konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam do Ośrodka SPA Bagiński & Chabinka w Międzyzdrojach, idealnego miejsca do organizacji szkolenia wyjazdowego, imprezy integracyjnej lub spotkania biznesowego w znanej nadmorskiej miejscowości.


Obrazek


Dysponujemy 72 komfortowymi komfortowymi pokojami 2 lub 3 osobowymi, basenem, jacuzzi, sauną, grotą solną, 2 w pełni wyposażonymi salami konferencyjnymi, doskonałą restauracją i barem oraz gabinetami masażu i kosmetycznymi.

Na życzenie gości jesteśmy w stanie zorganizować dostępne lokalnie atrakcje typu wycieczki (również do Niemiec), rejsy statkiem, quady, grill, ognisko itp. Warunki oferty dostosowujemy indywidualnie do potrzeb naszych klientów.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszym Ośrodkiem:

http://www.miedzyzdrojespa.pl

Z przyjemnością nawiążę z Wami współpracę i odpowiem na pytania.

Tomasz Grygorcewicz
Key Account Manager
SPA Bagiński & Chabinka
tel. +48 665 090 512
t.grygorcewicz@miedzyzdrojespa.pl
http://www.miedzyzdrojespa.pl
Mikołaj Linowski

Mikołaj Linowski PKP Polskie Linie
Kolejowe

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Konferencja Project Management 2012
Sopot, 9-10 maja 2012

Szanowni Państwo,

9 i 10 maja odbędzie się kolejna edycja Konferencji Project Management - skuteczne zarządzanie biznesem. Już teraz mogą Państwo zapisać się na wydarzenie za pomocą formularza na stronie internetowej: http://www.konferencjapm.pl

Pierwszy dzień poświęcony zostanie części wykładowej, gdzie znani managerowie podzielą się swoimi doświadczeniami z zakresu zarządzania projektami. W drugim dniu będą mieli Państwo okazję poszerzenia wiedzy praktycznej na warsztatach – ryzyko, planowanie, komunikacja, marketing, a także gra symulacyjna - Poligon Projektów. To tylko krótka zapowiedź tego, co dla Państwa przygotowaliśmy!

Jest to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i rozwoju umiejętności.
Zapraszamy do kontaktu z nami i do zobaczenia w Sopocie.
http://www.konferencjapm.pl

Uczestnictwo w Konferencji jest bezpłatne.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute



Obrazek


Zapraszamy również na konferencję organizowaną przez PMI: "New Trends in Project Management Agile, Soft Skills, and Other", którą wspiera skills i która odbędzie się 28-29 maja 2012r.w Sheraton Sopot Hotel.

Wydarzenie to poświęcone będzie nowym trendom w zarządzaniu projektami, a motywem przewodnim tegorocznej konferencji będą popularne w ostatnich latach zagadnienia umiejętności miękkich w pracy Project Managera.

Tomasz Nędzi ze skills sp. zo.o. poprowadzi warsztat: "Coaching i mentoring zespołu - narzędzia kierownika projektu" 28.05.2012 w godz. 14:00-15:00.

http://www.ntpm.pl/

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Negocjacje zbiorowe

Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie skierowane jest zarówno do pracodawców jak i przedstawicieli związków zawodowych, którzy chcą poznać obowiązujące przepisy w zakresie prawa pracy, jak również zasady wzajemnej współpracy i zrozumienia, a także nabyć umiejętności zapobiegania i efektywnego rozwiązywania konfliktów w trudnych czasach rynkowych.

