Iza Mazur

Iza Mazur Kadra Zarządzająca

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Wszystkich zainteresowanych pełnomocników ISO i audytorów wewnętrznych zapraszamy na najbliższe terminy szkoleń:


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZJ ISO 9001
02-03 lipca 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZJ ISO 9001
21-22 czerwca 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZBI ISO 27001
01-02 sierpnia 2012

Cele zabezpieczeń i zabezpieczenia SZBI wg Zał. A normy ISO 27001
03 sierpnia 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZBHP OHSAS 18001 (PN-N 18001)
28-29 czerwca 2012


Obrazek

Kierownik Laboratorium i Audytor SZJ ISO 17025
18-20 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001 i ISO 14001
25-27 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001 i OHSAS 18001
18-20 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001
09-12 lipca 2012

Kalendarz szkoleń

WIĘCEJ NA http://IKMJ.COM
Justyna P.

Justyna P. Specjalista ds.
ochrony środowiska

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia dla pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z sektora turystycznego na obszarze wiejskim województwa zachodniopomorskiego.

W ramach projektu zaplanowano kompleksowe i komplementarne szkolenia:
„Profesjonalny menedżer turystyki”
„Efektywna promocja i sprzedaż usług”
dla 120 pracowników, obejmujące wsparciem kadrę kierowniczą i zarządzającą, jak również osoby zatrudnione w działach promocji i sprzedaży usług turystycznych.

Szkolenia zaplanowano w terminach lipiec -wrzesień 2012 r. w Szczecinie oraz grudzień 2012 r.-marzec 2013 r. w Koszalinie.
Termin realizacji projektu: 01.04.2012r. – 31.03.2013r.

Więcej informacji na stronie projektu http://kluczowekadry.cb.szczecin.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Aleksandra B.

Aleksandra B. HR, marketing

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW W POZNANIU

Czy potrafię tak pokierować pracownikami, aby uwolnić ich inicjatywę i wewnętrzną motywację?
Czy potrafię osiągnąć spójność między indywidualnymi celami moich pracowników a celami organizacyjnymi?
Czy potrafię słuchać, zadawać pytania, wspierać i współdziałać?

Projekt SIŁA PRZYWÓDZTWA pozwoli odpowiedzieć TAK! na powyższe pytania.

Już 4 lipca 2012 rusza pierwsza edycja szkolenia SIŁA PRZYWÓDZTWA

SIŁA PRZYWÓDZTWA skierowana jest do przedsiębiorców i menedżerów kierujących mikro, małą lub średnią firmą z terenu Wielkopolski, zarządzających min. 2-osobowymi zespołami. Dzięki udziałowi w projekcie SIŁA PRZYWÓDZTWA, menedżerowie poczują się pewniej w roli lidera, rozwiną umiejętności współdziałania w zespole oraz nauczą się, jak uwalniać potencjał pracowników. Poprawa jakości kompetencji zarządczych i osobistych menedżerów, poprzez udział w cyklu szkoleń, pozwoli wzmocnić konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Projekt SIŁA PRZYWÓDZTWA składa się z dwóch modułów tematycznych – MENEDŻER SKUTECZNY W DZIAŁANIU i ROZWÓJ OSOBISTY MENEDŻERA.

Najbliższe szkolenia w ramach modułów odbędą się:

MENEDŻER SKUTECZNY W DZIAŁANIU (SIP/MSD/1)

1. Delegowanie zadań i udzielanie informacji zwrotnej: 4-5.07.2012, Poznań
2. Motywowanie i ocenianie pracowników: 30-31.07.2012, Poznań
3. Efektywna komunikacja i współpraca w zespole: 9-10.08.2012, szkolenie wyjazdowe

ROZWÓJ OSOBISTY MENEDŻERA (SIP/ROM/1)

1. Budowanie wizerunku szefa: 27-28.08.2012, Poznań
2. Nawyki skutecznego działania i organizacja czasu pracy: 17-18.09.2012, Poznań
3. Trening antystresowy: 4-5.10.2012, Poznań

Uczestnik może wziąć udział w jednym lub obu modułach.

