Ilona Szpila

Ilona Szpila Student, Uniwersytet
Gdański

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Konferencja Project Management 2013 już niedługo! W dniach 22-23 maja w Sopocie odbędzie się szósta edycja wydarzenia, będącego niezwykłą okazją spotkania z ekspertami oraz praktykami z takich firm jak Microsoft Polska, IBM Polska, ING Bank Śląski czy Pomorska Kolej Metropolitalna, którzy dzielić się będą swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Jak skutecznie realizować projekty, jakie ryzyka na nas czekają, jaka jest rola projektów w przedsiębiorstwach? Na te oraz wiele innych pytań będziecie mieli okazję znaleźć odpowiedzi podczas dwóch dni wykładów, warsztatów, paneli dyskusyjnych oraz gier symulacyjnych.

Więcej szczegółów na naszym fanpage’u:
http://facebook.com/konferencjapm

oraz stronie internetowej:
http://konferencjapm.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny.
Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam serdecznie,

Zapraszam Państwa ponownie na kolejną edycję szkolenia otwartego „Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży”.

Celem dwudniowego warsztatu jest zdobycie lub usystematyzowanie wiedzy i rozwój umiejętności z obszaru zarządzania sprzedażą.

Program szkolenia obejmuje m.in.:
• Przygotowywanie celów sprzedażowych
• Organizację pracy handlowców
• Efektywne raportowanie sprzedaży
• Narzędzia do zarządzania zespołem handlowców
• Style zarządzania ludźmi
• Motywacyjne systemy wynagrodzeń handlowców
• Przygotowanie i przeprowadzenie rozmowy oceniającej z pracownikiem

Każdy z uczestników szkolenia zostanie wyposażony w zestaw praktycznych narzędzi menedżerskich, które będzie mógł wykorzystywać w codziennej pracy z zespołem handlowców.

Szkolenie w terminie 27-28 maja 2013 r. odbędzie się w Warszawie.

Cena katalogowa szkolenia wynosi 1 490,00 PLN Netto
Przy zgłoszeniu do 17 maja na hasło GoldenLine specjalna cena: 999,00 PLN Netto!!!

Więcej szczegółów!

Zapisz się teraz!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o. o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Miło nam poinformować, że już na miesiąc przed konferencją mamy komplet uczestników. Można się jeszcze rejestrować na listę rezerwową.

http://www.pamsummit.com/index.php/site/register

Do zobaczenia za miesiąc na PAM SUMMIT - najbardziej oczekiwanej konferencji dla Kierowników Projektów i Analityków Biznesowych w tym roku!
Ewa P.

Ewa P. Ubezpieczenia, HR

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zadbaj o Bezpieczeństwo Informacji w Twojej firmie

Administrator Bezpieczeństwa Informacji – profesjonalne szkolenie w 9 dni!
(współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego)

Przedsiębiorco, Pracowniku,
W cenie 514,60 pln netto zapewniamy:
- profesjonalne 9-dniowe szkolenie z zakresu Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- egzamin na Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- uzyskanie certyfikatu TÜV

Jeśli:
- pracujesz w mikro lub małym przedsiębiorstwie
- prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
Lub też:
- jesteś osobą niepełnosprawną pracującą w średnim przedsiębiorstwie
Oraz:
- nie korzystałeś ze szkoleń z działania POKL.08.01.01
- słyszałeś o nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 7 marca 2011 r. oraz
podpisaniu porozumienia przez GIODO i PIP z dnia 14 grudnia 2012 r., które umożliwia
wzmocnienie kontroli w zakresie przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów kodeksu
pracy i przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- wiesz, że niezbędne jest zatrudnienie ABI (Administratora Bezpieczeństwa Informacji) w
przedsiębiorstwie.

Zapraszamy na: http://abiwarszawa.pl
Zapraszamy do kontaktu: biuro@abiwarszawa.pl
Telefon stacjonarny: 22 243 05 10
Telefon komórkowy: 662 060 372

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszam na warsztat Business Power Time.
Spotkania Business Power Time to przekazanie unikalnej wiedzy z dobrą zabawą, humorem i dystansem do rzeczywistości.

