Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

XII Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw

Kontrola wewnętrzna, Audyt wewnętrzny, Zarządzanie ryzykiem, Governance i Compliance, zwalczanie Korupcja i Oszustw.


Tegoroczny XII Międzynarodowy Kongres odbędzie się tradycyjnie w Krakowie w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w dniach 26-27 września 2013 r.

Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji, Governance i Compliance. Kongres stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii wiodących ekspertów („networkingu”), zarówno z Polski jak i z zagranicy.

Kongres to od przeszło 12 lat także wydarzenie dające ogromne możliwości wymiany poglądów doświadczeń i spotkania w gronie osób zaangażowanych w problematykę i tematykę na nim poruszaną.

Szczegóły: http://www.pikw.pl/2013-kongres-xii,192.html
Jakub S.

Jakub S. specjalista ds.
sprzedaży i
organizacji szkoleń,
Witalni ...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Dzień Dobry,

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem szkolenia „Kompetencje Menedżerskie, czyli jak być szefem od którego nie odchodzą ludzie”. Dwudniowe szkolenie dla menadżerów. Minimum teorii, maksimum praktyki.

Ramowe zagadnienia:
- Awans i co dalej? – Jak zbudować autorytet u podwładnych?
- Od czego powinien zależeć przyjmowany i uprawiany styl zarządzania?
- Kiedy i jakie zadania delegować?
- Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać te postawy do rozwoju podwładnych?
- Jaki rodzaj motywacji zastosować aby zmodyfikować postępowanie odwładnych?
- Jakie są kryteria skutecznego systemu motywującego?
- Płaca jako element systemu motywacji? – Jak motywować pieniędzmi?
- Jak radzić sobie z podwładnymi manipulującymi osobami z zespołu i przełożonymi?

Więcej szczegółów pod poniższym linkiem:

Kompetencje Menedżerskie, czyli jak być szefem od którego nie odchodzą ludzie

Wszystkie realizowane przez nas projekty otwarte znajdą Państwo w kalendarium szkoleń:
http://www.witalni.pl/kalendarium

W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostaję do dyspozycji,

Pozdrawiam,
Jakub Sergiel

Mail to: jakub@witalni.pl
Mobile: 669 222 505
Anna Baśkiewicz

Anna Baśkiewicz Własna Działalność
Gospodarcza -Branża
Beauty, Własna
Dzi...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Dzień dobry,

serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w XI Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja XXI wieku" na temat":
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA W WARUNKACH KULTURY GLOBALNEJ.
OD ROZWAŻAŃ DEFINICYJNYCH DO PRAKTYCZNYCH ZASTOSOWAŃ

Konferencja odbędzie się w dniach 23-25 października 2013 roku w Zakopanem.

W załączniku przesyłam zaproszenie oraz kartę zgłoszeniową, którą należy przesłać najpóźniej do 30 września 2013 pocztą tradycyjną lub na adres e-mail: zakopane@wsb.net.pl. Opłata konferencyjna w wysokości 300 zł obejmuje: materiały konferencyjne, publikację w recenzowanej monografii naukowej, uroczysty bankiet oraz kolację przy ognisku.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: http://www.konferencja.21.edu.pl/

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Weź udział w darmowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Daniela Kubacha! Poznaj tajniki skutecznej rekrutacji!

Szkolenie jest całkowicie bezpłatne i odbędzie się 2 września o godz. 20.00.

Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem „Szkolenia - Skuteczna Rekrutacja” w ramach cyklu „Lekcje warte miliony”:

- Korzyści wynikające ze skutecznej rekrutacji
- 8 praw rekrutacji wpływających na Twoje dochody
- Co zrobić, aby skuteczniej rekrutować
- Sposoby zainteresowania współpracowników naszą ofertą
- Rozpoznawanie potrzeb kandydata na współpracownika
- Przykłady rozmów rekrutacyjnych
- Dlaczego ktoś miałby chcieć współpracować z Tobą

Zapisz się już dzisiaj - http://inway.pl/webinar/
Liczba uczestników ograniczona.

Do zobaczenia na szkoleniu!
Magdalena S.