Obecność na wszystkich 3 szkoleniach w ramach 1 modułu jest obowiązkowa.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy na http://www.sensehumancapital.pl/projektyefs-sp.php

Już dziś ZAPISZ SIĘ i skorzystaj z naszych szkoleń za DARMO!
http://www.sensehumancapital.pl/projektyefs-sp-formula...

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Program realizowany przez firmę SENSE consulting sp. z o.o.
http://sensehumancapital.pl

Serdecznie zapraszam:)

Aleksandra Wasak
061 843 26 11
a.wasak@senseconsulting.pl

Odwiedź nas na Facebooku!
http://www.facebook.com/pages/Sense-consulting-sp-z-oo...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam na szkolenie otwarte "Profesjonalna facylitacja wg modelu Process Iceberg®", które odbędzie się w Warszawie w dniach 8-9 sierpnia 2012.

Narzędzia facylitacji są coraz szerzej wykorzystywane przez kierowników projektów dla podniesienia skuteczności pracy zespołu. Więcej szczegółów na temat przydatności facylitacji w zarządzaniu projektami znajdziesz na stronie.

Koszt szkolenia: 2500zł netto.

Po kursie jest możliwość uzyskania certyfikatu brytyjskiego instytutu ILM - Institute of Leadership and Management (koszt certyfikatu: 330zł netto).

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce

Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:37

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Michał Ratajczak

Michał Ratajczak działalność gosp.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szkolenie IATA Airline Marketing

Wszystkie osoby zainteresowane uzupełnieniem swojej wiedzy z zarządzania o komponent lotniczy zapraszam na szkolenie IATA Airline Marketing. Szkolenie kończy się egzaminem, po zailczeniu którego przyznawany jest Międzynarodowy Certyfikat IATA.
Od stycznia 2012 w Polsce działa Autoryzowane Centrum Szkoleniowe Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Lotniczych(ang. International Air Transport Association = IATA).
Stowarzyszenie istnieje od 1945 roku i zrzesza 230 największych na świecie linii lotniczych (np. PLL Lot, Lufthansa, British Airways).
Dodatkowe informacje znajdują się na stornie http://szkolenia-iata.pl lub pod mailem atc@syntea.pl
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy na cykl szkoleń, w ramach projektu:
Doskonalenie i profesjonalizacja kadry zarządzającej mikro i małej przedsiębiorczości Małopolski

Projekt realizowany przez Polską Fundację Badań nad Zarządzaniem prowadzącą placówkę kształcenia ustawicznego pod nazwą "Instytut Rozwoju Biznesu" (nr ewid. 336 K).

Doskonalenie i profesjonalizacja kadry zarządzającej mikro i małej przedsiębiorczości Małopolski jest regionalnym otwartym projektem szkoleniowym. Uczestnicy są rekrutowani z terenu województwa małopolskiego.

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom odpowiedzieć na pytania:
- Jak pracować, aby w krótszym czasie realizować kluczowe zadania? - Jak realizować projekty, aby kończyć je z sukcesem przy założonym budżecie?
- Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
- Jak usprawnić komunikację, aby nie tracić istotnych informacji, zwłaszcza przy rotacji personelu?
- Jak przy mniejszej kontroli wpływać na poprawną realizację zadań przez podwładnych?
- Jak budować otwartość na dynamiczne zmiany i elastyczność pracowników?
- Jak optymalizować realizowane zadania?

Korzyści dla uczestników i organizacji:
- Wzrost wyników firmy dzięki opracowaniu planu jej rozwoju.
- Optymalizacja procesów funkcjonowania firmy.
- Wzrost efektywności komunikacji, minimalizacja utraty istotnych informacji oraz skuteczne rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Budowanie silnych relacji między pracownikami.
- Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników w realizację celów firmy, wzrost wydajności pracowników.
- Zmniejszenie kontroli pracowników i konieczności korygowania ich działań.
- Opracowanie narzędzi oceny i rozwoju pracowników sprzyjających realizacji zadań.
- Możliwość skonfrontowania własnej praktyki z doświadczeniami innych uczestników.

