korczak
tel.: 22 379-23-18
aneta.korczak@kdkinfo.com.pl

Piotr Rzeńca
tel.: 22 379-23-11
piotr.rzenca@kdkinfo.com.pl

Michał Zając
tel.: 22 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 27-28 września 2010 do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Tematy kluczowe konferencji:

* aktualny ład prawny w zakresie gospodarowania odpadami opakowaniowymi
* dostosowanie polskiego ustawodawstwa z dyrektywami UE w zakresie gospodarowania odpadami opakowaniowymi - tematykę przedstawi współautor rozwiązań prawnych
w Ministerstwie Środowiska
* odpady substancji niebezpiecznych
i wymagających
* zaświadczenia recyklingowe – nadużycia, konsekwencje dobre praktyki
* łańcuch utylizacyjny w przedsiębiorstwie produkcyjnym – case study
* utylizacja i unieszkodliwianie odpadów . Odzysk czy recykling – decyzja strategiczna
* odpady jako źródło przychodu? - case study

Dzień specjalny konferencji
Transport substancji niebezpiecznych
i wymagających ADR


29 września 2010 Warszawa

Tematy kluczowe Dnia specjalnego:

* aktualny stan prawny
* transport substancji niebezpiecznych – case study
* plan ochronny – case study
* obowiązki uczestników przewozu towarów niebezpiecznych wynikające z umowy ADR
* kontrola Inspekcji Transportu Drogowego – zasady, zakres kontroli, kary

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:
Alicja Mrozowicz-Nowak | Sales Manager
anowak@movida.com.pl, tel 22/ 402 64 85 | fax 22/ 626 81 38

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 22-23 listopada 2010 do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Jak będąc SZEFEM DZIAŁU technicznego/produkcji/utrzymania ruchu/magazynu skutecznie zarządzać zespołem, w aspektach:

* kierowania ludźmi
* zapewnienia (przy ograniczonym budżecie) ciągłości pracy działu

Praktyczne wskazówki:

* jak przemienić pracowników w efektywny zespół
* jak skutecznie motywować pracowników przy ograniczonych środkach – motywacja
* finansowa i pozafinansowa
* jak mówić aby słyszano i rozumiano (a także dawano posłuch) - komunikacja między
* szefem a pracownikami kluczem do sukcesu
* prawdziwy lider – jak osiągnąć ten status
* elastyczny czas pracy – (nie tylko nowe) możliwości, zasady, konsekwencje
* popełnionych błędów
* jak, będąc szefem działu, prawidłowo skonstruować grafik czasu pracy, by optymalnie
* wykorzystać budżet – warsztatowe ujęcie tematu
* jak uniknąć błędów w zarządzaniu pracownikami – praktyczne wskazówki Inspekcji Pracy
* co i w jaki sposób w myśl nowych zasad może być kontrolowane przez PIP

Bezpłatne konsultacje doświadczonego Inspektora Pracy

Przykłady i rozpisywanie grafików czasu pracy w poszczególnych systemach czasu pracy w oparciu o konkretne podstawy prawne – ujęcie warsztatowe!

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Alicja Mrozowicz-Nowak | Sales Manager
anowak@movida.com.pl, tel 22/ 402 64 85 | fax 22/ 626 81 38

Jolanta Janowska | Sales Manager
jjanowska@movida.com.pl, tel 22/ 696 74 82 | fax 22/ 626 81 38

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam do skorzystania z pierwszego darmowego Warsztatu

Warsztaty Biznesowe Metodą AoV

To nowy, innowacyjny produkt szkoleniowy przeznaczony dla:

• korporacji
• działów HR
• menadżerów

Cykliczne co tygodniowe warsztaty prowadzone są bezpośrednio w Państwa firmie co minimalizuje straty związane z logistyką i oderwaniem uczestników od bieżących zadań zawodowych.