Cel szkolenia:
• Zapoznanie się z przepisami obowiązującego prawa dotyczącego funkcjonowania związków zawodowych w przedsiębiorstwach
• Wzmocnienie umiejętności negocjacyjnych prowadzonych z poszanowaniem godności obydwu stron
• Nabycie umiejętności prawidłowego przygotowania negocjacji, skutecznego ich przeprowadzenia i osiągania zamierzonego celu
• Podniesienie jakości prowadzenia rozmowy, słuchania i mówienia, aby być dobrze zrozumianym

Program:

Dzień 1.
1. Związki zawodowe jako reprezentacja pracowników przedsiębiorstwa
• Podstawy prawne funkcjonowania związków zawodowych
• Uprawnienia związków zawodowych
• Rodzaje związków zawodowych
• Ochrona prawna działaczy związkowych
• Koszty działalności związków zawodowych
2. Współdziałanie pracodawcy ze związkami zawodowymi
• Zasady dialogu społecznego
• Współdziałanie pracodawcy ze związkami zawodowymi w sprawach indywidualnego i zbiorowego układu pracy
• Sposób zawierania porozumień pomiędzy związkami zawodowymi a pracodawcą
3. Spory zbiorowe
• Pojęcie i znaczenie sporów zbiorowych
• Odpowiedzialność stron za naruszenie przepisów dotyczących rozwiązywania sporów zbiorowych
4. Wypracowanie zasad współpracy pracodawcy ze związkami zawodowymi
• Warunki i forma współpracy
• Komunikacja w procesie współpracy

Dzień 2.
5. Negocjacje ze związkami zawodowymi
• Charakterystyka procesu negocjacyjnego
• Uczestnicy
• Czynniki wpływające na przebieg rozmów negocjacyjnych
• Cele związków zawodowych
• Cele pracodawcy
6. Przebieg rozmów negocjacyjnych
• Planowanie i przygotowanie negocjacji
• Otwarcie i prowadzenie rozmów
• Zamkniecie negocjacji
7. Techniki stosowane w negocjacjach zbiorowych
• Podstawowe style i strategie negocjowania
• Taktyki negocjowania
• Negocjacje pozycyjne
• Negocjacje manipulacyjne
8. Trudne sytuacje negocjacyjne
• Negocjowanie ze słabszej pozycji
• Impas w negocjacjach zbiorowych
9. Znaczenie BATNA w negocjacjach

Cena: 950 zł netto + 23% VAT
W cenie szkolenia zapewniamy obiady oraz serwis kawowy z ciasteczkami.

Kontakt:
Ilona Książek
Tel.: (22) 622 13 09
ilona.ksiazek@gowork.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.gowork.pl/programy_promocyjne,241
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.02.23 o godzinie 20:34
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

Szanowni Państwo,

Już w najbliższy weekend (19 - 20.05.2012 r.) odbędzie się kolejne szkolenia otwarte, tym razem dotyczące filozofii Kaizen.

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Zapisy i informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Tomasz Król

Tomasz Król Dyrektor
Zarządzający Verbis,
Przewodniczący Rady
Program...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

WARSZTATY LEAN MANAGEMENT

CEL

Celem warsztatów jest ukazanie możliwości jakie niesie ze sobą stosowanie prostych metod i narzędzi odchudzonego wytwarzania. Zgodnie z maksymą "Powiedz mi, a zapomnę, Pokaż mi, a zapamiętam, Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Uczymy przez gry, symulacje, zabawy, aby każdy uczestnik mógł wziąć czynny udział w procesie kreatywnego wdrażania zmian.

Warsztaty organizowane są bezpłatnie. Jedyny koszt po stronie osób/firm uczestniczących dotyczyć będzie partycypacji w kosztach związanych z wynajmem sali oraz cateringiem (nie więcej niż 300 zł).