Najbliższy warsztat będzie poświęcony sekretom zarządzania ludźmi, czyli „Co uwiera menedżera?”.

W niezwykle zabawny sposób dowiecie się i zapamiętacie na zawsze:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Więcej na stronie http://businesspowertraining.pl/

Zapraszam do kontaktu.
Agnieszka Adamczyk
Tel: 22 290 66 20
Kom: 515030001

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam do udziału w warsztatach, które odbywają się w ramach Letnich Praktyk badawczych. Podczas praktyk poruszana jest tematyka mi. zarządzania projektami oraz zarządzania sobą w czasie.
Pula miejsc na IX Letnie Praktyki Badawcze wypełnia się. Zachęcam zatem do szybkiego przesyłania zgłoszeń! Warto się pośpieszyć i skorzystać z możliwości jakie daje udział w praktykach. Więcej informacji na: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

 
program szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

W imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja serdecznie zapraszam menedżerów średniego i wysokiego szczebla na dwudniowe szkolenie z zakresu:

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI >>

TERMINY:
10-11.06.2013, Warszawa
13-14.06.2013, Kraków
18-19.06.2013, Poznań
20-21.06.2013, Łódź

CENA: 890 zł + 23% VAT
TRENER: Robert Głos

 PROMOCJA! Druga osoba 10% taniej!

Dzięki szkoleniu, uczestnicy zdobędą, ujęty w ramy metodyki PMI, zasób wiedzy w zakresie struktury problemowej zarządzania projektami zgodnej z PMBOK (tj. pięć faz w cyklu trwania projektu i dziewięć obszarów zainteresowania w zarządzaniu projektem), a także praktyczne umiejętności dokonywania podziału zadań w ramach projektu, budowania harmonogramów metodą ścieżki krytycznej (CPM), łańcucha krytycznego TOC, alokacji zasobów finansowych z wykorzystaniem metody zarządzania wartością uzyskaną (EV).

CELE SZKOLENIA:

• zapoznanie uczestników z pojęciami związanymi z zarządzaniem projektami
• wdrożenie uczestników w wykorzystanie narzędzi i technik związanych z zarządzaniem projektami
• przygotowanie uczestników do praktycznego wykorzystania narzędzi i technik zarządzania projektami we własnym środowisku zawodowym

PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA TUTAJ >>

------------
Kontakt:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

ZADAJ PYTANIE | OPINIE O SZKOLENIACH | SZKOLENIA - HR | SZKOLENIA - ZARZĄDZANIE i UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam serdecznie,

w imieniu Hensen Polska Sp. z o.o. serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi Funduszy Unijnych program

TERMIN: 17-21.06.2013
LOKALIZACJA: Warszawa

5 % rabatu przy zgłoszeniach z dopiskiem GoldenLine
formularz zgłoszeniowy
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
akredytowane szkolenia, Warszawa

Jesteśmy jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group. Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 100% zdawalność! Nasze szkolenie jest więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

NAJBLIŻSZE TERMINY
PRINCE2(R) Foundation – 10-12.06.2013
PRINCE2(R) Practitioner – 13-14.06.2013

Ceny już od 2475 zł brutto!

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Justyna Misiewicz
+48 502-190-263
justyna.misiewicz@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

„Zmiany są konieczne, bo rozwiązania dobre wczoraj często stają się dzisiejszymi problemami.”
J.C. Maxwell

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe szkolenie
z tematu „WYPRZEDZIĆ RYNEK, CZYLI PLANOWANIE, KOMUNIKOWANIE I WDRAŻANIE ZMIAN W PRZEDSIĘBIORSTWIE”.

Proponujemy Państwu szkolenie, którego celem jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i wdrażanie zmian, a przede wszystkim osiągania zamierzonych rezultatów i kierowania rozwojem organizacji w oparciu o jej główny potencjał jakim są pracownicy. Poznają Państwo również jakie cechy i umiejętności powinien posiadać lider zmiany oraz jakie podejście przywódcze przyczyni się do skutecznego zarządzania organizacją i efektywnego wdrażania zmian.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 25 -26 czerwca 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Przedsiębiorcy i pracownicy MSP, pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za tworzenie i wdrażanie planów strategicznych i operacyjnych w organizacji, osoby zainteresowane tematyk, doradcy, konsultanci.