Magdalena S. Asystent ds.
administracji, Luqam
Quality Service
Group

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

LUQAM we współpracy z Wyższą Szkołą Zarządzania i Bankowości w Krakowie zaprasza do zapoznania się z ofertą unikatowych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania produkcją, jakością, bezpieczeństwem żywności, zakupami oraz w branży motoryzacyjnej:

1. Lean Sigma Academy
http://www.luqam.com/lsa/
2. Quality Excellence Auditor Wiodący ISO 9001
http://www.luqam.com/qe/
3. Menedżer Jakości I Bezpieczeństwa Żywności
http://www.luqam.com/mjibz/
4. Strategie Zakupowe I Sourcing
http://www.luqam.com/szis/
5. Automotive Quality Expert
http://www.luqam.com/aqe/
Radosław Jezierski

Radosław Jezierski MArketer,
Szkoleniowiec

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam serdecznie. Ponad miesiąc temu byłem na szkoleniu marketingu i zarządzania, było tam ponad 20 osób. Miesiąc po szkoleniu na webinarze większość jego uczestników osiągnęło wynik w postaci zwiększonych obrotów o około 100% i uzyskało zmniejszenie kosztów pomiędzy 3/4 a połowę.
Są to warsztaty godne polecenia, podróżując i szkoląc się właściwie na całym świecie nie widziałem i nie słyszałem o tak dobrym szkoleniu i tak dobrych wynikach.
Gorąco polecam wszystkim.
Poniżej jest link na Fun Page, można tam dowiedzieć się więcej na temat tych szkoleń. Jest tam oferta i tel kontaktowy.
Pozdrawiam.
https://www.facebook.com/groups/KRYNICKYAcademy/

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Praktyczne Zastosowanie Metodyki PRINCE2®

CO TO JEST?

Jest to szkolenie w formie warsztatowej. Zawiera przede wszystkim ćwiczenia i symulacje oraz zwięzłe przypomnienie najważniejszych zasad metodyki PRINCE2®. Umożliwia aktywną wymianę doświadczeń i zastosowanie metodyki w praktyce. Razem tworzymy założenia projektu, uzasadnienie biznesowe, plan etapu, plan projektu i strategię zarządzania konfiguracją a następnie obserwujemy jak się sprawdzają i co możemy udoskonalić.

JAKIE KORZYŚCI MOGĘ MIEĆ Z TEGO SZKOLENIA?

Dla uczestników te warsztaty są okazją do sprawdzenia jak teoria PRINCE2® przekłada się na praktykę.
Każdy uczestnik ma szansę zauważyć, przedyskutować i w swobodnej atmosferze przećwiczyć konkretne techniki PRINCE2®, które wspierają zarządzanie projektami. Może doświadczyć jakich pułapek pozwalają uniknąć i jak ułatwiają pracę osobom zaangażowanym w prowadzenie projektów.
Ten warsztat daje też możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz poznania i zastosowania dodatkowych technik, które mogą znacznie ułatwić pracę kierownika projektu i zespołu projektowego.

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które uczestniczą w realizacji projektów prowadzonych zgodnie z uznanym na świecie standardem zarządzania, lub tych, które uczestniczyły w szkoleniu PRINCE2® i chcą:
• stosować metodykę w praktyce,
• wypróbować i przećwiczyć techniki specyficzne dla Prince2
• poczuć i zrozumieć jak działa projekt prowadzony wg Prince2
• ugruntować wiedzę po szkoleniu
przypomnieć sobie elementy i zasady metodyki po przerwie.

Najbliższy termin 19-20.09.2013

Standardowa cena szkolenia: 1 199 PLN/os

OFERTA SPECJALNA 999 PLN/os!

Zadzwoń i dowiedz się więcej:

Anna Kurp
502-190-259
anna.kurp@akn.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

CO STANOWI O PRAWDZIWEJ SILE LIDERA?

Wzrost? Wygląd? Ton głosu? Umiejętność czarowania słowem? Wyniki i pieniądze? Władza?
Świat zna ludzi małych, jąkających się, kulawych, bez grosza przy duszy, którzy pociągnęli za sobą miliony. Zna też takich, którzy w swojej mniejszej skali powodują, że ludziom wokół chce się bardziej, mogą więcej. Razem. Bywa,
że nie są to ludzie specjalnie mili, mają swoje humory, potrafią być szorstcy. Niejednokrotnie nawet ich się nie lubi. A mimo wszystko podąża za nimi. Czemu?

W ramach odpowiedzi na ostatnie pytanie zapraszamy na pierwszy warsztat z cyklu Niektórzy mogą bardziej – warsztaty mechaniki lidera pod tytułem Skąd się bierze Lider w Liderze.