MODUŁ I - WARSZTAT SKUTECZNEGO MENEDŻERA MMP

Sesja 1. Skuteczne zarządzanie
- Planowanie strategiczne w myśleniu o rozwoju firmy.
- Czy małe przedsiębiorstwa potrzebuję misji, wizji oraz myślenia celami strategicznymi.
- Optymalizacja kluczowych procesów w przedsiębiorstwie.
- Metody budowania wspólnych celów i wizji dla zespołów oraz tworzenie wspólnych norm i zasad.
- Teorie przywództwa w praktyce.
- Styl kierowania jako ważny czynnik wpływający na zaangażowanie i motywację pracowników.
- Reguły precyzyjnego stawiania i skutecznego osiągania celów z uwzględnieniem stylów kierowania.
- Zarządzanie wdrażaniem strategii.
- Delegowanie jako ważny motywator i impulsu rozwoju dla liderów.
Sesja 2. Skuteczna komunikacja
- Tworzenie sprawnego sytemu komunikacji pionowej i poziomej o wymiarze relacyjno-informacyjnym.
- Rola komunikacji w motywowaniu.
- Metody i techniki komunikacji nakierowanej na cele.
- Metody i techniki komunikacji skuteczne w budowaniu relacji z pracownikami i informowaniu ich o oczekiwaniach oraz wynikach pracy.
- Wybrane techniki komunikacji perswazyjnej.
- Etapy eskalacji konfliktu i przyczyny powstawania konfliktów.
- Sposoby diagnozowania typów sytuacji konfliktowych.
- Wybrane strategie i metody rozwiązywania konfliktów.
- Informacja zwrotna jako kluczowa sprawność komunikacyjna menedżera.
- Metody i narzędzia prowadzenia trudnych - ważnych rozmów menedżerskich.
Sesja 3. Zarządzanie rozwojem pracowników
- Związek klimatu organizacyjnego z zaangażowaniem pracowników w organizację.
- Zarządzanie wartościami w organizacji - wartości i potrzeby jako czynniki motywacyjne.
- Proces i zasady motywowania.
- Katalog efektywnych narzędzi i technik budowania zaangażowania pracowników i sposobów motywowania pozafinansowego.
- Systemy ocen, rozmowy oceniające i rozwojowe jako ważne menedżerskie narzędzia motywowania i rozwoju.
- Zasady wytyczania celów rozwojowych dla pracownika stosowanych w zarządzaniu zespołem.
- Metody rozwijania i doskonalenia pracowników - coaching, mentoring.
- Zarządzanie Talentami a budowanie przewagi firmy na rynku.
- Ustalanie programu rozwoju pracowników - budowanie ścieżek rozwojowych, ścieżki karier, nowe zadania, nowe role w organizacji.