Cena : 780 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 17 CZERWCA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Serdecznie polecam!

Studia podyplomowe – Zarządzanie projektami wg. metodyki TenStep

W roku akademickim 2013/2014 na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM rusza nowy kierunek studiów podyplomowych „ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI WG METODYKI TENSTEP™”, realizowany przy współpracy Eureka HR. Program studiów jest skierowany do wszystkich, którzy zajmują się planowaniem i nadzorowaniem realizacji projektów. Dla kierowników/menedżerów projektu, przedsiębiorców i osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych przedsięwzięć oraz wszystkich, którzy chcieliby rozwijać swoje kompetencje zarządzania projektem.
Absolwentki i absolwenci kierunku będą posiadali nie tylko umiejętność zarządzania małymi i średnimi projektami. Zwieńczeniem studiów jest możliwość uzyskania międzynarodowego, honorowanego w prawie 100 krajach certyfikatu TenStepAcademy.

Program studiów:
1. Wprowadzenie do metodyki TenStep™
2. Przegląd metodyk zarzadzania projektami
3. Definiowanie projektu
4. Tworzenie harmonogramu i budżetu
5. Techniki Kreatywne w Biznesie
6. MS Project
7. Zarządzanie harmonogramem
8. Zarządzanie budżetem
9. Zarządzanie zmianami w projekcie
10. Zarządzanie problemami krytycznymi
11. Zarządzanie ryzykiem
12. Zarządzanie jakością, pomiarami i dostawcami
13. Zarządzanie komunikacją i personelem
14. Zarządzanie własnym potencjałem
15. Biuro Zarządzania Projektem
16. Zarządzanie portfelami projektów
17. Pisemny egzamin końcowy i obrona prac dyplomowych

Całkowity koszt studiów podyplomowych wynosi 5 000 PLN.

Termin składania dokumentów: od 20 maja 2013 r. do 15 września 2013 r.

Więcej na stronach:
http://wnpid.amu.edu.pl/ten-step.html
http://www.eurekagroup.pl/wiadomosci/manager_projektu#...
Dariusz Basiak

Dariusz Basiak Digital Developer,
HSBC Bank Plc

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Szanowni Państwo

Zapraszam Państwa do zapoznania się z ofertą szkoleń ITIL® Foundation organizowanym w dniach 22-24 lipca w Krakowie przez OMEC.

Opis szkolenia:
Podstawowe szkolenie z zakresu IT Infrastructure Library - dobrych praktyk zarządzania usługami IT.
Szkolenie jest akredytowane przez APM Group Ltd.

Cel szkolenia:

Szkolenie ITIL® Foundation ma na celu dostarczenie wystarczającej wiedzy z zakresu dobrych praktyk zarządzania usługami IT tak, aby uczestnik mógł efektywnie i świadomie, na każdym szczeblu, uczestniczyć przy zarządzaniu usługami IT i mógł z powodzeniem zdać egzamin.

Nie ma żadnych wstępnych wymagań dla uczestników szkolenia.
Czas trwania: 3 dni


Zapoznaj się z Pełnym opisem szkolenia

Termin i miejsce szkolenia
22-24 lipca 2013
ul. św. Filipa Kraków

Kontakt

Dariusz Basiak
e-mail: dariusz.basiak@omec.pl
tel. 509 631 222

OMEC realizuję także szkolenia ITIL® Itermediate Service Offerings & Agreements (SOA) i Service Design (SD). W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.

Uwagi:

Egzamin ITIL® Foundation realizowany jest trzeciego dnia szkolenia, po jego zakończeniu. Alternatywnie może być zrealizowany w dniach następujących po szkoleniu.

PRINCE2®, ITIL®, IT Infrastructure Library®, MoP®, M_o_R®, P3O®, MSP®, P3M3® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).The APMG-International Agile Project Management jest znakiem handlowym APM Group Ltd. The APMG-International Change Management jest znakiem handlowym APM Group

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Zapoznaj się z regulaminem naszej promocji i skorzystaj z naszego doświadczenia.