TERMIN
Gliwice - 27 czerwca 2012
Wrocław - 28 czerwca 2012

PROGRAM
Jak skutecznie identyfikować straty w procesach?
- Analiza pojęcia marnotrawstwa
- Omówienie głównych rodzajów strat
- Wprowadzenie do pojęcia wartości dodanej
- Ćwiczenie w grupie
Ewolucja firmy produkcyjnej - Gra symulacyjna cz. I
- Przedstawienie zasad i założeń
- Runda I
- Podsumowanie wyników
Jak wprowadzić i utrzymać organizację stanowisk pracy?
- Selekcja
- Standaryzacja
- Sprzątanie
- Systematyczność
- Samodyscyplina
W jaki sposób eliminować straty w podstawowych czynnościach?
- Wstęp do metodyki SMED
- Czynności wewnętrzne a zewnętrzne
- Przedstawienie przykładów prostych usprawnień
- Film instruktażowy z warsztatów SMED
- Gra SMED
Ewolucja firmy produkcyjnej - Gra symulacyjna cz. II
- Propozycje usprawnień - ćwiczenie w grupie
- Wdrożenie zmian
- Runda II
- Podsumowanie wyników
Jak skutecznie panować nad procesami w firmie?
- Omówienie założeń pracy standaryzowanej
- Przykłady z wdrożeń
- Analiza korzyści
Czy każdy może być pomysłowy?
- Różne podejścia do kreatywności
- Ćwiczenie w grupie

CERTYFIKAT
Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają certyfikat Instytutu Doskonalenia Produkcji

Zapraszamy do rejestracji : http://instytutdp.com/index.php?go=warsztaty#formularz...
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413
Karolina Koziejowska

Karolina Koziejowska Dyrektor
Zarządzająca, Way to
Say

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam,

Założeniem projektu „Manager Point – zarządzanie projektami według IPMA” jest podniesienie wiedzy i umiejętności pracowników MMŚP z terenu województwa mazowieckiego z zakresu zarządzania projektami biznesowymi wraz z możliwością formalnego potwierdzenia nabytych kompetencji przez przystąpienie do egzaminu certyfikującego - IPMA.

- projekt trwa od stycznia do grudnia 2012 r.
- rekrutacja w toku – grupy zarówno w tygodniu jak i w weekendy! Najbliższa grupa rusza już 11-12.06
- szkolenie jest dofinansowane w 80% dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz w 70% dla średnich przedsiębiorstw
- w ramach kursu odbędzie się 7 zjazdów (14 dni szkoleniowych), a także przystąpią Państwo do międzynarodowego egzaminu certyfikującego IPMA
- kryteria uczestnictwa znajdują się na załączonym zdjęciu oraz na stronie internetowej

Aby się zgłosić należy wypełnić internetowy formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www: https://ipma.firma2000.pl/formularz/

Zapraszam do zapoznania się ze stroną internetową projektu.
Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam,

Zapraszam na 3 dniowe szkolenie KAIZEN Coach, które odbędzie się 20 -22 czerwca 2012 w firmie VOLVO we Wrocławiu.

"Przykład idzie z góry, siła działa z dołu"

Aby móc tę siłę działającą od dołu skutecznie wyzwolić, potrzebni są odpowiednio umocowani w strukturze firmy i przygotowani do pełnienia tej roli ludzie - Liderzy KAIZEN, którzy pomogą najwyższemu kierownictwu nieść tę odpowiedzialność nie zwalniając z niej najwyższego kierownictwa. I właśnie im - obecnym lub przyszłym liderom KAIZEN - dedykujemy te warsztaty.

Uczestnicy szkolenia mają okazję:

1.Zapoznać się z rolą i zadaniami lidera KAIZEN
2.Wypracować warunki skutecznej współpracy z zespołem na bazie inspirującej gry interaktywnej
3.Poznać zasady jasnej komunikacji, udzielania informacji zwrotnej, tworzenia krótkich, a zarazem efektywnych prezentacji dla grup pracowników
4.Przeprowadzić audyt 5S pod okiem Konsultanta KAIZEN Institute w firmie i rozwinąć swoje umiejętności audytora.
5.Poznać narzędzia motywowania ludzi za pomocą pochwał, reprymend, rozmowy korygującej i przećwiczyć umiejętności na realnych przykładach
6.Zapoznać się z podstawami budowania systemu sugestii
7.Dowiedzieć się w jaki sposób skutecznie promować działania KAIZEN
8.Poznać warunki sukcesu KAIZEN oraz dowiedzieć się co może stad na przeszkodzie do jego osiągnięcia, by móc im zawczasu zapobiegać.