MODUŁ II - OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZARZĄDCZYCH I ZARZĄDZANIA ZMIANĄ

Sesja 1. Zarządzanie czasem
- Praktyczne metody planowania i organizowania pracy.
- Rangowanie zadań, określania priorytetów.
- Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy.
- Skuteczne metody usprawniania organizacji własnej pracy.
- Kontrola monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach.
- Narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania czasem własnym i czasem współpracowników.
- Analiza czynników wspierających umiejętność pracy pod presją czasu.
- Identyfikacja i likwidowanie czynników zakłócających pracę.
- Metody zwiększania efektywności osobistej oraz zmniejszenia poziomu stresu związanego z ilością zadań.
- Metody pracy nad prawidłowymi nawykami i eliminowaniem podstawowych błędów organizacji czasu pracy.
- Koncentracja aktywności i potencjału na tym, co istotne z punktu widzenia stanowiska pracy.
Sesja 2. Zarządzanie projektami
- Rola zarządzania projektami dla spójnych działań ukierunkowanych na cel.
- Charakterystyka myślenia projektowego.
- Optymalizacja zasobów wykorzystanych podczas prowadzenia projektu.
- Narzędzia podnoszenia jakości prowadzonych działań projektowych.
- Zadania Lidera projektu oraz Członka grupy projektowej.
- Kluczowe elementy planowania projektu.
- Cechy efektywnej struktury i cyklu życia zespołu projektowego.
- Skład grupy projektowej i role poszczególnych jej członków.
- Formułowanie celów projektu.
- Zespołowe opracowanie planu projektu: cele, kamienie milowe, zadania.
- Identyfikacja potrzeb biznesowych interesariuszy projektu i skala ich wpływu na sukces.
- Sposobu planowania i realizowania komunikacji w projekcie.
- Przygotowanie koncepcji wdrożenia.
- Etapy wdrożenia projektu i sposoby kontroli.
Sesja 3. Zarządzanie zmianą
- Metody zarządzania zmianą stosowane przez organizacje.
- Metodyka przygotowania i wdrażania zmian organizacyjnych - kierowanie procesem zmian i projektowanie cyklu przewodzenia zmianą.
- Proces przygotowania zmian - etapy w procesie zmian.
- Etapy i prawidłowości wdrażania zmian.
- Psychospołeczne bariery wprowadzania zmian w organizacji.
- Identyfikacji indywidualnych i sytuacyjnych nastawień pracowników do zmian.
- Budowanie zaangażowania pracowników w zmianę.
- Komunikowanie zmiany w zespole w sposób, który zwiększa poczucie akceptacji dla zmian.

Inwestycja:
I moduł - 400 PLN
II moduł - 400 PLN

Cena obejmuje część merytoryczną szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu, wyżywienie oraz nocleg w pokoju 2 osobowym pomiędzy dniami szkoleniowymi, dla osób mieszkających powyżej 50 km od miejsca realizacji szkolenia.

Szczegółowe informacje:

Magdalena Fojcik – Krakowskie Biuro Projektu
tel. 512-341-422
m.fojcik@mtd.biz.pl

Strona projektu: http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&h_szkol_id=239
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam,

zapraszam na cykl warsztatów w ramach Letniej Akademii Coachingowego Stylu Zarządzania w Warszawie.

Akademia to cykl 9 niezależnych warsztatów. W ich trakcie będziemy ćwiczyć wykorzystanie w przewodzeniu ludźmi i firmami narzędzi i umiejętności coachingowych począwszy od słuchania, zadawania pytań i wspierania, poprzez zarządzanie emocjami, pracę z przekonaniami własnymi i innych, koncentrację na tu i teraz a skończywszy na akceptacji rzeczywistości oraz budowaniu zespołów i firm na wartościach i zarządzaniu wartościami oraz kształtowaniu wizji. A to wszystko po to by prowadzić zespoły i firmy do sukcesu i osiągania założonych celów, z wykorzystaniem pasji, talentów, zaangażowania, sprawczości i poczucia własnej wartości, entuzjazmu i potencjału wszystkich zaangażowanych. Zapraszamy przede wszystkim właścicieli firm, managerów i osoby w których pracy liczy się nawiązywanie relacji, tworzenie zespołów, inspirowanie innych i osiąganie sukcesów we współpracy z innymi lub za pośrednictwem innych.

Pełny opis wszystkich warsztatów można znaleźć na:
- stronie www Inspiration Partners
- fan page'u na Facebook'u

Zaczynamy 31 lipca a cały cykl potrwa do końca września.