Więcej na naszej stronie i na stronie spotkania.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Sienna 82

Kiedy?
1 – 2 października

Kto prowadzi?
Maciek Cichocki
Norbert Grzybek

Czy warto?
Ludzie mówią, że tak!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy na szkolenie otwarte z zakresu "APQP - zaawansowane planowanie jakości wyrobów"

Termin: 03-04 października 2013

Zakres
Podczas szkolenia zaprezentowana zostanie cała procedura planowania jakości zgodnie z podejściem APQP. Omówione zostaną podstawowe metody wykorzystywane w ramach APQP oraz zostanie przeprowadzona analiza dokumentów związanych z procesem APQP.

Adresaci
Osoby odpowiedzialne za realizację prac związanych z planowaniem jakości i wdrażaniem nowych wyrobów w przemyśle motoryzacyjnym.

Program
Wprowadzenie do zarządzania jakością w motoryzacji
Wymagania ISO/TS 16949 w zakresie wprowadzania nowych wyrobów
Podstawy planowania jakości wyrobów
Dokumentacja związana z APQP
Metody wspomagające APQP

Czas trwania - 2 dni (16 godzin szkoleniowych)

Dodatkowe informacje
To dwudniowe szkolenia ma charakter warsztatów, w czasie których zostaną zaprezentowanie różne dokumenty i metody wykorzystywane w procesie APQP, a szczególnie ich wzajemne oddziaływanie. Uczestnicy będą mogli zobaczyć jak tworzy się nowy wyrób i proces, oraz jest to jest dokumentowane, nadzorowane a później doskonalone.

Cena
1353 zł brutto (1100,00 zł netto + 23% VAT)

Szczegóły
http://proqual.pl/szkolenia/otwarte/APQP---zaawansowan...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia z egzaminem w Warszawie

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2(R).

Najbliższe terminy:

PRINCE2(R) Foundation - 9-11.10.2013 - 2499 zł brutto
PRINCE2(R Practitioner - 14-15.10.2013 - 2199 zł brutto

>>>SZCZEGÓŁY SZKOLENIA<<<

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Anna Kurp
502-190-259
anna.kurp@akn.pl


Obrazek


PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office.
Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska Koordynator
Projektów
Szkoleniowych,
Instytut Szkoleń
Pra...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


INSTYTUT SZKOLEŃ PRAWNICZYCH serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte
Tajemnica przedsiębiorstwa, bezpieczeństwo informacji i zakaz konkurencji - ochrona interesów przedsiębiorstwa.

Warszawa, 6 listopada 2013

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
• wskazanie możliwości zapobiegania ujawnieniu tajemnic (nieuczciwi pracownicy, konkurencja, kradzież informacji) i dochodzenia swoich praw w razie ich naruszenia,
• przedstawienie sposobu postępowania przy odejściu kluczowego pracownika,
• omówienie problematyki klauzul oraz umów o zakazie konkurencji, jako elementu ochrony interesów przedsiębiorstwa oraz tajemnic handlowych,
• przedstawienie systemowych rozwiązań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji.

PROWADZĄCY
Jarosław Góra - Specjalista z zakresu prawa własności intelektualnej i ochrony informacji. Prelegent licznych konferencji i szkoleń na terenie całego kraju, m.in cyklu szkoleń dotyczących bezpieczeństwa informacji we współpracy z TUV NORD Polska oraz Mediarecovery. W ramach kancelarii prowadzi procesy związane z naruszeniami praw autorskich, własności przemysłowej, nieuczciwej konkurencji oraz projekty wdrożenia polityk bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych. Jest autorem IP bloga, gdzie omawia zagadnienia związane ze swoją specjalizacją.
Trener w ramach Akademii Informatyki Śledczej, gdzie prowadzi zajęcia związane z problematyką dowodów elektronicznych.

PROGRAM SZKOLENIA:

1.Tajemnica przedsiębiorstwa
- podstawowe pojęcia i informacje dotyczące ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jakie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa?,
- sposoby ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa,
- zalety i wady ochrony informacji w oparciu o tajemnicę przedsiębiorstwa w stosunku do innych metod ochrony (np. ochrony patentowej),
- odpowiedzialność za naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa (odszkodowawcza, oparta o przepisy prawa pracy, karna) i dochodzenie roszczeń z tytułu naruszeń,
- reverse engineering a tajemnica przedsiębiorstwa i nieuczciwa konkurencja.

2.Zakaz konkurencji
- umowy i klauzule dotyczące ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa oraz zakazu konkurencji,
- różnice pomiędzy zakazem konkurencji a tajemnicą przedsiębiorstwa,
- zakaz konkurencji w trakcie oraz po ustaniu stosunku pracy,
- dochodzenie roszczeń w przypadku złamania zakazu konkurencji.