Z uwagi na okres czerwcowy związany z EURO 2012 we Wrocławiu proponujemy Państwu pośrednictwo w rezerwacji noclegów na okres szkolenia po standardowych cenach.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam,

Marta Dziadkiewicz
kom. + 48 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl
Marta Wielgo

Marta Wielgo Student, Wyższa
Szkoła Finansów i
Zarządzania w
Warszawie

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam , serdecznie zapraszam do udziału w "Kursie dla kierownika i managera 40h"

Kurs odbędzie się w: Gdańsku, Katowicach i we Wrocławiu w dniach 3.07 - 26.07.2012 (wtorki i czwartki)

Kurs obejmuje nastepujące bloki tematyczne: Rekrutacja i zarządzanie w aspekcie prawnym (12h), Human resources - zarządzanie i motywowanie pracowników (16h), Analiza i planowanie sprzedaży oraz ocena funkcjonowania firmy (8h), Prawa klienta (4h).

Teraz przedwakacyjna okazja. Dokonując zapisu do 30.06.2012 r. cena szkolenia zamiast 906 zł wynosi 599 zł;)

CZĘŚĆ I REKRUTACJA I ZARZĄDZANIE ZGODNIE Z PRAWEM

PRZYJMOWANIE DO PRACY
Nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy
Rodzaje umów o prace
Rodzaje umów cywilno-prawnych
Obowiązki zatrudniającego
Akta osobowe

INNE PRZEPISY KODEKSU PRACY
Obowiązki pracodawcy i pracownika
Wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia
Czas pracy
Urlopy pracownicze
Odpowiedzialność materialna pracownika
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem
Państwowa Inspekcja Pracy

CZEŚĆ II HUMAN RESOURCES

ZARZĄDZANIE PERSONELEM
Planowanie procesu rekrutacji
Profesjonalna rekrutacja i selekcja kandydatów
Tworzenie zakresu i podziału obowiązków
Organizacja czasu pracy
„Stwarzanie” zmotywowanych pracowników
Motywacja – podstawą sukcesu
Proces motywacyjny – ukierunkowanie na cel
Materialne i niematerialne czynniki motywujące
Korygowanie zachowań pracowników (chwalenie, krytyka, dyscyplinowanie, udzielanie negatywnej informacji zwrotnej)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie psychologicznym ( zaangażowanie, dążenie do zachowań elastycznych, praca zespołowa)
Szkolenia
Zatrudnianie pracowników tymczasowych – współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej

CZĘŚĆ III ANALIZA SPRZEDAŻY I OCENA FUNKCJONOWANIA FIRMY

PLANOWANIE I ANALIZA SPRZEDAŻY ( ćwiczenia praktyczne )
Co wpływa na obroty w firmie?
Planowanie i optymalizacja sprzedaży
Zarządzanie ilościowe asortymentem
Planowanie zamówień, w tym nowości
Usuwanie produktów nierentownych
Strategie i techniki cenowe
Czynniki twarde i miękkie wpływające na maksymalizację zysków
Merchandising - słowa produktu

OCENA FUNKCJONOWANIA FIRMY
Jakie elementy podlegają ocenie?
Analiza ABC i SWOT/TOWS
Controling i kontrola w firmie
Tajemniczy klient – metody badawcze i oceniające
Zapoznanie z przykładowymi raportami i kwestionariuszami
Zakres badań ( jakość obsługi klienta, jakość obsługi telefonicznej, standardy organizacyjne, zachowanie pracowników)

CZĘŚĆ IV PRAWA KLIENTA
Zakup jako umowa kupna
Zawarcie i wykonanie umowy kupna sprzedaży
Gwarancja jakości
Rękojmia za wady
Prawo konsumenta
Odstąpienie od umowy, Reklamacja
Zniszczenie produktu w sklepie przez klienta

Zapraszam do kontaktu:
tel. : (22) 622 13 09
Mail: paulina.majewska@gowork.pl
Agnieszka Filas

Agnieszka Filas właściciel, So PR

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Serdecznie zapraszamy na konferencję

Bezpieczna w Biznesie, czyli jak dbać o swoją firmę
pod patronatem Krajowego Rejestru Długów.