W przypadku pytań lub uwag / komentarzy - pozostaję do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę inspirującego tygodnia :)
Eliza Jarmołowicz-Zalewska
Konrad Mroczek

Konrad Mroczek Founder & Digital
marketer

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Równo o 13:00, dzisiaj; będziesz mieć możliwość dowiedzieć się od eksperta, jak stworzyć skuteczną stronę internetową. Dzięki uprzejmości Cube Group i PC World oraz patronów cena szkolenia została obniżona do minimum a pierwsze 20 minut możesz zobaczyć gratis. Zapraszamy:

https://apps.facebook.com/idgfreestreaming/?fb_source=s...
Joanna Borysiewicz

Joanna Borysiewicz Pracownia Horse
Feedback -
współpraca z
HorseSense w obsz...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

I konferencja Organizacja przyszłości pod hasłem Współpraca w biznesie oparta na empatii jest częścią projektu Grupy TROP związanego z Kongresem Obywatelskim Jana Szomburga i ogólnopolską akcją Współpraca oparta na empatii.

Cykl konferencji Organizacja przyszłości promuje inny sposób myślenia i otwarty dialog w biznesowych obszarach kapitału społecznego. Wyzwania stojące przed przedsiębiorstwami wymagają innowacyjnego podejścia, a może i przełomu cywilizacyjnego. Zarządzanie w oparciu o wartości, uważność na siebie i otoczenie, empatia, przejmowanie odpowiedzialności - to cechy organizacji przyszłości.

Konferencja Organizacja przyszlosci to zmiana sposobu myślenia w dziedzinie uczenia się. Uczestnicy zaproszeni są do skorzystania z wyjątkowej formy pracy jaką jest metoda Horse Assisted Education zapewniająca unikalną przestrzeń do uczenia się, dyskusji i refleksji. Wyjątkowa forma konferencji wymaga wyjątkowych miejsc. Będą to ośrodki szkoleniowo-jeździeckie usytuowane poza miastem.

Obok prezentacji przewidziano praktyczne uczenie się poprzez doświadczenie w ramach Horse Assisted Open Space. Spotkania w ramach konferencji mają za zadanie: umożliwić prawdziwe doświadczenie empatii i jej braku oraz zainicjować wspólne wypracowywanie umiejętności współpracy w codziennej praktyce biznesowej. Ważną rolę odgrywają tu konie. Specjalnie zaplanowane ćwiczenia z końmi angażują umysł, emocje, zmysły i intuicję, pomagając poszerzać naszą świadomość i otwierając nas na nowe sposoby uczenia się i komunikacji.


Obrazek


Więcej informacji na stronie:http://www.organizacjaprzyszlosci.pl

Zapraszamy


Obrazek
Marta D.

Marta D. Specjalista w Biurze
Zarządzania Zasobami
Ludzkimi (rekru...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Życząc miłego weekendu zapraszam na seminarium, które organizowane jest we współpracy ze Stowarzyszeniem Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK dla członków PSTD i MATRIK specjalne rabaty:

Od szkoleń dla aktywności do
szkoleń dla efektów, rynkowa transformacja czy pobożne życzenia? Model SEB/SEA©, jako standard efektywności projektów szkoleniowych nowej generacji.

Data: 6 września 2012 r. godz: 12:00 -17.30
Miejsce: Hotel IBIS, ul. Pawia 15, Kraków

Prowadzący: Paweł Kopijer

Koszt uczestnictwa w seminarium wynosi 250 zł brutto.

Koszt uczestnictwa dla członków PSTD i MATRIK wynosi:

· 200 zł brutto – dla Członków Stowarzyszenia MATRIK lub Członków PSTD
· 220 zł brutto – dla Członków Regionalnych Klubów Trenerów Zarządzania MATRIK i Absolwentów lub Uczestników Kursów lub Szkół Trenerów Zarządzania MATRIK

Zapraszamy do zgłaszania swojego udziału! Liczba miejsc jest ograniczona! Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 15 sierpnia 2012r.

Rezerwacja miejsca nastąpi po dokonaniu wpłaty.