3.Zasady ochrony informacji poufnych w stosunku pracy
- know-how pracownika a informacje poufne pracodawcy – wyznaczenie granic,
- kaluzule o zachowaniu poufności w umowach o pracę.

4.Zasady ochrony informacji poufnych w trakcie negocjacji handlowych
- zakres i warunki ochrony informacji poufnych przekazanych podczas negocjacji;
- odpowiedzialność za ujawnienie informacji poufnych udostępnionych podczas negocjacji.

5.Standardy zarządzania ochroną informacji i case study
- normy ISO/IEC 17799:2005, ISO/IEC 27001:2005 jako podstawa wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,
- budowa systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji cel, praktyczna realizacja, możliwe problemy,
- przykład wdrożenia SZBI zgodnego z ISO 27001:2055.

6.Dyskusja

ODBIORCY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla: menedżerów, członków zarządu, właścicieli firm.

METODY SZKOLENIOWE
• wykład;
• analiza przypadków;
• analiza dokumentów,
• dyskusja.

KOSZT SZKOLENIA
350 PLN przy rejestracji do 20 października 2013 roku.
450 PLN przy rejestracji po 20 października 2013 roku.

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, obiad, napoje, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Rabaty ISP:
10 % przy zgłoszeniu 1 osoby na 2 szkolenia lub 2 osób z tej samej firmy/instytucji,
15 % przy zgłoszeniu 1 osoby na 3 szkolenia lub 3 osób z tej samej firmy/ instytucji,
20 % przy zgłoszeniu 5 i więcej osób z tej samej firmy/ instytucji.

Zwolnienie z VAT:
Udział w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych w min. 70% zwalnia uczestników
z obowiązku płacenia podatku VAT.
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT
w wysokości 23%.

Karta zgłoszeniowa na stronie http://www.i-isp.pl/3/1/54,tajemnica-przedsiebiorstwa-...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.14 o godzinie 19:57

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Twoja Inicjatywa! Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na cykl bezpłatnych wykładów poświęconych różnym aspektom prowadzenia własnej firmy. Zaproszeni goście, praktycy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, PR i marketingu podzielą się własnymi doświadczeniami i zdradzą tajniki skutecznego działania w biznesie.

Podczas spotkania:
• Powiemy, jak podejmować słuszne i właściwe decyzje księgowo-finansowe.
• Zdradzimy zasadę networkingu – nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie.
• Przedstawimy skuteczne działania marketingowe.
• Powiemy, jakie znaczenie ma PR lokalny w otoczeniu Twojej firmy.

Warsztaty Managera Biznesu to doskonała okazja do nawiązania nowych cennych znajomości z przedsiębiorcami, menedżerami, doświadczonymi praktykami marketingu i sprzedaży oraz ambitnymi pionierami rynku.
Program spotkania umożliwia wymianę doświadczeń oraz poruszenie nurtujących uczestników kwestii, na które odpowiedzi udzielą kompetentne autorytety.
Każdy z uczestników będzie mógł spotkać się i porozmawiać z prelegentami oraz zaproszonymi gośćmi.

Jeśli prowadzisz firmę lub nosisz się z zamiarem rozpoczęcia własnego biznesu to spotkanie jest właśnie dla Ciebie.
Wyślij zgłoszenie na adres: managerbiznesu@twoja-inicjatywa.pl
Kinga Ekert

Kinga Ekert HR/marketing

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Akademia Przywódców Rozwoju Lokalnego
- unikalny program kształcenia liderów

Przywództwo to wzbogacona i pogłębiona samoświadomość, rozwinięte umiejętności i postawa intelektualna, emocjonalność, ale przede wszystkim talenty do inteligentnego wpływania na ludzi i przewodzenia im, a tym samym kształtowanie otaczającej przestrzeni społecznej. Wielość ludzi i relacji wokół, konieczność współpracy zespołowej, godzenie różnic, tworzenie dialogu i komunikacji otwartej, aby ludzie mogli w pełni wykorzystywać swoje zasoby, to trudna część bycia przywódcą. Aktywizacja kompetencji przywództwa społecznego ma fundamentalne znaczenie dla kształtowania rozwoju lokalnego poprzez działania na zewnątrz organizacji. Dlatego wymaga ona wiedzy, wzmacniania i ćwiczenia. Tym zagadnieniom dedykowany jest program Akademii.
Do udziału zapraszamy tych wszystkich, którzy kształtują rozwój swojego otoczenia w lokalnym otoczeniu, zarówno w biznesie, jak i w administracji publicznej oraz w organizacjach pozarządowych.
Program Akademii szczególny akcent kładzie na trening umiejętności, rozwój osobistych kompetencji i praktyczną wiedzę, która będzie wspierać absolwentów w skutecznym przewodzeniu rozwojem powierzonych im organizacji i społeczności.