Najbliższe terminy szkoleń Professional Scrum Master dostępne są na naszej stronie internetowej.
Obrazek
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Profesjonalne WARSZTATY INTERAKTYWNE Z WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

MINIMUM TEORII, MAKSIMUM PRAKTYKI!

Czy na samą myśl o publicznej wypowiedzi odbiera Ci mowę?
Czy czeka Cię jakieś ważne przemówienie przed publicznością, np. obrona pracy magisterskiej lub prezentacja w pracy?
Czy zdarzają się sytuacje, kiedy chciałbyś publicznie zabrać głos, ale boisz się, jak zostaniesz odebrany?
Czy zawsze chciałeś występować bądź wypowiadać się publicznie?

Jeśli na choć jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś tak, mamy dla Ciebie doskonałą wiadomość! Już 14 sierpnia na Uczelni Łazarskiego przy ul. Świeradowskiej 43 w Warszawie odbędą się niesamowite warsztaty z przemówień publicznych. Będą one w pełni interaktywne, co oznacza, że nie będzie to kolejny nudny wykład, a niesamowita przygoda pełna potężnej dawki wiedzy, ćwiczeń i wzajemnych interakcji, aby wycisnąć z tego czasu jak najwięcej korzyści.

Oto czego nauczysz się na warsztatach:
• jak radzić sobie ze stresem związanym z przemawianiem
• jak konstruować przejrzyste, zrozumiałe i przekonujące przemówienia
• poszerzenie wiedzy o trzech komponentach wypowiedzi - wypowiadanych słowach, mowie ciała oraz pracy głosem
• jak przygotować prezentację która nie zanudzi słuchaczy

Ponadto każdy z uczestników będzie mógł przećwiczyć swoje umiejętności w bezpiecznym otoczeniu przed grupą szkoleniową. Każda wypowiedź zostanie nagrana, zaś uczestnicy otrzymają indywidualną informacje zwrotną zawierającą wskazówki, dzięki którym można ulepszyć swoje wystąpienie.

Jakie są korzyści z udziału w warsztatach? Niezliczone!
• zwiększenie pewności siebie
• poszerzenie swojej strefy komfortu
• lepsze poznanie własnego ciała
• przezwyciężenie nieśmiałości
• łatwiejsze wyrażanie swojego zdania
• zwiększenie umiejętności liderskich
• poznanie osób występujących publicznie na co dzień

Dla kogo są warsztaty?
• studenci i absolwenci
• poszukujący pracy i aspirujący do awansu
• członkowie organizacji pozarządowych
• właściciele firm i menedżerowie
• trenerzy i coachowie
• każdy zainteresowany ćwiczeniem umiejętności przemawiania

W opłacie zawarte są:
• prawo do udziału w warsztatach
• skrypt szkoleniowy
• płyta CD z nagraniem własnego wystąpienia
• serwis kawowy
• certyfikat ukończenia szkolenia

Jak można się zarejestrować?
• online poprzez stronę http://wystapienia.evenea.pl

Serdecznie zapraszamy!

https://www.facebook.com/events/121182978052355/

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

W związku z nadchodzącym jesienno - zimowym sezonem szkoleniowym,
mamy ogromną przyjemność przedstawić Państwu propozycję
przygotowaną przez PM Experts.

Wraz z początkiem września rozpoczynamy kolejną edycję Akademii
PMP®. Została ona dostosowana do aktualnie obowiązującej, 5
edycji PMBOK®. Na ten cykl pięciu szkoleń zapraszamy wszystkie
osoby zainteresowane gruntownym przygotowaniem do certyfikacji
CAPM® oraz PMP®, ale także każdego, kto chciałby poznać
najlepsze praktyki z zakresu zarządzania projektami.

Wraz z naszą autorską Akademią PMP® ruszają kolejne szkolenia z
metodyki PRINCE2® na poziomie Foundation oraz Practitioner. Dzięki
posiadanej przez nas akredytacji, umożliwiają zdobycie pełnej
certyfikacji APMG®.