Więcej informacji na stronie http://matrik.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek
Zaproszenie dla osób poszukujących praktycznych rozwiązań i możliwości rozwoju osobistego

Zapraszamy na szkolenia otwarte organizowane przez Value Creation w 2012 roku:
SIERPIEŃ 2012
28.08.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Kraków

WRZESIEŃ 2012
04-05.09.2012 Coaching jako styl zarządzania wspierający realizację celów biznesowych Wrocław
18.09.2012 Zaangażowanie i sukces w pracy - Trening zarządzania energią Wrocław
19.09.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Wrocław

PAŹDZIERNIK 2012
04-05.10.2012 Efektywne strategie zarządzania zmianami w firmie Zakopane
09.10.2012 Zaangażowanie i sukces w pracy - Trening zarządzania energią Warszawa
16.10.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Wrocław
16-17.10.2012 Coaching jako styl zarządzania wspierający realizację celów biznesowych Kraków
24-25.10.2012 Efektywne strategie zarządzania zmianami w firmie Wrocław

LISTOPAD 2012
07.11.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Warszawa
08-09.11.2012 Coaching jako styl zarządzania wspierający realizację celów biznesowych Warszawa
13.11.2012 Zaangażowanie i sukces w pracy - Trening zarządzania energią Wrocław
21.11.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Kraków
22-23.11.2012 Skuteczne strategie komunikacyjne w procesach zmian w firmie Zakopane

GRUDZIEŃ 2012
05.12.2012 Praktyka skutecznego wdrażania zmian w firmie. Symulacja biznesowa Change Masters Wrocław


Więcej szczegółów na stronie www
Sylwia Ambroziak

Sylwia Ambroziak Student, Uniwersytet
Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w
War...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Jesteś odpowiedzialny za istotne decyzje w firmie? Zarządzasz projektami lub jesteś członkiem zespołu projektowego? Masz problemy z oszacowaniem ryzyka poszczególnych działań? Ten kurs jest stworzony dla Ciebie!
Firma szkoleniowa GoWork.pl zaprasza na Kurs Zarządzania ryzykiem. Szkolenie jest praktycznym warsztatem uczącym nawyku analizy ryzyka w planowanych i prowadzonych projektach. Ukazuje całościowe postępowanie z ryzykiem we wszystkich fazach projektu, począwszy od momentu jego zainicjowania i zdefiniowania, poprzez opracowanie struktury prac i harmonogramu, skończywszy na systemie monitorowania i zakończeniu projektu. Efektem warsztatu będzie uzyskanie przez uczestników umiejętności przeprowadzania procesu zarządzania ryzykiem. Warsztat jest zbudowany w oparciu o efektywne, najlepsze praktyki z dziedziny metodycznego zarządzania projektami.

CZAS SZKOLENIA: 2 dni po 8 h
Możliwość płatności w ratach !!!

Najbliższy termin: 13-14.08.2012

Kontakt oraz bliższe informacje:
tel.:22 622 13 09, 664 978 821
marika.seklecka@gowork.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Oferujmy szkolenie: Lean Game, jako Wprowadzenie do Lean Management!

Lean Management to uznana marka na rynku . Mając na uwadze dalsze umacnianie pozycji lidera oraz rozwój Firmy, proponujemy innowacyjne rozwiązanie ,skrojone na miarę. Stanowi ona znakomity sposób na produkowanie, świadczenie usług w sposób tańszy i bardziej wydajny, bez uszczerbku dla jakości i poziomu satysfakcji, a najczęściej ze sporą jej poprawą, zarówno Klientów jak i Pracowników. W dobie kryzysu i narastającej konkurencji w wielu gałęziach biznesu pozwala na zdobywanie przewagi konkurencyjnej, uwalnianie zasobów pozwalających na zwiększenie wolumenu sprzedaży, lub po prostu utrzymanie się na rynku. Uczy jak wykorzystywać wiedzę i doświadczenie Pracowników.