Szczegóły na www.governance.org.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

HARV EKER - Umysł Milionera, 17-19 maj 2013, Warszawa

T. Harv Eker po raz pierwszy w Polsce! Poprowadzi wyjątkowe seminarium "Umysł Milionera".
http://harveker.com.pl/aff/esbi" title=

Joe DiNapoli w Polsce - 20 kwietnia

Joe DiNapoli w Polsce. Inwestor z 40 letnim doświadczeniem poprowadzi swój jedno dniowy warsztat. Poznaj Poziomy DiNapolego w Praktyce!
http://mistrzowierynku.pl/aff/esbi
Adam Wykurz

Adam Wykurz Młodszy Specjalista
Działu Relacji z
Klientami, DTI
Polsk...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Kursy i szkolenia Projekt: Certyfikat IPMA
http://ipma.dtipolska.com.pl/

Wybierz Kurs Projekt: Certyfikat IPMA D, uzupełnij go o Warsztat kompetencji behawioralnych. Jeśli zdecydujesz się na certyfikację na poziomie C, uzupełnij pakiet szkoleń o Warsztat Projekt: Certyfikat IPMA C.

1. Kurs Projekt: Certyfikat IPMA D 8 dni
Kurs zorientowany jest na uporządkowanie wiedzy na temat narzędzi i metod stosowanych w zarządzaniu projektami.

Cena:
4 800 zł brutto/osoba

Cena zawiera:
koszt wyżywienia
dyplom ukończenia kursu
egzamin próbny
podręcznik NCB

Terminy zjazdów:
07-08.11.2013r.
14-15.11.2013r.
28-29.11.2013r.
05-06.12.2013r.

2. Warsztat kompetencji behawioralnych 2 dni
Warsztat skoncentrowany na zdobyciu wiedzy, umiejętności i postaw niezbędnych do zarządzania projektami.

Cena:
1 300 zł brutto/osoba

Cena zawiera:
koszt wyżywienia
dyplom ukończenia kursu

Terminy zjazdów:
12-13.12.2013r.

3. Warsztat Projekt: Certyfikat IPMA C 2 dni
Warsztat przygotowujący do certyfikacji IPMA na poziomie C.

Cena:
1 300 zł brutto/osoba

Cena zawiera:
koszt wyżywienia
dyplom ukończenia kursu

Terminy zjazdów:
19-20.12.2013r.

Trenerzy
Wszyscy nasi trenerzy posiadają certyfikaty IPMA na poziomie D lub C i dobrze znają specyfikę egzaminów certyfikujących, co przekłada się na wysoką zdawalność. Ponadto są doświadczonymi kierownikami projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, informatycznych, doradczo-szkoleniowych i organizacyjnych.

Zapraszam do kontaktu:
Kamil Chmielewski
kamil_chmielewski@dtipolska.com.pl
tel: 504 463 225
22 642 58 72


Zapraszam również do odwiedzenia naszej strony produktowej:
http://ipma.dtipolska.com.pl/

oraz strony firmy:
http://dtipolska.com.pl/

Obrazek
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

zostań księgowym/ą zanim II Transza Deregulacji wejdzie w życie : http://poswojsku.info - zapraszam na pełną ścieżkę wyszkolenia księgowego/ej - a wszystko w formule elearning
Zostaniesz księgową/ym bez ruszania się z domu: meteriały edukacyjne, ćwiczenia, warsztaty z księgowości, Test zaliczeniowy i .. Certyfikat :)
pozdrawiam i zapraszam http://poswojsku.info :)

Darek Gołębiowski
Alicja R.

Alicja R. Właściciel

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Gorąco polecam wszystkim Kobietom, które już prowadzą działalność i tym, które myślą o założeniu własnej firmy.

Prowadzisz małą, kobiecą firmę lub pracujesz na etacie i myślisz o założeniu własnego biznesu? Zapraszam Cię na cykl Konferencji "Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?" podczas, którego pozyskasz narzędzia do samodzielnej pracy, wsparcie i rozwiązanie większości Twoich problemów.
Nie wierzysz - sprawdź sama - II Konferencja odbędzie się 21 stycznia 2014 w centrum Warszawy, zapisz się już dziś!

Więcej informacji i zapisy: http://2kobiecebiznesy.evenea.pl
Facebook: https://www.facebook.com/events/426395934128377/

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do