Dla osób, które chciałyby opanować wiedzę z zaawansowanych
obszarów zarządzania projektami, przygotowaliśmy szereg szkoleń
takich jak: Agile Project Management®, Zarządzanie Portfelem
Projektów®, Zarządzanie Programami® oraz Interpersonalne Aspekty
Zarządzania Projektami®.

Jeśli natomiast dopiero rozpoczynają Państwo swoją edukację w
świecie project managementu, zapraszamy do udziału w jednodniowych
szkoleniach z Podstaw Zarządzania Projektami®.

Do tej pory nasz program szkoleń otwartych realizowaliśmy w
Gdańsku, Warszawie oraz Krakowie. W tym sezonie, rozpoczynamy
warsztaty również we Wrocławiu oraz Poznaniu.


Obrazek


Oprócz propozycji cyklicznych szkoleń otwartych organizujemy
również wyjazdowy warsztat Project Management Camp 2013.

Z uwagi na czas, jaki pozostał do rozpoczęcia warsztatów
przygotowaliśmy również propozycję rabatów, które w
zależności od terminu zapisu oraz ilości zgłoszonych osób może
wynieść nawet 30%.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

NAPISZ: szkolenia@pmexperts.pl
ZADZWOŃ: Tel. +48 22 395 64 20
SPRAWDŹ: http://pmexperts.pl

Wszystkim życzymy powodzenia w projektach!
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 12.09.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Po odesłaniu uzupełnionego formularza otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Monika Kowalska

Monika Kowalska właścicielka
specjalistycznego
centrum języka
angielskieg...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szanowni Państwo,

Z myślą o trójmiejskich firmach, kancelariach, instytucjach i placówkach medycznych stworzyliśmy specjalistyczne centrum języka angielskiego, w którym stawiamy na innowacyjność, profesjonalizm, warsztatowe podejście do zajęć i kreatywność. Chcemy pokazać, że można szkolić inaczej.


Obrazek


PIERWSZE W TRÓJMIEŚCIE
nowoczesne centrum języka angielskiego
SPECIALIZE YOUR ENGLISH http://kowalska.com.pl

Naszym celem jest podnoszenie kompetencji językowych przedstawicieli środowiska biznesowego, prawniczego i medycznego już od podstaw.

Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę, która obejmuje:
--> kursy branżowe (język angielski biznesowy, finansowy, prawniczy, medyczny, dla specjalistów ds. HR, marketingu i PR, IT, Unii Europejskiej, inżynierów, menedżerów, pracowników administracyjnych, etc.),
--> warsztaty profilowane (warsztaty komunikacyjne, terminologii biznesowej/prawniczej/medycznej, prowadzenia korespondencji firmowej i analizy umów/dokumentów finansowych),
--> kursy egzaminacyjne BEC (biznes), TOLES i ILEC (prawo) oraz ICFE i ACCA (finanse),
--> kompleksową obsługę językową firm, w tym szkolenia i warsztaty językowe dla pracowników i kadry zarządzającej, tłumaczenia ustne i pisemne (zwykłe i przysięgłe), obsługę językową procesu rekrutacji, obsługę gości zagranicznych czy przygotowanie profilu strony internetowej firmy w języku angielskim.jgb

Wierzymy, że innowacyjność nie jest zarezerwowana wyłącznie dla branż technologicznych. Dbamy o zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie językowym, merytorycznym i metodycznym. Realizujemy warsztatowe podejście do zajęć. Podnosimy kompetencje językowe w oparciu o najnowocześniejsze i kreatywne metody nauczania oraz interaktywne pomoce dydaktyczne.

Zajęcia możemy poprowadzić w PAŃSTWA FIRMIE lub w naszych salach, znajdujących się w centrum konferencyjno-szkoleniowym STARTER, Gdańsk, ul. Lęborska 3b, teren Arkońska Business Centre. Jesteśmy otwarci na współpracę, wszelkie propozycje i sugestie. Chętnie pojawimy się w Państwa firmie, aby odpowiedzieć na powstałe wątpliwości i przeprowadzimy bezpłatnie lekcję próbną.

Uprzejmie zapraszamy do kontaktu.
Zespół Specialize your English
http://kowalska.com.pl
office@kowalska.com.pl
505 504 475
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do