Szczegóły oferty:
http://revsolution.pl/pl/szkolenia/zarzadzanie/lean-ma...Magdalena S. edytował(a) ten post dnia 02.02.13 o godzinie 16:41
Izabella Juraś

Izabella Juraś Partner w rekrutacji
i rozwoju
pracowników

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Bezpłatny warsztat: ""Coaching systemowy, czyli nowa odsłona coachingu"

Firma Corporate Learning Systems zaprasza do udziału w bezpłatnym warsztacie „Coaching systemowy, czyli nowa osłona coachingu”. W jego trakcie zostanie omówiona idea, specyfika i założenia coachingu systemowego oraz możliwość jego wykorzystania w Business Coaching oraz Life Coaching. Warsztat jest również niepowtarzalną okazją do udziału w symulacji sesji coachingu w nurcie systemowym.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: http://www.clsystems.eu/Coaching_systemowy_warsztat

Zapraszamy!
Monika K.

Monika K. fotograf w Białe
Kadry | TheKilla
Fotografia

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

[KRAKÓW] bezpłatne szkolenie - „InterDiSCyplinarna Menedżerka szansą dla Małopolski”

Firma szkoleniowa ProKadra zaprasza na BEZPŁATNE szkolenie „InterDiSCyplinarna Menedżerka szansą dla Małopolski” skierowane do Pań samozatrudnionych lub zatrudnionych na umowę o pracę w mikro lub małym przedsiębiorstwie, którego siedziba bądź filia znajduje się na terenie województwa małopolskiego.

Szkolenie ma na celu rozwijanie umiejętności menedżerskich kobiet - program wprowadza w metodologię DiSC i jej praktyczne zastosowanie w zarządzaniu (cykl składa się z 4 dni szkoleniowych).

KORZYŚCI DLA UCZESTNICZEK:
• międzynarodowy certyfikat International Certificate of DiSC Manager,
• możliwość poznania metodologii zachowań ludzkich DiSC i przygotowanie do stosowania jej w codziennej pracy,
• test rozwoju zawodowego DiSC Classic wymiana informacji i doświadczeń między uczestnikami szkoleń,
• spotkania z praktykami oraz wiele cennych przykładów,
• wzmocnienie swojej pozycji jako liderki i menedżerki.

Po zakończeniu cyklu szkoleniowego każda Uczestniczka weźmie udział w indywidualnym trzygodzinnym coachingu poszkoleniowym.

Najbliższe terminy szkoleń to:
1. 8-9.09.2012 oraz 22-23.09.2012
2. 15-16.09.2012 oraz 29-30.09.2012

Zachęcam do odwiedzenia i zapoznania się z programem oraz dalszymi terminami http://prokadra.pl/site/szkolenia/szkolenia-dofinansow...

Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do uzyskania przy rejestracji na stronie http://prokadra.pl/) lub bezpośrednio skontaktować się z nami biuro@prokadra.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

XI MIĘDZYNARODOWY KONGRES KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, AUDYTU, ANTYKORUPCJI I ZWALCZANIA OSZUSTW odbędzie się w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w dniach 27-28 września 2012r.

Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji. Kongres stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii wiodących ekspertów, zarówno z polski jak i zagranicy.

Zaproszeni Prelegenci:
dr Józef Płoskonka - Radca Prezesa NIK
Dariusz Daniluk - Prezes Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego
W. Michael Kramer JD, CFE – Międzynarodowy konsultant i prawnik, specjalista w zakresie nadużyć i korupcji, Waszyngton - Stany Zjednoczone
Eugeniusz Koncewoj, CFE, CICA - Członek Zarządu IIC - Polska, konsultant, doradca, trener PIKW
Slavcho Zlatkov, EFE, CICA – Chief Internal Auditor - Ministry of Defence – Member of the Governing Board – Association for Counteraction to Economic Fraud - Bulgaria
prof. dr Miroslav Milojević, CICA - Dyrektor Instytutu Ekonomii i Finansów w Belgradzie - Serbia
Rodan Svoboda, CIA, CICA - Prezes, Eurodan, s.r.o.; były Dyrektor Generalny IIA Czechy
Marian Skoda - CAE w SSE Zilina, dyrektor Zarządzania ryzykiem, Kontroli i Audytu wewnetrznego w Stredoslovenská Energetika,a.s.- Słowacja
Allan McDonagh, CICA – Dyrektor Zarządzający Hibis Europe Ltd. Członek zarządu EIIC– Wielka Brytania
Prof.nadzw.dr hab. Artur Hołda – finanse i rachunkowość, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Ryszard Sołowiej – Audytor, Arbiter z listy Prezesa UZP 2004-2007, Trener, członek założyciel Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych
Darren Hodder - Dyrektor – Fraud Consulting Ltd – Wielka Brytania
Andreas Koutoupis CMIIA, CIA, CICA, CCSA - Dyrektor, Szef wydziału Audytu Wewnętrznego w RPS Certified Public Accountants & Business Advisors SA. - Grecja
Magdalena Burda, CGAP, MBA- Franklin University Columbus Ohio i WSB we Wrocławiu, Wiceprezes Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o.
Piotr Błaszczeć- specjalista ds. bezpieczeństwa IT, audytor systemów IT, biegły sądowy z zakresu przestępst przy użyciu sieci komputerowych
Dominika Mizielińska, Wojciech Wąsowicz - K&L Gates Jamka sp. k.
Benett Arron – pisarz, komik, gość specjalny