Własna firma to...ryzyko. Jeden nierzetelny kontrahent może oznaczać kłopoty, kilku – nawet bankructwo. Jak zadbać o bezpieczeństwo finansowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej? Czy kobietom jest trudniej niż mężczyznom negocjować należności?
Jak dbać o swoje prawa jednocześnie zachowując dobre relacje z klientem? Jak sprawdzać wiarygodność kontrahentów? Jak zbudować wizerunek rzetelnej firmy?

W dyskusji wezmą udział:
Anna Gawęska Dąbrowska, prezes Ultimo
Ewa Karpińska Bryke, członek zarządu firmy Profes
Barbara Pokorny, dyrektor zarządzający Euroimpex
Patrycja Popławska, właścicielka firmy Clarena
Maciej Kałużniak, ekspert ds. zarządzania należnościami Krajowego Rejestru Długów
Anna Marcinkowska, prawnik
Joanna Motylska Komsta, trener biznesu.

Spotkanie odbędzie się 13 czerwca o godzinie 18.00 w Hotelu Tumskim, ul. Wyspa Słodowa 10 we Wrocławiu.

Konferencja jest bezpłatna po potwierdzeniu przybycia pod numerem 602 66 26 72 lub mailem: biuro@sopr.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy na szkolenie Total Service Management – KAIZEN w biurze. Szkolenie odbędzie się 09-11.07.2012 w Wrocławiu w firmie PROFES.

Total Service Management to 3 –dniowe szkolenie w firmie w PROFES, które ma na celu wyczulić uczestników na obecne w większości biur marnotrawstwo oraz zdobycie umiejętności badania i optymalizowania strumienia wartości w procesach administracyjnych. Działania te pozwolą zmniejszyć koszty oraz zwiększyć zadowolenie Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Świadomość marnotrawstwa w sektorze usług i administracji
6 poziomów efektywności w sektorze usług i administracji
• Poprawa organizacji miejsca pracy (Akcja „5 S”)
Ulepszanie pracy zespołowej m.in. poprzez standaryzację i wizualizację
Optymalizacja procesów (Metoda mapowania procesów)
• Zorientowane na cele doskonalenie w zespołach
Odpowiedzialność przez wizualizację
• Budowanie matrycy celów (KAIZEN® Scorecard)
• Rola koordynatorów KAIZEN we wdrożeniu, utrzymaniu oraz rozwijaniu działań usprawniających (podstawy)

Korzyści jakie uczestnicy mogą osiągnąć, dzięki temu, że szkolenie w całości jest realizowane w firmie:
1.Uczestnicy mają możliwość pracy na konkretnych przykładach, casach dotyczących danej firmy.
2.Szkolenie prowadzone jest na narzędziach i procesach funkcjonujących w firmie, gdzie prowadzone jest szkolenie.
3.Możliwość sprawdzenia teorii w praktyce na przykładzie firmy, w której odbywa się szkolenie.
4.Wsparcie osób z danej firmy, gdzie odbywa się szkolenie w realizacji szkolenia: odpowiedzi na pytania, przedstawienie narzędzi i procesów bezpośrednio przez ludzi z Gemba.
5. Możliwość porównania, "w którym miejscu jesteśmy".

Zgłoszenia prosimy realizować przez stronę internetową

http://www.kaizenform.pl/index.php/kaizen-lean-college...

W przypadku pytań proszę o kontakt,

Marta Dziadkiewicz
tel. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do