Metoda AoV opiera się o bezpieczną komputerową symulację prowadzoną i wdrażaną przez wicemistrzów świata w konkursie Global Management Challenge.
Rozwija miękkie jak i twarde kompetencje biznesowe dzięki pracy trenerów w trakcie cykli decyzyjnych oraz poprzez komputerową symulację dostosowaną do realiów w jakich znajduję się firma, jak i know - how z zakresu procesów decyzyjnych.

KORZYŚCI:
• diagnoza kompetencji menadżerskich
• rozwój kompetencji menadżerskich
• wspieranie przywództwa i coachingowego stylu zarządzania
• wzrost efektywności biznesowej działów HR
• skuteczna współpraca z biznesem (działów HR)
• HR jako centrum inwestycji

Zapraszamy do skorzystania z pierwszego darmowego Warsztatu!

Co dają Warsztaty Metodą AoV?
- rozwija procesy decyzyjne, dodając wartość biznesową, co umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych rezultatów
- praktyczną wiedzę dla menadżerów Twojej firmy w tani i wydajny sposób
- trening posiadanych umiejętności i zdobywanie nowych podczas prowadzenia firmy na konkurencyjnym (symulowanym) rynku
- nie ponosisz kosztów nauki na błędach, rynek i firma są w komputerowym środowisku
- masz dostęp do informacji o posunięciach konkurencji, co pokazuje jak podjęte decyzje przekładają się na otrzymany rezultat
- pozwala przełożonym na obserwację pracy zespołu (obserwacje zachowań, postaw i sposobu myślenia)
- różne poziomy zaawansowania
- pozwala na weryfikację poziomu kompetencji , integracji i motywacji pracowników i zespołów
- umożliwia wyłapanie „ukrytych talentów” pracowników lub zatrudnienie najlepszych kandydatów, ponieważ warsztaty mogą przyjąć formę wewnętrznego konkursu
- elastyczne dopasowanie warsztatów do tempa rozwoju uczestników lub zmieniających się celów Działu HR

Czym są Warsztaty Metodą AoV
Jest to wirtualna symulacja biznesowa oraz narzędzie decyzyjne do pracy w zespołach. Decyzje podejmowane są w cyklach kwartalnych odpowiadających funkcjonowaniu wirtualnej spółki, natomiast zespoły mogą konkurować ze sobą na wirtualnym rynku.
Uczestnicy w zespole bazują wzajemnie na swoich kompetencjach, obszarach ekspertyzy i cechach interpersonalnych. Pozwala na zbadanie potencjału zespołu.
Warsztaty AoV są możliwie najbardziej zbliżone do realnych warunków pracy zawierając elementy codziennej pracy menadżera tj:
• konkurencja i rywalizacja
• presja czasowa
• współpraca w zespole
• relacje w zespole
• zrozumienie biznesu
• nastawienie na wyniki
• proces decyzyjny

Metoda AoV jest innowacyjna i nieporównywalna z dotychczasowymi metodami diagnozy i rozwoju kompetencji menadżerów.
Ma kilkukrotnie większą efektywność od tradycyjnych metod, minimalne ryzyko niewdrożenia rozwijanych kompetencji na codzienną pracę. Jest to nowe elastyczne podejście do diagnozy i rozwoju kadry menadżerskiej.
Uczestnicy korzystają z narzędzi wpierających proces decyzyjny, które odciążają ich od żmudnych obliczeń i pozwalają skupić się na pracy zespołowej i problemach biznesowych rozwijając, diagnozując efektywność biznesową oraz kompetencje osobiste i interpersonalne zespołów.
Trenerzy pracują z uczestnikami/zespołami podczas podejmowania decyzji oraz pomiędzy cyklami decyzyjnymi. Wspierają proces uczenia, diagnozę i rozwój kompetencji i postaw oraz udzielają pełnej informacji zwrotnej.
Pozwala na diagnozę i uzyskanie informacji zwrotnej w zakresie współpracy i komunikacji oraz interpersonalnych barier stosowania kompetencji biznesowych w praktyce.