Wśród poruszanych tematów znajdą sie między innymi:
Oszustwo i inżynieria społeczna
Zrozumieć i zapobiegać korupcji: ryzyko, zapobieganie i raportowanie
Oszustwa księgowe i rachunkowość kreatywna
Zwalczanie korupcji i nadużyć finansowych w międzynarodowych projektach
Księgowi pod presją – wyniki badań – fałszowanie informacji księgowych
Podstawowe aspekty prowadzenia audytu efektywnościowego
Zastosowanie koncepcji ryzyka do badań kontrolnych
COSO 2013 - istotne aspekty kontroli wewnętrznej
Audyt zamówień publicznych jako instrument kontroli zarządczej
Identyfikacja i metody ograniczenia ryzyka prawnego związanego ze stosowaniem przepisów antykorupcyjnych przez organy państw obcych
Adekwatne procedury zgodności w świetle brytyjskiej ustawy antykorupcyjnej (UK Bribery Act)
Odpowiedzialność prawna Zarządu i rady Nadzorczej w kontekście oszustw i nadużyć
Bezpieczeństwo danych w świetle narastających zagrożeń świata i technologii

Kongres skierowany jest do:
Członków Zarządu
Dyrektorów Audytu
Dyrektorów Kontroli Wewnętrzne
Członków komitetów audytu
Kontrolerów i Audytorów Wewnętrznych
Biegłych ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych oraz korupcji
Członków Organów Nadzorczych
Dyrektorów Finansowych
Dyrektorów ds. Zarządzania Ryzykiem
Kontrolerów Finansowych
Osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań prewencyjnych oraz za identyfikowanie i wykrywanie nadużyć w firmie

Kongres premiowany będzie 12 punktami CPE
oraz 15 punktami w Programie Ustawicznego Kształcenia PIKW


OFERTA WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ
Kongres jest nie tylko platformą wymiany doświadczeń - stanowi również doskonałą okazję dla firm i instytucji, które promują swoje produkty, usługi i pragną rozwijać swą działalność na rynku polskim. W związku z powyższym chcielibyśmy zaproponować Państwu możliwość promowania Państwa firmy podczas tego unikalnego, Międzynarodowego Kongresu.
Oferta może zostać zaprojektowana w taki sposób, by zapewnić maksimum korzyści dla Państwa instytucji. Każdemu wariantowi współpracy przyznawany jest tytuł, kwota udziału i pakiet usług.
Zapraszamy Państwa również do skorzystania z opcji wystawienia swoich produktów i folderów reklamowych na stoisku w Hallu Auli kongresowej. Koszt stoiska ( już od 500 zł ) ustalany indywidualnie - może się w nim zawierać m.in. możliwość dołączenia prezentacji Państwa firmy i produktów do materiałów kongresowych oraz wystawienie banneru w hallu lub na auli obrad.

Szczegóły: http://www.pikw.pl/2012-kongres-xi,190.html

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do