Zapraszam do skorzystania z pierwszego darmowego Warsztatu
W celu umówienia się na darmowy trial, jak i właściwe warsztaty proszę o kontakt:

w.kubisz@mediaspot.pl

serdecznie pozdrawiam,
Wojciech KubiszWojciech Kubisz edytował(a) ten post dnia 23.06.10 o godzinie 11:28
Natalia Hubicka-Żyłka

Natalia Hubicka-Żyłka Menedżer ds. szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Grupa training&consulting zaprasza do udziału w szkoleniu otwartym:

Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich

Termin: 17-18.08.2010
Miejsce: Businessman Institute ul. Trakt Lubelski 40 A w Warszawie

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą:

- Doskonalić kompetencje w zakresie skutecznego zarządzania pracą innych.
- Wzmocnić osobiste predyspozycje jako menedżera.
- Poznać zasady i narzędzia motywowania pracowników.
- Poznać procedury oraz trening delegowania zadań.
- Przećwiczyć prowadzenie rozmów oceniających.

Szczegółowy program: http://www.grupatc.pl/szkolenia/zobacz/43/doskonalenie...

Serdecznie zapraszamy do udziału.
Magdalena Brudzyńska

Magdalena Brudzyńska TÜV NORD Polska Sp.
z o. o.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

TÜV NORD Polska Sp. z o. o.
ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach organizowanych w ramach Warszawskiej Wakacyjnej Szkoły Jakości i Biznesu

"PEŁNOMOCNIK SZJ - WARSZTATY DOSKONALĄCE"
TERMIN: 13 sierpnia 2010r.
MIEJSCE: Warszawa

"AUDITOR WEWNĘTRZNY SZJ WG ISO 9001:2008"
TERMIN: 2-4 sierpnia 2010r.
MIEJSCE:Warszawa

"DODKONALENIE PROCESU I TECHNIK AUDITOWANIA"
TERMIN: 26-27 sierpnia 2010
MIEJSCE: Warszawa

"ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE"
TERMIN:9-10 sierpnia 2010
MIJSCE: Warszawa

"KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA I ZEWNĘTRZNA W ORGANIZACJI"
TERMIN:23-24 sierpnia 2010
MIEJSCE:Warszawa

Szkolenia w ramach WAKACYJNEJ PROMOCJI!!!

Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Brudzyńska
22/ 629 02 97
m.brudzynska@tuv-nord.pl

Zapraszam również do zapoznania się ze szczegółowym zakresem działalności firmy
TÜV NORD Polska Sp. z o.o. na stronie internetowej: http://tuv-nord.plMagdalena B. edytował(a) ten post dnia 23.07.10 o godzinie 12:03
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


!!!BRAK WOLNYCH MIEJSC!!!

Firma SMG/KRC Poland HR zaprasza na BEZPŁATNE WARSZTATY SZKOLENIOWE, które będą odbywały się w dniach 20-22.08.2010 i 27-29.08.2010. Prosimy o zapisywanie się na konkretne bloki spotkaniowe. Udział w danym bloku gwarantuje uzyskanie dyplomu, natomiast uczestnictwo w 4 blokach szkoleniowych umożliwi otrzymanie certyfikatu. Zapisy odbywają się przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres e-mailowy:

•katarzyna.knap@smgkrc.com
•agnieszka.mitka@smgkrc.com

Więcej informacji pod numerem telefonu 32 203 74 54

Serdecznie zapraszamy na następujące warsztaty:

TEMATY I TERMINY WARSZTATÓW SZKOLENIOWY

20.08.2010

BLOK 1
11:00-13:30 - ASERTYWNOŚĆ W PRACY - JAK PRAWIDŁOWO KOMUNIKOWAĆ SIĘ W TRUDNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH

21.08.2010
BLOK 1
10:30-13:00 - BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY
13:00-15:30 - REKRUTACJA MIĘDZYNARODOWA
BLOK 2
10:30-13:00 - METODY REKRUTACJI - JAK DOTRZEĆ DO POTENCJALNYCH KANDYDATÓW?
13:00-15:30 - PROCES PRZYGOTOWANIA DO REKRUTACJI I SELEKCJI
15:30-18:00 - FACILITACJA - NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA

22.08.2010
BLOK 1
08:00-10:30 - JA, TY, MY. WARSZTATY INTEGRACYJNE, JAK EFEKTYWNIE PRACOWAĆ W GRUPIE
10:30-13:00 - TRENING KREATYWNOŚCI - CZYLI OD INSPIRACJI DO REALIZACJI
BLOK 2
13:30-16:00 - WYWIERANIE WPŁYWU
16:00-18:30 - AUTOPREZENTACJA NA RYNKU PRACY

27.08.2010
BLOK 1
08:00-10:30 - ETYKIETA BIZNESU
10:30-13:00 - KSZTAŁTOWANIE RELACJI INTERPERSONALNYCH
BLOK 2
13:30-16:00 - PRZYWÓDZTWO - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
16:00-18:30 - BUDOWANIE ADEKWATNEGO OBRAZU SIEBIE, ODKRYWANIE OSOBISTYCH PREDYSPOZYCJI ZAWODOWYCH

28.08.2010
BLOK 1
08:00-10:30 - KREACJA WIZERUNKU KOBIET
10:30-13:00 - JAK POPRAWNIE I PRZEKONUJĄCO MÓWIĆ ORAZ PRZEMAWIAĆ
BLOK 2
13:30-16:00 - MYŚLENIE NA SKRÓTY, CZYLI SKĄD SIĘ BIORĄ KONFLIKTY W FIRMIE
16:00-18:30 - PODSTAWY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI ORAZ KOMUNIKACJI PRZEZ TELEFON

29.08.2010
BLOK 1
08:00-10:30 - METODY SELEKCJI KANDYDATÓW
10:30-13:00 - REKRUTACJA I SELEKCJA PERSONELU
BLOK 2
13:30-16:00 - USŁYSZ KLIENTA, CZYLI TRENING SŁUCHANIA DLA HANDLOWCÓW
16:00-18:30 - ZARZĄDZANIE CZASEMAgnieszka Mitka edytował(a) ten post dnia 20.07.10 o godzinie 14:25
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Menedżer od pierwszego dnia, Wrocław, 24.08.2010 r., Cena EFS: 290 zł/1 os.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na odnalezienie się w nowej roli - menedżera, poznanie swoich mocnych stron i zaplanowania sukcesu.
Efekty po szkoleniu:
- poznanie zasad delegowania uprawnień,
- nabycie umiejętności budowania zespołu i dobrych relacji z pracownikami
- poznanie zasad efektywnej komunikacji w zespole,
- nabycie umiejętności udzielenia informacji zwrotnej pracownikom
- nabycie umiejętności udzielania pochwał i upomnień pracownikom.

Uczestnicy
Szkolenie adresowane jest dla początkujących kierowników, menedżerów średniego szczebla.

Program
1. Cechy skutecznego menedżera
2. Budowanie zespołu
- Cechy dobrego zespołu
- Etapy rozwoju zespołu
- Rola menedżera na poszczególnych etapach rozwoju zespołu
3. Ustalanie zasad współpracy z zespołem
4. Delegowanie zadań
- Korzyści z delegowania zadań
- Zasady delegowania
- Bariery delegowania
5. Efektywna komunikacja w zespole
- Pytania i parafrazy jako narzędzia aktywnego słuchania
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Udzielanie pochwał i upomnień
6. Podsumowanie szkolenia
Metody
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z dużą ilością ćwiczeń praktycznych: praca w grupach, praca w parach z odgrywaniem ról, studium przypadków.


Zapisy na szkolenie: Menedżer od pierwszego dnia

Pozostałe szkolenia z cyklu SAMO SEDNO
Marcin Żmigrodzki

Marcin Żmigrodzki zarządzanie
projektami, PgMP,
PMP, dr

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Octigo.pl
Unikalne symulacyjne gry szkoleniowe z zakresu zarządzania projektami i czasem. Nagrodzone wielokrotnie w corocznym konkursie organizowanym przez PMI.

Massawa - PMI Award 2007 (http://octigo.pl/gry-symulacyjne/massawa/)
- podstawy zarządzania projektem
- komunikacja w zespole projektowym
- zarządzanie czasem

Mayday Mayday - PMI Award 2009 (http://octigo.pl/gry-symulacyjne/mayday-mayday/)
- zarządzanie ryzykiem w projekcie
- zarządzanie zmianami w projekcie
- zmienne i ryzykowne środowisko

Most - PMI Award 2010 (http://octigo.pl/gry-symulacyjne/most/)
- zarządzanie projektem zgodnie z łańcuchem krytycznym, CCPM
- teoria ograniczeń

Park rozrywki (http://octigo.pl/gry-symulacyjne/park-rozrywki/)
- zarządzanie portfelem projektów
- projekt jako inwestycja

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Atrakcyjny program szkoleniowy dla menedżerów oraz właścicieli firm, którzy mają kłopt z opanowanie wzrostu swojej firmy:

"STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE FIRMĄ"

Szczegóły i zgłoszenia:
http://www.rzeczpospolita.pl/szkolenia/main/oferta.php...

CZĘŚĆ WYKŁADOWA:
■ Wprowadzenie do zarządzania strategicznego;
■ Definiowanie modelu biznesowego firmy;
■ Koncepcja łańcucha wartości ipraktyczne jej wykorzystanie;
■ Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych;
■ Definiowanie wizji rozwoju i misji firmy;
■ Analizowanie konkurencyjnego otoczenia firmy (PEST, 5Forces);
■ Analizowanie łańcucha wartości;
■ Analiza portfelowa oraz analiza cyklu życia produktu (BCG Matrix,PLC);
■ Analiza SWOT oraz analiza przyczynowo-skutkowa (SWOT, 5M);
■ Formułowanie i kaskadowanie strategicznych celów (SMART, KPIs,MBO);
■ Mapowanie i budżetowanie strategicznych celów (Strategy maps, ABC);
■ Koncepcja i zasady budowania zrównoważonej karty wyników (BSC);
■ Formułowanie strategicznych planów działania;
■ Zarządzanie projektami, w tym porównanie metodyk PMIBOK i Prince2;
■ Procedura rozwijania nowego produktu;
■ Charakterystyka strategii korporacyjnej, biznesowej i funkcjonalnym;
■ Komunikacja w systemie zarządzania strategicznego;
■ Optymalizowanie struktur organizacyjnych w kontekście wdrażania strategii;
■ Role liderów i menedżerów w procesie zarządzania strategicznego;
■ Plaowanie i zarządzanie zmianą organizacyjną.

CZĘŚĆ WARSZTATOWA:
■ Identyfikowanie głównych procesów biznesowych;
■ Modelowanie procesów biznesowych;
■ Identyfikowanie łańcucha wartości w strukturze firmy;
■ Podstawowe techniki i narzędzia planowania i zarządzanie projektem:
■ Opracowanie i analiza rachuneku zysków i strat;
■ Mierzenie jakości działalności operacyjnej firmy (ServQual);
■ Analiza CSF, PEST oraz 5Forces wg M.Portera (Gap anaysis);
■ Analiza SWOT i techniki pracy grupowej TQM;
■ Mapowanie strategii i konstruowanie zrównoważonej karty wyników;
■ Planowanie strategiczne na przykładzie biznes-planu nowej firmy.

Uwaga!
Istnieje możliwość przygotowania programu w formie szkoleń zamkniętych dla kadry zarządzającej firm, a także odpowiedniego programu coachingowego.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty:
http://www.tomaszdomanski.eu

Pozdrawiam,
Tomasz Domański

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do